Glasilo Občine Lukovica April 2013, letnik XIV, številka 3, izid: 26. 04. 2013 stran 14 stran 19 Delovna akcija v Blagovici Intervju Silvo Andrejka Rally Saturnus tudi v Lukovici AVTO KVEDER D.O.O. Obrtniška ulica 1, Lukovica M: 041/ 877 - 800 T: 01/72 36 844 www.avtokveder.com /i AVTO KVEDER tehnični pregledi Uradne ure 7.00- Naše storitve: 19-00, sobota: 8.00-12.00 tehnični pregledi za vsa osebna, tovorna in priklopna vozila z največjo dovoljeno maso 3500 kg ter motorna kolesa in traktorje. podaljševanje veljavnosti prometnega dovoljenja registracija novega / rabljenega vozila registracija starodobnega vozila odjava / prijava vozila zamenjava registrskih tablic naročanje in izdaja ponovljene tablice naročanje registrskih tablic z izbranim delom označbe plačilo obveznega in kasko zavarovanja plačilo letnega povračila za uporabo cest prepisi vozil AVTOMATSKA AVTOPRALNICA Hrikaf^ AVTOPREVOZNtSTVO - GRADBENA MEHANIZACIJA NOKE GRADNJE- ASFALTIRANJE GSM 041 396 527 GP Hribar d.o.o., Kristjan Hribar Stegne 29, 1251 Moravče E-mail: gphribar@gmail.com ommerce ©080 22 36 la lopb zimo in pomlad www.hp.commerce.si FIAT PUNTO z bogato serijsko opremo 8.990,00 € Omejena količina osebnih vozil Fiat in lahkih dostavnih vozil Fiat Professional po najugodnejši ceni. ze za Veit Team d.o.o., Čufarjeva ulica 24, Vir, 1230 Domžale, PRODAJA: 01/724 65 55, 031 395 395, prodaja@veitteam.si SERVIS: 01/724 65 44, 031 384 858, servis@veitteam.si www.veitteam.si Kombinirana poraba goriva: 5,4 i/100 km. Emisije CO2: 126 g/km. Slikopleskarstn/o BLAGOVICA miro: 041 64 02 98 miha, ing. grad.: 031 38 60 38 www.slikoplekarstvo-jerman.si FASADE Avto šola Lončar, d.o.o. Slamnikarska cesta 3b 1230 Domžale TEČAJ CPP: 6. 5. in 27. 5. 2013 TEČAJ ZA TRAKTOR: 10. 6. 2013 TEČAJ ZA ČOLN: 31. 5. 2013 TEČAJI CPP BREZPLAČNI) Vsi, ki ste opravili vozniški izpit po 13.08.2010, poskrbite, da opravite vadbo varne vožnje, ki je potrebna za podaljšanje veljavnosti vozniškega dovoljenja. Za vso pomoč se lahko obrnete na našo šolo. Prijave: 031 / 209 - 501 ali avtosola.loncar@siol.net April V tokratni številki glasila Rokovnjač, tretji po vrsti v letošnjem letu, je eden izmed poudarkov namenjen avtomo-bilističnemu športu. Drugi majski konec tedna bodo namreč nekatere naše ceste gostile zelo poznani mednarodni Rally Saturnus. V članku so organizatorji prireditve navedli nekatere osnovne informacije pomembne za prebivalce krajev, kjer bo potekala trasa rallyja. Omenili so tudi priložnost, ki jih ponuja našim krajem tovrstna športna prireditev. Zagotovo velja to izkoristiti v turistične namene in povečati prepoznavnost naših krajev. Za to pa je potrebna angažiranost, ki je nikakor ni manjkalo tokratnemu gostu osrednjega intervjuja Silvu Andrejki. Tudi on je bil veliko povezan z rallyjem in z ostalimi dirkaškimi panogami. Dvostranski intervju vam bo postregel z zanimivim branjem, izvedeli pa boste lahko marsikaj o preteklem dogajanju v Avto-moto društvu Lukovica in Hokejskem društvu Prevoje, katerih aktivni član je bil naš tokratni sogovornik. Svoj prostor si zagotovo zaslužijo tudi naše mame. Vse leto. Še posebej pa ob njihovem dnevu, 25. marcu. Tokrat smo jim namenili tudi svojo rubriko v kateri so zbrani članki s prireditev namenjenih temu praznovanju. Kot je običajno v spomladanskih številkah našega glasila boste tudi tokrat v njem našli precej poročil z občnih zborov društev. Računi za preteklo leto so torej položeni. Prihodnosti pa se ni bati, saj društva v Črnem grabnu dobro delajo. Ob prvem maju prazniku dela se ponovno obeta kopica prireditev in ob prijetnem soncu, ki je po dolgotrajni zimi vendarle pokukalo v našo deželo, bi bilo škoda zamuditi pestro kulturno-družabno dogajanje. Leon Andrejka rs VSEBINA Prenova javne razsvetljave 4 Občni zbor Godbe Lukovica 13 Srečanje župana z duhovniki 6 Zastava je simbol naše identitete 16 Materinski dan 2013 10 Dan družine 17 Dvajset let skupine Gamsi 11 Turnir v namiznem tenisu 20 Pa smo ga ugnali! 