Ormož, 31.3.2006 Letnik 4 Številka 2/III 6. ZAKLJUČNI RAČUN PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2005 Na podlagi prvega odstavka 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ZAKLJUČNI RAČUN PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2005 - predlog V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bodo pri obravnavi zaključnega računa sodelovali: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož - Mirko Šerod, vodja Oddelka za finance - Irena Meško-Kukovec, vodja Oddelka za gospodarstvo - Boštjan Najžar, vodja Oddelka za okolje in prostor - Miran Klinc, svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 31.3.2006 Vili TROFENIK l. r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Nadaljevanje iz Poročevalca št. 2/II. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 2 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 3 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 4 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 5 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 KRAJEVNA SKUPNOST IVANJKOVCI POSLOVNO POROČILO ZA LETO 2005 Krajevna skupnost Ivanjkovci je ožji del ( lokalne skupnosti)Občine Ormož. Je pravna oseba javnega prava, ki je bila ustanovljena s Statutom občine Ormož ( Uradni vestnik občine Ormož št. 11/1999). Krajevna skupnost izvaja dela in naloge iz svoje pristojnosti in prenesenih nalog od strani občine Ormož in sicer na tekoče vzdrževanje javnih poti, pokopališke dejavnosti, pogrebne dejavnosti ter urejanja pokopališč. Izvajamo tudi tekoče vzdrževanje zunanjih športnih objektov za in na račun občine Ormož. Lahko bi trdili, da so programski cilji za leto 2005 doseženi. Prišlo je do modernizacije JP v Pavlovskem vrhu, modernizacije LC v Lahoncih, izgradnji pločnika in javne razsvetljave ter kanalizacije od križišča v smeri železniške postaje.Investicijska vlaganja so odvisna od občine. Letni delovni in finančni načrt je bil uresničen. Dosegli so nekoliko višje prihodke, na drugi strani pa odhodke za tekoče vzdrževanje javnih poti za odpravo posledic po neurjih.Prejeli smo tudi nekaj sredstev za pokrivanje stroškov E-točke. Ocenjujemo, da so dela potekala dobro. Na veliki problem naletimo v zvezi z nekategoriziranimi cestami in dovoznimi potmi. Občani plačujejo nadomestila za uporabo stavbnih zemljišč in preprosto pričakujejo, da bodo imeli do svojih domov vzdrževane ceste v smislu tekočega vzdrževanja in zimske službe. Občini predlagamo, da izloči plačevanje nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za vse tiste lastnike objektov in stavbnih zemljišč, ki ne živijo ob občinskih cestah in so oddaljeni preko 100 m od kategoriziranih občinskih cest. Na ta način bi bila obremenitev občanov pravičnejša, nikoli pa na bo pravična za vse. Tekoče vzdrževanje pokopališča, pokopališko in pogrebno dejavnost izvajamo preko podjemnih pogodb. S prejetimi sredstvi za tekoče vzdrževanje dvorane ne moremo biti zadovoljni , ker je možno z njimi postoriti samo najnujnejše. Stroški goriva, stroški električne energije so zelo poskočili, mi pa pridobimo 2,5 % več sredstev. Pridobljena sredstva nam ne bodo več pokrivala niti stroškov ogrevanja in električne energije ter čiščenja. Poskrbeli smo tudi za tekoče vzdrževanje zunanjih športnih objektov na območju KS Ivanjkovci. Predvidena investicijska dela na parkirišču pri pokopališču nismo realizirani. Svet KS Ivanjkovci se odločil za prenos sredstev v leto 2006, ker razpoložljiva sredstva ne bi zadostovala za ureditev parkirišča, zadolževanje pa ni mogoče. Tekoče vzdrževanje pokopališča je močno obremenjeno z odvozom odpadkov. Stroški odvoza nas stanejo cca 30% vseh zbranih sredstev iz naslova najemnin za grobove. V kolikor bomo želeli ohraniti obstoječo stanje v smislu tekočega vzdrževanja, bomo morali povišati najemnino za grobove. Nekih nedopustnih in nepričakovanih posledic pri izvajanju delovnega in finančnega programa za leto 2005 ni bilo. Trudimo se biti gospodarni z razpoložljivimi lastnimi sredstvi in namenskimi sredstvi občine Ormož. Navajamo nekaj večjih programskih in delovnih nalog: Izvajanje zimske službe je opravljalo Vinogradništvo Vinarstvo Sadjarstvo, d.d., Jeruzalem Ormož, Geainženiring d.o.o, iz Ormoža ter Plohl Vlado s.p.. Tekoče vzdrževanje javnih poti za leto 2005 je izvajalo Komunalno podjetje Ormož d.o.o. . Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 7 31.3.2006 Podatki iz finančnega načrta: Prihodki v letu 2005 Ostanek iz leta 2004 Skupaj = Odhodki v letu 2005 Ostanek na dan 31.12.2005 Razporeditev prihodkov in odhodkov je razvidna iz finančnega poročila in priloženih obrazcev. Ivanjkovci, 23.02.2005 Predsednica sveta KS Ivanjkovci Slavica RAJH POJASNILA K IZKAZU BILANCA STANJA NA DAN 31.12.2005 TER BILANCI PRIHODKOV IN ODHODKOV ZA LETO 2005 VSI PODATKI SO NAVEDENI V TISOČ TOLARJEV V uvodu bilance stanja je prikaz dolgoročnih sredstev v upravljanju v znesku 5.197. Vrednost nepremičnin znaša 7.603, vrednost popravka je v znesku 2.935. Vrednost opreme je 2.825, popravka pa v znesku 2.296 SIT. Na dan 31.12.2005 je dobroimetje pri finančni ustanovi 1.269. Kratkoročne terjatve do kupcev so se zmanjšale na 4. Kratkoročne terjatve do uporabnikov enotnega kontnega načrta so terjatve do Občine v višini 2.891. Nanašajo se na terjatve za zimsko službo 2.552 SIT, javne poti 136 SIT in najemnino grobov 203 SIT. Neplačani odhodki znašajo 3.706 SIT. Obveznosti do dobaviteljev so v znesku 3.051. Na dan 31.12.2005 so kot neporavnane obveznosti do dobaviteljev le tiste, katerih valuta je v letu 2006 in fakture, ki so prispele šele v januarju 2006, vendar se glede na opravljeno storitev nanašajo na december 2005, zato so tudi tako evidentirane. Druge kratkoročne obveznosti iz poslovanja 265 SIT se nanašajo na obračun DDV, ki je poravnan v januarju 2006. Kratkoročne obveznosti do uporabnikov enotnega kontnega načrta znašajo 36. Neplačani prihodki znašajo 2.868. Pasivne časovne razmejitve ostanejo 604. Splošni sklad je v znesku 6.243 SIT. 15.703.159,34 sit 481.872,25 sit 16.185.031.59 sit 15.138.656,89 sit 1.046.374,70 sit tekoči prihodki so v tem letu nekoliko manjši, kar nam pove tudi indeks 89% v primerjavi z predhodnim letom. Transferni prihodki iz proračuna znašajo 13.011 SIT, kar je 120% glede na preteklo leto in 83% celotnih prihodkov. Pri skupnih odhodkih glede na predhodno leto ni bistvene razlike, saj imamo z indeksom 107% evidentirane odhodke v znesku 15.139. Tekoče odhodke imamo realizirane v znesku 14.794 SIT. Pisarniški material in storitve so odhodek 887, energija in komunalne storitve 2.043, prevozni stroški 27, službena potovanja 233. Tekoče vzdrževanje predstavlja največji odhodek in sicer 10.243 SIT in je višji od predhodnega leta saj dosega indeks 119%. Drugi operativni odhodki so 1.361 SIT. Pri investicijskih odhodkih znaša nakup opreme 345. Finančnih terjatev in naložb ni bilo. Prav tako ni postavk v obrazcu kapitalskih naložb in posojil. V izkazu prihodkov in odhodkov režijskih obratov nimamo postavk. Izkaz računa financiranja nam prikaže povečanje sredstev na računu za 564. Stanje in gibanje neopredmetenih in opredmetenih osnovnih sredstev je 5.197 SIT. Od tega so zgradbe 4.668 in oprema 529 SIT. Ormož, 22.02.2006 Pripravila: Skupni prihodki znašajo 15.703 SIT. Od tega so tekoči prihodki od obresti, najemnin, pogrebnih in drugih nedavčnih prihodkov v znesku 2.692. Vsi Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Majda Žiher Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 10 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 11 31.3.2006 KRAJEVNA SKUPNOST KOG POSLOVNO POROČILO ZA LETO 2005 Krajevna skupnost Kog je v letu 2005 delovala v skladu s Statutom občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 3/14 z dne 26. 9. 