SKUPŠČINSKI DOLENJSKI LIST za občine ČRNOMELJ, KRŠKO, METLIKA, NOVO MESTO, RIBNICA IN TREBNJE Letnik XVIII. Novo mesto, 26. marca 1981 št. 9 VSEBINA OBČINA 58. ČRNOMELJ Sklep o potrditvi odmika od sprejetega urbanističnega načrta Cmomelja in urbanističnega načrta Semiča zaradi izdelave zazidalnih načrtov za družinsko stanovanjsko gradnjo OBČINA KR S KO 59. Odredba o preventivnih ukrepih za preprečevanje in zatiranje živalskih kužnih bolezni za območje občine 60. 61. Krško v letu 1981 Družbeni dogovor o občinski skupnosti za cene Sklep o javni razgrnitvi osnutka zazidalnega načrta „stara kolonija” Senovo in osnutka zazidave za Podbočje MEDOBČINSKE OB JAVE 62. Samoupravni sporazum o ustanovitvi medobčinske skupnosti z a zaposlovanje za Dolenjsko Občina Črnomelj 58. Na podlagi 15. člena zakona o urbanističnem planiranju (Uradni list SRS štev. 16/67 in 27/72) in 212. člena statuta občine Črnomelj je izvršni svet skupščine občine Črnomelj na seji dne 11. 3. 1981 sprejel naslednji SKLEP o potrditvi odmlea od sprejete-ga urbanističnega načrta Črnomlja in urbanističnega načrta Semiča zaradi izdelave zazidalnih načrtov za družinsko stanovanjdco gradnjo. 1. Dovoli se odmik od urbanističnega načrta Črnomlja za območje A 19 tako, da se namesto kmetijske zazidave območje uredi z zazidalnim načrtom za družinsko stanovanjsko gradnjo. Meja tega območja se podaljša do križišča cest za Adlešiče in Griblje. 2. Dovoli se odmik od urbanističnega načrta Semiča na območju Vavpče vasi tako, da se območje urbanističnega načrta poveča za zemljišča naslednjih pare. štev. k. o. Semič: 1325/1, 1325/2, 1328/1, 1328/2, 1329, 1332, 1347, 1330/1, 1343, 1344, 1345, 1348/1, 1330/2, 1348/2, 1348/3, 1349, 1352/1, 1365/1, 1350, 1354, 1355, 1356, 1360, 1362/2, 1363, 1376/4. 3. Dovoljena odmika se upoštevata pri izdelavi zazidalnih načrtov za navedena območja in pri novelaciji urbanistične dokumentacije. 4. Ta sklep začne veljati po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 350—2/81 Datum: 11.3.1981 Predsednik izvršnega sveta skupščine občine Črnomelj: JANKO GLADEK, 1. r. Obilna Krško 59. Na podlagi 2. odstavka 2. člena odredbe o prventivnih cepljenjih in diagnostičnih ter drugih preiskavah v letu 1981 (Ur. list SRS, št. 33-1621/80) in 150. člena statuta občine Krško (Skupščinski Dolenjski list št. 20—207/78) je izvršni svet skupščine občine Krško na seji dne 9. 3.1981 sprejel ODREDBO o preventivnih ukrepih za preprečevanje in zatiranje žival-skih kužnih bolezni za območje občine Krško v letu 1981 1. člen Zaradi ugotavljanja, odkrivanja, preprečevanja in zatiran- ja kužnih bolezni mora Posavski veterinarski zavod Brežice v letu 1981 opraviti vse ukrepe, odrejene s to odredbo. Posestniki živali so dolžni izvajati ukrepe iz te odredbe. 2. člen Preventivna cepljenja se morajo opraviti tolikokrat, koli-korkrat je potrebno, da so živali stalno zaščitene. 3. člen Preventivno cepljenje psov, starih več kot 4 mesece proti steklini, mora biti opravljeno do 30. aprila 1981. Psi, poleženi do 31. avgusta 1981, morajo biti cepljeni proti steklini v decembru 1981. 4. člen Proti prašičji kugi je treba preventivno cepiti prašiče v gospodarstvih, ki imajo 10 ali več plemenskih svinj oziroma 50 pitancev. Proti tej bolezni je treba zaščititi prašiče, ki so hranjeni s pomijami ali odpadki živalskega izvora. Preventivno cepljenje se opravi s sevom K lapiniziranega virusa tolikokrat, kolikorkrat je potrebno, da bodo živali stalno zaščitene. 