SKUPŠČINA OBČINE LJUBLJANA-ŠIŠKA Skupno zasedanje Štev.: 1-06-2/86-146/88 Datum: 6. 7. 1988 ZAPISNIK 22. skupnega zasedanja zborov Skupščine občine Ljubljana-Ši-ška, ki je bilo v četrtek, dne 30. 6. 1988 ob 13. uri v prostorih SO Ljubljana Šiška, Trg prekomorskih brigad 1. Pred pričetkom delovnega dela skupnega zasedanja je predsed-nik skupščine ob občinskem prazniku podelil pnznanja občine za leto 1988. Po končani podelitvi priznanj je predlagal v sprejem naslednji DNEVNI RED: 1. Izvolitev komisije za verifikacijo pooblastil in imunitetna vprašanja zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti ter poročilo predsednika komisije za verifikacijo pooblastil in imuni-tetna vprašanja družbenopolitičnega zbora 2. Potrditev zapisnika 20. skupnega zasedanja 3. Predlogi in vprašanja delegatov 4. Osnutek sprememb iri dopolnitev dogovora o oblikovanju in razporejanju sredstev splošne porabe v občinah in mestu.Ljubljana za leto 1988 5. Obravnava ostalega gradiva za sejo SML in določitev dele-gatov 6. Kadrovske zadeve Predlagani dnevni red so delegati vseh treh zborov soglasno potrdili. K 1. ločki dnevnega reda: IZVOLITEV VERIFIKACIJSKIH KOMISIJ V komisijo za verifikacijo pooblastil so delegati zbora združe-nega dela sogasno izvozili naslednje delegate: - Rotter Vilija - za predsednika - Semolič Sonjo - za člana in - Burgar Ireno - za člana. Predsednik komisije je poročai, da je od 61 delegatskih mest v zboru na seji prisotnih 40 delegatov, brez opravičila je bilo odsotnih 21 delegatov. Delegati zbora krajevnih skupnosti so v komisijo za verifikacijo pooblastil soglasno izvolili naslednje delegate: - Šiletič Vlada — za predsednika - Davidovič Klavdijo - za člana in — Blaha Mirana — za člana. Predsednik komisije je poročal, da je od 32 delegatskih mest v zboru na seji prisotnih 24 delegatov, odsotnost je opravičil delegat krajevne skupnosti Zbilje, brez opravičila je bilo odsotnih 7 delegatov. Predsednik verifikacijske komisije družbenopolitičnega zbora, tov. Bojan Košmrlj je poročal, da je od 25 delegatskih mest v zboru na seji prisotnih 12 delegatov, 8 delegatov je odsotnost opravičilo, 2 sta bila odsotna brez opravičila. Glede na ugotovitev, da družbe-nopolitični zbor ni bil sklepčen, je tudi pojasnil, da so 3 delegatska mesta nezasedena. Delegati vseh treh zborov so sprejeli sklep, da nadaljujejo skupno zasedanje vseh treh zborov. K 2. ločki dnevnega reda POTRDITEV ZAPISNIKA 20. SKUPNEGA ZASEDANJA Brez razprave in pripomb so delegati vseh treh zborov zapisnik 20. skupnega zasedanja potrdili. K 3. točki dnevnega reda: Pisna delegatska vprašanja oziroma pobude so posredovale naslednje delegacije krajevnih skupnosti: PODUTIK: 1. Sprašujejo, po katerih parcelnih številkah bo potekala trasa podaljška ceste Marije Hvaličeve in koliko bo cestišče široko? 2. Koliko bo po rekonstrukciji široko cestišče Mladinske ulice in Dolinarjeve, po kateri je predviden enosmerni promet? Odgovora na postavljeni vprašanji bo podal Komite za urejanje prostora pisno. 