ZAKAJ TAKO? Že večkrat je bilo v preneka-terem časopisu kritično obrav-navano delo naših komunalcev pri barvanju talnih obeležb v Ljubljani. Delo je večkrat sla-bo opravljeno, saj barva že po nekaj tednih dobesedno izgine. Barva, ki izginja Pripis uredništva O izginjajoči barvi talnih obe-ležb v Ljubljani smo se pozani-mali pri Komunalnem podjetju v Ljubljani, tozdu Javna raz-svetljava. Povedali so nam, daje delo v redu opravljeno, vsaj kar zadeva delo komunalnih delav-cev, pač pa z barvanjem talnih obeležb v mestu, kot je Ljublja-na, nastaja cela vrsta težav, ki bistveno vplivajo na trajnost teh obeležb. Po rtavodilih proizvajalca barv bi morala biti temperatura vozišča, na katero se nanaša barva, vsaj 15 stopinj Celzija, obenem pa mora biti voziščepo-polnoma suho. Taki pogoji pa so izpolnjeni le dvajset dni na leto in to v idealnem primeru. Pri tem je treba računati še na to, da zaradi prometa ni možno skoraj nikjer v središču mesta barvati podnevi, ampak le po-noči, kar seveda še slabša po-goje. Poleg tega proizvajalec barve Sedaj barvajo prehode že dru-gič, pa bo verjetno isto, stane pa ta barvarija mnogo denarja. Zanima me, zakaj je delo tako slabo opravljeno. O. C. LJubljana ne daje garancije za barvanje v mestih. Treba je upoštevati še to, da je večina ljubljanskih ulic izrabljena. To pomeni, da je izrabljen zgornji sloj asfalta, ti-sti sloj, za katerega je pravza-prav narejena barva. Zato nd izrabljeni cestni površini barva. mnogo slabše drži. Če temu do-damo še mnogo večje obreme-nitve teh površin, vsaj kar se tiče zaviranja in speljevanja, res ni čudno, da se barva ne more obdržati. Vendar pa, pravijo komiinal-ci, obstajajo posebne dvokom-ponentne barve in plastika za označevanje talnih obeležb. To-da obstojnost je tolikšna, da bi verjetno preživele samo cesto, so zelo drage, in seveda jih je treba uvoziti. Zaradi pogostih sprememb ljubljanskega pro* metnega režima pa so za nas pravzaprav neprimerne, ker oz-načb sploh ne bi mogliodstrani-ti s ceste, razen seveda z nenor-malno visokimi stroški.