Razredni pouk 1-2/2012 135 Mag. Franceska Žumer, Osnovna šola Poljane Ljubljana Bibliografsko kazalo revije Razredni pouk za leta 2009, 2010 in 2011 Pred vami je bibliografsko kazalo objav v reviji Razredni pouk za leta 2009, 2010 in 2011. Biblio- grafsko kazalo obsega 160 b ib l io gr af sk ih enot, ki jih je napisalo 1 5 1 r a z l i č n i h a v t o r j e v. Biblio- grafske enote so razvrščene po abecednem redu prvega avtorja v vsakem letniku posebej. Avtorju sledijo naslov prispevka in podatki o impresumu – letnik, številka, stran objave, podatki o spremnem gradivu – grafi, diagrami, fotografije. Na koncu je navedena tudi rubrika, v kateri je bil objavljen prispevek. Bibliografija objav Razredni pouk : revija Zavoda RS za šolstvo. – Letnik 11, junij 2009 do december 2009, 3 številke. – ISSN 1408-7280. Št. 1: junij 2009: Motivacija. – 74 str. ; ilustr., priloga Sestavljanka za utrjevanje seštevanja in odštevanja v 1. in 2. razredu. Št. 2: oktober 2009: Domača naloga. – 76 str. ; ilustr., priloga Od slike do uganke. Št. 3: januar 2010:Od problema k znanju. – 68 str. ; ilustr., priloga Matematični problemi. 1. A RH, Cvetka [in] Helena VOJ VODA: Kako do kakovostnih medsebojnih odnosov?. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 47–49 ; 2 fotografiji. – (Pouk, ki navduši) 2 . B O HNE C, Jaroš: Didaktična igrača najmlaj- šim učencem. – 11, junij 2009, št. 1, str. 71–72 ; 3 fotografije. – (Iskrice) 3 . BURGAR, Tatjana: Sodelujmo s starši. – 11, junij 2009, št. 1, str. 57–60 ; 1 fotografija. – (Starši v šoli) 4 . C A F, Viktorija: Biti razrednik učencu s po- sebnimi potrebami. – 11, junij 2009, št. 1, str. 68–70 ; 1 fotografija. – (Iskrice) 5 . CENČIČ, Majda: Problemski pouk v današnji šoli. – 11, januar 2010, št. 3, str. 42–46 ; 1 fotografija. – (Teorija praksi) 6 . Č L A N I uredniškega odbora. – 11, junij 2009, št. 1, str. 2–4, 9 fotografij. – (Uvodnik) 7. H A BE RMU T , Marijana: Z e-gradivi ustvarjal- no, slikovito in zabavneje. – 11, junij 2009, št. 1, str. 66–67 ; 2 fotografiji. – (Iskrice) 8 . J O Š T, Greta: Šola v naravi. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 60–63 ; 1 fotografija. – (Iz mojega dnevnika) 9. JURIŠE V IČ, Mojca: Motivacija za učenje kot pedagoški izziv: kaj, kako, kdaj in zakaj?. – 11, junij 2009, št. 1, str. 44–49 ; 3 fotografije. – (Teorija praksi) 10 . K E P EC , Marjeta: Kombinirani pouk v so- dobni šoli. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 65 ; 1 fotografija. – (Oglasna deska – Vabilo na seminar) 11 . K E P EC , Marjeta [in] Magda Š T U P NIK A R: Skupno delo učiteljev in specialne pedago- ginje gradi medsebojno zaupanje in uspeh učencev : intervju z Magdo Štupnikar. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 18–22 ; 2 fotografiji. – (Pogovarjali smo se) 12 . K ER IN , Mihaela: Imejte radi sebe in delo, ki ga opravljate : intervju z mag. Ireno VODO- PIVEC. – 11, junij 2009, št. 1, str. 21–22 ; 2 fotografiji. – (Pogovarjali smo se) 13 . K ORDIĆ , Amra [in] Franc D R E T NIK: Otroci s posebnimi potrebami v osnovni šoli. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 4–10 ; 3 fotografije. – (Kurikularni kotiček) 14 . K R A J N C, Darinka: Mladostna ustvarjalnost za starimi zidovi. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 2–3 ; 2 fotografiji. – (Galerija) 15 . K RIŠ TOFE LC, Nina [in] Majda TA M Š E: Pro- jekt Pasavček na Osnovni šoli Podgorje pri Slovenj Gradcu. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 50–54 ; 2 fotografiji, note. – (Pouk, ki navduši) 136 Razredni pouk 1-2/2012 16 . K R I Ž O V N I K, Klavdija: Delo z interaktivno ta- blo pri spoznavanju okolja v drugem razredu. – 11, januar 2010, št. 3, str. 25–28 ; 7 fotogra- fij. – (Pouk, ki navduši) 17. K U TO Š, Irena: Problemski pouk – dobra na- ložba za prihodnost naših otrok. – 11, januar 2010, št. 3, str. 20–24 ; 8 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 18 . LE VSTI K, Tatjana: Božično-novoletni bazar. – 11, januar 2010, št. 3, str. 59–61 ; 4 fotogra- fije. – (Iskrice) 19. L IK A R , Damjana: Pisanje domače naloge v oddelku podaljšanega bivanja. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 37–38 ; 2 fotografiji. – (Pouk, ki navduši) 2 0 . MIK EL N , Tomaž: Izletništvo, pohodništvo in gorništvo v osnovni šoli. – 11, junij 2009, št. 1, str. 61–65 ; 1 fotografija. – (Iz mojega dnev- nika) 2 1. MORI, Ivanka: Domače naloge včeraj, danes, jutri. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 1 ; 1 foto- grafija. – (Uvodnik) 2 2 . MORI, Ivanka: Razvijanje digitalnih kompe- tenc učiteljev in učencev na razredni stopnji osnovne šole. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 64 ; 3 fotografije. – (Oglasna deska – Vabilo na seminar) 2 3 . MORI, Ivanka: Spoštovani učitelji in učitelji- ce!. – 11, junij 2009, št. 1, str. 1 ; 1 fotografija. – (Uvodnik) 24. MORI, Klavdija: Kakšne domače naloge ima- jo učenci radi. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 30–32 ; 3 fotografije. – (Pouk, ki navduši) 2 5 . MR ŠNIK , Marija: Kulturni dan: Bilo je nekoč – stare obrti na Košanskem. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 68–69 ; 1 fotografija. – (Iskri- ce) 26. NED EL J K O, Nada: Ko se učitelj odloči za do- mačo nalogo … – 11, oktober 2009, št. 2, str. 55–59 ; 2 fotografiji. – (Teorija praksi) 2 7. NE DEL JK OV IČ A NDLOV IC, Anita: Pomen branja v nižjih razredih osnovne šole. – 11, januar 2010, št. 3, str. 52–57 ; 1 fotografija. – (Iz mojega dnevnika) 2 8 . N O VA K , Leonida: Problem – motivacija učencem, ki bi lahko bili nadarjeni. – 11, januar 2010, št. 3, str. 5–9 ; 4 fotografije, 1 graf. – (Kurikularni kotiček) 2 9. P EG A N G L A V I N A, Franka: Naša Osnovna šola Elvire Vatovec Prade s podružnično šolo v Svetem Antonu. – 11, januar 2010, št. 3, str. 2–4 ; 1 fotografija. – (Galerija) 3 0 . P I SK , Marija: Domača naloga za utrjevanje poštevanke. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 23–29 ; 3 fotografije, priloga Listi za dnevnik – za vsako posamezno stopnjo, priloga List z nagradnimi nalepkami, priloga Naslov- na stran dnevnika, priloga Priznanja, ki jih natisnem v velikosti papirja A5. – (Pouk, ki navduši) 3 1. POVHE, Tanja: Domača naloga tudi pri angleščini v 4. in 5. razredu. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 33–36 ; 4 fotografije. – (Pouk, ki navduši) 3 2 . PREVODNIK, Marjan: Kaj mora o likovnih natečajih/tekmovanjih vedeti razredni učitelj likovne vzgoje?. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 11–17 ; 1 fotografija. – (Kurikularni kotiček) 3 3 . PREVODNIK, Marjan: Zakaj je učenec (ne) motiviran za likovno izražanje?. – 11, junij 2009, št. 1, str. 50–56 ; 4 fotografije. – (Teorija praksi) 3 4 . PRIS TOV N I K , Tanja [in] Peter PEER [in] Tatjana H O D N I K Č A D E Ž: Učni pristop za poučevanje in učenje vsebin iz verjetnosti z e-gradivom v 4. razredu. – 11, januar 2010, št. 3, str. 10–15 ; 3 fotografije, 1 tabela. – (Ku- rikularni kotiček) 3 5 . P U R T R E T J A K, Maja [in] Marjeta L AV R I N- ŠEK: Projekt Ugasnimo luči. – 11, januar 2010, št. 3, str. 33–36 ; 6 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 3 6 . R O B I Č, Andreja [in] Ladislava MI LO ŠE V IČ: Podaljšano bivanje na naši šoli ni kar tako. Projektno delo v oddelkih podaljšanega bivanja na OŠ Selnica ob Dravi. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 40–46 ; 6 fotografiji. – (Pouk, ki navduši) 3 7. R O Ž E J, Katja: Korak za korakom – in že go- vorimo angleško. – 11, januar 2010, št. 3, str. 38–41 ; 7 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 3 8 . R OŽ I Č, Aleksandra: Učenje z računalnikom v prvem razredu. – 11, januar 2010, št. 3, str. 63–66 ; 9 fotografij. – (Iskrice) 3 9. SK U T NIK , Anita: Recepti za motivacijo. – 11, junij 2009, št. 1, str. 14–20 ; 3 fotografije. – (Kurikularni kotiček) 4 0 . S M O L KO , Marija: Naša osnovna šola Odran- ci. – 11, junij 2009, št. 1, str. 5–6 ; 2 fotografiji. – (Galerija) Razredni pouk 1-2/2012 137 41 . STRMOLE, Lucija: Bralna značka – giba- nje, ki že skoraj 50 let spodbuja branje med mladimi. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 72–76 ; 1 fotografija. – (Iskrice) 4 2 . S T OŽ ER, Bojana: S Čufarjevimi koraki od 19. do 21. stoletja : intervju z Ano ČE RNE T IČ. – 11, januar 2010, št. 3, str. 16–18; 2 fotografiji. – (Pogovarjali smo se) 4 3 . S T R O J IN , Fanika: Motivacija pri dodatni stro- kovni pomoči. – 11, junij 2009, št. 1, str. 28–30 ; 3 fotografiji. – (Pouk, ki navduši) 4 4 . Š T R A SER , Nevenka: Vzgojni načrt – prilo- žnost za pogovor o ciljih vzgojnega delovanja šole. – 11, junij 2009, št. 1, str. 7–13 ; 1 foto- grafija. – (Kurikularni kotiček) 4 5 . T EK A V ČI Č, Maruša: Projekt prijateljstvo kot proaktivna dejavnost. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 39–42 ; 4 fotografije. – (Pouk, ki navduši) 4 6 . V A JNGE RL, Suzana: Nadarjenost vzpodbuja- mo tudi v sobotnih šolah. – 11, junij 2009, št. 1, str. 23–27 ; 6 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 4 7. V A JNGE RL, Suzana: Pomoč učenki z učnimi težavami na podlagi izvirnega delovnega projekta. – 11, januar 2010, št. 3, str. 29–32 ; 3 fotografije, 2 prilogi. – (Pouk, ki navduši) 4 8 . V R ŠI Č, Vesna: Matematični problemi – izziv za učitelje in učence. – 11, januar 2010, št. 3, str. 47–51 ; 1 fotografija. – (Teorija praksi) 4 9. VRŠIČ, Vesna: Matematični problemi. – 11, januar 2010, št. 3, str. [1–4]. – (Sredica) 5 0 . VRŠIČ, Vesna: Od problema k znanju. – 11, januar 2010, št. 3, str. 1 ; 1 fotografija. – (Uvodnik) 51. Z AVA Š N I K , Mojca: Spodbujajmo branje v tu- jih jezikih. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 70–71 ; 1 fotografija. – (Iskrice) 5 2 . Z V ER , Nina: Bralne urice v podaljšanem bivanju. – 11, januar 2010, št. 3, str. 67–68 ; 1 fotografija. – (Iskrice) 5 3 . ŽBON A, Nina: Igra vlog in lutkovna igra v četrtem razredu. – 11, junij 2009, št. 1, str. 31–35 ; 1 fotografija. – (Pouk, ki navduši) 5 4 . Ž IBER T , Samanta: Motivacijske spodbude pri posameznih predmetih. – 11, junij 2009, št. 1, str. 36–43 ; 4 fotografije. – (Pouk, ki navduši) 5 5 . Ž IBER T , Samanta [in Valentina BEK]: Od slike do uganke. – 11, oktober 2009, št. 2, str. 66–67, priloga ; 1 fotografija, ilustr. – (Iskrice) 5 6 . Ž U M ER , Franceska: Bibliografsko kazalo revije Razredni pouk za leto 2008. – 11, junij 2009, št. 1, str. 73–[75] ; 1 fotografija. Razredni pouk : revija Zavoda RS za šolstvo. – Letnik 12, maj 2010 do december 2010, 3 številke. – ISSN 1408-7280. Št. 1: maj 2010: Ocenjevanje za znanje. – 72 str. ; ilustr., priloga Poiščimo novo besedo. Št. 2: oktober 2010: Diferenciacija in individualiza- cija. – 72 str. ; ilustr., priloga Štiri v vrstico. Št. 3: december 2010. – Razvoj e-kompetenc uči- teljev in učencev. – 72 str., priloga Klovni in žoge. 1. A B E R J O R D A N, Natalija: Oblikovanje in upo- raba portfolia na razredni stopnji osnovne šole. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 4–6 ; 1 fotografija. – (Kurikularni kotiček) 2 . BEUE RM A NN, Dimitrij: O zadregah in prilo- žnostih ocenjevanja. – 12, maj 2010, št. 1, str. 62–65 ; 1 fotografija. – (Iz mojega dnevnika) 3 . B R EG A R U M E K , Natalija: Na poti do ocene. – 12, maj 2010, št. 1, str. 25–28 ; 7 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 4 . BR E Z NER , Nina: Prek igre do znanja Učna ura »Besedne verige«. – 12, december 2010, št. 3, str. 66–68 ; 8 fotografij. – (Iskrice) 5 . C EN C I Č, Majda: Ocenjevanje kot komunika- cijski proces. – 12, maj 2010, št. 1, str. 44–47 ; 2 fotografiji. – (Teorija praksi) 6 . CUDERMAN, Marijanca: Računalniška igra Mojster poštevanke. – 12, maj 2010, št. 1, str. 36–38 ; ilustr., 1 fotografija. – (Pouk, ki navduši) 7. DOMITROV IČ, Ivan Janez: Ustvarjalnost mladih kot način življenja pod streho III: osnovne šole Celje. – 12, maj 2010, št. 1, str. 2–3. – (Galerija) 8 . F I F O N J A H A N C , Vida: Načrtovanje dela po kotičkih v prvem razredu osnovne šole. – 12, december 2011, št. 3, str. 28–33 ; 9 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 9. FLOR J A NČIČ, Natalija: Primer ocenjevanja nareka v 4. razredu. – 12, maj 2010, št. 1, str. 21–24 ; 1 fotografija, 2 prilogi. – (Pouk, ki navduši) 10 . G R A ŠI Č, Mateja [in] Andreja Ž AV B I : Zabavno raziskovanje lastnega giba ob glasbi : sode- 138 Razredni pouk 1-2/2012 lovanje OŠ Marije Vere in OŠ Toma Brejca. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 64–66 ; 4 fotogra- fije. – (Iz mojega dnevnika) 11 . JA Z BIN ŠEK , Darinka [in] svetovalke Zavoda RS za šolstvo za prvo in drugo triado: Opisno ocenjevanje. – 12, maj 2010, št. 1, str. 4–5. – (Kurikularni kotiček) 12 . J EMEN ŠEK , Marta: Igra lutk v podaljšanem bivanju.– 12, december 2010, št. 3, str. 62–65 ; 5 fotografij. – (Iskrice) 13 . J ER A S , Nataša: Sodelovalno učenje s pomo- čjo interaktivne table. – 12, december 2010, št. 3, str. 4–10 ; 2 grafa, 20 fotografij. – (Kuri- kularni kotiček) 14 . K E P EC , Marjeta: Spoštovani učitelji in učiteljice. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 1 ; 1 fotografija. – (Uvodnik) 15 . KO M L J A N C, Natalija: Usmerjanje osebnega razvoja. – 12, maj 2010, št. 1, str. 39–43 ; 1 fotografija, 5 fotografij. – (Teorija praksi) 16 . K R A M A RIČ , Mira: Poiščimo novo besedo. – 12, maj 2010, št. 1, str. 72, priloga ; 1 fotogra- fija. – (Sredica) 17. KREUH, Nives: Nova strategija poučevanja in učenja v sedanjem svetu. – 12, december 2010, št. 3, str. 42–46 ; 6 fotografij. – (Teorija praksi) 18 . K R O N O V ŠEK , Marija [in] Majda PUR [in] Alja B R A TU ŠA: Spodbujanje branja in pisanja v vrtcu in prvem triletju OŠ Polzela. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 10–19 ; 15 fotografij. – (Kurikularni kotiček) 19. LO GA R , Vesna [in] Ines C O L NER: Razredni sestanki in reševanje disciplinskih pro- blemov. – 12, maj 2010, št. 1, str. 6–11 ; 2 fotografiji. – (Kurikularni kotiček) 2 0 . LO GA R, Vesna: Informacijska komunikacij- ska tehnologija in otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno- -jezikovimi motnjami. – 12, december 2010, št. 3, str. 16–20 ; 1 fotografija. – (Pouk, ki navduši) 2 1. M L AK AR, Mateja [in] Klavdija MORI: Ustvar- jamo iz lesa : prvi del. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 27–31 ; ilustr., 11 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 2 2 . M L AK AR, Mateja: Motiv – maske iz dreve- snega lubja : drugi del. – 12, december 2010, št. 3, str. 38–40 ; 8 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 2 3 . MORI, Ivanka: Mateja KOVŠE: Nikoli prej si nisem mislila, da je potrebno toliko kontinu- iranega dodatnega izobraževanja, če želiš delo učitelja dobro opraviti. – 12, december 2010, št. 3, str. 11–14 ; 2 fotografiji. – (Pogo- varjali smo se) 24. MORI, Ivanka: Si na Facebooku?. – 12, de- cember 2010, št. 3, str. 1 fotografija. – (Uvo- dnik) 2 5 . MORI, Ivanka: Spoštovani učitelji in učitelji- ce. – 12, maj 2010, št. 1, str. 1 ; 1 fotografija. – (Uvodnik) 26. MR ŠNIK , Sandra [in] Vlado M IL EK ŠI Č: Ni- kogar ne moremo prisiliti, da intelektualno dela in nikomur tega ne moremo prepove- dati. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 20–26 ; 2 fotografiji. – (Pogovarjali smo se) 2 7. MRŠNIK, Sandra: Razlogi za udejanjanje didaktične diferenciacije v prvem in drugem triletju. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 53–63 ; 3 fotografije, 2 prilogi. – (Teorija praksi) 2 8 . MUR A , Magdalena: Branje pravljic pri urah pravljičnega krožka. – 12, december 2010, št. 3, str. 57–58 ; 3 fotografije. – (Iz mojega dnevnika) 2 9. NAKRST, Lea: Didaktični pristop pripovedo- vanje zgodb (Storyline). – 12, oktober 2010, št. 2, str. 32–35 ; 4 fotografije. – (Pouk, ki navduši) 3 0 . N O L IM A L, Fani: Učna diferenciacija in individualizacija v prvem in drugem triletju osnovne šole. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 44–52 ; 1 fotografija. – (Teorija praksi) 3 1. N O V A K T R O B E N T A R , Petra: Ustvarjalnost otrok pri likovni vzgoji na osnovni šoli Fran- ceta Bevka. – 12, december 2010, št. 3, str. 2–3 ; 1 fotografija. – (Galerija) 3 2 . NOVAK, Leonida [in] Breda LORE NCI [in] Lidija ML I N A RIČ: Diferencirano in indivi- dualizirano delo pri športni vzgoji v prvem razredu. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 36–43 ; 23 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 3 3 . NOVAK, Leonida: Portfolio kot oblika spre- mljanja napredka učenca. – 12, maj 2010, št. 1, str. 30–35 ; 18 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 3 4 . NOVAK, Marta: Vpliv razvojno-aplikativnega projekta na formativno spremljanje učen- čevega napredka. – 12, maj 2010, št. 1, str. 57–61 ; 3 fotografije. – (Teorija praksi) Razredni pouk 1-2/2012 139 3 5 . P AR AD I Ž, Valentina: Sodelovanje s šolo Alpe–Jadran iz Velikovca. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 67–68 ; 4 fotografije. – (Iskrice) 3 6 . P I SK , Marija: Povabilo. Obiščite spletno stran Razredni pouk. – 12, december 2010, št. 3, str. 70 ; 2 fotografiji. – (Oglasna deska) 3 7. P L A NIN ŠI Č, Danijela: Ustvarjalnost otrok prve triade na OŠ Muta. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 2–3 ; 1 fotografija. – (Galerija) 3 8 . R A Z D E V Š E K P U Č K O , Cveta [in] Mojca K R A L J: Spreminjanje šolske prakse na po- dročju uporabe šolskih štampiljk. – 12, maj 2010, št. 1, str. 48–56 ; 2 fotografiji. – (Teorija praksi) 3 9. R A Z D E V Š E K P U Č K O , Cveta: Preverjanje in ocenjevanje znanja na razredni stopnji. – 12, december 2010, št. 3, str. 47–55 ; 1 fotografi- ja. – (Teorija praksi) 4 0 . R IBI Č, Marija: Klovni in žoge. – 12, december 2010, št. 3, str. 71, priloga ; ilustr., 2 fotogra- fiji. – (Sredica) 41 . R IBI Č, Marija: Kombinirani pouk zahteva fleksibilnost in inovativnost učiteljev in učen- cev. – 12, december 2010, št. 3, str. 28–37 ; 13 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 4 2 . ŠIVEC, Marinka: Formativno spremljanje znanja učencev. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 7–9 ; ilustr., 1 fotografija. – (Kurikularni kotiček) 4 3 . ŠUL IGOJ, Monika: Začetni glas v prvem ra- zredu – uporaba lastno izdelanega e-gradi- va. – 12, december 2010, št. 3, str. 34–36 ; 5 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 4 4 . TA M Š E , Majda [in] Mateja V O L E R R E P A S: Navodila za didaktično igro v sredici. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 72, priloga ; 2 foto- grafiji. – (Sredica) 4 5 . TAV Č A R , Silva: Kaligrafija – zapostavljena lepotica : prvi del. – 12, oktober 2010, št. 2, str. 69–71 ; 3 fotografije. – (Iskrice) 4 6 . VA L J AV E C , Urška: Utrjevanje znanja v oddel- ku podaljšanega bivanja. – 12, maj 2010, št. 1, str. 68–71 ; 4 fotografije. – (Iskrice) 4 7. V R ŠI Č, Vesna [in] Aleksandra P IN T ER I Č: Biti ustvarjalen in inovativen učitelj : intervju z Aleksandro Pinterič. – 12, maj 2010, št. 1, str. 17–20 ; 3 fotografije. – (Pogovarjali smo se) 4 8 . Z O R KO , Antonija: Predpraznično ustvarja- nje. – 12, december 2010, št. 3, str. 60–61 ; 4 fotografije. – (Iskrice) 4 9. Z O R KO , Antonija: Včeraj, danes jutri – dan šole v Benediktu. – 12, maj 2010, št. 1, str. 66–67 ; 3 fotografije. – (Iskrice) 5 0 . Ž IBER T, Samanta: Preverjanja in ocenjeva- nja znanja. – 12, maj 2010, št. 1, str. 12–16 ; 1 fotografija. – (Kurikularni kotiček) Razredni pouk : revija Zavoda RS za šolstvo. – Letnik 13, junij 2011 do december 2011, 3 številke. – ISSN 1408 – 7280. Št. 1: junij 2011: Kombinirani pouk. – 72 str. ; ilu- str., priloga Didaktična igra: polžkova pot do gobe. Št. 2/3: november 2011: Učenci s posebnimi po- trebami. – 144 str. ; ilustr., priloga Logika in jezik, obdelava podatkov. 1. BEHEK , Metka: Pomen načrtovanja za uspe- šno delo v kombiniranem pouku. – 13, junij 2011, št. 1, str. 19–22 ; 3 fotografije. – (Pouk, ki navduši) 2 . BOK A L , Daša: Delo na podružnici in v kom- biniranem oddelku. – 13, junij 2011, št. 1, str. 67–68 ; 3 fotografije. – (Iskrice) 3 . CA SAR, Ana: Dejavnosti v knjižnem kotičku v prvem razredu osnovne šole. – 13, junij 2011, št. 1, str. 65–61 ; 1 fotografija. – (Iskrice) 4 . CENCIČ, Majda: Kombinirani pouk v sedanji družbi znanja. – 13, junij 2011, št. 1, str. 1–2 ; 1 fotografija. – (Uvodnik) 5 . C EN Č I Č, Majda [in] Božidar OPARA: Študij inkluzivne pedagogike. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 5–7 ; 2 fotografiji. – (Kurikularni kotiček) 6 . Č IM Ž A R , Gabi: Vključevanje pesmi v pouk angleškega jezika. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 59–64 ; 3 tabele, 1 fotografija. – (Pouk, ki navduši) 7. D R E T NIK, Franc [in] Darinka MARINČ: Dá se in vredno je – za vse. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 35–38 ; 3 fotografije. – (Pogovarjali smo se) 8 . D R E T NIK , Franc: Kaj moram in kaj smem. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 1 ; 1 fotografi- ja. – (Uvodnik) 9. F R EC E P E R C , Marija: Kombinirani pouk in e-gradiva. – 13, junij 2011, št. 1, str. 37–40 ; 1 fotografija. – (Pouk, ki navduši) 140 Razredni pouk 1-2/2012 10 . G R A BEL J ŠEK, Jasna: Obisk slepega gosta na podružnici Rakitna. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 49–53 ; 6 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 11 . G R Ž E L J, Danila: Formativno spremljanje procesa učenja v četrtem razredu. – 13, junij 2011, št. 1, str. 11–14 ; 1 fotografija. – (Kuriku- larni kotiček) 12 . H O R VAT, Dragica: Načrtovanje v kombinira- nem oddelku. – 13, junij 2011, št. 1, str. 26–28 ; 1 fotografija. – (Pouk, ki navduši) 13 . I V A NK OV IČ BO ŽIČ , Jadranka: Hiperaktivni otroci – kako ravnati, da bi lahko živeli in de- lali z njimi. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 32–35 ; 1 fotografija. – (Kurikularni kotiček) 14 . J A KO P I Č , Lidija: Od pravljice do lutkovnogle- dališke predstave v kombiniranem oddelku. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 68–72 ; 1 fotografija. – (Pouk, ki navduši) 15 . JURIŠE V IČ , Mojca: Kako učence motivirati za samostojno učenje : motivacija za učenje v šoli in učno samouravnavanje. – 13, junij 2011, št. 1, str. 44–50 ; 1 fotografija, 1 pregle- dnica, 1 shema. – (Teorija praksi) 16 . K AV K L E R, Marija: Skrb za učence s poseb- nimi potrebami. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 95–102 ; 1 fotografija. – (Teorija praksi) 17. K END A , Maja: Utrjevanje matematičnih izrazov z uporabo programa XMind. Dodatna strokovna pomoč s pomočjo informacijske in komunikacijske tehnologije. – 13, novem- ber 2011, št. 2/3, str. 55–58 ; 12 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 18 . K E P EC , Marjeta [in] Mira KRAMARIČ: In- tervju z učiteljico Miro Kramarič. – 13, junij 2011, št. 1, str. 15–18 ; 2 fotografiji. – (Pogo- varjali smo se) 19. KEPEC, Marjeta: Samostojno delo učencev pri pouku. – 13, junij 2011, št. 1, str. 41–43 ; 1 fotografija. – (Teorija praksi) 2 0 . KEŠANS KI, Matjaž: Razvijanje digitalnih kompetenc. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 124–125 ; 4 fotografije. – (Iskrice) 2 1. K L IN C, Alenka: Inzulinska črpalka v razredu. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 24–28 ; 1 fotografija. – (Kurikularni kotiček) 2 2 . K O SE C, Marjana: Projekt Naša mala knjižni- ca. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 136–139 ; 3 fotografije. – (Sodelovanje z okoljem) 2 3 . KRUH, Jana: Vloga učitelja pri odkrivanju otrok z disleksijo. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 15–18 ; 1 fotografija. – (Kurikularni kotiček) 24. L A P O R NIK , Jasna: Uporaba spletne učilnice v kombiniranem oddelku. – 13, junij 2011, št. 1, str. 23–25 ; 4 fotografije. – (Pouk, ki navduši) 2 5 . LE VC, Simona: Učenci z govorno-jezikovno motnjo v osnovni šoli. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 9–13 ; 1 fotografija. – (Kurikularni kotiček) 26. M A J HEN , Mateja: Domača pokrajina – utr- jevanje s pomočjo e-gradiva. – 13, junij 2011, št. 1, str. 62–64 ; 5 fotografij. – (Iskrice) 2 7. M A LAJ N E R , Nina [in] Dragica ML I N A RIČ [in] Janja MODRI J A NČIČ [in] Petra L EB A R K A C [in] Petra DA MIŠ L A V RE NČIČ [in] Nevenka PUŠNIK [in] Lidija Š A U P E R L [in] Branka MEZNARIČ: Likovno ustvarjanje v prvem triletju na Osnovni šoli Janka Padežnika Maribor. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 2–4. – (Galerija) 2 8 . M L AK AR, Mateja [in] Klavdija MORI: Stolč- ki iz lesa : četrti del. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 85–90 ; 16 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 2 9. M L AK AR, Mateja [in] Klavdija M O R I: Motiv – vzorci na leseni plošči : tretji del. – 13, junij 2011, št. 1, str. 33–36 ; 10 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 3 0 . MR ŠNIK , Marija: Le enotna in dosledna vzgoja je tudi uspešna. – 13, junij 2011, št. 1, str. 56–58 ; 1 fotografija. – (Iz mojega dnevnika) 3 1. NAGODE, Gabrijela Petra: Motiviranje učen- cev pri kombiniranem pouku angleščine. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 65–67 ; 4 fotografije. – (Pouk, ki navduši) 3 2 . O D ER , Barbara: Dan odprtih vrat – ustvar- jajmo skupaj. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 127–132 ; 14 fotografij. – (Sodelovanje z okoljem) 3 3 . PAV L I N, Mojca: Grafične tehnike pri pouku likovne vzgoje v petem razredu. – 13, novem- ber 2011, št. 2/3, str. 73–77 ; 14 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 3 4 . P IN T ER I Č, Andreja: Drugačna perspektiva – učenec z okvaro vida. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 19–23 ; 1 fotografija. – (Kurikular- ni kotiček) Razredni pouk 1-2/2012 141 3 5 . PIPENBAHER, Petra: Ples v podaljšanem bivanju. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 116–119 ; 8 fotografij. – (Iskrice) 3 6 . P I SK, Marija: Opis slikovnega gradiva za sredico. Logika in jezik, obdelava podatkov. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 140–142 ; 1 fotografija, 1 priloga. – (Sredica) 3 7. P L EMENI T A Š CEN T R IH, Suzana: E-doma- če naloge pri slovenskem jeziku v tretjem razredu. – 13, junij 2011, št. 1, str. 6–9 ; 8 fotografij. – (Kurikularni kotiček) 3 8 . R IBI Č, Marija: Didaktična igra: polžkova pot do gobe. – 13, junij 2011, št. 1, str. 72 ; 1 foto- grafija. – (Iskrice) 3 9. RIBIČ, Marija: Ustvarjalnost učencev podru- žnične šole Mlinše. – 13, junij 2011, št. 1, str. 3–5 ; 1 fotografija. – (Galerija) 4 0 . ROŠKAR, Simona: Tudi podružnice sodeluje- mo v pomembnih projektih. – 13, junij 2011, št. 1, str. 29–32 ; 7 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 41 . R U TA R , Nuša: Učenje z informacijsko tehno- logijo v skupini otrok s posebnimi potrebami. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 110–112 ; 5 fotografij. – (Iskrice) 4 2 . SENI C A, Marijana: Skupaj smo premaga- li ovire. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 107–109 ; 1 fotografija. – (Iz mojega dnevnika) 4 3 . SE V ER, Vesna: Podaljšano bivanje – čas za ustvarjanje. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 79–83 ; 11 fotografij. – (Pouk, ki navduši) 4 4 . SIN A N O V I Č, Milena: Mi gremo na morje. – 13, junij 2011, št. 1, str. 59–61 ; 3 fotografije. – (Iz mojega dnevnika) 4 5 . SIN A N O V I Č, Milena: Učenci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 45–48 ; 2 fotografiji. – (Pouk, ki navduši) 4 6 . Š E M R O V, Ivica: Društvo učiteljev podružnič- nih osnovnih šol in njegova vloga pri dvigo- vanju kakovosti dela v kombiniranih oddelkih in na podružničnih osnovnih šolah. – 13, junij 2011, št. 1, str. 51–55 ; 8 fotografij. – (Iz mojega dnevnika) 4 7. VAVDI, Urška: Informacijska in komunikacij- ska tehnologija pri pouku. – 13, junij 2011, št. 1, str. 69–71 ; 1 fotografija. – (Iskrice) 4 8 . VIDOVIČ, Nina [in] Jasna B E Z J A K Z A V R- ŠNIK: Aspergerjev sindrom v osnovni šoli. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 39–43 ; 7 fotografije. – (Pouk, ki navduši) 4 9. V I Š Č EK , Sabina: Poezija z estetiko grdega v prvem razredu osnovne šole. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 103–106 ; 1 fotografija. – (Teorija praksi) 5 0 . V O G R IN , Anita: Delavnica za prihodnje prvošolce. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 133–135 ; 6 fotografij. – (Sodelovanje z okoljem) 51. VUČKO, Polona: Dodatna strokovna pomoč v posebni skupini. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 113–115 ; 4 fotografije. – (Iskrice) 5 2 . WERDONIG, Alenka: Gluhi in naglušni otroci v osnovni šoli. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 29–31 ; 1 fotografija. – (Kurikularni kotiček) 5 3 . Z V ER , Nina: Poučevanje migrantskega dečka v četrtem razredu. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 120–123 ; 2 fotografiji. – (Iskrice) 5 4 . Ž IBER T , Samanta: Notranja diferenciacija pri matematiki v kombiniranem oddelku. – 13, november 2011, št. 2/3, str. 91–94 ; 1 fotogra- fija, 2 prilogi. – (Pouk, ki navduši) 142 Razredni pouk 1-2/2012 Avtorsko kazalo 1. A B E R J O R D A N, Natalija: 57. 2 . A NDLOV IC NEDEL JK OV IČ, Anita glej N E- DE L JK OV IČ A NDLOV IC, Anita 3 . A RH, Cvetka: 1 4 . BEHEK , Metka: 107. 5 . BEK , Valentina: 55. 6 . BEUE RM A NN, Dimitrij: 58. 7. B E Z J A K Z A V R Š N I K, Jasna: 154. 8 . B O HNE C, Jaroš: 2. 9. BOK A L , Daša: 108. 10 . BO ŽIČ I V A NK OV IČ , Jadranka glej I V A N K O V I Č BO ŽIČ , Jadranka 11 . B R A TU ŠA, Alja: 74. 12 . B R EG A R U M E K , Natalija: 59. 13 . BR E Z NER , Nina: 60. 14 . BURGAR, Tatjana: 3. 15 . C A F, Viktorija: 4. 16 . CA SAR, Ana: 109. 17. CEN CI Č, Majda: 5, 61, 110,111. 18 . CEN T R IH P L EMENI T A Š, Suzana glej P L EMENI T A Š CEN T R IH, Suzana 19. C O L NER, Ines: 75. 2 0 . CUDERMAN, Marijanca: 62. 2 1. ČER NE T I Č, Ana: 42. 2 2 . ČIM Ž A R , Gabi: 112. 2 3 . DA MIŠ L A V RE NČIČ, Petra: 133. 24. DOM ITROV IČ, Ivan Janez: 64. 2 5 . D R E T NIK, Franc: 13, 113, 114. 26. F I F O N J A H A N C , Vida: 64. 2 7. FLOR J A NČIČ, Natalija: 64. 2 8 . F R EC E P E R C , Marija: 114. 2 9. G L A V I N A P EG A N, Franka glej P EG A N G L AV I N A, Franka 3 0 . G R A BEL J ŠEK, Jasna: 116. 3 1. G R A ŠI Č, Mateja: 65. 3 2 . G R Ž E L J, Danila: 117. 3 3 . H A BE RMU T , Marijana: 7. 3 4 . H A N C F I F O N J A , Vida glej F I F O N J A H A N C , Vida 3 5 . H O D N I K Č A D E Ž, Tatjana: 34. 3 6 . H O R VAT, Dragica: 118. 3 7. I V A NK OV IČ BO ŽIČ , Jadranka: 119. 3 8 . J A KO P I Č , Lidija: 120. 3 9. JA Z BIN ŠEK , Darinka: 67. 4 0 . J EMEN ŠEK , Marta: 68. 