URADNE OBJAVE Leto XV Murska Sobota, dne 29. maja 1981 Št.: 26 URADNE OBJAVE OBČINSKIH SKUPŠČIN: GORNJA RADGONA. LENDAVA. LJUTOMER IN MURSKA SOBOTA Odgovorni urednik: 1 Martin Vinčec 241. Samoupravni sporazum o temeljih plana Občinske zdravstvene skupnosti Lendava za obdobje 1981 —1985. 242. Sklep o uvedbi samoprispevka za del območja krajevne skupnosti Gederovci naselje Krajna. 243. Sklep o uvedbi krajevnega samoprispevka v naseljih Nunska graba za modernizacijo ceste Stročja vas — Nunska „ graba. 244. Sklep o javni razgrnitvi osnutka sprememb in dopolnitev odloka o urbanističnem redu v občini Murska Sobota. 245. Sklep o javni razglasitvi ureditvenega načrta za območje Lendavskega jezera. 246. Poročilo o izidu referenduma o uvedbi krajevnega samoprispevka za del območja krajevne skupnosti Stročja vas, za naselje Nunsko grabo. STRAN 19 VESTNIK, 29. MAJA 1981 241 Delavci v združenem delu, drugi delovni ljudje in občani, samoupravno organizirani v občinski zdravstveni skupnosti Lendava sklenemo na podlagi določb 41. člena Zakona o zdravstvenem varstvu (Ur. list SRS, št. 1/80) SAMOUPRAVNI SPORAZUM o temeljih plana Občinske zdravstvene skupnosti Lendava za obdobje 1981—1985 I. Skupni cilji in razvojne usmeritve 1. člen Delavci v združenem delu, drugi delovni ljudje in občani, samoupravno organizirani v občinski zdravstveni skupnosti Lendava (v nadaljnjem besedilu: udeleženci sporazuma) s tem sporazumom določamo skupne cilje, usmeritve in naloge pri razvoju zdravstvenega varstva v občini, po načelih vzajemnosti in solidarnosti zagotavljamo zadovoljevanje potreb in interesov po zdravstvenem varstvu in s tem pravico do zdravstvenih storitev in druge pravice v primeru -bolezni, poškodb in zmanjšanje ali izgube delovne zmožnosti zase in pravice do zdravstvenih storitev za svoje družinske člane. 2. člen Ob upoštevanju dosežene stopnje razvoja zdravstvenega varstva in predvidene možnosti gospodarskega in socialnega razvoja udeleženci sporazuma določamo za obdobje 1981—1985 ob občini zlasti naslednje cilje: — boljše zdravstveno varstvo in zdravstveno stanje prebivalstva še posebej delavcev ter s tem zmanjševanje njihove začasne in trajne dolovne nezmožnosti, povečanje ustvarjalne in obrambne sposobnosti združenega dela ob izboljšanju življe-njeske ravni ter socialne varnosti prebivalstva; — nadaljnji razvoj družbenoekonomskih odnosov s krepitvijo odločujoče vloge delavcev v procesu svobodne menjave dela; — vsklajen razvoj zdravstvenih dejavnosti in zmogljivosti na podlagi delitve dela in smotrne kadrovske politike v občini in na medobčinski ravni, kar bo omogočilo večjo strokovno in dohodkovno povezanost zdravstva; — izboljšanje dostopnosti in učinkovitosti zdravstvenih dejavnosti s širitvijo preventivnih in zdravstveno-vzgojnih programov ter z nadaljnjim uveljavljanjem in širjenjem dispanzerskih metod dela; — večjo skrb in odgovornost vsakega posameznika za svoje zdravje; 3. člen Prednostne naloge pri načrtovanju zdravstvenih dejavnosti so: — hitrejši razvoj osnovne zdravstvene dejavnosti, njena kadrovska okrepitev, boljša opremljenost in usposobljenost. Pri tem bomo udeleženci sporazuma zagotovili zlasti hitrejši razvoj splošne medicine, medicine dela, otroškega in ženskega dispanzerja, splošnega in mladinskega zobozdravstva ter laboratorijske dejavnosti; — razvijanje in širitev dosega dela na področju zdravstvene vzgoje v vseh zdravstvenih dejavnostih; — uvajanje in širjenje zdravljenja in zdravstvene nege obelelih na domu; — širjenje