GLASNIK LJUBLJANA, 22. JANUARJA 1965 O R A O N I VESTNIK OKRAJA LJUBLJANA LETO XII., ST. 3 SKUPŠČINA OKRAJA Svet za notranje zadeve in občo upravo skupščine okraja Ljublja-na ie ua svoji seji dne 23. decembra 1964, na podlagi poročil Okrož-ne8a sodišča Kranj in Okrožnega so-dišča Novo mesto razpravljal o problematiki službe pravne pomoči na ujihovem območju. Svet ugotavlja, da obstoječe stanje teh služb ne za# dovoljuje najosnovnejših potreb učinkovitega varstva pravic obča-nov in organizacij. Predvsem pa je *0l° Pomanjkljiva skrb družbenopo-dičnih skupnosti na tem področju ^a bi se zagotovilo učinkovito varstvo delovnemu človeku, kot sa-moupravljalcu v produkciji in delitvi družbenega proizvoda v delov- ni organizaciji in družbeni skupnosti, ki se osvobaja kakršnegakoli izkoriščanja in samovolje, svobodno izraža in uveljavlja svoje človeško dostojanstvo ter ustvarja pogoje za svoj vsestranski razvoj, naslavlja svet za notranje zadeve in občo upravo skupščine okraja Ljubljana na pristojne svete občinskih skupščin naslednje: priporočilo — Na območju okrožnega sodišča Kranj in Novo mesto naj sveti občinskih skupščin, ki so pristojni za zadeve notranjih zadev in občo uprave, stalno spremljajo problematiko službe pravne pomoči v občini. Posreduje naj se jim gradivo današ- ' VABILO na 23. sejo skupščine okraja Ljubljana Podlagi 66. člena statuta okraja Ljubljarta sklicujem skupščine okraja, ki bo v petek 29. Januarja 1933 ob 9. uri do-p'dne v veliki dvorani na Magistratu v Ljubljani. Odlagam naslednji dnevni red: Informacija o stanju požarne varnosti na območju okraja. 2' Poročilo o problematiki cestnega prometa v Ljubljani. 3' Predlog odločbe o preimenovanju Zavoda za statistiko in proučevanje Gospodarstva Ljubljana v Zavod za družbene in ekonomske raziskave ter dokumentacijo. 4' SklePanje o priporočilih k bistvenim proizvodnim problemom kmetij-slVa na območju okraja za leto 1964. 5' Pr®dlog odloka o ukinitvi sklada za pospeševanje kmetijstva na ob-moCiu okraja. Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi medobčinskega sklada za skupno financiranje gradnje in opreme bol-1 n' nic na območju okraja. prodiog za najem kratkoročnega posojila za začasno financiranje ^ Potreb okrajne skupščine v I. tromesečju 1965. Predlog za odpravo nekaterih komisij okrajne skupščine in za razre-ev njihovih članov. 9- Personalne zadeve. ^ Vprašanja odbornikov. dopoir^|b0rnil{ ima Pravico pismeno ali ustno predlagati spremembo oz. Morebit dnWnega reda' lefon ■ •)A°r-„0dsotnt>st iav‘te skupščii^.ti pisarni. Kresija, soba 13/1 (te-’~sfi6. int. 209). ^■»«'1/65-1/3 nattu»: 22/1-4965 Predsednik skupščine okraja ing. Marko Bulc, 1. r. nje seje. Sveti naj predlagajo občinski skupščjni ter drugim organizacijam potrebne ukrepe tako za orga-, niziranje in vzpostavljanje raznovrstnih oblik pravne pomoči občanom in delovnim organizacijam kakor tudi ukrepe za kvalitetnost že obstoječe službe pravne pomoči. — Službe pravne pomoči so družbene, za katere mora skrbeti družbenopolitična skupnost ne glede na to, ali so organizirane v dfe-•lovni skupnosti ali odvetniški pisarni kot delovni organizaciji ali pa v individualni odvetniški pisarni. Družbeno politične skupnosti, delovne ter druge organizacije so dolžne zagotoviti potrebne materialne in druge pogoje za organiziranje služb