611 obsmrtnici Čopu); preozka se je zatorej Cbelico"; da je v prvotnem besedilu — zdela poetu vsebina »mojega krmarja", le svojo poezijo mislil ž njim Prešeren, to pa jo je tedaj razširil s priznavo: „naš krmar", je nam le embrionalna faza v razvoju in po- Ali ni Čop v „111. BI." ocenil vseh „Čbeli- stajanju današnje umetnine, le literarnohi- čarjev", in ne le Prešerna — v znani oceni storično dejstvo; toda komentar kak — da- po Čelakowskem (1833)? Ali se ni boril s našnji dovršeni umetnini, kakor jo imamo cenzuro tudi za „Cesarja in opata", in ne iz 1. 1846. in 1847., pa ta embrio — ni! le za „Novo pisarijo?" „Čolnič .nov" po- Zatorej vsled tega vendarle: Lelj-Čop! meni v elegije današnjem licu — „Kranjsko (DALJE.) GRIŠA: TAM ZUNAJ 1 am zunaj oblačno nebo In iz oči so prišle in čezinčez tema — na lice srebrne solze — v temni je prišla zavesi in trudno srce so objele žalost iz neba . . . smrti mrzle roke . . . Oh, in zato je tema — zato je tam zunaj mraz — zato je nebo poškropilo moj žalostni obraz! . . . GRIŠA: POSLAVLJAJO SE PESMI... Poslavljajo se pesmi Poslavljajo se zvezde od plašnih ptičjih trum — od sinjega neba, in žalostnih akordov poslavlja se ljubezen umira glasni šum. od bolnega srca . . . Poslavlja se od mene vse, kar ljubilo je — beži, beži od mene in več ne vrne se.. . 39*