Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98 in 74/98), 21. člena Statuta občine Logatec.(LN, št. 4/95 in 7/95-popr.) in v skladu z Uredbo o skupnih osnovah in kriterijih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v organih državne uprave (Uradni list RS, št. 24/98 in 56/98) je Občinski svet Občine Logatec na 4. redni seji 15.4.1999 na predlog župana sprejel ODLOK o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Logatec /. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se ustanovi občinska uprava, določi organizacija in delovno področje ter urejajo druga vprašanja v zvezi z delovanjem j občinske uprave občine Logatec. 2. člen Občinska uprava opravlja upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine na delovnih področjih, ki so določeni s tem odlokom. Za posamezna področja lahko občina skupaj z drugimi občinami organizira skupno izvajanje določenih nalog. Organizacijo in način izvajanja skupnih nalog določijo občinski sveti občin na predlog županov ! z odloki. 3. člen Občinska uprava mora ravnati po usmeritvah občinskega sveta in župana ter na posameznih področjih izvajati politiko, ki sta jo določila občinski svet in župan. Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava sodeluje z občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, zavodi, podjetji, družbami in drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj in izkušenj ter podatkov in obvestil ter preko skupnih delovnih teles. 4. člen Javnost dela občinske uprave se zagotavlja z uradnimi sporočili ter z I dajanjem informacij sredstvom javnega obveščanja, novinarskimi konferencami, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah in drugih oblikah sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja oziroma na drug ustrezen način, ki omogoča javnosti, da se seznani z delom občinske uprave. Uradna sporočila za javnost, informacije, obvestila, pojasnila in druge podatke v smislu prejšnjega odstavka dajejo predstavnikom sredstev javnega obveščanja župan in direktor občinske uprave, po njunem pooblastilu pa lahko tudi drug delavec v občinski upravi. //. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE 5. člen Za opravljanje nalog občinske uprave se v Občini Logatec ustanovi I enovit organ: OBČINSKI URAD OBČINE LOGATEC s sedežem v Logatcu, Tržaška c. 15.(v nadaljnjem besedilu: občinska uprava). Občinska uprava zagotavlja: • strokovno, učinkovito in racionalno izvrševanje nalog občinske uprave, • zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti strank in drugih udeležencev v postopkih, • polno zaposlenost delavcev v občinski upravi in • učinkovito sodelovanje z drugimi organi in institucijami. 6. člen Občinska uprava opravlja strokovne, upravne, organizacijsko-tehnične in administrativne naloge na področju: • splošnih zadev, • normativno pravnih zadev, • upravnih zadev, • javnih financ, • gospodarskih dejavnosti in kmetijstva, • družbenih dejavnosti, • varstva okolja in urejanja prostora, • gospodarskih javnih služb in infrastrukture, • inšpekcijskega nadzorstva in občinskega redarstva, • gospodarjenja s stavbnimi zemljišči, Občinska uprava opravlja tudi druge naloge iz pristojnosti občine. 7. člen Na področju splošnih zadev opravlja občinska uprava naslednje naloge: • strokovna, organizacijska, administrativna in tehnična opravila za potrebe župana, občinskega sveta in njegovih delovnih teles, za člane občinskega sveta, nadzorni odbor ter druge občinske organe; • kadrovske zadeve; • sprejem in odprava pošte ter arhiviranje za potrebe občinskih organov; • vzdrževanje opreme in sredstev za delo občinskih organov in uprave; • avtomatska obdelava podatkov za potrebe organov občine; • za civilno zaščito in reševanje; • strokovna pomoč krajevnim skupnostim pri njihovem delovanju in • druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje. 8. člen Na področju normativno-pravnih zadev občinska uprava opravlja naslednje naloge: • priprava splošnih in drugih aktov ter mnenj in stališč, ki jih sprejemajo župan, občinski svet in drugi občinski organi; • sestavljanje pogodb, ocena sprejetih pogodb in pravno spremljanje pogodb; • strokovno pravna pomoč pri izvajanju volilnih opravil; • pravna pomoč županu, občinskemu svetu in drugim občinskim organom; • izvensodne poravnave sporov; • zastopanje interesov občine pri sporih na sodiščih ter pri drugih državnih organih; • druge naloge, ki spadajo v to področje. 