pravne pomoči in za njihovo uspešno delovanje. V ta namen naj predvsem občine združujejo svoja sredstva namenjena za varstvo pravic, svoboščin ter koristi občanov in delovnih organizacij na svojem območju. — Občine in delovne organizacije naj posvetijo posebno skrb pridobivanju novih kadrov za delo na področju pravne pomoči, posebno s štipendiranjem in omogočanjem strokovne prakse pravnikov pri sodiščih. Kadrovsko se naj krepita predvsem zavoda za pravno pomoč v Novem mestu in Kranju, kjer naj se ob ustrezni specializaciji kadrov čimprej zagotovi možnost kvalitetne in popolne pravne pomoči, posebno na področju varstva samoupravnih pravic, delovnih odnosov, socialnega zavarovanja, stanovanjskih razmerij -in drugih področjih, kjer občani iščejo zaščite. Individualni odvetniški službi pa je treba nuditi ustrezne materialne pogoje, kjer je za to potreba. — Večje delovne organizacije naj organizirajo lastno pravno služ-sodno in drugo prakso. — Prouči naj se stanje na področju poravnalnih svetov in naj se jim da v bodoče, če že ne večjo, pa vsaj tako vlogo, kot so jo že imeli. — Za potrebe manjših delovnih organizacij naj se s posebnim dogovorom s temi organizacijami formirajo posebne pravne službe. — Občinske skupščine je treba opozoriti na dogovor, ki je bil sprejet na sestanku s predsedniki občin- skih skupščin v juniju 1964 gleda organizacije pravnih služb. Ljubljana, 23. decembra 1964. Predsednik sveta zanj: Lojze Fortui^i, 1, r. Svet za notranje zadeve in občo upravo skupščine okraja Ljubljana je razpravljal na seji dne 23. decembra 1964 o poročilu upravno pravnega oddelka okrajne skupščine Ljubljana in je pri tem prišel do zaključkov, ki bi jih bilo potrebno nujno pod vzeti, da bi se stanje na področju uprave, tako pri občinskih, kot pri okrajni skupščini, popravilo. Ker se je pokazalo, da ima upravno delo občinskih upravnih organov vrsto pomanjkljivosti, ki postavljajo vlogo in mesto teh organov v ozadje družbenih dogajanj in ker je potrebno ustvariti pogoje za boljše, hitrejše in ekonomično poslovanje teh organov, priporoča svet pristojnim svetom občinskih skupščin razpravo o perečih vprašanjih s področja javne uprave in sprejem potrebnih ukrepov, ki naj bi takoj zagotovili nemoteno in redno delo upravnih organov pri vsaki občini. Vprašanje dela upravnih organov naj se obdela kompleksno s posebnim poudarkom na tiste hibe, ki v osnovi zavirajo razvoj teh služb. Pravice občanov morajo najti osnovo v hitrem, zakonitem in ekonomičnem delu upravnih organov, pri čemer ne smemo prezreti dejstva, da morajo tudi take službe razvojno služiti splošnemu napredku našo službe. Kot izhaja iz poročila upravno pravnega oddelka okrajne skupščine, stanje v upravnih zadevah ni zadovoljivo. Naloga vseh svetov za notranje zadeve in občo upravo bo, da v okviru priporočil poiščejo tiste ■ načine in prijeme, ki bodo najbolj uspešno in radikalno pripomogli k izboljšanju na tem področju. Po splošni oceni stanja naslavlja Svet za notranje zadeve in občo upravo na odgovarjajoče svete občinskih skupščin naslednje priporočilo 1. Upravno pravni oddelek skupščine okraja naj kot inštančni organ poglobi oceno dela občinskih upravnih organov v upravnem postopku 14 GLASNIK in sproti analizira stanje na posameznih referatih. V primerih, kjer je kršena zakonitost, naj takoj ukrepa z izdajo ustreznih rešitev in še bolj prizadevno izvaja nadzor nad zakonitostjo ter daje več strokovnih navodil in pomoči upravnim referentom občin. 