5. člen Proti vraničnemu prisadu je treba dvakrat cepiti vse kopitarje, goveda in ovce v naseljih: - Ardro in Sela pri Raki (krajevni urad RAKA) — Apnenik, Ardro pri Vel. Trnu, Črešnjice, Jelševec, Nova gora, Mali Trn, Dalce, Lomno, Sniečice in Veliki Trn (Krajevni urad VELIKI TRN) - Gornji Leskovec - gospodarstva Bavec Franc, Ribič Jože in Požeg Franc (krajevni urad SENOVO). 6. člen Tuberkulinizacijo govedi je Gitrebno opraviti v naseljih: bna, Spodnja Libna, Vrbina, Stari grad / Krško, Pleteije, Kostanj ek, Zdole, Ravne, Pesje, Dolenja vas / Krško, Kremen, Bučerca, Sremič, Sotelsko, Krško Leskovec, Pristava / Leskovec, Veliki Podlog, M. Podlog, Drnovo, Gorica / Leskovec, Jelše, Vihre, Mrtvice, Brege, Zadovinek, Gržeča vas, Velika vas, Gorenja vas, Veniše, Selce, Brezje / Leskovec, Stolovnik, Senovo, Armeško, Lokve, Gorica / Brestanica, Anže, Raztez, Mali Kamen, Veliki Kamen, Koprivnica, Veliki dol, Dovško, Brege / Senovo, Rožno, Presladol, Mrčna sela, Reštanj, Brestanica, Stranje, Dobrova, Sedem, Dol. Leskovec, Planina / Podbočje, Gradec, Brezje / Podbočje, Prušna vas, Frluga, Mladje, Brezovica Pristava / Podbočje, Dobrava / Podbočje, Slibrava / •Kostanjevica, Gor. Prekopa, Dol. Prekopa, Dobe, Čemeča vas, Črešnjevec, Ošterc, Dolšce, Avguštine, Velike Vodenice, Male Vodenice, Ržišče, Pod-strm, Kočariia, Ivanjše, Zabor-št, Grič, Orehovec in Kostanjevica. 7. člen Na brucelozo je treba preiskati enkrat letno z mlečno prstanasto preizkušnjo vse krave v hlevu individualnih proizvajalcev. 8. člen Bikom v pripustu je potrebno enkrat letno odvzeti kri za preiskavo na mehurčasti izpuščaj pri govedu. Preiskavo opravi VTOZD za veterinarstvo Biotehnične fakultete v Ljubljani. 9. člen Na kužno malokrvnost konj je treba preiskati vse plemenske žrebce in sicer s preiskavo krvi, ki jo opravi Zavod za mikrobiologijo in kužne bolezni Veterinarske fakultete v Zagrebu 10. člen čebelje družine vzrejevalcev matic je treba preiskati na hudo g.iilobo čebelje zalege, pršiča-vost, nosemavost in varoatozo. Preiskave opravi VTOZD za veterinarstvo Biotehnične fakultete v Ljubljani. Čebelje družine, ki so bile na paši v drugih republikah, je treba preiskati na varoatozo. Vzorce zimskega drobiija mora odvzeti Posavski veterinarski zavod Brežice in jih do 31. 3. 1981 poslati Živinorejsko veterinarskemu zavodu Celje, ki bo opravil potrebne preiskave. 11. člen ■ Preventivnp cepljenje kokoši in brojleijev proti atipični kokošji kugi mora biti opravljeno v obratih individualnih proizvajalcev, kjer pomeni reja perutnine pomembnejšo gospodarsko dejavnost. 12. člen Preventivno cepljenje proti steklini, prašičji kugi, vraničnemu prisadu, pregled na brucelozo z mlečno prstanasto preizkušnjo v individualnih gospodarstvih, odvzem krvi bikom v pripustu za preiskavo na mehurčasti izpuščaj pri govedu, odvzem krvi na kužno malokrvnost konj ter odvzem vzorcev zimskega drobirja za preiskavo na hudo gnilobo čebelje zalege, pršičavost, nosemavost in varoatozo, opravi Posavski veterinarski zavod Brežice - delovna enota Brestanica, v breme posebnega računa za zdravstveno varstvo živali pri skupščini občine Krško. 