GLASNIK. OKRAJNEGA LJUDSKEGA ODBORA LJUBLJANA LETO VI- ŠTEV. 70 1JUBLJANA 8. SEPTEMBRA 1959 OBČINSKI LJUDSKI ODBORI OBČINA LOGATEC 387. Na podlagi 1. In 42. člena temeljil3 zakona o proračunu (Ur. list FLRJ št. 13/56) in 26. člena statuta občine Logatec je občinski ljudski odbor Logatec na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 18. aprila 1959 sprejel ODLOK o proračunu občine Logatec za leto 1959. - 1. člen Proračun občine Logatec za leto 1959 s prilogami obsega: '• Občinski proračun z dohodki v znesku i « . 82,550.000 din z izdatki v znesku........................... , . 82,550.000 din Predračun finančno samostojnih zavodov: z dohodki v znesku............• 29,461.000 din z izdatki v znesku....................* i » . 40,361.000 din s presežkom izdatkov nad dohodki . . , » i . 10,900.000 din Predračun občinskega cestnega sklada: z dohodki.......................................... 829.000 din z izdatki.......................................... 829.000 din Izdatki: 1. del — Prosveta in ljudska kultura * i i , « » 24,926.000— 2. del — Socialno skrbstvo . . . . » « , i i . 5,000.000— 3. del — Zdravstvo................. i i i i « • 8,500.000.— 5. del — Državna uprava . . . i i i « « « . • 16,865.000.— 6. del — Komunalna dejavnost . « , i « « « * • 4,000 000— 8. del — Dotacije.................... ........... 14,000.000,— fin. samostojnim zavodom . , 10,900.000.— družbenim organizacijam i 3,100.000.— 9. del — Garancije in obveze . . , ,.......... 2,000.000.— 10. del — Proračunska rezerva.............. , 3,479.000— 11. del — 6 % proračunska rezerva . . . . . i « 3,780.000.— Skupaj B. Finančno samostojni zavodi Dohodki: 1. Lastni dohodki...............• « • * « 2. Dotacije . . . , i , i » i i » • • » 82.550.000— 29.461.000— 10.900.000— Izdatki: 1. Osebni izdatki . • 2. Materialni izdatki . Skupaj 40.361.000— 17,765.000,— 22.596.000— 2. člen hanz manjUjaj v predračunih fl-[,'aen° samostojnih zavodov v skup-z iZnesku 10,900.000 din se krijejo notacijami iz občinskega proračuna. 3. člen q Svet za družbeni plan in finance °Lo je pooblaščen, da finančno sa-i^tojnim zavodom, ki bodo po svo-gj6 zaključnem računu za leto 1959 presežek dohodkov nad iz-skl od°brava, da vplačajo v svoje 8Q‘adc del doseženega presežka, ki L®a d°segll po prizadevanju de-StQtpega kolektiva ter da določi od-vMaf lz *-Gga dela presežka, ki se ta n a v posamezne sklade. V sklad napade se steka največ ena dva-ki s rednih osebnih prejemkov, dar n, izplačani v letu 1959, ven-bresežh-nc ve^ kot °^° tistega dela dhižh ,v> za katerega dovoli svet za te 8tc£ni Pian in finance ObLO, da Ka v posamezne sklade. ki gaCs?žck dohodkov nad Izdatki, 0se^ei° finančno samostojni ljavn7hVeni zavodi, sc deli po ve-v°dov predpisih aa te vrste za- krediti, se morejo izvršiti le po prejšnji potrditvi sveta za družbeni plan in finance pri ObLO Logatec. 6. člen Svet za družbeni plan in finance ObLO Logatec se pooblašča, da razpolaga s proračunsko rezervo v vsakem četrtletju do četrtletnega plana proračunske rezerve proti naknadnemu poročanju občinskemu ljudskemu odboru. 7. člen V primeru neenakomernega dotoka proračunskih dohodkov sme občinski ljudski odbor najeti pri komunalni banki kratkoročno posojilo za redno izvrševanje proračunskih izdatkov. Posojilo ne sme presegati 75 % rednih proračunskih izdatkov v tromesečju in mora biti vrnjeno najkasneje do 31. decembra 1959. 8. člen Dotacije finančno samostojnim zavodom se bodo izplačevale po dejanski potrebi in največ do višine, ki je odobrena v proračunu. p 4. člen lavodr>vai.Une občinskih organov in 5°vo iio* kl bodo v letu 1959 na ^Užbpn, ^Hovljeni, potrjuje svet za 6atec 1 Piaa in finance ObLO Lo- Nov 5" *Icn Nhh ? nastavitve pri občinskih or-6°vth * zavodih, za katere v nji-i redračunih niso predvideni 9. člen Ta odlok velja od dneva objave v »Glasniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana, uporablja jia se od 1. januarja 1959. Štev.: 02/1-304/35-59. Logatec, dne 18. aprila 1959. Predsednik občinskega ljudskega odbora: Anton Petkovšek, 1. r. A pregled dohodkov in izdatkov po deuii h ,0|)flnskl proračun Uahodki: ' — Dohodki iz družbenega gospodarstva S in od prebivalstva 5. ti •! — Ostali dohodki................. 6. d ~ Presežek dohodkov po proračunu . 7 .j.,,1 — Sredstva iz 6 % rezerve iz leta 1958 61 — Dotacije , , , , , , , , . . . , 62,876.000— , 1,741.000,— , 4,000000— , 235.000— , 13,698.000— Skupaj , i ■ 82,550.000— I J Skupaj C. Proračunski skladi Dohodki: 1. Lastni dohodki ,11111111«! 2. Dotacije . . . 1 1 1 1 1 1 1 1 « • « Skupaj Izdatki: 1. Osebni izdatki . , 1 1 1 1 1 • » • • 2. Materialni izdatki .