URADNE OBJAVE MURSKA SOBOTA Odgovorni urednik: Leto XVI Murska Sobota, dne 5. avgusta 1982 Štev.: 24 I Martin Vinčec 213. Ugotovitve in stališča o oceni gibanj v gospodarstvu, skupni in splošni porabi za 1. polletje 1982 v občini Murska Sobota 214. Ugotovitve in stališča o izvajanju dogovora o uresničevanju družbene usmeritve razporejanja dohodka v I. trimesečju 1982 v občini Murska Sobota 215. Ugotovitve in stališča k revalorizaciji sredstev SIS družbenih dejavnosti v občini Murska Sobota za leto 1982 216. Sklep o proizvodih in storitvah, za katere se občinski skupnosti za cene pošiljajo obvestila o cenah zaradi spremljanja v občini Gornja Radgona 217. Odredba o pošiljanju cenikov za posamezne proizvode in storitve občinski skupnosti za cene v potrditev v občini Gomja Radgona 218. Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o urbanističnem redu v občini Murska Sobota 219. Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o občinskih upravnih taksah v občini Murska Sobota 220. Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o organizaciji, ureditvi in poslovanju veterinarsko higienske službe v občini M. Sobota 221. Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o posebnem občinskem davku od prometa proizvodov in plačil za storitve občine Ljutomer 222. Odlok o upravnih taksah v občini Ljutomer 223. Odlok o spremembi in dopolnitvi odloka o organizaciji, ureditvi in poslovanju veterinarsko higienske službe na območju občine Ljutomer 224. Odredba o pristojbinah za financiranje veterinarsko higienske službe na območju občine Ljutomer 225. Sklep o spremembi sklepa o spremembi šolske mreže šolskih okolišev OŠ Puconci in OŠ Mačkovci ter določitev lokacije za izgradnjo centralne osnovne šole 226. Lista prispevkov uporabnikov k stroškom zdravstvenega varstva 227. Sklep o uskladitvi vseh oblik denarnih dajatev kot socialne varnosti v zvezi z zdravstvenim varstvom v občini Murska Sobota 213 Na podlagi 165. člena Statuta občine Murska Sobota (Uradne objave, št. 12/80) je Skupščina občine Murska Sobota na seji Zbora združenega dela, Zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora, dne 26. julija 1982 sprejela UGOTOVITVE IN STALIŠČA o oceni gibanj v gospodarstvu, skupni in splošni porabi za 1. polletje 1982 Zbori občinske skupščine so na seji dne 26. julija 1982 razpravljali o oceni gospodarskih gibanj, skupne in splošne porabe v občini Murska Sobota za prvo polletje 1982 in ugotovili: V občini Murska Sobota se ocenjuje, da bo v prvem polletju leta 1982 porasel celotni prihodek za 36 %, porabljena sredstva 40 %, minimalna amortizacija 83 %, dohodek 27 %, družbeni proizvod 31 %, čisti dohodek 23, %,’sredstva za bruto osebne dohodke za 72 %, posldvni sklad 29 %, izplačila sredstev za investicije 11%, in izvoz za 33 % v primerjavi s prvim polletjem lani. Z izgubo bodo predvidoma polletje zakjučile Elektro Murska Sobota. Mesna industrija in Temelj Cankova v skuoni višini 52 mio din, izguba dosežena v 6 mesecih lani pa bo s tem povečana za 35 %, Iz ocene gospodarskih gibanj za prvo polletje izhaja, da so bili doseženi pozitivni premiki in resolucijsko načrtovana gibanja pri rasti družbenega proizvoda, izvoza, industrijske in kmetijske proizvodnje, sredstev minimalne amortizacije ter zaposlovanja, ne dosega pa se planirana rast produktivnosti. Pri tem pa so še vedno prisotna negativna in zaskrbljujoča gibanja ko t močno naraščanje stroškov poslovanj a zlasti surovin, materiala in energije, povečevanje zalog gotovih izdelkov in ne-plačane realizacije, prisotnost izgub, hitra rast kratkoročnih kreditov za obratna sredstva, poslabšanje likvidnosti in ekonomičnosti poslovanja, naraščanje sredstev za osebne dohodke ter nadaljevanje močne rasti cen. Neugodno je tudi naraščanje obveznosti OZD za skupno in splošno porabo, zaradi česar se v strukturi dohodka zmanjšuje delež, ki ostaja organizacijam za zboljšanje materialne osnove dela. Skupna in splošna poraba se po podatkih prvih 5 mesecev gibata v nasprotju z določili resolucije. Medtem ko sredstva skupne porabe naraščajo hitreje od rasti dohodka so sredstva splošne porabe v rasti počasnejša, vendar nekoliko nad dogovorjeno porabo. Glede na dosežene poslovne rezultate v L trimesečju dosegamo v občini višja gibanja od povprečnih v SR Sloveniji. Na podlagi ugotovitev so zbori občinske skupščine'sprejeli naslednja stališča: — ugotovljena gospodarska gibanja kažejo na neuresni-čevanje določenih kazalcev iz resolucije za leto 1982, zato je potrebno v vseh sredinah nadaljevati s prizadevanji za doseganje načrtovanih ciljev in nalog. Pri ugotavljanih odstopanjih in negativnih gibanjih je nujno preučiti vzroke in sprejeti ustrezne ukrepe za odpravo teh; — zaradi znatno hitrejše rasti porabljenih sredstev od celotnega prihodka morajo