V GALERIJI ILIRIJE-VEDROG Zgodovina blagovne znamke S krajšim koncertom Ramovš consort-a je 15. maja predsednik upravnega odbora 17. kongresa ICSID prof. Saša Machtig odprl lepo in zanimivo razstavo v Galeriji Ilirija-Vedrog. Njen naslov je bil Zgodovina, ki jo lahko vidimo - Blagovna ^znamka Ilirija od 1908-1992. Razstava obeležujc Ivse. kar bi se že skorajda izgubilo v zgodovini. ¦ llirijina punčka iz petdesetih let vzbuja topla ču- stva ali. kot bi se reklo v marketinškem žargonu. revjtalizacija blagovne znamke je bila uspešna. Sicer pa kot je že v naslovu zapisano, na razstavi vidimo historiat blagovne znamke Ilirija od 1908. leta pa do danes. Ilirija krema - Golob, Cipulin, Ilirija pasta . . . Lord. Triumf, Lesk . . . so le del izmed imen Ilirijinega najbolj znanega izdelka - kreme za čevlje. In kot že rečeno, s tem smisel-no celovitim prikazom je to naše podjetje prispe- valo tudi k pomembnemu dogodku - svetovnemu kongresu ICSID v Ljubljani. Sedaj pa si lahko ogledate še eno izmed treh razstav v okviru K -SID-a pod naslovom POP ART dcsign slikarja Emila Tomasa Tomaža. ki bo odprta do b. julija.