12 10 let na poti 22 Vabila GODBA 1U KOVICA 15 LET JUBILEJNA PRIREDITEV Šentvid pri Lukovici, 25. maj 2013 Program prireditve: 16.00 - parada štirih godb s Prevoj do Šentvida pri Lukovici 17.00 - koncert gostujočih godb 20.00 - veselica z ansamblom Ognjeni muzikantje Z Godbo Lukovica bodo nastopili: • MePZ Šentviški zvon • vokalna skupina Mladost • MPZ KD Janko Kersnik Lukovica Vabi vas Godba Lukovica! TURISTIČNO DRUŠTVO PRESERJE PRI LUKOVICI prireja TRADICIONALNI PRVOMAJSKI GOLAŽ v sredo, 1. maja 2013, ob 9. uri na jasi ob Gradiškem jezeru. Vabljeni! GODBA LUKOVICA vas vabi na tradicionalne PRVOMAJSKE NASTOPE Torek, 30. april 2013 (na predvečer praznika) 14.30 - Lukovica 15.30 - Trojane 16.30 - Blagovica 17.30 - Krašnja 18.30 - Rafolče 19.30 - Videm 20.30 - Prevoje Naslednja številka Rokovnjača izide 31. maja 2013, rok za oddajo člankov je 20. maj 2013 do 12.00 ure. Članki, ki bodo poslani po tem roku v aktualni številki ne bodo objavljeni. Svoje članke dolge največ 1500 znakov s presledki lahko pošljete po e-pošti na naslov: rokovnjac@lukovica.si ali pa jih vnese v sistem www.mojaobcina.si. Več informacij na telefon uredništva: 051/365-992 ROKOVNJAČ je glasilo Občine Lukovica. Brezplačno ga prejemajo vsa gospodinjstva občine Lukovica; odgovorni urednik: Leon Andrejka; uredniški odbor: Milena Bradač, Vincenc Jeras, Jaka Kersnik in Marko Juteršek; ustanovitelj: Občina Lukovica, Stari trg 1, 1225 Lukovica, tel. 01/729 63 00, gsm: 051 365 992, jezikovni pregled: Primož Hieng; spletna stran: www.lukovica.si, e-mail: rokovnjac@lukovica.si; produkcija: IR IMAGE, Medvedova 25, Kamnik; trženje oglasnega prostora: IR IMAGE, Medvedova 25, Kamnik; naklada: 1.950 izvodov. Glasilo sodi med proizvode, za katere se obračunava 8,5 % DDV (Ur. l. RS št. 89/98). Rokovnjač je vpisan v evidenco javnih glasil Ministrstva za kulturo RS pod zaporedno številko 1661 in v razvid medijev Ministrstva za kulturo RS pod zaporedno številko 380. Uredništvo si pridržuje pravico do krajšanja besedil glede na tehnične in materialne možnosti. Nenaročenih člankov ne honoriramo. Na naslovnici: Godec Jure na prireditvi ob materisnkem dnevu v Blagovici; foto Milena Bradač Komunalna infrastruktura v Šentvidu Občina Lukovica je v začetku leta pridobila gradbeno dovoljenje za obnovo vodovoda Šentvid I. faza in Šentvid - Prevalje II. faza. Z obnovo vodovoda na območju Šentvida bo obnovljenega okoli 560 metrov sekundarnega vodovodnega omrežja s potrebnimi armaturami (zasuni, hi-dranti, hidranti-blatniki, zračnik ...), potrebne prevezave vodovodnega sistema ter obnove in prevezave hišnih priključkov. Obnova vodovoda Šentvid I. faza je pretežno na območju trase izgradnje kanalizacije odpadnih voda - odsek Šentvid. Zaradi gospodarne porabe proračunskih sredstev so se v začetku meseca začela gradbena dela pri obnovi vodovoda Šentvid, ki bodo po terminskem planu zaključena v aprilu. Projekt izgradnje obnove vodovoda Šentvid -Prevalje II. faza pa je bil v februarju prijavljen na Javni razpis iz naslova ukrepa 322 Obnova in razvoj vasi. V teku so končna usklajevanja s Telekomom Slovenije za izgradnjo kanalizacije optičnega omrežja. V maju je skladno s terminskim planom izgradnje kanalizacije odpadnih voda -odsek Šentvid predvideno asfaltiranje cest. OBČiNSKA UPRAVA PRiMOž DEžMAN Energetsko učinkovita prenova javne razsvetljave OBČINA LUKOVICA Občina Lukovica je bila konec leta 2011 uspešna pri prijavi na Javni razpis za sofinanciranje operacije za energetsko učinkovito prenovo javne razsvetljave za obdobje 2011 do 2013 - UJR1 v okviru Operativnega programa razvoja okoljske in prometne infrastrukture za obdobje 2007 -2013, razvoj prioritete Trajnostna raba energije, prednostne usmeritve Učinkovita raba električne energije. V juniju 2012 je bila z ministrstvom za infrastrukturo in prostor podpisana pogodba o sofinanciranju operacije Povečanje učinkovitosti javne razsvetljave za obdobje 2011 do 2013-UJR1 , v skupnem maksimalnem sofinanciranju v znesku 104.659,50 evra glede na zmanjšano porabo električne energije. Celotna vrednost investicije v energetsko učinkovito prenovo javne razsvetljave bo po izvedenem javnem razpisu za izvedbo del, na katerem je bilo izbrano podjetje Elektroinstalacije SKOČAJ d. o. o. znašala, vključno s strokovnim nadzorom 203.877,60 evra. Pri izvedbi del bodo izvedene tudi zamenjave dotrajanih drogov javne razsvetljave, ki pa niso predmet sofinanciranja. Skupna predvidena investicija v prenovo javne razsvetljave bo v letu 2013 znašala okoli 260.000 evrov. Izbrano podjetje bo izvajalo energetsko učinkovito