dispanzerskih metod dela pri izvajanju zdravstvenega varstva delavcev; — povečanje obsega specialističnih konziliarnih storitev, opravljenih v osnovni zdravstveni dejavnosti; — razvijanje laboratorijske dejavnosti v osnovnem zdravstvu, z ustreznim opremljanjem ter kadrovsko okrepitvijo; — zmanjšanje obsega in skrajševanje trajanja bolnišničnega zdravljenja; — priprave za vzpostavitev celovitega zdravstvenp-informacijskega sistema na računalniški podlagi v SR Sloveniji. II. Program zdravstvenega varstva — obseg pravic in sredstev 4. člen Udeleženci v svobodni menjavi dela na področju zdravstva bomo v občinski zdravstveni skupnosti zagotovili uresničevanje celovitih potreb prebivalstva po zdravstvenem varstvu. Pri tem bomo upoštevali vrsto, količino in kvaliteto storitev, s tem povezane potrebne zmogljivosti zdravstvenih organizacij združenega dela kot izvajalcev storitev in potrebe po zagotavljanju socialne varnosti v zvezi z zdravstvenim varstvom. Pri opredeljevanju programa bomo upoštevali tudi naloge, pravice in obveznosti, ki jih imamo: — v zvezi z izvajanjem zagotovljenega obsega pravic in s solidarnostjo na republiški ravni ter pri zagotavljanju drugih zdravstvenih storitev skupnega pomena; — na podlagi medobčinskega sodelovanja v zvezi s solidarnostnimi nalogami za pravice, ki delovnim ljudem in občanom niso zagotovljene po zakonu; — v zvezi z zagotavljanjem sredstev za zdravstveno varstvo delavcev in njihovih družinskih članov, ki stalno prebivajo oziroma delajo na območju drugih občin; • — z zagotavljanjem zdravstvenih storitev in socialne varnosti v zvezi z zdravstvenim varstvom v organizacijah združenega dela in delovnih skupnostih; — v zvezi z izvajanjem mednarodnih sporazumov o zdravstvenem varstvu pri zagotavljanju sredstev za izvajanje mednarodnih konvencij, za zdravstvene storitve tujcem in za zdravljenje naših občanov v tujini. 5. člen Z zakonom zagotovljene pravice do zdravstvenih storitev in pravice do zdravstvenih storitev, ki jih opredeljujemo s tem samoupravnim sporazumom, so navedene v prilogi L, ki je sestavni del tega sporazuma. III. maja 1986 za ureditev zemeljskih del, navozom gramoza, ureditvijo jarkov in drugih podobnih del je bil izveden referen- V času javne razgrnitve lahko dajo občani, organizacije, in organi pripombe Zavodu za ekonomiko in urbanizem v Murski Soboti, Staneta Rozmana 5. dum 17/5-1981 2. Glasovanje je potekalo v skladu z zakonom 0 referendu- Številka: 351—996/81—4 Murska Sobota, dne 12. 5. 1981 * mu in o drugih oblikah osebnega izjavljanja in zakonom o volitvah in delegiranju v skupščine družbenopolitičnih skupnosti ter s sklepom v razpisu referenduma. Predsednik Izvršnega sveta SO Murska Sobota Janez KUČAN, dipl. oec. 3. Na podlagi glasovalnih seznamov, oddanih glasovnic in zapisnikov volilnih oziroma glasovalnih Odborov je volilna komisija ugotovila naslednji izdid glasovanja: 246 Število število število ... Na osnovi 11. člena zakona o referendumu in o drugih oblikah osebnega izjavljanja (SRS Ur. list št. 23/77) v zvezi s sklepom o razpisu referenduma za uvedbo krajevnega samoprispevka za del območja krajevne skupnosti. Stročja vas za naselje Nunska graba (Uradne objave Pomurskih občin št. 22/81 objavlja volilna komisija. upravičencev opravičeno neopravičeno glasovanja odsotnih odsotni 136 17 - GLASOVALO Neveljavne Skupaj ZA PROTI glasovnice glasovalo -V——. . . • ‘ ’ - 105 6 .8 119 ' POROČILO oizidu referenduma o uvedbi krajevnega samoprispevka za del območja krajevne skupnosti