Praznovanje 40-letnice OZN na naši šoli Sobota, 26. oktobra je bila za šmarske šolarje in učitelje delovna in praznična. Učenci 8. r. smo se že nekaj dni prej obširno seznanili o vlogi in pomenu OZN. Nato smo se razdelili v skupine, da bi učencem razredne stopnje prikazali boj OZN v svetu. Vnašiskupininasje bilopet. Pet.ki naj bi učencem nižjega razreda prikazali. kako deluje OZN. kakšne cilje ima, kako potnaga lačnim v svetu... Najprej smo se predstavili. Vsi smo na palčice nalepili maske različnih barv. Na zadnjo stran smo nalepili »plonk« listke s tekstom, ki je prikazo-val razmere v svetu: suše, bolezni. lakote. posledice atomske bombe v Hirošimi tcr rasi/em v Južni Afriki. Vse to smo počasi in doživeto brali oz. pripovedovali. Čeprav smo se za ta dan temeljito pripravili, smo imeli posebno na začetku pred šlevilnim občinstvom kar malce treme Predsta-vili smo jim tudi org. UNICEF in preb-rali nekaj zgodb iz življenja Ijudi v Afriki. In že jc bila pred nami nova naloga. Naučiti tretješolce pionirsko pesem iz Vietnama. No. jazsem imelšenajlažjo nalogo, ker sem jih moral naučiti le prvo kitico, pa še ta je imela Ie dve vrs-tici. Nato smo naše poslušalce vpraša-li. kaj so se od našega pripovedovanja naučili. Pri odgovorihjepadlotudi ne-kaj »biserov«, kot je tale: »Katera or-ganizacija si najbolj prizadeva za mirv svetu?« »Naša krajevna skupnosl«, je nekdo uslrelil kot iz topa. Na koncu pa je bilo na vrsti risanje. Učenci so ilustrirali zgodbe. ki so jih slišali, ali risali zastavice. ki smo jih postavili na ploščo iz stiropora. Na sredi je bil velik golob, izrezan iz papi-rja, v kljunu pa je imel oljčno vejico — simbol miru. Drugi učenci pa so delali v različnih skupinah — literarni, modelarski. glasbeni. likovni. angl. jezika in na koncu prikazali rezultate svojega dela v obliki proslave. Na tak način smo tudi mi prispevali kamenček v mozaik miru. Štefan Ivanetič. 8. r. OŠ Šmarje-Sap