prenovo javne razsvetljave v marcu in aprilu 2013. Cilj investicije je prispevati k zmanjšanju emisij CO2 in posle- dično prispevati k čistejšemu okolju, zmanjšanje svetlobnega onesnaževanja okolja ter posledično zmanjševanje negativnih vplivov na živalske vrste in ljudi. Specifični cilji energetsko učinkovite prenove javne razsvetljave: zmanjšanje porabe električne energije za potrebe javne razsvetljave, zmanjšanje obratovalnih in vzdrževalnih stroškov javne razsvetljave in zadostitev zahtevam Uredbe o mejnih vrednostih svetlobnega onesnaževanja okolja, ki predpisuje maksimalno 44,5 kWh letne porabe električne energije na prebivalca, stanje v letu 2010 pa je znašalo 120,78 kWh na prebivalca, zato je investicija v energetsko učinkovito prenovo nujna zaradi zakonskih zahtev ter bistvenemu zmanjšanju stroška tokovine. Zaradi izvedbe montažnih del bo občasno prihajalo do krajših delnih zapor občinskih cest na območju celotne občine, zato prosim za strpnost vseh udeležencev v prometu. OBČiNSKA UPRAVA PRiMOž DEžMAN Čistilna akcija v občini Lukovica V soboto, 13. aprila 2013, smo se zbrali v precejšnjem številu v centru Lukovice pred občino. Kljub rahlemu dežju smo začeli s čiščenjem naše občine, predvsem na območjih spodnjega dela, kjer je obremenitev narave večja in je potrebno to območje bolj pregledati in pobrati smeti. Čistili so tudi na območju KS Rafolče, KS Blagovica kot tudi na ostalih območjih, za kar pa bomo poročila še prejeli. Predvsem so bili navdušeni pobiralci lovci Lovske družine Lukovica, ribiči Ribiškega društva Črni graben kot tudi še nekateri občani. Vse je bilo povezano z vodji skupin na zbir- nih prostorih smeti, ki jo je povezoval režijski obrat Občine Lukovica in sproti odvažal vse črne vrečke, ki so jih pobiralci nabrali na svojih področjih. Vseh smeti je bilo okoli 10 kubičnih metrov, ki pa smo jih že odpeljali v zbirni center Dob. Predvsem se zahvaljujemo nekaterim občanom, ki še vedno z dobro voljo in zagnanostjo pridejo na akcijo, ki pomeni za vse okoljevarstvenike spodbudno in osveščeno delo. Vesel sem, da se krajani, ki spoštujejo čisto naravo, še vedno prostovoljno udeležijo te akcije in se jim v imenu čiste domovine lepo zahvaljujem. Vidimo se ponovno v naslednjem letu! Vodja čistilne akgje Tomaž Cerar Delovna akcija v Blagovici V Blagovici je bila 13. aprila 2013, na dan čistilne akcije, v okviru krajevne skupnosti organizirana še akcija za odstranitev razpadajočega objekta -drvarnice v neposredni bližini kulturnega doma. Ponovno se je zbralo nekaj krajanov, pretežno iz okoliških vasi, ki so se udeležili delovne akcije in s prostovoljnim delom uspeli v enem dnevu od- straniti razpadajoči objekt, proti večeru pa smo uspeli zgraditi še temeljno ploščo za postavitev novega enostavnega objekta - kolesarnice, ki bo izdelana iz lesene konstrukcije, kot je bil obstoječi objekt. Prebivalci Krajevne skupnosti Blagovica so ponovno dokazali, da dobrodelnost, prostovoljnost po izgradnji igrišča v Blagovici ni zbledela. V krajevni skupnosti smo optimistični in upamo, da nam bo kljub gospodarski recesiji uspelo oživeti središče Blagovice. Če že govorimo o oživljanju Blagovice, ne smemo pozabiti na donatorje, sponzorje in občino, brez katerih poleg prostovoljnega dela ne bi bilo dosedanjih pridobitev in upamo, da nas bodo tudi v prihodnje podprli po svojih zmožnostih. Vsem se zahvaljujemo za dosedanje sodelovanje. Krajevna skupnost Blagovica Znamka Zakladi Črni graben popestrila predvelikonočno sejmarjenje v Prodajnem centru Breza v Domžalah V Prodajnem centru Centru v Domžalah je 23. marca 2013 potekalo tradicionalno predvelikonočno sejmarjenje, ki ga že več let zapored organizira upravnik centra, družba Mazur d. o. o. Tokrat so sejmarjenje popestrili tudi uporabniki kolektivne blagovne in storitvene znamke Zakladi Črni graben. Obiskovalci prireditve so pokazali zanimanje za ponujene izdelke, saj je bila znamka Zakladi Črni graben v tem domžalskem centru že večkrat predstavljena in posledično tudi razpoznavna med obiskovalci. Uporabniki znamke so poskrbeli za slastne degustacije njihovih izdelkov, hkrati pa so se tokrat predstavili tudi člani Društva upokojencev Lukovica s svojimi rokodelskimi izdelki. Občina Lukovica bo namreč v letu 2013 znamko Zakladi Črni graben