RASTEMO SKUPAJ V ZNANJU IN SPOŠTOVANJU Osebni podatki ucenca/ucenke Ime in priimek: _________________________ Razred/oddelek: ________________________________ Naslov: ________________________________ Domaci telefon: _______________________ Starši oziroma skrbniki dosegljivi na telefon: _______________________________ znak-3cm OŠ Škofja Loka-Mesto Šolska ulica 1 4220 Škofja Loka Podatki o šoli Davcna številka šole: 24921394 TRR: 01322-6030682758 E-naslov: info@ossklm.si Spletna stran šole: http://www.ossklm.si Telefon: 04/506 00 11 Faks: 04/512 50 48 grb-barv-napis Ustanovitelj Obcina Škofja Loka Mestni trg 15 4220 Škofja Loka Telefon: 04/511 23 00 Šolski okoliš Šolski okoliš zavoda zajema mestno jedro z okoliškimi vasmi: Blaževa ulica, Bodovlje, Breznica pod Lubnikom, Brode, Cankarjev trg, Cesta talcev, Crngrob, Demšarjeva cesta, Fužinska ulica, Gabrk, Gabrovo, Grajska pot, Grenc (39–42), Groharjevo naselje, Kamnitnik, Kapucinski trg, Kidriceva cesta do hišne številke 15, Klobovsova ulica, Kopališka ulica, Koširjeva cesta, Log nad Škofjo Loko, Mestni trg, Novi svet, Papirnica, Partizanska cesta, Pod Plevno, Podpulfrca, Poljanska cesta, Potocnikova ulica, Puštal, Sopotnica brez hišne številke 9, Sorška cesta, Spodnji trg, Staniše, Stara cesta, Studenec, Suška cesta, Sv. Andrej, Sv. Barbara, Sv. Florijan nad Škofjo Loko, Sv. Ožbolt, Sv. Petra Hrib, Šolska ulica, Tavcarjeva ulica, Valterski Vrh, Zminec. DRAGI UCENCI IN UCENKE, SPOŠTOVANI STARŠI, SODELAVKE IN SODELAVCI! V letošnjem šolskem letu nas bo na šoli malo manj kot 1.000 prebivalcev. Nekaj vec kot 870 ucencev in ucenk in okoli 100 zaposlenih. To je v zadnjih desetih letih najštevilcnejša družina 'šolske palace'. Že v preteklem šolskem letu nas je bilo vec kot leta prej in smo opažali, da je bilo vec tudi razlicnih trenj in sporov med ucenci, ucenkami. Glede na letošnje število vseh prebivalcev šole, se bomo morali vsi zelo in še bolj potruditi, da bomo strpni drug do drugega, si pomagali med seboj po najboljših moceh in se vsi držali reka »Ne naredi in ne reci drugemu tega, cesar noceš, da drugi naredijo ali recejo tebi.«. Že v nagovoru lanskoletne publikacije sem zapisala, da se bomo morali tudi letos mocno prizadevati za konstruktivni pogovor, medsebojno pomoc in delo v tihem okolju, kjer ni kricanja, nasilja, sebicnosti in podobnega. To nam bo uspelo s skupnimi mocmi. S podporo vas, starši, z zavedanjem in samokontrolo vas, ucenci in ucenke, s spodbujanjem, usmerjanjem in doslednostjo nas strokovnih delavcev in ostalih zaposlenih na šoli. V šoli bomo še naprej izvajali medvrstniško pomoc, sodelovanje med oddelki (tako imenovani mentorski oddelki), mediacijo, sledili 8 krogom odlicnosti (Jani Prgic, 2014): 1. Odgovornost za lastna dejanja. 2. Govori z dobrim namenom. 3. Pozitiven odnos »To je to!« 4. Predanost pri uresnicevanju lastnih ciljev. 5. Napake vodijo k uspehu ali kako se lahko ucimo iz svojih napak. 6. Integriteta ali kako usklajujemo svoje vedenje s svojimi vrednotami. 7. Fleksibilnost v tem, da smo pripravljeni poskusiti razlicne nacine, da bi prišli do svojega cilja. 8. Uravnoteženost v življenju. Od vas, spoštovani starši, pricakujemo, da nas boste podprli v naših prizadevanjih za strpno reševanje sporov, za reševanje sporov z mediacijo, razvijanju življenjskih vrednost in nacel, ki sledijo odgovornosti za lastna dejanja, pozitivnemu odnosu in govorjenju z dobrim namenom. Kako uspešni, odlicni bomo, je odvisno od vsakega posameznika in od vseh skupaj. Vsak posameznik se mora odlociti, ali si želi biti uspešen in ali je dovolj pogumen in mocan, da se poda na pot odlicnosti, na kateri je potrebnega veliko dela. Storimo kar najvec, da se bomo tudi mnogo let kasneje z veseljem spominjali casa, ko smo bili del skupnosti Osnovne šole Škofja Loka-Mesto. Samo vsi skupaj lahko izpolnjujemo našo vizijo: Rastemo skupaj v znanju in spoštovanju! Naj bo tudi to šolsko leto uspešno in nepozabno! Doris Kužel, ravnateljica Stiki s šolo Ravnateljica: Doris Kužel Tel. št.: 04/506 00 12, e-naslov: doris.kuzel@ossklm.si Pomocnica ravnateljice: Saša Cadež Tel. št.: 04/506 00 13, e-naslov: sasa.cadez@ossklm.si Pomocnica ravnateljice: Elizabeta Proj Tel. št.: 04/506 00 34, e-naslov: elizabeta.proj@ossklm.si Tajništvo: Petra Bokal Tel. št.: 04/506 00 11, e-naslov: petra.bokal@ossklm.si Vodja šolske prehrane: Katarina Peternelj Tel. št.: 04/506 00 21, e-naslov: katarina.peternelj@ossklm.si Svetovalna delavka – pedagoginja: Mateja Božnar Tel. št.: 04/506 00 16, e-naslov: mateja.boznar@ossklm.si Svetovalna delavka – psihologinja: Katarina Gornik Tel. št.: 04/506 00 17, e-naslov: katarina.gornik@ossklm.si Šolska knjižnica: Mateja Gartner Tel. št.: 04/506 00 18, e-naslov: mateja.gartner@ossklm.si Barbara Tušek Tel. št.: 04/506 00 18, e-naslov: barbara.tusek@ossklm.si Šolska zobna ambulanta: Tel. št.: 04/506 00 22, e-naslov: sza.mesto@zd-loka.si Zbornica: Šolska ulica 1 Tel. št.: 04/506 00 19 Prvi razred: Novi svet 18 Tel. št.: 04/512 09 73 GSM: 041 247 541 Odjava šolske prehrane: Tel. št.: 04 506 00 21 kuhinja 04 506 00 11 tajništvo 04/512 09 73, 041 247 541 Novi svet e-naslov: info@ossklm.si spletni naslov: http://www.ossklm.si/ Strokovni organi šole Šolo upravljata ravnateljica, ki je pedagoški vodja, in poslovodni organ, ter svet šole, ki ga sestavljajo: . predstavniki ustanovitelja (Marjetka Rotar, Davor Tavcar, Tinka Teržan); . predstavniki delavcev šole (Li-An Kozmelj, Špela Mesec, Andreja Panjtar, Petra Veber); . predstavniki staršev (Petra Dolenc, Katja Lang, Peter Pokorn). Predsednica sveta šole je Petra Veber, namestnica je Tinka Teržan. Svet šole ima štiriletni mandat. Za organizirano uresnicevanje interesov staršev je na šoli oblikovan svet staršev, ki je sestavljen iz predstavnikov staršev iz vsakega oddelka. Predsednica sveta staršev je Petra Dolenc. Na šoli delujejo strokovni organi šole: uciteljski zbor, oddelcni uciteljski zbori, strokovni aktivi in razredniki. Svet šole je imenoval pritožbeno komisijo, ki jo sestavlja deset clanov (šest predstavnikov strokovnih delavcev šole, dva predstavnika strokovnih delavcev