Predlog Na podlagi 3. člena, 12. člena 1. odstavka 27. člena, 30., irt 40. člena zakona o upravljanju in razpolaganju s stavbnim zemljiščem (Ur. I. SRS, št. 7/77) in na podlagi 4. člena zakona o določitvi stopenj, odbitnih postavk in olajšav za republiški davek iz dohodka temeljnih organizacij združenega dela v letu 1979 (Ur. I. SRS, št. 30/78), skladno s sporazumom za industrijsko cono ŠP 4 in 5 ter na podlagi 190. člerta statuta občine Ljubljana Šiška (Ur. I. SRS, št. 2/78) je Skupščina občine Ljubljana Šiška na ,seji zbora združenega dela dne in seji zbora krajevnih skupnosti dne sprejela . . ¦ ODLOK o določitvi prispevka, ki ga plačujejo investitorji v industrijskih conah ŠP 4 in ŠP 5 k stroškom za urejanje stavbnega zemljišča. Lčlen '. '...",¦¦. S tem odlokom se določa poprečni prispevek, ki so ga dolžni plačevati investitorji: temeljne in delovne organizacije v industrijskih conah ŠP 4 in ŠP 5 k stroškom za urejanje stavbnega zemljišča. Zazidalni načrt, ki gaje izdelal Ljubljanski urbanistični zavod pod št. 1621/76 opredeljuje namembnost con in obseg potrebnega opremljanja zemljišča. Območje za katerega določen prispevek za urejanje zem-Ijišč omejuje Djakovičeva, Celovška cesta, Cesta Jožeta Jame in gorenjska železnica. 2. Č4en Prispevek investitorjev je določen na podlagi poprečnih stroškov urejanja, preračunanih na kvadratni meter skupne tlorisne uporabne površine stavb in se za posameznega inve-stitorja določa izračun stroškov po samoupravnem spora-zumu za industrijsko cono ŠP 4 in 5. Temeljne in delovne organizacije, ki v industrijskih copah ŠP 4 in ŠP 5 ne nameravajo investirati oziroma nimajo za svojo dejavnost sprejetih investicijskih programov, plačujejo prispevek preračunan na kvadratni meter zemljišč, s katerim upravljajo. Temeljne in delovne organizacije, ki so že zaključile svojo investicijsko dejavnost plačujejo sorazmerni del prispevka preračun na tlorisno uporabno površino objektov. 3. člen Investitorji so dolžni plačevati prispevek iz dohodka te-meljne ali delovne organizacije v časovnem obdobju 5 let v dveh enakih polletnih zneskih na račun Samoupravne intere-sne komunalne skupnosti občine Ljubljana Šiška. 4. člen S prispevkom iz 2. čl. poravnavajo investitorji stroške Sa-moupravni interesni skupnosti za urejanje stavbnega zemlji-šča skladno z 12., 13. in 14. čl. Zakona o upravljanju in razpolaganju š stavbnim zemljiščem. 5. člen Prispevek na podlagi 2. čl. so dolžne plačevati tudi organi-zacije in investitorji, ki razpolagajo z lokali na območju, ki ga opredeljuje 1. člen. 6. člen Nadzor nad uporabo sredstev, ki se zbirajo na podlagi tega odloka opravlja koordinacijski odbor, katerega imenujejo in-vestitorji. |ffc;' • : 7. člen / ; , Ta odlčk začne veljati 8. dan po objavi v Uradnem listu SR Slovenije. .,,'•; .,.. $t-: ,,-¦.«.'. ¦i-,rioliCli>/(.t rtif:...*;' ..¦;•:¦ ii-.-. ' ¦.-..