Pri nas je še slabše »K pisanju me }e vzpod-budil Čtanek očrni vličnt trikotnik*. OmenjtUe tdtce.-Robičevo, Kadilnikovo in štembalovo, fci so Se ved-no v makadamskem sta-nju, in to v isredno sla-bem. Iz novega naselja Sose-skc BS-3 se &tanovalci ve-činomn posluSujejo česte mimo Autocommerca na Tttavo cesto. To Je cesta, ki jl skorajda ni para glede prometa, kakr&nega ima omenfeni Autocom-mercef Na čestt nastajajo ob OeSevju prava mala iezer-ca in pa velike količine blata. Do Autocommerca gre po tej cesii na dnn okrog 400 avtomobilov, in to od osebnih do težkih kamionov! Toliko se go-vari o onesnaženasti zra-ka in o hrupu, nihče pa ne vpraša nafbližje stano-valce, kako prenaSajo te izpuSne pline in ropot. Ot> sušnem vremenu ob-časno potivajo Stembalo-vo, Kadilnikovo, RobtCsvo in iijen podaljSck, ki se-ga do vasi, pa čeprav ni praktično ob nfej noben? Mše. Cesta pa. kt pe!1e od Autocommerca do Titovs, ni ntfcdar poSkropljena, taka da k prah. vali v vtSino hiSe? Zato smo pn-morani stanotidtci hiše 7'i-tove 150, ki meji na to cesto, tmeti vedno eaprta okna. Sprašujem, kdo je od-govoren za ta del cesle? NajumestnejSe bl bito, da podietje Autocommerce uredi svoj davoz in pcr-kirlšče poleg AMZ Slove-ntje. SLAVA JEBAS