organizacije združenega dela podrobno analizirati posamezne vrste stroškov, zlasti tistih, katerih rastje nadpovprečna in presega rast celotnega prihodka. Da bi zmanjšali transportne stroške je nujna preusmeritev tovorov iz cest na železnice, kar bi prispevalo tudi k zmanjšanju porabe naftnih derivatov; — organizacije združenega dela, ki del proizvodnje in storitev izvažajo, morajo vložiti maksimalne napore za realizacijo planiranega obsega izvoza in nadaljevati s povečevanjem izvoza na konvertibilno področje; — v organizacijah z združenega dela, kjer so v polletju poslovali z izgubo je potrebno ugotoviti vzroke ter sprejeti ustrezne ukrepe za odpravo izgub in za izboljšanje pogojev poslovanja; — za doseganje ugodnejših poslovnih rezultatov morajo organizacije zagotoviti otpimalni obseg zalog, izboljšati likvidnost, zmanjšati višino terjatev kupcev, znižati kratkoročne kredite za obratna sredstva ter sprejeti druge ukrepe, ki bodo pogojevali hitrejšo rast dohodka; — samoupravne interesne skupnosti materialne proizvodnje morajo proučiti možnost združevanja sredstev, naj bi z angažiranjem prostih sredstev v določeni SIS omogočili izvedbo najnujnejših in prioritetnih naložb v občini; — rast sredstev za osebne dohodke mora biti usklajena z določili resolucije in dogovora o uresničevanju družbene usmeritve razporejanja dohodka v letu 1982; Su — organizacije združenega dela morajo poskrbeti za dosledno izvajanje operativnega načrta ukrepov in aktivnosti v SR Sloveniji za zagotavljanje odplačevanja posojil najetih v tujini in za ohranitev proizvodnje; — skupna in splošna poraba se morata uskladiti z realnimi možnostmi v okviru predvidene rasti dohodka in določil resolucije; — zaradi nadaljevanja zaostrenih pogojev gospodarjenja, slabše domače konjukture, povečanja prizadevanj za usmeritev proizvodnje v izvoz in nujnosti izvajanja stabilizacijskih ukrepov je potrebno, da v letu 1982 organizacije združenega dela in skupnosti uresničujejo tudi že sprejeta stališča in sklepe Skupščine občine Murska Sobota. Podpredsednik Skupščine občine M. Sobota Štefan Ošlaj, 1. r. Številka: 30-5/82-1 V Murski Soboti, dne 26. julija 1982 214 Na podlagi 165. člena Statuta občine Murska Sobota (Uradne objave št. 12/80) je Skupščina občine Murska Sobota na seji Zbora združenega dela, Zbora krajevnih skupnosti in Družbenopolitičnega zbora, dne 26. julija 1982 sprejela UGOTOVITVE IN STALIŠČA o izvajanju dogovora o uresničevanju družbene usmeritve razporejanja dohodka v I. trimesečju 1982. Zbori občinske skupščine so na seji dne 26. julija 1982 obravnavali informacijo o izvajanju dogovora o uresničevanju družbene usmeritve razporejanja dohodka v I. trimesečju 1982 in ugotovili: Do neusklajenosti rasti sredstev za osebne dohodke z rastjo dohodka je prišlo v nekaterih organizacijah zaradi povečanja osebnih dohodkov v II. polletju 1981 in tako so prenešene v letošnje I. trimesečje višje osnove. Zaradi tega je med prekoračitelji 6 organizacij združenega dela, ki v I. trimesečju niso povečale osebnih dohodkov. Na hitrejšo rast sredstev za osebne dohodke so v organizacijah združenega dela in skupnostih vplivale nove zaposlitve, nakatere organizacijske spremembe, povečan obseg dela in nespoštovanje postopnega časovnega povečevanja osebnih dohodkov, saj so določene OZD že v začetku leta izkoristile maksimalno dovoljeno rast za leto 1982. V nekaterih organizacijah je višina povprečnih neto osebnih dohodkov na zaposlenega precej nad povprečjem v gospodarstvu občine. V nekaterih delovnih skupnostih so sredstva za osebne dohodke porasla zaradi nadomeščanja začasno odsotnih delavcev, kar pa bi se moralo reševati v okviru že zaposlenih delavcev delovne skupnosti. Precej organizacij obrazlaga neusklajenost rasti sredstev za osebne dohodke z rastjo dohodka zaradi izredno hitre rasti porabljenih sredstev, kar je imelo za posledico počasnejše naraščanje dohodka. Na podlagi ugotovitev so zbori občinske skupščine sprejeli naslednja stališča: 1. Vse organizacije, združenega dela, delovne skupnosti, družbenopolitične organizacije in skupnosti v občini se opozarja, da so dolžne dosledno izvajati določila dogovora o uresničevanju družbene usmeritve razporejanja dohodka v letu 1982. Rast sredstev za osebne dohodke mora biti skozi celo leto usklajena z določili resolucije in dogovora. 2. Organizacije in skupnosti v katerih se ugotavlja hitrejša rast sredstev za OD in neto osebnih dohodkov na zaposlenega kot to dopušča dogovor morajo najkasneje do 30. 9. 1982 uskladiti rast osebnih dohodkov z rastjo dohodka. 