16 Delo in varnost s hidravličnim oljem pa je teklo olje – vozilo je imelo hidravlični cilinder za dvig cisterne. S pomočjo zračno- membranske črpalke smo v 200 litrski sod prečrpali hidravlično olje, ki je ostalo v rezervoarju. Iz jarka, nastalega ob udarcu cisterne, smo prečrpali ostanek hidravličnega olja. Ostanke olja, razlitega po tleh, smo pobirali s pivniki. Na razlito gorivo smo nanesli Bioversal za nevtralizacijo goriva. Na lovilnem bajerju ob mestu intervencije smo namestili 2 polipropilenski črevesi. Onesnažene pivnike in ulovljeno olje v sodu (100 l) je odpeljal koncesionar za odvoz nevarnih snovi. Na koncu intervencije smo pomagali pogrebni službi pri prenosu preminule osebe. Z intervencijo smo zaključili ob 14.15. Delo na intervenciji so prevzeli policija ter druge pristojne službe, DARS in koncesionar za odstranitev tovornega vozila. V času intervencije smo v GBL zaradi dežurstva vpoklicali PGD Vižmarje-Brod s TRV-2D in Črnuče z GCGP-1. Intervencija je bila hitro in uspešno končana. So se nam pa po njej porajala vprašanja, kako bi postopali, če bi se – glede na prijavo – zgodil »črni scenarij« in če bi bil na kraju dogodka avtobus. Gasilec Varnost v cestnem prometu je zelo pomembna za družbo. Leta 2011 je na cestah Evropske unije umrlo več kot 30.000 oseb, kar je enako številu prebivalcev srednje velikega mesta. Poleg vsake smrtne žrtve na evropskih cestah moramo po statistiki dodati še približno 4 trajno telesno poškodovane osebe (okvare možganov in hrbtenice), 8 hudo poškodovanih oseb in 50 lažje poškodovanih oseb. Avtor: Darko Muhič namestnik poveljnika Gasilske zveze Slovenije Varnost v cestnem prometu je zelo pomembna za družbo. Leta 2011 je na cestah Evropske unije umrlo več kot 30.000 oseb, kar je enako številu prebivalcev srednje velikega mesta. Poleg vsake smrtne žrtve na evropskih cestah moramo po statistiki dodati še približno 4 trajno telesno poškodovane osebe (okvare možganov in hrbtenice), 8 hudo poškodovanih oseb in 50 lažje poškodovanih oseb. Varnost v cestnem prometu Evropska komisija je sprejela ambiciozni program varnosti cestnega prometa, ki naj bi pripomogel k zmanjšanju števila smrtnih žrtev na evropskih cestah v obdobju 2011–2020. Program vsebuje vrsto pobud na evropski in nacionalni ravni, namenjenih boljši varnosti vozil in infrastrukture ter varnemu ravnanju udeležencev v cestnem prometu. V Sloveniji je letos do konca junija v prometnih nesrečah življenja izgubilo 56 oseb, kar je 15 oseb oziroma 37 odstotkov več kot lani, za 13 odstotkov se je znižalo število hudo poškodovanih oseb (326), število nesreč pa se je znižalo za 2 odstotka (8600). Do 11. novembra 2019 je na slovenskih cestah izgubilo življenje 88 oseb, kar je več kot lani. Posebej zaskrbljujoča je statistika prometnih nesreč z udeležbo motoristov. K dejstvu, da smrtnih žrtev med motoristi ni še več, je pripomogel vložen trud interventnih ekip, ki posredujejo v primeru prometnih nesreč. Tudi letos je bilo izvedenih veliko preventivnih aktivnosti in usposabljanj gasilcev ter drugih služb. Ugotavljamo pa, da je marsikje zelo slabo stanje vozišč in da vozniki tovornih vozil ne upoštevajo prepovedi vožnje. 32 gasilcev (8 gasilcev v GBL) in 11 vozil (2 vozili v GBL) je sodelovalo na intervenciji.