Ormož, 8.12.2016 Letnik 14 Številka 13 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ TISKOVINA VSEBINA 54. ODLOK o Proračunu Občine Ormož za leto 2018 – dopolnjen predlog 55. Predlog ODLOKA o spremembi in dopolnitvi Odloka o občinskih gospodarskih javnih službah v občini Ormož – skrajšani postopek Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o Proračunu Občine Ormož za leto 2018 – dopolnjen predlog V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bosta pri obravnavi dopolnjenega predloga proračuna sodelovala: - Mateja Zemljak, Direktorica občinske uprave - Mirko Šerod, Vodja Oddelka za finance Ormož, dne 8.12.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 54. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 ZUUJFO), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15 - ZFisP ) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na __. seji, dne ___________ sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2018 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2018 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 2 8.12.2016 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v eurih A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček Proračun leta 2018 12.412.154 10.347.304 8.953.505 7.715.478 703 Davki na premoženje 1.080.007 704 Domači davki na blago in storitve 158.020 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 1.393.799 1.177.628 711 Takse in pristojbine 10.500 712 Globe in druge kazni 13.100 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 43.763 714 Drugi nedavčni prihodki 148.808 72 KAPITALSKI PRIHODKI 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 100.000 100.000 73 PREJETE DONACIJE 730 Prejete donacije iz domačih virov 57.500 57.500 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 1.907.349 905.479 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 1.001.870 14.747.778 2.703.934 754.265 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 403 Plačila domačih obresti 409 Rezerve 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 43 INVESTICJSKI TRANSFERI Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 122.132 1.548.870 13.765 264.902 5.464.775 302.027 2.687.270 488.484 1.986.994 6.326.938 6.326.938 252.131 Poročevalec, št. 13 3 8.12.2016 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 162.500 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) 89.631 -2.335.624 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV Proračun leta 2018 32.260 75 Prejeta vračila danih posojil 32.260 750 Prejeta vračila danih posojil V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 32.260 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 440 Dana posojila 0 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.V.) 32.260 C. RAČUN FINANCIRANJA Proračun leta 2018 Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto VII. ZADOLŽEVANJE 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje 2.650.000 2.650.000 2.650.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga 346.636 346.636 346.636 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 2.303.364 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 2.335.624 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. 0 0 Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določili zakona, ki ureja javne finance in podzakonski predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavkekonta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa, za vlaganja v opremo in vozila za zagotavljanje protipožarne varnosti, 2. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, ki se namenijo za vlaganja v širokopasovno omrežje; 3. prihodki od komunalnega prispevka, ki se namenijo za gradnjo komunalne opreme; 4. prihodki krajevnih skupnosti, ki se namenijo za namene za katere so bili pridobljeni; 5. drugi namenski prihodki. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2018 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih 4 8.12.2016 programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2019 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Ormož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in 3. stanovanjski rezervni sklad. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 25.000 eurov brez DDV župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 eurov odpiše plačilo dolga. 5 8.12.2016 Skupna vrednost odpisov ne sme preseči 5.000 eurov, v kolikor je znesek večji od 5.000 eurov, o tem odloča občinski svet. Obseg sredstev se v primeru, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz drugega odstavka tega člena ne všteva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 12. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2018 lahko zadolži do višine 2.650.000 eurov. 6. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 14. člen (začasno financiranje 2019) V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2019, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 15. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 410-15/2016 11/11 Ormož, __________________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov OBRAZLOŽITEV: Z dopolnjenim predlogom proračuna se v 2. členu Odloka o proračuna Občine Ormož za leto 2018 spremeni višina splošnega dela proračuna, ki je posledica vključevanja sprememb v dopolnjenem predlogu proračuna glede na predlog proračuna. Občinskemu svetu predlagamo, da sprejme dopolnjen predlog proračuna Občine Ormož za leto 2018. Občinska uprava Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 6 TABELE:    SPLOŠNI DEL (v prilogi); POSEBNI DEL (v prilogi); NRP (v prilogi). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 8.12.2016 Poročevalec, št. 13 7 OBRAZLOŽITVE DOPOLNJENGA PREDLOGA PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2018 V skladu s terminskim načrtom sprejemanja proračuna Občine Ormož za leto 2018 in po tem ko je Občinski svet Ormož dne 14.11.2016 na svoji 17. redni seji sprejel sklep, da se izvede javna razprava o Predlogu proračuna Občine Ormož za leto 2018, so predlog proračuna obravnavali vsi odbori občinskega sveta. Izvedeni so bili zbori občanov v vseh krajevnih skupnostih. Predlog proračuna so po zborih občanov obravnavali tudi sveti krajevnih skupnosti. Na predlog proračuna so bile v predvidenem roku vložene pripombe in predlogi s strani 7 predlagateljev. 