3. Zaradi neutemeljenih obrazložitev za hitrejše povečevanje osebnih dohodkov zbori še posebej opozarjajo naslednje organizacije in skupnosti na doslednost pri izvajanju dogovora o razporejanju dohodka: — Elektro Maribor TOZD Murska Sobota — Gradbeno podjetje Graditelj Beltinci — Splošna obrtna zadruga Prekmurka — SOZD ABC Pomurka Delovna skupnost skupnih služb — SOZD ABC Pomurka DS Pravne pomoči — SOBOTA Delovna skupnost skupnih služb — KZ Panonka, delovna skupnost skupnih služb —■ Zavod za časopisno in radijsko dejavnost — POMURSKI ZDRAVSTVENI CENTER Delovna skupnost skupnih služb — Skupne službe SIS 4. Izvršni svet občinske skupščine naj podrobneje spremlja gibanje osebnih dohodkov delovnih skupnostih skupnih služb kjer mora biti rast sredstev za OD v skladu s sprejetimi samoupravnimi sporazumi z delavci v temeljnih organizacijah odvisna od poslovnih rezultatov v TOZD in prispevka, ki so ga na osnovi svobodne menjave dela dali k ustvarjanju dohodka v temeljnih organizacijah združenega dela. 5. V vseh organizacijah združenega dela in delovnih skupnostih se mora dosledneje izvajati nagrajevanje po delu in rezultatih dela. 6. Pri razporejanju sredstev za osebne dohodke delavci v organizacijah Združenega dela ne smejo upoštevati del dohodka, ki je rezultat izjemno ugodnih naravnih pogojev, ugodnosti na trgu ter drugih ugodnosti pri ustvarjanju in pridobivanju dohodka. Ta del dohodka se mora razporediti za razširitev materialne osnove dela delavcev. 7. Višina osebnih dohodkov v novo ustanovljenih službah oz. delovnih skupnostih ne sme presegati višine neto osebnih dohodkov delavcev z enakimi profili v gospodarstvu. 8. Izplačila sredstev za namene skupne porabe se morajo opravljati smotrno in le za opravičljive potrebe. Zmanjšati je treba dotacije raznim organizacijam in društvom. 9. Zaradi hitrejšega naraščanja osebnih dohodkov že v I. trimesečju in s tem povečanje porabe, preko resolucijsko dogovorjenih okvirov naj izvršni svet na podlagi polletnih podatkov ponovno obravnava izvajanje dogovora o razporejanju dohodka in v primerih neusklajene rasti Osebnih dohodkov, z rastjo dohodka zaostri odgovornost kršiteljev dogovora ter za te predlaga ustrezne ukrepe. Številka: 30-6/81-1 M. Sobota, dne 26. julija 1982 Podpredsednik Skupščine občine Murska Sobota Stefan OŠLAJ Stefan Ošlaj, 1. r. 215 Na podlagi 165. člena Statuta občine Murska Sobota (Uradne objave, št. 12/80) je Skupščina občine Murska Sobota na seji Zbora združenega dela, Zbora krajevnih skupnosti in Družbenopolitičnega zbora, dne 26. julija 1982 sprejela UGOTOVITVE IN STALIŠČA k revalorizaciji sredstev SIS družbenih dejavnosti v občini Murska Sobota za leto 1982 Zbori skupščine občine Murska Sobota so na seji, dne 26. julija 1982 razpravljali o realizaciji programov SIS družbenih dejavnosti v I. polletju 1982 in obravnavali predlog za revalorizacijo sredstev SIS družbenih dejavnosti za leto 1982 ter v zvezi s tem sprejeli naslednje ugotovitve in stališča: 1. Zbori občinske skupščine ugotavljajo, da je zaradi večje rasti dohodka v občini od planirane, hitrejše rasti cen, visokih stroškov poslovanja in življenjskih stroškov, potrebno pristopiti k revalorizaciji načrtovane dovoljene porabe sredstev v SIS družbenih dejavnosti za leto 1982. .. 2. Zbori soglašajo s predloženim predlogom za revalorizacijo in predlagajo v bodoče še bolj diferenciran pristop z upoštevanjem dejanskih potreb v posameznih SIS. 3. Soglašajo s predlogom, da je v občinski zdravstveni skupnosti potrebno korigirati dovoljeno porabo za leto 1981 Tn upoštevati kot izhodišče za letošnje leto dejansko realizacijo v letu 1981. 4. Zbori občinske skupščine ugotavljajo, da se z revalorizacijo sredstva dovoljene skupne porabe za dejavnost’ v letu 1982 povečujejo za 21 Vo glede na porabo v lanskem letu. Taka rast je usklajena z določili resolucije in pričakovano rastjo dohodka. Z vključitvijo sredstev za pokrivanje izgube v občinski zdravstveni skupnosti iz leta 1981. pa se sredstva skupne porabe povečujejo za 24 %, oziroma za 3 odstotne točke hitreje od resolucijskih določil. S. Predlagano valorizirano dovoljeno porabo v SIJJ družbenih dejavnosti za leto 1982 bo glede na dosedanja gibanja in po oceni gibanj v gospodarstvu do konca leta, možno realizirati z že sprejetimi prispevnimi stopnjami. 6. Zbori občinske skupščine ponovno opozarjajo na racionalno trošenje sredstev na vseh področjih skupne porabe in v zvezi s tem na dosledno izvajanje sprejetih stališč in sklepov za urejanje razmer na področju zdravstva. Izvršni svet naj tekoče spremlja gibanja sredstev za skupno porabo glede na rast dohodka in po potrebi predlaga ustrezne ukrepe. 7. Zbori občinske skupščine priporočajo samoupravnim interesnim skupnostim, da s svojimi ukrepi zagotovijo uresničevanje programov v okviru z revalorizacijo predvidenih sredstev. 