URN_NBN_SI_DOC-FKKVOSDE

R a z g l e d i Z ZASEDANJA PROSVETNO-KULTURNEGA ZBORA SKUPŠČINE SR SLOVENIJE Ob koncu leta 1964 je prosvetno-kulturni zbor Skupščine SR Slove­ nije obravnaval stanje založništva in knjižničarstva v republiki. V ta nam en je zaprosil republiško m atično službo za knjižnice, naj pripravi gradivo, iz katerega bi bilo razvidno trenutno stanje knjižničarstva v posam eznih občinah in njegove perspektive. Zboru je bilo predloženo poročilo o problem ih bibliotekarske službe v SR Sloveniji in poročilo o stan ju knjižničarstva v posam eznih občinah. I POROČILO O PROBLEMIH BIBLIOTEKARSKE SLUŽBE V SR SLOVENIJI Knjižničarstvo je pomebno področje družbene kulturne dejavnosti. Poleg specifičnih posebnosti, s katerim i se pojavlja kot sam ostojna stro­ kovna dejavnost v kulturnem življenju družbene skupnosti in posamez­ nikov, pa se knjižničarstvo javlja kot sodelavec pri šolskem izobraževa­ nju in kot njegov sam ostojni nadaljevalec ter dopolnjevalec, kot eden izmed omogočevalcev prosvetnega delovanja in strokovnega izpopolnje­ vanja in kot neizogibni pom očnik pri vsakršnem znanstvenem in raz­ iskovalnem delu. Glede na takšno svojo družbeno vlogo se knjižnice kot knjižničarske delovne enote dele na šolske, m ladinske, ljudske, strokov­ ne in znanstvene knjižnice. Šolske knjižnice služijo v pomoč pri izobraževalnem in vzgojnem delu v vseh vrstah šol, in sicer s tem, da skrbijo zlasti za tisto literaturo, ki je potrebna za obvladanje predpisanih učnih program ov, obvezna za šolska čtiva, za tehnično in estetsko vzgojo šolske mladine in za do­ polnjevanje gradiva, ki ga nudijo šolske knjige za posamezne učne predm ete. Mladinske knjižnice so lahko sam ostojne ali v sklopu večjih knjiž­ ničarskih in drugih delovnih organizacij, ki so nam enjene mladini. Njih naloga je, da dopolnjujejo šolsko izobraževalno in vzgojno delo, da s pravilnim pedagoškim in kakovostnim vrednotenjem literature in njenih

RkJQdWJsaXNoZXIy