«» «!«»••• 40,361.000— 829.000— 829.000— 829.000— Skupaj 1 1 , 829.000.— 388. Na podlagi prvega odstavka 4. člena zakona o pristojnosti občinskih in okrajnih ljudskih odborov in njihovih organov (Ur. 1. FLRJ št. 52/57), 24. člena statuta občine Logatec v zvezi z določbami zveznega družbenega plača za leto 1959 (Uradni list FLRJ št. 50/58), družbenega plana Ljudske republike Slovenije za leto 1959 (Ur. list LRS št. 44/58) in družbenega plana okraja Ljubljana (Glasnik št. 20/59) je občinski ljudski odbor Logatec na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 18. aprila 1959 sprejel DRUŽBENI PLAN , OBČINE LOGATEC ZA'LETO 1959 PRVI DEL SMERNICE ZA GOSPODARSKI RAZVOJ V LETU 1959 1. poglavje Osnovne naloge in smernice gospodarskega razvoja v letu 1959 Družbeni plan občine Logatec za leto 1959 temelji na ekonomsko političnih nalogah zveznega, republiškega in okrajnega družbenega plana za leto 1959. Na tej podlagi sc postavljajo V 1. 1959 predvsem naslednje naloge: 1. Povečanje proizvodnje v vseh panogah gospodarstva ter v zvezi s tem povečanje družbenega proizvoda v primerjavi z letom 1958 za 9 %, oz. narodnega dohodka za 7%. Predvideno povečanje je doseči predvsem s povečanjem delovne storilnosti ter boljšo organizacijo dela. Dosledno je uvajati princip nagrajevanja po delovni storilnosti, s čemer se bo zagotovilo nagrajevanje po dejanskih uspehih posameznikov. Posvetiti je posebno pozornost pravilni tarifni politiki, normam in premijskemu sistemu. 2. Povečanje osebne potrošnje mora biti v skladu s produktivnostjo dela in povečanjem proizvodnje. Skrb za dvig družbenega standarda delavcev in uslužbencev mora biti usmerjena predvsem v gospodarski center, kjer je pospešiti tempo stanovanjske izgradnje, kakor tudi šolskih in komunalnih objektov. 3. Pri Izvajanju investicijske politike je skrbeti za čim večja vlaganja v kmetijstvo, trgovino, obrt in gostinstvo. Pri tem je združevati razpoložljiva sredstva gospodarskih organizacij ter gledati za čim cenejšo gradnjo zlasti stanovanjskih in komunalnih objektov. 4. Uvesti je skrajno štednjo pri proračunskih izdatkih, zlasti izdatkih za administracijo, s čimer je omogočeno povečanje funkcionalnih izdatkov v prosveti. 2. poglavje Družbeni bruto proizvod In narodni dohodek V zvezi s povečanjem proizvodnje, ki jo predvideva družbeni plan za leto 1959, pričakujemo gibanje družbenega bruto proizvoda tdr narodnega dohodka: STRAN 342 GLASNIK Družbeni bruto proizvod (v 000 din) na enega prebivalca (v dinarjih) Narodni dohodehk (v 000 din) na enega prebivalca (v din) - Tolikšen porast družbenega bruto proizvoda in narodnega dohodka bo mogoče doseči le z dviganjem delovne storilnosti, z boljšo izrabo surovin, z razvijanjem zadružne kooperacije v kmetijstvu, s smotrnim investiranjem, pravilnim nagrajevanjem in s pravilno politiko delavskega samoupravljanja. Gibanje družbenega bruto proizvoda za posamezne panoge gospodarstva v letu 1959. 3. poglavje Investicije 1. Pri izvajanju investicijske politike je stremeti predvsem za to, da se vlagajo razpoložljiva sredstva'v tiste investicije, ki bodo že v tekočem letu neposredno vplivale na izr boljšanje življenjskega standarda prebivalstva. Razpoložljiva sredstva skladov občinskega ljudskega odbora so: a) občinski investicijski sklad 5,822.000 b) občinski stanovanjski sklad 37,261.150 c) občinski cestni sklad 829.000 2. Razpoložljiva sredstva občinskih skladov bodo koriščena sledeče: a) Občinski investicijski sklad: za kmetijstvo 2,400.000 ali 41 % za trgovino 1,500.000 ali 26 % za obrt 1,172.000 ali 20 % za gostinstvo 750.000 ali 13 % Sredstva, namenjena za kmetijstvo, se bodo uporabila predvsem za gradnjo veterinarske ambulante. Sredstva, namenjena za trgovino, bodo koriščena predvsem za izpopolnitev tehnične opreme, ureditev Indeks 1958 1959 1959/58 2,647.557 2,897.228 109 398.060 425.750 109 847.299 907.109 107 124.511 133.300 107 skladišč in povečanje kapacitet trgovske mreže. Sredstva, namenjena za gostinstvo, se bodo uporabila za ureditev obstoječih gostinskih obratov, predvsem gostišča »Korenčan« ter nabavo opreme za gostišče v Lazah. Sredstva, namenjena za obrt, pa bodo koriščena predvsem za razširitev kapacitet že obstoječih obrtnih delavnic, predvsem Obrtne mehanične delavnice v Dol. Logatcu. b) Občinski stanovanjski sklad: Razpoložljiva sredstva občinskega stanovanjskega sklada bodo koriščena: a) za posojila, angažirana iz prejšnjih let 12,500.000 b) za adaptacijo-osemletke 8,000.000 c) za individualno gradnjo 2,700.000 d) za gradnjo stanovanjskega bloka 14,061.000 Pri gradnji stanovanjskega bloka se predvideva sodelovanje gospodarskih organizacij s sredstvi sklada skupne porabe in to predvsem Kmetijske zadruge Dol. Logatec, ki bo prispevala ca. 6,000.000 din. c) Občinski cestni sklad: Razpoložljiva sredstva občinskega cestnega sklada v višini 829.000 bodo služila vzdrževanju občinskih cest v 1. 