9. člen Na področju upravnih zadev občinska uprava opravlja naslednje naloge: • vodi upravni postopek in izdaja odločbe v teh postopkih na I. stopnji; • vodi evidenco o upravnih stvareh; • sodeluje v upravnih postopkih, ki jih vodijo drugi pristojni organi; • opravlja druge naloge s področja upravnih zadev. 10. člen Na področju javnih financ občinska uprava opravlja naslednje naloge: • pripravlja proračun in skrbi za njegovo izvrševanje v skladu s predpisi, ki urejajo to področje; • pripravlja finančna poročila in zaključni račun proračuna; • zagotavlja strokovno pomoč občinskim organom pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih in drugih aktov s področja javnih financ; • opravlja finančno-knjigovodska in druga strokovna opravila za proračun, občinske sklade, režijske obrate, krajevne skupnosti; • spremlja, analizira in oblikuje cene iz pristojnosti občine in daje mnenje k oblikovanju cen iz koncesijskih razmerij; • spremlja in analazira davke iz občinske pristojnosti in v skladu z zakonom pripravlja strokovne podlage za njihovo uvedbo oz. usklajevanje; • pripravlja premoženjsko bilanco občine; • opravlja druge naloge, ki spadajo v to področje. 11. člen Na področju gospodarstva občinska uprava opravlja naslednje naloge: • pripravlja strategijo razvoja občine ter programske usmeritve in programe razvoja posameznih dejavnosti s področja gospodarstva; • izvaja strokovne naloge za občino in njene organe, kadar je občina ustanovitelj ali soustanovitelj javnega podjetja ali zavoda na področju gospodarskih javnih služb; • izvaja naloge na področju turistično gospodarske dejavnosti in koordinira delo izvajalcev na tem področju; • izvaja funkcijo usklajevalca in izvajalca skupnih nalog za pospeševanje razvoja posameznih področij; • opravlja naloge v zvezi z gospodarjenjem z občinskimi zgradbami in drugimi nepremičninami; • spremlja in analizira gopodarska gibanja v občini; • opravlja druge naloge s tega področja. 12. člen Na področju družbenih dejavnosti občinska uprava opravlja naslednje naloge: • pripravlja razvojne usmeritve in razvojne programe na različnih področjih družbenih dejavnosti; • skrbi za realizacijo programov v skladu s proračunom, koordinira delovanje različnih subjektov na področjih družbenih dejavnosti in nadzira izvajanje programov; • pripravlja in izvaja programe javnih del; • opravlja druge naloge, ki sodijo v področje družbenih dejavnosti. 13. člen Na področju urejanja prostora občinska uprava opravlja naslednje naloge: • pripravlja programska izhodišča za sprejemanje prostorskih aktov in pripravlja smernice za izdelavo prostorskih izvedbenih aktov; • pripravlja prostorske akte občine; • izdaja lokacijsko dokumentacijo; • vodi evidenco posegov v prostor in analizira stanje posegov v prostor; • izvaja strokovne naloge in dela na področju stanovanjske dejavnosti; • nudi strokovno pomoč pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora; • opravlja druge naloge, ki spadajo v to področje. 14. člen Na področju varstva okolja občinska uprava opravlja naslednje naloge: • pripravlja programe varstva okolja, operativne programe in študije ranljivosti okolja za območje občine; • pripravlja sanacijske programe za odpravo posledic in virov obremenitve okolja in skrbi za njihovo izvedbo; • opravlja druge upravne naloge varstva okolja, ki jih določajo posebni predpisi s področja varstva okolja; • opravlja druge naloge, ki spadajo v to področje. 15. člen Na področju gospodarskih javnih služb in infrastrukture občinska uprava opravlja naslednje naloge: • pripravlja strokovne podlage za ustanovitev in organizacijo gospodarskih javnih služb; • izdeluje programe razvoja gospodarskih javnih služb, skrbi za njihovo izvajanje in izvaja nadzor nad njihovim izvajanjem; • pripravlja programe na področju komunalnih dejavnosti, občinskih in gozdnih cest ter prometa in zvez; • pripravlja projekte in investicijske programe ter opravlja nadzor nad investicijami; • opravlja druge naloge na tem področju. 