registrirala tudi še za doda- tne razrede, ki se nanašajo na rokodelske izdelke in/ali izdelke domače obrti. Občina Lukovica tako morebitne zainteresirane fizične in/ali pravne osebe naproša, ki bi želeli svoje rokodelske izdelke in/ali izdelke domače obrti promovirati preko znamke Zakladi Črni graben, da svoje predloge o vrsti izdelka posredujejo do 3. maja 2013 na elektronski naslov: katka. bohinc@lukovica.si. Za dodatne informacije vam je na voljo kontaktna oseba: Katka Bohinc, telefon: 01/72 96 318. Za uspešno predstavitev znamke v Domžalah bi se s to priložnostjo želela zahvaliti vsem sodelujočim ponudnikom kot tudi organizatorju, družbi Mazur d. o. o. za povabilo in korektno sodelovanje. Katka Bohinc, skrbnica znamke na Občini Lukovica Obiskovalci so z zanimanjem pristopili k razpoznavnim stojnicam znamke Zakladi Črni graben Obiskovalci so okušali dobrote znamke Zakladi Črni graben Stojnica Društva upokojencev Lukovica se je šibila pod številnimi rokodelskimi izdelki Tradicionalno srečanje župana z duhovniki V sredo, 10. aprila 2013, je potekalo tradicionalno srečanje župana Občine Lukovica Mateja Kotnika z duhovniki, ki delujejo v župnijah na območju Občine Lukovica. Vsakoletno srečanje je namenjeno izmenjavi mnenj in informacij o skupnih temah ter delovnih področjih občine in župnij. Navzoči so se v prijetnem klepetu najprej dotaknili aktualnega dogajanja v rimskokatoliški cerkvi, t. j. nedavnega imenovanja novega papeža Frančiška in prekopa posmrtnih ostankov nekdanjega ljubljanskega nadškofa Gregorija Rožmana. Beseda je tekla tudi o dogajanju v župnijah Občine Lukovica. Župniki so predstavili podatke o številu krstov, porok in pogrebov v letu 2012. V večini župnij je bilo več krstov kot pogrebov, kar kaže na pozitivno rast prebivalstva v Občini Lukovica; je pa vedno več krstov otrok, ki živijo v izvenzakonskih skupnostih. Srečanje je bilo priložnost za pogovor o nadaljnjem sodelovanju občine in župnij s skupnim ciljem zagotavljanja kakovostnega življenja občanov Občine Lukovica. Mojca Cerar, ViŠJA SVETOVALKA ZA DRUŽBENE iN DRUŠTVENE DEJAVNOSTi V Ceste se plužijo po prioritetnem vrstnem redu Obvestilo! Sprememba podatkov za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča Občina Lukovica, Stari trg 1, 1225 Lukovica vas obvešča, da je na podlagi 25. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Lukovica (Uradni vestnik Občine Lukovica št. 2/99, 8/03, 4/05, 1/06, 3/08 - popravek) vsak zavezanec za odmero nadomestila za uporabo stavbnega dolžan v roku petnajstih dni (fizične osebe) oziroma v tridesetih dneh (pravne osebe) od nastanka spremembe, pristojnemu organu (Občina Lukovica, Stari trg 1, 1225 Lukovica) posredovati verodostojne podatke, ki omogočajo odmero tega nadomestila. V nasprotnem primeru se zavezancu lahko izda sklep o višini akontacije za nadomestilo, ki jo zavezanec plačuje dvakrat letno, hkrati pa se zavezanca lahko skladno z določili 27., 28. in 29. člena tudi kaznuje za prekršek. Za dodatne informacije oz. pojasnila vam je na voljo kontaktna oseba: Katka Bohinc, telefon: 01/72 96 318. Elektronski naslov: katka.bohinc@lukovica.si. Katka Bohinc, občinska uprava Za nami je precej bolj ostra zima, kot smo je bili vajeni v zadnjih letih, temu primerno veliko dela pa je imela tudi občinska zimska služba. »Zimsko obdobje je v letošnji sezoni trajalo še enkrat dlje kot lani,« je za Rokovnjača povedal Tomaž Cerar, višji svetovalec za javna naročila in gospodarske javne službe na Občini Lukovica. Zimska služba je dolžna v dneh sneženja, poledice oziroma takšnih ali drugačnih »zimskih« razmer z vso možno mehanizacijo in razpoložljivimi delavci poskrbeti za prevoznost in varnost občinskih cest. Organizirana je po vsej občini. Kot je pojasnil Cerar, v »spodnjem« delu občine (od Prevoj do Blagovice) za posipanje cest skrbi občinski režijski obrat, medtem ko je za »zgornji« del (od Blagovice do Trojan) zadolžen pogodbenik. Temu je z letošnjo zimo pogodba potekla, tako da občino v kratkem čaka priprava novega razpisa. Zimski službi je bilo to zimo priključenih še 18 kooperantov - kmetov, ki so, vsak s svojim plugom, skrbeli za ceste vsak na svojem območju. »Poleg tega imamo režijski obrat, ki ima kamion za posipanje cest, traktor za oranje na območju Krajevne skupnosti