4. Občinske skupščine naj s štipendiranjem poskrbijo za odgovarjajočo zasedbo delovnih mest z visokokvalificiranim kadrom, kjer jim teh kadrov primanjkuje. 2. Iz podatkov te analize naj upravni organi občin in okraja ocenijo stanje na svojih referatih in na podlagi. teh ocen sprejmejo ustrezne ukrepe; ocena naj zajame zlasti naslednja vprašanja: kakovost izdelkov, kadrovsko zasedbo in hitrost postopka. Pri tem je potrebno stremeti, da se nenehno išče nove oblike dela, ki bodo pripomogle k poenostavitvi postopka, zakonitosti in ekspeditivnosti. 3. Občine, ki še nimajo odgovarjajočih kadrov za posamezne službe (premoženjsko pravna razmerja, urbanizem in gradbeništvo ter delovna doba in posebna doba), naj poskrbijo, da se ta delovna mesta spo-polnijo s kvalitetnimi uslužbenci, ki bodo znpožni reševati zadeve strokovno, tekoče in zakonito. 5. Upravni referenti naj v bodoče posvetijo več časa za študij predpisov; občasno bi bilo primerno organizirati strokovne sestanke referentov na občini ali v okviru okraja. Na takšnih sestankih naj se obravnava prvenstveno problematika posameznih področij. 6. Medsebojno strokovno sodelovanje in posvetovanje naj pripomore k boljšim in uspešnejšim rešitvam težjih zadev. 7. Občinske skupščine naj poskrbijo za reševanje zadev, ki jih bo prenesel okraj na občine v skladu z novo vlogo okraja. 8. Osebnost državljana v upravnem postopku ne sme biti v nobenem primeru zapostavljena. Primerna pravna obrazložitev, pravilen odnos referenta do državljana in predhodno zagotovilo upoštevanja zakonitih predpisov naj bodo temelj medsebojnih odnosov, ki bodo znat- no pripomogli k hitremu upravnemu postopku in odstranjevanju vseh nepotrebnosti, ki so ga v dosedanjem postopku obremenjevale. 9. Občinski sveti za notranje zadeve in občo upravo naj obravnavajo in analizirajo gradivo o upravnem postopku na svojih sejah ter predlagajo občinskim skupščinam, da obravnavajo te analize na svojih sejah. To so osnovna vprašanja, ki po mnenju tega sveta zavirajo pravilen razvoj upravnih služb pri občinah in okraju, ki pa niso edina. Pristojni občinski sveti bodo osvetlili stanje o delu upravnih organov svoje občine tudi iz drugih vidikov in podvzeli ukrepe za izboljšanje. Zaradi evidence in v zvezi s splošnimi nalogami okraja se naprošajo pristojni sveti občinskih skupščin, da ob koncu vsakega tromesečja sporočijo okrajnemu svetu o ukrepih in doseženih rezultatih na tem področju. Ljubljana, 23. decembra 1964. Predsednik sveta zanj: Lojze Fortuna, 1. r. MESTNI SVET Na podlagi 9., 10. in 11. Člena zakona o organih upravljanja v zavodih (Ur. 1. SRS, št. 8/64) in na podlagi 1., 50., 85. in 86. člena statuta mesta Ljubljane (Glasnik okraja Ljubljana št. 38/64) izdaja Mestni svet Ljubljana v sporazumu s skupščinami občine Ljubljana-Bežigrad, Ljubljana-Center, Ljubljana-Moste-Polje, Ljubljana-Siška in Ljubljana-Vič-Rudnik po sklepu 15. seje z dne 23. decembra 1964 naslednjo ODLOČBO o spremembah In dopolnitvah odločbe o ustanovitvi Zavoda za izmero in kataster zemljišč (Glasnik okraja Ljubljana, št. 46/62), ki se spremeni tako, da se v prečiščenem besedilu glasi: ODLOČBA o ustanovitvi Zavoda za izmero in