URN_NBN_SI_DOC-G7FGX5YQ

URE KNJIŽNE IN KNJIŽNIČNE VZGOJE NA OSNOVNI ŠOLI Prim eri iz prakse v osnovni šoli Bičevje v Ljubljani Nataša Pahor Deset let je minilo, odkar sem začela delati v šolski knjižnici na Osnovni šoli Bičevje v Ljubljani. Knjigo sem želela na najrazlič­ nejši način ponuditi osnovnošolcem, jim vzbuditi veselje do branja, predvsem pa jih vzgojiti v bralce, ki jim bo knjiga stalna sprem­ ljevalka. Učenci pridno berejo, so redni obiskovalci šolske, najbližje splošnoizobraževalne knjižnice Prežihov Voranc in drugih knjižnic v Ljubljani. Knjigo znajo poiskati, ker jih sistematično uvajamo v uporabo knjižničnih pomagal, znajo pa si jo tudi izbrati, ker so­ delujejo pri rednih skupinskih oblikah knjižne in knjižnične vzgoje v knjižnici. Izhodišče za moje pedagoško delo je strokovna literatu ra za interno bibliotekarsko in bibliopedagoško delo, objavljena v publi­ kacijah Knjižnica, Obvestila republiške matične službe, Otrok in knjiga in v raznih priročnikih. Vseskozi ise tudi redno udeležujem sestankov v Pionirski knjižnici v Ljubljani. Ti sestanki so strokovni posveti, ki so iz leta v leto bogatejši. Poleg nasvetov strokovnjakov je to priložnost za medsebojne izmenjave mnenj, izkušenj in nasve­ tov knjižničarjev, ki delamo v šolskih in pionirskih knjižnicah. Ob strokovno ustrezno urejeni knjižnici (9945 knjig v prostem pristopu za 1050 učencev in 3047 knjig za 58 učiteljev) je moj plan dela vseboval iz leta v leto več pedagoškega dela. PLAN DELA ŠOLSKE KNJIŽNICE I. Interno strokovno delo — od nabave knjižnega gradiva do postavitve in spremljajoče administrativno delo (12 ur na teden), II. Pedagoško delo — individualna izposoja (20 ur na teden), — delo z razrednim i skupinam i (5 ur na teden),

RkJQdWJsaXNoZXIy