URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 228 Na podlagi 16. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 – ZNOrg in 82/20), Resolucije o Nacionalnem programu športa v Republiki Sloveniji za obdobje 2014–2023 (Uradni list RS, št. 26/14) in 16. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin št. 8/20) je Občinski svet Občine Trzin na 15. redni seji, dne 11. novembra 2020, sprejel O D L O K o spremembah in dopolnitvah Odloka o postopku in merilih za sofinanciranje letnega programa športa v Občini Trzin 1. člen Črta se 3. točka prvega člena Odloka o postopku in merilih za sofinanciranje letnega programa športa v Občini Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 9/18). 2. člen V 3. členu odloka se doda nova 3. točka pod odstavkom A, ki se glasi ''3. Športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami''. Dosedanja 3., 4., 5., 6. in 7. točka se preštevilčijo v 4., 5., 6., 7. in 8. točko. 3. člen Merila za vrednotenje programov letnega programa športa v Občini Trzin se nadomestijo z novimi Merili za vrednotenje programov letnega programa športa v Občini Trzin, ki so sestavni del tega odloka. 4. člen Ta odlok prične veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 15-6/2020 Župan Občine Trzin Datum: 11. 11. 2020 Peter LOŽAR, l. r.  MERILA ZA VREDNOTENJE PROGRAMOV LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA V OBČINI TRZIN 1. ŠPORTNI PROGRAMI 1.1 Merila za izbiro športnih programov 1.1.1 Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine, športna rekreacija in šport starejših – programi celoletne vadbe Pri izbiri programov celoletne vadbe se uporablja naslednja merila: kompetentnost strokovnega kadra in število vključenih v program. Podatke za vrednotenje se pridobi na javnem razpisu. Programe v vsebinah prostočasne športne vzgoje otrok in mladine, športne rekreacije in športa starejših se vrednoti ločeno. URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 229 a) Kompetentnost strokovnih delavcev Odstopanje povprečne ocene vsakega izvajalca od povprečne ocene usposobljenosti strokovnih delavcev vseh izvajalcev, vključenih v posamezen program. Vsakega strokovnega delavca se v vsakem programu vrednoti enkrat glede na stopnjo usposobljenosti oziroma izobrazbo z naslednjim številom točk: Stopnja usposobljenosti ocena 1. stopnja usposobljenosti 1 2. stopnja usposobljenosti 2 izobrazba športne smeri 3 Odstopanje od povprečne ocene nadpovprečno 100% do 90 % 89% do 75% 74% do 65% 64% do 50% <50% Število točk 10 8 6 4 2 0 b) Število vključenih v program Število vključenih nad 51 41 do 50 31 do 40 21 do 30 10 do 20 <10 Število točk 10 8 6 4 2 1 V letni program športa se uvrstijo programi, ki dosežejo najmanj 4 točke. 1.1.2 Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport, kakovostni šport, vrhunski šport in šport invalidov Pri izbiri programov celoletne vadbe se uporablja naslednja merila: kompetenca strokovnih delavcev, razširjenost športne panoge, in uspešnost športne panoge. Podatke za vrednotenje se pridobi na javnem razpisu, od Olimpijskega komiteja Slovenije - Združenja športnih zvez in panožnih športnih zvez. a) Kompetentnost strokovnih delavcev: Enako kot v programih iz točke 1.1.1 b) Razširjenost 1. Število vseh registriranih športnikov vključenih v uradne tekmovalne sisteme panožne športne zveze. (nadpovprečna, povprečna, podpovprečna) 2. Število registriranih športnikov posameznega izvajalca, vključenih v programe letnega programa športa občine Trzin. (nadpovprečna, povprečna, podpovprečna) c) Uspešnost Uspešnost se vrednoti na osnovi dveh kazalcev: števila kategoriziranih športnikov izvajalca na dan objave javnega razpisa in vrednotenja osvojenega naslova državnega prvaka v uradnem tekmovalnem sistemu