Morda pred rokom? 4. Gradnja podvoza med Samovo in Drenikovo cesto napreduje Podvoz pod železniško pro-go med Samovo in Drenikovo cesto so pričeli graditi pred dobrim letom dni. Objekt, ki sodl v desetletni plan Iz-gradnje cestnega omrežja v Ijubljanl, bo prva stopnica k posodobljenju ljubljanske-ga cestnega križa, zato nas je zanimalo, če bodo roki, za-dani v terminskom planu, ob-Teljali, Povprašali smo na Soseski, ki nadzira gradnjo. Brane Bizjak je povedal, da izvajal-ci napovedujejo zaključek del prve faze še pred rokom, to-rej pred 30. julijem. Do ta-krat naj bi bil zgrajen ob-jekt podvoza, ki je praktično končan, saj morajo samo še preurediti železniške naprave. Temu bo sledila druga eta-pa del v območju pogloblje-nega dela projekta med Ver--stovškovo ulioo v Siški in Parmovo za Bežigradom. Ure-dili bodo cestišče pod podvo-zom in priključek na Samo-vo cesto nekako v višini Pe-karne Bežigrad. Ta dela (imajo že gradbeno dovolje-nje) naj bi bila končana čio novembra. Desetletni načrt gradnje pa predvideva, da bi bil še letos v celoti izpeljan podvoz Sa-mova—Drenikova, torej s šti-ripasovno povezavo Titove in Celovške ceste. Pri tem je predvsem v sosednji občini nekaj težav pri valorizaciji objektov Unitasa, ki stoje na trasi, nekaj manjših težav pa je tudi za Bežigraclom pri dogovarjanju o višini odškod-nine z lastniki stavb, ki jih bo treba porušiti. Vendar bi-stvene zamude zaradi tega ne bo, saj bodo vozniki že novembra — najbrž v začet-ku po krajši obvoznici — la-hfeo začeli voziti po novem podvozu. Ta bo po besedah Braneta Bizjaka podoben tistima na Titovi oziroma Celovški cesti, še najbolj pa bo sloka kon-strukcija spominjala na pod-voz na Kajuhovi cesti v Mo-stah. Za objekt je značilna predvsem velika strokovnost dela, torej tehnična zahtev-nost. Zelo racionalna pa je bila projektna rešitev. Kaže torej, da kmalu ne bo več negodovanja pred več-no spuščenimi zapornlcami: avtomobilisti bodo poslej po mnogo krajši poti prišli iz Bežigrada v šiško oziroma še bolje s štajerske na Go-renjsko. Zmanjšala se bo gne-6a v mestu in ne na koncu: ne bo več izzivanja smrti, ki ga na prehodu zaradi ne-discipline pešcev in kolesar-jev ni in ni bilo konec. Po programu bo otvoritev podvoza v novembru.