druge šole in dva predstavnika staršev). Svet šole odloca o pritožbah v povezavi z uresnicevanjem pravic in dolžnosti otroka oziroma ucenca. Šolski cas Za ucence od 2. do 9. razreda Jutranje varstvo: 7.10–8.10 Predura: 7.30–8.15 1. ura: 8.20–9.05 2. ura: 9.10–9.55 20-minutni odmor za malico 3. ura: 10.15–11.00 15-minutni odmor 4. ura: 11.15–12.00 5. ura: 12.05–12.50 6. ura: 12.55–13.40 15-minutni odmor za kosilo 7. ura: 13.55–14.40 8. ura: 14.45–15.30 Podaljšano bivanje: 12.00–16.40 Za ucence 1. razreda Jutranje varstvo: 6.10–8.10 Predura: 7.30–8.15 Malica: 8.20–8.40 1. ura: 8.40–9.25 2. ura: 9.25–10.10 20-minutni odmor za igro 3. ura: 10.30–11.15 4. ura: 11.15–12.00 5. ura: 12.05–12.50 Podaljšano bivanje: 12.00–16.40 Govorilne ure Govorilne ure so praviloma kakovostnejše, kadar se jih udeležite skupaj z otrokom, ker le tako lahko sklenemo skupne dogovore in se izognemo nepotrebnim napacnim prenosom informacij v pedagoškem trikotniku ucenec – starši – ucitelj. Skupne govorilne ure so oznacene v šolskem koledarju in potekajo od 17.00 do 18.00. Za govorilno uro se predhodno najavite pri ucitelju. Od 1. do 5. razreda Ime in priimek Razred Cas Prostor Simona Podobnik Natalija Krstic Rant 1. a 10 Nina Taler Aleša Zrimšek Petra Globocnik 1. b 14 Helena Kuhar Nina Oman 1. c 8 Teja Bergant Marjetka Benedik 1. d 12 Tadeja Jesenko 2. a 107 Lidija Hafner 2. b K 16 Andreja Benedik 2. c M 11 Klara Kovacic 2. d K 15 Janja Rojc Pintar 3. a 109 Tina Radic 3. b P 9 Nataša Pesjak 3. c P 10 Maja Turk 3. d P 8 Marjeta Kavcic 3. e P 7 Andreja Hafner 4. a 110 Lucija Štebe 4. b 112 Andreja Koprivec 4. c 207 Vanja Hudolin 4. d 111 Irena Jugovic 5. a 211 Špela Oblak 5. b 212 Tatjana Jereb Miklavcic 5. c 210 Urša Jemec 5. d 209 Elizabeta Proj MAT, SLJ 114 A Jana Jelovcan/ MAT MUS Zbornica Maja Pušenjak TJA, SLJ MUS Kabinet 108 Andreja Markovic Veronika Pucko TJA Jedilnica Kabinet 108 Katja Vilfan GOS 206 Andreja Panjtar Ana Bergant Saša Cadež ŠPO Avla Kabinet 204 114 A Maja Pušenjak Barbara Šolar Jeric/Veronika Pucko Urška Guzelj Štajer NIP Kabinet 108 Kabinet 108 Knjižnica Petra Veber Tatjana Jereb Miklavcic Helena Markuta Andreja Panjtar Ana Bergant K 3 210 P 6 Avla 217 Li-An Kozmelj Irena Korene Mobilna služba OŠ Jela Janežica DSP/ISP P 16 A Kabinet 208 P 3 Gordana Slak OPB 1 Zbornica Novi svet Ana Urh Natalija Krstic Rant OPB 2 Zbornica Novi svet Marjetka Benedik Nina Oman Aleša Zrimšek OPB 3 Zbornica Novi svet Petra Globocnik OPB 4 Zbornica Novi svet OPB 5 Katja Žlebir OPB 6 Zbornica Nina Hostnik Urška Guzelj Štajer OPB 7 Zbornica Knjižnica Mateja Krek OPB 8 Zbornica Veronika Pucko Ana Mirtic OPB 9 Kabinet 108 M 7 Jana Jelovcan/xxx OPB 10 Zbornica OPB 11 Tea Djokic OPB 12 Zbornica Od 6. do 9. razreda Ime in priimek Razred Delovno podrocje Cas Prostor Kristina Erznožnik 6. a MAT, TIT 202 Ana Bergant 6. b ŠPO, NIP, IP 217 Tanja Potocnik 6. c SLJ, IP 101 Petra Veber 6. d MAT, TIT K 1 Staš Mlakar 7. a ŠPO, IP 203 Kristina Strnad 7. b SLJ, ZGO P 1 Katja Vilfan 7. c NAR, GOS, IP 206 Mateja Jelenc Arnšek 7. d GUM 106 Barbara Jelenc 8. a SLJ, ZGO P 2 Maja Reven 8. b LUM, IP K 9 Anica Stele 8. c GEO 216 Tomaž Lang 8. d ŠPO, IP 213 Janja Pirc 9. a MAT 201 Špela Mesec 9. b TJA 102 Betka Mahnic 9. c TJA 104 Nika Benedik 9. d TJA 103 Vlasta Balderman NAR, BIO Kabinet 214 Helena Bergant FIZ, MAT Kabinet 204 Tea Djokic DKE Zbornica Urška Guzelj Štajer IP, NIP Knjižnica Petra Jerovšek SLJ, IP Knjižnica Bogdan Košak SLJ Kabinet 113 a Nina Krmelj/Petra Zakotnik MAT Mediacijska soba Andreja Markovic TJA, ZGO Jedilnica Helena Markuta IP, NIP P 6 Ana Mirtic KEM, GOS, IP M7 Marja Pahor KEM Kabinet 205 Andreja Panjtar ŠPO, IP, NIP Avla Katarina Peternelj GOS, IP Pisarna kuhinja Lidija Petrovcic ZGO, GEO Kabinet 214 Veronika Pucko TJA Kabinet 108 Milan Smolej ŠPO, IP Kabinet ŠPO Ana Urh laborantka Zbornica Fizik/tit FIZ, TIT, IP K 3 matematik MAT, OPB Zbornica Izbirni predmeti Izbirni predmet Oznaka Razred Ucitelj Francošcina 1, 2, 3 FI 1, 2, 3 7.–9. Tanja Potocnik Nemšcina 1, 2, 3 NI 1, 2, 3 7.–9. Urška Guzelj Štajer Španšcina 1, 2, 3 ŠI 1, 2, 3 7.–9. Petra Jerovšek Likovno snovanje 1, 2, 3 LS 1, 2, 3 7.–9. Maja Reven Obdelava gradiv – les OGL 7. Fizik/tit Šport za sprostitev ŠSP 7. Milan Smolej Staš Mlakar Andreja Panjtar Urejanje besedil UBE 7. Helena Markuta Sodobna priprava hrane SPH 7. Katarina Peternelj Organizmi v naravnem in umetnem okolju ONA 7. Katja Vilfan Multimedija MME 8. Helena Markuta Robotika v tehniki RVT 8. Fizik/tit Nacini prehranjevanja NPH 8. Katarina Peternelj Šport za zdravje ŠZZ 8. Ana Bergant Andreja Panjtar Poskusi v kemiji POK 8. Ana Mirtic Izbrani šport – odbojka IŠP 9. Milan Smolej Izbrani šport – nogomet IŠP 9. Tomaž Lang Retorika RET 9. Petra Jerovšek Racunalniška omrežja ROM 9. Helena Markuta Navedenih 27 izbirnih predmetov izvajamo v 34 skupinah. Neobvezni izbirni predmeti Neobvezni izbirni predmet Oznaka Razred Ucitelj Prvi tuji jezik – anglešcina N1A1 1. Barbara Šolar Jeric/Veronika Pucko Maja Pušenjak Drugi tuji jezik – nemšcina N2N 4.–9. Urška Guzelj Štajer Umetnost NUM 4. Tatjana Jereb Miklavcic Racunalništvo NRA 4.–6. Helena Markuta Šport NŠP 5. in 6. Andreja Panjtar Ana Bergant Tehnika NTE 5. Petra Veber Navedenih 6 neobveznih izbirnih predmetov izvajamo v 19 skupinah. Kulturni dnevi RAZRED DATUM VSEBINA 1. oktober/november 2019 Lutkovno gledališce v Ljubljani oktober/november 2019 Življenje nekoc – Loški muzej 24. 12. 2019 Božicno-novoletno praznovanje in dan samostojnosti in enotnosti februar 2020 Kulturne delavnice 2. oktober/november 2019 Gledališka predstava 24. 12. 2019 Božicno-novoletno praznovanje november 2019 Cajon, škatla polna ritma 7. 2. 2020 Kulturne delavnice 3. oktober/november 2019 Gledališka predstava 24. 12. 2019 Božicno-novoletno praznovanje februar 2020 Kulturne delavnice marec 2020 Glasbeno-plesne delavnice 4. 24., 25., 26., 27. 3. 2020 Glasbeno-likovna delavnica v Sorici 24. 12. 2019 Božicno-novoletno praznovanje februar 2020 Ogled gledališke predstave 5. 11. 11. 2019 Filmska vzgoja – nenasilje 24. 12. 2019 Božicno-novoletno praznovanje 1. 2. 