Najn_o5_ejšl ledolomi« lec na svsta. Švedi so prevzeli po posrečeni poskušnji vožnji najnovejšega ledolomilca »Ymer«. S to ladjo je dosežen \U šek brodogradne tehnn ke. Ledolomilec . je dolg 75 m, 16.6 m Ši« rok, vozi 6.4 m globo-* ko in ako so vse njegove shrambe ali tanki polni olja, celo 7 m. Globokost vožnje igra pri ledolomiloih najvažnejšo nalogo, ker je odvisno lomljenje ledenih plošč od sile; na led pognanega ladjinega trupa, ki je tem učinkovitejša, čim glo^ bokeje vozi ladja. Tu^ di ta švedski ledolo-: milec ima, kakor obi-: čajno, zadej dva vija-i ka (Schrauben), razen' tega pa še na spred« njem delu enega, d_ vplivata zadnja kakor propelerja potiskača, sprednji pa kot vlačilec. Na ladji je 82 mož posadke in jo je mo-goče preskrbeti t oljem kot pogonsko silo za 3—i mesece,