kataster zemljišč. Ustanovi se »Zavod za izmero in kataster zemljišč« (v nadaljnjem besedilu »zavod«) kot samostojni medobčinski zavod za območje občine Ljubljana-Bežigrad, Ljubljana-Center, Ljubljana-Moste-Polje, Ljubljana-Siška in Ljubljana-Vič-Rudnik. Sedež zavoda je v Ljubljani. Zavod je pravna oseba in mora biti vpisan v register zavodov pri pristojnem organu občinske skupščine, kjer ima svoj sedež. Zavod opravlja javno službo in posluje po načelih delavskega in družbenega samoupravljanja. Zavod ima svoj statut. S statutom se urejajo skladno z zakonom vsa vprašanja upravljanja in poslovanja zavoda. 3. Zavod izvršuje na svojem območju tele naloge: 1. opravlja zemljiško katastrsko službo na podlagi veljavnih predpisov, 2. vodi kataster podzemnih komunalnih naprav na območju mesta Ljubljane in drugih večjih naseljih, kjer so take naprave (podzemni kataster), 3. posluje kot skupna medobčinska služba zemljiškega katastra, katastra komunalnih vodov in celotne geodetske katastrske dejavnosti, 4. izvršuje in skrbi za izdelavo in ažuriranje geodetsko katastrskih del, sestavlja letni in perspektivni načrt teh del ter finančni načrt za ta dela, letne in perspektivne načrte del in finančne načrte za ta dela sestavlja v soglasju z občinami in Mestnim svetom, 5. zastopa občine in Mestni svet pri pogodbah za geodetsko katastrska dela, katera sam ne izvršuje, nadzoruje pogodbena določila in prevzema izgotovljene načrte, karte in elaborate. 6. daje osnove in tehnične pogoje za vsa geodetska dela in izdaja soglasje za izmero večjih površin, če to ni s predpisi drugače določeno, 7. evidentira vsa izvršena geo- detska delo, jih v svoji pristojnosti arhivira za nadaljnje izpopolnjevanje in koriščenje, 8. potrjuje geodetske in katastrske elaborate v mejah svoje pristojnosti ali jih pa odstopa v potrditev za to pristojnemu organu, 9. nadzoruje in obnavlja mrežo stalnih geodetskih točk (riangulacij-skih, poligonskih, nevelmanskih), 10. izkoličuje na podlagi odobrenih projektov in izdanih lokacijskih odločb gradbene in regulacijske črte ter objekte, nadzira njihovo pravilno situacijo v naravi v horizontalnem in vertikalnem smislu, 11. opazuje ev. pomike visokih in nizkih gradenj ter opravlja vsa ostala dela s področja inženirske geodezije, 12. pripravlja za svojo dejavnost potrebne predpise v obliki odlokov, navodil, odločb in drugih aktov ter jih daje, kolikor niso v njegovi pristojnosti, v potrditev ustanovitelju, 13. sodeluje z vsemi strokovnimi inštitucijami in družbenimi organizacijami za čimuspešnejšo rešitev zadanih nalog. 14. kolikor drugi zavodi za izmero in kataster zemljišč v okraju Ljubljana ne morejo izvršiti določenih posebnih del, lahko ta dela izvrši po naročilu tudi zavod proti plačilu stroškov za ta dela. Za volitve, imenovanja in pristojnosti organov upravljanja veljajo določila zakona o upravljanju V zavodih (Ur. 1. SRS, št. 8/64) in v skladu s tem določila v statutu zavoda, ki med drugim določa tudi število članov delavskega sveta >n upravnega odbora. Pri upravljanju zavoda sodelujejo predstavniki javnosti v svetu zavoda. Svet zavoda ima 7 članov. Po enega člana imenujejo skupščine občin, za katere je zavod ustanovljen in Mestni svet Ljubljana. Direktor zavoda je po svojem položaju član sveta. Svet zavoda izvoli izmed sebe predsednika. Direktor