1959. Poleg sredstev, ki so na razpolago za investicije iz občinskega investicijskega sklada, bodo gospodarske organizacije koristile v celoti vsa lastna razpoložljiva sredstva. Tako bodo kmetijske zadruge vložile v investicije za kmetijstvo celokupno 17,970.000 din sredstev, in to: Za kmetijsko posestvo Dol. Logatec 6,173.000 in sicer: nabava plemenske živine 2,000.000 * ureditev govejih hlevov. . . . , » . , , 1,000.000 ureditev gospodarskih poslopij 1,900.000 apnen jen je tal na posestvu f 300.000 ureditev tekališča 333.000 ureditev travnikov in poljskih poti . , , , , 500.000 ostalo ............................................140.000 Apnenjenje tal v Hotedršici . . . , , , , , . . . 100.000 Nabava priprav za obdelovanje . . « , « 6 . . . . 5,347.000 KZ Gor. Logatec..................... , , , , 3,000.000 KZ Dol. Logatec ..................... 5 « . , 1,295.000 KZ Trate . . . 200.000 KZ Hotedršica.................................... 350.000 KZ Rovte.......................................... 336.000 KZ Laze........................................... 66.000 Ureditev zbiralnic za mleko ter nabava mlekar, naprav 1,280.000 KZ Dol. Logatec.................................. 380.000 KZ Trate.......................................... 700.000 KZ Hotedršica.................................... 200.000 Ureditev dogonskih mest, nabava živinskih tehtnic ter nabava mostne tehtnice.................................... 5,070 000 KZ Dol. Logatec................................ 2,470.000 KZ Trate ................................... . 250.000 KZ Laze.............................. . 2,000.000 KZ Rovte......................................... 350.000 Vsa ostala razpoložljiva sredstva bodo kmetijske zadruge koristile za dokončno ureditev zadružnih domov, nabavo pisarniške opreme ter prevoznih sredstev, poleg tega pa bodo sredstva sklada skupne porabe vložila tudi v stanovanjsko izgradnjo Prosta sredstva skladov gostinskih obratov bodo koriščena za ureditev gostilne »Pri Tollazziju« v Dol. Logatcu ter gostilne »Pri Riharju« v Gor. Logatcu. Tudi v obrti bodo celotna prosta sredstva podjetij angažirana predvsem za investicije v sami panogi. -Tako se predvideva delna razširitev Obrtne mizarske delavnice v Hotedršici ter zgraditev skladišča ln nabava strojev za Obrtno gradbeno podjetje v Dol. Logatcu. 4. poglavje Družbeni standard Po družbenem planu za leto 1959 se proračunska potrošnja v tem letu dvigne za ca. 26 %. Ta dvig pa ne rezultira iz izdatkov za administrativni proračun, temveč znaša porast po posameznih delih sledeče: prosveta 39% socialno skrbstvo — zdravstvo 51 % državna uprava 28% komunalna dejavnost 35% dotacije — obveze in garancije 31 % To povečanje se pri šolstvu in državni upravi nanaša predvsem na napredovanje uslužbencev ter v šolstvu delno na nove namestitve. Glavni porast proračunskih izdatkov pa se kaže v zdravstvu ter jih z ozirom na obstoječe predpise ni mogoče znižati. 5. poglavje Komunala Stanovanjsko vprašanje je na območju občine še vedno pereče. Da se problem čim hitreje reši, se predvideva postopna gradnja stanovanjskih blokov v sodelovanju z gospodarskimi organizacijami. Dodeljevanje sredstev za drobno, individualno gradnjo, se bo omejilo le na tiste primere, kjer gre za začete gradnje in še to le v višini desetine razpoložljivih sredstev stanovanjskega sklada. Nadalje se bo iz stanovanjskega sklada finansirala tudi gradnja, oz. adaptacija osemletke v Dol. Logatcu. Za komunalna dela predvideva proračun za 1. 1959 ca. 3,500.000 din sredstev. Iz teh sredstev se bo finansirala izdelava urbanističnega načrta Logatca ,dalje geodetske iz* mere ter končno ureditev gasilskih domov v Dol. Logatcu in na Tratah. Končno se za komunalna dela dodeljuje tudi Zavodu za komunalno dejavnost dotacija v višini 5,000.000 dinarjev za nalogo, da v okviru svojega predračuna skrbi za ureditev komunalnih naprav. DRUGI DEL RAZVOJ PO GOSPODARSKIH PANOGAH 6. poglavje Industrija Porast industrijske proizvodnje v 1. 1959 se predvideva tako, da h*1 znašal indeks fizičnega obsega proizvodnje proti letu 1058 107. Po P°' sameznih podjetjih je indeks naslednji: Indeksi fizičnega obseg® industrijske proizvodnje 1958/57 1959/58. 