1999). Svet KS Kog se je v letu 2005 sestal na šestih rednih sejah in na petih izrednih sejah. Na seje sveta so bili vabljeni: podžupan občine Ormož, občinska uprava, člana občinskega sveta Ormož iz območja KS Kog, Razvojna agencija občine Ormož, urednica glasila Novice, ter sredstva javnega obveščanja. Svet KS je na svojih sejah razpravljal in sklepal o naslednjem: - o nadaljevanju postopka za razpis referenduma o uvedbi samoprispevka za območje KS Kog - o predlogu možne ureditve poslovnih prostorov Pošte na Kogu - informaciji o sprejemanju finančnega načrta KS Kog za leto 2005 - o zaključnem računi KS za leto 2004, poročilih k zaključnemu računu, inventuri in prerazporeditvah v finančnem načrtu - o programu prireditev na območju KS Kog - o programu rednega vzdrževanja javnih poti, ki so v upravljanju in vzdrževanju KS v letu 2005 - o programu rednega in investicijskega vzdrževanja pokopališča v letu 2005 - o rebalansu finančnega načrta KS za leto 2005 - imenovanju člana komisije za izvedbo naročil male vrednosti, ki se nanašajo na vzdrževanje javnih poti in pokopališča - o informaciji trenda varnostnih pojavov na območju KS Kog v letu 2004 - o predlogu programa rednega vzdrževanja igrišča v letu 2005 - mnenju o poteku pogrebne svečanosti - poročilu o izhajanju Novic v letu 2004, programu izhajanja v letu 2005 in spremembi sestave uredniškega odbora Novic - o programu modernizacije javnih poti na območju KS Kog, ki je podlaga za uvedbo krajevnega samoprispevka - o programu izvajanja zimske službe v KS Kog v obdobju 2005/2006 - o aneksu k pogodbi rednega vzdrževanja pokopališča (za zimsko službo) - o praznovanju dneva starejših krajanov - o predlogu finančnega načrta KS za leto 2006 - o simbolih KS Kog: grb in zastava - prenehanju mandata Odboru za pripravo strokovnih podlag za izdelavo simbolov KS Kog - o imenovanju komisije za pripravo zbornika ob 400. obletnici cerkve Sv.Bolfenka na Kogu - imenovanju inventurne komisije - o komemoraciji ob Spominskem dnevu KS Kog. Krajevna skupnost je imela v letu 2005 naslednje prihodke: 1. Od najemnin za poslovne prostore. 2. Od najemnin za grobove na pokopališču in pogrebne dejavnosti. 3. Druge izredne nedavčne prihodke. 4. Prihodke od soglasij za izgradnjo spomenikov na pokopališču. 5. Prihodke iz proračuna občine Ormož je KS prejela: za redno dejavnost, tekoče vzdrževanje javnih poti, zimsko službo, vzdrževanje kulturnih dvoran, vzdrževanje športnega igrišča, srečanje starejših krajanov ter druga prejeta sredstva (za Spominski dan KS Kog). Odhodki v letu 2005 so bili naslednji: 1. Od najemnin za poslovne prostore so bili pokriti tekoči stroški čiščenja, vzdrževanja in ogrevanja poslovnih prostorov. 2. Od najemnin za grobove na pokopališču so bili pokriti stroški tekočega vzdrževanja pokopališča in mrliške veže: poraba elektrike, vode, odvoz smeti, razni potrošni material, košnja trave, obrezovanje žive meje, čiščenje pokopališča in opravljanje zimske službe na pokopališču. Stroški tekočega vzdrževanja pokopališča so bili nekoliko povečani predvsem zaradi novega načina odvoza odpadkov to je ločenega odvoza odpadkov, ter povečane potrebe tekočega vzdrževanja (košnje trave in tekočega vzdrževanja mrliške veže). 3. Sredstva za investicijsko vzdrževanje pokopališča v višini 640.000,00 SIT se prenesejo v leto 2006 namensko za investicijsko vzdrževanje pokopališča za sanacijo odlagališča odpadkov na pokopališču. 4. Iz namenskih sredstev, prejetih iz občinskega proračuna je KS krila naslednje stroške za redno delovanje krajevne skupnosti: - za tekoče vzdrževanje javnih poti, kjer so bila iz občinskega proračuna nakazana dodatna sredstva za sanacijo javnih poti po odjugi v višini 501.354,00 SIT - izvajanje zimske službe na javnih poteh v KS - tekoče vzdrževanje športnega igrišča - srečanje starejših krajanov - tekoče vzdrževanje dvorane: iz prejetih sredstev v letu 2005 in prenosa neporabljenih namenskih sredstev v višini 238.470,00 SIT - za srečanje starejših krajanov. Kog, 23. 02. 2006 Predsednik sveta: Slavko PERC Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III POJASNILA K IZKAZU BILANCA STANJA NA DAN 31.12.2005 TER BILANCI PRIHODKOV IN ODHODKOV ZA LETO 2005 12 31.3.2006 Stanje in gibanje neopredmetenih in opredmetenih osnovnih sredstev je 10.340. Ormož, 24.02.2006 VSI PODATKI SO NAVEDENI V TISOČ TOLARJEV Pripravila: Majda Žiher V uvodu bilance stanja je prikaz dolgoročnih sredstev v upravljanju v znesku 10.340. Vrednost nepremičnin znaša 12.629, vrednost popravka je v znesku 2.289. Vrednost opreme znaša 1.804, popravek opreme je prav tako 1.804. Na dan 31.12.2005 je dobroimetje pri finančni ustanovi 1.328. Kratkoročne terjatve do kupcev so 198. Kratkoročne terjatve do uporabnikov enotnega kontnega načrta so v višini 1.365. Odprte postavke imamo za zimsko službo 1.025, javne poti 165 in najemnino grobov 175. Neplačani odhodki so 1.574. Obveznosti do dobaviteljev so v znesku 1.567 in so obveznosti, ki zapadejo v letu 2006 in obveznosti, prejete šele v januarju 2006, vendar so zaradi opravljene storitve evidentirane na dan 31.12.2005 kot neporavnane. Med temi so največje obveznosti za zimsko službo, za katero imamo terjatve do proračunskega porabnika. Druge kratkoročne obveznosti so 180 in se nanašajo na DDV.Kratkoročne obveznosti do uporabnikov enotnega kontnega načrta so v znesku 7. Neplačani prihodki so 1.527. Splošni sklad je v znesku 11.524. Skupni prihodki znašajo 9.660. Od tega so tekoči prihodki v znesku 1.932. Prihodki od obresti so 35, prihodki od premoženja 1.764. prihodki od prodaje 70, nedavčni prihodki 63. Prihodki od premoženja so največji tekoči prihodek z indeksom 91%. Transferni prihodki iz proračuna znašajo 7.728, kar predstavlja 80% vseh prihodkov. Skupni odhodki so realizirani v znesku 9.166. Tekoči odhodki so 9.106 in so 99% vseh odhodkov v letu 2005. Pisarniški material je 562, energija 923, izdatki za službena potovanja 17, drugi operativni odhodki 931. Največji odhodek predstavlja tekoče vzdrževanje v znesku 6.673, kar lahko ugotovimo z indeksom73% vseh odhodkov za blago in storitve. Investicijski odhodki so v višini 60 za nabavo drobnega inventarja. Finančnih terjatev in naložb ni bilo, prav tako ne dolgoročnih kapitalskih naložb in posojil. V izkazu prihodkov in odhodkov režijskih obratov nimamo postavk. Izkaz računa financiranja nam prikaže povečanje sredstev na računu za 494. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 13 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 14 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 15 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 16 31.3.2006 KRAJEVNA SKUPNOST MIKLAVŽ PRI ORMOŽU zimske službe, ter prioriteto pluženja JP za sezono 2005 – 2006, ter ga posredovala Občini Ormož. Za zimsko službo je v finančnem načrtu KS Miklavž planiranih 743.499,00 SIT. POSLOVNO POROČILO ZA LETO 2005 V mesecu decembru 2005 je svet pripravil predlog finančnega načrta za leto 2006 z 11.412.729,00 SIT prihodkov in 11.412.729,00 SIT odhodkov. Svet Krajevne skupnosti Miklavž pri Ormožu se je v letu 2005 sestal na sejah sveta - 7 sej. Od tega je bilo 5 rednih, ter 2 izredni seji. V mesecu februarju je svet KS Miklavž pri Ormožu povabil vsa društva in ustanove na območju KS Miklavž, ter jih zaprosil, da podajo programe prireditev, za leto 2005. Krajevna skupnost je potem nekatere termine uskladila. Svet KS Miklavž je na 16. seji sklenil, da se opravi razpis oddaje javnega naročila za tekoče vzdrževanje JP: - grederiranje, gramoziranje, izvedba propustov in prevalov, izkop jarkov, ter urejanje bankin. Orientacijska vrednost naročila je znašala 4.379.579,00 SIT. Vrednost javnega naročila je bila razdeljena na.: - gramoziranje 2.494.200,00 SIT - izkop jarkov ob JP 1.054.200,00 SIT - izvedba propustov in prevalov 878.400,00 SIT Meseca junija je Krajevna skupnost Miklavž pri Ormožu praznovala 41. krajevni praznik. V ta namen so potekale razne prireditve od športnih, gasilskih, lovskih, vse od 18.06.2005 do 26.06.2005. Na svečanosti ob 41. krajevnem prazniku so bila podeljena tudi priznanja najzaslužnejšim krajanom za dolgoletno in uspešno delo, za uspehe in požrtvovalnost pri delu v KS Miklavž. Za tekoče vzdrževanje objektov v lasti KS oz. objektov, kateri so v upravljanju KS (igrišče, dvorana, kuhinja, pisarne v ZD) je bilo namenjenih 535.600,00 SIT. Za tekoče vzdrževanje krajevnega pokopališča in mrliške vežice je bilo v letu 2005 namenjeno 1.241.729,00 SIT. Krajevna skupnost Miklavž pri Ormožu je v mesecu novembru 2005 pripravila tudi program Svet Krajevne skupnosti Miklavž pri Ormožu je na 6. izredni seji sprejel sklep, da KS Miklavž v skladu z 7. členom Odloka o prenosu izvajanja pokopališke in pogrebne dejavnosti, ter urejanja pokopališč, več ne želi opravljati javne službe – pogrebne dejavnosti. Tudi v letu 2005 je na Krajevno skupnosti Miklavž prispelo nekaj vlog s strani podjetij, ki so pomotoma še naprej krajanom naše KS neupravičeno odtegovale krajevni samoprispevek čeprav je krajevni samoprispevek iztekel z 31.03.2004. Prispele so 4 vloge in KS Miklavž je vrnila ta sredstva v višini 95.189,59 SIT. Na Krajevno skupnost Miklavž sta v letu 2005 prispeli 2 vlogi za dotacijo oz. finančno pomoč, katere pa žal KS ni mogla odobriti, saj v letu 2005 ni več sredstev krajevnega samoprispevka. Vsa ostala sredstva so strogo namenska in se ne morejo nameniti v druge namene. Na 18. redni seji je svet KS Miklavž pri Ormožu imenoval inventurno komisijo za popis osnovnih sredstev in komisijo za popis terjatev, obveznosti, ter stanj na ŽR KS Miklavž. Poročilo pripravila tajnica KS Miklavž pri Ormožu: Zdenka Golob Predsednik sveta KS Miklavž pri Ormožu: Anton Kirič POJASNILA K IZKAZU BILANCA STANJA NA DAN 31.12.2005 TER BILANCI PRIHODKOV IN ODHODKOV ZA LETO 2005 VSI PODATKI PO NAVEDENI V TISOČ TOLARJEV V uvodu bilance stanja je prikaz dolgoročnih sredstev v upravljanju v znesku 10.327. Vrednost nepremičnin znaša 11.879, vrednost popravka je v znesku 1.829. Vrednost opreme je 4.687, popravek je v znesku 4.410. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 17 Na dan 31.12.2005 je dobroimetje pri finančni ustanovi 5.444. Kratkoročne terjatve do kupcev so 79. Kupce, do katerih imamo v letu 2005 terjatve smo pisno opominjali. Kratkoročne terjatve do uporabnikov enotnega kontnega načrta so v višini 1.469. Odprte postavke so za zimsko službo 1.289 in najemnino grobov v višini 180. Neplačani odhodki so 1.474. Obveznosti do dobaviteljev znašajo 1.466. Kratkoročne obveznosti iz poslovanja so v znesku 212 in se nanašajo na obračun DDV. Kratkoročne obveznosti do uporabnikov enotnega kontnega načrta so 8. Neplačani prihodki so v višini 1.525. Splošni sklad se je tudi letos povečal in znaša 15.582. Skupni prihodki znašajo 13.094 kar je 86% glede na leto 2004. Od tega so tekoči prihodki od obresti, premoženja in drugi nedavčni prihodki v znesku 3.275. Pri tekočih prihodkih so manjši drugi nedavčni prihodki z indeksom 14% glede na predhodno leto, kar je posledica iztekajočega se referendumskega programa krajevnega samoprispevka v mesecu marcu 2004. Transferni prihodki iz proračuna znašajo 9.819, kar predstavlja indeks 147% glede na predhodno leto. Skupni odhodki so realizirani v znesku 12.641. Tekoči odhodki so v višini 12.453. Pisarniški material je v višini 1.196, energija 1.972, izdatki za službena potovanja 32. Tekoče vzdrževanje tudi letos predstavlja največji odhodek in sicer v višini 8.149, kar je 65% tekočih odhodkov v tem letu. Drugi operativni odhodki so v višini 1.104. Tekoči transferi so samo 188. Finančni terjatev in naložb ni bilo. Prav tako nimamo postavk v obrazcu dolgoročnih kapitalskih naložb in posojil. Prihodkov in odhodkov v režijskih obratih nimamo. Izkaz računa finaciranja nam prikaže povečanje sredstev na računu za 453. Stanje in gibanje neopredmetenih in opredmetenih sredstev je 10.327. Od tega so zgradbe 10.050 ter oprema 277. Ormož, 23.02.2006 PRIPRAVILA: Majda Žiher Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 18 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 19 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 20 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 21 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III KRAJEVNA SKUPNOST ORMOŽ POSLOVNO POROČILO ZA LETO 2005 Krajevna skupnost Ormož je pravna oseba javnega prava, ki je ustanovljena s statutom Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 11/1999). Z namenom lažjega zadovoljevanja skupnih potreb občanov je Občina Ormož prenesla na Krajevno skupnost izvajanje določenih nalog krajevnega pomena in sicer: - upravljanje s premoženjem, ki ga ima KS Ormož ( Dom kulture Ormož, Osnovna šola Hum in vaški domovi), - vzdrževanje športnih objektov po pooblastilu občine ( Športni park Mestna graba Ormož), - pospeševanje kulturne in športne dejavnosti, - izvajanje gospodarskih javnih služb v skladu z občinskimi odloki ( pokopališka in pogrebna dejavnost ter vzdrževanje pokopališč Ormož in Hum pri Ormožu in vzdrževanje javnih poti), - dajanje mnenj in pobud v zadevah v pristojnosti občinskih organov, ki se tičejo prostora in prebivalcev. Dolgoročni cilji iz večletnega programa so bili v KS Ormož uresničeni v letu 2005 na področju redne dejavnost medtem ko pa planirana investicijska vzdrževanja in vlaganja niso bila uresničena, ker gre v veliki meri za odvisnost zagotavljanja sredstev iz občinskega proračuna, kjer pa nismo uspeli s svojimi predlogi. Letni program dela ni bil v celoti uresničen čeprav je v nekaterih postavkah celo presežen. Na področju vzdrževanja javnih poti smo uspeli uresničiti vse naloge, ki smo si jih zadali oziroma bi bile potrebne. Nadaljevali smo z vzpostavitvijo evidence in katastra pokopališč in s tem sistemsko urediti pokopališko in pogrebno dejavnost ter vzdrževanje pokopališč. Ta dejavnost je potekala v letu 2005 brez problemov. Fizični in finančni kazalci pri delu v letu 2005 so v celoti pozitivni saj je povečan obseg del pri redni dejavnosti vzdrževanja javnih poti. Porabljena sredstva pri vzdrževanju pokopališč so nekaj manjša od planiranih zaradi računov izvajalca, ki zapadejo v letu 2005, torej so potrebna dela bila v celoti izvedena. Na pokopališču Ormož smo precej grobov, ki niso več v uporabi očistili s tem, da smo spomenike ohranili. Investicijska dejavnost je v letu 2005 bila z ureditvijo razsvetljave pri pokopališču Hum. Pričeli smo z izdelavo projektne dokumentacije za obnovo mrliške vežice Ormož za kar je bil izdelan idejni projekt. Z izdelavo 22 31.3.2006 projektov v letošnjem letu nadaljujemo tudi za ureditev pokopališča Ormož Nedopustnih in nepričakovanih posledic pri izvajanju programa dela v letu 2005 ni bilo. Gospodarnost in učinkovitost poslovanja glede na standarde in merila občinskih odlokov in navodil župana in občinske uprave je bila v celoti upoštevana. V nadaljevanju naštevamo nekaj najpomembnejših nalog, ki smo jih izvedli v letu 2005: - v skladu z Odlokom o zimski službi smo izvajali dejavnost čiščenja in posip cest z dvema izvajalcema to sta: Komunalno podjetje Ormož in Janežič Ivan. Po našem mnenju je bila ta služba opravljena v skladu s predpisi in pravočasno in dokaj kvalitetno Nekaj zastojev je bilo le pri posipu cest, kar pa je pogojeno s prioriteto in razpoložljivo mehanizacijo pri izvajalcu. Zato bi bilo potrebno v naslednjih letih oddati ta dela za daljše obdobje saj bi se lahko tako izvajalci bolje opremili. - po Odloku o prenosu izvajanja pokopališke in pogrebne dejavnost ter urejanja pokopališč na Krajevne skupnosti je bil izveden razpis in izbran izvajalec. Z podjetjem AURA d.o.o. je kot najugodnejšim ponudnikom bila sklenjena pogodba v soglasju z županom za dobo enega leta. Na pokopališču Hum pri Ormožu smo uspeli izvesti delno razsvetljavo. - po odloku o prenosu izvajanja rednega vzdrževanja javnih poti na Krajevne skupnosti je bil prav tako izveden javni razpis in izbira najugodnejšega ponudnika. V skladu z merili in dodeljenimi sredstvi občinskega proračuna je dela izvedlo Komunalno podjetje Ormož. - redno vzdrževanje objektov predvsem pa pokrivanje tekočih stroškov objektov v uporabi KS Ormož je bilo moteno in z rednim zamikom, ker ni sistemsko rešeno vzdrževanje predvsem vaških domov. - najemne pogodbe za uporabo objekta osnovne šole Hum nam je uspelo uskladiti in podpisati z dvema uporabnikoma, vendar pa je še precej prostora v šoli na razpolago. Ker ni sredstev za investicijsko vzdrževanje objekt počasi propada. - tržnica v Ormožu je premalo izkoriščena in je bila predana Občini Ormož. - tekoče vzdrževanje Doma kulture Ormož se z najemnino in prispevkom Občine Ormož pokriva, saj je izkoriščenost prostorov dobra. Za investicijsko vzdrževanje pa bo v naslednjih letih potrebno zagotoviti dodatna sredstva to je predvsem za obnovo ostrešja in nabavo nekatere najnujnejše opreme. Že v letu 2003 smo prenehali z kinopredstavami zaradi zastarele opreme. Za ponovno delo kina bi bilo potrebno obnoviti kinoprojektorja. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III - - Denacionalizacija Doma kulture kljub našim večkratnim urgencam še vedno ni rešena. srečanje starejših krajanov smo izvedli v sodelovanju z Osnovno šolo Ormož. Obisk na prireditvi je bil večji kot pretekla leta. tekoče vzdrževanje športnih objektov smo izvajali preko Komunalnega podjetja Ormož, čeprav še ta dejavnost ni sistemsko rešena ali je v pristojnosti KS ali Občine. V zadnjih dveh letih nam občina ni pokrivala stroškov. z investicijskim vzdrževanjem Doma krajanov Dobrava še nismo pričeli in upamo, da bomo v letu 2006. Za ta namen dobivamo sredstva od prodaje kabelskega sistema. Prihodki Krajevne skupnosti Ormož so bili letu 2004 realizirani v višini 22.311.096 SIT od tega je 8.268.175 SIT lastnih, ostalo pa so prejeta sredstva od Občine Ormož za izvajanje prenesenih dejavnosti. Razporeditev prihodkov in odhodkov je razvidna iz finančnega poročila in priloženih obrazcev. Ormož, 22.02.2006 Predsednik sveta KS Ormož Anton Šalamon POJASNILA K IZKAZU BILANCA STANJA NA DAN 31.12.2005 TER BILANCI PRIHODKOV IN ODHODKOV ZA LETO 2005 VSI PODATKI SO NAVEDENI V TISOČ TOLARJEV 23 31.3.2006 poti 36, najemnino grobov 603 in uporabo dvorane 36, torej v skupnem znesku 2.759. Druge kratkoročne terjatve so v znesku 133 in se nanašajo na DDV. Neplačani odhodki so 9.929 in so od predhodnega leta le nekoliko večji. Kratkoročne obveznosti do dobaviteljev so 8.292. Ostajajo odprte obveznosti za javne poti in vzdrževanje igrišč, za katere nismo prejeli tekočih transferjev v ta namen. Neporavnane so tudi obveznosti, katere zapadejo za plačilo šele v letu 2006 ter obveznosti, prejete v januarju 2006, njihova storitev pa se nanaša na december 2005, zato so na dan 31.12.2005 evidentirane kot neporavnane. Obveznosti do uporabnikov enotnega kontnega načrta so 19. Neplačani prihodki so v znesku 5.002. Pasivne časovne razmejitve ostajajo nespremenjene v znesku 1.667. Splošni sklad predstavlja vrednost 73.084. Skupna vrednost prihodkov znaša 22.311, kar predstavlja 110% prihodkov glede na predhodno leto. Tekoči prihodki so v višini 7.728. Prihodki od premoženja so nekoliko manjši. Precej višji so prihodki od prodaje blaga in storitev v znesku 797. Prihodke od prodaje osnovnih sredstev smo evidentirali v višini 700. Transferni prihodki so glede na lansko leto z indeksom 117% in v znesku 13.883. Prihodke proračuna lahko tudi ocenimo v višini 62% celotnih prihodkov v letu 2005. Porabljeni so bili glede na njihov namen . Skupni odhodki so v znesku 23.138.Tekoči odhodki so evidentirani v višini 22.401. Pisarniški material je 853, energija 5.140, službena potovanja 66 in drugi operativni odhodki 2.349. Največji tekoči odhodek je tekoče vzdrževanje v znesku 13.993 in je v višini 62% vseh tekočih odhodkov. Investicijski odhodki so v višini 737 za nabavo opreme 58, za nakup drugih osnovnih sredstev 505, študije projektov so 174. Finančnih terjatev in naložb ni bilo. V uvodu bilance stanja je prikaz dolgoročnih sredstev v upravljanju v znesku 70.805. Vrednost neopredmetenih dolgoročnih sredstev je 716, popravek znaša 405. Nepremičnine predstavljajo vrednost 112.477, popravek vrednosti nepremičnin je razviden v znesku 43.797. Vrednost opreme in drugih opredmetenih sredstev je razvidna v znesku 7.084, njen popravek vrednosti pa 6.496. Dolgoročno dana posojila in depoziti so v višini 1.226. Na dan 31.12.2005 je dobroimetje pri finančni ustanovi 316. Kratkoročne terjatve do kupcev so v znesku 4.737. Uporaba poslovnih prostorov je neporavnana v znesku 1.013, ostale terjatve za znesek 3.724. Kupce, do katerih imamo terjatve smo pred koncem leta dvakrat pisno opominjali. Kratkoročne obveznosti do uporabnikov enotnega kontnega načrta so za zimsko službo 2.084, javne Izkaz računa financiranja nam prikaže primanjkljaj sredstev na računu v znesku 827. Prihodkov in odhodkov in režijskih obratih ni. Stanje in gibanje kapitalskih naložb in posojil je 1.226. Neopredmetena in opredmetena dolgoročna sredstva predstavljajo vrednost 69.579. Dolgoročne premoženjske pravice znašajo 311, zemljišča 8.999, neodpisana vrednost zgradb znaša 59.681 in opreme 588. Ormož, 22.02.2006 Pripravila: Majda Žiher Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 24 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 25 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 26 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III KRAJEVNA SKUPNOST PODGORCI POSLOVNO POROČILO ZA LETO 2005 Krajevna skupnost Podgorci posreduje v skladu z Zakonom o finančnem poslovanju Občini Ormož, Oddelek za finance,poslovno poročilo o delu KS Podgorci za leto 2005, ki je naslednje: 1. Krajevna skupnost Podgorci je poslovala v letu 2005 v skladu s sprejetim programom dela in finančnim načrtom, ki ga je sprejel svet KS in občinski svet. 2. Vse naloge zapisane in sprejete v programu dela ter ovrednotene v finančnem načrtu smo realizirali. Prišlo je tudi do manjših odstopanj v prihodkih in prav tako v odhodkih za kar smo naredili notranje prerazporeditve sredstev in podali tudi pojasnila k prerazporeditvam. 3. Proračunska sredstva, ki smo jih prejeli iz občinskega proračuna občine Ormož smo uporabili v skladu s sprejetim finančnim načrtom strogo namensko na postavkah za katere so bila prejeta. Zaradi več neurij med letom smo zaprosili občino za dodatna sredstva za pokritje vseh stroškov. Sredstva nam je občina odobrila in tako pokrili vsa dodatno izvedena dela na vzdrževanju javnih poti. 4. Krajevna skupnost Podgorci je torej dosegla v letu 2005 skoraj vse zastavljene cilje predvidene v sprejetih programih, tako da je ocena poslovnega leta dobra. Na nekaterih postavkah smo zadane naloge celo nekoliko presegli. 5. Krajevna skupnost je za posamezna področja del izdelala letne programe vzdrževalnih del, ki jih je obravnaval in sprejel svet KS, seveda v skladu z razpoložljivimi sredstvi. Tako so bili npr. izdelani letni programi za: tekoče vzdrževanje javnih poti, za tekoče in investicijsko vzdrževanje pokopališča, za izvajanje zimske službe itd. 6. Za izvajanje posameznih del smo na podlagi zbiranja ponudb za javna naročila manjših vrednosti izbrali najugodnejšega ponudnika s katerim smo sklenili pogodbo. K izvedbi pravnosti pravilnih postopkov izbora izvajalcev del smo si pridobili tudi soglasje župana. 7. Pred zaključkom leta smo imenovali inventurne komisije in ob koncu leta izvedli inventure, v Oddelku za finance občine Ormož je bil izdelan zaključni račun, ki je bil posredovan ustreznim institucijam. 8. Svet KS je zasedal v letu 2005 na 4 rednih sejah in 1 izredni seji. Svet je na sejah obravnaval finančni načrt, zaključni račun, programe posameznih del, imenoval dobitnike plaket ob krajevnem prazniku, imenoval inventurne 27 31.3.2006 komisije in sodeloval v skladu s statutom občine pri vseh ostalih nalogah po dogovoru z občino. 9. Končna ugotovitev je, da je KS Podgorci poslovala v letu 2005 v skladu s Statutom občine Ormož, z navodili občinske uprave ter v skladu z zakonodajo. Poslovanje je bilo uspešno in zaključeno pozitivno. V Podgorcih dne: 31. 01. 2006 PREDSEDNIK SVETA KS PODGORCI Janko MEŠKO POJASNILA K IZKAZU BILANCA STANJA NA DAN 31.12.2005 TER BILANCI PRIHODKOV IN ODHODKOV ZA LETO 2005 VSI PODATKI SO NAVEDENI V TISOČ TOLARJEV V uvodu bilance stanja je prikaz dolgoročnih sredstev v upravljanju v znesku 12.893. Vrednost nepremičnin znaša 19.200, vrednost popravka je v znesku 6.499. Vrednost opreme je 2.769, popravek vrednosti opreme je v znesku 2.577. Na dan 31.12.2005 je dobroimetje pri finančni ustanovi 1.819. Kratkoročne terjatve do kupcev znašajo 76. Kupce, do katerih smo imeli med letom izpostavljene terjatve smo pisno opominjali. Kratkoročne terjatve do uporabnikov enotnega kontnega načrta so 1.318. Odprte postavke so za zimsko službo 1.071, javne poti 24 in terjatve za najemnino grobov 223. Druge kratkoročne terjatve se nanašajo na DDV in so v višini 6. Neplačani odhodki so v znesku 1.508. Kratkoročne obveznosti do dobaviteljev so v znesku 1.502 in so posledica obveznosti, katerih zapadlost za plačilo je šele v letu 2006 in prejete obveznosti v januarju 2006, katere se nanašajo na opravljene storitve v decembru 2005 in so na dan 31.12.2005 evidentirane kot obveznost. Kratkoročne obveznosti iz poslovanja v višini 214 se nanašajo na obračun DDV. Obveznosti do uporabnikov enotnega kontnega načrta so 8. Neplačani prihodki so v znesku 1.193. Splošni sklad je povečan na 14.703. Skupni prihodki znašajo 10.350 in so 119% glede na predhodno leto. Od tega so tekoči prihodki od obresti, pogrebnih storitev, najemnin in drugih nedavčnih prihodkov v znesku 2.875 in so z indeksom 98% glede na predhodno leto. Transferni prihodki iz proračuna so večji in znašajo 7.475. Sredstva iz občinskega proračuna znašajo 72% vseh prihodkov v letu 2005 in so bila porabljena Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 28 namensko. Skupni odhodki so realizirani v znesku 9.657 in so z indeksom 110% glede na leto 2004. Tekoči odhodki predstavljajo odhodke v znesku 9.121. Največji tekoči odhodek je 5.398 in je namenjen tekočemu vzdrževanju. Tekoči transferji so namenska sredstva za vzdrževanje kulturnih domov in so v znesku 536. Investicijskih odhodkov ni bilo. Finančnih terjatev in naložb ni bilo, prav tako ne dolgoročnih kapitalskih naložb in posojil. V izkazu prihodkov in odhodkov režijskih obratov nimamo postavk. Izkaz računa financiranja nam prikaže povečanje sredstev na računu za 693. Stanje in gibanje neopredmetenih in opredmetenih osnovnih sredstev je 12.893. Od tega so zemljišča 559, zgradbe 12.142 in oprema 192. Ormož, 23.02.2006 Pripravila: Majda Žiher Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 29 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 30 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 31 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 32 31.3.2006 KRAJEVNA SKUPNOST SREDIŠČE OB DRAVI - druga prejeta sredstva: za druge tekoče namene (stroške krajevnega praznika) Ohodki KS v letu 2005 so bili naslednji: POSLOVNO POROČILO ZA LETO 2005 1. Krajevna skupnost Središče ob Dravi deluje v skladu s Statutom Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 3/14 z dne 26. 