Od zelenega k rdečemu in nazaj V Integralu so se nas spet spomnili in nas razvesef ili. Kljub zamrznitvi vseh cen so Milki Planinc v brk po-dražili vožnje v mestnem prometu za petdeset par, torej z 9 din na 9 din in pol. Imajo pae srečo tile Inte-vpralovci, da Milka Planinc ne stanuje v Ljubljani, če pa že pride, se prav gotovo ne vozi z Integralovimi ze-lenci. No, res bi bilo smešno, če bi se razburjali zaradi te petdesetparske podražitve, saj se kljub zamrznitvi dra-ii vse iz dneva v dan, neka-tere stvari celo z uradnim iegnom tistih, ki so napove-daii zamrznitev cen. Ampak ena stvar pa se mi vselej zdi malee čudna. Ka-dar koli Integral oziroma njegov prednik Viator po-draži ceno v mestnem pre-vozu, podražj tudi ceno že-tonov. To je seveda narav-no. Ampak Integral ostaja zvest svetlim tradidjam tnestnega prometa v Ljub-ljani in tako podraži ceno ne le za žetone, katerih pot-niki še niso kupili, pač pa tudi žetone, ki so jih potni-ki že kupili. Tako so se tudi zdaj žeto-ni podražili z 8 in pol na devet din. Pri tem so žetoni tnalce zardeJi - v veljavi ni-so več zeieni, ampalc oranž-ni. No, z zelenim žetonom se še lahko vozite, toda treba je doplačati 50 par pri vsa-ki vožnji. To pa je tisto ču-dno. Ko stranka kupi žeton, pravzaprav plača vožnjo vnaprej, zato bi po logiki moral veljati žeton neome-jeno dolgo (brezvseh dopla-čil), kajti Ljubljana tran-sport, Viator oziroma Inte-gral je že pobral denar za vožnjo, ki je še ni opravil. Torej je doplačevanje za posatnezne žetone protiza-konito (da ne bi uporabljali manj uspešne fraze: protiu-stavno). Seveda pa je mogoče tol-mačiti to podražitev tudi takole: draži se vse, in člo-vek za isti dinar (žeton) da-nes ne dobi istega, kot je dobil včeraj. Bojda se Integral tako bo-ri tudi proti kopičenju žeto-nov pri posameznih. špeku-lantih v Ljubljani. Na zadnji ugovor imam protiugovor. Tudi oranžni žetoni so že bili v veljavi v Ijubljanskem mestnem pro-metu in nikakršne razlike ni med tistimi žetoni od nekdaj (po mnogo nižjih ce-nah) in med temi, ki veljajo danes. Torej so nekateri špekulanti naredili še večji kšeft. Kar pa zadeva pojasnilo, da cena žetona pada enako kot dinarju, pa me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi se po naključju cena v mestnem prevozu znižala. Ali bi po-tem vsi vozniki z enako ve-hemenco vračali po 50 par vsakemu potniku, ki bi pla-čal s starim zetonom. Ne verjamem, kot tudi ne ver-jametn, da bom spoh doča-kal čas, ko bi to doka zal.