1. Kombinat lesne industrije, Logatec 123 104 2. LIP Postojna, obrat Ravnik 121 135 3. »Hrušica«, Logatec 133 100 Skupaj lesna industrija Proizvodnjo v letu 1959. bo mogoče povečati na osnovi izvršenih investicij v letu 1958, z racionalizacijo delovnih procesov ter s povečanjem delovne storilnosti. Da se doseže boljše izrabljanje obstoječih kapacitet ter racionalizira proizvodni proces, se v letu 1959 združijo vsa obstoječa podjetja in obrati lesne industrije v eno podjetje. Gibanje družbenega bruto proizvoda v industriji predvideva porast proti letu 1958 za 22 %, ter narodnega dohodka za 7 %. Porasta zaposlene delovne sile se ne" predvideva. 7. poglavje Kmetijstvo in zadružništvo Nadaljnji razvoj gospodarstva v občini je v veliki meri odvisen od razvoja kmetijstva in zadružništva. Stremeti je za čim večjim povečanjem hektarskega donosa, "kar bo doseženo z nadaljnjim uvajanjem strojne obdelave, dobrimi semeni in agrotehničnimi ukrepi. Posebno pozornost je posvetiti živinoreji, kjer obstajajo vsi pogoji, da se dosežejo večji uspehi. V ta namen je posvetiti vso skrb travništvu, kjer je izboljšati hektarsko donos in kvaliteto sena s pravilnim gnojenjem. To bo mogoče doseči le ob pravilnem sodelovanju zadružnikov z zadrugami. Vso skrb je posvetiti kmetijskemu posestvu, ki se je vključilo v Kmetijsko zadrugo, Dol. Logatec. Z investicijami za to posestvo je zagotoviti, da se ustvari čreda plemenske rodovniške živine, ki bi zalagala s priznanimi pasmami tudi privatni sektor. Ne majhnega pomena pri pospeševanju in zboljševanju živinoreje Je tudi organizirana veterinarska služba. V ta namen se dodeljuje iz občinskega investicijskega sklada sredstva za izgradnjo veterinarske ambulante ter naj bi bile priprave za to delo izvršene že v 1. 1959. Napredek poljedelstva in živinoreje v občini zavisi v pretežni meri od delavnosti kmetijskih zadrug. Zaradi tega se postavljajo pred kmetijske zadruge predvsem naslednje naloge: 1 čim širše sodelovanje z zadružniki v pogledu uvajanja novih proizvodnih odnosov (kooperacija), 107 2. koriščenje prostih sredste* skladov kmetijskih zadrug pred vseh za nabavo novih proizvajalnih sred-štev, 3. pomoč zadružnikom v poglej prenašanja strokovnih Izkušenj J' uvajanju sodobnejšega načina del' v kmetijstvu, 4. izboljšanje odkupne mreže J® skrb za to, da se zajamejo vsi trza viški. 8. poglavje Gozdarstvo Skupna površina gozdov na ofr močju občine znaša 8242 ha. Od te® odpade na privatni sektor 67 % J®' 33 % na socialistični sektor. Seč® plan za privatni sektor v letu l®* predvideva posek 23.300 m1, Pja' gozdne takse pa 41,000.000 din. P‘* je predviden v okviru letnega etat* Plan obnove gozdov predviden saditev gozdnih sadih na povrs* 19,80ha ter bo celokupno posajeh, ga 825.000 smrekovih sadik, 65-h sadik rdečega bora ter 2000 sad javorjh. Predvideni stroški cclokd!£ ne obnove gozdov znašajo 796.0 ' Plan nege gozdov zajema či$ie^( novih nasadov ter žetev plevela . so predvideni stroški teh del v šini 2,524.544. Plan varstva gozdov predvidf. napravo protipožarnega zidu V d žini 200 tm ter so v zvezi s predvideni izdatki v višini l^z' dinarjev. > Za gozdne komunikacije je P' « videnih 4,140.000 din sredstev. ^ teh sredstev bo oskrbovanih 152 % gozdnih poti, dočim je za popr°v predvidenih 9,2 km. ,)nc Gozdarstvu je na območju °b jjj posvetiti posebno pozornost, v predstavlja zelo močan vir dohod prebivalstvo. V dosego tega ie'.v-or*1 1. pri občinskem ljudskem °d^0v' posvetiti posebno pozornost ^Vpo-no nadzorstveni službi, zlasti v Bledu sečnje, . rjc 2. skrbeti za načrtno gospod« ^ nje z gozdovi zasebnega sektor) - jv čemer Je pritegniti k s°dp'£0pir kmetijske zadruge in gozdarsK slovno zvezo, po5' 3. posvetiti vso skrb neg* ^v mladko iglavcev na gozdnih w ljlščih pod elektrovodl zaradi vodnje novoletnih drevesc, D GLASNIK STRAN 341 in kol j a ter zaradi racionalnejšega izkoriščanja zemljišča, , 4. še nadalje je zmanjševati potrošnjo lesa in ga zamenjati z dru-simi materiali in energetskimi viri, 5. gozdarska poslovna zveza naj Preko kmetijskih zadrug skrbi za zvajanje plana gozdno-gojitvenih kae j0 vzdrževania gozdnih komuni- ®- za sodobnejšo nego in gojitev «9, ov je zagotoviti minimalno šte-,110 stalnih gozdnih delavcev pri *9»etijskih zadrugah ter jih uspo-°oiti s praktičnimi tečaji, 7- kmetijske zadruge naj pri fiksiranju vzdrževanja gozdnih komunikacij prispevajo lastna sred-Predvsem v obliki prostovoljne e,ovne sile zadružnikov, t zaostriti je kontrolo nad obra-. Vanjem žag veneciank, da se pre-hv * žganje lesa brez dovoljenja in Usmeri več hlodovine na lesnoindustrijske obrate, m,8" izvršiti je kategorizacijo in po-, s gozdnih cest in poti ter izvršiti razmejitev gozdnih od občinskih vest. y 9. poglavje Trgovina Obseg blagovnega