Stročja vas, za naselje Nunsko grabo S; ' ■■ ■ •" ■ . Stročja vas 18/5-1981 Tajnik KS Marta Bogdan L Na podlagi sklepa o razpisu referenduma o uvedbi krajevnega samoprispevka za del območja krajevne skupnosti Stročja vas za naselje Nunska graba v obdobju od 1/6-1981 do 31. Predsednik volilnega odbora Stanko Novak M TISK ČGP VEČER MARIBOR STRAN 19 VESTNIK, 29. MAJA 1981 1. Program zdravstvenega varstva za zagotovljeni obseg zdravstvenega varstva po zakonu 6. člen Pravice do zdr^stvenih storitev iz zagotovljenega obsega zdravstvenega varstva udeleženci sporazuma opredelimo s samoupravnim sporazumom o skupnih temeljih plana zdravstvenih skupnosti v SR Sloveniji za obdobje 1981—1985. 7. člen Za opredelitev programa zdravstvenih storitev po letih za zagotovljeni obseg zdravstvenega varstva po zakonu za: — osnovno zdravstveno dejavnost; — bolnišnično zdravstveno dejavnost; — zdraviliško zdravstveno dejavnost; — zdravstveno dejavnost univerzitetnih zdravstvenih organizacij; — preskrbo z zdravili, sanitetnim materialom, ortopedskimi pripomočki in konzervirano krvjo, krvnimi derivati in krvnimi proizvodi in — nujno medicinsko pomoč in reševalni prevoz se določijo in upoštevajo kazalci o fizičnem obsegu zdravstvenih storitev, programov zdravstvenih storitev oziroma zdravstvene dejavnosti, ki so kot skupni kazalci za določitev zagotovljenega obsega zdravstvenega varstva po zakonu za obdobje 1981—1985 dogovorjeni v Zdravstveni skupnosti Slovenije in so sestavni del samoupravnega sporazuma o skupnih temeljih planov zdravstvenih skupnosti v SR Sloveniji. 8. člen Potrebna sredstva za uresničitev opredeljenega programa iz prejšnjega člena po cenah iz leta 1980 znašajo: —'za 1981 leto 59.680.000 din — za 1982 leto 61.628.000 din — za 1983 leto 64.444.000 din — za 1984 leto 67.266.000 din — za 1985 leto 70.217.000 din Potrebna sredstva za financiranje zdravstvenih storitev iz 7. člena so opredeljena v prilogi, ki je sestavni del tega sporazuma. se upoštevajo kazalci o obsegu zdravstvenih storitev, katere so z letnimi plani sprejemale skupščine zdravstvene skupnosti. 12. člen Potrebna sredstva za uresničitev programa iz prejšnjega člena v cenah iz 1980 leta znašajo: 1981 leta _ 42.124.000 din 1982 leta 46.589.000 din 1983 leta 50.591.000 din 1984 leta 55.016.000 din 1985 leta 59.768.000 din V prilogi, ki je sestavni del tega sporazuma so opredeljena sredstva za financiranje zdravstvenih storitev za zdravstveno varstvo, ki ga zagotavlja občinska zdravstvena skupnost. 3. Pravice in upravičenci do socialne varnosti * 13. člen Za delavce in druge delovne ljudi udeleženci tega sporazuma določamo obseg pravic in upravičence do socialne varnosti v zvezi z zdravstvenim varstvom v tej občinski zdravstveni skupnosti kot je opredeljen v prilogi, ki je sestavni del tega samoupravnega sporazuma. 14. člen Po letih potrebna sredstva za uresničevanje pravic do socialne varnosti znašajo: za 1981 leto 10.124.000 din za 1982 leto - 10.782.000 din za 1983 leto 11.483.000 din za 1984 leto 12.229.000 din za 1985 lete 13.036.000 din Sredstva za uresničevanje pravic do socialne varnosti po vrstah pravic so opredeljena v prilogi, ki je sestavni del tega samoupravnega sporazuma. HI. Program nalog skupnega pomena, drugih nalog in naložb 1. Program nalog skupnega pomena in naložb v zdravstveni skupnosti Slovenije 243. 244 Skupščina krajevne skupnosti Stročja.vas, je na podlagi 2. člena zakona o samoprispevku (Ur. list, št. 3/73 in 22. člena statuta Krajevne skupnosti Stročja vas na seji dne 20. 