16. člen Občinska uprava v režijskem obratu, ki je nesamostojna notranja organizacijska enota občinske uprave, opravlja dejavnost gospodarjenja s stavbnimi zemljišči kot gospodarske javne službe: Občinska uprava v režijskem obratu opravlja tudi dejavnosti drugih gospodarskih javnih služb, kadar za opravljanje določene dejavnosti gospodarske javne službe ni pogojev za ustanovitev javnega podjetja, javnega gospodarskega zavoda ali za podelitev koncesije, skladno s predhodno sprejetim sklepom občinskega sveta o načinu opravljanja javne gospodarske službe. 17. člen Občinska uprava opravlja naloge občinske inšpekcije. Občinska inšpekcija opravlja nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti. 18. člen ! Občinska uprava opravlja naloge občinskega redarstva. Na tem področju občinska uprava opravlja nadzor nad izvajanjem zakona o varnosti cestnega prometa in nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje j pristojnosti. 19. člen Naloge in pooblastila občinske uprave oziroma delavcev občinske uprave na področju občinske inšpekcije in občinskega redarstva se določijo s posebnim odlokom. ///. NAČIN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI DELAVCEV 20. člen Predstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino, daje navodila za vodenje občinske uprave ter jo usmerja in nadzoruje. 21. člen Občinsko upravo neposredno vodi direktor občinske uprave , ki ga ] imenuje in razrešuje župan. Direktor: • neposredno vodi občinsko upravo, organizira in koordinira delo delavcev v občinski upravi in jim daje strokovno pomoč, razporeja delo med delavce v občinski upravi in skrbi za delovno disciplino; • izdaja odločbe v upravnem postopku na prvi stopnji; • opravlja najzahtevnješe naloge občinske uprave in vodi ter sodeluje v najzahtevnejših projektnih skupinah v občini; • skrbi za zakonito, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave; • opravlja druge naloge po nalogu župana. Direktor lahko izdaja odločbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja delavcev občinske uprave, če ga župan za to pooblasti. Direktor je za svoje delo odgovoren županu. Direktor mora imeti univerzitetno izobrazbo pravne, ekonomske ali ; organizacijske smeri oz. visoko strokovno izobrazbo upravne smeri. 22. člen Razvrstitev in število delovnih mest v občinski upravi ter razvrstitev nalog iz posameznega delovnega področja občinske uprave, ki jih opravlja posamezni delavec, se določi s pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, ki ga izda župan. 23. člen Posamezno nalogo občinske uprave, ki je določena s tem odlokom, opravi tisti delavec, v katerega delovno področje spada naloga po pravilniku o sistemizaciji delovnih mest oziroma po svoji naravi. Če je naloga takšna, da po svoji naravi ne spada v delovno področje nobenega od delavcev občinske uprave, jo opravi delavec, ki ga določi direktor občinske uprave občine. 24. člen Delavci občinske uprave opravljajo naloge, določene z zakoni in drugimi predpisi, statutom občine in pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest, v skladu s pristojnostmi in pooblastili, ki jih za opravljanje posameznih nalog določajo zakoni in drugi predpisi ter po navodilih direktorja občinske uprave. Za svoje delo so odgovorni direktorju občinske uprave, disciplinsko in odškodninsko pa županu. 25. člen V občinski upravi se lahko kot posvetovalno telo župana oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja z delovnega področja občinske uprave. Župan določi sestavo kolegija glede na obravnavano problematiko. Kolegij sklicuje župan, v njegovi odsotnosti pa direktor občinske uprave. Kolegij se sklicuje po potrebi. 26. člen Za naloge v občinski upravi, ki zahtevajo sodelovanje več delavcev oziroma sodelovanje različnih strok in stopenj znanja, lahko župan ustanovi delovne skupine in druge oblike sodelovanja. S sklepom o ustanovitvi župan določi sestavo delovne skupine, vodjo delovne skupine ter rok za izvedbo naloge. 