prometa v tr-- vlal se za leto 1959 predvideva s ,, vnanjem proti letu 1958 v višini jv- Ce primerjamo indeks gi-vim a blagovnega prometa v trgo-rpa pro*-* letu 1957, ugotovimo iz-ano visok porast (87 %), pri čemer ciia)e seveda zajeta tudi reorganiza-ra7<'Cel°tne trgovske mreže, ki se je *a na vse poslovalnice, pre-dev16 °d kmetijskih zadrug. Predvl-nov Se razširitev trgovske mreže z ihp ° delikatesno poslovalnico v sa-vloiiti x8atcu' Nujno pa je potrebno sklad've^ sredstev za ureditev sod oh ■ trgovske mreže ter nabavo 8lOVajUojše opreme za obstoječe po- h,.Skrbeti je za aktlvlzacljo potroš-8l~kih svetov, ki bi morali prevzeti *rb za izboljšanje trgovinskega potovanja v korist potrošnikov. R(.Jsa sodstva, ki jih plačujejo trg. ohM d,arske organizacije v korist bodlnskega investicijskega sklada, WUporabljena Izključno za uredi-‘rgovine na območju občine. 10. poglavje Gostinstvo *Uet yitakule se, da bo celotni pro-javi , gostinstvu narastel v primer-Pora-Tt. et0m 1958 ca' za 6 K1jub deva « Prometa pa se ne predvi-eile „ Naraščanje zaposlene delovne Ba ge Obstoječih obratih. Predvideva račun manjši porast delovne sile na bredvsn novib gostinskih obratov, eijl n"crn, v brezalkoholni restavra-Vsn ?laščičarni. Btinskihskrb je posvetiti uredit " ' °Brcrnn ,ratov predvsem v pi V6rašaniJSto{asno pa ni------- ^strežb3 poslovanja in G ■ ?skrbet|lnskcmu obratu v «uvu . restrntiPFimerno opremo ter kate »j, turistično zvezo in s bijski obrat. S tem bi se dv ^PacltLromet. istočasno pa bi *v, Dir;,ustanovitvi servisnih < 8Qspofli_,v1s9/n obratov za popr kitnih _ Jskih in drugih elektri bikov , .Paratov, radijskih spre ?klh dni Cgarsklh izdelkov ter 1 t°V so nr Ja, tormlranjc takih c predvidena sredstva občil ga investicijskega sklada ter prosta sredstva obrtnih delavnic. V obrti predstavlja posebno problematiko tudi pomanjkanje strokovnega kadra. Zato je pri dodeljevanju vajenskih podpor privilegirati predvsem obrti, kjer strokovnega kavra najbolj primanjkuje. 12. poglavje Komunala Kot komunalna podjetja obstajajo v Logatcu Parna pekarna, Dol. Logatec, Pekarna Gor. Logatec ter obrat Elektro Ljubljana-okolica. Predvidoma se bo promet teh podjetij proti letu 1958 dvignil za ca. 5 %. Večjih investicij v komunalnih podjetjih v letu 1959 ni predvidevati, je pa nujno, da -si Parna pekarna v tekočem letu pripravi investicijski elaborat za rekonstruk- TRETJI DEL EKONOMSKI UKREPI ZA IZPOLNITEV DRUŽBENEGA PLANA OBČINE LOGATEC ZA LETO 1959. 13. poglavje Amortizacija Amortizacijo plačujejo gospodarske organizacije po splošno veljavnih predpisih o amortizacijskih stopnjah. 14. poglavje Obresti od sklada osnovnih sredstev Obrestna mera od sklada osnovnih sredstev znaša: a) Trgovsko podjetje, Logatec — Dol. Logatec 2 %, b) Kmetijske zadruge 2 %. Obresti pripadajo skladu gospodarske organizacije. 15. poglavje Prispevek iz dohodka Del dohodka, ki ustreza znesku prispevka iz dohodka, vlagajo: a) Kmetijske zadruge: v celoti v občinski investicijski sklad 12,5 % b) Komunalna podjetja: v proračun občine in okraja 27 % v občinski investicijski sklad 73 % 16. poglavje Dopolnilni proračunski prispevek iz osebnega dohodka Dopolnilni proračunski prispevek iz osebnega dohodka je predpisan z odlokom ObLO Logatec 01Z-170/95 z dne 29. decembra 195$ (Glasnik št. 5/59). 17. poglavje Izredni proračunski prispevek iz osebnega dohodka Izredni proračunski prispevek iz osebnega dohodka je predpisan z odlokom ObLO Logatec št. 02/1-650/1-59 z dne 24. februarja 1959 (Glasnik št. 19/59). 18. poglavje Občinski prometni davek od prometa na drobno Občinski prometni davek od prometa v trgovini na drobno se plačuje v 1. 1959 po posebnem predpisu ObLO Logatec. 19. poglavje Občinski prometni davek Glede pobiranja občinskega prometnega davka od pfometa z Izdelki in storitvami, veljajo o občinskem prometnem davku tarife okrajnega odloka o pobiranju prometnega davka za območje okraja Ljubljana (Glasnik okraja Ljubljana, št. 50/56 ln 53/57) Občinski prometni davek od prometa z alkoholnimi pijačami v gostinskih podjetjih ln gostiščih se po- bira in plačuje v letu 1959 po posebnem predpisu ObLO Logatec. 20. poglavje Obveznosti do družbene skupnosti v pavšalnem znesku Vsa gostišča, obrtna podjetja in delavnice ter komunalna podjetja, ki izpolnjujejo pogoje, plačujejo v letu 1959 svoje obveznosti do družbene skupnosti v pavšalnem znesku. 21. poglavje Občinska doklada na dohodke Iz .kmetijstva ter na dohodke od samostojnih poklicev in premoženj Občinska doklada na dohodke iz kmetijstva in občinska doklada na dohodke od samostojnih poklicev in premoženj v 1. 1959 se predpiše s posebnim odlokom. 