8. Pregled revalorizirane dovoljene porabe sredstev v posameznih SIS se odstopi službi družbenega knjigovodstva, podružnica Murska Sobota z namenom, da spremlja priliv prihodkov v posameznih SIS in ustanovi koriščenje sredstev, ko ta doseže dogovorjeno višino porabe za leto 1982. Številka: 428-3/82-1 V Murski Soboti, dne 26/7-1982 Predsednik skupščine občine M. Sobota Stefan Ošlaj, 1. r. 216 Na podlagi 56. člena zakona o temeljih sistema cen in družbeni kontroli cen (Uradni list SRS, št. 1/80 in 38/80) in odloka o podaljšanju veljavnosti odloka o določitvi najvišjih cen za vse proizvode in storitve ter o načinu oblikovanja cen zanje (Uradni list SFRJ, št. 67/81 in 33/82) je svet skupnosti za cene občine Gornja Radgona sprejel dne 30. 6. 1982 3. V postopku oblikovanja cen iz 2. točke tega sklepa je potrebno zagotoviti, da bodo te oblikovane v odnosih medsebojne odvisnosti, povezanosti in odgovornosti samoupravnih organizacij in skupnosti, pri uporabi kriterijev za oblikovanje cen določenih z zakonom o temeljih sistema cen in družbeni kontroli cen in v skladu s sprejeto politiko cen v tekočem letu. 4. Določbe tega sklepa se uporabljajo tudi pri oblikovanju cen proizvodov ali storitev iz pristojnosti občine, ki jih samoupravne organizacije in skupnosti izdelujejo ali opravljajo po posebnih tehničnih pogojih in specifikacijah kupcev ali na podlagi individualnih naročil oziroma javnih licitacij s pogojem, da taki proizvodi ali storitve niso del rednega serijskega programa proizvodnje samoupravne organizacije in skupnosti ter da se ti proizvodi in storitve dobavijo oziroma opravijo znanemu končnemu potrošniku. 5. Določbe tega sklepa se uporabljajo tudi za druge proizvode in storitve iz pristojnosti občin, ki niso navedene v 2. točki tega sklepa, v kolikor se na te proizvode in storitve ne nanaša nek drugi predpis o neposredni družbeni kontroli cen ali v posebnem Oblikovanju cen razen za cene proizvodov in storitev, ki jih samoupravne organizacije in skupnosti oblikujejo po samoupravnem sporazumu sklenjenem v smislu 13. člena zakona o temeljih sistema cen in družbeni kontroli cen. 6. Samoupravne organizacije in skupnosti, ki oblikujejo cene za storitve in proizvode s samoupravnimi sporazumi, sklenjenimi po 13. členu zakona o temeljih sistema cen in družbeni kontroli cen niso zadolžene pošiljati občinski skupnosti za cene obvestilo o teh cenah. 7. Obvestilo o cenah mora vsebovati: a) ime proizvoda (s šifro po nomenklaturi IND 21) oziroma storitve s kratkim opisom osnovnih tehničnih — tehnoloških in komercialnih karakteristik (kadar gre za večje število proizvodov na enem ceniku, se ti podatki lahko posredujejo posebej, vendar tako, da je nedvoumno zagotovljena povezava iz katere je možno razbrati na kateri proizvod iz cenika se opis nanaša), • b) mersko enoto, c) raven cen, ki je za proizvod oziroma storitev v skladu s predpisi veljala na dan 31. decembra predhodnega leta, d) dotedanjo ceno za proizvod oziroma storitev, oblikovano po predpisih veljavnih do dneva dostave cenika v obvestilo, vrsta dotedanje cene (proizvajalska, v prometu na debelo, v prometu na drobno), dotedanji prodajni pogoji in odstotki povečanja cen, e) raven nove prodajne cene proizvoda oziroma storitve, zaradi katere se pošilja cenik v potrditev, z navedbo vrste cene (proizvajalna, cena v prometu na debelo, cena v prometu na drobno), f) posamezni in skupni odstotek povečanja novooblikovanih cen v primerjavi z dotedanjimi cenami, ki so veljale na dan 31. 12., prejšnjega leta, g) prodajne pogoje: kraj in način dobave (franko proizvajalec, franko naloženo v kraju proizvajalca, franko naloženo v kraju kupca, franko skladišče kupca in podobno), način obračuna embalaže z navedbo ali se embalaža vrača ali ne, višina in način obračuna rizika za neprodano blago in drugo, delež za kritje prometnih stroškov, če je ta vračunan v prodajno ceno ipd. 8. Samoupravna organizacija ali skupnost mora k obvestilu o cenah priložiti: a) izvleček iz zapisnika seje samoupravnega organa o oblikovanju cen v skladu s samoupravnim aktom, b) kdaj in na podlagi katerega akta oziroma predpisa je bila določena dotedanja prodajna cena oziroma prodajni pogoji za proizvod oziroma storitev, c) posebno dokumentacijo in obrazloi.cev, da so cene iz cenika oblikovane na podlagi kriterijev za oblikovanje cen iz zakona o temeljih sistema cen in družbeni kontroli cen oziroma v skladu z navodilom o uporabi meril za oblikovanje cen (Ur. list SFRJ, št. 24/81) in sprejeto politiko cen. 9. Samoupravne organizacije in skupnosti pošljejo obvestilo o cenah skupnosti za cene v 3 izvodih (za vsako spremembo cen proizvodov oziroma storitev iz 2. točke), dokumentacije iz 8. točke v enem izvodu, podpisano od pooblaščene osebe, določene s samoupravnim splošnim aktom samoupravne organizacije in skupnosti, najmanj 20 dni pred dnem določenim za začetek prodaje proizvodov in storitev po cenah iz obvestila. 