GLASNIK LJUBLJANA, 19. MAJA 1964 O B A D N I VESTNIK O K B A J A LJUBLJANA leto xi„ Štev. 32 OBČINA CERKNICA Na podlagi 14. in 39. člena zakona o proračunih in financiranju samostojnih zavodov (Ur. list FLRJ St. 52/59, 23/61, 52/61, 28/62, 53/62 in 13/63) je skupščina občine Cerknica na svoji seji dne 18. februarja 1964 sprejela ODLOK SKUPŠČINA OKRAJA VABILO na 14. sejo skupščine okraja Ljubljana Na podlagi 48. člena statuta okraja Ljubljana o proračunu občine Cerknica za leto 1964 1. člen Proračun občine Cerknica za leto 1964 obsega: din L Dohodke v znesku ( 376,808.000 od* katerih se izloča: 1. 14,5 °/o od skupnih virov dohodkov v sklad za skupno financiranje strokovnega šolstva na območju okraja Ljubljana 30,272.000 2. 9,5 % od skupnih virov dohodkov v okrajni cestni sklad za skupno financiranje investicij za ceste na območju okraja Ljubljana 19,834.000 3. 10 °/e posebna proračunska rezerva 23,698.000 Dohodki za financiranje proračunskih izdatkov 303,004.000 Proračunski izdatki 303,004.000 H. Skupni izdatki 376,808.000 sklicujem 14. sejo skupščine okraja Ljubljana, ki bo v petek, af^maja 1964 ob 9. uri dopoldne v veliki sejni dvorani na Magistratu v Ljubljani. Predlagam naslednji dnevni red 1. Poročilo o poslovanju komunalnih bank na območju okraja Ljubljana v letu 1963 2. Poročilo komisije za prošnje in pritožbe za leto 1963 3. Predlog odloka o potrditvi zaključnega računa družbenega Investicijskega sklada okraja za leto 1963 4. Garancije Vsak odbornik ima pravico pismeno ali ustno predlagati spremembo oziroma dopolnitev dnevnega reda. Morebitno odsotnost javite skupščinski pisarni, Kresija, soba 13/1 (telefon 30-566, interno 209). Predsednik skupščine okraja Ing. Marko Bulc * 1 2 3 4 / 324. J Na podlagi I. II. in III. točke ta- 2. člen Občinski organi, ki se financirajo Po načelu dohodka, razporejajo sredstva, ki so predvidena za redno poslovanje, samostojno s finančnim načrtom. Finančni načrt sprejmeta sporazumno starešina organa in svet delovnega kolektiva. 3. člen Občinsko sodišče na Rakeku se v letu 1964 financira po načelu dohodka. Sredstva za svoje storitve prejela iz proračuna občine in jih razporeja samostojno s finančnim načrtom. 4. člen Svet za družbeni plan in finance skupščine občine Cerknica je pooblaščen, da razporeja sredstva proračunske rezerve za premalo predvidene izdatke po posameznih ‘postavkah proračuna in da dovoljuje iz- plačila za izredne izdatke iz proračunske rezerve največ do polovice celotne rezerve proti naknadnemu poročanju skupščini občine Cerknica. 5. člen V primeru neenakomernega dotoka proračunskih dohodkov sme skupščina občine Cerknica najeti za redno izvrševanje proračunskih izdatkov posojilo do višine 25,285.000 dinarjev. 6. člen Ta odlok velja od dneva objave v Glasniku, uradnem vestniku okraja Ljubljana, uporablja pa se od 1. januarja 1964. Številka: 4/3-40-1/64 Datum: 18. februarja 1964 Predsednik e skupščine občine Cerknica Franc Kavčič, 1. r. rife prometnega davka (Ur. 1. FLRJ štev. 25-329/62. 29-386/62, 31-433/62, 40-548/62, 42-586/62, 46-635/62, 51-675/ /62, 53-749/62, 12-155/62 in Urad. list SFRJ št. 18-270/63, 20-300/63, 23-328/ /63, 30-495/63 in 44-621/63) in 1. člena odloka o maksimalnih stopnjah občinskega prometnega davka v okraju Ljubljana (Ur. list LRS, št. 37-61/59) je skupščina občine Cerknica na seji občinskega zbora in na seji zbora delovnih skupnosti dne IR. februarja 1964 sprejela ODLOK o pobiranju občinskega prometnega davka na območju občine Cerknica 1. člen Na območju občine Cerknica se obračunava in plačuje občinski prometni davek, ki je predpisan s tarifo prometnega davka. Tarifa prometnega davka je sestavni del tega odloka. 