27. člen Za naloge, ki zahtevajo posebno proučevanje ali posebno strokovnost in jih delavci občinske uprave ne morejo opraviti sami, lahko župan ustanovi delovno ali projektno skupino ter sklene pogodbo z ustreznimi izvajalci nalog. S sklepom o ustanovitvi projektne skupine se določi sestav, naloge, roki za izvedbo nalog, sredstva in drugi pogoji za njeno delo. IV. SREDSTVA ZA DELO OBČINSKE UPRAVE 28. člen Sredstva za delo občinske uprave določi občinski svet na predlog župana v višini pokrivanja stroškov za opravljanje nalog oz. za naloge, za katere je pooblaščena. Sredstva se zagotovijo v proračunu občine. Občinska uprava zaračunava tisti del svojih nalog, ki jih opravi po posebnem naročilu. Ti prihodki občinske uprave so sestavni del proračuna. Naloge, ki jih država prenese na občinsko upravo, financira država iz državnega proračuna. V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 29. člen Župan v roku enega meseca po uveljavitvi tega odloka izda pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, ki je podlaga za razporeditev delavcev na ustrezna delovna mesta. 30. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Logatec (LN, št. 7/95). 31. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v uradnih objavah občinskega glasila Logaške novice. Številka: 012-04/99 Datum: 15.04.1999 OBČINA LOGATEC OBČINSKI SVET ŽUPAN Janez NAGODE, l.r. Na podlagi 13. člena Zakona o financiranju občin (Ur.l. RS, št. 80/94, 45/97-odločba US RS in 56/98) in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur.l. RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98 in 74/98) ter na podlagi 21. člena Statuta občine Logatec (LN št. 4/95 in 7/95-popr.) je Občinski svet občine Logatec na 4. redni seji 15.4.1999 sprejel ODLOK O ZAKLJUČNEM RAČUNU PRORAČUNA OBČINE LOGATEC ZA LETO 1998 1. člen Sprejme se zaključni račun o izvršitvi proračuna občine Logatec za leto 1998, katerega sestavni del je tudi zaključni račun sredstev rezerv. 2. člen Bilanca prihodkov in odhodkov izkazuje: prihodki odhodki presežek Račun financiranja izkazuje: • zadolževanje • odplačevanje kreditov • primanjkljaj 883.636.201,00 SIT 839.225.841,00 SIT 44.410.360,00 SIT 3. člen 0 SIT 2.531.400,00 SIT 2.531.400,00 SIT 4. člen Sredstva rezerv občine Logatec izkazujejo: • prihodki 3.056.559,00 SIT • odhodki 2.720.744,00 SIT • presežek 335.815,00 SIT 5. člen Presežek prihodkov po zaključnem računu proračuna za leto višini 41.878.960,00 se prerazporedi za naslednje namene: • Stanovanjski sklad 19.000.000,00 SIT • vodovod Zavratec 10.000.000,00 SIT • cesta Tabor-Židovnik 4.000.000,00 SIT • obnova magistralne ceste M-10 8.878.960,00 SIT 6. člen Presežek prihodkov po zaključnem računu rezerv v višini 333 SIT se prenese v sredstva rezerv občine Logatec za leto 1999. 7. člen 998 v ! 15,00 Bilanca prihodkov in odhodkov proračuna občine Logatec za leto 1998 je sestavni del tega odloka in prav tako zaključni račun Stanovanjskega sklada ter zaključni računi krajevnih skupnosti. 8. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v uradnem glasilu občine Logatec. Številka: 012-03/99 Datum: 15.04.1999 OBČINA LOGATEC OBČINSKI SVET ŽUPAN Janez NAGODE, l.r. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV PRIHODKI (v 000 SIT) zapit vrsta prihodkov realiz. 1998 1. PRIHODKI ZA ZACOTOVUENO PORABO (A+B+C) 536.588 A. PRIHODKI, KI SE RAZPOREJAJO MED REPUBLIKO IN OBČINO 310.548 B. PRIHODKI, KI PRIPADAJO OBČINI 36.951 C. FINANČNA IZRAVNAVA 189.089 II. PRIHODKI ZA DRUGE NALOGE (D+E+F+G) 347.048 D. DAVKI IN DRUGE DAJATVE 169.695 E. PRIHODKI OD PREMOŽENJA 46.521 F. PRIHODKI IZ NASLOVA SOFINANCIRANJA 48.170 C. PRIHODKI JAV. POD. STAVBNA ZEMUleČA 69.620 H. PRENOS PRESEŽKA IZ LETA 1997 13.042 VSI PRIHODKI SKUPAJ (l+ll) 883.636 ODHODKI zap.št. namen realiz. 1998 1. DEJAVNOST OBČINSKIH ORGANOV 44.099 2. DEJAVNOST UPRAVE OBČINE 66.947 3. DEJAVNOST JAV. POD. STAVBNA ZEMLJIŠČA 69.620 4. IZOBRAŽEVANJE 69.006 5. SOCIALNO VARSTVO 30.391 6. OTROŠKO VARSTVO 172.694 7. KULTURA 37.512 8. ŠPORT 17.567 9. ZDRAVSTVO 8.458 10. INTERESNE DEJAVNOSTI MLADIH 2.092 11. KMETIJSTVO 20.849 12. TURIZEM 1.110 13. SKLAD ZA RAZVOJ DROBN. GOSPOD. 4.319 14. CESTNO GOSPODARSTVO 100.722 15. KOMUNALNO GOSPODARSTVO 109.780 16. NAKUP ZEMUIŠČ 4.691 17. STANOVANJSKO GOSPODARSTVO 13.053 18. UREJANJE PROSTORA 8.254 19. VARSTVO PRED NESREČAMI 16.797 20. DRUGE JAVNE POTREBE 37.907 21. PLAČILA OBRESTI 1.467 22. OBLIKOVANJE REZERV 1.891 ODHODKI SKUPAJ 839.226 PRESEŽEK 44.410 RAČUN FINANCIRANJA A. ZADOLŽEVANJE PRORAČUNA 0 B. ODPLAČILA KREDITOV 2.531 PRIMANJKLJAJ - 2.531 PRESEŽEK PRIHODKOV 41.879