v letu pred objavo javnega razpisa oziroma v športnih panogah, ki imajo ligaški sistem tekmovanja tudi uvrstitev v državni ligi. Naslov državnega prvaka in uvrstitev v ligi se vrednoti le ob udeležbi najmanj šestih posameznikov, dvojic, ekip oziroma skupin. URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 230  Število kategoriziranih športnikov izvajalca na dan objave javnega razpisa Razred kategorizacije Olimpijski razred Svetovni razred Mednarodni razred Perspektivni razred Državni razred Mladinski razred Število točk/športnik 16 12 8 6 4 2  Naslov državnih prvakov in nivo tekmovanja ekip v kolektivnih športnih panogah Naslov državnega prvaka NASTOPANJE V LIGI Državne lige I. II. III. IV Regionalne lige kateg. Število točk SDI 3 1,5 1,2 0,9 0,6 0,3 KAD 4 2 1,6 1,2 0,8 0,4 MK 5 2,5 2 1,5 1 0,5 ČL 6 3 2,4 1,8 1,2 0,6  Za dosežke individualnega športa se upošteva faktor 0,5. Vrednotenje dobljenih rezultatov: Vsako športno panoge se vrednoti v vsaki spremenljivki v deležu od skupnega števila točk v vsaki spremenljivki. Na podlagi vsote spremenljivk se določi povprečna vrednost spremenljivke. Glede na dosežene vrednosti se športne panoge razdelijo v tri razrede. Razred Vrednost razširjenosti Vrednost uspešnosti 1 Nadpovprečna Nadpovprečna 2 nadpovprečna Podpovprečna 2 Podpovprečna Nadpovprečna 3 Podpovprečna podpovprečna Glede na razvrstitev športne panoge v razred se končno število dobljenih točk v program množi s pripadajočim faktorjem: Razred Faktor 1 1,4 2 1,2 3 1 1.2. Vrednotenje športnih programov 1.2.1 Pogoji vrednotenja športnih programov V športnih programih se vrednoti programe prijaviteljev, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:  Prijavitelj je tudi izvajalec športnih programov. URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 231  Celoletni programi se izvajajo v času objave javnega razpisa.  V programih športne vzgoje otrok in mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport, kakovostnega, vrhunskega športa in šport invalidov se vrednoti programe, v katere so vključeni športniki, registrirani v nacionalni panožni športni zvezi (v nadaljevanju NPŠZ) za prijavitelja. V individualnih športnih panogah mora prijavitelj izkazati njihovo udeležbo na enem tekmovanju uradnega tekmovalnega sistema potrjenega s strani Olimpijskega komiteja Slovenije – Združenja športnih zvez v letu pred letom, na katerega se nanaša javni razpis oziroma do datuma javnega razpisa, v kolektivnih športnih panogah pa morajo biti registrirani športniki vključeni v ekipe, ki nastopajo na tekmovanjih uradnega tekmovalnega sistema v tekoči sezoni.  Športni programi niso vključeni v program vzgojno-izobraževalnih in vzgojno varstvenih zavodov, ki jih izvajajo zaposleni v zavodu in se izvajajo v poslovnem času zavoda.  Izvajalcu športnih programov v vzgojno izobraževalnem zavodu izvaja šolsko interesno dejavnost, se vrednoti samo strokovni delavec, v kolikor ni vrednoten s strani zavoda. 1.2.2 Elementi vrednotenja športnih programov V programih se vrednoti število ur programa in strokovne delavce, v promocijskih programih tudi propagandno gradivo, v kolikor izvajalcem ni dostopno brezplačno. V programih športne vzgoje otrok in mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport se vrednoti tudi dosežen naslov državnega prvaka v kategorijah uradnega tekmovalnega sistema v kolikor je bil osvojen ob udeležbi najmanj šestih udeležencev oziroma ekip - skupin.  