3. Do katere faze je pripravljena dokumentacija za izgradnjo skakalnice v Podutiku in kdaj bo prišlo do realizacije teh ob-jektov.? Predsednik KUP-a, tov. Ogorelec je pojasnil, da je izgradnja skakainice opredeljena z družbenim planom občine, v fazi podpi-sovanja pa je tudi pogodba z izvajalcem, ki bo pripravil izvedbeni akt oziroma ureditveni načrt. Delegat je bil z odgovorom zadovo-ljen. BRATOV BABNIK: V odloku o urejanju vrtov, ki ga je sprejela SML pred več kot dvemi leti, so bili določeni roki, v katerih morajo občinski in mestni organi pripraviti plane in izvedbene akte. Sprašujejo, kaj je s temi akti, saj so roki že zdavnaj potekli. Pisni odgovor po podal Komite za urejanje prostora. EDVARD KARDELJ: Predlagajo, da se Skupščini SRS posreduje vprašanje: »Kako je s pogodbo in s pridobitvijo alžirskega plina?« Vprašanje bomo posredovali skupinam delegatov za republiško skupščino. VAŠE - GORIČANE: Kritizirajo počasnost izgradnje omrežja za kabelsko televizijo ter telefon, ki je poleg tega nerazumno draga. Poleg tega zahtevajo. da SDK oz. finančna inšpekcija preveri finančno poslovanje odbo-rov za kabelsko televizijo in telefonijo na medvoškem področju. TRNOVEC - TOPOL;' Zatevajo pojasnilo od mestnih in občinskih organov, zakaj izgradnja sistema kabelske televizije v naselju ŠS 9/7 Svetje ni prišla v program sofinanciranja Sklada stavbnih zemljišč mesta Ljubljane, ker pa izgradnja CATV v Zupančičevi jami je v pro-gramu. Ker je za Svetje izdelan kompleten investicijski program zahte-vajo, da se v njega dodatno uvrsti sofinanciranje izgradnje CATV. Tov. Letnarjeva, podpredsednica IS je v zvezi s vprašanji o CATV pojasnila, da se je Sklad stavbnih zemljišč na seji dne 23. 6. 1988 odločil sofinancirati 508 priključkov za neznane prosilce za Svetje, Presko in Žeje. Prav tako je v fazi izdelave gradbeno dovoljenje. Vprašanja glede CATV bodo posredovana Skladu stavbnih zemljišč, zahtevo za preverjanje finančnega poslovanja odborov pa naj delegati KS Vaše-Goričane preko krajevne skupnosti naslovijo neposredno na SDK. MILAN MAJCEN: Želijo sprotno, pisno povratno informacijo o usodi njihovih stališč k posameznim točkam dnevnega reda ZO SML, saj ne vedo, zakaj njihove pripombe niso upoštevane. Predsednik skupš-čine, tov. Žorn je povedal, da je to stvar povratnega informiranja delegatov, ki se sej SML udeležujejo. Predlagal je, da naj bi delegati na sejah zborov bolj podrobno podali poročilo o usodi pripomb naše občine. Prav tako pa SML v delegatskem gradivu tekoče objavlja zapisnike saj zborov SML. Tov. Mencinger, predsednik DPZ je delegate obvestil, da je družbenopolitični zbor sklepčen ker je na seji prisotnih 13 dele-gatov. 7 Delegat DPZ, tov. Bojan Košmrlj je podal pobudo o uskladitvi Odloka o delegiranju delegatov Skupščine občine Ljubljana Šiška v Zbor občin SML s Statutora občine in Poslovnikom glede obravnave gradiv za SML v občinskem družbenopolitičnem zboru. Delegati vseh treh zborov so predlagano pobudo soglasno podprli. Glede na sklep skupščine, z dne 2. 6. 1988 je Izvršni svet občine pripravil program z aktivnostmi za uresničevanje sprejete ekonom-ske poJitike po 15. maju 1988 in so ga delegati dobili na mizo. Kratko predstavitev programa je podal tov. Bojan Bunc - pomoč-nik predsednika Komiteja za družbeno planiranje in gospodarstvo. Predsednik skupščine je menil, da je program zahteven in pozval temeljne subjekte, da podajo svoje osnove in izhodišča za sestavo takšnega programa na ravni občine. K 4. točki dnevnega reda: OSNUTEK SPREMEMB IN DOPOLNITEV DOGOVORA O OBLIKOVANJU IN RAZPOREJANJU SREDSTEV SPLOŠNE PORABE V OBČINAH IN MESTU LJUBLJANA ZALETO1988 Uvodno obrazložitev je podal tov. Krajnik Dušan - vodja službe za finance in proračun. O tej točki je razpravljal izvršni svet občine in skupščini predla-gal, da