8.12.2016 Po vložitvi predloga proračuna in do priprave oz. vložitve dopolnjenega predloga proračuna je bilo pojasnjenih nekaj odprtih vprašanj, pojavile oz. predlagane so bile nove potrebe in predlogi, ki so bili v okviru možnih razpoložljivih sredstev upoštevani pri pripravi dopolnjenega predloga Proračuna Občine Ormož za leto 2018. V skupnem seštevku se obseg proračuna za leto 2018 z dopolnjenim predlogom zmanjša za 28.355 EUR oz. za 0,2 %. Tabela št. 1: Primerjava obsega dopolnjenega predloga proračuna s predlogom proračuna za leto 2018 Bilance oz. računi 1 Stanje sredstev na računih 31.12. preteklega leta Predlog 2018 Dopolnjen predlog 2018 Spremembe Indeks 2 3 4=3-2 5=3/2 0 0 0 0,0 12.440.509 12.412.154 -28.355 99,8 32.260 32.260 0 100,0 2.650.000 2.650.000 0 100,0 SKUPAJ 15.122.769 15.094.414 -28.355 99,8 Skupaj sredstva na računih 31.12. preteklega leta in vsi prejemki 15.122.769 15.094.414 -28.355 99,8 14.776.133 14.747.778 -28.355 99,8 0 0 0 0,0 346.636 346.636 0 100,0 15.122.769 15.094.414 -28.355 99,8 0 0 0 I. PREJEMKI A. Bilanca prihodkov B. Račun finančnih terjatev in naložb C. Račun financiranja II. IZDATKI A. Bilanca odhodkov B. Račun finančnih terjatev in naložb C. Račun financiranja SKUPAJ Stanje sredstev na računih 31.12. A. BILANCA ODHODKOV SPLOŠNI DEL PRIHODKOV IN I. PRIHODKI Z dopolnjenim predlogom proračuna se planirani prihodki leta 2018 zmanjšajo za 28.355 EUR. 74 TRANSFERNI PRIHODKI Transferni prihodki se z dopolnjenim predlogom proračuna zmanjšajo za 28.355 EUR. V letu 2016 je bil izveden javni razpis za izvajalca del Energetske sanacije javnih stavb v občini Ormož. Glede na planirano vrednost sredstev za izvedbo del in vrednost del po razpisu, ki je manjša od načrtovane, se sorazmerno zmanjšajo tudi planirani prihodki iz Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 državnega proračuna oz. sredstev poračuna EU v skupni vrednosti 28.355 EUR, od tega 4.253 EUR iz proračuna SLO in 24.102 EUR sredstev proračuna EU. 8 8.12.2016 zagotovijo sredstva dokumentacije. za izdelavo projektne RAČUN FINAČNIH TERJATEV IN NALOŽB V računu finančnih terjatev in naložb ni sprememb. B. POSEBNI DEL V primerjavi s predlogom proračuna za leto 2018 se odhodki proračuna po dopolnjenem predlogu zmanjšajo za 28.355 EUR oz. 0,2%. C. RAČUN FINANCIRANJA V računu financiranja ni sprememb. 03 URAD ŽUPANA Obseg finančnega načrta se z dopolnjenim predlogom proračuna poveča za 500 EUR iz 400.294 EUR na 400.794 EUR. Dodatna sredstva se namenijo za pokroviteljstva. 06 ODDELK ZA FINANCE Obseg finančnega načrta se z dopolnjenim predlogom poveča za 3.785 EUR iz planiranih 60.250 EUR na 64.035 EUR. Dodatna sredstva se namenijo za plačilo obresti za planirano najetje kredita v letu 2018. 07 ODDELEK ZA GOSPODARSKE DEJAVNOSTI Obseg finančnega načrta se zmanjša z dopolnjenim predlogom za 87.089 EUR iz 3.865.348 EUR na 3.778.259 EUR. V letu 2016 je bil objavljen razpis za energetsko sanacijo javnih stavb v letu 2017 in 2018, tako se vrednost planiranih del leta 2018 zmanjša iz 1.523.047 EUR na 1.435.958 EUR oz. za 87.089 EUR. 08 OKOLJE IN PROSTOR Obseg finančnega načrta se z dopolnjenim predlogom poveča za 54.450 EUR iz 3.089.889 EUR na 3.144.339 EUR. Po predlogih, ki so bil podani na zborih občanov in potem sprejeti na svetih krajevnih skupnosti se na programu Investicijsko vzdrževanje in gradnja občinskih cest: odprejo nove proračunske postavke Modernizacija JP 803194 Vuzmetinci v višini 12.450 EUR (168 metrov), Modernizacija JP 803541 Vinski vrh 31.650 EUR (424 metov) in Modernizacija JP 804314 Runeč v višini 23.550 EUR (335 metrov), iz leta 2018 se premakneta v leto 2017 modernizaciji JP 802975 Mihalovci v višini 12.250 EUR (120 metrov) in 802976 Mihalovci 36 v višini 7.250 EUR (80 metrov). Odpre nova proračunska postavka Izgradnja hodnika za pešce Trgovišče – Cvetkovci, G-II Ormož – Ptuj v višini 6.300 EUR s čimer se PRIPOMBE IN PREDLOGI NA PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2018 V skladu z 92. členom Poslovnika občinskega sveta in terminskim načrtom za sprejemanje proračuna za leto 2018 so bile predlagatelju proračuna posredovane naslednje pripombe in predlogi na predlog proračuna Občine Ormož za leto 2018 in so navedene po vrstnem redu, tako kot so bile prejeta: 1. ODBOR ZA RAZVOJ MALEGA GOSPODARSTVA Za leto 2018 naj se umesti proračunska postavka za izvedbo ureditve grajskega parka v Ormožu. OPREDELITEV DO PREDLOGA: V teku je izdelava potrebne dokumentacije za ureditev grajskega parka v Ormož. Zaradi omejenih finančnih sredstev predloga za enkrat ni možno umestiti v proračun. 2. OBČANKA: PREMUŠ STANKA, HARDEK, ORMOŽ 2.1. Programi v kulturi (stran 9) 0518553 Knjižnica – enota Ivanjkovci. Za odprtje enote v Ivanjkovcih je v letu 2017 potrebno zagotoviti tudi sredstva za knjižnično zbirko in strošek nakupa knjig v skupni višini 57.355 EUR, kar v predlogu proračuna ni zagotovljeno in je v nasprotju z 9. členom predlaganega Odloka o proračunu občine Ormož za leto 2017 oziroma 2018. Po tem členu se sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezno področje. Vsakoletna nabava knjižničnega gradiva mora biti v skladu s pravilnikom o pogojih za izvajanje knjižnične dejavnosti kot javne službe in Standardov za splošne knjižnice za obdobje 2005 do 2015, katerih veljavnost je bila podaljšana do leta 2017 (Pravilnik o pogojih za izvajanje knjižnične dejavnosti kot javne službe, Uradni list RS, št. 73/03, 70/08 in 80/12). Da bi se enota knjižnice sploh lahko odprla, je torej potrebno zagotoviti ustrezen knjižnični fond v Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 skladu s predpisanimi normativi, pri čemer se upošteva število prebivalcev v KS Ivanjkovci (2.218). Iz osrednje knjižnice Ormož predpisanega knjižničnega gradiva ni mogoče zagotoviti, ker potem osrednja knjižnica ne bi zagotavljal pogojev za svoje delovanje in bi jo bilo potrebno zapreti. 