2020 Ogled gledališke predstave 6. marec 2020 Filmska vzgoja – predavalnica 27. 9. 2019 Glasbeni kulturni dan 24. 12. 2019 Božicno-novoletno praznovanje 7. 24. 12. 2019 Božicno-novoletno praznovanje marec 2020 Likovni kulturni dan 27. 9. 2019 Glasbeni kulturni dan 8. 24. 12. 2019 Božicno-novoletno praznovanje marec 2020 Likovni kulturni dan Vsi junaki zbrani 9. 24. 12. 2019 Božicno-novoletno praznovanje Vsi junaki zbrani junij 2020 Valeta Kulturni dnevi bodo potekali (tako kot v preteklih letih) z lastnimi dejavnostmi in obiski prireditev na šoli ali izven nje. Kulturni dan je namenjen tudi zadnjemu dnevu koledarskega leta (24. 12. 2019), ko so ucenci še v šoli. Ta dan nacrtujemo dejavnosti za tri šolske ure. Naravoslovni dnevi RAZRED DATUM VSEBINA 1. november 2019 Hrana, bogastvo okusov maj/junij 2020 Pot pastirskih škratov na Krvavcu junij 2020 Voda, cudežna tekocina 2. 7.–8. 4. 2020 21.–22. 4. 2020 5.–6. 5. 2020 7.–8. 5. 2020 Dvodnevni tabor – Kmetija 18.–22. 5. 2020 Ekskurzija – Živalski vrt januar 2020 Naravoslovne delavnice 3. 15. 1. 2020 Naravoslovne delavnice 25., 26. in 27. 3. 2020 Arboretum Volcji potok 2. 6. 2020 Gibanje v vodi in zraku 4. 25. 10. 2019 Prehrana in cuti 26. 2. 2020 Vodno kolo in vodni hram 10. in 12. 2. 2020 ŠVN – orientacija v naravi 5. 26. 3. 2020 Živi muzej Krasa 11., 12. 5. 2020 Ekologija – Raziskujmo mlako junij 2020 Obmorska flora in favna – znacilnosti morskega sveta, ogled Poreca z akvarijem 6. 24. 9. 2019 Žita v Sloveniji 8. 11. 2019 Ekskurzija – Postojna, Predjamski grad, EXPO 20. 5. 2020 Cebele in cmrlji 7. 12. 2. 2020 Svetloba 19. 6. 2020 Voda, cudežna tekocina 24. 9. 2019 Ekskurzija – Ptuj 8. Zgradba in delovanje cloveškega telesa 23.–27. 9. 2019 Šola v naravi 23.–27. 9. 2019 Šola v naravi 9. 19. 12. 2019 Ekološke vsebine 24. 3. 2020 Pomen hrane za zdravje 11. 9. 2019 Škocjanske jame, Cerknica V okviru naravoslovnih dni so po zgornjem razporedu vkljucene tudi ekskurzije. Športni dnevi RAZRED DATUM VEBINA 1. oktober 2019 Trim steza marec 2019 Stari grad maj 2020 FIT športne delavnice januar 2020 Zimski športni dan (drsanje) april 2020 Gorajte 2. 12. 9. 2019 Pohod na Šmarjetno goro januar/februar 2020 Smucarski tecaj Stari vrh maj 2020 Športne igre z orientacijo 7.–8. 4. 2020 21.–22. 4. 2020 5.–6. 5. 2020 7.–8. 5. 2020 Dvodnevni tabor – pohod junij 2020 Troboj 3. 23. 4. 2020 Pohod na Križno goro 12. 2. 2020 Pohod v Crngrob 21. 5. 2020 Športne igre 12. 6. 2020 Orientacija maj 2020 Troboj 4. 17. 9. 2019 Veter v laseh 7. 10. 2019 Pohod na Križno goro 12. 2. 2020 14. 2. 2020 ŠVN – orientacijski pohod 18. 6. 2020 Športne igre 9. 4. 2020 Pohod na Govejk 5. 2. 10. 2019 Pohod po poti treh gradov 21. 1. 2020 Zimski ŠD – drsanje na Bledu 20. 4. 2020 Pohod Crngrob – Planica junij 2020 Igre z žogo, ŠVN junij 2020 Elementarne igre, ŠVN 6. 18. 9. 2019 Pohod na Blegoš 24. 2. 2020 Smucanje, ŠVN 25. 2. 2020 Smucanje, ŠVN 12. 5. 2020 Orientacija junij 2020 Igre z žogo 7. 18. 9. 2019 Pohod na Ratitovec 8. 10. 2019 Atletika 30. 1. 2020 Zimski ŠD 4. 3. 2020 Zimski ŠD 19. 6. 2020 Igre z žogo 8. 18. 9. 2019 Pohod na Lubnik 23. 9. 2019 ŠD, naravoslovni tabor 30. 1. 2020 Zimski ŠD 4. 3. 2020 Zimski ŠD junij 2020 Igre z žogo 9. 18. 9. 2019 Pohod na Zelenico 30. 1. 2020 Zimski ŠD 4. 3. 2020 Zimski ŠD junij 2020 Zakljucni izlet, ekskurzija 11. 6. 2020 Igre z žogo Športne dneve bomo koristili tudi za izpeljavo šol v naravi in za ekskurzije. Tehniški dnevi RAZRED DATUM VSEBINA 1. september 2019 Promet in prometna varnost september 2019 Praznujemo april 2020 Ekologija 2. september 2019 Promet in prometna varnost 28. 11. 2020 Izdelki za bazar marec, april 2020 Seštevanje in odštevanje do 100 3. oktober 2019 Poštni muzej 27. 11. 2019 Izdelki za bazar september 2019 Gozdna zabava 4. 6.–7. 11. 2019 Šolanje v preteklosti 22. 11. 2019 Izdelki za bazar 11. in 13. 2. 2020 ŠVN – Gradnja bivališc v naravi 17. 6. 2020 Kulturna dedišcina domace pokrajine 5. 25. 9. 2019 Jumicar 22. 5. 2020 Kolesarski izpit junij 2020 Skrb za sebe in svojo lastnino junij 2020 Bonton pri jedi 6. november 2019 Izdelki za bazar marec, april 2020 Obisk Lesne šole februar 2020 ŠVN februar 2020 ŠVN 7. november 2019 Izdelki za bazar junij 2020 Od izvira do pipe junij 2020 Rakete in 3D – modeliranje Tehnicni muzej Bistra 8. november 2019 Izdelki za bazar 17. 10. 2019 Vrtiljak poklicev september 2019 ŠVN september 2019 ŠVN 9. november 2019 Izdelki za bazar 23. 10. 2019 Poklici 7. 4. 2020 Rudnik Velenje oktober 2019 Trajnostna energija Preverjanje in ocenjevanje znanja V 1. in 2. razredu osnovne šole se ucencevo znanje ocenjuje z opisnimi ocenami, od 3. do 9. razreda pa s številcnimi ocenami. Z opisnimi ocenami se z besedami izrazi, kako ucenec napreduje glede na opredeljene cilje oziroma standarde znanja v ucnih nacrtih. S številcnim ocenjevanjem se oceni znanje ucenca na lestvici od 1 do 5. Številcne ocene so: nezadostno (1), zadostno (2), dobro (3), prav dobro (4), odlicno (5). Ocenjujejo se ucencevi ustni odgovori ter pisni, likovni, tehnicni, prakticni in drugi izdelki, projektno delo in nastopi ucencev. Pri vsakem predmetu se ucencevo znanje ocenjuje skozi vse obdobje, ko se predmet izvaja. Pri predmetih, za katere sta s predmetnikom doloceni najvec dve uri tedensko, se znanje ucenca oceni najmanj trikrat v šolskem letu, pri cemer vecina ocen ne sme biti pridobljena na podlagi pisnih izdelkov. Ce se predmet, za katerega je s predmetnikom doloceno manj kot dve uri tedensko, izvaja po fleksibilnem predmetniku, se znanje ucenca oceni najmanj dvakrat. Pri predmetih, za katere so s predmetnikom dolocene vec kot dve uri tedensko, se znanje ucenca oceni najmanj šestkrat v šolskem letu, pri cemer vecina ocen ne sme biti pridobljena na podlagi pisnih izdelkov. V 1. in 2. razredu ucitelj oblikuje pri vseh predmetih zakljucno opisno oceno, s katero opiše ucencev napredek pri doseganju ciljev oziroma standardov znanja, opredeljenih v ucnih nacrtih. Od 3. do 9. razreda ucitelj oblikuje pri vseh predmetih zakljucno številcno oceno, s katero oceni, v kolikšni meri ucenec dosega standarde znanja, opredeljene v ucnih nacrtih, in pri tem upošteva ocene, ki jih je ucenec pri predmetu prejel med šolskim letom. Ucenec 3., 4., 5. in 6. razreda lahko na podlagi pisnega obrazloženega predloga razrednika ponavlja razred brez soglasja staršev. Ucenec lahko ponavlja razred, kadar je ob koncu šolskega leta negativno ocenjen iz enega ali vec predmetov, ceprav mu je šola omogocila vkljucitev v dopolnilni pouk in druge oblike individualne in skupinske pomoci. V primeru morebitnih nejasnosti v zvezi z ocenjevanjem se najprej pogovorite z uciteljem, nato lahko še z razrednikom, svetovalno službo ali vodstvom šole. Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja ter napredovanju ucencev v osnovni šoli je na tej povezavi: https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina?urlid=201352&stevilka=1988. Dopolnilni in dodatni pouk Dopolnilni pouk je namenjen tistim ucencem, ki dolocene snovi ne razumejo, so bili dalj casa odsotni ali želijo dodatno razlago. Predlog za obiskovanje dopolnilnega pouka oblikuje ucitelj predmeta, ki ugotovi vzroke za ucencevo neuspešnost in redno spremlja ucencev napredek. Dodatni pouk je namenjen ucencem, ki želijo svoje znanje in vedenje izpopolniti, se seznaniti z izbrano snovjo na višji in zahtevnejši ravni ter se pripraviti na tekmovanja. Dodatni in dopolnilni pouk potekata pred poukom ali po njem. Ucitelj Predmet Dan Ura Šolska tekmovanja Ucenci bodo lahko sodelovali na razlicnih tekmovanjih v znanju iz posameznih predmetnih podrocij: slovenskega, angleškega, francoskega in nemškega jezika, zgodovine, geografije, kemije, fizike, matematike, logike, znanja o sladkorni bolezni, racunalništva, biologije, naravoslovja, vesele šole, logicnih pošastih, astronomiji, razvedrilni matematiki in na razlicnih športnih tekmovanjih. Individualna in skupinska pomoc Posebno skrb posvecamo ucencem, ki imajo ucne težave. Individualno in skupinsko pomoc izvajajo ucitelji naše šole, socialna pedagoginja, specialni pedagog. Ucitelj Predmet Dan Ura Dodatna strokovna pomoc Namenjena je otrokom s posebnimi potrebami. Izvajajo jo specialni pedagog, logoped, socialni pedagog, psiholog, tiflo pedagog, pedagog in drugi strokovni delavci šole na osnovi odlocb, ki jih izda ZRSŠ. Delo z nadarjenimi ucenci Koncept odkrivanja in dela z nadarjenimi ucenci v devetletni osnovni šoli temelji na eni od najpogosteje uporabljanih definicij v svetu. Po tej definiciji so nadarjeni ali talentirani tisti otroci, ki so pokazali visoke dosežke in potenciale na intelektualnem, ustvarjalnem, specificno akademskem, vodstvenem ali umetniškem podrocju in ki poleg rednega šolskega programa potrebujejo prilagojene programe in dejavnosti. Odkrivanje nadarjenih ucencev poteka skozi tri stopnje: 1. EVIDENTIRANJE ucencev, ki bi lahko bili nadarjeni (ob koncu 3. razreda ali katerega koli naslednjega šolskega leta). 2. IDENTIFIKACIJA nadarjenih ucencev s pomocjo ocenjevalne lestvice uciteljev, testov ustvarjalnosti in testov sposobnosti, ki jih opravi šolska psihologinja. 3. SEZNANITEV in pridobitev mnenja staršev. Tudi v letošnjem šolskem letu bomo pozornost namenili identifikaciji nadarjenosti naših ucencev in organizaciji dela z njimi. Zanje oblikujemo individualizirane nacrte, pripravljamo delavnice in dejavnosti v okviru popoldanskih dejavnosti, nacrtujemo pa tudi izvedbo tabora za nadarjene ucence. Prizadevali si bomo, da bodo metode in oblike dela s temi ucenci cim bolj raznovrstne, dejavne in ustvarjalne. Pri delu bomo upoštevali interese otrok. Šola v naravi . Dvodnevni tabor v 2. razredu Nacrtujemo ga v aprilu in maju 2020 na Jarcjem Brdu. Ucenci spoznajo kmetijo: delo na kmetiji, živali, kmecke stroje in orodja. Sodelujejo pri peki kruha, izdelavi masla, izdelavi puncke iz blaga in košarice. . Tridnevni tabor v 4. razredu Ucenci bodo svoja teoreticna znanja o življenju v naravi in orientaciji preizkusili v CŠOD Medved na Medvedjem Brdu v Rovtah v mesecu februarju 2020. . Poletna šola v naravi za 5. razred Za ucence ob zakljucku šolskega leta v juniju 2020 organiziramo letno šolo v naravi v Novigradu s tecajem plavanja. Ucenci spoznajo morski in obmorski ekosistem. Z ladjo se peljejo v Porec. . Zimska šola v naravi za 6. razred Februarja 2020 nacrtujemo zimsko šolo v naravi. Potekala bo v Smucarskem centru Cerkno. Program obsega alpsko smucanje in plavanje v bazenu. Poleg športnih so predvidene tudi kulturne dejavnosti. . Naravoslovni tabor za 8. razred Nacrtujemo ga v oktobru 2019. Potekal bo v domovih Centra šolskih in obšolskih dejavnosti. Dva oddelka bosta preživela pet dni v domu Gorenje, dva pa v domu Štrk. Na taboru bomo izvedli naravoslovne vsebine, prepletene s športnimi dejavnostmi v naravi. Za ucence, ki zaradi socialnega položaja ne zmorejo v celoti placati prispevka za šolo v naravi, šola na osnovi kriterijev, ki jih je sprejel svet šole, subvencionira šolo v naravi. Na osnovi pisne vloge staršev komisija odloci o upravicenosti ucenca do subvencioniranja. Vlogo lahko dvignete v šolski svetovalni službi ali jo poišcete na naši spletni strani šole ter jo skupaj z zahtevanimi prilogami oddate svetovalnima delavkama na naši šoli. Tecaji Za ucence organiziramo plavalni tecaj za 1. in 3. razred, smucarski tecaj za 2. razred v okviru športnega dneva na Starem vrhu in kolesarski tecaj z izpitom za 5. razred. Varstvo ucencev Ucenci vozaci od 2. do 9. razreda imajo organizirano varstvo vozacev od 7.30 do 8.10, ucenci od 7. do 9. razreda tudi od 8.20 do 9.05. Ucenci vozaci od 2. do 5. razreda, ki cakajo na organiziran prevoz, so razdeljeni v skupine varstva vozacev od 12.05 do 13.40. Prav tako imamo urejeno varstvo vozacev za ucence od 6. do 9. razreda po koncanem pouku. Varstvo je urejeno tudi za ucence, ki cakajo na izbirne predmete po zakljucenem pouku do 13.40. Jutranje varstvo Organizirano je za ucence 1. razreda osnovne šole od 6.10. V primeru prostih mest se jim lahko prikljucijo tudi ucenci 2. razreda. Varstvo poteka v stavbi šole na Novem svetu 18. Od 7.10 poteka jutranje varstvo tudi za ucence 2. razreda (v primeru prostih mest tudi za 3. razred) v stavbi šole na Šolski ulici 1. Podaljšano