dogovor o oblikovanju in razporejanju sredstev splošne porabe obravnava in v primeru nebistvenih pripomb prekvalificira v predlog in sprejme. Pisne pripombe so posredovale delegacije krajevnih skupnosti oz. konference delegacij: KS Milan Majcen in Ljubo Šercer podpirata predlog IS SML za prekvalifikacijo osnutka v predlog in njegov sprejem. KS dr. Petra Držaja - pogreša k dogovoru kot tudi k ostalim gradivom SML stališča IS občine oziroma občinskih upravnih organov. Predsednik skupščine je pojasnil, da je zaradi časovne stiske to zelo težko izvedljivo, vendar bomo preverili možnosti, da bi stališča h gradivu SML posredovali vsaj vodjem temeljnih delega-cij. KS Edvard Kardelj predlaga, da se v 9. členu uvrsti »pospeše-vanje drobnega gospodarstva« na drugo mesto, v kolikor vrstni red pomeni hkrati tudi prioriteto. Tov. Krajnik je pojasnil, da namen porabe sredstev v 9. členu ni razvrščen po prioriteti, takšna prioriteta se določi s klepi IS občin in SML na podlagi programov. KS Preska - prosi za pojasnilo zakaj so stroški obratovanja prenovljenega dela ijubljanskega gradu tako visokr. Predsednik skupščine je v zvezi s tem predlagal, da bi na jesensko sejo skušpščine povabili delegata naše skupščine v odboru za prenovo Ijubljanskega gradu, ki bi pojasnil tovrstna vprašanja. OS Vaše-Goričane meni, da bi bilo v današnji težki situaciji pametneje sredstva kontov št. 28, 32 in 43 nameniti za izobraževa-nje in zdravstvo. Tov. Krajnik je pojasnil, da te konte zajema proračun mesta, predstavljajo pa MK ZKS, praznovanje dneva mladosti in sofinan-ciranje zbranih del Edvarda Kardelja. Poleg tega je poudaril, da se družbene dejavnosti financirajo iz skupne porabe in ne iz sredstev, ki jih namenjamo za splošne družbene potrebe. Na vprašanje delegata KD t. 8 - Iskra je tov. Krajnik pojasnil, da je indeks 227 določen z interventnim zakonom o začasni omeji-tvi razpolaganja sredstev družbenopolitičnih skupnosti, ki določa, da se sredstva za družbenopolitične skupnosti določajo v skladu z dohodkom gospodarstva v SRS z 10% zaostajanjem. Delegati vseh treh zborov so soglasno sprejeli naslednje SKLEP: 1. Skupščina sprejema osnutek sprememb in dopolnitev dogo-vora o oblikovanju in razporejanju sredstev splošne porabe v obči-nah in mestu Ljubljana v letu 1988 s pripombo, da se pred obravnavo osnutka dogovora in osnutkov odJokov o proračunih občin in mesta za naslednje leto opravi analiza učinkovitosti in razporeditve materialnih virov z ozirom na vsebino in kvaliteto učinkov posameznih porabnikov sredstev. 2. Skupščina sprejema prekvalifikacijo v predlog. 3. Skupščina sprejme predlog. K 5. točki dnevnega reda: OBRAVNAVA OSTALEGA GRADIVA ZA SEJO ZO SML POROČILO IS SML O URESNIČEVANJU DRUŽBENEGA PLANA MESTA LJUBUANA ZA OBDOBJE 1986-1990 V LETIH 1986, 1987 in 1988. Stališča izvršnega sveta naše občine so naslednja: IS podpira sprejem poročila s pripombo, da na strani 12 spodaj v tabeli stopnja pokritja uvoza z izvozom po občinah nista pravilni stopnji za občino Ljubljana-Šiška v letu 1986 za skupni izvoz (65,%) in konvertibilni (52,29), temveč sta pravilni stopnji SKUPAJ: 69,4 in KONVERTIBILA: 80,4. Pisno pripombo je posredovala KD št. 36-VVO Najdihojca - očitek, da so se družbene dejavnosti vsa leta tega srednjeroč-nega obdobja obnašale tako, da so sproti porabile vsa možna 8 sredstva in jim tega ni mogla preprečiti niti interventna zakono-daja, je vsaj za