10. Ce obvestilo ne vsebuje podatkov, dokumentacije in obrazložitve iz 7. in 8. točke tega sklepa, bo skupnost za cene zahtevala od samoupravne organizacije in skupnosti naj cenik dopolni v roku, ki ne more biti krajši od 8 dni. Ce samoupravna organizacija in skupnost ne dopolni cenika v roku iz 1. odstavka te točke se šteje da cenik ni bil predložen, o čemer izda občinska skupnost za cene ustrezen upravni akt. 11. Ce občinska skupnost za cene ugotovi,da samoupravna organizacija in skupnost ni oblikovala cen na osnovi kriterijev za oblikovanje cen iz zakona, oziroma v skladu s sprejeto politiko cen bo samoupravno organizacijo na to opozorila. Ce samoupravna organizacija in skupnost kljub opozorilu iz prvega odstavka te točke uporabi cene iz-obvestila, lahko občinska skupnost za cene izda odločbo po 55. členu zakona. 12. Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati Navodilo o pošiljanju obvestil o cenah občinski skupnosti za cene zaradi spremljanja (Ur. objave občin Pomurja št. 18/81). 13. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Ur. objavah občin Pomurja. Številka: 38-9/82-11 Gornja Radgona, 30. 6. 1982 PREDSEDNIK občinske skupnosti za cene: Avguština ŠPANBAUER, L r. 217 Na podlagi 59. in 60. člena Zakona o temeljih sistema cen in družbeni kontroli cen (Uradni list SFRJ, št. 1/80 in 38/80), 9. člena Odloka o pravicah in dolžnostih občinskih organov na področju družbene kontrole cen ter o načinu uresničevanja posebnega družbenega interesa pri opravljanju nalog občinske skupnosti za cene občine Gornja Radgona (Uradne objave občin Pomurja št. 1/81) in Odloka o podaljšanju veljavnosti Odloka o določitvi najvišjih cen za vse proizvode in storitve o načinu oblikovanja cen zanje (Uradni list SFRJ, št. 67/81 in 33/82) je IS skupščine občine Gornja Radgona sprejel dne 8. 7. 1982 na svoji 8. seji ODREDBO O POŠILJANJU CENIKOV ZA POSAMEZNE PROIZVODE IN STORITVE OBČINSKI SKUPNOSTI ZA CENE V POTRDITEV 1. Proizvodne in storitvene organizacije združenega dela, samoupravne interesne skupnosti in druge samoupravne organizacije in skupnosti ter samostojni obrtniki (v nadaljnjem besedilu: samoupravne organizacije in skupnosti) so dolžne pred povečanjem cen poslati občinski skupnosti za cene cenik zaradi potrditve za naslednje proizvode in storitve iz pristojnosti občine: 0120 Proizvodnja kamna, gramoza in peska 0130 Proizvodnja živilskih proizvodov 013021 Proizvodnja kruha: osnovne in posebne vrste kruha 0501 Visoka gradnja: stanovanjska gradnja 0503 Instalacijska in zaključna dela v gradbeništvu 0606 Mestni promet 0901 Obrt in obrtne storitve (samo): 090121 Popravilo in vzdrževanje cestnih vozil 090122 Popravilo in vzdrževanje izdelkov precizne mehanike 090124 Storitve kovinskopredelovalne obrti gospodinjstvom 090129 Druge storitve kovinskopredelovalne obrti 090131 Popravila in vzdrževanje gospodinjskih električnih aparatov 090132 Popravila in vzdrževanje radijskih televizijskih aparatov in naprav 090171 Izdelava kruha 0902 Osebne storitve in storitve gospodinjstvom 090201 Moške in ženske frizerske, kozmetične in podobne storitve 090202 Pranje, čiščenje in barvanje perila in oblačil 1002 Stanovanjska dejavnost: stanarine in najemnine 1003 Komunalna dejavnost: vse storitve razen čiščenja javnih površin v naselju (100351) in storitev drugih komunalnih dejavnosti (10039). 2. V postopku oblikovanja cen iz 1. točke te odredbe je potrebno zagotoviti, da bodo te oblikovane v odnosih medsebojne odvisnosti, povezanosti in odgovornosti samoupravnih organizacij in skupnosti z uporabo kriterijev za oblikovanje .cen, določenih v zakonu o temeljih sistema cen in družbefii kontroli cen in v skladu s sprejeto politiko cen v tekočem letu. 3. Samoupravne organizacije in skupnosti, ki oblikujejo cene za proizvode in storitve s samoupravnimi sporazumi po 13. členu Zakona o temeljih sistema cen in družbeni kontroli cen, niso dolžne pošiljati skupnosti za cene v potrditev cenikov za te proizvode in storitve razen proizvodov in storitev, ki se prodajajo izven delovne in sestavljene organizacije združenega dela. Prav tako niso dolžne pošiljati skupnosti za cene v potrditev cenikov za tiste proizvode ali storitve, kijih proizvajajo ali opravljajo po specialnih tehničnih pogojiti in specifikacijah kupcev ati na podlagi individualno dogovorjenih naročil oziroma javnih licitacij, s pogojem, da taki proizvodi ali storitve niso del rednega serijskega programa proizvodnje samoupravne organizacije in skupnosti ter, da se ti proizvodi ali storitve dobavijo oziroma opravijo znanemu končnemu potrošniku. 4. Določila točke 1 in 3 se ne uporabljajo za proizvode in storitve za katere veljajo drugi ukrepi neposredne kontrole cen ali predpisi o posebnem načinu oblikovanja cen. 5. Ta odredba ostane v veljavi, dokler ne bodo odpravljene motnje v odnosih na trgu in gibanju cen, zaradi česar je sprejeta, vendar bo najpozneje do potekh šestmesečnega roka od njene uveljavitve znova proučeno, ali so razlogi, da ostane še naprej v veljavi. 