• IZOLIRKA SKOK V IZVOZ V zadnjih letih se pred vse naše gospodarstvo poslavlja zahteva po aktivnejšem in bolj organiziranem vključevanju v mednarodno trgo-vinsko menjavo. Tudi v Izolirki smo na podlagi analiz poslovanja ugo-tovili. da je naša edina perspektiva večje vključevanje v mednarodno deiitev dela. Le z večjim izvozom bomo lahko trzišču ponudili kvali-tetnejšc materiale in povečali svuj dohodek. pa je znašal 51.606.000 din. Prvi negotovi koraki so bili na-rejeni v letu 1981, ko je Izolirka (|, >m'u1:i L.ii-v.rtihilni !/vd/ '. dm ku.uii.il. |i- »fuc •...!¦.,«. .^ 6,745.000 din. V I. polletju le-tošnjega leta se je vrednost kon-vertibilnega izvoza dvignila na 25,400.000 din — skupni izvoz Vrcdnost celotnega izvoza je predsravljaln v lctošnjcm I. pol-.ilizacije Pot do takih rozultalov nikakor ni bila lahka in preprosta. Najprej smo morali prcmagati svoje »poslovne navade« tako v proizvodnji kot v drugih službah. Tuji trg — posebno v lctih recesije, ko jc najbolj prizadcta prav gradbcna dcjavnnst — ne do-pušča nobenih zastojcv pri dobavi, poslabšanju kvalitete ipd.. kar pa je na jugoslovanskem trgu vsc preveč običajn«. Nadaljevanjc na 3. strani (Nadaljevanje s I. strani) Cilj naših prizadevanj jc zago-tovitev kvalitetnih surovin. ki jih proizvajajo lc v drlavah OECD. in doseganie stika s proizvodn jo istovrstnih materialov zunaj Ju-goslavije, da bi se lahko čimbolj enaki>pravno spuslili v konku-renčni boj z njo. Tch nalog se-veda ne moremo opraviti v lctu ali dveh, kot dolgoročni cilj pa je dosegljiv. Kot vso jugoslovansko indu-strijo, ki sc usmorja v izvoz, pa nas pri teh naporih najboli ovi-. rajo spreminjanje možnosti go-spodarjenja pri nas. visoke ccnc domačih surovin. nercdni ruki dobav le-tch in hitro spreminja-njo zu.".anje-trgovinskih predpi-sov. Izolirka jc znana kol prnizva ja- lec z zelo širokim izborom izola-cijskih izdelkov. To skušamo čimbolj izkoristiti tudi pri po-nudbi na inozcmskem tržišču. saj lahko vsakemu kupcu zagoto-vimo izdclkc, ki jih potrebujc. Usposobili smo se do te merc. da lahko ustrežcmo skoraj vsem tchničnim zahtovam. ki jih pred-pisujcjo zavodi za kontrolo ka-kovosti v zahodni Evropi. Delež izvoza posameznih iz-delkov v njihovi celotni rcalizaci ji niha od 30 do 5 %. Za zunanji trg ie najzanimivejša mineralna volna, saj izvažamo 30% proi-zvodn je našcga tozda Jesenice. Delavd Izolirke sm« trdno od-ločeni nadaljevati z razvojno smerjo zadnjih let, saj le v tem vi-dimo našo dolgoročno pcrspcSiti- VO> ANDREJ CETINSKI vodja komerciale