5. 1981 sprejel SKLEP o uvedbi krajevnega samoprispevka v naseljih Nunska graba za modernizacijo ceste Stročja vas—Nunska graba. 1. člen Za območje vasi Nunska graba se na podlagi odločitve občanov na referendumu dne 17. maja 1981 uvede samoprispevek za sofinanciranje modernizacije ceste Stročja vas—Nunska graba. 2. člen Krajevni samoprispevek se uvede za dobo 5 let, in to od 1. junija 1981 do 31. maja 1986. Samoprispevek se plačujav denarju. • Z • 3. člen Krajevni samoprispevek morajo plačevati zavezanci, ki imajo stalno bivališče na območju krajevne skupnosti Stročja vas v naselju Nunska graba v naslednji višini: — 15 % od katastrskega dohodka — 6 % od neto OD osnove in samostojnega opravljanja obrtnih elektroalnih in drugih gospodarskih in negospodarskih dejavnosti — 6 % od pokojnin — 2.000 din letno delavci, ki so začasno zaposleni v tujini 4 . člen Krajevnega samoprispevka so oproščeni: — občani od socialnih podpor, invalidnin, pokojnin z varstvenim dodatkom, otroškega dodatka, učenci, študentje in vajenci njihovih nagrad. — od pokojnin, ki ne presegajo najnižjega mejnega zneska 2.500 din — od OD in kmetijske dejavnosti, če letni katasterski dohodek ne presega 1.000 din in jim je kmetijstvo edini vir preživljanja. Na podlagi 11. člena zakona o urbanističnem planiranju (Ur. list SRS, št. 16/67, 27/72 in 8/78) je Izvršni svet skupščine občine Murska Sobota na seji dne 12. 5. 1981, sprejel STRAN 20 VESTNIK, 29. MAJA 1981 zdravstveni skupnosti oblikujemo program skupnih nalog v medobčinski zdravstveni skupnosti M. Sobota (ali Pomurja) kot je opredeljen v samoupravnem sporazumu o temeljih plana medobčinske zdravstvene skupnosti Program nalog skupnega pomena obsega: — gradnjo kirurškega bloka pri Splošni bolnišnici v M. Soboti, — zagotavljanje sredstev za računalniške zmogljivosti, — koordiniranje in obdelavo na medobčinski ravni, — solidarnostno sofinanciranje na medobčinski ravni, — drugih nalog in potreb v občinski zdravstveni skupnosti. 19. člen • Za skupni program naložb v medobčinski in občinski zdravstveni skupnosti bomo v občinski zdravstveni skupnosti združevali sredstva po dogovorjeni 0,60 % stopnji iz dohodka (osnova brugo osebni dohodek), delavcev v občini in s samoprispevkom. Sredstva zbrana po letih znašajo: 1983 1.453.000 din 1984 1.544.000 din 1985 1.642.000 din V skladu s samoupravnim sporazumom o skupnih temeljih plana zdravstvenih skupnosti v SR Sloveniji, se negativna razlika krije iz solidarnostnih sredstev združenih pri Zdravstveni skupnosti Slovenije. 24. člen V občinski zdravstveni skupnosti bomo združevali sredstva za posebne namene (posebne naloge za borce NOB, RK, društvo alkoholikov itd.), ki po letih znašajo: 1981 • 210.000 din 1982 220.000 din 1983 230.000 din 1984 240.000 din 1985 250.000 din 25. člen Za delovanje samoupravnih organov skupnosti in delovne skupnosti strokovne službe, ki za občinsko zdravstveno skupnost opravlja administrativna, finančna in druga strokovna in pomožna dela ter za druge materialne stroške, udeleženci sporazuma združujemo sredstva, ki po letih znašajo: UK, 29. MAJA 1981 1 2 II II II II 1 \ 11 1 tol 1 II 1 II 1 II 4 5 6 7 8 9 10 11 3. Prispevne stopnje - prispevek iz dohodka - 9.83 9.71 9.81 9.84 9.88 9.97 9.84 - - - prisp.iz oseb. doh. - 1.18 1.16 1.16 1.16 1.17 1.17 1.16 - - SKUPAJ (osnova bruto osebni dohodek) 10,76 11,01 10,87 10,97 11,00 11,05 11,14 11,00 - 4. Odhodki Zdravstveno varstvo 95.369 97.420 101.804 108.217 115.035 122.282 129.985 