bivanje Vanj so lahko vkljuceni ucenci od 1. do 5. razreda od konca pouka do 16.40. Delo v oddelkih temelji na sprostitvenih dejavnostih in pomoci ucencem pri šolskem delu. Domaci nalogi je po ucnem nacrtu namenjeno 50 minut. V 2. in 3. razredu bo cas za domaco nalogo od 13.40 do 14.30, v 4. in 5. razredu pa od 14.00 do 14.50. Od drugega šolskega dne ob odhodih ucencev domov združujemo oddelke podaljšanega bivanja. Ob 15.15 vsi ucenci s Šolske ulice odidejo v spremstvu uciteljev na Novi svet 18, kjer nadaljujejo s podaljšanim bivanjem do 16.40. Starši morate aprila prijaviti ucence v podaljšano bivanje za naslednje šolsko leto. V primeru izpisa iz podaljšanega bivanja med šolskim letom je potrebno izpolniti izpisnico, ki jo ucenec dobi pri svoji uciteljici podaljšanega bivanja. Interesne dejavnosti Interesna dejavnost Mentor Razred Cas Mama Bršljanka Marjetka Benedik 1. Logicne pošasti Mateja Vozelj 1. Otroški pevski zbor Helena Kuhar 1. Logicne pošasti Lidija Hafner 2. Rocna dela Janja Primožic 2.–9. Logicne pošasti Maja Turk 3. Kuhamo in pecemo Klara Kovacic Marjeta Kavcic 3. Planinski krožek Nina Oman Andreja Benedik 1.–3. Družabnice Mateja Božnar 2. in 3. Otroški pevski zbor Natalija Krstic Rant 2. in 3. Mini rokomet (deklice) Kim Stare 2.–5. Mini rokomet (decki) Jani Klemencic 2.–5. Racunalniško programiranje LOGO Helena Markuta 1.–7. Razvedrilna matematika Irena Jugovic 4. in 5. Športko Lucija Štebe 4. in 5. Pecemo sladice Andreja Koprivec 4. in 5. Otroški pevski zbor Mateja Jelenc Arnšek 4. in 5. Logicne pošasti Elizabeta Proj 4. in 5. Novinarski krožek Tatjana Jereb Miklavcic 4. in 5. Dramski krožek Janja Rojc Pintar 5. Jezikamo slovensko (za ucence tujce) Urša Jemec Tatjana Jereb Miklavcic 1.–9. Šolsko glasilo – Loška médla Bogdan Košak Tatjana Jereb Miklavcic 1.–9. Šahovski krožek Simona Orel Mušic 2.–9. Folklorni krožek Špela Oblak Tina Radic 1.–9. Filatelisticni krožek Srecko Bericic 2 –9. Šolski vrt Katarina Peternelj 2.–9. Sodobni ples Helena Markuta Anica Stele 3.–9. Planinski krožek Doris Kužel Ana Bergant 4.–9. Vesela šola Mateja Gartner 4.–9. Modelarski krožek Nejc Peternelj 5.–9. Šolski radio Špela Oblak 6.–9. Angleški dramska skupina Hotheads Betka Mahnic 6.–9. Dramski krožek Ana Locopolitana Kristina Strnad Barbara Jelenc 6.–9. Mladinski pevski zbor Mateja Jelenc Arnšek 6.–9. Mediacija Tomaž Lang 6.–9. Fotografski krožek Andreja Markovic 6.–9. Logika Kristina Erznožnik 6.–9. Naravoslovne dejavnosti Vlasta Balderman 6.–9. Razvedrilna matematika Janja Pirc 6.–9. Raziskovalne dejavnosti Vlasta Balderman 6.–9. Šolska skupnost Anica Stele 6.–9. Dopisniško novinarski krožek Tanja Potocnik 7.–9. Male sive celice Li-An Kozmelj 7.–9. Podjetniški krožek Razvojna agencija Sora tel. št.: 04/50 60 220 7.–9. MEPI (Mednarodno priznanje za mlade) Li-An Kozmelj Helena Markuta Tadeja Jesenko 9. Ucenci se lahko vkljucijo v slovensko, angleško, francosko, nemško in špansko bralno znacko. Med pocitnicami poteka program Dobimo se ob pol desetih (izvaja Društvo prijateljev mladine Škofja Loka). Organizirane interesne dejavnosti v izvedbi društev, klubov in drugih organizacij Interesna dejavnost Društvo/Klub Razred Cas Košarkarska šola KK Škofja Loka Tel. št.: 031/622 502 (Dumencic) 1.–9. Direndaj – aktivne in ustvarjalne popoldanske delavnice Direndaj Tel. št.: 041 795 289 (Ticar) 1. in 2. Atletika Atletski klub Škofja Loka Tel. št.: 031/695 559 (Jurgele) 031/768 774 (Demšar) 1.–9. Badminton Milan Smolej 5.–9. Alpsko smucanje SK Alpetour Tel. št.: 041/633 651 (Peternelj) 1.–9. Šola športnega plezanja PK Škofja Loka Tel. št.: 031/800 415 (Epih) 1.–9. Športno plezanje Plezalni klub Kinezis Tel. št.: 041/334 973 (Rant) 1.–9. Ritmicna gimnastika ŠD Gazela Tel. št.: 041/377 149 (Avkhadieva) 1.–9. Mladi gasilec PGD Škofja Loka Tel. št.: 040/380 680 (Arhar) 1.–9. Floorball FBK INSPORT Škofja Loka Tel. št.: 041/789 728 (Šubic) 1.–9. Lokostrelstvo LS Škofja Loka Tel. št.: 031/601 961 (Tomat) 2.–9. Nogomet NŠ Škofja Loka Tel. št.: 040/525 589 (Hirkic) 1.–2. Strelski krožek Strelsko društvo Škofja Loka Tel. št.: 040/586 042 (Hadžidaov) 3.–9. Rokomet RD Loka Tel. št.: 041/811 167 (Klemencic) 5.–9. Na divje – življenje z naravo v vseh letnih casih Malo merilo Tel. št.: 031/214 829 (Nina Vastl Štefe) 1.–5. Projekti in programi Raziskovalne naloge, projekti in druga sodelovanja z zunanjimi institucijami (npr. CSS, VDC, vrtec ipd.) Kratek opis Shema šolskega sadja Namen sheme šolskega sadja in zelenjave je dopolniti šolske obroke s sadjem in zelenjavo slovenskih proizvajalcev in tako prispevati k zdravemu nacinu življenja. Ucencem ponudimo sadje in zelenjavo poleg redne malice. V zadnjih letih opažamo vecjo priljubljenost uživanja sadja pri ucencih. Želimo si, da bi ucenci s takim veseljem posegali tudi po zelenjavi. Shema sadja in zelenjave je tudi dopolnitev projekta Zdrava šola. Zdrava šola V projekt Zdrave šole je naša šola vkljucena že vec let. Ves cas se trudimo, da bi ucence navajali na zdrav nacin življenja, ki je povezan tudi s prehrano in gibanjem. Preko projekta otroke vkljucujemo v akcijo Otroci za varnost v prometu, kjer aktivno sodelujejo tudi v likovnem natecaju. Pri delu nam daje smernice NIJZS. Varno s soncem V projekt Varno s soncem je naša šola vkljucena že vec let. Ves cas se trudimo, da bi ucence navajali na zdrav nacin življenja, ki je povezan tudi z zašcito pred vse bolj nevarnimi soncnimi žarki. Preko projekta otroke navajamo na potrebo po umiku v senco, mazanju z zašcitnimi kremami, nošenju dolgih rokavov in izogibanju soncu v casu najhujše pripeke. Pri delu nam daje smernice NIJZS. Beremo z Mackom Murijem Spodbujanje pozitivnega odnosa do branja in usvajanje bralne tehnike. Kulturna šola Vplivati želimo na porast prizadevanj za ustrezno kulturno vzgojo na osnovnih šolah, omogocati ustvarjalnost mladih na raznolikih umetnostnih podrocjih, podpirati kakovostne dosežke ter skrbeti za izobraževanje udeležencev in mentorjev kulturnega udejstvovanja, vzpostaviti šolo kot žarišce kulturnih programov v lokalnih okoljih z namenom promocije ustvarjalnosti, vseživljenjskega