Krašnja in tri delavce, ki čistijo pešpoti, parkirišča in dele javnih površin, ki so nujno potrebni za promet,« je še povedal Cerar. Dodal je, da Občina Lukovica vsako leto v Rokovnjaču objavi poziv, ki vabi k sodelovanju vse zainteresirane - predvsem kmete, ki bi jim bila to dopolnilna dejavnost in imajo na razpolago ustrezno mehanizacijo (predvsem traktor in plug). Pritožb precej, a večina neupravičenih Zima je poleg radosti tudi polna nevšečnosti, zato večkrat pride do nejevolje občanov. Cerar, ki je izpostavil, da vsega dela ni mogoče opraviti naenkrat, je pojasnil, da se delo opravlja po pri- oritetnem vrstnem redu, ki ga določajo zakoni in drugi uradni predpisi. Tako se najprej počistijo občinske lokalne ceste, po katerih poteka glavni promet. »Predvsem so to poti, kjer vozi šolski kombi,« je pojasnil. Po tem se nadaljuje urejanje ostalih cest - javnih poti, po katerih poteka promet -, istočasno pa delavci s pomočjo manjših strojev že čistijo pločnike, pešpoti in dostopne površine do šole, vrtca, občine, zdravstvenega doma, avtobusne postaje in gasilskih domov. »Ta dela se lahko opravljajo v zamiku več ur. V hujših snežnih razmerah lahko cesto tudi začasno zapremo,« je pojasnil Cerar. Dodal je, da zimska služba ni dolžna čistiti dostopov do stanovanjskih hiš, dvorišč, zasebnih in nekate-goriziranih poti. »Da začnemo z delom, mora biti po zakonu snežna odeja visoka nad 10 cm. Nemogoče je tudi, da je posut vsak kvadratni centimeter cest. V času zimskih razmer moramo biti tudi sicer na to pripravljeni, temu primerno opremiti svoje vozilo in hitrost vožnje prilagoditi vremenskim pogojem. Poledica je na osojnih delih ceste lahko prisotna ves čas,« je še dejal in dodal, da je na njegov naslov prišlo le malo res upravičenih pritožb glede zimske službe, so pa mnogi seveda želeli, da bi bila cesta do njih očiščena prej kot je realno možno. Huda zima hud udarec tudi za proračun V letošnji zimi je bilo opravljenih okoli 4000 delovnih ur, porabljenih je bilo okrog 600 kubičnih metrov peska za posipanje in okrog 240 ton soli. Denar, ki je bil za to namenjen v proračunu za leto 2013, je zaradi hude zime že pošel. »Za zimsko službo konec letošnjega leta bo potrebno v proračunu zagotoviti dodatna sredstva,« je povedal Cerar, ki možnost za izboljšanje zimske službe na splošno vidi v menjavi stare, dotrajane opreme z novo, boljšo. »Hkrati pa se pri nekaterih kooperantih lahko poveča resnost za opravljanje dela,« je še pristavil in dodal, da se zaveda, da je dolga zima ceste tudi še dodatno uničila, kar pomeni, da jih bo potrebno sanirati. To je spet povezano s proračunom - za to bo potrebno namreč nameniti več sredstev, kolikor je bilo predvidenih. Luka Maselj REPUBLIKA SLOVENIJA MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO IN PROSTOR DIREKTORAT ZA PROSTOR Na podlagi šestega odstavka 19. člena Zakona o umeščanju prostorskih ureditev državnega pomena v prostor (Uradni list RS, št. 80/10, 106/10 - popr. in 57/12) Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za prostor s tem JAVNIM NAZNANILOM obvešča javnost o objavi pobude za pripravo državnega prostorskega načrta za prenosni plinovod M9 Kidričevo - Vodice I. Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za prostor, kot koordinator priprave državnih prostorskih načrtov (v nadaljnjem besedilu: koordinator), objavlja pobudo za pripravo državnega prostorskega načrta za prenosni plinovod m9 Kidričevo - Vodice (v nadaljnjem besedilu: pobuda), ki jo je dne 4. 3. 2013 podalo Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za energijo (v nadaljnjem besedilu: pobudnik). Pobudo je pod številko 12044 februarja 2013 izdelal ZUM urbanizem, planiranje, projektiranje d.o.o. iz Maribora. II. Pobuda bo od 8. aprila 2013 do 8. maja 2013 objavljena v digitalni obliki na spletnih straneh Ministrstva za infrastrukturo in prostor (pod »aktualno/državni prostorski načrti/javne razgrnitve in seznanitve«). III. Javnost ima možnost v roku 30 dni od objave pobude na spletnih straneh Ministrstva za infrastrukturo in prostor nanjo dati predloge, priporočila, usmeritve in mnenja. Le-te lahko javnost do 8. maja 2013 pošlje na naslov Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Lan-gusova 4, Ljubljana, ali na elektronski naslov gp.mzip(3)qov.si. pri