22. poglavje Občinski skladi Občinski investicijski sklad: Razpoložljiva sredstva občinskega investicijskega sklada v 1. 1959 znašajo 7,756.000 ter se bodo uporabila v sledeče namene: a) za kreditiranje investicij v obratna sredstva .... 1,934.000 b) za kreditiranje investicij v osnovna sredstva . . . 5,822.000 in to: a) za kmetijstvo . , , , , , « , , , . 2,400.000 b) za trgovino . , , , « , , , , , , 1,500.000 c) za obrt.............. * 1,172.000 d) za gostinstvo............... . , , . 750.000 Občinski stanovanjski sklad: Razpoložljiva sredstva občinskega stanovanjskega sklada v višini 37,261.150 bodo koriščena: a) za posojila, angažirana iz prejšnjih let , , , , . 12,500.000 b) za adaptacijo osemletke....................... , , 8,000.000 c) za individualno gradnjo.................. , , , . 2,700.000 d) za gradnjo stanovanjskega bloka . . . , , , , . 14,061.000 Občinski cestni sklad: V letu 1959 bo razpolagal občinski cestni sklad z razpoložljivimi sredstvi v višini 829.000. Sredstva bodo služila izključno za vzdrževanje občinskih cest. 23. poglavje Bilanca proračunskih sredstev Proračunski dohodki: v 000 din — Proračunski prispevek iz osebnega dohodka delavcev 9.011 — Dopolnilni proračunski prispevek 1.174 — Izredni proračunski prispevek 1.500 — Prispevek iz dohodka komunalnih podjetij 33 — Prispevek iz sklada skupne potrošnje 449 — Zemljarina 1.856 — Prometni davek od zasebnikov ter od vina in žganja 11.788 — Občinski prometni davek 14.770 — Davek na dohodek 6.551 — Občinske doklade 15.099 — Občinske takse 646 — Ostali proračunski dohodki 1.741 — Presežek dohodkov po proračunu iz preteklega leta 4.000 — Sredstva iz proračunske rezerve iz preteklega leta 235 — Dotacija iz okrajnega proračuna 13.698 Skupaj dohodki , , , 82,550 Proračunski izdatki: — Administrativni proračun — 6 % obvezna rezerva 24. poglavje Končne določbe Svet za družbeni plan in finance je pooblaščen, da po potrebi izda natančnejša navodila za izvajanje tega družbenega plana. Ta družbeni plan stopi v veljavo od dneva objave v »Glasniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana, uporablja pa se od 1. januarja 1959. Štev. 03/1-304/31. Dne 18. aprila 1959. Predsednik občinskega ljudskega odbora: Anton Petkovšek, 1. r. OBČINA DOMŽALE 389. Svet za blagovni promet občinskega ljudskega odbora Domžale je na seji dne 16. maja 1959 na podlagi 2. odstavka 59. člena uredbe o trgovanju ter o trgovskih podjetjih in trgovinah (Uradni list FLRJ št. 37-430/55) v zvezi z 92. členom uredbe o pristojnosti občinskih in okrajnih ljudskih odborov in njihovih organov (Ur. 1. FLRJ št 52-650/57) sprejel ODREDBO o najkrajšem poslovnem času trgovin v občini Domžale. 78.770 3.780 Skupaj izdakti ». , . 82.550 1. S to odredbo se predpisuje naj-' krajši poslovni čas trgovin na območju občine Domžale. Upravni organ ObLO, ki je pristojen za trgovino, lahko v izjemnih primerih, kakor n. pr. v času inventure ali zaradi pomanjkanja delovne sile in podobno, s posebno odločbo dovoli posameznim trgovinam, da za določeno dobo ne poslujejo oziroma da poslujejo v krajšem poslovnem času. 2. Poslovni čas je različen za poletni in zimski čas. Za poletni čas po te) odredbi se šteje čas od 1. maja do 80. septembra, za zimski čas pa čas od 1. oktobra do 30. aprila. 3. Poslovni čas, M ga določa tai odredba, mora biti vidno objavljen v vsaki trgovini. 4. Trgovine morajo biti odprte oti delavnikih, kolikor v naslednjem ni drugače določeno, v poletnem času od 7. do 12. ure in od 17. do 19. ure, v zimskem času od 8. do 12. ure id od 14. do 17. ure, razen ob sobotah, ko morajo biti odprte nepretrgoma od 7. do 13. ure, ne glede na letni češ. STRAN 3U GLASNIK Prodajalne mleka in mlečnih izdelkov morajo biti odprte od 6. do 10. ure in od 16. do 18.30 ure tako y poletnem kot v zimskem času. Prodajalne svežega in prekajenega mesa morajo biti odprte v poletnem času od 6. do 9.30 ure in od 17. do 20. ure, v zimskem času od 7. do 10.30 ure in od 15. do 18. ure. Ob sobotah popoldan smejo biti trgovski obrati zaradi notranjega dela zaprti, razen prodaj alen mleka ter svežega in prekajenega mesa. Če je v kraju več trgovskih obratov z živili, določijo vodstva teh Obratov sporazumno dežurni obrat, iti je ob sobotah popoldne odprt kot ob delavnikih Dežurni obrat je zato lahko zaprt ob ponedeljkih popoldne. Ob nedeljah in državnih praznikih morajo biti odprte prodajalne mleka ter svežega in prekajenega mesa od 7 do 10. ure ne glede na letni čas. Če je v kraju več takih prodajaln, določijo vodstva teh obratov za te dneve le eno prodajalno. Prodajalne kruha morajo biti odprte od 6. do 10 ure in od 14 do 18. ure, tako v poletnem kot v zimskem času. Prodajalne zelenjave in svežega adja morajo biti odprte od 7. do 5. ure tako v poletnem kot v zimskem času. Trafike in prodajalne časopisov morajo biti odprte v poletnem času 9d 7. do 12. ure in od 14 do 17. ure, zimskem času pa od 8. do 12. ure od 13. do 17. ure. Prodajalna pogonskega goriva in mazivnih olj mora biti odprta od 7. do 12. ure in od 14. do 17. ure ne glede na letni čas. 5. Kršilci določb 4. točke te odredbe se kaznujejo za prekrške po 4. točki $8. člena uredbe o trgovanju ter o trgovskih podjetjih in trgovinah (Ur. L FLRJ št. 37/55). 