6. Ta odredba začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih' objavah občin Pomurja. Številka: 38-9/82-11 Gornja Radgona, 30. 6. 1982 PREDSEDNIK Izvršnega sveta SO Gornja Radgona Dana SUKlC, 1. r. 218 Na podlagi 9. člena zakona o urbanističnem planiranju (Ur. list SRS, št. 16/67, 27/72 in 8/78) ter 167. člena statuta občine Murska Sobota (Ur. objave pomurskih občin, št. 12/78 in 36/81), je Skupščina občine Murska Sobota na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti, dne 26. 7. 1982, sprejela ODLOK o spremembah in dopolnitvah odloka o urbanističnem redu v občini Murska Sobota 1. člen 4. b člen odloka o urbanističnem redu v občini Murska Sobota (Ur. objave, št. 20/72,-11/75, 30/78, 17/80, 28/80 in 36/81) se dopolni tako, da se za 39. točko dodajo še naslednje točke: 40. Za naselje Predanovci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 5/81, izdelana aprila 1981; 41. Za naselje Brezovci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 6/81, izdelana aprila 1981; 42. Za naselje Lemerje je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 7/81, izdelana aprila 1981; 43. Za naselje Zenkovci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 8/82, izdelana aprila 1981; 44. Za naselje Puževci je meja območja, predvidenega za gradnjo, razvidna iz grafične podloge, št. 9/81, izdelana aprila 1981; 45. Za naselje Strukovci je meja območja, predvidenega za gradnjo, razvidna iz grafične podloge, št. 10/81, izdelana aprila 1981; 46. Za naselje Skakovci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 11/81, izdelana aprila 1981; 47. Za naselje Beznovci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 12/81, izdelana aprila 1981; 48. Za naselje Topolovci je meja območja, predvidenega za gradnjo, razvidna iz grafične podloge, št. 13/81, izdelana aprila 1981; 49. Za naselje Korovci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 18/81, izdelana novembra 1981; 50. Za naselje Gornji Črnci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 19/81, izdelana novembra 1981; 51. Za naselje Dankovci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 20/81, izdelana decembra 1981; 52. Za naselje Stanjevci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 21/81, izdelana decembra 1S|81; STRAN 20 VESTNIK, 5. AVGUSTA 1982 53. 7.a naseYje PesYovcv je meja ctomotja, pTedx\dene%a za gradnje, razvidna iz.grafitne podloge, ’št. 22/81, izdelana decembra 1981; 54. Za naselje Berkovci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 23/81, izdelana decembra 1981; 55. Za naselje Ivanjševci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 24/81, izdelana decembra 1981; 56. Za naselje Središče je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 25/81, izdelana decembra 1981; 57. Za naselje Bukovnica je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 26/81, izdelana decembra 1981; 58. Za naselje Cikečka vas je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 27/81, izdelana decembra 1981; 59. Za naselje Motvarjevci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 28/81, izdelana decembra 1981; 60. Za naselje Vaneča je meja obmpčja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 3/78, izdelana marca 1978; 61. Za naselje Bodonci je meja območja, predvidenega za gradnje, razvidna iz grafične podloge, št. 13/80, izdelana junija 1980. 2. člen ' 17. člen odloka se črta. 3. člen 16. člen se spremeni in dopolni tako, da se glasi: Gradnja sekundarnih bivališč (tipa vikend bz. počitniška hišica in tipa vinska klet) je dovoljena na območjih v k- o. Flovci, Bogojina, Tešanovci, Moravci, Sebeborci, Dolina, Vaneča, Ivanovci, Panovci, Kukeč, Kuštanovci, Selo, Vučja gomila, Prosenjakovci, Maškovci, Andrejci, Gor. Petrovci, Grad, Bodonci, Salamenci, Ledavsko jezero in Fikšinci. Za gradnjo sekundarnih bivališč mora biti izdelana lokacijska dokumentacija ter izdano lokacijsko in gradbeno dovoljenje. V vseh drugih k. o. na območju občine je gradnja sekundarnih bivališč možna v obmejnih krajih, ki so pomembni iz narodno-obrambnega vidika in v primerih preureditve kmečkih stanovanjskih hiš ter gospodarskih poslopij. 4. člen 17. a in 17. b člen odloka postaneta 16. a in 16. b člen. V 16. a in 16. b členu je namesto besedila ,,v 17. členu”, besedilo ,,v 16. členu”. 5. člen ' Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah pomurskih občin. Številka: 351-5/80-4 M. Sobota, dne 26. 7. 