2.2. Programi za starejše. Za starejše prebivalce, upokojence naše občine se v predlogu Proračuna za leto 2017/2018 nikjer posebej ne zagotavlja finančnih sredstev za delovanje in za druge aktivne oblike druženja – zagotavljanje: ogrevanih pisarniških površin za delo, prostorov za rekreacijo (telovadba, kegljanje, balinanje, pikado, šah itd). prostora za izvedbo letnega zbora članov in drugih obdobnih srečanj članov, pa čeprav nas je po lastni oceni v občini Ormož preko 3.000 oziroma v sami KS Ormož preko 900. Ker se vsako leto zagotavljajo finančna sredstva za »Program za mladino« bi bilo prav, da se zagotovijo tudi finančna sredstva za »Program za starejše«. Postavlja se tudi vprašanje ali in v kakšni višini so predvidena sredstva za zagotavljanje pogojev delovanja starejših prebivalcev – upokojencev, organiziranih v Društvih upokojencev in sicer izpostavljam postavke, kjer bi smiselno lahko bili zajeti: - stran 8: Preventivni program zdravstvenega varstva (1706) ali v drugih programih na področju zdravstva (1707); - stran 10: Podpora posebnim skupinam (1804). Sofinanciranje delovanja veteranskih organizacij, tekoči transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam; - stran 10, programi športa: športna društva, klubi in drugi izvajalci – tekmovalni in rekreativni šport; - stran 13: sredstva za projekt »Zdravo življenje« oziroma ali se kje drugje zagotavljajo sredstva za delovanje DU Ormož, podobno, kot je v predlogu proračuna za leto 2017/2018 predvidena v postavki: - v programu za mladino (stran 11) za »Sofinanciranje mladinskih in študentskih organizacij«; - v programu druge administrativne službe (stran 15) za »prostore KOŠ-a« ali Vaški dom Pavlovci«. Nedvoumno se lahko z raznimi oblikami druženja starejše populacije in spodbujanja primernih športnih aktivnosti vpliva na zdravstveni status, ohranjanje samostojnosti oziroma mobilnosti in kvalitetno življenje starejših. Posledično se lahko pričakuje, da bodo generacije manj odvisne od tuje pomoči, ki se sedaj sofinancirajo preko izvajanja programov socialnega varstva. OPREDELITEV DO PREDLOGOV: 2.1. Za ureditev prostorov Enote knjižnice v Ivanjkovcih je bilo do sedaj vloženih 29.306 EUR. 9 8.12.2016 V letu 2017 je planiranih dodatnih 7.000,00 EUR za nakup opreme, kar znaša skupaj 36.306 EUR za ureditev potrebnih prostorov. Prav tako je bilo v letu 2016 porabljenih 5.000,00 EUR za nakup knjižnega gradiva. V proračunu leta 2017 je planiranih 5.000,00 EUR za nakup knjižnega gradiva, 4.400 EUR za polovično zaposlitev knjižničarja od odprtja enote knjižnice naprej in 400 EUR za materialne stroške. V letu 2018 je planiranih 11.386 EUR za polovično zaposlitev knjižničarja, 5.000 EUR za nakup knjižnega gradiva in 700 EUR za materialne stroške. K pridobivanju sredstev za nakup knjižnega gradiva je pristopila tudi Osnovna šola Ivanjkovci, ki je do sedaj iz sponzorskih in drugih virov zagotovila približno 8.000 EUR, z zbiranjem sredstev pa še nadaljujejo. Za zagotovitev knjižnega gradiva je potrebno pripraviti pregled potrebnega gradiva. Preveriti je potrebno koliko od tega je možno odbrati v Knjižnici Ormož, preveriti koliko gradiva lahko odstopijo druge knjižnice po Sloveniji (kar je praksa ob takih prilikah), preveriti v ankvitarijatih in tam knjige kupiti po minimalni ceni, pozvati občane kateri razpolagajo s knjižnim gradivom in so ga pripravljeni odstopiti za potrebe knjižnice. Po vsem tem bo dejansko znano koliko sredstev je potrebnih za nakup knjižnega gradiva, ta sredstva bodo potem zagotovljena z rebalansom proračuna za leto 2017, knjige pa kupljene do predvidene otvoritve 1.9.2017. Z dopolnjenim predlogom proračuna za leto 2017 se za enoto knjižnice v Ivanjkovcih zagotovi dodatnih 11.000 EUR za stroške dela povezane z vzpostavitvijo enote knjižnice pred odprtjem. 2.1. Prostore za potrebe Društva upokojencev Ormož bo možno zagotoviti po tem ko se bo iz mestne grabe preselil Rokometni klub Ormož v novo zgrajene prostore, ki se načrtujejo ob gradnji prizidka k športni dvorani Ormož. Za ureditev prostorov Društva upokojencev Ormož je v načrtu razvojnih programov za leto 2019 odprt nov projekt »Ureditev prostorov za DU Ormož« v višini 28.200 EUR. Za sofinanciranje materialnih stroškov je v obeh letih z dopolnjenim predlogom zagotovljenih vsako leto po 500 EUR (pokroviteljstva). Prav tako se društva upokojencev prijavljajo in tudi prejmejo sredstva iz razpisov za kulturo, šport, humanitarne dejavnosti. Vsako leto se zagotavljajo finančna sredstva za sofinanciranje srečanja upokojencev in da v brezplačno uporabo občinski šotor. Direktno ali posredno se zagotavljajo znatna sredstva za aktivnosti oz. druge oblike delovanja v katere so vključeni oz. jih potrebujejo starejši občani (pomoč na domu, družinski pomočniki, enkratne denarne pomoči, pogrebnine, rdeči križ, subvencije stanarin, oskrbe v domovih, gasilski veterani, vključenost v aktivnosti, ki jih izvajajo javni zavodi kot so ljudska univerza, knjižnica, muzej,…). Vašega predloga: »Ker se vsako leto zagotavljajo finančna sredstva za »Program za mladino« bi bilo Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 prav, da se zagotovijo tudi finančna sredstva za »program za starejše«« ni možno upoštevati. Proračuna za leti 217 in 2018 sta pripravljena v skladu s Programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov (pripravilo ga je Ministrstvo za finance), ki ne predvideva programa »Program za starejše« kot je to »Programi za mladino«, sicer obstaja določena rešitev v okviru programa »Programi drugih posebnih skupin«. So pa finančna sredstva za aktivnosti in druge dejavnosti starejših občanov vključene v vse zgoraj naštete in druge dejavnosti. 3. KRAJEVNA SKUPNOST IVANJKOVCI 3.1. Modernizacija javnih poti 802891 (Veličane – Lubej), 802975 in 802976 (Mihalovci – Kustec) se naj predvidi že za leto 2017, ne za leto 2018 3.2. V letu 2018 se dodatno predvidi modernizacija javne poti 804314 (Runeč) 3.3. V načrt razvojnih programov za leto 2019 se naj vključita modernizacija javnih poti 802602 (Stanovno) in preplastitev javne poti 802943 (Ratek). OPREDELITEV DO PREDLOGOV: 3.1. Modernizaciji JP 802891 Mihalovci in JP 802986 Mihalovci sta z dopolnjenim predlogom proračuna planirani v letu 2017. 3.2. V dopolnjen predlogu proračuna je odprta nova proračunska postavka Modernizacija JP 804314 Runeč v dolžini 335 metrov v višini 23.250 EUR. 3.3. V načrtu razvojnih programov je modernizacija JP 802602 Stanovno planirana v letu 2019, prav tako je v načrtu razvojnih programov za leto 2019 odprta nova postavka Modernizacija JP 802943 Mali Brebrovnik v dolžini 447 metrov višini 54.000 EUR. 4. KNJIŽNICA FRANCA KSAVRA MEŠKA ORMOŽ Na vas se obračam s prošnjo, da ponovno preučite predlog občinskega proračuna za leti 2017 in 2018 v proračunski postavki - 0518553 Knjižnica - Enota Ivanjkovci. V predloženem predlogu proračuna za leto 2017 niso namreč uvrščena sredstva za nakup knjižničnega gradiva za vzpostavitev Krajevne knjižnice v Ivanjkovcih, prav tako ni za leti 2017 in 2018 uvrščen znesek, ki je potreben za nakup novega gradiva, ki ga moramo glede na določila Pravilnika o izvajanju knjižnične dejavnosti kot javne službe in Standardov za splošne knjižnice vsako leto na novo kupiti