9. 1999). Svet krajevne skupnosti kot najvišji organ odloča o zadevah iz pristojnosti KS na svojih sejah. Svet KS je v letu 2005 imel štiri redne in štiri izredne seje. Na svojih sejah je svet KS razpravljal in sklepal o naslednjem: - o zaključnem računu in poročilih k zaključnemu računu za leto 2004, - o občinskem proračunu za leto 2005, odvodnji Obrež, razsvetljavi Obrež, dolgovih do KS, mladinski sobi v Sokolani, - o programu praznovanja krajevnega praznika in podelitvi priznanj KS, - o tekočem vzdrževanju javnih poti v letu 2005, - o poteku pogrebnih svečanosti na pokopališču v Središču in o nadaljnjem izvajanju pogrebnih svečanosti na pokopališču, - o nadaljevanju del na pokopališču, - o predlogu rebalansa finančnega načrta KS za leto 2005, - o nadaljevanju del na pokopališču: vzdrževanja pokopališča, - o nabavi opreme za Sokolano in ureditvi sobe v kletnih prostorih, - o pobudi za ustanovitev občine Središče ob Dravi, - o imenovanju inventurne komisije, - o predlogu finančnega načrta KS za leto 2005, - o predlogu proračuna Občine Ormož za leto 2006. Krajevna skupnost Središče ob Dravi je imela v letu 2005 naslednje prihodke: 1. Lastne prihodke: - prihodki od najemnin za grobove na pokopališču - prihodki od pogrebne dejavnosti - od najemnin za poslovne prostore - prihodki od soglasij za postavitev spomenikov na pokopališču - drugi izredni nedavčni prihodki 2. Prihodke iz proračuna občine Ormož: - za redno dejavnost - za vzdrževanje občinskih javnih poti - za izvajanje zimske službe - za tekoče vzdrževanje kulturnih dvoran - za tekoče vzdrževanje športnega igrišča - za srečanje starejših krajanov 2. 3. Iz leta 2004 je bil z rebalansom prenesen ostanek neporabljenih sredstev krajevnega samoprispevka za: tekoče vzdrževanje cest, investicijsko vzdrževanje javne razsvetljave v Obrežu, investicijsko vzdrževanje kulturne dvorane. Realizirano pa je bilo naslednje: - tekoče vzdrževanje javnih poti delno - sredstva namenjena za javno razsvetljavo Obrež so z rebalansom bila prenesena na tekoče vzdrževanje javnih poti, saj je vzdrževanje javne razsvetljave v pristojnosti občine. Od tega se ostanek neporabljenih sredstev za tekoče vzdrževanje javnih poti v znesku 1.332.397,69 prenese v leto 2006 za tekoče vzdrževanje javnih poti v KS. Neporabljena sredstva za investicijsko vzdrževanje kulturne dvorane v višini 1.041.813,00 se prav tako prenesejo v leto 2006 za nabavo potrebne opreme v Sokolani. Iz sredstev zbranih od najemnin za grobove, pogrebne dejavnosti in prihodkov od soglasij so bila sredstva namensko porabljena za: - stroške tekočega vzdrževanja pokopališča in mrliške veže (elektrika, voda, odvoz smeti, gorivo, razni potrošni material); - izvedeno je bilo investicijsko vzdrževanje na pokopališču: nabavljen je bil prevozni kontejner za biološke odpadke, izvedena je bila položitev robnikov in postavitev napisnih tabel - sredstva za plačo in druge izdatke za zaposlenega. Namenska sredstva iz proračuna občine so bila porabljena za: - tekoče vzdrževanje javnih poti; - zimsko službo; - za tekoče vzdrževanje športnega igrišča, - za tekoče vzdrževanje kulturnih dvoran - za srečanje starejših občanov - za druge tekoče namene (stroške krajevnega praznika) Središče ob Dravi, 17.02.2006 PREDSEDNIK KRAJEVNE SKUPNOSTI SREDIŠČE OB DRAVI Toni JELOVICA POJASNILA K IZKAZU BILANCA STANJA NA DAN 31.12.2005 TER BILANCI PRIHODKOV IN ODHODKOV ZA LETO 2005 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III VSI PODATKI SO NAVEDENI V TISOČ TOLARJEV Bilanca stanja nam najprej prikaže vrednost dolgoročnih sredstev v upravljanju v znesku 53.610. Vrednost nepremičnin znaša 67.228, vrednost popravka je 13.918. Vrednost opreme je razvidna v znesku 2.474, popravek vrednosti opreme znaša 2.174. Na dan 31.12.2005 je bilo dobroimetje pri finančni ustanovi 2.724. Kratkoročne terjatve do kupcev znašajo 119. terjatve se nanašajo na soglasje za spomenik 4 ter najemnine in uporabo prostora 115. Terjatve do uporabnikov enotnega kontnega načrta so v znesku 1.239. Odprte postavke so za zimsko službo v višini 771 ter najemnino grobov 468. Druge kratkoročne terjatve so v znesku 35 in se nanašajo na DDV. Neplačani odhodki so v višini 1.567. Obveznosti do zaposlenih se nanašajo na plačo zaposlenega za mesec december 2005 in so v znesku 198. Kratkoročne obveznosti do dobaviteljev so v višini 1.298. Obveznosti so z valuto plačila v letu 2006, vendar se glede na opravljeno storitev nanašajo na december 2005, zato so na dan 31.12.2005 evidentirane kot neporavnane. Kratkoročne obveznosti iz poslovanja se nanašajo na obračun DDV, ki je poravnan januarja 2006. Kratkoročne obveznosti do uporabnikov enotnega kontnega načrta so 71, neplačane prihodke zasledimo v znesku 1.297. Splošni sklad ima vrednost 55.948. 33 31.3.2006 Prav tako ni postavke v obrazcu dolgoročnih kapitalskih naložb in posojil. Celotna vrednost neopredmetenih dolgoročnih in opredmetenih osnovnih sredstev znaša 53.610. Vrednost zemljišč je 2.322, zgradb 50.988 ter opreme 300. Ormož, 23.02.2006 PRIPRAVILA: Majda Žiher Skupni prihodki znašajo 12.373. Tekoči prihodki so v višini 48% celotnih prihodkov in so v znesku 5.888. Nanašajo se na prihodke od obresti, prodaje storitev ter druge nedavčne prihodke. Transferni prihodki iz proračuna znašajo 6.485, kar je 67% glede na predhodno leto. Skupni odhodki so v znesku 13.213 in dosegajo indeks glede na predhodno koledarsko leto 58%. Pri skupnih tekočih odhodkih ni bistvenih sprememb. Plače in drugi izdatki zaposlenim so v višini 2.255, prispevki delodajalcev so v skupnem znesku 404. Izdatke za blago in storitve imamo evidentirane v višini 9.951. Največje odhodke zasledimo za tekoče vzdrževanje 5.313, pri porabi energije 2.558 in drugih operativnih odhodkih 1.290. Investicijski odhodki in tekoči transferi so bistveno manjši glede na preteklo leto. Tekoči transferi so namenska sredstva v višini 453. Nakazana so bila za starejše občane v višini 287 in za tekoče vzdrževanje športnih igrišč 166. Investicijski odhodki v višini 150 so porabljeni za nakup opreme na pokopališču. Izkaz računa financiranja nam pokaže zmanjšanje sredstev na računih za 840. Finančnih terjatev in naložb ni bilo. Prihodkov in odhodkov v režijskih obratih nimamo. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 34 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 35 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 36 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III KRAJEVNA SKUPNOST SVETI TOMAŽ 37 31.3.2006 ohraniti obstoječo stanje v smislu tekočega vzdrževanja, bomo morali povišati najemnino za grobove. POSLOVNO POROČILO ZA LETO 2005 Krajevna skupnost Sveti Tomaž je ožji del ( lokalne skupnosti)Občine Ormož. Je pravna oseba javnega prava, ki je bila ustanovljena s Statutom občine Ormož ( Uradni vestnik občine Ormož št. 11/1999). Krajevna skupnost izvaja dela in naloge iz svoje pristojnosti in prenesenih nalog od strani občine Ormož in sicer na področju tekoče vzdrževanje javnih poti, pokopališke dejavnosti, pogrebne dejavnosti ter urejanja pokopališča pri Sv. Tomažu. Izvajamo tudi tekoče vzdrževanje zunanjih športnih objektov za in na račun občine Ormož. Lahko bi trdili, da so programski cilji za leto 2005 doseženi na področjih kjer ima Krajevna skupnost pristojnosti, nikakor pa to ne drži za programske in investicijske cilje občine na področju komunalne infrastrukture ( vodovod, ceste, pločniki, kanalizacija, javna razsvetljava..). Tudi v letošnjem letu ni prišlo do nobene modernizacije občinskih cest na območju naše KS Sveti Tomaž. Izpadla je tudi investicija izgradnje avtobusnega postajališča in parkirišča, pločnika ter javne razsvetljave ob avtobusnem postajališču. Znani so nam zapleti v zvezi z pridobitvijo potrebnega zemljišča. Na podobni način je izpadla izgradnja kanalizacije, pločnika ter javne razsvetljave tudi v letu 2004 od križišča pri Santi do avtobusne postaje v centru Sv. Tomaža. Izpadla je tudi izgradnja primarnega vodovoda v Rucmancih- Britkošak. Letni delovni in finančni načrt Sveta KS Sv. Tomaž je bil uresničen. Dosegli smo nekoliko višje prihodke, na drugi strani pa odhodke za tekoče vzdrževanje javnih poti za odpravo posledic po neurjih ter za zimsko službo.Prejeli smo tudi nekaj sredstev za pokrivanje stroškov E-točke. Zbrali smo prostovoljne prispevke pri krajanih za obnovitvena dela na pokopališču in pri mrliški vežici. Javni sklad RS za kulturne dejavnosti nam je namenil 150.000,00 sit za obnovitvena dela lesenega odra v dvorani. S sodelovanjem krajanov smo opravili tudi to nalogo. Tekoče vzdrževanje pokopališča je močno obremenjeno z odvozom odpadkov. Stroški odvoza nas stanejo približujejo 30% vseh zbranih sredstev iz naslova najemnin za grobove. Z novim kocesionarjem so se stroški povečali, na to pa vpliva tudi ločeno zbiranje odpadkov ( sveč in kovinskih pokrov od sveč).V kolikor bomo želeli Nekih nedopustnih in nepričakovanih posledic pri izvajanju delovnega in finančnega programa za leto 2005 ni bilo. Trudimo se biti gospodarni z razpoložljivimi lastnimi sredstvi ter narediti čim z namenskimi sredstvi občinskega proračuna. V kraju imamo to srečo, da smo krajani še vedno pripravljeni finančno in z lastnim delom sodelovati pri programskih nalogah. Navajamo nekaj večjih programskih in delovnih nalog: Izvajanje zimske službe je opravljalo Komunalno podjetje Ormož d.o.o. ter Grad-Trgo d.o.o, Savci. Ocenjujemo, da so dela potekala dobro. Na problem naletimo v zvezi z nekategoriziranimi cestami in dovoznimi potmi. Občani nam trdijo,da plačujejo nadomestilo za uporabo stavbnih zemljišč in preprosto pričakujejo, da bodo imeli do svojih domov vzdrževane ceste v smislu tekočega vzdrževanja ter zimske službe. Občini predlagamo, da izloči plačevanje nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za vse tiste lastnike objektov in stavbnih zemljišč, ki ne živijo ob občinskih cestah in so oddaljeni preko 100 m od kategoriziranih občinskih cest. Na ta način bi bila obremenitev občanov pravičnejša, nikoli pa ne bo pravična za vse. Tekoče vzdrževanje javnih poti je potekalo dobro, dela je izvajalo Komunalno podjetje Ormož d.o.o.. Tekoče vzdrževanje pokopališča, pokopališko in pogrebno dejavnost izvajamo preko podjemnih pogodb. Delo je utečeno in relativno dobro poteka. S prejetimi sredstvi za tekoče vzdrževanje dvorane ne moremo biti zadovoljni , ker je možno z njimi postoriti samo najnujnejše. Stroški goriva, stroški električne energije so zelo poskočili v primerjavi s povišanjem proračunskih sredstev na leto. Pridobljena sredstva nam ne bodo več pokrivala niti stroškov ogrevanja in električne energije ter čiščenja. Poskrbeli smo tudi za tekoče vzdrževanje športnega igrišča. Do investicijskih vlaganj ponovno ni prišlo. Veselice na igrišču ne morejo biti izgovor. Svet KS Sv. Tomaž soglaša, da se po končani ureditvi in obnovitvi igrišča veselice prepovejo. Vzporedno z takšno odločitvijo je potrebno poskrbeti za novo javno površino za zunanje prireditve. Želimo si, da bi se odpravile te velike razlike glede urejenosti športnih igrišč v občini Ormož. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 38 31.3.2006 Podatki iz finančnega načrta: Prihodki v letu 2005 Ostanek iz leta 2004 Skupaj = Odhodki v letu 2005 Ostanek na dan 31.12.2005 Razporeditev prihodkov in odhodkov je razvidna iz finančnega poročila in priloženih obrazcev. Sveti Tomaž, 24.02.2006 Predsednik sveta KS Sv. Tomaž Mirko CVETKO POJASNILA K IZKAZU BILANCA STANJA NA DAN 31.12.2005 TER BILANCI PRIHODKOV IN ODHODKOV ZA LETO 2005 23.548.012,60 sit 828.954,00 sit 24.376.966,60 sit 24.225.522,85 sit 151.443,75 sit prihodki od obresti, najemnin in drugih nedavčnih prihodkov v znesku 7.959. Transferni prihodki iz proračuna znašajo 15.439, prejeta sredstva javnih skladov so 150 in so prav tako namenska. Prejeta sredstva proračuna v primerjavi z ostalimi prihodki v letu 2005 znašajo 66% celotnih prihodkov. Skupni odhodki so realizirani v znesku 24.225 SIT. Tekoči odhodki so realizirani v znesku 21.799, od katerih je še vedno največji odhodek za tekoče vzdrževanje 14.683, ostali odhodki so pisarniški material 914, energija 2.475, prevozni stroški 45, službena potovanja 207 ter drugi operativni odhodki 3.475 SIT. Investicijski odhodki so v znesku 2.426. Oprema je bila nabavljena v znesku 1.068, nakup drugih osnovnih sredstev 1.250 ter študije izvedljivosti projektov 108. Finančnih terjatev in naložb ni bilo, prav tako ne dolgoročnih kapitalskih naložb in posojil. VSI PODATKI SO NAVEDENI V TISOČ TOLARJEV V uvodu bilance stanja je prikaz dolgoročnih sredstev v upravljanju v znesku 24.448. Vrednost nepremičnin znaša 29.748, vrednost popravka je v znesku 5.510. Vrednost opreme je 4.164, popravek opreme je v znesku 3.954 SIT. Na dan 31.12.2005 je bilo dobroimetje pri finančni ustanovi 338. Kratkoročne terjatve do kupcev so 345 in so za uporabo dvorane 7, pogrebne stroške 31, ogrevanje 47 in terjatve iz preteklih let 260. Kratkoročne terjatve do uporabnikov enotnega kontnega načrta so v znesku 2.835 SIT in sicer za zimsko službo 2.303, javne poti 92 in 440 SIT za najemnino grobov. Neplačani odhodki so 3.312. Kratkoročne obveznosti do dobaviteljev so v znesku 2.938. Obveznosti so z zapadlostjo plačila v januarju 2006, ali pa so prispele v januarju 2006, vendar so glede na opravljeno storitev v decembru 2005 tako tudi evidentirane. Druge kratkoročne obveznosti iz poslovanja so 583, kratkoročne obveznosti do uporabnikov enotnega kontnega načrta so 8. Neplačani prihodki so 2.860 SIT, pasivne časovne razmejitve ostajajo v enakem znesku 289 . Splošni sklad je razviden v višini 24.600. V izkazu prihodkov in odhodkov režijskih obratov nimamo postavk. Izkaz računa financiranja nam prikaže zmanjšanje sredstev na računu za 677. Stanje in gibanje neopredmetenih in opredmetenih osnovnih sredstev je 24.448. Od tega so zemljišča 535, zgradbe 23.703 in oprema 210 SIT. Ormož, 22.02.2006 Pripravila: Majda Žiher Skupni prihodki znašajo 23.548 in so z indeksom 108% glede na predhodno leto. Od tega so tekoči Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 39 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 40 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 41 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 42 31.3.2006 KRAJEVNA SKUPNOST VELIKA NEDELJA POSLOVNO POROČILO ZA LETO 2005 Krajevna skupnost Velika Nedelja v skladu z Zakonom o finančnem poslovanju posreduje občini Ormož, oddelku za finance poslovno poročilo o delovanju KS Velika Nedelja za leto 2005 in je naslednje: 1. Krajevna skupnost Velika Nedelja je poslovala v letu 2005 v skladu s sprejetim programom dela in finančnim načrtom, ki ga je sprejel svet KS in občinski svet. 2. Vse naloge zapisane in sprejete v programu dela ter ovrednotene v finančnem načrtu smo realizirali, oziroma celo na nekaterih področjih presegli. Prišlo je tudi do manjših odstopanj v odhodkih, za kar smo naredili notranjo prerazporeditev sredstev in podali Oddelku za finance pojasnila. Prerazporeditev sredstev so izdelane na PPS obrazcih in so priloga tega poročila. 3. Proračunska sredstva, ki smo jih prejeli iz občinskega proračuna občine Ormož v skladu s sprejetim finančnim načrtom smo uporabili strogo namensko kot so bila dodeljena. Zaradi velikega števila neurij v letu 2005 smo občino zaprosili za dodatna sredstva za tekoče vzdrževanje javnih poti za pokritje nepredvidenih stroškov, ki so se pojavili pri vzdrževanju. Odobrena sredstva občine smo strogo namensko uporabili za pokritje nastalih dodatnih ne planiranih stroškov. 4. Krajevna skupnost Velika Nedelja je za posamezna področja izdelala letne programe vzdrževalnih del, ki jih je obravnaval in sprejel svet KS, seveda v skladu z razpoložljivimi sredstvi. Tako so bili npr. izdelani in sprejeti letni programi del za: tekoče vzdrževanje javnih poti, tekoče in investicijsko vzdrževanje pokopališča in vežice, za izvajanje zimske službe itd. 5. Krajevna skupnost Velika Nedelja je torej realizirala v letu 2005 vse zastavljene naloge predvidene v letnem programu dela. 6. Za izvajanje posameznih del smo v skladu z Zakonom o javnih naročilih zbirali ponudbe, izbrali najugodnejše ponudnike del in z njimi sklenili pogodbe. Prav tako smo si pridobili k izboru izvajalcev del soglasje župana. 