1982 Podpredsednik skupščine občine M Sobota Štefan Ošlaj, 1. r. 219 Na podlagi 4. člena zakona o upravnih taksah (Uradni list SRS, št. 7/72, 23/77, 11/79 in 23/82) in 167. člena Statuta občine Murska Sobota (Uradne objave Pomurskih občin, št. 12/80 in 36/81) je Skupščina občine Murska Sobota .na seji Zbora združenega dela in Zbora krajevnih skupnosti dne 26. VII. 1982 sprejela ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O OBČINSKIH UPRAVNIH TAKSAH V OBČINI MURSKA SOBOTA 1. člen V prvem členu odloka o občinskih upravnih taksah v občini Murska Sobota (Uradne objave Pomurskih občin, št. 5/72, 26/1T) se na konca prvega \n odstavka trta zaklepaj \n doda besedilo-. ,,11/19 m 23/82.” 2. člen V drugem odstavku 4. člena se znesek „400,00 din” nadomesti z zneskom „800,00. din.” 3. člen Ta odlok začne veljati osmi dan' po objavi v Uradnih objavah Pomurskih občin. Številka: 423-3/82-9 Murska Sobota, dne 28. VII. 1982 Podpredsednik Skupščine občine M. Sobota Štefan Ošlaj, 1. r. 220 Na podlagi 14. člena in 2. ostavka 15. člena Zakona o varstvu živali pred kužnimi boleznimi >(Ur. 1. SRS,, št. 18/77 in 2/78), 160. in 167. člena Statuta občine Murska Sobota (Uradne objave, št. 12/80) je skupščina občine Murska Sobota na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti, dne 26. 7. 1982 sprejela ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O ORGANIZACIJI, UREDITVI IN POSLOVANJU VETERINARSKO HIGIENSKE SLUŽBE 1. člen 5. člen Odloka o organizaciji, ureditvi in poslovanju veterinarsko higienske službe (Uradne objave pomurskih občin, št. 4/80) se spremeni in dopolni tako, da glasi: stroške za poslovanje veterinarsko higienske službe po tem odloku plačujejo lastniki živali s pristojbino, ki jo plačujejo ob izdaji zdravstvenih Radgona Lendava, Ljutomer in Murska Sobota St. 10/75, 9/76, 17/76, 26/77, 17/81 in 9/82) se vnese naslednja sprememba: Tarifna številka 8 se spremeni tako, da glasii Od vrednosti prodanih tombolskih, loterijskih in drugih srečk od iger na^srečo ter vlogo za javne stave, razen od iger na srečo in javnih stav, ki jih prireja loterijski zavod in od prodanih tombolskih kart od tombol, ki jih prireja Konjeniški klub Ljutomer, se plača davek v višini 10 %. 2. člen Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnih objavah občinskih skupščin Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota. Številka: 422—1/82 Datum: 27/7—1982 Predsednik skupščine občine Emil KUHAR, 1. r. 222 Na podlagi 4. člena zakona o upravnih taksah (Ur. list SRS št. 7/72, 23/77, 11/79 in 23/82) in 181. člena statuta občine Ljutomer (Ur. objave občinskih skupščin: Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota, št. 44/81) je skupščina občine Ljutomer na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne . . . 1982 sprejela odlok o upravnih taksah v občini Ljutomer 1. člen Z organi iz prvega odstavka tega člena so mišljeni: — upravni organi občine Ljutomer; — druge organizacije in skupnosti, kadar v okviru javnih pooblastil na podlagi zakona ali na njegovi podlagi izdanih predpisov odločajo o upravnih stvareh. 2. člen Občinske upravne takse se plačujejo po določbah zakona o upravnih taksah (Ur. list SRS, št. 7/72, 23/77, 11/79 in.23/82). Za plačevanje občinskih upravnih taks se neposredno uporabljajo taksna tarifa zakona o upravnih taksah (Ur. list SRS, št. 7/72, 23/77 in J1/79 ter 23/82). 3. člen Za prodajo taksnih vrednotnic so pooblaščene..prodajalne tobačnih izdelkov, sprejemna pisarna in krajevni uradi. 4. člen Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha veljati odlok o upravnih taksah (Ur. objave občinskih skupščin: Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota, št. 7/72). 5. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v uradnih objavah občinskih skupščin: Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota. Štev: 423-3/65-4 t Ljutomer, julij 1982 Predsednik skupščine -občine Ljutomer: Kuhar Emil, pravnik 1. r. 223 Skupščina občine Ljutomer je na osnovi 181. člena statuta občine Ljutomer (Uradne objave občinskih skupščin Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota št. 44/81) na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 27. 7. 1982 sprejela ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o organizaciji, ureditvi in poslovanju veterinarsko-higienske službe na območju občine Ljutomer Besedilo drugega odstavka 11. člena odloka o otaaoixad} ureditvi in poslovanju vetertaarsko-Ugteuake ihftt mT^uhj-l, občine Ljutomer (Uradne objave občinskih skagUaGarSa Radgona, Lendava, Ljutomer in Murata Sobota it. t/90) ae spremeni tako, da glasi: ,,Višino pristojbine za posamezne rate živali pretile Izvršni svet skupščine občine Ljutomer z odredbo." 2. člen Ta odlok začne veljati 8 dan po objavi v Uradnih objavah . občinskih skupščin Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota. številka: 322-1/77-3 Datum: 27/7-1982 Predsednik skupščine občine Emil KUHAR, 1. r. STRAN 19 VESTNIK, 5. AVGUSTA 1982 \. Besedilo 2. rotke se v ceiou tna m sc wono bescdHo ..Dne l. 9. 