Strokovne delavce se vrednoti na podlagi pogodbe med izvajalcem in strokovnim delavcem. V vsakem programu se vrednoti en strokovni delavec. Za vrednotenje vodenja programa s strani strokovnega delavca s zakonsko predpisano ustrezno usposobljenostjo oz. izobrazbo se uporablja korekcijski faktor: Strokovni delavec Usposobljenost 1. stopnja Usposobljenost 2. stopnja Izobrazba Korekcijski faktor 1,0 1,2 1,5  Objekt in sofinanciranje najema se vrednoti na podlagi pogodbe o uporabi objekta z upravljavcem oz. lastnikom objekta, dokazilom o njegovem lastništvu ali pogodbo o najemu oz. upravljanju športnega objekta. Ne vrednoti se objektov, ki so v brezplačni uporabi. Sredstva za sofinanciranje objekta, uporabnine oziroma najemnine se razdelijo na podlagi celoletnega stroška najema posameznega uporabnika in razpoložljivih sredstev na posebni postavki. Formula: faktor točk za najem = Napovedan strošek posameznega izvajalca / vsota vseh napovedanih stroškov; dodeljena sredstva na postavki= razpoložljiva sredstva * faktor  Športna društva in klubi, ki imajo sedež zunaj območja občine Trzin, s selekcijo do starosti 18 let v kateri trenirajo vsaj trije občani Občine Trzin, lahko kandidirajo izključno za sofinanciranje najemnin športnih objektov. Višino sredstev sofinanciranja na klub ali ekipo se določi z javnim razpisom . Ta sredstva se odšteje s postavke za najem. 1.2.3 Način vrednotenja programov  Posameznika se vrednoti pri enem izvajalcu le v enem športnem programu.  Programe se vrednoti v točkah. URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 232  V merilih določen obseg programa se nanaša na optimalno zadostitev pogojev glede števila udeležencev vadbene skupine, navedene v tabelah posameznih športnih programov.  V športnih programih se vrednoti dejanski obseg izvajanja programa, vendar največ do obsega, opredeljenega v tabelah posameznih športnih programov, razen če ni v programu drugače opredeljeno. Ura programa je 60 minut.  V primeru odstopanja dejanske velikosti vadbene skupine od meril se izračuna koeficient, s katerim se množi dejanski obseg programa (vrednoten obseg programa).  Vrednoten obseg programa predstavlja osnovo za vrednotenje strokovnega kadra in objekta v skladu s preglednicami 1 (oziroma 2) in 3. Vrednost programa predstavlja produkt med vsoto točk (strokovni delavce in objekt) in vrednostjo točke v €.  Vrednost točke predstavlja količnik med višino sredstev in številom točk izbranih izvajalcev v posamezni vsebini. 1.3 Merila za vrednotenje športnih programov 1.3.1 Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine predstavlja širok spekter dejavnosti za populacijo od predšolskega do vključno srednješolskega obdobja. Vrednotijo se organizirane oblike celoletne športne dejavnosti, in promocijski športni programi. 1.3.1.1 Promocijski športni programi Promocijski športni programi so: Mali sonček, Ciciban planinec, Zlati sonček, Naučimo se plavati, Krpan in Mladi planinec. V programih se vrednoti materialni strošek programa (propagandno gradivo) na udeleženca, v kolikor to ni brezplačno. Preglednica: Promocijski športni programi – propagandno gradivo Promocijski športni programi Predšolski otroci Šoloobvezni otroci Št. točk na udeleženca 0,1 0,1 Preglednica: Program Ciciban planinec in Mladi planinec Naziv programa Vel. skupine Obseg programa Vsebina programa Ciciban planinec – predšolski otroci 10 7,5 do 5 planinskih izletov po 1,5 ure Ciciban planinec – šoloobvezni o troci 15 10 do 5 planinskih izletov po 2 uri Mladi planinec 15 48 do 8 planinskih izletov po 6 ur URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 233 Preglednica: Program Naučimo se plavati – prilagajanje na vodo Naziv programa Vel. skupine Obseg programa T/skupino Vsebina programa Plavalni tečaj 8 10 25 Program prilagajanja na vodo (predšolski otroci ali 1. razred OŠ) 1.3.1.2 Šolska športna tekmovanja Šolska športna tekmovanja se izvajajo izključno v vzgojno izobraževalnih zavodih in predstavljajo udeležbo šolskih ekip na organiziranih tekmovanjih, ki potekajo pod okriljem Zavoda za šport RS Planica. Udeležbo učencev na tekmovanju se vrednoti glede na nivo tekmovanja. - Sofinancira se stroške organizacije, prevozov, prijavnin  Praviloma se vrednoti udeležba na občinskem in regijskem tekmovanju, razen v športnih panogah, kjer se regijsko tekmovanje ne izvaja oziroma ima izvajalec v času prijave na javni razpis že zagotovljeno udeležbo na državnem prvenstvu.  