in uvrstiti v zbirko krajevne knjižnice. Občina Ormož je s spremembo odloka o ustanovitvi knjižnice na lastno pobudo začela aktivnosti za vzpostavitev Krajevne knjižnice v Ivanjkovcih. V letošnjem letu se je delno uredil prostor in nabavil del knjižnične opreme. Knjižnica je že lansko leto Občino Ormož prosila za sredstva v višini 51.100 10 8.12.2016 EUR, ki bi jih namenila za nakup približno 3.000 novih knjig. Obseg teh bi predstavljal le slabo polovico potrebne temeljne knjižnične zbirke za ivanjkovsko knjižnico. Žal je občina za nakup knjig za omenjeno knjižnico v letu 2015 namenila le 5.000 EUR. Za preostanek v višini 46.100 EUR ponovno prosimo, da se uvrsti v občinski proračun, saj drugače ne moremo zagotoviti minimalnih pogojev za odprtje knjižnice. Še enkrat poudarjamo, da knjižnica nima več primernega gradiva za to enoto, tudi darov drugih knjižnic, s katerimi sta bili oblikovani temeljni zbirki v krajevnih knjižnicah v Središču ob Dravi in pri Svetem Tomažu, ni več na voljo. Zagotovimo lahko le največ 3.000 enot gradiva. Prav tako je v krajevni knjižnici potrebno vsako leto zagotoviti dodatna sredstva za nakup novega gradiva, preračunana glede na št. prebivalcev, ki ga pokriva. Občini Središče ob Dravi in Sveti Tomaž vsako leto ta sredstva tudi zagotavljata. Za nakup novitet v Krajevni knjižnici Ivanjkovci bi potrebovali vsako leto okrog 9.800 EUR, odvisno od višine sredstev, ki jih letno namenja za nakup knjižničnega gradiva Ministrstvo za kulturo. Ker knjižnica še ne deluje, so v letu 2017 ta sredstva višja kot bodo v letih po odprtju, ko bodo že izpolnjeni pogoji obsega zbirke. V letu 2017 bi potrebni znesek znašal 11.255 EUR, v letu 2018 pa 12.505. Za nakup gradiva za vzpostavitev knjižnice in novitet bi tako v letu 2017 skupno potrebovali sredstva v višini 57.355 EUR:, v letu 2018 pa 12.505 EUR. Krajevna knjižnica ne bo mogla odpreti svojih vrat, dokler niso izpolnjena določila iz Pravilnika o pogojih za izvajanje knjižnične dejavnosti kot javne službe. Glede na število prebivalcev KS Ivanjkovci bi moral obseg knjižnične zbirke šteti okrog 9.200 knjižničnih enot gradiva. Od tega bi moralo biti 750 enot neknjižnega gradiva in 40 naslovov tekočih serijskih publikacij. Pogoj mora biti v celoti izpolnjen v 3 letih po vzpostavitvi. Navedeno pomeni, da bi knjižnica že ob otvoritvi morala imeti vsaj 7.500 enot in bi letni prirast gradiva moral znašati 850 enot. V kolikor omenjenega fonda ne zagotovimo v treh letih po vzpostavitvi, se nam glede na določila sprememb Zakona o knjižničarstvu obeta izbris krajevne knjižnice iz razvida, posledično takojšnje zaprtje. Kot smo že večkrat opozorili smiselnost odprtja knjižnice vidimo le ob dovolj zanimivem, strokovno izvedenem izboru gradiva, kar pomeni, da gradivo mora biti aktualno, novejše, primerno za različne kategorije uporabnikov. V kolikor takoj ob odprtju uporabnika z gradivom k obiskovanju knjižnice ne bomo pritegnili, zamujenega v naslednjih letih ne bo možno nadoknaditi. OPREDELITEV DO PREDLOGA: Za ureditev prostorov Enote knjižnice v Ivanjkovcih je bilo do sedaj vloženih 29.306 EUR. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 V letu 2017 je planiranih dodatnih 7.000,00 EUR za nakup opreme, kar znaša skupaj 36.306 EUR za ureditev potrebnih prostorov . Prav tako je bilo v letu 2016 porabljenih 5.000,00 EUR za nakup knjižnega gradiva. V proračunu leta 2017 je planiranih 5.000,00 EUR za nakup knjižnega gradiva, 4.400 EUR za polovično zaposlitev knjižničarja od odprtja enote knjižnice naprej in 400 EUR za materialne stroške. V letu 2018 je planiranih 11.386 EUR za polovično zaposlitev knjižničarja, 5.000 EUR za nakup knjižnega gradiva in 700 EUR za materialne stroške. K pridobivanju sredstev za nakup knjižnega gradiva je pristopila tudi Osnovna šola Ivanjkovci, ki je do sedaj iz sponzorskih in drugih virov zagotovila približno 8.000 EUR, z zbiranjem sredstev pa še nadaljujejo. Za zagotovitev knjižnega gradiva je potrebno pripraviti pregled potrebnega gradiva. Preveriti je potrebno koliko od tega je možno odbrati v Knjižnici Ormož, preveriti koliko gradiva lahko odstopijo druge knjižnice po Sloveniji (kar je praksa ob takih prilikah), preveriti v ankvitarijatih in tam knjige kupiti po minimalni ceni, pozvati občane kateri razpolagajo s knjižnim gradivom in so ga pripravljeni odstopiti za potrebe knjižnice. Po vsem tem bo dejansko znano koliko sredstev je potrebnih za nakup knjižnega gradiva, ta sredstva bodo potem zagotovljena z rebalansom proračuna za leto 2017, knjige pa kupljene do predvidene otvoritve 1.9.2017. Z dopolnjenim predlogom proračuna za leto 2017 se za enoto knjižnice v Ivanjkovcih zagotovi dodatnih 11.000 EUR za stroške dela povezane z vzpostavitvijo enote knjižnice pred odprtjem. 5. KRAJEVNA SKUPNOST MIKLAVŽ PRI ORMOŽU V proračun leta 2018 se naj vključita modernizaciji dveh javnih poti: 5.1. Javna pot JP 803541 Vinski vrh 5.2. Javna pot JP 803194 Vuzmetinci (Zabavnik) OPREDELITEV DO PREDLOGOV: 5.1. V letu 2018 je odprta nova proračunska postavka Modernizacija JP 803541 Vinski vrh v dolžini 424 metrov višini 31.650 EUR. 5.2. V letu 2018 je odprta nova proračunska postavka Modernizacija JP 803194 Vuzmetinci v dolžini 168 metrov v višini 12.450 EUR. 6. OBMOČNA OBRTNO – PODJETNIŠKA ZBORNICA ORMOŽ Območna obrtno-podjetniška zbornica Ormož (OOZ Ormož) deluje na območju Upravne enote Ormož in je zastopnica članov obrtnikov in podjetnikov na področju Občine Ormož. Občinskemu svetu predlagamo, da Občina Ormož v večji meri podpira gospodarske aktivnosti zato 11 8.12.2016 predlagamo naslednje proračunske dopolnitve za leto 2017 in 2018: 6.1 Za leto 2017 poveča postavka 071401 Sofinanciranje promocijskih dejavnostih obrtne podjetniške zbornice predvideno 7.560 EUR Poveča za 10.000 EUR za delovanje vstopne točke VEM in za delovanje na področju svetovanja, izobraževanja in vzpodbujanja podjetništva (brezplačne delavnice, okrogle mize na aktualne teme), vzpodbujanje rasti in povezovanje gospodarstva. Predlagana skupna vrednost postavke 071401 je: 17.560 EUR Prav tako je predlog enak za leto 2018 6.2. Za leto 2017 poveča postavka 071419 Izgradnja mrežnega podjetniškega inkubatorja v poslovni coni Ormož predvideno v 2016 je bilo 18.400 EUR, ki ni bilo realizirano. Poveča na vsaj 10.000 EUR saj je podjetniški inkubator kot najemnik v prostorih, ki jih sedaj upravlja stečajni upravitelj ter se bodo predvidoma tudi v letu 2017 ali 2018 prodajali na dražbi. Zagotoviti je potrebno minimalna sredstva za morebitni odkup prostorov kjer bivajo dosedanji inkubiranci saj ima inkubator obveznosti do njih. Prav tako je predlog enak za leto 2018. OPREDELITEV DO PREDLOGOV: 7.1. Predlagamo, da se dejavnosti, kot npr. informiranje, izvedba delavnic, osnovna svetovanja, evidentiranje administrativnih ovir brezplačno izvede preko obstoječe mreže podpornega okolja za podjetništvo v okviru sodelovanja z VEM točko LPC Haloze, JARE, MPIO, MRA, VEM točke v okviru Upravne enote Ormož ter drugih podpornih inštitucij, kar je že bilo dogovorjeno na skupnem sestanku, kjer je bila prisotna tudi OOPZ. Navedene storitve bi se tako občanom vsebinsko usklajeno ponujale brezplačno na območju občine Ormož. 