Kompas na četrti jugoslovanski turistični borzi - Sarajevo 78 Tudi v letošnjem letu je Kompas - Jugoslavija sodelo-val na jugoslovanski turistični borzi v Sarajevu. Le-ta je bil v Skenderiji sredi meseca mar-ca, kar je po besedah našega predstavnika na borzi tovariša Aca Kočovičaizposlovalnicev Novem Sadu, zelo neugodno in prepozno, in je močno vpli-valo na ponudbo hotelirjev. V glavnem so ocenili borzo kot koristno zaradi navezovanja stikov z različnimi predstavni-ki, kar ima tudi propagandni učinek, tako, da bi bilo korist-no, da bi se Kompas pojavljal na vseh tovrstnih borzah, saj stroški niso tako visoki. Najpomembnejša akcija, ki jo je izpeljal Kompas na letoš-nji borzi v Sarajevu je novost v naši ponudbi članom jugo-slovanskih klubov v tujini. Po-nudili so namreč, da bo vsak član takega kluba (z družino) imel s člansko izkaznico po 10% popusta na regularno ceno prenočitve v vseh Kom-pasovih hotelih v Sloveniji. Ker je bilo prav predstavnikov teh klubov na borzi v Sarajevu zelo veliko, bo imela ta akcija zelo močan odziv med našimi delavci v tujini. Dalje so ponu-dili naše storitve tudi drugim delovnim organizacijam in agencijam, še predvsem v izvensezonskih mesecih. Ugotoviti moramo, da je le-tošnja sarajevska turistična borza zelo malo ponujala do-mačemu gostu, saj jebilosode-lovanje hotelirjev minimalno, tisti pa, ki so se udeležili borze, so nudili v glavnem izvense-zonsko ponudbo. Verjetno je temu kriv tudi kasen termin, saj so po berlinski borzi že skoraj vse tuje agencije potrdi-le svoje zakupe. Tako se pred-stavniki hotelskih gigantov iz Poreča, Pule, Crikvenice in od drugod sploh niso pojavili na borzi, predstavniki Solarisa in Montenegroturista pa so sicer prišli, a niso imeli kaj ponuditi. Od vseh je imel nekaj ponudb le Istraturist iz Umaga. Po drugi strani pa so naši pred-stavniki, poleg hotelske po- nudbe posredovali tudi infor-macije o kreditni kartici Euro-card. Pričakuiejo, da uspeh na tem področju ne bo izostal. Ob koncu naj še na kratko povzamemo rezultate našega sodelovanja na četrti jugo-slovanski turistični borzi. Ak-cija z jugoslovanskimi klubi je uspela in požela med sodelujo-čimi zelo velik odziv. Tudi s propagandnega stališča se je naše sodelovanje zelo izplača-lo, le borza sama je bila preka-sna in je nudila izredno malo zaradi prezasedenosti hotelbv. s tujimi gosti v glavni sezoni. Tako domačemu gostu letos hoteli ne ponujajo kaj prida svojih uslug. Prav zato jeborza izzvenela malo prazno in neu-spešno. No, kljub vsemu pa menijonaši predstavniki, da je sodelovanje koristno, pred-vsem pa pričakujejo več od jesenske, druge turistične borze v Novem Sadu, ki bo v mesecu oktobru. J. K.