Program šolskih športnih tekmovanj mora biti sprejet na aktivu učiteljev športa in potrjen s strani vodstva šole. 1.3.1.3 Celoletni športni programi Vrednoti se programe izvajalcev, ki izpolnjujejo pogoj po minimalnem obsegu izvajanja športnih programov. Celoletni športni programi so opredeljeni kot splošni in pripravljalni. Kot splošne programe se vrednoti programe izvajalcev, katerih vsebina se nanaša na različne gibalne dejavnosti in programe v posameznih športnih panogah, ki ne izpolnjujejo pogojev za vključitev v program športne vzgoje otrok in mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport. Kot pripravljalne programe se vrednoti programe izvajalcev, ki imajo v letni program športa vključene udeležence v programih športne vzgoje otrok in mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport. Preglednica: Celoletni športni programi – splošni Celoletni programi Predšolski otroci (do 6 let) Šoloobvezni otroci (do 15 let) Mladina (do 19 let) Velikost vadbene skupine 10 10 do 15 10 do 15 Št. ur programa 60 do 80 do 80 1.3.1.4 Dodatne ure športne dejavnosti v šoli Dodatne ure športa v osnovni šoli v času pouka, izven kurikuluma. Sredstva se zagotovi v okviru letnega programa športa. Občina bo sofinancirala 80 urne program, strokovni kader in objekt. Sredstva se določi s proračunsko postavko in sklene se pogodbo z Osnovno šolo Trzin. URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 234 1.3.1.5 Programi v počitnicah in pouka prostih dnevih Programi v počitnicah in pouka prostih dnevih praviloma predstavljajo športne dejavnosti v skrajšanem obsegu (tečaji, projekti, športni in planinski tabori), ki jih ponujajo različni izvajalci. V kolikor je izvajalec vzgojno izobraževalni zavod, in se program izvaja v prostorih, s katerimi upravlja zavod, se v programu ne vrednoti objekta. Preglednica: tečaji, projekti Predšolski otroci (do 6 let) Šoloobvezni otroci (do 15 let) Velikost skupine 15 20 Obseg programa 10 do 20 ur 10 do 20 ur Preglednica: Športni in planinski tabor Naziv programa Točk/ udeleženca Trajanje programa Športni/planinski tabor 5 Najmanj 5 dni z bivanjem izven občine 1.3.2 Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami Športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami je prilagojeno izvajanje gibalnih programov, ki jih izvajajo vzgojno-izobraževalni zavodi in društva; Programi, v katere so vključeni otroci in mladina s posebnimi potrebami z odločbo pristojnega organa, se vrednotijo individualno za posameznega otroka s stalnim bivališčem v Občini Trzin. Za otroka s posebnimi potrebami, se lahko izvajalcu prilagojenega programa sofinancira dvakratnik celoletnega programa športne vzgoje otrok. 1.3.3 Športna vzgoja otrok in mladine usmerjene v kakovostni in vrhunski šport Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport predstavlja širok spekter programov za otroke in mladino, ki se s športom ukvarjajo zaradi doseganja rezultatov. Programi vključujejo načrtno skrb za mlade športnike, zato morajo izvajalci izpolnjevati prostorske, kadrovske in druge zahteve NPŠZ. 1.3.3.1 Celoletni programi vadbe V skladu s potrjenimi uradnimi tekmovalni sistemi so v programe športne vzgoje otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport vrednoti programe izvajalcev v naslednjih starostnih kategorijah, ki praviloma niso mlajši od 12 