čemer naj v rubriki »zadeva« navede ključne besede »Pobuda za DPN Kidričevo - Vodice«. Koordinator in pobudnik bosta skupaj z investitorjem Plinovodi d.o.o., in izdelovalcem, ZUM d.o.o. analizirala prispele predloge, priporočila, usmeritve in mnenja javnosti. Na podlagi analize bo koordinator pripravil osnutek sklepa o pripravi državnega prostorskega načrta in ga poslal v obravnavo prostorski konferenci. Šteje se, da je pri dajanju pripomb in predlogov z navedbo imena in priimka ali drugih osebnih podatkov dan pristanek za objavo teh podatkov v analizi. Osebe, ki ne želijo, da se v analizi objavijo njihova imena in priimki ali drugi osebni podatki, morajo to posebej navesti. Ljubljana, dne 2. aprila 2013. mag. Tanja Bogataj GENERALNA DiREKTORiCA DiREKTORATA ZA PROSTOR PRILOŽNOST ZA DELODAJALCE! EVROPSKA SREDSTVA ZA KADROVSKE ŠTIPENDIJE Obveščamo vas, da je Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije (RRA LUR), v okviru projekta Enotne Regijske štipendijske sheme (ERŠS), 29. marca 2013 objavila na spletni strani www.rralur.si Javni poziv delodajalcem za vključitev v Regijsko štipendijsko shemo Ljubljanske urbane regije 2013/2014. Vključitev v projekt, ki se izvaja že od leta 2007, delodajalcem omogoča 50% sofinanciranje kadrovskega štipendiranja iz evropskih sredstev, kar je do danes izkoristilo že 62 delodajalcev iz ljubljanske urbane regije. Osnovni cilj štipendijske sheme, ki se izvaja poenoteno po vsej Sloveniji z nosilci REGIONALNIMI RAZVOJNIMI AGENCIJAMI, je spodbujanje kadrovskega štipendiranja ter povezovanje gospodarskih potreb in izobraževalne sfere. Štipendije se tako podeljujejo za konkretna delovna mesta - in sicer prioritetno za razvojne potrebe in perspektivne poklice v regiji. Vsi zainteresirani delodajalci s sedežem ali poslovno enoto v Ljubljanski urbani regiji se prijavite na Javni poziv z dokumentacijo, ki je dostopna na spletni strani RRA LUR www.rralur.si. Če boste v prihodnje imeli potrebe po novih kadrih, vas vljudno vabimo, da se vključite v regijsko štipendijsko shemo za leto 2013/2014. Prijavite se tako, da oddate vlogo na javni poziv. Rok za oddajo vlog na rra lur po pošti ali osebno je 28. 6. 2013. DODATNE INFORMACIJE: mag. Liljana Drevenšek (vodja projekta), E: liljana.drevensek@ljubljana.si Meta Koprivšek Tomažič (področni svetovalec), E: meta.koprivsek-tomazic@ljubljana.si www.rralur.si T: 01 306 19 05 Projekt Regijska štipendijska shema Ljubljanske urbane regije je sofinanciran iz sredstev Evropske unije, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. - + In I Naložba v vašo prihodnost OTtRACIlO DfINO FINANCIRA EVHOfSKA UNIJA KohezijsH sWad RetgionißJoö razvojna agencija ljubljanske urbane regije i i i m! ÄtAiV«. RRA 11IR ^ 1 ^J^r® j^J^jj. JrtKVMfE: WWlWji nagrajeni najbolj inovativni projekti v lokalnih skupnostih Na Krki pri Ivančni Gorici so podelili priznanja za najbolj inovativ-ne projekte v lokalnih skupnostih. Med prejemniki je bil tudi BTC City, in sicer za projekt ženski smučarski skoki na Ljubnem pri Savinji, pri katerih so z družbeno odgovornim pristopom povezali prostovoljce, gasilce, študente in upokojence iz lokalne skupnosti. Kot inovati-ven slovenski projekt je bila prepoznana tudi pobuda Živa dvorišča Maribora, ki s kulturnimi dogodki oživlja pozabljene mestne prostore in jih ponovno spreminja v prostore druženja. Priznanja so bila podeljena v okviru Konference o inovativnih lokalnih skupnostih, ki so jo v Družbenem centru Krka organizirali Razvojni center Srca Slovenije, Občina Ivančna Gorica in Vibacom, moderirala pa jo je mag. Violeta Bulc. Aleksandra Gradišek, direktorica Razvojnega centra Srca Slovenije, je povedala, da »smo želeli izpostaviti projekte in dobre prakse, ki gradijo na povezovanju podjetnikov, javne sfere, organizacij, mladih in vseh, ki aktivno soustvarjajo prostor, v katerem živijo.