Kje bo mesto srednje agroživilske šole Predsedstvo Občinske konference ZSMS je na svoji seji 29. oktobra razpravljalo o pogojih dela in stanju na Srednji agroživilski šoli v Kamniku, ki ima še vedno svoj sedež v naši občtni. Mladinci iz te šole so že nekaj časa opozarjali na probleme, s katerimi se ta šola srečuje. Na šoli pa v tem času tudi razpravljajo, kje bo v bodoče njihov sedež. Bo to Kamnik, Kranj ali pa bo ostal v občini Ljubljana Vič-Rudnik? Idealnih pogojev za dobro delo ni nikjer, če v prvi vrsti upošteva-mo prostore za teoretični pouk. Tudi ponudeni prostori Doma srednjih šol na Gerbičevi ulici ne nudijo najboljše rešitve, zato so se člani predsed-tva OK ZSMS zavzeli za to, da se pospeši gradnja Agroživilskega centra srednjega usmerjenega izo-braževanja, ki je bil predviden za ljubljansko in gorenjsko regijo. Preselitev pouka v našo občino bi bila v tem trenutku tudi začasna rešitev, s katero se ne smemo strinjati, so dejali razpravljalci. Začasna rešitev mesta šole je prinesla veliko problemov, ki bi se lahko pojavili tudi, če bi se šola preselila nazaj v našo občino. . -„ Učenci, učitelji in starši so se v korist širših družbenih interesov odrekli osebnim in pristali na ta izhod v sili, ko bo šola v Kamniku. Danes in že tri leta pa se je 91,5 odstotkov učencev vozi v Kamnik iz Ljubljane, Domžal, kjer imajo dom, iz Kranja, Škofje Loke, Grosupljega. Vsakodnevno se spopadajo z zamujanjem prvih in z odsotnostjo od zadnjih ur pouka. Učenci izgubljajo s prevo-zom v šolo večino svojega prostega časa, kabineti in laboratoriji so prezasedeni, po mnenju tam-kajšnjih mladincev pa je tudi prehrana neustrez-na. o tem pa smo pisali že v prejšnji številki. Clani predsedstva so se zavzeli za to, da je potrebno rešiti problem prehrane na vseh šolah, saj so zadnji podatki o podhranjenosti srednješol-cev zastrašljivi. Učenci Srednje agroživilske šole so tudi po deset ur zdoma, in v tem času ne použijejo nobenega toplega obroka. Zato so člani predsedstva OK ZSMS predlagali, da se dobijo z učenci in učitelji na šoli v Kamniku in se dogovo-rijo za najboljši možni način prehranjevanja, hkrati pa se seznanijo tudi s trenutnim stanjen^P tej šoli. , ., ¦ . . ......... ... ., E. D.