ZŠAM DOLOMITI Avtomobil — potreba današnjega časa Živimo v čaSu tehničnih dosežkov naše in tuje družbe, avto je postal življenjski sprem-ljevalec vsakodnevnega ždvljenja in dela. Ni še dolgo od tega ko so sestavljalci in izdelo-valci v jugoslovanskem prostoru krepko po-dražili svoje izdelke. Za skromnejše vozilo IMV ali Žastave je potrebno že odšteti 1,5 milijona dinarjev, kar je izredno veliko za naš poprečni življenjski standard. Za boljši avto pa povprečnemu Jugoslovanu skoraj ni dosegliiv iz preprostega razloga, ker je pre-drag. Ce smo že uspeli nabaviti novo vozilo, nas v eksploataciji ali drugače povedano pri vzdrževanju tehnične brezhibnosti vozila pe-stijo finančne težave, ker so rezervni deli dragi ter v večini primerih imajo kratko življenjsko dobo. Nega in vzdrževanje vozila je otežkočeno ter mislim, predvsem na zim-ski čas, ker naše organizacije katere so za-dolžene za čiščenje cest v izrednih razmerah (sneg, poledica) posipavajo veliko preveč soli katera uničuje ceste, kanalizacijske na-prave, električno kabelsko in telefonsko omrežje, še največ korezije pa občutijo vozi-la predvsem tista, ki jim vozniki po vožnji na soljeni cesti ne posvetijo dovolj pozornosti. Ce je avto naš življenjski spremljevalec bodo morale tovame katere izdelujejo avto-mobile posvetiti več pozornosti tudi pri ce-nejših avtomobilih več vamosti, tako da bo-do zaščiteni vozniki in potniki ob morebitnih trčenjih, kar pa za naše skromnejše avtomo-bile ne moremo trditi. Res je, da je Zastava iz Kragujevca že naredila nekaj v tej smeri toda na žalost so te novosti vključene predv-sem na izvoz, tako da je domače tržišče ostalo na drugem mestu. Jugoslovani smo jugo in katrco sprejeli kot svoje ljudsko vozi-lo, želimo do izdelovalci tudi tako mislijo in ga tehnično izpopolnijo do take mere, da bo varen voznik in potniki, da bo varnost tudi ostalih udeležencev popolna, da bodo vozila ob majhnem vzdrževanju dolgo tehnično iz-pravna in jim bo dolga življenjska doba. STANE ŽEROVNIK