Neurejen promet skozi podhod Predvidevam, da pisana beseda včasopisu le več zaleže, kot pritožba posameznika in sem se odločil napisati nekaj več o neurejenosti podhoda na Pruš-nikovi cesti oz. zaradi neurejenosti prometa skozi ta podhod. Priključek avtoceste Naklo-Ljubljana na Celovško cesto je presekal strnjeno naselje Šentvid na dva dela Prekinjena je bilaosnovna prometnica Prušni-kova cesta, za nujno povezavo obeh delov naselja pa je bil zgrajen podhod širine ca. 3,5 metra, do kate-rega vodijo strmi priključki z obeh koncev Prušni-kove ceste in začetek Tacenske ceste. Celoten kompteks podhoda pod avtocesto (in pristopi k njemu) je slabo projektiran, kar se je pokazalo v le-tošnji zimi, saj ni bilo možno dobro pluženje snega, pornrznjenih strmih pristopov ob ograji pa se sploh ni dalo uporabljati več kot mesec dni. Poleg minimalnih izmer podhoda, pravokotnega vstopa s Tacenske ceste in težav zaradi strmine, pa je pomanjkljiva tudi obstoječa prometna signalizaci-ja. Ob vseh treh vstopih k podhodu sta namreč le po dva znaka »dovoljeno za pešce« in »dovoljeno za koiesarje«. Znaka bi bila sicer dovolj za urejen in varen podhod, če bi bil hkrati tudi fizično onemogo-čen prevoz dnigim vozilom. Ker pa so na samih za-četkih poti k podhodu dovolj široki priključki, brez ovir ali znakov prepovedi, ga uporabljajo čedalje po-gosteje tudi vozniki osebnih avtomobilov, traktorjev in kombijev, ki brezobzirno vozijo med pešci in kole-sarji. Pešci in kolesarji smo v tem podhodu v nepre-stani nevamosti, saj se med avtomobilisti, ki vozijo v obeh smereh v3,5 metra širokem podhodu, nimamo kam umakniti; še zlasti je tu nevarno za starejše Ijudi in številne šolarje. Opisano neurejenost in nevarnost podhoda je po-trebno takoj odpraviti z prometnim znakom »prepo-vedano za vsa motorna vozila« In s primernimi, dobro vidnimi ovirami, npr. betonsklmi koriti za rože. Nekateri posamezniki opravičujejo sedanjo dvo-ličnost prometne (ne)urejenosti s tem, da mora biti podhod prost za izredne primere, npr. za intervencij-ska vozila. Vendar to ni potrebno, saj je ta predel na gosto prepreden s cestami za motoma vozila, tako da je dovoz omogočen do vsake stavbe najmanj z dveh strani. Dare Dolinar Tacenska c. 5