2. člen Določbe uredbe o prometnem davku, navodila za izvajanje uredbe o prometnem davku in drugih proračunskih dohodkov veljajo primerno tudi glede občinskega prometnega davka, če ni s tem odlokom drugače določeno. 3. člen Tolmačenje in izvrševanje tega odloka izdaja svet za družbeni plan in finance skupščine občine Cerkni- r ca, za izvajanje tega odloka pa skrbi upravni organ, ki je pristojen za finance. 4. člen Ta odlok začne veljati od dneva objave v Glasniku, uradnem vestniku okraja Ljubljana, uporablja pa se od 1. marca 1964 Z dnem, ko začne veljati ta odlok, prenehajo veljati odloki o občinskem prometnem davku skupščine občine Cerknica, ki so bili objavljeni v Glasniku okraja Ljubljana št. 30-267/62, 61-595/62, 57-546/62 in 57-621/63. Številka: 1/1-421-4/64 Datum: 18. febr. 1964 Predsednik skupščine občine Cerknica Franc Kavčič, 1. r. TARIFA občinskega prometnega davka DEL A — Proizvodi Zasebni obrtniki in drugi zasebniki plačujejo občinski prometni davek od prometa od vseh proizvodov, ki jih proizvajajo in dajejo v promet, po naslednjih stopnjah: Panoga 116 — Predelovanje nekovinskih rud 1. Proizvodi iz mavca 10 % 2. Zemeljske barve - 20 % 3. Opeka zidna in strešna 5 % 4. Ostali proizvodi iz cementa 10 % 5. Žgano apno 10 % 6. Pesek 10 % 7. Kamen lomljenec 10 % Panoga 117 —'Predelovanje kovin 8. Kovinske peči — štedilniki in njihovi deli 10 % 9. Ostali proizvodi iz panoge 117 20% Panoga 120 — Kemična stroka 10. Vsi proizvodi 20 % Panoga 122 — Predelovanje lesa 11. Vsi proizvodi — razen žaganja hlodovine 10 % Panoga 123 — Predelovanje papirja 12. Vsi proizvodi JO % Opomba: Promet s šolskimi zvez- ki iii risankami ter fotografije za neposredno uporabo fotografi rančev (osebne legitimacije, spominske slike) ni podvržen temu davku. Panoga 124 — Predelovanje tekstila 13. Konfekcija 10 % Opomba: pod konfekcijo po tej tarifi spadajo proizvodi, izdelani iz tekstila s šivanjem v serijski proizvodnji. 14. Trikotažni, volneni, bombažni in platneni oblačilni predmeti 10 % PREGLED dohodkov in Izdatkov proračuna občine Cerknica za leto 1964 Del Dohodki Znesek din 1. Skupni viri dohodkov 208,776.000 2. Dohodki p6 posebnih predpisih 40.000 4. Posebni dohodki občine 131,134.000 5. Drugi občinski dohodki 200.000 6. Dohodki organov in ustanov ter ostali dohodki 13,100.000 7. Prenešena sredstva 23,558.000 Skupaj 376,808.000 Izločeno v sklade in na posebne račune 50,106.000 Ostanejo čisti dohodki 326,702.000 Manj 10 % posebna proračunska rezerva 23,698.000 Dohodki za kritje proračunskih izdatkov 303,004.000 Del Izdatki din 1. Prosveta in kultura 6,700.000 2. Socialno varstvo 14,750.000 3. Zdravstvena zaščita 29,948.000 5. Državna uprava in sodstvo 83,878.000 6. Komunalna dejavnost 1,750.000 8. Intervencije v gospodarstvu 1,500.000 9. Dotacije: — samostojnim zavodom 4,500.000 — skladom 109,100.000 družbenim organizacijam 19,025.000 — za skupno financiranje 740.000 10. Obveznosti iz posojil in garancije 19,700.000 11. Proračunske obveznosti in'proračunska rezerva: — obveznosti iz prejšnjih let 7,750.000 — za