otroško varstvo neupravičen. Trdijo, da se VVO vsa ta leta obnašajo skrajno racionalno in zahtevajo konkretno navedbo, katera interesna skupnost se je obnašala neracionalno in sprašujejo, kdo je kriv, da interventna zakonodaja ni pripomogla k racionalizaciji. Delegati vseh treh zborov so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Skupščina pooblašča delegate za sejo SML, da glasujejo za sprejem poročila s pripombo IS občine in KD št. 36 - VVO Najdihojca. POROČILO O IZVAJANJU ENERGETSKE DEJAVNOSTI . V TEKOČEM SREDNJEROČNEM OBDOBJU V LJUB-UANI. Izvršni vt naše občine podpira sprejem poročila skupaj s stališči IS SML. Pisne pripombe so posredovale delegacije krajevnih skupnosti oz. konference delegacij: KS Edvard Kardelj - sprašujejo, kako poteka pristopanje k SaS o ustanovitvi energetske skupnosti: v Ljubljani ter ne vidijo vzroka za ustanovitev občinskih energetskih skupnosti. Opozarjajo na ekološko sanacijo TE — TO Ljubljana, ki je prioritetna naloga. Tov. Letnarjeva je pojasnila, da je sanacija TE - TO že vključena kot prioriteta v družbeni plan mesta. K 6. in 7. točki zaključkov Poročila predlagajo, da se čimprej pripravijo ustrezna navodila, nasveti in izračuni za racionalno rabo energije. Opozarjajo pa k točki II/2, da zaradi načrtovane gradnje TE - TO III obstoja nevarnost, da se bo ves premog pokuril v Zasavju. Zato sprašujejo, kakšen premog bo na razpolago za TE - TO Ljubljana. V poročilu pogrešajo poglavje o geotermalni energiji. Sprašujejo tudi, kakšna je ocena potrebnih sredstev za alternativne vire: male elektrarne, za Savo, za toplotne sisteme. KS Milan Majcen - v poročilu pogrešajo podatke, katere inve-sticije v tekočem srednjeročnem obdobju niso bile izvedene in zakaj ne. V zaključkih pogrešajo navedbo nosilcev nalog in roke za izvedbo nalog. Predlagajo, da se poročilo s tem dopolni. Menijo tudi, da so v zaključkih in ugotovitvah zahteve preveč nedorečene, saj glasijo: »potrebno je: preveriti, proučiti, predla-gati, dogovoriti«, ipd. KD št. 3 - Energetika - je v zvezi s tehnološko in ekološko sanacijo TE - TO Ljubljana opozorila na še nerazčiščena vpraša-nja na tem področju v Sloveniji nasploh, saj je znan odlok Republi-ške inšpekcije glede zmanjševanja emisije do leta 1992 in vpraša-nja, ki se postavljajo v zvezi z realizacijo teh zahtev. Menijo namreč, da bi morala t. i. najprimernejša varianta zgorevanja v zvrtinčenem sloju upoštevati znane dileme tako, da bi pri nada-ljevanju razreševanja te problematike bilo možno vključiti tudi alternativne variante sanacije, ki bi bile primerne tako z ekolo-škega, kakor tudi finančnega vidika. Delegati vseh treh zborov so soglasno sprejeli naslednje SKLEPE: 1. Skupščina podpira sprejem poročila o izvajanju energetskih dejavnosti v tekočem srednjeročnem obdobju v Ljubljani s stališči IS Skupščine mesta Ljubljane in pripombami delegacij oz. konfe-renc delegacij. 2. Glede na nezadostno oskrbljenost Ljubljane z bencinom Skupščina zahteva, da se nujno najdejo ustrezne rešitve za nor-raalno oskrbo. 3. Skupščina tudi opozarja, da je potrebno preveriti možnosti uporabe geotermalne energije in podpira raziskovalna prizadeva-nja na tem področju. OSNUTEK ODLOKA O SPREMEMBAH IN DOPOLNI-TVAH ODLOKA O PRORAČUNU MESTA LJUBLJANE ZA LETO 1988 Izvršni svet naše občine podpira sprejem osnutka in predlaga prekvalifikacijo v predlog in njegov sprejem. Pisno pripombo je posredovala KD št. 3 - Energetika, in sicer: Glede na gospodarske razmere in nedavno sprejete ekonomske ukrepe bi morale, skladno z gospodarsko reformo, svoj prispevek zagotoviti tudi DPS. Delegati vseh treh zborov so soglasno sprejeli naslednje SKLEPE: 1. Skupščina podpira sprejem osnutka odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o proračunu mesta Ljubljane. 