zavoda ne more biti izvoljen za predsednika sveta. e Mandatna doba članov sveta zavoda traja 2 leti. Svet zavoda sodeluje pri odločanju tistih vprašanj, ki neposredna zadevajo družbeni interes, zlasti pa; — da skrbi za splošni razvoj i11 napredek zemljiškega katastra I” katastra komunalnih vodov, kak# tudi celotne geodetsko katastrske dejavnosti na območju zavoda, — skrbi da se mesto Ljubljani in druga večja naselja obravnavajo1 geodetskega in katastrskega stališč kot zaključena celota, ki izvira enovitosti komunalne in urbanistične ureditve, — da usklajuje letni in p#' spektivni načrt geodetskih in katastrskih del ter finančne načrte za 14 dela, — usklajuje vire izdatkov za i2' vrševanje službe in celotne geode*' ske dejavnosti, katere naj financiraj6 ustanovitelji zavoda (skupščine obči" in Mestni svet) ali druge investicij* — odobrava po zavodu pripraV' ljcne predpise za uspešnejše posl0" vanje, katere se predlaga v potrdite* ustanovitelju, — skrbi, da pri poslovanju zaV*-da posamezni člani sveta usklaju' jejo koristi svoje občine, ljubljanski11 občin in mesta Ljubljane kot celot*'; — da člani sveta seznanjajo o d6' lu in problematiki zavoda Mes1 itpi svet in skupščine svojih občin H njihove organe. Zavod posluje po predpisih, veljajo za financiranje sainostojO' zavodov. 8. Dohodki zavoda so: 1. dotacije občinskih skupščin ^ službo zemljiškega katastra In Me$ nega sveta za službo katastra kof111 nalnih naprav, 2 dohodki od lastnih storitev, Organi zavoda so: delavski svet, upravni odbor, direktor in svet zavoda. 3. ostali dohodki (darila, prisP*’ ki drugih institucij, vračila an in podobno). uV glasnik 15 8. S. 5. V vsakoletnih prispevkih občinskih-skupščin in Mestnega sveta za geodetsko in katastrsko službo so za-popadena tista dela, ki jih zavod kot služba po zakonu mora izvrševati. Višina prispevka za posamezne občine se določi v razmerju seštevkov števila parcel (v stoticah) in površine gradbenih okolišev v hektarih na območju poedine občine, za Mestni svet pa po obsegu komunalnih naprav na območju mesta Ljubljane. 10. Za dela: ■— revizija katastra z obnovo katastrske izmere (reambulacija ali nova izmera) in izdelava katastrskega °Pcrata na podlagi nove izmere, — obnova katastrskega klasiranja zemljišč, — izračun katastrskega dohodka Po . spremenjenih lestvicah katastrskega dohodka, — izdelava načrtov in kart ter njihova reprodukcija, — izdelava in obnova triangula-eijske, poligonske in nivelmanske mreže, — izdelava katastra komunalnih naprav, — fotogrametrijsko snemanje terena in podobno, zagotavljajo sredstva pristojne občinske skupščine, na katerih območju se izvajajo ta dela, ali Mestni svet po sporazumu s prizadetimi občinskimi skupščinami. Za ta dela se sklene posebna pogodba. 11. Usluge in storitve, ki jih opravila zavod raznim naročnikom, zavod zaračunava po posebni tarifi, ki jo sprejme upravni odbor zavoda v soglasju s svetom zavoda. 12. Zavod ima tele sklade: 1' poslovni sklad, 2. sklad skupne porabe in 3- rezervni sklad. 13. Zavod gospodari s premoženjem dosedanjega Zavoda za izmero in kataster zemljišč in s premoženjem, ki ga pridobiva s svojim poslova-niem. 14. Za zadeve in naloge zavoda je Pristojen ustanovitelj zavoda. Zavod P°10ča o svojem delu skupščinam ° čin in Mestnemu svetu Ljubljana. 