let. Preglednica: Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 235 Športna panoga Kategorija Mlajši dečki Starejši dečki Kadeti Mladinci Starost 12 - 13 14 - 15 16 - 17 18 - 19 Vel. vad.sk. 16 18 18 18 Obseg ur prog. do 200 do 320 do 400 do 400 Točke, ki jih prejme izvajalec za izvajanje programa vadbe se povečajo za 20 % v kolektivnih športnih panogah in 10 % v individualnih športnih panogah za namen tekmovanj. Preglednica: Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport V športnih panogah, kjer so v uradni tekmovalni sistem vključene tudi starostne kategorije 10 – 11 let, se program vrednoti Starost 10 -11 let Vel. vad.sk. 10 Obseg ur prog. do 180 1.4 Kakovostni šport V kakovostnem športu se vrednoti programe športnikov in športnih ekip, ki nastopajo v članski kategoriji na tekmovanjih uradnega tekmovalnega sistema. Programe se vrednoti v štirih kakovostnih ravneh. V I. kakovostni ravni se vrednoti program izvajalca, ki ima v svoji sredini kategoriziranega športnika državnega razreda, v II. kakovostni ravni se vrednoti program izvajalca, ki v svoji sredini nima kategoriziranega športnika in tekmuje na najvišji državni ravni, v III. kakovostni ravni se vrednoti program izvajalca, ki tekmuje na nižjih ravneh državnih tekmovanj, v IV. kakovostno raven pa se uvrstijo programi izvajalcev, ki tekmujejo na nivoju regije. V programih kakovostnega športa se vrednoti objekt za izvedbo redne vadbe. Preglednica: Velikost vadbene skupine in obseg programa Kakovostna raven I. Kakovostna raven II. Kakovostna raven III. Kakovostna raven IV. Vel.vad.skupine (kol.šp.panoge) 18 18 18 18 Vel.vad.skupine (ind.šp.panoge) 4 6 8 10 Obseg programa do 400 do 320 do 240 do 120 1.5 Perspektivni šport Perspektivni šport predstavlja programe priprav in tekmovanj kategoriziranih športnikov mladincev ali kadetov usmerjenih v doseganje vrhunskih rezultatov na mednarodni ravni. V programu se vrednoti mlade perspektivne športnike, ki so na dan javnega razpisa, športniki s stalnim bivališčem v Občini Trzin in imajo na dan objave razpisa veljavno kategorizacijo objavljeno v biltenu OKS- ZŠZ. URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 236 Višino sredstev za sofinanciranje se določi z letnim programom športa in razpisom. Sredstva se posameznemu perspektivnemu športniku dodeli tako, da se razpisana sredstva razdelijo vsakemu enako. 1.6 Vrhunski šport Vrhunski šport predstavlja programe priprav in tekmovanj vrhunskih športnikov, usmerjenih v doseganje vrhunskih dosežkov na mednarodni ravni. V program vrhunskega športa so uvrščeni kategorizirani športniki uvrščeni v olimpijski, svetovni ali mednarodni razreda. V programu se vrednoti vrhunske športnike, ki so na dan javnega razpisa, športniki s stalnim bivališčem v Občini Trzin in imajo na dan objave razpisa veljavno kategorizacijo objavljeno v biltenu OKS-ZŠZ. Višino sredstev za sofinanciranje se določi z letnim programom športa in razpisom. 1.7 Šport invalidov Šport invalidov obsega rekreativne in tekmovalne športne programe, v katere so vključeni invalidi. Programe se vrednoti pod enakimi pogoji in kriteriji kot programe športne rekreacije, športne vzgoje otrok in mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport, kakovostni in vrhunski šport ob upoštevanju zmanjšane velikosti vadbene skupine za 50%. 