577.323 133,4 5,9 Sred.za posebne namene 200 200 210 220 230 240 250 1.150 125,0 4,6 Denarne dajatve 13.932 9.692 10.124 10.782 11.483 12.229 13.036 57.654 134,5 6,1 Prenesena sredstva •- skupni program SRS 1.121 1.121 1.308 1.483 1.183 1.153 1.225 6.352 109,3 1,8 - sred.za funkc.dej.RZS 85 85 89 94 100 106 112 501 131,7 5,7 - sred.za solid.v RZS 533 820 857 910 968 1.029 1.094 ,4.858 133,4 5,9 - prisp.zanepred.rizike 150 150 120 128 136 145 153 682 102,0 0,4 SKUPAJ PRENESENA SREDSTVA 1.889 2.176 2.374 2.615 2.387 2.433 2.584 12.393 117,1 3,2 Sred.za SLO in dr.sam. - 1.231 1.287 1.367 1.453 1.544 1.642 7.293 133,4 5,9 Sred.za inform.sistem - 1.155 1.208 1.285 1.362 1.447 1.539 6.841 133,2 5,9 ;J;,Sred.za mat.stroške natEči/ 3.636 3.636 3.800 4.039 4.294 4.564 4.851 21.548 133,4 5,9 SKUPNA POTREBNA SREDSTVA - ODHODKI 115.026 115.510 120.807 128.525 136.244 144.739 153.887 684.202 133,2 5,9 242 ’ Na podlagi 2. člena zakona o referendumu (Ur. list SRS št. 13/77), 2. člena zakona o samoprispevku (Ur. list SRS št. 3/73) in izida o glasovanju na referendumu o uvedbi samoprispevka, ki je bil 10. 5. 1981 je skupščina krajevne skupnosti Gederovci na seji dne 14. 5. 1981 sprejela SKLEP o uvedbi samoprispevka za del območja krajevne skupnosti Gederovci naselje Krajna. 1. Samoprispevek se uvede za del območja krajevne skupnosti Gederovci, naselje Krajna za obdobje petih let, od 1. junija 1981 do 31. maja 1986 v denarju in delu. — 2.000,00 din letno davčni zavezanci, katerim je davčna osnova odmerjena v pavšalnem znesku. v enkratnem znesku in sicer pred pričetkom asfaltiranja ceste morajo plačati: — 4.000,00 din vsako gospodinjstvo, — 1.000,00 din lastniki traktorjev, — 1.000,00 din lastniki avtomobilov. Samoprispevek v delu znaša: — za občane — lastnike traktorjev 8 ur letno v prevozih; — za ostale občane po 1 delovni dan ter na vsaka 2 ha obdelovalne zemlje še po 1 delovni dan letno. Nadomestila v delu za 1 uro prevoza znaša 150,00 din v delu, za 8 ur dnevno (delovni dan) 350,00 din. 4. Glede oprostitve samoprispevka se uporabljajo določila 10. člena zakona o samoprispevku. 5. Samoprispevek od osebnega dohodka in pokojnin se obračunava ob vsakem izplačilu. Samoprispevek od drugih zavezancev bo obračunaval in odtegoval za družbene prihodke pristojni občinski upravni organ. Od zaposlenih v tujini, ter samoprispevek v enkratnem znesku in v delovni sili obračunava svet krajevne skupnosti, ki o višini samoprispevka obvesti vsakega zavezanca. 6. Nadzor nad dotokom sredstev, njihovi porabi ter nad izvajanjem del vrši svet krajevne skupnosti, ki najman enkrat letno poroča skupščini in zboru občanov naselja Krajna. 7. Ta sklep začne veljati z dnem objave v Uradnih objavah, uporablja pa se od 1. 6. 1981 dalje. Gederovci, 14. 5. 1981 21 VESTNIK, 29. MAJA 1981 leto za funkcionalno dejavnost za naložbe 1981 120.807.000 din 10.389.000 din 1982 128.525.000 din 10.934.000 din 1983 136.244.000 din 11.512.000 din 1984 144.739.000 din 12.128.000 din 1985 153.8^.000 din 12.782.000 din Viri prihodkov za pokritje potreb po letih združevanja v občinski zdravstveni skupnosti so prikazani v prilogi, ki je sestavni del tega sporazuma. V. Prispevne osnove, prispevne stopnje, drugi prispevki in valorizacija sredstev 31. člen Osnove za prispevek za združevanje sredstev v skupnosti za programe zdravstvenih storitev, pravice do socialne varnosti in druge naloge in obveznosti skupnosti so: — osebni dohodek (bruto) za delavce v združenem delu, za delovne ljudi, ki z