« Nagrajeni so bili še štirje drugi projekti, ki so uspešni v Srcu Slovenije: Dežela kozolcev v Šentrupertu, edini muzej na prostem s kozolci na svetu; Abrahamov ključ, ki povezuje 50-letnike s plemenitim poslanstvom; ohranjanje tradicije oglarjenja v Oglarski deželi (Dole pri Litiji) in prikaz preteklosti ob vodni učni poti Krašnja (Lukovica). Prejemniki priznanj inovativnih projektov na nivoju lokalne skupnosti: • BTC d.d. Ljubljana za projekt »BTC City in ženski smučarski skoki« • KUD Fran Maselj Podlimbarski Krašnja, Lukovica za projekt »Sprehod skozi preteklost vasi ob vodni učni poti« • Občina Šentrupert za projekt »Dežela kozolcev« • Turistično društvo Polšnik za projekt »Abrahamov ključ Srca Slovenije« • Miroslav Brinovec za projekt »Oglarjenje v Oglarski deželi« • HIŠA! Društvo za ljudi in prostore za projekt »Živa dvorišča Maribora« Konferenca je bila izvedena v okviru evropskega projekta IN-EUR na programu INTERREG IVC, pri katerem kot partner sodeluje Razvojni center Srca Slovenije. Več na www.srce-slovenije.si. Ana Savšek Prejemniki priznanj za najbolj inovativne projekte v lokalnih skupnostih (foto: Boštjan Pucelj) mth. Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije KMETIJSKO GOZDARSKI ZAVOD LJUBLJANA ODDELEK ZA KMETIJSKO SVETOVANJE Enota Lukovica Lukovica, Stari trg 19 Telefon: 01/72-35-116 E-naslov: pavla.pirnat@lj.kgzs.si URADNE URE: od maja naprej ponedeljek: 8h-10h sreda: 8h-10h in 14h-15h ostalo po dogovoru www.lj.kgzs.si ZBIRNA VLOGA 2013 Redni rok za zahtevke zbirne vloge (t.i. subvencije) za ukrepe kmetijske politike se bo iztekel 6. maja 2013, zamudni rok pa bo potekal od 7. do vključno 31. maja. V kolikor boste oddali zbirno vlogo v tem času, boste prejeli zmanjšana plačila in sicer 1 % za vsak delovni dan zamude. Možne spremembe zbirne vloge brez znižanja plačil po oddaji zbirne vloge v času zamudnega roka so: • sprememba zahtevkov, • dodajanje novih zahtevkov • dodajanje novih GERK-ov, ki ste jih v RKG vnesli že po oddaji zbirne vloge. Možne aktivnosti nosilca po oddaji zbirne vloge in po preteku zamudnega roka so naslednje: • umik posameznega zahtevka (npr. da setev v okviru KOP-ZEL ni bila opravljena v predpisanem času), • sporočanje višje sile, • sprememba kmetijske rastline, ki vpliva na zahteve navzkrižne skladnosti (kolobar, dosevek), • sprememba kmetijske rastline, če vpliva na višino plačila ali zahtevan kolobar pri KOP ukrepih KOL, ZEL, IPL, IVR, EK, NEP, SOR, VVO, • oddaja B1 obrazca najpozneje do 2. septembra. Seveda spremembe prvih štirih alinej lahko naredite le v primeru, če se še ni najavila kakršnakoli kontrola s strani AKTRP. Višjo silo je potrebno sporočiti na AKTRP skupaj z ustreznimi dokazili v 10 delovnih dneh od nastanka, ko se to lahko stori. Svetujem vam, da se v tem primeru predhodno obrnete name. Za višjo silo se upoš teva: • smrt ali dolgotrajna nezmožnost upravičenca ali člana kmetije, • huda naravna nesreča, ki resno prizadene zemljišče kmetijskega gospodarstva, • uničenje hlevov na kmetijskem gospodarstvu zaradi nesreče, • kužna bolezen, ki prizadene vso živino upravičenca ali njen del, • izguba ali pogin domačih živali zaradi napada divjih zveri, kljub izvedbi vseh predpisanih ukrepov, • pogin domačih živali zaradi nesreče (požar, udar strele, električni udar, padci ipd.), • škoda na površinah, ki jo povzročijo divje živali, • napad bolezni oziroma škodljivcev v trajnem nasadu zaradi katerih je potrebno ta trajni nasad uničiti, • sprememba obsega kmetijskih zemljišč na kmetijskem gospodarstvu, vrste dejanske rabe ali načina kmetovanja neodvisno od upravičenca (komasacije, zemljiške operacije, denacionalizacijski postopek, prisilna dražba, dedovanje). V primeru, da boste morali zaradi plinovoda prekiniti z obdelavo zemljišč, bo potrebno OBVEZNO narediti odstop od uveljavljenih ukrepov zaradi česar se obrnite name takoj, ko boste vedeli kdaj bodo začeli z deli. Več o tem boste lahko prebrali v majski številki. TESTIRANJE ŠKROPILNIC Testiranje škropilnic za varstvo rastlin, ki ga bo izvajala Biotehniška fakulteta, bo potekal v naši občini v torek, 4. junija na naslednjih lokacijah: • v Šentvidu pri Lukovici za Kulturnim domom Antona Martina Slomška med 8. in 12. uro • v Blagovici pri stavbi Krajevne skupnosti med 12.30 in 13.30. Vsi, ki boste prejeli osebno vabilo, se držite vaše predvidene ure. Izvajalec testiranja priporoča: • uporabniki morajo pripeljati čiste in tehnično brezhibne naprave, napolnjene s približno 100 litri čiste vode, • naprave doma preizkusite in odpravite morebitne napake, • ne pozabite na dokumente (MID, EMŠO, davčna številka), • novih naprav ni potrebno pripeljati na pregled, ampak prinesite le podatke o