6. Ko začne veljati ta uredba, preneha veljati odredba o najkrajšem poslovnem času v prodajalnah in Obrtnih delavnicah na območju občine Mengeš (Glasnik št 9/58). 7. Ta odredba začne veljati od dneva objave v »Glasniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana. Številka: 03/9-3642/1 Domžale: dne 16. aprila 1959. Predsednik Sveta za blagovni promet ObLO: Kamilo Marinc, 1. r. Predsednik občinskega ljudskega odbora: Franc Habjan, 1. r. 390. Svet za obrt občinskega ljudskega odbora Domžale je na seji dne 2. junija 1959 na podlagi 25. člena uredbe o obrtnih delavnicah in obrtnih podjetjih (Ur. 1. FLRJ št. 5/54) v zvezi z 98 členom uredbe o pristojnosti občinskih in okrajnih ljudskih odborov in njihovih organov (Ur. 1. FLRJ št 52/57) sprejel ODREDBO o obveznem poslovnem času obrtnih gospodarskih organizacij v občini Domžale. 1. S to odredbo se predpisuje obvezni poslovni čas obrtnih podjetij, obrtnih zadrug in obrtnih delavnic v občini Domžale. Upravni organ ObLO, ki je pristojen za obrt, lahko v izjemnih primerih, kakor na primer v času inventure ali zaradi pomanjkanja delovne sile in podobno, s posebno odločbo dovoli posameznim obrtnim obratom, da za določeno dobo ne poslujejo oziroma da poslujejo v krajšem poslovnem času. 2. Poslovni čas je različen za poletni in zimski čas. Za poletni čas po tej odredbi se šteje čas od 1. maja do 30. septembra, za zimski čas pa čas od 1. oktobra do 30. aprila. 3. Poslovni čas, ki ga določa ta odredba, mora biti vidno objavljen v vsakem obrtnem obratu. 4. Obrtni obrati morajo biti odprti ob delavnikih, kolikor v naslednjem ni drugače določeno, v poletnem času od 6. do 14. ure in v zimskem času od 7. do 15. ure. Brivski in frizerski obrati morajo biti odprti v poletnem času od 7. do 12. ure in od 16. do 19. ure, v zimskem času pa od 8. do 12. ure in od 14. do 18. ure. V sobotah morajo biti ti obrati odprti od 7. do 12. ure in od 14. do 21. ure, ob nedeljah pa od 7. do 12. ure, zato pa smejo biti zaprti ob ponedeljkih. 5. Kršilci določb iz 4. točke te odredbe se kaznujejo za prekrške po 3. točki 100. člena oziroma po l.odst. 102. člena uredbe o obrtnih delavnicah in obrtnih podjetjih (Ur. 1. FLRJ št. 5/54). 6. Ta odredba velja od dneva objave v »Glasniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana. Štev.: 03/9-3641/1-59. Domžale, dne 2. julija 1959. Predsednik Sveta za obrt ObLO: Andrej Burger, 1. r. Predsednik občinskega ljudskega odbora: Franc Habjan, 1. r. 391. Na podlagi 48. člena uredbe o gostinskih podjetjih in gostiščih (Ur. 1. FLRJ št 6/54) in 97. člena uredbe o pristojnosti občinskih in okrajnih ljudskih odborov in njihovih organov (Ur. 1. FLRJ št. 52/57) izdaja svet za turizem in gostinstvo občinskega ljudskega odbora Domžale po sklepu seje z dne 21 maca 1959 ODREDBO o poslovnem času gostinskih podjetij In gostišč v občini Domžale. 1. S to odredbo se predpisuje poslovni čas gostinskih podjetij in gostišč v občini Domžale. . Upravni organ ObLO, ki je pristojen za gostinstvo, lahko v izjemnih primerih kakor n. pr v času inventure ali zaradi pomanjkanja delovne sile in podobno, s posebno odločbo dovoli posameznim obratom, da za določeno dobo ne poslujejo oziroma da poslujejo v krajšem poslovnem čašu. 2. Poslovni čas, ki ga določa ta odredba, mora biti vidno objavljen v vsakem gostinskem obratu. 