6.2. Glede na to, da se v letu 2017 načrtuje odkup poslovnih prostorov v katerih je najemnik Mrežni podjetniški inkubator, se za enkrat ne načrtuje gradnja novih prostorov v poslovni coni Ormož. 7. OBČINSKI SVETNIK: DAVORIN KOVAČEC, MIHOVCI PRI VELIKI NEDELJI, VELIKA NEDELJA Pri proračunski postavki : 0813324 Modernizacija javne poti JP802972 Mihalovci v vrednosti 20.300€ 0813326 Modernizacija javne poti JP802975 Mihalovci v vrednosti 12.250€ 0813327 Modernizacija javne poti JP802976 Mihalovci v vrednosti 7.250€ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 Vrednost, ki jo dobimo od proračunskih postavk 0813324, 0813326 in 0813327 namenimo za modernizacijo JP 302461 v Mihovcih pri Veliki Nedelji (cesta proti vodovodnemu zajetju), saj se po tej cesti sedaj vozijo delavci KP Ormož zaradi upravljanja z vodovodom. Ob tej cesti sta še dve hiš v katerih bivajo ljudje. Obrazložitev: Navedene javne poti JP802972 Mihalovci, JP802975 Mihalovci in JP802976 Mihalovci potekajo po zasebnih zemljiščih, kar pomeni, da lastnik teh javnih poti ni Občina Ormož. Kot predpisuje zakonodaja se gradnja in obnova javnih poti ne sme vršiti, če ni lastništvo občine. Javna pot JP302461 je ob dežju blatna in skoraj ni možno hoditi po tej javni poti. V poletnih časih pa se dviguje prah saj je javna pot obremenjena tudi s prometom do vodovodnega zajetja. Zato menim, da se ta denar porabi za to cesto. OPREDELITEV DO PREDLOGA: Program modernizacije cest za leti 2017 in 2018 je bil predstavljen na zborih občanov in potrjen na svetih krajevnih skupnosti. Modernizacija JP 302461 Mihovci pri Veliki Nedelji ni bila predlagana oz. potrjena na Svetu Krajevne skupnosti Velika Nedelja za leto 2017 oz. 2018. 8. SVETNIŠKI KLUB SMC 8.1. Poslovna cona - povečati sredstva za odkup zemljišč. Zagotoviti je potrebno tudi sredstva za komasacijo zemljišč. Nekaj sredstev je potrebno nameniti tudi za promocijo poslovne cone in predvsem za odkup poslovnih prostorov sedanjega podjetniškega inkubatorja. 8.2. Povečati sredstva za urejanje vodotokov, tudi za zasebnike. 8.3. V stari šoli na Humu naj se uredijo turistične kapacitete, saj je naša prihodnost v turizmu, v ta namen občina ustanavlja tudi Zavod za turizem, kulturo in šport. Občina potrebuje dodatne nočitvene kapacitete. 8.4. Predvideti postavko z nekaj sredstvi za razpis „projekta“ zbiranje idej za ureditev glinokopa na Hardeku. 8.5. Izgradnja sortirnice odpadkov na Dobravi, ne samo nadstreškov, ampak tudi sortirno linijo, kar nam bo lahko prineslo nekaj delovnih mest in prodajo sortiranih surovin. 12 8.12.2016 coni in sta bila obremenjena v višini 15 % pripadajočega nadomestila za nezazidana stavbna zemljišča, ki predstavljajo funkcionalno celoto s stanovanjskimi objekti, kot je na 9. redni seji odločil občinski svet) s čimer želimo lastnike spodbuditi k prodaji zemljišč. Občina odkupi vsa ponujena zemljišča v poslovni coni, če je cena sprejemljiva. V proračunu za leti 2017 in 2018 je za enkrat za odkupe zemljišč planiranih vsako leto po 30.000 EUR v kolikor se bo izkazala potreba za večji odkup bodo dodatna sredstva zagotovljena z rebalansom proračuna za leto 2017 oz. 2018. Po posvetu s strokovnjakom za komasacije in predstavitvi trenutnega stanja zemljišč v poslovni coni, komasacije niso potrebne, saj jih ni smiselno delati zgolj na občinskih parcelah. V okviru Strategije, ki se pripravlja za LASa na območju Upravne enote Ormož, je med drugimi tudi projekt, ki je povezan s promocijo poslovne cone. Z dopolnjenim predlogom proračuna za leto 2017 je planiranih 142.000 EUR za odkup poslovnih prostorov sedanjega podjetniškega inkubatorja. 8.2. Občina sofinancira urejanje vodotokov na podlagi javnega razpisa v skladu s Pravilnikom o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož za programsko obdobje 2015 - 2020. Za ta namen je v proračunih za leti 2017 in 2018 planiranih vsako leto po 7.000 EUR in neposredno brez razpisa vsako leto po 15.000 EUR. V letu 2016 je bil nabavljen delovni stroj, s katerim se bodo dodatno opravljala manjša vzdrževalna dela na vodotokih. Vzdrževanje vodotokov I. reda je v pristojnosti koncesionarja VGP Drava Ptuj, kateri programi se financirajo iz vodnega sklada. 8.3. Za staro šolo na Humu bomo naredili razpis za upravljavca youth hostla. V primeru izkazanega interesa bo namembnost objekta za ta namen. 8.4. Z dopolnjenim predlogom proračuna za leto 2017 je za izvedbo arhitekturnih delavnic, kot je bil primer pri ureditvi mesta Ormož, zagotovljenih 4.200 EUR tudi za zbiranje idej in študije za ureditev glinokopa. 8.5. Glede na obstoječe že zgrajene kapacitete tovrstnih objektov po državi in potrebnega snovnega toka za ekonomsko upravičenost in smotrnost gradnje tovrstnega objekta, je izgradnja tovrstnega objekta na območju Upravne enote Ormož nesmotrna. Morebitna izgradnja bi pomenila velik strošek izgradnje, kasneje pa visoke obratovalne stroške. Prihodki ne bi pokrivali vseh stroškov. OPREDELITEV DO PREDLOGOV: 8.1. Občina Ormož ima v svoji lasti 4,7 ha zemljišč v poslovni coni. Lastnike zemljišč so bili v poslovni coni za leto 2016 obremenjeni v enaki višini kot ostali lastniki nezazidanih stavbnih zemljišč (razen dveh lastnikov, ki imata stanovanjske hiše v obrtni Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 OBČINA ORMOŽ 13 8.12.2016  Štev. 1000-2/2016 07/9 Ormož, Župan Občine Ormož v skladu s prvim odstavkom 43. člena in 45. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 –uradno prečiščeno besedilo in 65/08) podaja   KADROVSKI NAČRT OBČINE ORMOŽ ZA LETI 2018 in 2019 Skupaj s proračunom za tekoče leto se v skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 –uradno prečiščeno besedilo in 65/08) predloži občinskemu svetu tudi predlog kadrovskega načrta. V skladu z 8. členom Pravilnika o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09), ki se smiselno lahko uporabi za pripravo in predložitev kadrovskega načrta za uporabnike občinskega proračuna, se navede število zaposlenih na dan 31. decembra preteklega leta, dovoljeno število zaposlenih na dan 31. 