95 Šolska knjižnica, l jubljana, 25 (2016), 1/2, 95 Letošnja Bibliopedagoška šola 2016 je bila izpe- ljana v dveh izvedbah. Prva v Strunjanu od 10. 3. do 11. 3. in druga v Zrečah od 17. 3. do 18. 3. 2016. Uvod v dvodnevno izobraževanje in pre- gled novosti je pripravila Romana Fekonja. Nato je besedo predala dr. Poloni Vilar, ki je izvedla seminar in delavnico z naslovom Informacijska pismenost, kaj to je in kako se prepleta s knji- žnico ter knjižničarjem, nato pa so udeleženci izvedli praktične naloge. Naslednje predavanje Kaj v šolstvu mora biti javno in kaj je varovan osebni podatek, je izvedla Mojca Prelesnik in šolskim knjižničarjem predstavila pasti ter vidike, ki jih vidi kot informacijska pooblaščen- ka (varovanje osebnih podatkov uporabnikov knjižnice, posredovanje seznamov izposojenega gradiva razrednikom …). Popoldanski del je po- pestrila dr. Tanja Merčun, ki je predstavila Funkcionalne zahteve za bibliograf- ske zapise (FZBZ), razložila, kaj je FZBZ, zakaj je pomemben in kakšna je vizija kataloga prihodnosti ter kaj vse to pomeni za šolske knjižnice. Nato se je prvi dan sklenil s predavanjem Vesne Radovanovič in predstavitvijo Me- tod za spodbujanje branja. Petek je bil name- njen delavnicam. Mag. Leonida Novak je začela z delavnico Postavljanje vprašanj in drugim sklopom Taksonomija/diferencia- cija. Udeležencem je poda- la iztočnice za definiranje in oblikovanje različnih vrst vprašanj, ki spodbujajo poglobljeno razmišljanje, podala ideje, kako se odzivati na odgovore ter Gregor Škrlj Bibliopedagoška šola 2016 vprašanja učencev in kako vse to vključiti pri knjižničarskem delu in branju. Za konec pa je Romana Fekonja izvedla delavnico Poučevanje informacijske pismenosti – izvajanje KIZ, kjer so se udeleženci postavili v vlogo sodobnih učencev ter razmišljali o drugačnem okolju, učenju, vedenju v povezavi s šolsko knjižnico. Seminar se je sklenil s končno evalvacijo in pogovorom o aktualnih temah (obvezni izvod šolskih publikacij, nov Zakon o knjižničarstvu in prehod na COBISS, učbeniški sklad in forma- tivno spremljanje). Fotografije Romana Fekonja