13. člen Ta odredba začne veljati osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 3-322-1/81 Datum: 9. 3. 1981 — Predsednik izvršnega sveta: ing. FRANC JUVANC, 1. r. 60. Na podlagi 4. odstavka 65. člena zakona o temeljih sistema cen in družbene kontrole cen (Ur. Ust SFRJ, št. 1-1/80, št. 'S 38—618/80) in 2. odstavka 33. člena zakona o pravicah in dolžnostih organov družbenopolitičnih skupnosti na podtoč-ju družbene kontrole cen in o skupnostih za cene (Ur. list SRS, št. 20-1136/80) sklenejo izvršni svet skupščine občine Krško, Medobčinska gospodarska zbornica za Posavje Krško, Občinski sindikalni svet Krško, Občinska konferenca SZDL Krško in Občinska konferenca svetov potrošnikov občine Krško (v nadaljnjem besedilu: udeleženci) DRUŽBENI DOGOVOR o občinski skupnosti za cene 1. člen S tem družbenim dogovorom zagotavljajo udeleženci pogoje za ustanovitev občinske skupnosti za cene (v nadaljnjem besedilu: skupnost). 2. člen Udeleženci soglašajo, da je potrebno skupnost ustanoviti in oblikovati tako, da bo s svojim delom zagotovila uresničevanje naslednjih skupnih ciljev: - samoupravno urejanje razmerij na področju cen proizvodov in storitev, ki so pomembni za občino, v skladu s sprejeto ekonomsko politiko, - usmerjanje in razvijanje samoupravnih odnosov in usklajevanje interesov samoupravnih organizacij in skupnosti za uresničevanje njihovih pravic in dolžnosti na področju cen proizvodov in storitev, pomembnih za občino, - uresničevanje sodelovanja in usklajevanja stališč o vseh vprašanjih, ki so skupnega pomena za udeležence pri pripravi osnov za določanje in izvajanje politike cen, in o drugih vprašanjih z delovnega področja skupnosti ter predlaganje ukrepov za izvajale politike cen, zagotavljanje pogojev za oblikovanje družbene kontrole cen, ki jo izvajajo samoupravne organizacije in skupnosti in organizirani potrošniki, - usklajevanje stališč in interesov temeljnih in drugih organizacij združenega dela in drugih samoupravnih organizacij in skupnosti pri predlaganju, določanju in izvajanju politike cen. 3. člen Udeleženci tega družbenega dogovora soglašajo, da opravlja skupnost svoje, z zakonom določene naloge in opravila na naslednji način: - pri pripravi osnov za določanje politike cen in pri predlaganju ukrepov za njeno izvajanje analizira gibanje cen proizvodov in storitev na posameznih področjih, panogah in 'skupinah dejavnosti, analizira tendence gibanja cen in ocenjuje pogoje, ki vplivajo na raven in razmetja cen; - daje strokovno pomoč temeljnim in drugim organizacijam združenega dela pri samoupravnem sporazumevanju in družbenem dogovarjanju o cenah proizvodov in storitev, pomembnih za občino; - v postopku družbenega dogovarjanja o cenah proizvodov in storitev, ki so pomembni za občino, sodeluje pri sklepanju družbenih dogovorov; - udeležencem družbenega dogovora pripravlja analize in podatke o vplivu predlaganih sprememb cen na poslovne stroške organizacij združenega dela in posameznih panog in grupacij, na življenjske stroške in razvoj družbenih proizvajalnih sil; - pri izvajanju družbene kontrole cen spremlja in ocenjuje uporabo kriterijev za oblikovanje cen, določenih z zakonom ter o tem z namenom, da se omogoči oblikovanje enakomernejših razmerij v primarni delitvi, obvešča zainteresirane organizacije združenega dela in druge samoupravne organizacije in skupnosti