3. Gostinski obrati se odpirajo in zapirajo za stranke takole: a) restavracije in gostilne morajo biti odprte vsak dan od 7 do 22 ure Lahko pa so odprte tudi do 24 ure ob sobotah in pred dela prostimi dnevi. Gostilne s prenočišči morajo sprejemati goste na prenočevanje tudi v času, ko so gostinski obrati zaprti. b) Bifeji morajo biti odprti ob delavnikih od 7. do 20. ure, ob nedeljah pa od 7. do 14. ure. Delovni kolektivi gostinskih obratov lahko določijo, da se obrati odpirajo prej. Upoštevati pa morajo, da se ne smejo odpirati pred 5. uro. c) Slaščičarne, ki imajo urejene prostore za postrežbo gostov pri mizi, morajo biti odprte v zimskem času od 8. do 21. ure in v poletnem času od 8. do 22. ure. d) Mlečne restavracije, zajtrkovalnice in slaščičarne, ki delajo tudi tople napitke, morajo biti odprte od 5. do 18. ure, poleti pa od 5. do 19. ure. Kot zimski čas se šteje čas od 1. oktobra do 30. aprila, kot poletni čas pa čas od 1. maja do 30. septembra. e) Menze, restavracije in gostišča zaprtega tipa poslujejo le v času, ko se izdajajo redni obroki hrane oziroma največ eno uro po preteku obratovalnega časa, ki velja za podjetje ali ustanovo, za katero je gostišče zaprtega tipa ustanovljeno. Restavracije in gostilne (razen bifejev) smejo biti odprti 30. aprila, 1. maja, 3. in 21. julija, 28. in 29. novembra in 31. decembra ter na dan pred občinskim praznikom do 5. ure naslednjega dne. 4. V gostinskih obratih se pol ure pred časom, določenim za zapiranje, ne sme več Izdajati alkoholnih pijač. Poslovni prostori pa se morajo izprazniti najkasneje pol ure po določenem poslovnem času. Dovoljene igre (balinanje, kegljanje in podobno)' se smejo igrati na prostem do 22. ure Igranje v zaprtih prostorih je dovoljeno po tem času, če se ne moti nočni mir. Mora pa se zaključiti pol ure pred določenim poslovnim časom, ki velja za gostinski obrat, čigar je igrišče. 6. Kršilci določb te odredbe se kaznujejo za prekrške po 2 točki 78. člena uredbe o gostinskih podjetjih in gostiščih (Ur. 1. FLRJ št. 6/51) 7. Ta odredba velja od dneva objave v »Glasniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana. Ko začne veljati ta odredba, preneha veljati odredba o poslovnem času v gostinstvu, ki jo je izdal Svet za gostinstvo ObLO Mengeš št. 03/1-1326/1 z dne 3. decembra 1957. Številka: 03/6-3428/1-1959. Domžale, dne 21. maja 1959. Predsednik Sveta za turizem in gostinstvo: Slavko Pišek, 1. r. Predsednik občinskega ljudskega odbora: Franc Habjan, 1. r. OBČINA KAMNIK Razpis Komisija za uslužbenske zadeve občinskega ljudskega odbora Kamnik na podlagi 36. člena Zakona o javnih uslužbenciv ponovno razpisuje pri KNJIGOVODSKEM CENTRU V KAMNIKU: 1. delovno mesto računovodje s srednjo strokovno Izobrazbo, opravljenim strokovnim izpitom in najmanj 5-letno prakso v računovodstvu. Po konstituiranju tega podjetja bo prevzel posle upravnika tega zavoda. Plača se določi po Zakonu o jav-• nih uslužbencih oziroma po pravilniku o plačah. Kandidati naj pošljejo pravilno kolkovane prašnje do 25. septembra 1959 ObLO Kamnik in priložijo potrebne dokumente. Komisija za uslužbenske zadeve. OBČINA LJUBLJANA-VIČ 392. . Na podlagi 111. ip 113. člena splošnega zakona o šolstvu (Ur. lis« FLRJ št. 28-535/58) ter 12. točke 26. člena statut;? občine Ljubljana-Vič je občinski ljudski odbor Ljub-ljana-Vič na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 28. aprila 1959 sprejel naslednjo ODLOČBO 1. 5. osnovna šola, Vrhovci se pre- ‘ imenuje v šolo Vlada Miklavca, Vrhovci. 2. Ta odločba se objavi v »Glasniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana. Štev.: 02/2-6-27/1-59. Ljubljana, dne 28. aprila 1959. Predsednik občinskega ljudskega odbora: Ignac Volč, I. r. OBČINA LOŠKA DOLINA 393. Na podlagi 37. uredbe o potnih in selitvenih stroških (Ur. list FLRJ št. 28-295/55 in št. 26-325/56) 1° 1. točke 31." člena statuta občine Loška dolina je občinski ljudski odbor Loška dolina na seji občinskega zbora , in na seji zbora proizvajalcev dne 10. avgusta 1959 sprejel ODLOK o povračilu stroškov za službena potovanja in terenska dela, ki se opravljajo v mejah občine Loška dolina do 10 km oddaljeno od ožjega območja občine. 1. člen Za službena potovanja in terenska dela, ki se opravljajo v mejah občine'Loška dolina v oddaljenosti do 10 km od ožjega območja občine* pripada uslužbencem in delavcem državnih organov in zavodov dnevnica v višini 50 % dnevnic, ki so določene z odlokom okrajnega ljudskega odbora Ljubljana (Glasni* št. 100/56). 2. člen Ta odlok stopi v veljavo od dneva objave v »Glasniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana. Štev.: 01/1-1250/1-59. Stari trg, dne 10. avgusta 1959. Predsednik občinskega ljudskega odbora' Jože Mlakar, 1. r. ,, 38? 388 380 390 391 392 391 VSEBINA Odlok o proručunu ta leto 1959 Logatec Družbeni plan ta leto 1959 L°ffa,CC Odredba o najkrajšem poslovnem c trgovin občine Domžale ?d Odredba o obveznem poslovi*^® obrtnih gospodarskih organizacij °D Domžale ^ Odredba o poslovnem času g0.***11* podjetij in gostišč občine Domžale t[ Huzpi« delovnega mesta računovooj Knjigovodskem centru v Kamniku Odločba o preimenovanju 5. osnovne• ^ Vrhovci v Solo Vlada Miklavca >r občine Ljtibljana-Vič . cO* Odlok o povračilu stroškov *a 8 opr*?' potovanja in terenska dela, ki '