Najlepše območje organizirane gradnje enodružinskih hišic NAŠA občina slovi med dru-gim tudi po izredno hitri gradnji stanovanjskih poslo-pij ter živahnem dotoku no-vega prebivalstva. Tako sta-nuje sedaj na območju naše občine že skoraj toliko pre-bivalcev, kot jih je imela pred začetkom II. svetovne vojne vsa Ljubljana. Štcvilo novega prebivalstva na ob-močju naše občine še vedno narašča, saj nenehno odpira-mo nova gradbišča. Največje in najpomemb-nejše stanovanjsko gradbišče v Sloveniji je nedvomno so-seska S-6 v Dravljah, kjer vidno rastejo krasni novi bloki in stolpnice. Ker se je 60 % anketiranih stanovanjskih interesentov izjavilo za gradnjo individu-alnih enodružinskih hišic, bo šc letos na območju Kosez in Draveljske gmajne odprto tudi najlcpše in največje or-ganizirano gradbišče enodru-žinskih hišic, ki bodo graje-ne po najnovejših dosežkih mednarodnega načina kom-pleksne gradnje. KJE BO NAJLEPŠE INt NAJVECJE NASELJE ENODRUŽINSKIH HIŠIC? NOVO naselje enodružinskih individualnih hišic v Kose-zah bo na obeh straneh Po-dutiškc ceste. Na vzhodu bo obdano s športnim parkom, na jugu s koseškim gozdom, na zahodu s sodobno avto-mobilsko cesto, na severu pa z zelenim pasom soseske S-6. Naselje individualnih hišic na Draveljski gmajni bo na obeh straneh Kamnogoriške ceste. Na vzhodu bo mejilo na sodobno avtomobilsko cesto, na jugu in zahodu na gmajno in gozdove, na seve-ru pa na zelenico ob novi soseski S-7. Obe naselji na Kosezah in Draveljski gmajni bosta imeli skupno nad 1.000 individual-nih hišic. Na vzhodni strani tega naselja bodo zgrajeni tudi visoki bloki, ki naj prispeva.jo k pocenitvi komu-nalnih objektov in stroškov gradnje. To bo soseska S-10, ki bo ena najlepših v Ljub-l.jani, saj bo obdana s šport-nimi in otroškimi igrišči, ko-pališči, gozdovi, parki, drevo-redi itd. KDAJ SE ZAČNE GRADNJA ENODRUŽINSKIH HIŠIC? V SEJNI dvorani občinske skupščine je že razstava ma-ket novih enodružinskih na-selij. Predvidene so tri raz-lične variante, in sicer va-rianta s predvsem atrijskimi hišicami, varianta s klasični-mi enodružinskimi hišicami, obdanimi z vrtovi, in varian-ta z vrstnimi, industrijsko montažnimi hišicami, tipa Jelovica iz škofje Loke in Marles iz Maribora. Po javni razpravi bosta ob-činska skupščina in nato še Mestni svet Ijubljanski do-končno sklepala o ureditvi tega naselja. Nato bo stano-vanjsko podjetje Standard najprej celotno območje no-vih naselij komunalno so-dobno opremilo z vsemi po-trebnimi komunalnimi na-pravami, kot npr. kanaliza-cijo, vodovodom, toplovo-dom, električno instalacijo, javno razsvetl.javo, asfaltira-nimi cestami, drevoredi itd. Nato bo Standard zgradil te-melje za vse hišice, nakar bo investitorjem prepuščeno, da sami odločajo o obliki in na-činu nadaljnje gradnje. KAKŠNE BODO CENE IN KDO BO IMEL PREDNOST? TA VPRAŠANJA zanimajo vse stanovanjske interesente, zaradi tega moramo končno spregovoriti tudi o tem. Zemljišče v velikosti 300 do 500 ali tudi več kvadratnih metrov bo skupno z vso do-kumentacijo in gradbenim dovoljcniem stalo do 3 mili-jone S-din. Sama gradnja bo stala glede na velikost stavb ter kvaliteto izdelave od 17 milijonov starih din dalje. Pri gradnji bodo imeli prednost tisti, ki bodo razpo-lagali z gotovino; za pretež-no večino interesentov bo to gotovo najtežji problem. UREDITEV STANOVANJSKEGA NASELJA OB CELOVŠKI CESTI V DRAVLJAH OD VSEH pozabljene Drav-lje prihajajo sedaj v središče stanovanjske gradnje. Poleg blokovske gradnje v soseski S-6 in pozneje tudi v soseski S-7 ter gradenj enodružin-skih hišic v bodoči soseski S-10 na Kosezah in Dravelj-ski gmajni, se pripravlja sta-novanjska izgradnja tudi ob Celovški cesti do draveljske-ga pokopališča. V zvezi s to gradnjo so bili v avli občinske skupščine razstavljeni načrti in makete z obrazložitvijo v treh različ-nih variantah. Večina Dra-veljčanov se navdušuje za vi-soko blokovsko gradnjo ob Celovški cesti, saj bi taka gradnja zgostila število pre-bivalstva na tem območju ter s tem pospešila tudi nu.j-no potrebno izgradnjo raznih komunalnih naprav, trgovin-ske in servisne mreže, šolstva itd. Vse to bo prispevalo tudi k olepšanju Celovške ceste kot najpomembnejše vpad-nice v Ljubljano ter hkrati zgostilo in kvalitetno oboga-tilo trolejbusne povezave te-ga predela mesta z drugimi mestnimi območji. P. Š.