ter družbenopolitično skupnost; - pri izvajanju družbene kontrole cen in pri opravljanju nalog in opravil neposredne kontrole cen ocenjuje na način, določen z zakonom, razmere na trgu in razmerja cen; - izvršnemu svetu skupščine občine Krško predlaga ukrepe neposredne kontrole cen, če ugotovi, da so na trgu nastopile razmere, ki ne omogočajo gibanje razmerij cen v skladu z dogovorjeno politiko cen; - za izvršni svet skupščine občine Krško pripravlja analize gibanja cen, pogojev, v katerih so ta gibanja nastala in temeljnih vzrokov, ki so vplivali na gibanje cen; - na zahtevo drugih udeležencev opravlja zanje v okviru programa dela skupnosti analitična, strokovna in druga opravila. 4. člen Udeleženci soglašajo, da skupnost pri opravljanju svojih nalog in opravil sodeluje z znanstvenimi in drugimi specializiranimi organizacijami združenega dela. Na zahtevo temeljnih in drugih organizacij združenega dela in drugih samoupravnih organizacij in skupnosti jim izkazuje skupnost strokovno pomoč in z njimi strokovno sodeluje v skladu z zakonom in s tem družbenim dogovorom. Pri opravljanju nalog in / opravil v skladu z zakonom in s tem družbenim dogovorom zlasti sodeluje z drugimi skupnostmi za cene. Udeleženci soglašajo, da bodo v skladu s svojimi pravicami, obveznostmi in odgovornostmi in v okviru ciljev tega družbenega dogovora pripomogli k čimbolj učinkovitemu izvajanju nalog in opravil skupnosti, določenih z zakonom. 5. člen Udeleženci soglašajo, da svoje pravice, dolžnosti in odgovosnosti, določene z zakonom, uresničujejo v skupnosti: - s pospeševanjem družbenega dogovarjanja in samoupravnega sporazumevanja na področju cen; - s podajanjem svojih mnenj, predlogov in stališč v svetu skupnosti glede vprašanj z delovnega področja sveta skupnosti, z dajanjem pobud za sklic sej sveta za proučitev določenih vprašanj in oblikovanje strokovnih delovnih teles; - z uresničevanjem svojih pravic in dolžnosti tako neposredno kot prek svojih delegatov v svetu skupnosti; - z rednim obveščanjem skupnosti o pojavih in svojih ugotovitvah glede razvoja družbenoekonomskih odnosov, ki imajo vpliv na gibanje cen proizvodov in storitev, ki so pomembni za občino. 6. člen Udeleženci soglašajo, da se sredstva za delo v skupnosti zagotavljajo v proračunu občine in s plačevanjem nadomestil za storitve, ki jih skupnost opravlja v skladu s statutom samoupravnim organizacijam in skupnostim. Udeleženci soglašajo, da se višina sredstev, ki se zagotavljajo -v psoračunu občine, določi na podlagi obsega nalog4n opravil, določenega s programom dela skupnosti, in pogojev za opravljanje teh nalog in opravil. 7. člen Udeleženci soglašajo, da bodo v programu dela skupnosti, v skladu z njenimi pravicami, dolžnostmi in obveznostmi določene naloge in opravila, ki. jih mora skupnost opraviti za vsakega od udeležencev. Udeleženci soglašajo, da bodo neposredno sodelovali pri pripravi programa dela skupnosti in da bodo na program dela skupnosti dali svoje mnenje v roku 15 dni po njegovem prejemu. , 8. člen Udeleženci soglašajo, ,da je skupnost potrebno organizirati tako, da bo zagotovljeno strokovno, pravočasno, ekonomično in učinkovito opravljanje nalog in opravil z njenega delovnega področja. 