nepredvidene in premalo predvidene potrebe 3,663.000 Skupaj izdatki 303,004.000 STRAN 138 GLASNI« 15. Vsi ostali proizvodi iz panoge 124 5 % Panoga 125 — Predelovanje usnja 16. Izdelovanje čevljev z vrednostjo pod 4500 din 5 % 17. Ostali proizvodi, h katerim je šteti torbarske izdelke, ne glede na material, iz katerega so izdelani (kovčki, oprtniki, torbe in drugo) 10 "/o Panoga 127 — Živilska stroka 18. Kakao proizvodi 20 % 19. Bonboni 15 % 20. Slaščice. keksi in ostali slaščičarski izdelki 10 r/» 21. Kava in kavni nadomestki 15 % 22. Testenine 10 % 23. Mleta paprika 10 % 24. Vsi ostali proizvodi 10 % Drugi proizvodi: 25. Vsi drugi proizvodi ne glede na stroko gospodarske dejavnosti, ki niso zajeti v prejšnjih tarifah 10 % Opomba: Prometni davek po tej tarifni številki in po drugih tarifnih postavkah iz te tarife se ne plača od prometa z naslednjimi proizvodi: od moke in drugih mlevskih izdelkov, pekovskih' izdelkov, izdelkov, napravljenih s predelavo mleka, mesa, svežih in suhih rib, od zakola živine, od obleke in perila po meri za individualno potrošnjo iz njihovega osnovnega materiala, ortopedskih pripomočkov, med katere je šteti tudi umetne oči, zobovje in ne glede na material, iz katerega so izdelani. Od navedenih proizvodov so zajeti po tej tarifi samo proizvodi, od katerih se ne plača prometni davek po zvezni tarifi prometnega davka. DEL B — Storitve Od storitev, ki jih opravljajo zasebni obrtniki in drugi zasebniki, plačujejo občinski prometni davek od prometa po naslednjih stopnjah: 1. Razrez lesa: — od storitev, opravljenih zasebnikom z žaganjem lesa vseh vrst listavcev in iglavcev za enkratni razrez 100 % za dvokratni razrez 30 % Opomba: Občinski prometni davek po tej tarifni številki so dolžni obračunavati in odvajati vse druž-beno-pravne osebe, industrijska podjetja (lesna industrija) ter zasebni žagarski obrati, kadar opravljajo razrez lesa za privatnike. Davčna osnova je cena, ki jo plača potrošnik žagi za 1 m3 razrezane hlodovine. Davka so proste stanovanjske skupnosti, servisi in ustanove. 1. Od plačil za obrtne storitve vseh vrst razen od prevoznih in gradbenih storitev 10°/o Opomba: 1. Davčna osnova je skupni znesek plačila, v katerem je vsebovan tudi davek po tej tarifni številki, po odbitku materiala, ki ga je dal izvrševalec storitve, če je material v računu posebej izkazan. 2. Davek pa tej številki se ne plača od plačil za opravljanje storitev krojačev, šivilj, klobučarjev, modistinj, vezilj, čevljarjev, brivcev, frizerjev, dimnikarjev, za pretiskanje tkanin, krpanje perila, nogavic in vreč, popravljanje dežnikov, brušenje nožev in britvic, preoblačenje gumbov, barvanje in čiščenje usnjenih predmetov in tekstila, fotografij, prepisovanje, razmnoževanje, kopiranje, plakatiranje, čiščenje in pranje ter likanje obleke in perila, žaganje drv in pečenje kostanja. 3. Od plačil za opravljanje samostojnih poklicev (zdravniki, den-tisti, učitelji jezikov, sodni tolmači, prevajalci ter podobni poklici) 5 % Opomba: Davek po tej tarifni številki ne plačajo dijaki in redni študentje visokih šol od dohodkov poučevanja drugih dijakov. Prav tako sc ne plača davek od plačil za pomembni, zato se obstoječi gra^ : objekti načeloma samo vzdržujejo. nove objekte v teh krajih in nas je potrebno za posebne lokalne be v okviru osnovnega značaja i.--selij izjemno dovoljenje pristojnega organa. 