41 . J ER A S , Nataša: 69. 4 2 . J O Š T, Greta: 8. 4 3 . JURIŠE V IČ, Mojca: 9, 121. 4 4 . K AV K L E R, Marija: 122. 4 5 . K END A , Maja: 123. 4 6 . K E P EC , Marjeta: 10, 11, 70, 124, 125. 4 7. K ER IN , Mihaela: 12. 4 8 . KEŠANS KI, Matjaž: 126. 4 9. K L IN C, Alenka: 127. 5 0 . KO M L J A N C, Natalija: 71. 51. K ORDIĆ , Amra: 13. 5 2 . K O SE C, Marjana: 128. 5 3 . KOVŠE, Mateja: 79. 5 4 . K R A J N C, Darinka: 14. 5 5 . K R A L J, Mojca: 94. 5 6 . KRAMARIČ, Mira: 72, 124. 5 7. KREUH, Nives: 73. 5 8 . K RIŠ TOFE LC, Nina: 15. 5 9. K R I ŽO V N I K, Klavdija: 16. 6 0 . K R O N O V ŠEK , Marija: 74. 61 . KRUH, Jana: 129. 6 2 . K U TO Š, Irena: 17. 6 3 . L A P O R NIK , Jasna: 130. 64. L A V RE NČIČ DA MIŠ, Petra glej D A M I Š L A V RE NČIČ, Petra 6 5 . L A V R IN ŠEK, Marjeta: 35. 6 6 . L E B A R K A C, Petra: 133. 6 7. LE VC, Simona: 131. 6 8 . LE VSTI K, Tatjana: 18. 6 9. L IK A R , Damjana: 19. 7 0 . LOGA R , Vesna: 75, 76. 7 1. LORE NCI, Breda: 88. 7 2 . M A J HEN , Mateja: 132. 7 3 . M A LAJ N E R , Nina: 133. 74 . MARINČ, Darinka: 113. 75. MEZNARIČ, Branka: 133. 76 . M IK EL N , Tomaž: 20. 7 7. M IL EK ŠI Č, Vlado: 82. 7 8 . MI LO ŠE V IČ, Ladislava: 36. 7 9. M L AK AR, Mateja: 77, 78, 134, 135. 8 0 . ML I N A RIČ, Dragica: 133. 8 1. ML I N A RIČ, Lidija: 88. 8 2 . MODRI J A NČIČ, Janja: 133. 8 3 . MORI, Ivanka: 21, 22, 23, 24, 79, 80, 81. 8 4 . MORI, Klavdija: 77, 134, 135. 8 5 . MR ŠNIK , Marija: 25. 8 6 . MR ŠNIK , Sandra: 82, 83, 136. 8 7. MUR A , Magdalena: 84. 8 8 . NAGODE, Gabrijela Petra: 136. 8 9. NAKRST, Lea: 84. 9 0 . NED EL J K O, Nada: 26. 9 1. NEDEL JK OV IČ A NDLOV IC, Anita: 27. 9 2 . N O L IM A L, Fani: 86. Razredni pouk 1-2/2012 143 9 3 . N O V A K T R O B E N T A R , Petra: 87. 94 . NOVAK, Leonida: 28, 88, 89. 9 5 . NOVAK, Marta: 90. 96 . O D ER , Barbara: 138. 9 7. OPARA, Božidar: 111. 9 8 . P AR AD I Ž, Valentina: 91. 9 9. PAV L I N, Mojca: 139. 10 0 . P EER , Peter : 34. 10 1. P EG A N G L A V I N A, Franka: 29. 10 2 . P IN T ER I Č, Aleksandra: 103. 10 3 . P IN T ER I Č, Andreja: 140. 10 4 . PIPENBAHER, Petra: 141. 10 5 . P I SK , Marija: 30, 31, 92, 142. 10 6 . P L A NIN ŠI Č, Danijela: 93. 1 0 7. P L EMENI T A Š CEN T R IH, Suzana: 143. 10 8 . PREVODNIK, Marjan: 32, 33. 1 0 9. PRIS TOV N I K , Tanja: 34. 11 0 . P U Č KO R A Z D E V Š E K , Cveta glej R A Z D E V Š E K P U Č KO , Cveta 111 . P U R T R E T J A K, Maja: 35. 112 . P UR , Majda: 74. 11 3 . PUŠNIK, Nevenka: 133. 11 4 . R A Z D E V Š E K P U Č K O , Cveta: 94, 95. 11 5 . R E P A S V O L E R, Mateja glej V O L E R R E P A S, Mateja 116 . R IBI Č, Marija: 96, 97, 144, 145. 117. R O BI Č, Andreja: 36. 11 8 . ROŠKAR, Simona: 146. 119. R O Ž E J, Katja:: 37. 12 0 . R OŽ I Č, Aleksandra: 38. 12 1. R U TA R , Nuša: 147. 12 2 . SENI C A, Marijana: 148. 12 3 . SE V ER, Vesna: 149. 1 24. SIN A N O V I Č, Milena: 150, 151. 12 5 . SK U T NIK , Anita: 39. 1 26. S M O L KO , Marija: 40. 12 7. S T OŽ ER, Bojana: 42. 12 8 . STRMOLE, Lucija: 41. 12 9. S T R O J IN , Fanika: 43. 13 0 . ŠA U PE R, Lidija: 133. 13 1. Š E M R O V, Ivica: 152. 13 2 . ŠIVEC, Marinka: 98. 13 3 . Š T R A SER , Nevenka: 44. 13 4 . ŠTU PN I K AR, Magda: 11. 13 5 . ŠUL IGOJ, Monika: 99. 13 6 . TA M Š E, Majda: 15, 100. 1 3 7. TAV Č A R , Silva: 101. 13 8 . T EK A V Č I Č, Maruša: 45. 13 9. T R E T J A K P U R, Maja glej P U R T R E T J A K, Maja 14 0 . T R O B E N T A R N O V A K , Petra glej N O VA K TROB E NT A R, Petra 1 41 . U M E K B R EG A R , Natalija glej B R EG A R U M EK , Natalija 14 2 . V A JNGE RL, Suzana: 46, 47. 14 3 . VA L J AV E C , Urška: 102. 14 4 . VA N J G E R L, Suzana glej V A JNGE RL, Suzana 14 5 . VAVDI, Urška: 153. 14 6 . VIDOVIČ, Nina: 154. 1 4 7. V I Š Č EK , Sabina: 155. 14 8 . VODOPI V E C, Irena: 12. 14 9. V O G R IN , Anita: 156. 15 0 . VOJ VODA , Helena: 1. 151. V O L E R R E P A S, Mateja: 100. 15 2 . V R ŠI Č, Vesna: 48, 49, 50, 103. 15 3 . VUČKO, Polona: 157. 15 4 . WERDONIG, Alenka: 158. 15 5 . Z AVA Š N I K , Mojca: 51. 15 6 . Z A V R Š N I K B E Z J A K, Jasna glej B E Z J A K ZAVRŠNIK, Jasna 1 5 7. Z O R KO , Antonija: 104, 105. 15 8 . Z V ER , Nina: 52, 159. 15 9. Ž AV B I , Andreja: 66. 16 0 . ŽBON A, Nina: 53. 161 . Ž IBER T , Samanta: 54, 55, 106, 160. 16 2 . Ž U M ER , Franceska: 56. 144 Razredni pouk 1-2/2012 Kris Šolar 3. r. Mentorica: Urša Kalan