9. člen Udeleženci soglašajo, da bodo svoje pravice upravljanja uresničevali preko delegatov v svetu skupnosti. Način dela in odločanja sveta skupnosti se natančneje določi s statutom skupnosti in s poslovnikom o delu sveta skupnosti. . 10. člen Udeleženci soglašajo, da vsak izmed njih določi imenovale in mandatno dobo svojih članov oz. svojega člana sveta skupnosti. 11. člen Način sprejemanja splošnih in posameznih aktov se natančneje določi s statutom skupnosti in s poslovnikom o delu skupnosti. 12. člen. Nadzor nad delom skupnosti, v okviru javnih pooblastil, določenih z zakonom, opravlja izvršni svet skupščine občine Krško. Udeleženci soglašajo, da nadzor nad delom skupnosti, razen sodelovanja pri upravljanju skupnosti prek svojih delegatov v svetu skupnosti, uresničujejo s spremljanjem poročil o delu skupnosti, proučevanjem problemov o delu skupnosti ter na način, določen s statutom skupnosti. 13. člen Udeleženci soglašajo, da se s samoupsavnim sporazumom o usta- DOLENJSKI LIST - št. 13 (1650) - 26. marca 1981 * - usklajuje in sprejema program *■< dela skupnih nalog, dogovorjenih z občinskimi skupnostmi skupnbsti za zaposlovanje; - določa politiko uporabe soli-«*•* darnostnih sredstev združenih v medobčinski skupnosti; % - obravnava vprašanja skupnega pomena v zvezi s skupnim programi-ranjem ukrepov; 0*. - obravnava in sprejema letna in »' druga poročila delovne skupnosti *.» (strokovne službe), ki se nanašajo na izvajanje nalog iz področja medob-činske skupnosti; - sklepa o sprejemu družbenih «►* dogovorov in samoupravnih spora- * , zumov, katarih podpisnik je medob- činska skupnost za zaposlovanje; - sklepa samoupravni sporazum o medsebojnih pravicah, obveznos- *■ tih in odgovornostih med medoD-v * činsko skupnostjo in strokovno službo (za opravljanje nalog iz pristojnosti medobčinske skup-nosti); - voli m razrešuje izvršilni odbor, *■* stalne in začasne odbore in komisije - predsednika ui namestnika pred-sednika skupščine; - sprejema poslovnik o svojem delu; - obravnava in rešuje vprašanja in »* zadeve, za katere se izrečejo občin->■ ,, ske skupnosti za zaposlovanje, ki *■« imajo po svoji naravi skupni pomen % za več občin; (.■* — imenuje in razrešuje sekretarja medobčinske skupnosti (vodjo stro-kovne službe); - sprejema poročilo o delu * izvršilnega odbora; - - opravlja druge zadeve, za , katere je pristojna po zakonu, tem » ' sporazumu, statutu in drugih samo-upravnih splošnih aktih medobčin- * ske skupnosti. 11. člen Skupščina medobčinske skupnos- ti sklepa veljavno, če je na seji prisotna večina delegatov s tem, da morajo biti prisotni delegati iz vsake občinske skupnosti. Skupščina sprejema sklepe z večino glasov prisotnih delegatov. 12. člen Pri odločanju skupščine medobčinske skupnosti je potrebno soglasje vseh delegatov, ko se sprejema: statut medobčinske skupnosti, pro- # gram dela, finančni načrt, zaključni račun, merila in osnove za delitev sredstev iz solidarnosti ter sredstev za delo organov medobčinske skupnosti in strokovne službe. Ce pri odločanju o zadevah iz prvega odstavka tega člena ni podano soglasje vseh delegacij, izvoli skupščina posebno komisijo, da opravi usklajevalni postopek med delegacijami, tako da predloži vsem delegacijam predlog sporazumne rešitve. Ce posamezne delegacije nasprotujejo predlogu komisije, se odločanje o taki zadevi odloži do naslednje seje skupščine s tem, da se zadeva vrne občinskim skupnostim za zaposlovanje z dodatnimi obrazložitvami m utemljitvami in novim predlogom za sklepanje. Usklajevalni postopek podrobneje določa statut medobčinske skupnosti. 