•¦ Daturn: «..y_v > ;¦"*» >> ¦>¦ <:¦¦'•' ' ¦<¦' " ' "¦ ¦*• ' : Predsednik Skupščine občine Ljubljana-Šiška Franc Dejak, I. r. Obrazložitev: -¦' ' Zazidalna otoka ŠP 4 in ŠP 5 sta bila z GUP predvidena kot območje za proizvodno, servisno in skladiščno dejavnost. Za omenjeno obnročje je bil leta 1966 izdelan načrt Industrijska cona kot izhodišče za kasnejši regulacijski zazidalni načrt, dočim je bila leta 1974 izdelana novelacija regulacijsko zazi-dalnega načrta. Območje je omejeno s Celovško, Djekovičevo cesto, Cesto Jožeta Jame in gorenjsko železnico. Skupna zazidalna površina meri ca. 555.000 m2 od tega je ze oddanih stavnih zemljišč 407.580 m2. Trenutno je znanih na področju IC 25 potencialnih investitorjev, oziroma organiza-cij, ki že poslujejo na področju IC. Osnovni problem IC je pomanjkljiva komunalna opremljenost, ki ne zagotavlja ob-stoječim organizacijam boljšiti delovnih pogojev, potencial-nim investitorjem pa ne dovoljuje možnosti za uporabo zem-Ijišč v namene lastnih proizvodnih in poslovnih programov. Na odprte probleme IC je zlasti opozoril poseg SIS za gradnjo cest - ob tem posegu je bilo potrebno vnaprej urejevati posamezne kornunalne probleme v IC. Stroški urejanja IC so ocenjeni na 208,624.806,00 din, od teh sredstev je zagotovljeno 65,796.257,00 din in je iz stališča ekonomičnosti urejanja cone docela nesprejemljivo za inve-stitorje in komunalno skupnost, da bi prepustili komunalno urejanje trenutnim potrebam posameznih investitorjev. Glede na navedeno je pripravila Komunalna skupnost samoupravni sporazum, kateri ima namen pospešiti izgradnjo komunalij. Sporazum so ugodno ocenili tudi bodoči investitorji v IC in so v večini primerov tudi podpisali predloženi sporazum. Ob podpisu sporazuma so predstavniki investitorjev pooblastili Komunalno skupnost, da zaradi enothega pristopa k reševa-nju zatečene situacije v IC predlaga Skupščini občine Ljub-Ijana-Šiška izdajo odloka, ki bo urejeval vprašanja medseboj-nih odnosov med investitorji in komunalno skupnostjo, ki bo za potrebe IC najela kredite za premostitev stroškov urejanja IC. Sočasno s tem pa bo nujno potrebno uskladiti dosedanja vlaganja investitorjev v urejanju zemljišča, vprašanja rezerva-tov in zemljišč, za katere delovne organizacije nimajo spreje-tih programov in vprašanja onih organizacij, ki so sicer zaklju-čile svojo investicijsko dejavnost, pa bodo z naložbami v komunaino opremo pridobile v IC boljše pogoje za delo. To problematiko rešuje pripravljeni odlok o določitvi prispevka, ki ga plačujejo investitorjo v IC ŠP 4 in 5. Odlok temelji na določilih Zakona o upravljanju in razpola-ganju s stavbnimi zemljišči - Ur. I. SR Slovenije 7/77 in na Zakonu o določitvi stopenj, odbitnih postavk in olajšav za republiški davek iz dohddka temeljnih organizacij združenega dela v letu 1979, Ur. list SR Slovenije 30/78. Glede na nave-dena določila je pristojnost občinske skupščine podana, da izda odlok o načinu kako občani in delovni Ijudjezagotavljajo izboljšanje komunalnih pogojev in kako združujejo sredstvav te namene. Pristojnost financiranja programov urejanja zemljišč do-loča 21. čl. Zakona o upravljanju in razpolaganju s stavbnimi zemljišči, ki prvenstveno nalagato nalogo upravljalcu zemlji-šča, kot ga določa 3. čl. istega zakona, ta pa je v vsakem primeru občinska skupščina, oziroma Komunalna skupnost. Ob tako obsežni problematiki kot je urejanje IC bi povzro-čile druge oblike zbiranja sredstev mimo odloka investicijsko nesposobnost večine delovnih organizacij, saj bi te morale vlagati svoja investicijska sredstva v naprave, s katerimi ne upravljajo in je ravno zaradi tega odloka edina možna varianta za komunalno ureditev IC. Ljubljana, 18. 4. 1979 Komunalna skupnost občine Ljubljana-Šiška