napravi (račun, potrdilo o homologaciji...) za vpis v register in izdajo nalepke, prvi pregled pa sledi čez tri leta. Dodatne informacije lahko dobite pri dr. Rajku Berniku na tel 041 754 734. RAČUNALNIŠKI TEČAJI Zainteresirane vabim, da se prijavijo na brezplačen računalniški tečaj, kjer se boste seznanili z uporabo spletnih strani s področja kmetijstva (GERK, FITO-INFO...). Nekaj mest za junij in septembrske termine je še prostih. Prijave sprejemam po elektronski pošti ali v času uradnih ur. TEČAJI PREDELAVE ŽIVIL Za nosilce ali člane kmetij bomo v okviru izobraževanj izvedli več tečajev predelave živil živalskega (meso, mleko) ali rastlinskega (zelenjava) izvora, ki bodo potekali v jesenskem času (september do začetek novembra). Vsi tečaji bodo vsebovali teoretičen in praktičen del. Za kmetije iz območja občine Lukovica, bodo tečaji brezplačni, ker bodo financirani s strani Občine Lukovica iz t.i. Javnega razpisa za tehnično pomoč. Vse kar morate storiti je to, da se meni pravočasno prijavite. Prijave zbiram do zasedenosti mest v okviru razpoložljivih sredstev. PAVLA PIRNAT, terenska kmetijska svetovalka Vse prireditve in dogodki na enem mestu Za vse, ki se radi družite in spoznavate nove ljudi na dogodkih v vašem domačem ali so- sednjem kraju, smo pripravili knjižico Utrip prireditev v Srcu Slovenije 2013. V njej je zbranih 400 dogodkov, ki se bodo v celotnem letošnjem letu odvijali v občinah Dol pri Ljubljani, Domžale, Ivančna Gorica, Kamnik, Litija, Lukovica, Mengeš, Šentrupert, Šmartno pri Litiji in Zagorje ob Savi. Knjižica je brezplačno na voljo na Centru za razvoj Litija in na vseh desetih občinah. Dosegljiva je tudi na spletni strani www.srce-slovenije.si. :. © sfyR UTRIP PRIREDITEV v Srcu Sloventije 2013 Na podlagi 13. člena Odloka o priznanjih Občine Lukovica in o priznanjih župana Občine Lukovica (Uradni vestnik Občine Lukovica, št. 4/04) Odbor za družbene in društvene dejavnosti ter občinska priznanja, proslave in prireditve objavlja JAVNI RAZPIS za zbiranje predlogov za podelitev občinskih priznanj in nagrad v letu 2013 Priznanja Občine Lukovica v letu 2013 so: • častni občan Občine Lukovica • plaketa Občine Lukovica Priznanja Občine Lukovica se podeljujejo za dosežke, ki so prispevali k boljšemu življenju občanov in imajo pomen za razvoj in ugled občine na gospodarskem, kulturnem, znanstvenem, vzgojno-izobraževal-nem, športnem, naravovarstvenem področju in na drugih področjih. Priznanja se lahko podelijo: posameznikom, skupinam občanov in vsem pravnim osebam oz. organizacijam. Predlog za podelitev priznanj Občine Lukovica lahko podajo posamezniki, politične stranke, podjetja, društva ter druge organizacije in skupnosti. Predlog za podelitev priznanja mora biti podan v pisni obliki ter mora vsebovati: • podatke o predlagatelju • vrsto predlaganega priznanja • podatke o predlaganem prejemniku priznanja • obrazložitev k predlogu • dokumente, ki potrjujejo dejstva v obrazložitvi Rok za vložitev predlogov je 24. 5. 2013. STOJNI KROŽEK RADOMLJA vabi na DEMO RADOMLJA 2013 V nedeljo, 12. maja 2013, ob 10. uri pri kmetiji Gmaj-nar na Vidmu pri Lukovici. Prikaz košnje in spravila sena s stroji firme SIP ŠEMPETER. Prikaz bodo izvajali člani SK Radomlja in demonstratorji firme SIP. Po prikazu bo družabno srečanje z glasbo, hrano in pijačo. Pridite z družino, da gospodinjam ne bo treba kuhati nedeljskega kosila. Vabljeni! RAFOLČE Športno lurlsUčrto druSlvo 8. NOGOMETNI TURNIR ZA POKAL KS RAFOLČE ŠTD Rafolče v nedeljo, 19. maja 2013, organizira 8. nogometni turnir za pokal Rafolč. Turnir bo potekal na travnatem igrišču v Rafolčah, z začetkom ob 9. uri in bo potekal po običajnem turnirskem razporedu. Sodeluje lahko največ 12 ekip. Informacije in prijave: Mare 041 603 825 ali std.rafolce@gmail.com V primeru dežja bo turnir prestavljen na nedeljo, 26. maja 2013 Vabijo člani STD Rafolče Svoje predloge pošljite na naslov: Občina Lukovica, Stari trg 1, 1225 Lukovica s pripisom »javni razpis za podelitev priznanj Občine Lukovica« predsednik Odbora za družbene in društvene dejavnosti ter občinska priznanja Matevž Kink, l. r. RAZPIS 17. SRAUFOVEGA SPOMINSKEGA POHODA Datum; SOBOTA, 10. MAJA 201J Orgsnizanor; ŠPORTNO DftUŠTVO KSa£njA, K RAŠNJA 14, i IIJ LUKOVltA Informacije; WWVY.Kf? ASM) A. SI