13. člen Mandat predsednika in njegovega namestnika je štiri leta. Mandat predsednika in njegovega namestnika je stalen. Naloge, pooblastila, odgovornost in način izvolitve predsednika skupščine in njegovega namestnika ureja statut medobčinske skupnosti in poslovnik o delu skupščine. 2. Izvršilni odbor 14. člen Izvršilni organ skupščine medobčinske skupnosti je izvršilni odbor, ki ga sestavljajo delegati občinskih skupnosti za zaposlovanje in šteje 9 članov. Vsaka občinska skupnost za zaposlovanje ima v izvršilnem odboru po dva delegata. Tako dobljeno število delegatov se poveča za predsednika izvršilnega odbora. Izvršilni odbor sklepa veljavno, če je na seji prisotna večina delegatov, sklep pa je sprejet, če je zanj glasovala večina od skupnega števila izvršilnega odbora. Predsednika, njegovega namestnika in člane izvršilnega odbora izvoli na predlog občinskih skupnosti skupščine medobčinske skupnosti. Mandat izvršilnega odbora je štiri leta in je stalen. 15. člen Izvršilni odbor opravlja zlasji naslednje zadeve: - izvaja in uresničuje sklepe medobčinske skupnosti, - oblikuje predloge stališč o vprašanjih in zadevah, ki jih obravnava in o katerih odloča skupščina medobčinske skupnosti, - skrbi za izvrševanje programa dela in finančnega načrta medobčinske skupnosti, - . odloča v okviru sprejete politike ali posebnih pooblastil skupščine o nujnih zadevah, če skupščine ni mogoče sklicati, - odloča o zadevah, ki imajo podlago v že sprejetih stališčih skupščine in zadevajo tekoče poslovanje medobčinske skupnosti, - usmerja, spremlja in nadzoruje delo strokovne službe. - opravlja druge naloge, ki mu jih poveri skupščina medobčinske skupnosti oz. občinske skupnosti. Izvršilni odbor mora poročati o svojem delu skupščini medobčinske skupnosti. Podrobnejša določila o nalogah izvršilnega odbora ureja statut medobčinske skupnosti. * 3. Odbor samoupravne delavske kontrole 16. člen Delovni ljudje in občani, združeni v občinskih skupnostih, nadzorujejo delo medobčinske skupnosti in njenih organov neposredno in po organu samoupravne delavske kontrole. 17. člen Organ samoupravne delavske kontrole, Jci nadzoruje uresničevanje sklepov in pravic ter dolžnosti organov medobčinske skupnosti, racionalno porabo sredstev in gospodarnost poslovanja, je odbor samoupravne delavske kontrole. V odbor samoupravne delavske kontrole, ki ima 5 članov, izvoli vsaka občinska skupnost za zaposlovanje po enega delegata izmed članov odbora samoupravne delavske kontrole občinske skupnosti za zaposlovanje in predsednika, ki se ga izvoli iz enega izmed občinskih skupnosti. Mandat članov odbora traja štiri leta in je stalen. ' odrobnejše določbe o delu odbora ureja statut medobčinske skupnosti. 4. Odbor za LO in DS 18. člen Obrambne priprave in vse priprave ljudske obrambe in družbene samozaščite v medobčinski skupnosti opravlja in vodi odbor za LO in DS kot izvršilni organ skupščine medobčinske skupnosti. 19. člen Odbor za LO in DS imenuje skupščina medobčinske skupnosti iz vrst delegatov skupnosti in delavcev skupnosti strokovne službe. 