1.8 Športna rekreacija 1.8.1 Celoletni programi V vsebini športne rekreacije se vrednotijo celoletni programi, ki imajo visok zdravstveni učinek (splošna gibalna vadba, korekcija telesne teže, aerobne vsebine ipd). V programih se vrednoti 80 urne programe. Preglednica: Velikost vadbene skupine in obseg programa Velikost vadbene skupine 20 Obseg programa do 80 1.9 Šport starejših 1.9.1 Celoletni programi V vsebini šport starejših se vrednotijo celoletne gibalne programe za starejše od 65 let in razširjenih družin. Kot razširjeno družino razumemo »zvezo« starejših oseb in vnukov. V programih se vrednoti strokovni delavce in objekt. Preglednica 13: Velikost vadbene skupine in obseg programa Velikost vadbene skupine 15 Obseg programa 80 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 237 2. ŠPORTNI OBJEKTI IN POVRŠINE ZA ŠPORT V NARAVI Iz letnega programa športa se sofinancira posodabljanje in investicijsko vzdrževanje obstoječih športnih objektov, izjemoma tudi pripravo projektne dokumentacije za največje investicijske projekte po Uredbi o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ, ter redna vzdrževalna dela in obratovanje športnih objektov. Sredstva za izgradnjo novih športnih objektov in površin se zagotavlja v posebnih proračunskih virih, izvajalci pa so izbrani po postopku, ki ureja to področje. Kriteriji izbora izvajalcev se opredeli z javnim razpisom. Sredstva za vzdrževanje objektov namenjenih za šport se zagotavlja na proračunski postavki, izvajalce za upravljanje ali vzdrževanje objektov se izbere po kriterijih, ki so objavljeni v javnem razpisu. 3. RAZVOJNE DEJAVNOSTI V ŠPORTU 3.1 Usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov Iz sredstev LPŠ se sofinancira pridobitev usposobljenosti, ki omogoča samostojno izvajanje strokovnega dela v programih športa, ter licenciranje in izpopolnjevanje usposobljenih ali izobraženih strokovnih delavcev. 3.1.1 Merila za izbor programov Pri izbiri programov izvajalcev se vrednoti strokovne delavce, ki so vključeni v izbrane športne programe glede na stopnjo usposobljenosti oz. izobrazbo po naslednjih merilih: Program brez usposobljenosti 1. stopnja usposobljenosti 2. stopnja usposobljenosti 3. stopnja usposobljenosti točk 0 1 2 3 V letni program športa se uvrsti programe izvajalcev za pridobitev usposobljenosti, ki zberejo podpovprečno število točk oz. programe, ki zagotavljajo višjo stopnjo usposobljenosti. Pri programih izpopolnjevanja imajo prednost programi za pridobitev licence, v kolikor je v posamezni športni panogi obvezna za izvajanje programa. 3.1.2 Kriteriji sofinanciranja programov Usposabljanje se sofinancira največ dvema strokovnima delavcema pri posameznem izvajalcu, ki se uvrsti v letni program športa po merilih iz točke 3.1.1, ki z izvajalcem podpiše pogodbo o izvajanju strokovnega dela še najmanj 2 leti po pridobljeni usposobljenosti. Licenciranje ali izpopolnjevanje se sofinancira vsem usposobljenim oz. izobraženim strokovnim delavcem, ki izvajajo športne programe pri izvajalcu letnega programa športa. Predlagatelj mora predložiti razpis nosilca oz. izvajalca programa, na katerega kandidira na javnem razpisu. 3.1.3 Merila za vrednotenje izbranih programov Preglednica: Usposabljanje, licenciranje in izpopolnjevanje strokovnih delavcev URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 238 Program Licenciranje, izpopolnjevanje 1. stopnja usposobljenosti* 2. stopnja usposobljenosti* Točke/posameznik 5 15 25 *Izvajanje programov usposabljanja v skladu z Zakonom o športu. - Občina Trzin za izobraževanje na področju športa razpisuje Športne štipendije. 3.2 Založništvo v športu Založništvo v športu predstavlja izdajanje strokovne literature in drugih periodičnih in občasnih športnih publikacij ter propagandnega gradiva na temo športnih dejavnosti. V programu založništva v športu se vrednoti materialni strošek publikacije. 3.2.1 Merilo za izbor in vrednotenje programov Preglednica: Založništvo v športu Program založništva Propagandno gradivo Občasne publikacije Strokovna literatura Točk/projekt 2 5 10 V program letnega programa športa se uvrstijo programi izvajalcev, ki zberejo nadpovprečno število točk vseh prijavljenih programov. 