15. ^ a ^^ba se objavi v »Glasni-ijana111 adnCm vestniku okraja Ljub- Stev.: 030-01/65 Uatum: 13. januarja 1965 Predsednik Mestnega sveta Ljubljana In*. Marjan Tepina, 1. r. Na snovi 47. in 50. člena statuta mesta Ljubljana, (Glasnik št. 38 z dne 16. junija 1964) in 9., 10. in 11. člena zakona o organih upravljanja v zavodih (Ur. 1. SRS, št. 8/64) je Mestni svet Ljubljana na svoji 15. seji dne 23. decembra 1964 sprejel ODLOČBO o spremembah In dopolnitvah odločbe o ustanovitvi zavoda »Pionirski dom«, Ljubljana, ki jo je sprejel Mestni svet Ljubljana na svoji 23. seji dne 27. marca 1963. Odločba se spremeni in dopolni tako, da se v prečiščenem besedilu glasi: ODLOČBA o ustanovitvi samostojnega zavoda »Pionirski dom« Ljubljana 1. Zavod »Pionirski dom« Ljubljana, deluje kot samostojen zavod, ki ga je ustanovil Mestni svet Ljubljana. Sedež zavoda je v Ljubljani. 2. Zavod je pravna oseba in mora biti vpisan v register samostojnih zavodov pri pristojni skupščini občine v Ljubljani, na čigar območju ima svoj sedež. Naloge zavoda so zlasti: Organizacija, proučevanje in usmerjanje kulturne, estetske in tehnične vzgoje mladine, skrbi za literarno, jezikovno, likovno, gledališko, filmsko, lutkovno, glasbeno, družbeno in tehnično izobraževalno in druge podobne dejavnosti mladine. V ta namen organizira tečaje, seminarje za mladino. Ustanavlja mladinske knjižnice, čitalnice, gledališča, kinematografe, likovne in glasbene ateljeje, klube, zabavišča ipd. Sodeluje in izmenjuje izkušnje s šolami, pedagoškimi, kulturnimi, znanstvenimi in tehničnimi zavodi glede vzgoje mladine ter izpopolnjuje vzgojiteljske kadre. Nudi strokovno pomoč staršem in pedagogom. Prireja nastope, revije, festivale, razstave in druge manifestacije. Zbira, pripravlja in izdaja študije, priročnike, zbirke in drugo strokovno literaturo ter dokumentacijo s svojih delovnih področij. 4. Organi zavoda so: 1. Delavski svet, 2. Upravni odbor, 3. Direktor. Zavod ima svoj statut, v katerem morajo biti zlasti natančnejša določila o nalogah, notranji organizaciji, načinu volitev in odpoklicu članov samoupravnih organov, ki jih voli delovna skupnost, o pravicah in dolžnostih njegovih organov in o njihovih medsebojnih razmerjih. K statutu dajeta soglasje pristojna občinska skupščina in Mestni svet. 6. Zavod posluje po predpisih, ki veljajo za financiranje samostojnih zavodov. 7. Dohodki zavoda so plačila za storitve, ki jih opravlja na svojem delovnem področju, in dohodki, ki jih zagotavlja ustanovitelj. 8. Zavod ima naslednje sklade: 1. Poslovni sklad, 2. Rezervni sklad, 3. Sklad skupne porabe. 9. Ta odločba velja od dneva objave v »Glasniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana. Štev.: 030-02/65-MS Datum: 13. januarja 1965. Predsednik Mestnega sveta Ljubljana ing. Marjan Tepina, 1. r. OBČINSKE SKUPŠČINE OBČINA GROSUPLJE 6. Občinska volilna komisija za volitve odbornikov skupščine občine Grosuplje daje na podlagi 94. člena zakona o volitvah odbornikov občinskih in okrajnih skupščin (Ur. list SRS, št. 11/63) POROČILO o izidu nadomestnih volitev odbornika v občinski zbor skupščine občine Grosuplje, ki so bile dne 17. januarja 1965. V volilni enoti št. 26, v kateri se voli en odbornik, sta bila dva kandidata, in sicer: Alojzij Strah iz Podbukovja št. 1, p, Krka, ki je dobil 400 glasov in Stanko Koščak iz Podbukovja št. 