2. Skupščina podpira prekvalifikacijo osnutka v predlog. 3. Skupščina podpira sprejem predloga odloka in pooblašča delegate za sejo SML, da glasujejo za njegov sprejem. OSNUTEK ODLOKA O USTANOVITVI SKLADA ZA POSPEŠEVANJE RAZVOJA DROBNEGA GOSPODAR-STVA MESTA UUBUANE Izvršni svet občine je zavzel naslednja stališča: IS podpira sprejem osnutka odloka in predlaga Skupščini občine Ljubljana-Šiška, da obravnava in podpre sprejem odloka z nasled-njimi pripombami: a) Glede na to, da so v Dogovoru o temeljih družbenega plana SR Slovenije za obdobje 1986-1990 (Ur. list SRS, št. 2/86) kon-kretno opredeljeni kriteriji za prestrukturiranje gospodarstva, naj se v drugem odstavku 4. člena nadomesti Družbeni plan SR Slovenije za obdobje 1986-1990 z Dogovorom o temeljih družbe-nega plana SR Slovenije za obdobje 1986-1990. b) Celotno poglavje »Pogoji in način uporabe združenih sred-stev« je pomanjkljivo, saj bi moral odlok natančno opredeliti uporabo združenih sredstev in ne vsega prepustiti Pravilniku o dodeljevanju in koriščenju sredstev in kreditov iz sklada. Pravil-nik o dodeljevanju in koriščenju sredstev in kreditov iz sredstev sklada mora biti sestavni del odloka opredeljenirai z kriteriji dodeljevanja in koriščenja sredstev sklada. c) V 11. členu naj se opredeli mandat predsednika, njegovega namestnika in članov upravnega odbora v trajanju štirih let. d) 14. člen naj se precizira ali črta. Pisne pripombe so posredovale delegacije naslednjih KS: Milan Majcen - Prosijo za pojasnilo, ali je ustanovitev tega sklada v skladu s sprejeto politiko ZIS o razbremenjevanju gospodarstva. S pojasnilom za to vprašanje pogojujejo svoje soglasja k osnutku odloka. Vaše—Goričane - Predlagajo, da se ta sklad formira v okviru splošnega združenja drobnega gospodarstva. Odločno tudi nasprotujejo, da se v sklad združujejo sredstva Sklada stavbnih zemljišč ker menijo, da bi ta morala biti name-njena predvsem za komunalno dejavnost. Predlagajo, da se v Sklad za pospeševanje drobnega gospodar-stva združuje tudi del sredstev, ki se odlivajo za nerazvite ter da se drobno gospodarstvo oprosti plačevanja obveznosti za nerazvite, saj bo to oživiio dejavnost drobnega gospodarstva. Dr. Petra Držaja - Menijo, da ni potrebna ustanovitev nove inštitucije, ker imamo slabe izkušnje glede administriranja. Pomi-slek imajo tudi glede tega, kdaj bi naša občina prišla na vrsto za razreševanje problematike drobnega gospodarstva iz teh sredstev, glede na to, da npr. v občini Bežigrad na tem področju zelo napredujejo in bi se tja odlivala tudi sredstva. Ob tem kritično ugotavljajo, da Šiška v preteklem razvoju ni izoblikovala svojega poslovnega centra, saj morajo občani po vsako malenkost v center mesta. Zato ne podpirajo ustanovitve posebnega sklada ter predla-gajo, da te naloge opravlja pristojni organ občine. V razpravi so sodelovali delegati KS Vaše-Goričane, tov. Rašič, KS dr. Petra Držaja, tov. Radenovič, KID št. 34, tov. Bergant, tov. Predikaka, član IS, tov. Bunc, pomočnik predsed-nika KDPG, tov. Cimerman, delegat DPZ ip