4. ORGANIZIRANOST V ŠPORTU 4.1 Delovanje športnih organizacij Temelj slovenskega športa so športna društva kot interesna in prostovoljna združenja občanov. Na lokalni ravni se lahko zagotavlja sredstva za delovanje športnih društev in občinske športne zveze, ki prebivalcem ponujajo kakovostne športne storitve. 4.1.1 Kriteriji vrednotenja Sredstva za delovanje se dodeli športnim društvom, ki so izvajalci športnih programov letnega programa športa. Delovanja športnih organizacij se vrednoti glede na: - število članov društva s plačano članarino za leto, na katero se nanaša javni razpis in vključenih v izbrane športne programe, - število registriranih športnikov, vključenih v izbrane športne programe, - vključenost v nacionalno športno zvezo, - tradicijo delovanja. URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 239 4.1.2 Merila za izbor in vrednotenje Preglednica: Delovanje športnih društev Člani s plačano članarino, vključeni v športne programe letnega programa športa 1 točka/člana Registrirani športniki 2 točki/reg.športnika Vključenost v nacionalno športno zvezo (največ eno) 10 točk Status društva v javnem interesu na področju športa 5 točk 5. ŠPORTNE PRIREDITVE IN PROMOCIJA ŠPORTA Športne prireditve so osrednji dogodek organizacijske kulture športa z vplivom na promocijo okolja. 5.1. Velike mednarodne športne prireditve Velike mednarodne športne prireditve opredeljuje Zakon o športu in se ne morejo organizirati brez soglasja državnega zbora, vlade ali ministrstva. Sredstva za izvedbo velike športne prireditve lokalna skupnost zagotavlja v posebnih proračunskih virih. 5.2. Druge športne prireditve Med druge športne prireditve prištevamo prireditve tekmovalnega in rekreativnega značaja, ki so organizirane na lokalnem, državnem ali mednarodnem nivoju, ki ne sodijo med velike mednarodne športne prireditve. 5.2.1. Tradicionalne športno-rekreativne oziroma športne prireditve Občine Trzin Sofinancira se prireditve, ki so bile prepoznane kot večje občinske prireditve 1. Tek Petra Levca Trzin, 2. Otroška olimpiada Trzin, 3. Občinsko prvenstvo v veleslalomu Trzin, 4. Prehodna skirca Borisa Paternosta Trzin (strelstvo), 5. Šahovski turnir ob občinskem prazniku Trzin. 5.2.2. Kriteriji vrednotenja drugih športnih prireditev V program LPŠ se uvrstijo športne prireditve, ki izpolnjujejo naslednje kriterije:  Občinska športna prireditev je objavljena v občinskem glasilu ali na krajevno običajen način.  Državna športna prireditev je objavljena v koledarju nacionalne panožne športne zveze oziroma v enem od koledarju športno rekreativnih prireditev.  Mednarodna športna prireditev je objavljena v mednarodnem koledarju mednarodne športne zveze.  Občinska športna prireditev mora potekati na območju občine, deloma pa lahko tudi na območju sosednjih občin. V program letnega programa športa se lahko uvrstijo največ tri športni prireditvi posameznega izvajalca. Kot športna prireditev se ne vrednoti ligaških tekmovanj uradnega tekmovalnega sistema in prireditve, ki so zajete v drugih proračunskih postavkah. URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 240  Na podlagi 64. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 - ZIUOOPE) je Občinski svet Občine Trzin na svoji 15. redni seji dne 11. novembra 2020 sprejel Spremembo STATUTA OBČINE TRZIN 1. člen (žig občine) (1) V Statutu Občine Trzin (Uradni vestnik OT, 8/20) se spremeni prvi stavek prvega odstavka 7. člena tako, da se glasi: »Občina ima žig, ki je okrogle oblike. Žig ima v zunanjem krogu na zgornji polovici napis: Občina Trzin, v zunanjem krogu na spodnji polovici pa naziv Občinski svet Trzin; Župan Trzin; Nadzorni odbor; Občinska volilna komisija, za občinsko upravo pa spodaj samo napis Trzin in ob straneh navedeno zaporedno številko.