osebnim delom in delovnimi sredstvi, ki so last občanov opravljajo gospodarsko ali negospodarsko dejavnost in za pri njih zaposlene delavce ter kooperante — kmete; — katasterski dohodek in gospodarstvo — za kmete; — osnove, ki jih določi skupščina skupnosti — za druge delovne ljudi in občane. • 32. člen Prispevne stopnje za posamezne potrebe v letu 1981 od osnov iz prejšnjega člena znašajo: 1. Za funkcionalno dejavnost v skupnosti izvajalcev ter za obračunavanje opravljenih storitev zdravstvenih temeljnih organizacij združenega dela. 36. člen Pri vrednotenju programov zdravstvenega varstva in pri oblikovanju cen zdravstvenih storitev bomo udeleženci sporazuma uporabljali naslednje kalkulativne elemente: — osebni dohodki delavcev v zdravstvu, ki so odvisni od višine in njihove rasti v združenem delu na območju, na katerem ti delavci delajo. Pri tem upoštevamo število delavcev, ugotovljeno na podlagi kadrovskih normativov za posamezno dejavnost in dejansko zasedbo v okviru normativov; — sredstva za skupno porabo, ki so odvisna od višine in rasti v združenem delu na območju na katerem zdravstvena temeljna organizacija združenega dela oziroma delovna organizacija dela; — sredstva za materialne stroške, ki so opredeljeni na podlagi ugotovljenih potreb oziroma njihovih normativov; — sredstva za zakonske in samoupravno dogovorjene obveznosti po zakonu in zavezujočem samoupravnem sporazumu; — sredstva rezerve v dejanski višini po zakonu z obveznostjo vrnitve, če niso bila uporabljena v namene določene s samoupravnim sporazumom; — sredstva amortizacije za stavbe v minimalni z zakonom predpisani višini in za medicinsko opremo ter aparature v višini, ki ustreza odstotku njihove izkoriščenosti, šteje se da so aparature 100 odstotno izkoriščene, če se uporabljajo vsaj 42 ur na teden skozi celo leto; — sredstva za razvoj materialne osnove dela (naložbe) v kolikor so določena s tem sporazumom. 37. člen Cene zdravstvenih storitev, oblikovane na način določen v 36. členu tega sporazuma, veljajo le za storitve, opravljene v planiranem obsegu in ob uresničevanju vseh dogovorjenih obveznosti ter doseganju pre'.lostnih nalog in s tem povezanih pričakovanih rezultatov. Cene zdravstvenih storitev se lahko spremenijo, če zdravstvena temeljna organizacija združenega dela sama oziroma v sodelovanju z drugimi zdravstvenimi temeljnimi organizacijami združenega dela ne uresničuje delovnega načrta v skladu s samoupravnim sporazumom o svobodni menjavi dela ali če obsega ugodnejše rezultate kakor je bilo predvideno. 38. člen Finančne obveznosti občinske zdravstvene skupnosti za celovite potrebe po zdravstvenih storitvah na podlagi programov zdravstvenega varstva, izoblikovanih po normativih, standardih in kazalcih iz tega sporazuma ter po cenah iz 36. člena z zagotavljanjem ciljev in prednostnih nalog kot jih opredeljuje ta sporazum ne morejo s samoupravnimi sporazumi o svobodni menjavi dela in s pogodbami presegati sredstev združenih po tem sporazumu za posamezne zdravstvene dejavnosti in so razvidna iz priloge. 