12. iz kadrovskega načrta za tekoče leto in predlog dovoljenega števila zaposlenih za naslednji dve proračunski leti. Sklepanje delovnih razmerij in upravljanje s kadrovskimi viri na občinski ravni poteka v skladu s kadrovskim načrtom, ki se pripravlja in sprejema na podlagi 42. do 45. člena Zakona o javnih uslužbencih. S kadrovskim načrtom se prikaže dejansko stanje zaposlenosti po delovnih mestih, v skladu z delovnim področjem in delovnim programom organa pa se za obdobje dveh let določi predvideno ciljno stanje zaposlenosti po delovnih mestih, za katera se sklene delovno razmerje za nedoločen čas ter predvidene zaposlitve za določen čas. Po 42. in 43. členu Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrti zajemajo dovoljeno število zaposlenih pri neposrednih proračunskih uporabnikih v prihodnjih dveh letih. Pristojni organ (župan) izvede uskladitev kadrovskih načrtov v 60. dneh po sprejetju proračuna ali njegovih sprememb, upoštevajoč spremembe predlaganega občinskega proračuna, ki so nastale v postopku njegovega sprejemanja. Med proračunskim letom se v skladu s 45. členom Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrt lahko spremeni, če pride do trajnega ali začasnega povečanja obsega dela, ki ga ni mogoče opravljati z obstoječim številom javnih uslužbencev in so zagotovljena finančna sredstva za nove zaposlitve. -pravne podlage:  Zakon o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 - uradno prečiščeno besedilo in 65/08),   Pravilnik o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09), Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 15/99, 10/07, 21/07 in 1/16), Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/07, 12/08,19/08, 21/08 – popr. in 8/11), Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, št. 100-00035/2008 0007 9 z dne 24.7.2008, 25.2.2009, 23.4.2009, 22.8.2011, 1.3.2012, 19.10.2012, 24.4.2014, 20.1.2016 in 8.6.2016 in Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v skupni Občinski upravi »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž«, št. 007-00029/2008 07/9 z dne 26.11.2008, 15.9.2009, 16.8.2013, 22.7.2014 in 10.9.2015. OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2018/2019: Na podlagi kadrovskega načrta za leto 2017/2018 se predvideva na dan 31. dec. 2017 dovoljeno število zaposlenih 25, dejansko število zaposlenih pa 24. Vse zaposlitve, bodo zaposlitve za nedoločen čas. V letu 2017 se bosta na novo izvedli dve zaposlitvi na Oddelku za upravljanje z občinskim premoženjem, premestitev ali nadomestna zaposlitev v Uradu župana zaradi upokojitve oziroma premestitev ali nadomestna zaposlitev na Oddelku za družbene dejavnosti in splošne zadeve zaradi upokojitve. Predlog kadrovskega načrta dopušča možnost zaposlitve enega javnega uslužbenca v Uradu župana. V letih 2018 in 2019 bo občina omogočila opravljanje obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku/inji oziroma študentu/ki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako obliko sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. Le te sprejemamo na podlagi podanih vlog. V času poletnih dopustov zaposlenih, bomo v skladu z možnostmi, nudili možnost opravljanja počitniškega dela kakšnemu študentu/ ki oz. dijaku/inji, preko študentskega servisa. Zaposlitev pripravnika predvideva. se za leto 2018 ne Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 14 8.12.2016 Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2017 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2017 iz dan 31. dec. 2018 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2019 3 4 5 SKUPAJ 1 1 1 1 Funkcionarji občin (župan) 1 1 1 1 Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2017 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2017 iz dan 31. dec. 2018 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2019 3 4 5 SKUPAJ 24 25 25 25 Občinska uprava 20 21 21 21 Urad župana 2 3 3 3 Direktorica občinske uprave 1 1 1 1 Občinska uprava- poslovni sekretar Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve Oddelek za gospodarske dejavnosti Oddelek za finance 1 1 1 1 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 Oddelek za upravljanjem z občinskim premoženjem Ožji deli lokalne skupnosti 4 4 4 4 4 4 4 4 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Miklavž pri Ormožu Krajevna skupnost Ormož 1 1 1 1 1 1 1 1 Krajevna skupnost Podgorci 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Velika Nedelja 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Ivanjkovci Krajevna skupnost Kog Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2017 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2017 iz dan 31. dec. 2018 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2019 3 4 5 SKUPAJ 0 0 0 0 Pripravniki za določen čas 0 0 0 0 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 15 8.12.2016 naloge na področju zagotavljanja in izvajanja gospodarskih javnih služb, pripravlja projekte, vodi investicije in opravlja nadzor nad investicijami. SKUPNA OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2018/2019: Skupna občinska uprava opravlja upravne, strokovne in pospeševalne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic na področju inšpekcije: naloge občinske inšpekcije in službe nadzora občinskih cest in na področju urejanja prostora: strokovne naloge na področjih urejanja prostora, strokovne V skupni občinski upravi se opravljajo naloge v obsegu 6 zaposlenih, vsi so zaposleni za nedoločen čas. V letu 2018 bo v skupni občinski upravi število zaposlenih ostalo enako, prav tako se ne predvideva nobena sprememba števila zaposlenih za leto 2019. Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2017 1 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2017 iz dan 31. dec. 2018 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2019 3 4 5 SKUPAJ 6 6 6 6 Skupna Občinska uprava 6 6 6 6 V skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07- uradno prečiščeno besedilo ZLS in št. 65/08) je bil predlog Kadrovskega načrta Občine Ormož za leti 2018 in 2019 posredovan Organizaciji sindikata Občinske uprave Ormož, izvršilnemu odboru, da oblikuje svoje mnenje, ki pa do določenega roka svojega mnenja ni podal. Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ KADROVSKI NAČRT SKUPNE OBČINSKE UPRAVE OBČIN V SPODNJEM PODRAVJU ZA LETO 2018 in 2019 Predlog dovoljenega Predlog števila dovoljenega zaposlenih na števila zaposlenih dan 31. na dan 31. december december prvega drugega naslednjega naslednjega proračunskega proračunskega leta (2018) leta (2019) Dejansko stanje zaposlenosti na dan 12. 10. 2016 Dovoljeno število zaposlenih na dan 31. december iz kadrovskega načrta za tekoče leto (2017) 0 0 0 0 1 1 1 1 35 35 35 35 I. FUNKCIONARJI II. ZAPOSLENI ZA DOLOČEN ČAS III. ZAPOSLENI ZA NEDOLOČEN ČAS Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 16 8.12.2016 IV. PRIPRAVNIKI SKUPAJ 0 2 2 36 38 38 2 38 OBRAZLOŽITEV: Sklepanje delovnih razmerij in upravljanje s kadrovskimi viri na občinski ravni poteka v skladu s kadrovskim načrtom, ki se pripravlja in sprejema na podlagi 42. do 45. člena Zakona o javnih uslužbencih. S kadrovskim načrtom se prikaže dejansko stanje zaposlenosti in načrtovane spremembe v številu javnih uslužbencev za obdobje dveh let. Predlog kadrovskega načrta poda predstojnik neposrednega uporabnika občinskega proračuna ob pripravi proračuna. Kadrovski načrt za leti 2018 in 2019 predvideva zaposlitev enakega števila javnih uslužbencev za določen in nedoločen čas ter pripravnikov, kot v letu 2017. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15), prvega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne _________ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2018 1. člen V posameznem koledarskem letu bomo omogočili obvezno prakso oz. opravljanje študentskega dela več dijakom oz. študentom. Ptuj, 12. 10. 2016 Alenka KORPAR, direktorica Skupne občinske uprave občin v Spodnjem Podravju S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2018. Na podlagi 4. odst. 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu s prvim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16) je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. 2. člen Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2018 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 30.000,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 17 8.12.2016 Tabela A – Načrt pridobivanja zemljišč: parc.št. Poslovna cona Ormož SKUPAJ: šifra k.o. 332-Ormož 3. člen Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2017, se lahko nadaljujejo v letu 2018. velikost v m2 okvirna cena v EUR 30.000 30.000 Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20% skupne vrednosti Letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2018, kar v primeru tega letnega načrta znaša 6.000 EUR. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2018, znaša največ 6.000 EUR. 5. člen Ta sklep velja s 01.01.2018. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15), drugega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne ______ sprejel Številka: 478-143/2016 01\29 Ormož, dne ______________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2018 1. člen OBRAZLOŽITEV: Priprava letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja občine temelji na določbi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) ter določbi 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16). Za nakup preostalih zemljišč v obrtni coni bo občina v programu pridobivanja zagotovila sredstva za primer potrebe po nakupu zemljišč na tem območju. V skladu s prvim in drugim odstavkom 12. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti lahko upravljavec nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb nepremičnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta pridobivanja nepremičnega premoženja ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja. S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2018. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu z drugim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/2016) se postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem samoupravne lokalne skupnosti lahko izvede, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 18 2. člen 8.12.2016 tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 164.880 EUR. Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2018 iz 1. člena Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt razpolaganja z zemljišči: upravljavec šifra k.o. parc.št. velikost v m2 solast. delež razpolaganj e Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož SKUPAJ: 332-Ormož 1031/34 977 1/1 prodaja okvirna vrednost v EUR 29.310 332-Ormož 1031/35 984 1/1 prodaja 29.520 332-Ormož 1031/36 909 1/1 prodaja 27.270 332-Ormož 1031/37 826 1/1 prodaja 24.780 332-Ormož 1031/38 865 1/1 prodaja 25.950 332-Ormož 1031/39 935 1/1 prodaja 28.050 164.880 3. člen Posli razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2017, se lahko nadaljujejo v letu 2018. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2018, znaša največ 32.976 EUR. 5. člen občinskega stvarnega premoženja za leto, za katero se sprejema proračun. Priprava letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine temelji na določbi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) ter določbi 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16). Pri vinski kleti so po opravljeni parcelaciji nastale gradbene parcele, ki so zainteresiranim ponujene v odkup. Ta sklep velja s 01.01.2018. Številka: 478-144/2016 01\29 Ormož, dne ______________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBRAZLOŽITEV: Na podlagi druge točke 2. odst. 13. člena Zakona o javnih financah predloži župan občinskemu svetu hkrati s predlogom proračuna tudi program prodaje V skladu s prvim in drugim odstavkom 12. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti lahko upravljavec nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb nepremičnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem. Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20% skupne vrednosti Letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2018, kar v primeru tega letnega načrta znaša 32.976 EUR. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 19 8.12.2016 FINANČNI NAČRT REZERVNEGA SKLADA ZA LETO 2018 1 VRSTA PROMETA Predlog 2018 Dopolnjen predlog 2018 Indeks 2 4 5 6=5/4 A. PRIHODKI 185.664 185.664 100,0 1. Prenos sredstev iz preteklih let 185.664 185.664 100,0 0 0 - B ODHODKI 0 0 - 1. Poraba sredstev rezervnega sklada 0 0 - C. STANJE SREDSTEV 31.12. (A.