8. člen Pri izdelavi urbanističnih jprojek-tov je upoštevati perspektivni program razvoja kmetijstva in gozdarstva ter pomen predvidenih hidro-regulacij in melioracij za razvoj gospodarstva občine kot tudi za posamezne urbanistične centre v občini. Podrobnejše študije so potrebne zlasti za območje Cerkniške doline, Un-škega polja in Loške doline. 9. člen V urbanističnih projektih je upoštevati tudi povečani promet, ki bo nastal po modernizaciji ceste II. reda Planina, Rakek, Cerknica, Stari trg, Prezid, Mrzle vodice in prečnih povezav Cerknica—Rakitna ter Bloška polica—Nova vas—Sodražica kot povezava z rekonstruirano kočevsko eesto. 10. člen Po Izdelavi urbanistične dokumentacije je zagotoviti ureditev komunalnih naprav, predvsem problem oskrbe z zdravo pitno vodo in odvajanje odplak. Se vedno je problematična oskrba s pitno vodo za Cerknico in Rakek. Se slabše je stanje oskrbe z vodo v Loški dolini. Pri izdelavi urbanistične dokumentacije za to območje je upoštevati že izdelane študije vodovodne oskrbe. Programi ureditve turističnih točk morajo obvezno prikazati tudi ureditev vodovodne oskrbe in odvajanje odplak. Specifične hidrografske razmere v Cerkniški in Loški dolini zahtevajo posebno pozornost pri ureditvi kanalizacije in čiščenju odpadnih vod. Neprečiščene odpadne vode ni dovoljeno odvajati v Cerkniško jezero ali v njegove pritoke. 1L člen Poleg zgoraj navedenih elementov za izdelavo urbanističnih projektov je upoštevati tudi one, ki niso navedeni v tem sklepu, pa se bodo ugotovili tekom obdelave urbanističnih projektov. 12. člen Roki za izdelavo urbanističnih projektov vplivnih območij in drugih programov se določijo takole: 1. novelacija urbanističnega programa in načrta za naselje Cerknica do 31. decembra 1963 2. za naselji Lož-Stari trg je izdelati urbanistični projekt do 31. marca 1964 3. za naselje Rakek je izdelati urbanistični projekt do 30. junija 1964 4. ureditvene načrte turističnih območij je izdelati v 1964. in 1965. letu v skladu z občinskim programom razvoja teh objektov. 13. člen Za potrebe drugih krajev, ki niso navedeni v tem sklepu, je potrebno zagotoviti ureditvene načrte le v obsegu ureditve njihove prometne mreže in asanaciie obstoječega naselja. 14. člen Financiranje izdelave urbanističnih projektov je predvideti iz proračunskih sredstev skupščine občine Cerknica. Ta bo vsako leto zagotovljena v skladu in obsegu nalog za načrtni razvoj naselij. 15. člen V pogodbah, ki jih bodo sklenili organi občinske skupščine s projek-tr -kimi organizacijami, je potrebno -otoviti izvajanje načel tega sklepa, kakor tudi spoštovanje posebnih rokov navedenih v 11. členu. 16. člen Ta sklep velja od dneva objave v »Glasniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana. Številka: 1/1-351-36/64 Datum: 1/10-1963 Predsednik skupščine občine Cerknica Franc Kavčič, 1. r. t 327 Na podlagi 48. člena uredbe o gostinskih podjetjih in gostiščih (Uradni list FLRJ, številka 6/54), 15. točke 67. člena uredbe o pristojnosti občinskih in okrajnih odborov in nji- hovih organov (Uradni list FLRJ, številka 52/57) je skupščina občine Cerknica na seji občinskega zbora in na seji zbora delovnih skupnosti dne 27. novembra 1963 sprejela ODLOK o minimalnem obratovalnem času gostinskih podjetij In gostišč na območju občine Cerknica. L S tem odlokom se predpiše minimalni obratovalni čas gostinskih podjetij