1 KATOLBKK Martinova nedelja in župniii Luče ob Savinji ter Sv. Jurij ob Taboru. Imenovana nedelja je kakor znano bila določena za dinarsko zbirko v prid zgradbi nove bogoslovnice v Mariboru. Tega dne naj bi vsak Lavantinec daroval vsaj 1 dinar v sklad za novo bogoslovnico. Župnija Luče ob Savinji je dinarsko zbirko vzorno izvedla. Župnik Jurij Mikolič je o uspehu sledeče poročal, ko je odposlal denar škofijskemu bogoslovnemu skladu v Maribor: Župnija Luče ima 1602 prebivalcev, prav toliko dinarjev pošiljam. Zložili so jih župnik in župljani. Enako vzorno je zbirala župnija Sv- Jurij ob Taboru, ki ima 1960 duš in je nabrala 2000 Din. Posnemajmo! Tri sv. maše na dan vernih duš. Papež Benedikt XV. je dovolil vesolini cerkvi, da more duhovnik na dan. vernih duš darovati tri sv. maše, kojih ena se daruje za duše v vicah, druga pa po namenu sv. Očeta- Običaj treh sv. maš ta dan je nastal v Španiji, kjer se je že dalje časa izvrševal in odkoder ga je papež Benedikt XV. leta 1915 raztegnil na vesoljno cerkev. Kakšen namen je sv. Oče Ičtos določil za sv. mašo, ki se daruje po njegovem namenu? »Osservatore Romano«, vatikansko glasilo, poroča nasleduje: Namen papeža za letošnji dan vernih duš je bila rešitev duš vseh tistih, ki so padli v španski državljanski vojni. Sestra sv. Terezije od Deteta Jezusa. Mala Terezija je bila rojena kot deveto — zadnje — dete Ludvika Martina v francoskem mestu Alenconu. V tej družini, ki je bila pravo življenjsko svetišče, je vzniklo kakor v čednostnem vrtu devet človeških cvetk. Pet teh cvetk je nebeški vrtnar že presadil v nebeški raj, med njitni sv. Terezijo (t 30. IX- 1897). Štiri pa se čakajo, da iz samostanske samote polete v nebesa. Med temi štirimi je najstarejša sestra sv. Male Terezije, sestra Marija, imenovana v redu Marija od presvetega Srca. V samostanu sester karmeličank y Lisieux-u, kjer živi sestra Marija, je bila na praznik sv. Terezije Avilske (15. oktobra) posebna jubilejna svečanost. Sestra Marija je namreč slavila svoj zlati redo\oiiški jubilej, to je 50. leto svojega redovniškega življenja. Ta tihi samostanski jubilej je obudil po širnem katoliškem svetu spomin na ono vzorno krščansko družino, ki je iz nje vznikla velika sodobna svetnica duhovnega otroši.va. Iz raja se vračajo. Kajpada ne iz nc- beškega, marveč iz boljševiškega. Boljševiki ne verujejo v Boga, ne v neumrljivost duše, ne v nebesa. Propovedujejo raj na zemlji ter naivnim ljudem obljubljajo, da ga bodo ustvarili. V Rusiji so ga oživotvorili. Toda to, kar tamkaj doživljajo delavci, kmetje in vobče vsi Ijudje (izvzeti so kajpada vodilni boljševiki, ki v zemeljski raj ne samo verujejo, marveč ga tudi za sebe ostvarjajo), je pravi in pravcati pekel. Kdor more iz tega pekla, pobegne. Tako je pred nekaj časom pobeglo, kakor poročajo varšavski listi, iz boljševiškega raja precejšnje število avstrijskih marksistov. Ko je pred dvema letoma propadla v Avstriji socialistična revolucija, je več socialističnih voditeIjev pobegnilo v Rusijo. Sedaj se ti ubežniki vračajo skozi Poljsko v Avstrijo. Na Poljskem so izjavili, da so od boljševiške Rusije popolnoma razočarani. »Rajši gremo«, tako poudarjajo, »v avstrijske ječe, ko pa v boljševiški raj.« Komunističnih agentov je v naši državi veliko število. Ali ne bi kazalo vse te komunistične agitorje in gorečnike poslati v Moskvo, da se tam navžijejo dobrot boljševiškega raja, ki jih tako vneto oznanujejo? Ce bodo Vztrajali in ostali v tem raju, bodo s tem doprinesli najboljši dokaz za resničnost evojih trditev.