-B.) 185.664 185.664 2. Izločeno v rezerve iz proračuna Občine Ormož v tekočem letu 100,0 FINANČNI NAČRT POŽARNEGA SKLADA ZA LETO 2018 VRSTA PROMETA Predlog 2018 Dopolnjen predlog 2018 Indeks 2 4 5 6=5/4 36.000 36.000 100,0 0 0 36.000 36.000 100,0 B. ODHODKI 36.000 36.000 100,0 1. Sofinanciranje nabave gasilske opreme in vozil 36.000 36.000 100,0 0 0 1 A. PRIHODKI 1. prenos sredstev iz preteklih let 1. Prejeta sredstva iz državnega proračuna za investicije požarna taksa C. STANJE SREDSTEV 31.12. (A. - B.) Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana - - Poročevalec, št. 13 20 8.12.2016 FINANČNI NAČRT PRORAČUNSKEGA SKLADA ZA PODROČJE STANOVANJSKEGA GOSPODARSTVA ZA LETO 2018 VRSTA PROMETA Predlog 2018 Dopolnjen predlog 2018 Indeks 2 4 5 6=5/4 1 A PRIHODKI 176.000 176.000 100,0 1. Prihodki od najemnin za stanovanja 176.000 176.000 100,0 B ODHODKI 176.000 176.000 100,0 1. Vzdrževanje stanovanj 165.000 165.000 100,0 11.000 11.000 100,0 0 0 3. Stroški upravljanja C STANJE SREDSTEV 31.12. (A - B) 0,0 FINANČNI NAČRT STANOVANJSKEGA REZERVNEGA SKLADA ZA LETO 2018 VRSTA PROMETA Predlog 2018 Dopolnjen predlog 2018 Indeks 2 4 5 6=5/4 A PRIHODKI 67.011 67.011 100,0 1. Prenos sredstev iz preteklih let 26.104 26.104 100,0 2. Izločeno v rezerve v tekočem letu 40.902 40.902 100,0 5 5 100,0 B ODHODKI 46.000 46.000 100,0 1. Poraba sredstev rezervnega sklada 46.000 46.000 100,0 C STANJE SREDSTEV 31.12. (A - B) 21.011 21.011 100,0 1 3. Obresti od vezave sredstev Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 21 8.12.2016 FINANČNI NAČRT MEDOBČINSKE UPRAVE ZA LETO 2018 VRSTA PROMETA Predlog 2018 Dopolnjen predlog 2018 Indeks 2 3 4 5=4/3 1 A. PRIHODKI 224.275 224.275 100,0 1. Občina Ormož 166.636 166.636 100,0 2. Občina Središče ob Dravi 29.156 29.156 100,0 3. Občina Sveti Tomaž 28.483 28.483 100,0 B ODHODKI 224.275 224.275 100,0 1. Stroški dela 185.895 185.895 100,0 2 Materialni stroški 36.080 36.080 100,0 3. Nabava opreme 2.300 2.300 100,0 0 0 C. STANJE SREDSTEV 31.12. (A.-B.) Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana - Poročevalec, št. 13 22 8.12.2016 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Predlog ODLOKA o spremembi in dopolnitvi Odloka o občinskih gospodarskih javnih službah v občini Ormož – skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi predloga odloka sodelovala: - Mateja Zemljak, Direktorica občinske uprave Ormož, dne 8.12.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 55. ODLOK o spremembi in dopolnitvi Odloka o občinskih gospodarskih javnih službah v občini Ormož – skrajšani postopek I. UVOD Ocena stanja Občinski svet Ormož je Odlok o občinskih gospodarskih javnih službah v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/16) sprejel na 13. redni seji dne 25.4.2016. V 6. členu odloka je navedeno, da se na območju občine kot izbirne občinske gospodarske javne službe opravljajo naslednje dejavnosti: 1. upravljanje s pokopališči, urejanje ter vzdrževanje pokopališč in pogrebne storitve, 2. dejavnost operaterja distribucijskega sistema zemeljskega plina. Razlogi in cilji odloka Glede na opredelitve in cilje v LEK-u ter ponudbo potencialnega investitorja za izgradnjo DOLB Ormož, se kot izbirna občinska gospodarska javna služba opredeli tudi oskrba s toplotno energijo. Med občinske gospodarske javne službe za opravljanje katere občina podeli koncesijo se doda oskrba s toplotno energijo. Ocena finančnih posledic Navedeni odlok nima finančnih posledic za občinski proračun. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi določil 21. in 61. člena Zakona o lokalni samoupravi /ZLS/ (Uradni list RS, št. 94/2007UPB2, 76/2008, 79/2009, 51/2010, 40/12-ZUJF in 14/15-ZUUJFO), 3. in 7. člena Zakona o gospodarskih javnih službah /ZGJS/ (Uradni list RS, št. 32/1993, 30/1998, 127/2006, 38/2010ZUKN in 57/11) ter 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15), je Občinski svet Ormož na svoji ___. redni seji, dne _____, sprejel ODLOK o spremembi in dopolnitvi Odloka o občinskih gospodarskih javnih službah v občini Ormož 1. člen V Odloku o občinskih gospodarskih javnih službah v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/16) se v 6. členu na koncu točke 2. pika nadomesti z vejico in doda nova točka 3., ki se glasi: » 3. oskrba s toplotno energijo.«. 2. člen Peti odstavek 12. člena se spremeni tako, da se glasi: »(5) Občina podeli koncesijo za opravljanje občinskih gospodarskih javnih služb iz 1.,2.,3.,4.,5.,6.,7. in 9. točke prvega odstavka 5. člena in 1., 2. in 3. točke 6. člena tega odloka.«. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 007-29/2016 07/9 Datum: Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 23 III. OBRAZLOŽITEV - k 1. členu Kot izbirna občinska gospodarska javna služba se doda oskrba s toplotno energijo. - k 2. členu Doda se določba, da občina podeli koncesijo tudi za opravljanje občinske gospodarske javne službe oskrbe s toplotno energijo. - k 3. členu V tem členu je določen način objave in rok začetka veljavnosti ter uporabe predlaganega odloka. Pripravila: Mateja Zemljak, Direktorica občinske uprave Besedilo členov, dopolnjujejo: ki se spreminjajo in 6. člen Na območju občine se kot izbirne občinske gospodarske javne službe opravljajo naslednje dejavnosti: 1. upravljanje s pokopališči, urejanje ter vzdrževanje pokopališč in pogrebne storitve, 2. dejavnost operaterja distribucijskega sistema zemeljskega plina. 8.12.2016 12. člen (1) Za opravljanje posamezne občinske gospodarske javne službe lahko občina podeli koncesijo pravni ali fizični osebi, ki je registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije in izpolnjuje pogoje za opravljanje občinske gospodarske javne službe, ki je predmet koncesije. (2) Koncesija za opravljanje posamezne občinske gospodarske javne službe se podeli na podlagi koncesijskega akta. (3) Občina lahko podeli koncesijo za opravljanje občinske gospodarske javne službe za celotno območje občine ali za del območja občine. (4) Za pridobivanje koncesionarjev, koncesijsko pogodbo, prenehanje koncesijskega razmerja, prenos koncesije, obvezno koncesijo, višjo silo, odgovornost koncesionarja za ravnanja zaposlenih in odgovornost koncedenta za ravnanje koncesionarja in ostala vprašanja v tej zvezi se uporabljajo določila zakona, ki ureja področje gospodarskih javnih služb. (5) Občina podeli koncesijo za opravljanje občinskih gospodarskih javnih služb iz.1.,2.,3.,4.,5.,6.,7. in 9. točke prvega odstavka 5. člena in 1. in 2. točke 6. člena tega odloka. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 13 24 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 8.12.2016