tov. Zorn, predsed-nik SO ter delegat KS Gunclje - M. Vižmarje, tov. Babič. Tov. Bergant je v razpravi poudaril, da šišenski obrtniki niso naklonjeni temu skladu, saj se bojijo, da se bodo lepi nameni izrodili. Podprli bi edino financiranje stavbnih zemljišč, sicer pa se obrtniki zavzemajo za to, da bi sprostili posamezne omejitve, odpravili prometni davek na osnovna sredstva, skratka zavzemajo se za poslovno svobodo in neposreden izvoz. Delegati so bili zlasti kritični do odloka zaradi tega, ker v občini nimamo izdelanega programa, po katerem bi financirali posamezne dejavnosti drob-nega gospodarstva. Nekateri so tudi menili, da ni primerno dodatno obremenjevanje združenega dela in so izrazili dvom, da so se ljubljanske občine pripravljene »odpovedati« sredstvom v višini 8% od skupno zbranih sredstev iz naslova davkov. Zato so zahte-vali, da IS SML pojasni vsebino 5. in 6. člena osnutka odloka. Delegat KS Vaše-Goričane je poudaril, da se ne strinja s formira-njem tovrstnih skladov, temveč bi morali sprostiti predpise ter za te namene zagotoviti bančne kredite. Delegati so predlagali naj IS občin in mesta proučijo možnosti ustanovitve občinskih skladov za pospeševanje razvoja drobnega gospodarstva oz. v tem odloku predvidijo le vire sredstev, ki pa bi se združevala le na osnovi konkretnih programov razvoja drob-nega gospodarstva v posamezni občini. Po razpravi so bili sprejeti naslednji SKLEPI: 1. Skupščina podpira prizadevanja za ustanovitev Sklada za pospeševanje razvoja drobnega gospodarstva. 2. Glede na vrsto pripomb in predlogov skupščina predlaga, da naj predlagatelj do jeseni pripravi novo besedilo osnutka odloka, v katerem bo poleg pripomb temeljnih delegacij in konferenc delegacij ter izvršnega sveta upošteval tudi spremembe in dopolni-tve zakona o davkih občanov. 3. Predlagatelj naj prouči možnost sofinanciranja sklada tudi iz republiških združenih sredstev, ki so namenjena za prestrukturira-nje gospodarstva. Zbor združenega dela in zbor krajevnih skupnosti sta sprejela sklepe s po 1 vzdržanim glasom, družbenopolitični zbor pa so-glasno. PREDLOG ODLOKA O SPREMEMBAH IN DOPOLNI-TVAH ODLOKA O DOLOČITVI OBVEZNOSTI PLAČEVA-NJA PRISPEVKA ZA PRESKRBO LJUBLJANE Izvršni svet občine podpira sprejem predloga po enofaznem postopku. Pisno pripombo je posredovala delegacija KS Vaše-Goričane in sicer nasprotujejo sprejemu odloka, ker menijo, da se z ustanovi-tvijo jSIS preskrba ne bo prav nič izboljšala. Tov. Zorn je pojasnil, da z odlokom ne ustanavljamo interesne skupnosti, ker ta že obstaja in tudi v težkih razmerah dobro skrbi za preskrbo mesta. Delegati so z enim glasom proti v zboru krajevnih skupnosti sprejeli naslednji SKLEP: Skupščina pooblašča delegate za sejo SML, da glasujejo za sprejem predloga odloka. PREDLOG ODLOKA O PRENEHANJU VELJAVNOSTI ODLOKA O ENOTNEM NAČINU ZBIRANJA IN SPREM-UANJA PODATKOV STANOVANJSKE GRADITVE V LJUBLJANI Izvršni svet občine podpira sprejem odloka. Pisno pripombo je posredovala delegacija KS Milan Majcen in sicer trdi, da po sprejetju tega odloka v letu 1975 IS SML nikoli ni podrobneje predpisal načina zbiranja podatkov, sedaj pa odlok ukinjamo. To je za delegacijo konkreten primer nestrokovnega, neracionalnega in birokratskega obnašanja tedanjega IS SML in upravnega organa. Zato predlagajo, da strokovne službe mesta in občine proučijo možnosti za učinkovitejši nadzor nad delom izvrš-nih organov, ker