39. člen Z izvajalci zdravstvenih storitev osnovnega zdravstvenega varstva, ki so združeni v zdravstveni temeljni organizaciji združenega dela v občini sklenemo udeleženci sporazuma samoupravni sporazum o svobodni menjavi dela v občinski zdravstveni skupnosti, z drugimi izvajalci pa bomo sklenili samoupravne sporazume o svobodni menjavi po tej skupnosti v medobčinski zdravstveni skupnosti oziroma v Zdravstveni skupnosti Slovenije po predhodnem sporazumu v zboru uporabnikov občinske zdravstvene skupnosti praviloma za pet let. STRAN 71 VESTNIK, 29. MAJA 1981 Skupščina občinske zdravstvene skupnosti je dolžna organizirati in redno spremljati uresničevanje vseh pravic, obveznosti in odgovornosti iz tega sporazuma. Če udeleženci sporazuma po skupščini ali zborih občinske zdravstvene skupnosti ugotovimo, da sprejetih obveznosti ne moremo uresničiti tudi z dopolnilnimi ukrepi spremenimo ta sporazum tako, da ga v sodelovanju z občino in družbenopolitičnimi organizacijami v občini, vskladimo z realnimi možnostmi in pogoji. 41. člen Odbor za samoupravni nadzor občinske zdravstvene skupnosti bo zlasti nadzoroval uresničevanje zagotovljenih pravic iz zdravstvenega varstva v občini ter opravljanje zdravstvenih storitev, ki so pomembne za vso občino. Ta svoj nadzor bo opravljal sam in po skupinah strokovnjakov, ki jih bo imenoval in opredelil njihove naloge ter določil program njihovega dela. vm. Predhodne in končne določbe 42. člen Za avtentično razlago tega sporazuma je pristojna skupščina občinske zdravstvene skupnosti. 43. člen Ta sporazum je sklenjen, ko k njemu pristopi večina udeležencev. Skupščina občinske zdravstvene skupnosti s posebnim sklepom ugotovi, da je sporazum sklenjen. 44. člen Sporazum začne veljati 8. dan po objavi v Uradnih objavah Pomurskih občin, uporablja pa se od 1. 1. 1981 dalje. Skupščina občinske zdravstvene skupnosti Lendava na svoji seji dne 8. 12. 1980 in Izvršilni odbor skupščine na svoji seji dne 29. 12. 1980 sta ugotovila, da je samoupavni sporazum o temeljih plana Občinske zdravstvene skupnosti Lendava za obdobje 1981—1985 sprejela in k njemu pristopila večina udeležencev — temeljnih organizacij združenega dela in delovnih skupnosti v občini Lendava. ŠTEVILKA: 06/1—464/80 DATUM: 29. 12. 1980 Predsednik skupščine občinske zdravstvene skupnosti Lendava Tine OŠLAJ, 1. r. Besedilo Plan 1980 Korig. osnova 1980 Predvideno v 1 e t ih Skupaj 81-85 Indeks Stop. 85:80 rasti 1981 1982 . 1983 1984 1985 v 000 din in cenah 1980 71 VESTNIK, 29. MAJA 1981 11 II II 1 II u II II 11 II 1 II 1 II 1 II 1 II 1 11 1 II 1 II 1 II 1 II 1 II 1 II 1 II l' II 1 II i II 1 II 1 II ===2==___ ._=4=_„ ,__5_ = === x=6____== =1O==== =11 Osnove za obrač.prisp. - bruto osebni dohodek 835.185 820.746 872.453 927.417 985.844 1 .047.952 1 .113.973 4.947.639 135,7 6,3 - katas^erski dohodek 36.100 36.100 35.493 35.493 35.493 35.493 35.493 177.465 100,0- - - št.zav.Joneč.gospod. Prihodki 3.400 3.400 3.400 3.400 3.400 3.400 3.400 - - - - - prispevek iz dohodka 18.512 80.602 84.774 90.462 96.326 101.926 109.228 482.716 135,5 6 ,3. - prisp.iz oseb, dohod. 164.572 9.692 10.124 10.782 11.483 12.229 13.036 57.654 134,5 6,1 - prisp.iz zdr.var.upok. 6.613 - - - - - — — . — ■r pavšalni prispevki 180 — ■ - - - - - - ■ - - Skupaj iz dohodka in osebnega dohodka 89.877 90.294 94.898 101.244 107.809 114.155 122.264 540.370 135,4 6,2 - prisp.krneč.zavarov. 12.398 12.398 12.955 13.760 14.418 15.510 16.476 73.519 132,9 5,9 drugi prihodki 30 30 30 30 30 30 30 15C 100,0 - - povračila po konvenc. 3.200 3.267 2.986 3.135 3.230 3.430 3.602 16.383 110,2 2,2 LASTNI PRIHODKI - sred.iz naslova 105.505 105.989 110.869 118.169 125.687 113.125 142.372 630.222 134,3 6,1 solidarnosti 9.521 9.521 9.938 10.356 10.557 11.614 11.515 53.980 120,9 3,9 SKUPNI PRIHODKI 115.026 115.510 120.807 128.525 136.244 144.739 153.887 684.202 133,2 5,9 PRIHODKI IN ODHODKI OBČINSKE ZDRAVSTVENE SKUPNOSTI LENDAVA ZA OBDOBJE 1981 - 1985 TABELA 1