in gostišč na območju občine Cerknica. Upravni organ skupščine občine Cerknica, ki je pristojen za gostinstvo, lahko v izjemnih primerih, kakor je na primer v času inventure, ako zaradi pomanjkanja delovne sile in podobno s posebno odločbo dovoli posameznim gostinskim obratom, da za določeno dobo ne poslujejo, oziroma da poslujejo v krajšem obratovalnem času. n. Minimalni obratovalni čas, ki ga določa ta odlok mora biti vidno objavljen v vsakem gostinskem obratu. UL Gostinski obrati so odprti za stranke takole: a) Gostilne na območju občine Cerknica morajo biti odprte od 6. do 23. ure in to ne glede na letni čas, v gostinskih obratih turistično važnejših krajev pa se minimalni obratovalni čas podaljša po potrebi. Delikatese, ki so gostinski obrati in nudijo gostinske storitve, imajo obratovalni čas isto kot non-stop trgovine, to je od 7. do 20. ure, ob nedeljah pa od 7. do 12. ure. Gostilne s prenočišči morajo sprejemati goste na prenočevanje tudi v času, ko so gostinski obrati zaprti. b) Menze in restavracije zaprtega tipa poslujejo le v času, ko se izdajajo redni obroki hrane. IV. Dovoljene igre (balinanje, kegljanje in podobno) se smejo igrati na prostem do 22. ure. Igranje teh iger v zaprtem prostoru po tem času pa l je dovoljeno le, če se s tem ne moti nočni mir. V. Kršilci tega odloka se kaznujejo za storjene prekrške po 2. točki 78. člena uredbe o gostinskih podjetjih in gostiščih. VI. Ta odlok velja od dneva objave V ' Glasniku, uradnem vestniku okraja Ljubljane, uporablja pa se od 1/1« 1964. Številka: 1/1-14-2/64 . Datum: 27/11-1963 Predsednik skupščine občine Cerknica Franc Kavčič, 1. r. Razpis Komisija za delovna razmerja sveta delovne skupnosti uprave skupščine okraja Ljubljana razpisuje mesto kurirja v oddelku za skupno službe. Plača po pravilniku, oziroma učinku. V poštev pridejo le prosilci, ki stanujejo v Ljubljani. Prošnje z življenjepisom, kolko-vane s takso 50 din je nasloviti na komisijo za delovna razmerja sveta delovne skupnosti uprave skupščine okraja Ljubljana, Mačkova ul. I. — soba št. 16/1. Rok razpisa je 15 dni. Komisija za delovna razmerja VSEBINA Vabilo na 14. sejo skupščine okraja Ljubljana 323 Odlok o proračunu za l. 1964 občine Cerknica 324 Odlok o pobiranju občinskega prometnega davka občine Cerknica 325 Odlok o urejanju mestnega zemljišč« občine Cerknica 326 Sklep o urbanističnih vplivnih območjih in o rokih za izdelavo urbanističnih projektov občine Cerknica 327 Odlok o minimalnem obratovalnem času gostinskih podjetij in gostišč občine Cerknica Razpis delovnega mesta v upravi skupščine okraja Zaključni računi gospodarskih org«' ntzavij Zaključni račun PEKARIJE DOMŽALE, Domžale AKTIVA BILANCA nm dan 31. decembra 1962 PASIVA Znesek Zap .. . . Znesek 4, Postavka v ooo din 6, Postavka v ooo din^ 1 Osnovna sredstva L Viri stalnih sredstev L Sedanja vrednost osnov- 2,888 1. Poslovni sklad 1,117 nlh sredstev 1 Sklad skupne porabe 62 3. Sedanja vrednost sredstev •kupne porabe — 3. Rezervni sklad In drugi •kladi . 170 11. Druge oblike sredstev TL Druge oblike virov S. Banka in blagajna 1,172 sredstev 1 Kupci In druge terjatve 1,929 t Krediti pri banld 3,000 g. Zaloge 1,012 1 Dobavitelji ln druge obveznosti 2,114 6. Druga aktiva 2,323 6. Drugo pasiva 2,831 SKUPAJ 9,334 SKUPAJ 9,334 Vodja računovodstva: Predsednik OOi Direktor Mira Hotič Srečko Čemaž ar . Alfonz Pirc