ucenja in povezovanja. Zacutimo drugacnost Osrednji namen projekta je pri mlajših ucencih razvijati cut za soljudi in za potrebe drugih, drugacnih. Projekt vkljucuje razvoj strpnosti drug do drugega, temelji na medsebojnem spodbujanju in skupnem iskanju rešitev. Uciteljice se trudimo, da s postopnim, premišljenim in zelo subtilnim pristopom prilagajamo metode in oblike dela skupini ucencev, pri cemer lahko vsak posameznik uzavesti svoja mocna in šibka podrocja. Novosti ne razvijamo v umetnih šolskih situacijah, pac pa v pristnih okolišcinah, kjer imajo ucenci priložnost prepoznati široko paleto razlicnosti, se z njo soociti in obvladovati lastna obcutja. Skozi leta projekta se je vzpostavilo sodelovanje s številnimi zunanjimi zavodi in organizacijami. Iz vrtca v šolo Bodocim prvošolckom skušamo prikazati utrip na naši šoli med ucenci prvih razredov. Povabimo jih k pouku. Z ucenci navežejo stik in tkejo prijateljske vezi. Tako otroci lažje prestopijo šolski prag. Teden globalnega ucenja Globalno ucenje je vseživljenjski proces ucenja in delovanja, ki poudarja soodvisnost in posameznikovo vpetost v globalno dogajanje. Namen procesa je spodbujati posameznike in skupnosti za lastno angažiranje in delovanje na podrocju razreševanja kljucnih skupnih izzivov cloveštva. TGU izvajamo preko ŠS. Projekt samoevalvacija Šola se je v šolskem letu 2008/2009 vkljucila v projekt Zasnova in uvedba sistema ugotavljanja ter zagotavljanja kakovosti vzgojno-izobraževalnih organizacij (vrtcev in šol), v katerem smo pridobivali znanja in izkušnje na podrocju dolocanja ciljev in prioritetnih nalog za svojo organizacijo. Projekt Bild der Anderen Mednarodni e-mail projekt za mlade. Namen je, da ucenci cim prej spoznajo uporabno vrednost tujega jezika, spoznajo vrstnike iz druge države in tudi ozavestijo navade in kulturo svoje lastne države. Fit4Kid Beseda FIT pomeni "biti v dobri psiho-fizicni kondiciji". Zato s FIT programi, pedagogiko, metodami in vsebinami stremimo k skupnemu in posameznikovemu cilju "zdrav duh v zdravem telesu". Z uporabo ucenja v gibanju, hidracije, aktivnega sedenja, hitrih stimulacij in ostalih Fit vsebin želimo zvišati stopnjo koncentracije in osredotocenosti, ucne rezultate, dolgorocni spomin, funkcionalno raven znanja, telesno dejavnost ter znižati vedenjske in duševne motnje. Predvsem pa želimo tako pri ucencih kot pri uciteljih spodbuditi aktiven stil življenja in to širiti navzven. Sodelovanje s POŠ Ledine Izmenjava primerov dobre prakse. Ucencem želimo omogociti drugacen pouk. Rdeca nit bodo živali in rastline na vrtu. Primerjali, raziskovali bomo vrtova obeh krajev. Pripravili bomo skupno srecanje in zanimive raziskovalne delavnice, razvijali cut za naravo, za opazovanje. Spoznali bomo nove prijatelje, zacutili, kako je v šoli na vasi ali v mestu, kako poteka pouk v majhni ali zelo veliki skupini, kako zanimivo je, ce si pri pouku od 1. do 5. razreda. Šolski vrt Vrt kot ucilnica na prostem, razvijanje vrednot: delavnost, preudarnost, vztrajnost, samodiscipliniranost. Kot navdih za raziskovanje, medpredmetno povezovanje. Skrb za vrt, vzdrževanje, vrtnarjenje. Pomembno nam je didakticno nacelo: najprej doživljanje v naravi, potem raziskovanje v knjigi in racunalniku. Mepi Program temelji na osebnem (individualnem) izzivu. Mladim predstavlja netekmovalen program prostovoljnih, športnih, kulturnih, intelektualnih in avanturisticnih dejavnosti, ki spodbujajo osebno odkrivanje in rast, samozaupanje, vztrajnost, odgovornost do samega sebe in ne nazadnje služenje (njihovi) skupnosti. Dostopen je vsem mladim od 14. do 25. leta. Sestoji iz štirih podrocij (služenje oz. prostovoljno delo, odprava, vešcine in rekreativni šport) na treh stopnjah (bron, srebro, zlato). Merilo za pridobitev priznanja je izboljšanje sposobnosti udeleženca, doseženo z njegovo vztrajnostjo. Vsak napreduje po lastnih zmožnostih in tekmuje le sam s seboj. Pri nas se program izvaja v 9. razredu. Mediacija Mediacija je neformalen, neobvezujoc in zaupen nacin reševanja sporov, v katerem ucenci prostovoljno ob pomoci mediatorja (ucenca ali ucitelja) skušajo s pogovorom doseci mirno rešitev spora. SLOfit Projekt, s katerim želimo staršem, uciteljem in ucencem omogociti vpogled v podatke ŠVK ter jim posredovati pomembne informacije za nacrtovanje vadbe za izboljšanje in ohranjanje telesne zmogljivosti. Trajnostna mobilnost v vrtcih in osnovnih šolah S projektom Trajnostna mobilnost v vrtcih in osnovnih šolah želimo spremeniti potovalne navade otrok, spodbujati gibanje otrok, povecati aktivno prihajanje v šolo za 7 %, zmanjšati okoljske obremenitve in vplivati na prehod iz osebnega na javni prevoz. V okviru projekta bodo ucenci 1.–5. razreda sodelovali v aktivnosti "Gremo peš s kokoško Rozi", raziskovalno pa bodo sodelovali tudi ucenci izbirnega predmeta Racunalništvo. Kids in action6 Projekt poteka v sodelovanju z izobraževalnim in terapevtskim centrom Škofja Loka – Familia. Osnovna ideja projekta je vkljucitev mednarodnih prostovoljcev v delo lokalnih, po svojem namenu podobnih organizacij. Objem – bralna pismenost in razvoj slovenšcine Cilj projekta OBJEM je dvig bralne pismenosti po celotni vertikali in na vseh predmetnih podrocjih. Projekt je sestavljen iz 4 podrocij, in sicer dvig ravni bralne pismenosti in razvoj slovenšcine, slovenšcina kot drugi jezik, diagnosticni instrumenti za prepoznavanje ravni bralne pismenosti ter posodobljena vloga šolske knjižnice. Osnovna šola Škofja Loka-Mesto bo najbolj delovala na podrocju šolske knjižnice, ki bo ob koncu projekta še bolj integrirana v pouk. Prevozi otrok Prevoz z avtobusi: Brode, Gabrk, Log, Podpulfrca, Poljanska cesta, Zminec, Hrastnica. Ucenci naj hodijo na šolske avtobuse, ne na redne linije. Prevoz s kombiji: Breznica, Križna Gora, Sv. Ožbolt, Sopotnica, Sv. Barbara, Sv. Florijan, Sv. Andrej, Sv. Petra Hrib. V casu, ko ucenci cakajo na odhod avtobusa oz. kombija, je organizirano varstvo vozacev. Obnašanje na avtobusu/kombiju: Vstopamo in izstopamo DRUG ZA DRUGIM in SE NE PRERIVAMO. Pozdravimo voznika, med vožnjo SEDIMO, ne kricimo, ne smetimo in ne unicujemo inventarja v vozilu. Še posebej PAZIMO NA MLAJŠE in ŠIBKEJŠE (bolne ali poškodovane). Odhodi avtobusov Vse prevoze izvaja Alpetour – potovalna agencija, d. d., tel. št.: 517 03 02. Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Hrastnica 7.05 7.50 Škofja Loka 13.05 14.00 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Log 6.57 7.45 Škofja Loka 12.25, 13.05 in 13.55 (šolski avtobusi) 14.10, 14.35, 14.55, 15.20, 16.15 (redni avtobusi) Gabrk 7.00 7.45 (šolski) Zminec 7.05 7.53 Odhodi kombijev ODHODI KOMBIJEV ZA SMER: BREZNICA–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Andrej Dolenc, tel. št.: 51 22 677 ali GSM: 041/574 360 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Potocnik 6.45 Novi svet 13.45 Mavžar 7.00 Šolska ulica 13.50 Homan 7.10 Homan 13.55 Šolska ulica 7.20 Mavžar 14.05 Novi svet 7.25 Potocnik 14.20 ZA SMER: SOPOTNICA–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Cvetko Dolenc, tel. št.: 515 04 00 ali GSM: 041/581 019 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Heine Breznica 6.25 Novi svet 13.40 Jamnik 6.35 Šolska ulica 13.45 Bogataj Breznica 6.45 Bodovlje 14.00 Odcep Šink, Oven 6.55 Secnik 14.05 Špeglck 6.58 Švavnar 14.07 Šefard 7.00 Šefard 14.10 Švavnar 7.02 Špeglck 14.12 Secnik 7.05 Odcep Šink, Oven 14.15 Bodovlje 7.10 Bogataj Breznica 14.25 Šolska ulica 7.20 Jamnik 14.35 Novi svet 7.25 Heine Breznica 14.40 ZA SMER: KRIŽNA GORA–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Rudolf Železnik, tel. št.: 25 51 219 ali GSM: 040/340 632 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Križna Gora 6.55 Šolska ulica 13.45 Cavrno 7.05 Cavrno 14.00 Šolska ulica 7.20 Križna Gora 14.05 ZA SMER: SV. OŽBOLT–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Marko Kovac, GSM: 031/741 579 ali 031/215 416 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Ogrinc 6.20 Novi svet 14.40 Fojke 6.28 Šolska ulica 14.45 Kopac 6.38 Polanc 14.05 Kopac 6.40 Kartel 14.10 Logar 6.48 Janšc 14.15 Polanc 6.55 Logar 14.22 Kartel 7.00 Kopac 14.28 Janšc 7.05 Kopac 14.30 Šolska ulica 7.20 Fojke 14.40 Novi svet 7.25 Ogrinc 14.50 ZA SMER: SV. BARBARA–SV. ANDREJ–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Marko Kovac, GSM: 031/741 579 ali 031/215 416 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Moceradnik 6.15 Šolska ulica 13.45 Brnk 6.17 Kadivc 14.03 Drajnar 6.30 Kamnar 14.16 Kožuh 6.42 Fojsk Groga:avtobus 14.20 Fojsk Groga: avtobus 6.50 Brnk 14.28 Kamnar 6.55 Moceradnik 14.30 Kadivc 7.07 Drajnar 14.44 Šolska ulica 7.25 Kožuh 14.57 ZA SMER: ZMINEC–SV. PETRA HRIB–STANIŠE–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Dominik Kožuh, GSM: 040/857 665 ali 040/896 643 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Porobkar – Zminec 6.45 Novi svet 13.45 Arhar – Sv. Petra hrib 6.50 Šolska ulica 13.50 Zminec pod hribom 6.55 Sv. Petra hrib 14.05 Zminec planina 7.00 Zminec planina 14.10 Sv. Petra hrib 7.05 Zminec pod hribom 14.15 Šolska ulica 7.20 Arhar – Sv. Petra hrib 14.20 Novi svet 7.25 Porobkar-Zminec 14.25 ZA SMER: SVETI FLORJAN NAD ŠKOFJO LOKO–GABRK–BRODE–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Klemen Kos, tel. št.: 51 85 182 ali GSM: 040/646 124, 041/915 528 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Eržen 6.40 Novi svet 13.45 Kožuh 6.50 Šolska ulica 13.50 Gabrk 6.55 Brode 2 14.00 Brode 1 7.00 Brode 1 14.02 Brode 2 7.02 Gabrk 14.10 Šolska ulica 7.15 Kožuh 14.15 Novi svet 7.20 Eržen 14.25 Šolska knjižnica Šolska knjižnica je s svojo dejavnostjo in z gradivom prostor, v katerem ucenci lahko najdejo veliko knjig za branje doma in za uspešno šolsko delo, berejo revije ali brskajo po internetu za potrebe pouka. V knjižnici pripravljamo priložnostne razstave, prireditve ob posebnih dogodkih, ure pravljic, knjižne uganke, bralci izbirajo najljubše knjige. Knjižnica je odprta v casu pouka po urniku, ki je objavljen na vratih knjižnice. Sklad ucbenikov Na šoli imamo ucbeniški sklad, ki ucencem nudi možnost izposoje ucbenikov, ki jih ob koncu šolskega leta vrnejo. Ucbeniki morajo biti zaviti in podpisani. Ce je ucbenik poškodovan ali izgubljen, se placa odškodnina, ki jo doloci skrbnik ucbeniškega sklada po veljavnem pravilniku, potrdi pa ravnateljica. Navodila za izposojo ucbenikov ucencem posredujemo pred koncem šolskega leta. Ucbenike ucenci prejmejo zadnji teden pouka ali prvi teden septembra. Prepis ucencev Zaradi nacrtovanja dela v naslednjem šolskem letu morajo starši, ki želijo prepisati otroka v drugi in naslednji razred na drugo šolo, to storiti do 30. junija. Urejanje administrativnih in denarnih zadev Vse administrativne zadeve lahko uredite v tajništvu šole. Vse stroške poravnavate s posebno položnico na racun 01322-6030682758 ali placevanje uredite s pomocjo trajnika. Ce kdo prispevka ne more placati, naj poišce pomoc pri šolski svetovalni delavki. PRAVILA O ŠOLSKI PREHRANI Na tej povezavi si preberite Pravila o šolski prehrani in subvencioniranju za našo šolo. Obrazec za prijavo ucenca na šolsko prehrano lahko natisnete, objavljen je na naši spletni strani. VZGOJNI NACRT ŠOLE Šola ima v skladu z Zakonom o osnovni šoli oblikovan in sprejet Vzgojni nacrt, ki je dostopen na tej povezavi. PRAVILA ŠOLSKEGA REDA Na osnovi vzgojnega nacrta šole in s sodelovanjem strokovnih delavcev šole, ucencev in staršev je šola natancneje opredelila in dolocila: dolžnosti in odgovornosti ucencev, nacine zagotavljanja varnosti, pravila obnašanja in ravnanja, vzgojne ukrepe za posamezne kršitve pravil, organiziranost ucencev, opravicevanje odsotnosti ter sodelovanje pri zagotavljanju zdravstvenega varstva ucencev. Vec o tem je na tej povezavi. HIŠNI RED Vsebina S hišnim redom se doloca: obmocje šole in površine, ki sodijo v šolski prostor; poslovni cas in uradne ure; uporabo šolskega prostora in organizacijo nadzora; ukrepe za zagotavljanje varnosti, vzdrževanje reda in cistoce; nacin informiranja ucencev in staršev. Vec o tem je na tej povezavi. Kako naj rešim problem, ce … … SEM ZAMUDIL/-A K POUKU? Odloži obleko in obutev v garderobi ter se takoj napoti v ucilnico, v kateri so ostali