menijo, da so sedanje oblike nadzora zgolj formalne. Sicer pa delegacija podpira sprejem tega odloka po enofaznem postopku. Na vprašanje delegata KS Gunclje-M. Vižmarje, tov. Babiča so se delegati strinjali, da IS SML pisno pojasni, kako se bodo ti podatki zbirali v bodoče. Soglasno so delegati vseh treh zborov sprejeli naslednji SKLEP: Skupščina pooblašča delegate za sejo SML, da glasujejo za sprejem predloga odloka o prenehanju veljavnosti odloka o enot-nem načinu zbiranja in spremljanja podatkov stanovanjske gradi-tve v Ljubljani. PREDLOG SKLEPA O POTRDITVI SAMOUPRAVNEGA SPORAZUMA O USTANOVITVI SAMOUPRAVNE STANO-VANJSKE SKUPNOSTI LJUBLJANSKIH OBČIN Izvršni svet občine predlaga skupščini, da delegate za sejo SML pooblasti, da glasujejo za predlog sklepa. Pisno pripombo je posredovala delegacija KS Milan Majcen. Menijo, da je obrazložitev pomanjkljiva, saj m navedeno, koliko podpisnikov je k SaS že pristopilo, kar pa bi moralo biti prikazano tudi po občinah. Glede na pojasnilo tcv. Predikake - sekretarja Sekretariata za občo upravo, da v občinah s temi podatki ne razpolagamo, so se delegati strinjali, da vprašanje posredujejo na sejo SML. Soglasno so delegati vseh treh zborov sprejeli naslednji SKLEP: Skupščina pooblašča delegate za sejo SML, da glasujejo za sprejem predloga sklepa. K ostalim točkam dnevnega reda SML skupščina ni imela pri-pomb in je pooblastila delegate, da glasujejo za njihov sprejem. IMENOVANJE DELEGATOV ZA SEJO ZO SML, ki bo 14. 7. 1988 Delegati vseh treh zborov so soglasno sprejeli sklep, da se seje udeležijo: - iz zbora združenega dela: - Bergant Rado - iz zbora krajevnih skupnosti: - Boroničanin Darinka - Štravs Srečko - Babič Ivan - iz družbenopolitičnega zbora: - Domitrovič Janja - Podbevšek Miro. K 6. točki ditevnega reda: KADROVSKE ZADEVE Pisno pripombo so posredovale delegacije krajevne skupnosti Komandant Stane I in III ter KD št. 14, Litostroj, in sicer menijo, da naj se kadruje predvsem mlajše ljudi ter pri tem upošteva tudi nezdružljivost profesionalnega opravljanja političnih funkcij z delegatskimi funkcijami. Po razpravi delegata KD št. 3 - Energetika, tov. Nemca in tov. Zorna so delegati s po 1 vzdržanim glasom v zboru združenega dela in zboru krajevnih skupnosti sprejeli naslednje 9 SKLEPE: 1. Tov. Jerebič Tatjana, roj. 1955, dipl. ing. agronomije, stanu-joča Mahovnik n. h., Kočevje se imenuje kot skupni delegat občin Ijubljanske in gorenjske regije v Odbor podpisnikov DD o načinu uporabe in upravljanja s sredstvi solidarnosti v SR Sloveniji. 2. Tov. Lutovac Vukdšin se razreši funkcije člana koraisije za spremljanje in uresničevanje družbenega dogovora o oblikovanju in izvajanju kadrovske politike na območju ljubljanskih občin in se namesto njega v odbor imenuje tov. Vrhovnik Srečko - predstav-nik SZDL občine Ljubljana-Siška. 3. Tov. Kolar Roman, roj. 11. 12.1961, obramboslovec - samo-stojni organizator obrambnih in varnostnih priprav, stanujoč v Ljubljani, Trg oktobrske revolucije 15, se kot delegat SO Šiška imenuje v Svet TOZD Srednja šola tehniških strok Franca Lesko-ška-Luke v ZPS TZ Litostroj. 4. Tov. Šavnik Tomaž, roj. 1908, komercialist - upokojenec, stanujoč v Ljubljani, Malgajeva 10, član delegacije KS Milan Majcen se kot delegat DPS imenuje v svet OŠ Zvonka Runka. Skupno zasedanje je bilo končano ob 16. uri. SEKRETAR SKUPŠČINE Tatjana KOMAC, I. r. PREDSEDNIK SKUPŠČINE Otmar ZORAN, I. r.