1982 postane dosedanja centralna oenovna Wta Mačkovci 4-razredna podružnična šota centralne canovne loto v Puconcih.” 2. Besedilo 3. točke sr v celoti črta in sc novo besedno glasi: ..Dosedanja 2-razredna podružnična osnovna tola Mottaaci, ki spada v šolski okoliš centralne osnovne tole Mačkovci, »e s I. 9. 1982 ukine.” 3. Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v uradnih objavah pomurskih občin. 'številka: 022-182-1 V M. Soboti. 26. julija 1982 Podpredsednik Skupščine občine M. Sobota Stefan Ošlaj. L r. STRAN 18 VESTNIK, 5 AVGUSTA 193/ I. 'Uporabniki zdravstvepega varstva prispevajo k s stroškom zdravstvenega varstva za naslednje zdravstvene storitve, zdravila in pripomočke naslednje zneske: Din 1) Za prvi kurativni pregled v splošnih in obratnih ambulantah ter dispanzerjih v zvezi s posameznim primerom zdravljenja 2) Za prvi obisk zdravnika na domu, ki je 40,00 opravljen na zahtevo uporabnika ali njegovih svojcev 3) Za zobozdravstvene storitve ter pripo- 110,00 močke m sicer: — za prvi pregled pri stomatolog -specialistu 40,00 — za vsako zalivko 40,00 — za polno kovinsko prevleko 340,00 — za vsake druge prevleke 340:00 — za inlay nazidek 190,00 — za vsako krono 460,00 — za vsak člen v mostovni konstrukciji — za vsako nadomestilo fasete, cementi- 190,00 ranje stare prevleke, demontažo . prevleke ali krone, oddelitev vmesnega člena ali gredi , ' 63,00 — za začasno prevleko ali člen v začasnem mostičku 90,00 — za gred, opornico ali jahač 230,00 — za vsako totalno protezo 660,00 — za vsako parcialno protezo 850,00 — za vsako začasno protezo 560,00 — za vsako bazo kovinske proteze, dodatno k parcialni protezi 750,00 — za snemni ortopedski aparat pri uporabnikih starejših od 18 let — za vsak fiksni ortopedski aparat 650,00 pri uporabnikih starejših od 18 let — za vsako reparaturo, prilagoditev 930,00 9) Za pr i prevoz r reševalnimi vozili in posebnimi prevoznimi srcdstv i, ki pa ixlrcdi ali potrdi zdravnik v zvezi s posameznim primerom zdravljenja 110.00 10) Za zdravila, pomožni in sanitetni mate; lui ob prevzemu v lekarni na recept 35,00 11) Za kontracepcijska sredstva, ki sc nudijo uporabnikom v ambulantah in dispanzerjih 190.00 12) Za nrotezc. ort etične pripomočke, aparat za ekstenzijo in prostostoječi posteljni trapez, (invalidski voziček) in mehanično dvigalno napravo 300.00 13) Za nepodložene usnjene rokavice, estetske rokavice za protezo, navleke za km po amputaciji, za ktlni pas , 290,00 14) Za ortopedsko obutev 570,00 15)Zabergljc 56.00 16) Za očala, inhalator, aparat za aerosol 88,00 17) Za kontaktna stekla, kadar so potrebna za opravljanje poklica >80,00 18) Za očesno protezo 180,00 19) Za lasuljo, zaradi trajno izražene plešavosti traumatskega izvora 170,00 20) Za ojačevalci slušni aparat, kadar e potreben ža opravljanje poklica V 380,00 2i) Za aparat za omogočanje glasnega go' ota 380,00 22) Za ponovno umetno prekinitev nosečnosti, kadar m medicinsko indicirana !70j00 H. č e vrednost pregleda,, zdravila oziroma pripomočka znaša manj, kot znaša prispevek uporabnika po tej listi, plača uporabnik dejansko ceno. 111. Ta lista velja od 1. 6. 1982 dalje. Z uveljavitvijo te liste preneha veljati lista prispevkov uporabnikov k stroškom zdravstvenega varstva, ki so jo sprejele skupščine Občinskih zdravstvenih skupnosti Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota v letu 1980. Številka: 232/1982—1 — 1/1 V G. Radgoni, dne 8. 4. 1982 predsednik skupščine: ŠTEFAN ŽALODEC, 1. r. V Lendavi, dne 23. 6. 1982 predsednik skupščine: JOŽICA DRAŠKOV1Č. 1. r. . 2. S 1/7—1982 se vskladi pogrebnina in posmrtnina tako, da znaša: — pogrebnina 6.430,— din — posmrtnina 6.020,— din 3. Vskladijo se povračila za stroške prehrane in prenočevanja v drugem kraju v državi tako, da od 1/7—1982 znašajo: — za odsotnost od 8 do 12 ur 210,— din — za odsotnost nad 12 ur brez prenočevanja 290,— din — za odsotnost nad 12 ur s prenočevanjem 750,— din Za otroke v starosti od 1 do 7 let znaša povračilo polovico zneskov določenih v prejšnjem odstavku. V času hospitalnega zdravljenja upravičencem ne pripada povračilo iz prvega odstavka te točke. 4. Pri vskladitvi vseh oblik denarnih dajatev se v letu 1982 ne uporabljajo določbe 41., 46., 48. in 49. člena samoupravnega sporazuma o pravicah in obveznostih iz zdravstvenega varstva (Ur. objave skupščin Pomurskih občin štev. 14/78). Številka: 574/1982—1—1/1 V Murski Soboti, dne 31/5—1982 1. S 1/1—1982 se nadomestilo osebnega dohodka delavcem in drugim upravičencem, ki so začasno zadržani z dela več kot šest mesecev vskladi tako, da se poveča za 16 %. Občinska zdravstvena skupnost Murska Sobota Predsednik skupščine: Evgen HORVAT, 1. r. STRAN 17 VESTNIK, 5. AVGUSTA 1982