« 2. člen (objava in začetek veljavnosti) (1) Ta sprememba statuta začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 15-7/2020 Župan Občine Trzin Datum: 11. 11. 2020 Peter LOŽAR, l. r.  Na podlagi 11., 16., 17. in 18. člena Odloka o čiščenju komunalnih odpadnih in padavinskih voda (Ur. vestnik Občine Domžale st. 4/08, 8/09, 1/11 in 10/13; Ur. list RS, st. 42/08, 38/10 in 6/14; Ur. vestnik Občine Mengeš, st. 3/08, 2/09, 10/10 in 7/13; Ur. vestnik Občine Trzin, st. 11/07, 3/09, 6/10 in 6/13; Uradne objave Glasila Občine Komenda, st. 8/10 in 9/13; Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, st. 3/13) ter 2. odstavka 9. člena Pogodbe o najemu infrastrukturnih objektov in naprav st. 4780-48/2009 z dne 31.12.2009 je Skupni organ občin Domžale, Kamnik, Mengeš, Cerklje na Gorenjskem, Komenda in Trzin sprejel CENIK obračuna storitve gospodarske javne službe čiščenja komunalne odpadne vode v občinah Domžale, Kamnik, Mengeš, Cerklje na Gorenjskem, Komenda in Trzin Zaračunana cena storitve javne službe čiščenja komunalne odpadne vode je sestavljena iz:  omrežnine, ki se zaračunava vsem uporabnikom storitve javne službe čiščenja komunalne odpadne vode na CČN  cene storitve čiščenja komunalne odpadne vode ali cene storitev, povezanih z nepretočnimi greznicami, obstoječimi greznicami in malimi komunalnimi čistilnimi napravami (mKČN) - čiščenje vsebine / blata URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 241 1. CENA STORITVE ČIŠČENJA KOMUNALNE ODPADNE VODE cene v EUR/m3 obračunska postavka cena brez DDV DDV 9,5 % cena z DDV storitev čiščenja komunalne odpadne vode 0,5506 0,0523 0,6029 V ceno storitve čiščenja komunalne odpadne vode, ki se zaračuna uporabnikom, ki so priključeni na javno kanalizacijo po količini dobavljene vode, so vključeni stroški, povezani z izvajanjem storitve javne službe čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode (JP CČN d.o.o.). 2. CENA STORITVE, POVEZANE Z NEPRETOČNIMI GREZNICAMI, OBSTOJEČIMI GREZNICAMI IN mKČN – ČIŠČENJE VSEBINE / BLATA cene v EUR/m3 obračunska postavka cena brez DDV DDV 9,5 % cena z DDV storitev, povezana z nepretočnimi greznicami in mKČN - čiščenje vsebine / blata 0,0199 0,0019 0,0218 V ceno storitev, povezanih z nepretočnimi greznicami, obstoječimi greznicami in malimi komunalnimi čistilnimi napravami, ki se zaračuna uporabnikom po količini dobavljene vode, so vključeni stroški, povezani z izvajanjem storitve javne službe čiščenja vsebine greznic oz. blata mKČN (JP CČN d. o. o.). 3. OMREŽNINA cene v EUR/mesec obračunska postavka cena brez DDV DDV 9,5 % cena z DDV DN < 20 2,4266 0,2305 2,6571 20< DN< 40 7,2797 0,6916 7,9713 40< DN <50 24,2656 2,3052 26,5708 50 < DN < 65 36,3984 3,4578 39,8562 65 < DN < 80 72,7967 6,9157 79,7124 80 < DN <100 121,3279 11,5262 132,8541 100 < DN < 150 242,6557 23,0523 265,7080 Omrežnina vključuje stroške javne infrastrukture, s katero se izvaja javna služba čiščenja odpadne vode in se uporabnikom obračunava glede na zmogljivost priključkov, določeno s premerom vodomera. URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 15/2020, 27. 11. 2020 242 Cenik je oblikovan v skladu z Uredbo o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Ur. l. RS, št. 87/2012, 109/2012, 76/17, 78/19) in veljavnim sklepom o sprejemu cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja – čiščenje odpadne vode, ki ga je sprejel Skupni organ občin Domžale, Kamnik, Mengeš, Cerklje na Gorenjskem, Komenda in Trzin dne 5. 11. 2020. Cenik se uporablja od 1. 1. 2021 dalje. Številka: OGJS/0142-22/2020 Domžale, 25. 11. 2020 Toni Dragar vodja skupnega organa zanj direktorica JP CČN Domžale – Kamnik d.o.o. Dr. Marjeta Stražar  Izdajatelj: Občina Trzin, Mengeška cesta 22 1236 Trzin ISSN: 2386-0464