20. člen Odbor za LO in DS ima 5 članov: redsednika, podpredsednika in 3 lane. 21. člen Naloge odbora določa statut medobčinske skupnosti in ostali splošni akti in zakoni. 5. Drugi odbori in komisije 22. člen Za proučitev posameznih vprašanj, pripravljanje predlogov in stališč za opravljanje drugih zadev iz svoje pristojnosti lahko imenuje skupščina medobčinske skupnosti stalne ali občasne odbore in komisije (pristojen je tudi izvršilni odbor za področjeTz svoje pristojnosti). Sestav, odgovornosti in obveznosti, mandat in druga določila o delu odbora in komisij se določi s sklepom o imenovanju. IV. RAZMERJA MED MEDOBČINSKO SKUPNOSTJO IN DRUGIMI SAMOUPRAVNIMI SKUPNOSTMI 23. člen Medobčinska skupnost sodeluje s samoupravnimi interesnimi skupnostmi, družbenopolitičnimi skupnostmi in družbenopolitičnimi organizacijami na območju, na katerem deluje, zaradi usklajevanja in koordiniranja nalog in zadev,, ki so skupnega pomena za dejavnost zaposlovanja. V. ZDRUŽEVANJE SREDSTEV V MEDOBČINSKI SKUPNOSTI 24. člen Za dosego ciljev medobčinske skupnosti delovni ljudje in občani, združeni v občinski skupnosti za zaposlovanje, s posebnim samoupravnim sporazumom združujejo sredstva za delo in delovanje medobčinske skupnosti. 25. člen S samoupravnim sporazumom občinske skupnosti za zaposlovanje združujejo sredstva za solidarnost, prelivanje in vzajemno financiranje izvajanja dogovoijenih minimalnih standardov dejavnosti in nalog, ki so dogovorjene po 5. členu tega sporazuma. Občinska skupnost, ki ne zagotovi sredstev naj manj v taki višini, da se z njimi zagotovi izvajanje dogovoijenih minimalnih standardov po sporazumu iz 1. odstavka tega člena, nima pravice do sredstev, zbranih v te namene. VI. STROKOVNA SLUŽBA 26. člen Strokovna služba občinskih skupnosti za zaposlovanje, ki se organizira kot delovna skupnost, opravlja strokovna, administrativna, pomožna in temu podobna opravila tudi za organe medobčinske skupnosti v obsegu, ki ga zahtevno skupno dogovoijene naloge občinskih skupnosti za zaposlovanje. VII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 27. člen Medobčinska skupnost je ustanovljena, ko sprejme ta samoupravni sporazum večina delavcev v več kot polovici temeljnih organizacijah na območju posameznih občin Črnomelj, Metlika, Novo mesto in Trebnje. Skupščina vsake občinske skupnosti za zaposlovanje sprejme ugotovitveni sklep, ko je pogoj iz prejšnjega odstavka na njenem območju izpolnjen. Ta samoupravni sporazum potrdi skupščina občine, kjer je sedež medobčinske skupnosti. 28. člen Ta sporazum se lahko spremeni ali dopolni po postopku, ki velja za njegov sprejem. 29. člen Vsi samoupravni splošni akti medobčinske skupnosti in delovne skupnosti strokovne službe se morajo uskladiti z določbami tega sporazuma v roku 6 mesecev od dneva ustanovitve. 30. člen Z ustanovitvijo medobčinske skupnosti po tem sporazumu preneha z delom obstoječa Samoupravna skupnost za zaposlovanje Novo mesto, ustanovljena s samoupravnim sporazumom dne 28. 12. 1974. 31. člen Predsednik skupščine skupnosti po prejšnjem členu tega sporazuma skliče novo skupščino medobčinske skupnosti, ustanovljene po tem sporazumu, ter ji predseduje do izvolitve predsednika. 32. člen Ta sporazum začne veljati osmi dan po sklenitvi sporazuma v smislu 23. člena tega sporazuma in se objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Stev.: 01-102/1-81 Datum: 15. 12. 1980