Obremenitev železniških vagonov Gr&fikoni kažejo, koliko potnikov aii kcliko ton blaga prepelje posamezni vagon v letu. Po vojni je pri nas prevažanje blaga in potnikov mnogo bolj porastlo kaknr pa število ragonov. Zato je na en vagon odpadla mnogo veeja obremenitev potnikov ali blaga. Posame/.ni tovorni vagon je leta 1939 prepeljal povprečno 395 ton, leta 1954 pa 655 ton. Leta 1955 se bo, po cenitvah, to število povzpelo na 735 ton. Potniški vagoni so pred vojno prepeljali povprečno 15.000 potnikov, leta 1954 pa 38.000, za leto 1955 pa cenijo to število na 43.000 potnikov. Obrai vagonov po dnevih (Grafikon ši. 60) Obrat vagonov pomeni čas od enega na-kladanja do drugega. fim manj časa pretefe roed dvema nakladanjima, tembolj je vagon izkoriščcD, tem veiji je njegov obrat Kakor ridimo. Je bi) (a obrat skoraj po-dvo.ien: leta 1938 je preleklo med dvetna 'a-kladfinjima povprečno nekaj več kakor 8 dnl, sedaj pa mine nekaj vei kakor 4 dni Tu je tudi iskati vzrok. zakaj so železnice imogte f maihnim povefaniem števila vagonov opra-viti mnogo več prevozov kakor pred vojno.