Zakaj odločamo o statutih šol? Tako kot na oktobrskem so tudi na skupščinskih zase-danjih v preteklosti delegati soglašali s statuti izobraževal-nih in drugih organizacij. Zato jih jezanimalo, če jetakšna razprava in zbiranje soglasij na občinskih skupščinah sploh potrebna, saj ta »formalnost« velikokrat zavlačuje že tako preveč natrpane dnevne rede zasedanj. Sekretariat skupščine občine je pripravil naslednji od-govor: »V razpravah, ki potekajo v delovnih skupinah tako na zveznem kot na republiškem nivoju pri pripravi izho-dišč za razbremenitevdnevnih redov delegatskih skupščin je terjala največ pozornosti ravno vsebina omenjenega delegatskega vprašanja. V bistvu gre za formalno izdaja-nje soglasij ob sprejemanju statutov ali sprememb posa-meznih določb statutov vzgojno-izobraževalnih in drugih orgxnizacij. Tak način sprejemanja statutov pa ima zakon-sko podlago in bi bilo drugačno ravnanje v nasprotju z zakoni, ki to določajo. Kljub naporom, da bi delegatske skupščine razbremenili odločanja o zadevah, ki so v pred-hodnih postopkih že preverjene ali so v skladu s pozitivno zakonodajo, je brez sprememb zakonov to nemogoče.«