sošolci. Ne cakaj pred ucilnico. Ce jih ne najdeš, poišci pomoc pri pomocnici ravnateljice. … ŽELIM PREŽIVETI NEKAJ DNI S STARŠI V CASU, KO JE POUK? Starši morajo o tej želji predhodno pisno obvestiti tvojega razrednika. Izostanek mora odobriti razrednik in lahko traja najvec pet dni v šolskem letu. Tvoja dolžnost je, da izpolniš vse ucne in druge obveznosti, ki se izvajajo v dneh, ko si bil/-a odsoten/odsotna. … NISEM IZPOLNIL/-A OBVEZNOSTI (DOMACE NALOGE)? Redno pisanje domacih nalog spada med osnovne obveznosti vsakega ucenca. Z izdelovanjem domacih nalog v razlicnih oblikah se predvsem dodatno urimo in vadimo. Najveckrat že samostojno in pravilno izdelovanje domacih nalog pomaga k boljšemu razumevanju ucne snovi. Bodi vztrajen/vztrajna, trud je kmalu poplacan. … IZGUBIM SVOJO LASTNINO? Takoj prijavi svojo izgubo razredniku in v tajništvu šole. Dosedanje izkušnje kažejo, da se veliko stvari kmalu najde. Morda ti kdo namenoma skriva tvoje stvari. Pogovori se s sošolcem in ce je treba, poklici na pomoc razrednika. Vse, kar na šoli najdemo, shranimo v posebne prostore. Vprašaj cistilko, hišnika ali pomocnico ravnateljice. V šolo ne nosi dragih osebnih predmetov (mobilnega telefona, ur, dragih verižic, zaponk, zlatih prstanov, dragih tehnicnih naprav itd.). … NIMAM ŠOLSKIH COPAT? Zelo nerodna zadeva. Pojdi k cistilki, da ti posodi »rezervne« copate. … ŽELIM POKLICATI STARŠE, ŽELIM TELEFONIRATI? V nujnih primerih ti bodo pomagali v tajništvu šole, da boš lahko uporabil/-a telefon. … SE NE POCUTIM DOBRO ALI ZBOLIM? Po koncani ucni uri poišci svojega razrednika ali pojdi v svetovalno službo. Kratke slabosti obicajno hitro minejo. Ce ti je zelo slabo, se ulezi, sošolci pa naj poišcejo razrednika ali dežurnega ucitelja. Razrednik bo poklical starše, ki bodo prišli pote, sam/-a pa domov ne smeš, ker je to lahko nevarno. … NIMAM S SEBOJ NAROCENIH PRIPOMOCKOV ZA DELO? Na zacetku ure obvesti ucitelja. Ce se ti je prvic zgodilo, da si kaj pozabil/-a, ne bo težav. Ce pa se ti pogosto dogaja, da pozabljaš prinašati pripomocke, opremo, potem nekaj ni v redu. Na listic si napiši, kaj moraš naslednji dan prinesti v šolo. Ce pa namenoma pozabljaš na svoje obveznosti, potem boš seveda imel/-a težave. Nevestno delo in prihajanje k pouku brez pripomockov je lahko eden od razlogov za slabši uspeh. … NE MOREM TELOVADITI? Svojemu ucitelju športa pojasni, zakaj ne moreš telovaditi. Ce bodo vzroki upraviceni in ne samo trenutna »muhica«, potem te bo ustrezno zaposlil z drugimi nalogami. V vsakem primeru pa so ucitelji športa dovolj usposobljeni, da ti pomagajo z nasveti, ce ne moreš telovaditi zaradi zdravstvenih razlogov. … NE RAZUMEM RAZLAGE? Ce cesa ne razumeš, takoj opozori ucitelja z dvigom rok. Morda ti bo ucitelj svetoval, da se dobita še po pouku oziroma da prideš k dopolnilnemu pouku ali na pogovorno uro. … DOBIM SLABŠO OCENO? Vsak kdaj pa kdaj dobi oceno, ki je slabša od pricakovane. Pojdi k ucitelju na dopoldanske pogovorne ure in prav rad ti bo povedal vzroke za slabšo oceno. Ce ga boš poslušal/-a, boš dobil/-a tudi napotke za nadaljnje delo. Po potrebi prosi ucitelja, naj te vkljuci v dopolnilni pouk. … ME JE STRAH OCENJEVANJA? Vsakogar je strah ocenjevanja, vcasih ucitelja še bolj kot tebe. Ce si opravil/-a vse potrebne naloge in sledil/-a razlagi uciteljev, potem bo strah ob prvih odgovorih hitro minil. Seveda so tudi primeri, da nisi dovolj pripravljen/-a za ocenjevanje, in najbolje je, da se ti to zgodi cim manjkrat. … SE NE RAZUMEM S SOŠOLCEM/-KO? Med ljudmi bi morali biti vseskozi primerni odnosi. Drug do drugega moramo biti spoštljivi. Vendar se vcasih zgodi, da pride do nesporazumov ali še cesa hujšega. Ne pusti se izzvati in se skušaj pogovoriti. Ce to ne gre, je bolje, da se za nekaj casa odmakneš in nov dan prinese nova spoznanja. Pri odpravljanju nesporazumov ti lahko pomagajo tisti sošolci, s katerimi se dobro razumeš. Vcasih pomaga tudi razrednik, a je bolje, da medsebojne probleme rešite sami. Nikar pa ne posegaj po fizicni sili. Izkoristi možnost mediacije na šoli. … SE NE RAZUMEM S POSAMEZNIM UCITELJEM ALI UCITELJICO? Najprej se skušaj pogovoriti s posameznim uciteljem, uciteljico. Skoraj ni primerov, da se ucenec in ucitelj ne bi pogovorila o medsebojnem nerazumevanju, samo lepa beseda mora biti v mislih in na ustih. Ce ne gre, ti bo pomagal razrednik ali svetovalna delavka. … ME NADLEGUJEJO SOŠOLCI? Opozori sošolce, naj te pustijo pri miru. Ce tega ne upoštevajo, poklici najbližjo odraslo osebo. Ce odraslih ni, ostani kar najbolj miren/mirna in ne poslabšuj situacije z izzivanjem. Ko se sošolci ali sovrstniki, ki so te nadlegovali, oddaljijo, poišci pomoc pri starših ali razredniku. Prav tako ti bodo radi pomagali delavci svetovalne službe. … ME NADLEGUJEJO ODRASLI? Ce moreš, se odstrani ali celo pobegni. Poišci pomoc staršev, uciteljev, policije, svetovalne delavke. … UGOTOVIM NEPRAVILNOSTI, KI JIH POCNEJO DRUGI SOŠOLCI? Sošolca oziroma tistega, ki pocne nepravilnosti, opozori in mu prijateljsko svetuj. V primeru, da sošolec ne upošteva tvojega nasveta in povzroca škodo ali pocenja stvari, ki so nevarne, poišci dežurnega ucitelja ali svetovalno delavko. … SEM POŠKODOVAL/-A OPREMO? O tem obvesti razrednika in hišnika, ki ti bosta povedala, kako boš ravnal/-a naprej. … SEM UŽALIL/-A SOŠOLCA/-KO, DELAVCA/-KO ŠOLE? Ni boljšega kot takojšnje opravicilo. Vse, kar storiš kasneje, ima manjšo veljavo. Na naši šoli je ustanovljen šolski sklad, v katerega so razlicni sponzorji in donatorji prispevali sredstva, ki so bila porabljena v skladu s sklepi upravnega odbora in sprejetimi kriteriji. Odvetniška pisarna Hladin BIOPLUS d. o. o. Pavel Peklaj s. p. Lekarna Mesto-37, d. o .o. Biro Šerc d. o. o. Racunovodski servis COFFOU, d. o. o. Mia Kalas Janez Oman Primož Benedik Andrej Zarnik Marko Cof Vida Demšar Publikacija OŠ Škofja Loka-Mesto 2019/2020 Odgovorna oseba: Doris Kužel, ravnateljica Uredila: Elizabeta Proj Oblikovala: Nina B. Demšar Grafika na naslovnici: ucenka Maja Rupar Lektoriral: Bogdan Košak Tisk ARTPRO, d. o. o. Založila OŠ Škofja Loka-Mesto Škofja Loka, avgust 2019