7. Pred zaključkom leta smo imenovali inventurne komisije in na koncu leta izvedli inventuro popisa osnovnih 8. 9. sredstev in drobnega inventarja kakor tudi inventuro popisa terjatev in obveznosti. Vso potrebno dokumentacijo smo dostavili občini Ormož zaradi izdelave zaključnega računa. Svet KS je zasedal v letu 2005 na 3 rednih in 2 izrednih sejah sveta. Svet je tako obravnaval in sprejel finančni načrt KS, program tekočega in investicijskega vzdrževanja pokopališča in mrliške vežice, program tekočega vzdrževanja javnih poti , program izvajanja zimske službe, sprejel sklep o dobitnikih plakete Velike Nedelje na krajevnem prazniku, ter obravnaval nekaj manjših zadev v pristojnosti sveta KS. Končna ugotovitev je, da je KS Velika Nedelja poslovala v letu 2005 v skladu s Statutom občine Ormož, navodili občine in v skladu z zakonodajo. Poslovanje se ocenjuje kot uspešno in je bilo zaključeno pozitivno. V Veliki Nedelji dne: 09. 02. 2006 PREDSEDNIK SVETA KS VELIKA NEDELJA Anton ŽUMBAR POJASNILA K IZKAZU BILANCA STANJA NA DAN 31.12.2005 TER BILANCI PRIHODKOV IN ODHODKOV ZA LETO 2005 VSI PODATKI SO NAVEDENI V TISOČ TOLARJEV V uvodu bilance stanja je prikaz dolgoročnih sredstev v upravljanju v znesku 44.166. Vrednost nepremičnin znaša 59.627, vrednost popravka le teh je v znesku 16.704. Vrednost opreme je 5.975, popravek opreme 4.732. Na dan 31.12.2005 je dobroimetje pri finančni ustanovi 1.769. Kratkoročne terjatve do kupcev so se zmanjšale na 68, kar je 29% lanskoletnih terjatev. Dolžnike smo pisno opominjali. Kratkoročne terjatve do uporabnikov enotnega kontnega načrta so 2.429. Odprte postavke imamo za zimsko službo v višini 2.000, javne poti 71 in najemnino grobov 358. Druge kratkoročne terjatve v znesku 25 in se nanašajo na DDV. Neplačani odhodki so se glede na predhodno leto povečali na 3.885. Obveznosti do dobaviteljev so v znesku 3.040. Kratkoročne obveznosti so posledica obveznosti, katerih zapadlost za plačilo je šele v januarju 2006 in obveznosti , prejete šele v januarju 2006, vendar je bila njihova storitev Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 43 opravljena v decembru 2005. Prav zaradi tega so na dan 31.12.2005 evidentirane kot neporavnana obveznost. Med temi odprtimi postavkami so največje obveznosti za zimsko službo, za katero imamo terjatve do proračunskega porabnika. Do uporabnikov enotnega kontnega načrta imamo obveznost v znesku 14. Neplačani prihodki predstavljajo znesek 3.280. Splošni sklad je v znesku 45.637. Skupni prihodki znašajo 15.657. Od tega so tekoči prihodki od obresti, najemnin in drugih nedavčnih prihodkov v znesku 4.717, kar je 97% lanskoletnih tekočih prihodkov. Prihodki od obresti so 29, iz premoženja 3.980. Prihodki od prodaje blaga in storitev so 590. Nedavčni prihodki so 118. Transferni prihodki iz proračuna so večji in znašajo 10.940. Porabljeni so namensko in znašajo 70% vseh prihodkov. Skupni odhodki so realizirani v višini 14.665. Tekoči odhodki so v znesku 14.405 ter znašajo 98% celotnih odhodkov. Med tekočimi odhodki je pisarniški material 813, energija 2.806, izdatki za službeno potovanje 90. Največji odhodek je tekoče vzdrževanje v znesku 9.065, kar je 63% vseh tekočih odhodkov v letu 2005. Operativni odhodki so v višini 1.631. Investicijski odhodki so v višini 260 za nabavo druge opreme. Finančnih terjatev in naložb ni bilo, prav tako ni postavk v obrazcu dolgoročnih kapitalskih naložb in posojil. V izkazu prihodkov in odhodkov režijskih obratov nimamo postavk. Izkaz računa financiranja nam prikaže povečanje sredstev na računu za 992. Stanje in gibanje neopredmetenih in opredmetenih osnovnih sredstev je 44.166. Od tega so zemljišča 277, zgradbe 42.646 in oprema 1.243. Ormož, 24.02.2006 Pripravila: Majda Žiher Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 44 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 45 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006 Poročevalec, št. 2/III 46 31.3.2006 OBRAZLOŽITEV REALIZACIJE FINANČNEGA NAČRTA JAVNE RAZVOJNE AGENCIJE OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2005 Konec leta je izkazan ostanek sredstev višini 0,3 mio SIT, ki se prenese v leto 2006. A. PRIHODKI JAVNA RAZVOJNA AGENCIJA ORMOŽ Prihodki leta 2005 so bili realizirani v višni 21,0 mio SIT, kar je v primerjavi s planom za 3,0 mio SIT oziroma 16,6% več. Glede na sprejeti finančni načrt so pri realizaciji zajeta sredstva iz prenosa sredstev iz leta 2004 v višini 0,6 mio SIT, ustvarjeni pa so bili dodatni prihodki od opravljanja storitev na trgu v všini 3,5 mio SIT ter prihodki iz naslova obresti v višini 11 tisoč SIT. Realizirani prihodki iz občinskega proračuna so v globalu glede na planirane manjši za 0,5 mio SIT, predvsem na račun manjših izdatkov za materialne stroške in izdatke povezane z delovanjem TIC-a so le ti v skupni višini manjši za 1,0 mio SIT, medtem ko so prihodki za izplačilo izdatkov povezanih s plačami večji za 0,5 mio SIT. B. ODHODKI Odhodki leta 2005 so v primerjavi s planom finančnega načrta večji za 2,5 mio SIT oziroma za 13,7%. 1. Stroški dela S sprejetim finančnim načrtom so bila zagotovljena sredstva za dva zaposlena. Konec aprila 2005 je bil v skladu s sistemizacijo delovnih mest zaposlen delavec na delovnem mestu – vodja projektov, kateri se je pokrival iz prihodkov od opravljanja storitev na trgu. Zaradi navedenega so izdatki za zaposlene (stroški dela) v primerjavi s sprejetim planom večji za 3,5 mio SIT in znašajo 15,6 mio SIT. 2. Izdatki za blago in storitve Izdatki za blago in storitve so v primerjavi s planom manjši za 0,5 mio SIT oziroma za 15,2%. Med postavkami v sklopu te skupine so odstopanja saj je bilo pri pripravi finančnega načrta težko oceniti dejansko porabo, ker v letu 2004 agencija ni poslovala celo leta. Večina odhodkov razen pisarniškega materiala in storitev ter izdatkov za energijo, vodo, komunalne storitve in komunikacije je manjša kot je bilo planirano. 3. Izdatki za program dela agencije – TIC Izdatki za delovanje TIC-a so v primerjavi s planiranimi manjši za 0,5 mio SIT oziroma za slabih 20%. Tu je potrebno navesti, da je težko potegniti ločnico med stroški agencije in TIC-a saj gre za uporabo istih prostorov in ostalih sredstev. POSLOVNO POROČILO ZA LETO 2005 Podlaga za ustanovitev Javne razvojne agencije občine Ormož, javna agencija, je bil Odlok o ustanovitvi agencije (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8), ki ga je sprejel Občinski svet občine Ormož na svoji 40. seji, dne 20. 07. 2002. Agencija je bila ustanovljena z namenom opravljanja razvojnih in strokovnih nalog, predvsem sodelovanja pri pripravi regionalnega in skupnih razvojnih programov ter drugih nalog s področja regionalne in občinske strukturne politike v občini Ormož, zlasti nalog, ki se nanašajo na pospeševanje gospodarskega, socialnega, prostorskega in okoljskega razvoja ter izvajalskih nalog s področja strukturne politike. Vpis javne agencije v sodni register je bil opravljen 19. 11. 2002. Javna agencija je bila registrirana za opravljanje naslednjih dejavnosti: - prostorsko, urbanistično in krajinsko načrtovanje - arhitekturno in gradbeno projektiranje in z njim povezano tehnično svetovanje oglaševanje - prevajanje - fotokopiranje in drugo razmnoževanje - druga splošna tajniška opravila - prirejanje razstav, sejmov in kongresov - druge poslovne dejavnosti, d.n. - splošna dejavnost javne uprave - urejanje zdravstva, izobraževanja, kulture in drugih socialnih storitev, razen obveznega socialnega zavarovanja - urejanje gospodarskih področij za učinkovitejše poslovanje - drugo izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje, d.n. BILANCA STANJA Iz bilance stanje je razvidno, da je bilo na dan 31. 12. 2005 stanje sredstev na računu 1.338 tisoč SIT. Na dan 31. 12. 2005 izkazujemo kratkoročne terjatve iz financiranja v višini 1.245 tisoč SIT. Kratkoročne obveznosti do dobaviteljev znašajo 232 tisoč SIT. V bilanci stanja na dan 31. 12. 2005 prikazujemo presežek prihodkov nad odhodki v višini 887 tisoč SIT, obveznosti do zaposlenih 1.207 tisoč SIT in druge kratkoročne obveznosti iz poslovanja 259 tisoč SIT. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 47 IZKAZ PRIHODKOV IN ODHODKOV – po vrstah dejavnosti Iz izkaza prihodkov in odhodkov je razvidno, da na dan 31.12.2005 izkazujemo 11 tisoč SIT prihodkov (obresti za sredstva na podračunih). Celotni odhodki v letu 2005 so znašali 20.970 tisoč SIT. Za poslovno leto 2005 izkazujemo presežek prihodkov nad odhodki v višini 267 tisoč SIT. Presežek prihodkov iz prejšnjih let, namenjen pokrivanju odhodkov obračunskega obdobja znaša 619 tisoč SIT. Ormož, 28. 02.2006 Dr. Slavko Gregurec 31.3.2006 Pregled poslovanja gospodarskih družb in samostojnih podjetnikov v občini Ormož v letu 2004 ter aktualno gibanje zaposlenosti Po podatkih AJPESa je v letu 2004 v ormoški občini poslovalo 120 gospodarskih družb in 287 samostojnih podjetnikov. Med gospodarskimi družbami sta dve veliki, sedem srednjih in 111 malih. Med gospodarskimi družbami je med malimi podjetji ena družba več kot predhodno leto. V letu 2004 je bilo v gospodarskih družbah zaposlenih 2664 oseb, kar je 37 manj kot leto prej. Število samostojnih podjetnikov se povečalo za 3, medtem ko se je število zaposlenih zmanjšalo za 7 glede na leto 2003. Objava prispevka »Stanje gospodarstva in razvojne možnosti občine Ormož« v časopisu FINANCE št. 57 marec 2005 Projekt Vse na enem mestu - VEM POROČILO O DELOVANJU JAVNE RAZVOJNE AGENCIJE OBČINE ORMOŽ V 2005 Javna razvojna agencija Ormož je bila ustanovljena s temeljnim namenom opravljanja strokovnih, razvojnih in tekočih nalog s področja pospeševanja gospodarskega, socialnega, okoljskega in prostorskega razvoja občine. Agencija deluje v javnem interesu kot neprofitna organizacija že dve leti in zaposluje dva magistra ter enega doktorja znanosti. Aktivnosti ki so bile opravljene v letu 2005 so predvsem: Letno poročilo o izvajanju strateškega razvojnega načrta občine Ormož 2002-2006 V februarju 2005 je Agencija pripravila v skladu z zahtevo iz strateškega razvojnega programa občine Ormož letno poročilo o njegovem izvajanju. Občina je v letu 2003 in 2004 investirala v infrastrukturo in komunalno gospodarstvo cca. 1.65 mrd SIT in sicer: na področju vodoobskrbe 281 mio, ekologije 408 mio, kanalizacije in čistilnih naprav 348 mio, ravnanja z odpadki 161 mio ter varnost na cesti 221 mio SIT. Prometna in komunikacijska povezanost občine kot predpogoj hitrejšega gospodarskega razvoja se bo bistveno izboljšala z izgradnjo hitre ceste Ormož Slovenska Bistrica ter elektrifikacijo in izgradnjo drugega tira Pragersko - Ormož, kar je v nacionalnem programu in se predvideva realizirati v naslednjih petih letih. Izgradnja potrebne infrastrukture ne vpliva neposredno na povečanje zaposlenosti, vpliva pa na ustvarjanje pogojev za hitrejši gospodarski napredek in posredno dvig življenjske ravni občanov Javna razvojna agencija je skupaj s Prleško razvojno agencijo Ljutomer uspešno pripravila razpisno dokumentacijo in uspela pridobiti sredstva na razpisu za projekt »Vse na enem mestu.« oz. VEM v višini več kot 100.000 EURov. S tem projektom smo zagotovili vso potrebno opremo za funkcioniranje VEM točke ter brezplačno šolanje za pridobitev licenciranega podjetniškega svetovalca. Projekt bo trajal 10 mesecev, VEM točki pa bosta predvideno začeli delovati proti koncu leta 2006 Projekt Središče za trajnostni razvoj Podravja – STRPnost V času od julija do začetka novembra 2005 je v okviru projekta Središče za trajnostni razvoj Podravja - STRPnost v prostorih Javne razvojne agencije občine Ormož delovala Info točka. Namen info točke je bil različnim ciljnim skupinam: - dolgotrajno brezposelnim, ki iz različnih razlogov težje najdejo zaposlitev, iskalcem prve zaposlitve, osebam, ki iščejo na trgu dela priložnost za (samo)zaposlitev, mladim, z namenom lažjega vstopa na trg dela, mladim, ki niso dokončali šolanja, brezposelnim ženskam in starejšim osebam, Projekt Računalniško opismenjevanje brezposelnih - ROB Javna agencija občine Ormož je kot partner skupaj z Ljudsko univerzo iz Ormoža uspešno pripravila razpisno dokumentacijo in uspela pridobiti sredstva na razpisu Ministrstva za delo, družino in socialne Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III zadeve za projekt računalniškega opismenjevanja brezposelnih oseb – ROB v občini Ormož v višini nekaj čez 150.000 EUR. Projekt Študija tržnih priložnosti poslovne cone Ormož Agencija se je prijavila na razpis Ministrstva za gospodarstvo in Nacionalnega programa PHARE projekt »Študija tržnih priložnosti poslovne cone Ormož«. Projekt je bil ocenjen na 72.000 EUR Investicijski program »Modernizacija javnih poti na področju krajevne skupnosti Kog« Javna razvojna agencija je za potrebe investitorja občine Ormož v skladu z Uredbo o enotni metodologiji za izdelavo programov za javna naročila investicijskega značaja pripravila investicijski program za modernizacijo javnih poti na področju KS Kog. Podjetniško svetovanje Agencije se je prav tako usposobila za svetovanje iz področja celotnega enotnega programskega dokumenta in iz področja podjetniškega programa. Svetovanje poteka vsako sredo in četrtek. Doslej se udeležilo svetovanja več kot 30 samostojnih podjetnikov, predstavnikov iz malih in srednjih podjetij, kmetov ter nekaj študentov in brezposelnih. Skrbništvo za občino Ormož na nacionalnem portalu Slovenske turistične organizacije Skrbimo za vnose podatkov o prireditvah, znamenitostih, ponudnikih ipd. na nacionalni turistični portal Slovenske turistične organizacije (www.slovenia-tourism.si/ormoz). Ko smo začeli v letu 2004 z vnosi podatkov, je bilo na portalu le 6 informacij o ponudbi v občini Ormož. 48 31.3.2006 Koledar prireditev v občini Ormož Koledar prireditev v občini Ormož izdajamo 4 × letno, in sicer za mesece januar – marec, april – junij, julij – september, oktober – december. Podatke o prireditvah (datum, ura in kraj prireditve, naziv prireditve, organizator, telefonska številka / mail naslov za dodatne informacije) zbiramo do 15. v mesecu pred izdajo koledarja prireditev. Promocija občine Ormož Pri promociji občine Ormož sodelujemo z mediji in drugimi organizacijami v in izven lokalnega okolja. Projekt Turistični barometer Projekt Turistični barometer na nacionalni ravni vodi Slovenska turistična organizacija. V okviru omenjenega projekta se zbirajo podatki o obiskovalcih glede na to, od kod prihajajo, kaj je namen njihovega obiska ter število. Podatke o obiskovalcih trenutno zbiramo in posredujemo na Slovensko turistično organizacijo v sodelovanju s Pokrajinskim muzejem Ptuj – enota Ormož in enota Velika Nedelja ter Zidanico Malek. Projekt Stranske poti so zanimivejše od glavnih (Next exit) Projekt Stranske poti so zanimivejše od glavnih (Next exit) je projekt, ki poteka na nacionalni ravni v koordinaciji Slovenske turistične organizacije in skrbnikov posameznih poti. Projekt omogoča: - večjo povezanost med ponudniki na nacionalni in lokalni ravni ter na Sončevi poti, kamor sodi v okviru projekta naše območje, Objava prispevka o upravljanju s človeškimi viri v turizmu v reviji Turizem, julij/avgust 2005, letnik IX/82 (izdajatelj Slovenska turistična organizacija) Usposabljanje in podelitev licenc lokalnim turističnim vodnikom na območju občine Ormož Julija 2005 smo podelili licence 21 lokalnim turističnim vodnikom na območju občine Ormož. To je dodatna storitev na področju turizma, ki je namenjena vsem, ki se s turizmom in gostinstvom ukvarjajo profesionalno, prostovoljno ali v okviru javnega serktorja v občini Ormož in tudi izven. Seznam vseh vodnikov je objavljen na občinski spletni strani in na spletni strani Slovenske turistične organizacije. Projekt Grundtvig - Socrates ljudi« »Povezovanje Prijavitelj projekta »Povezovanje ljudi« je Ljudska univerza Ormož, pri projektu pa kot slovenski partner sodeluje tudi Javna razvojna agencija občine Ormož. Gre za mednarodni projekt, v katerem poleg Slovenije sodelujejo še predstavniki Švedske (nosilci projekta) in Litve. Vsebina projekta V okviru projekta mobilnosti želimo ugotoviti vrste diskriminacije v lokalnem okolju in javnih ustanovah, s katerimi se srečujejo zaposleni in Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2/III 49 osebe, ki tja prihajajo oziroma tam živijo ter poiskati možnosti za vključevanje skupin na robu družbenega dogajanja v treh državah, ki so projektne partnerice (building bridges). Ugotovitve na osnovi analize stanja bodo izhodišče za razvoj in načrtovanje ustreznih aktivnosti za preseganje tovrstnih problemov v lokalni skupnosti. Dr. Slavko Gregurec direktor Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.3.2006