POVEČANJE PROMETA IN POTROŠNJE Vrednost uadrobnejra blagovnega promela je v iprvili treh mesecili leta 1956 ziiašala 123,6 nulijarde, leta 195" pa 151,5 milijarde torej za 27,7 miliijarde aJi za 22,5 odstotka več. Pora-sla ie torej tudi potro.šnja ozirotna je bilo kupljeno več blaga. Po kolačuii je ta pramet uekoliko luamjši, ker je treba za povi-šanje cea v uadrobni prodaji odbiti okrog 2 od&totka. Tu prav iako ni upoštevana potrošnja prek tržne trgovine in potrošnja vasi iz lastne proizvodnje. Povečanje ipotrošnje so po eood sfcrani omogočili večji skladi potrošnega blaga, po drugi strani pa večji dohocllki prebival-stra. Proizvodnja potroJnega blaga se je v celoti v primerjavi s prvim troniesečiem 1. 1956 povečala za 21 odstotkov, uvoz pa je bil prav taKo večji. V istem ča-s-u so se povečali tudi dokodki prebivalstva, in to predvseiu z izvajanjem odloka o povečanju plač v gospodarstvu in administTaciji, z znatno več-jim uporabljanjem potrošniških kreditov in s povečanjem števila zaposlemih.