11, p. Krka, ki je dobil 170 glasov. Neveljavnih je bilo 10 glasovnic. Za odbornika je bil izvoljen Alojzij Strah iz Podbukovja št. 1, p. Krka. Občinska volilna komisija: Tajnik: Janez Koščak, L r. Namestnik člana: Jože Marolt, 1. r. Predsednik: dr. Vlado Fajfar, 1. r. Štev.: 013-2/64-1/1 Datum: 18. januarja 1965. OBČINA LJUBLJANA -BEŽIGRAD 7. Na podlagi 50. člena temeljnega zakona o financiranju družbenopolitičnih skupnosti (Uradni list SFRJ, št. 31/64) in 122. člena statuta občine Ljubljana-Bežigrad je Skupščina občine Ljubljana-Bežigrad na seji občinskega zbora in na seji zbora delovnih skupnosti dne 29. decembra 1964 sprejela ODLOK o začasnem financiranju proračunskih potreb občine Ljubljana-Bcli-grad za čas od 1. januarja do 3L marca 1965. 1. člen Do sprejetja proračuna občine Ljubljana-Bežigrad za leto 1965 se bodo začasno, najkasneje pa do 31. marca 1965 financirale proračunske potrebe občine Ljubljana-Bežigrad na podlagi tromesečnega načrta proračunskih dohodkov in izdatkov. 2. člen Tromesečni plan izdatkov ne sme preseči ene četrtine izvršenih izdatkov po proračunu občine Ljubljana-Bežigrad za leto 1964. 3. člen Dohodki in izdatki, doseženi oziroma porabljeni na podlagi tega odloka, so sestavni del proračunskih dohodkov in izdatkov občinskega proračuna za leto 1965. 4. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Glasniku, uradnem vestniku okraja Ljubljana. Štev.: 400-19/62-1 Datum: 29. decembra 1964. Predsednik občinske skupščine Ljubljana-Bežigrad Jože Pogačnik, L r. 16 GLASNIH OBČINA LJUBLJANA- CENTER 8. Na podlagi 110. člena statuta občine Ljubljana-Center in 50. člena temeljnega zakona o financiranju družbeno-političnih skupnosti (Ur. 1. SFRJ, št. 31/64) je Skupščina občine Ljubljana-Center na 31. skupni seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 17. decembra 1964 sprejela ODLOK o začasnem financiranju proračunskih potreb občine Ljubljana-Center sa čas od 1. januarja do 31. marca 1965. 1. člen Dokler ne bo sprejet proračun občine za leto 1965, se bodo proračunske potrebe občine Ljubljana-Center financirale za čas od 1. januarja do 31. marca 1965 na podlagi tromesečnega načrta dohodkov in izdatkov po splošnih določbah proračuna občine Ljubljana-Center za leto 1964. 2. člen Tromesečni načrt izdatkov ne sme presegati četrtine izvršenih izdatkov po občinskem proračunu za leto 1964. 3. člen Dohodki in izdatki, pobrani oziroma porabljeni na podlagi tega odloka, so sestavni del dohodkov in izdatkov občinskega proračuna za leto 1965. 4. člen Ta odlok se objavi v Glasniku, uradnem vestniku okraja Ljubljana, uporablja pa se od 1. januarja 1965. Štev.: 400-60/64-3-SJ Datum: 17. decembra 1964. Predsednik skupščine občine Ljubljana-Center ing. Drago Lipič, 1. r. 9. Na podlagi 2. odstavka 96. člena zakona o volitvah odbornikov občinskih in okrajnih skupščin (Ur. 1. SRS, št. 11/63) daje volilna komisija skupščine občine Ljubljana-Center poročilo o izidu nadomestnih volitev za odbornike zbora delovnih skupnosti — skupine zdravstva in socialnega varstva skupščine občine Ljubljana-Center v 44. volilni enoti, ki so bile dne 18. decembra 1964. 1. V volilni enoti Št. 44 zbor delovnih skupnosti skupine zdravstva in socialnega varstva, v kateri se voli .en odbornik, so bili predlagani trije kandidati, in sicer: dr. Jule Kovačič, Ljubljana, Goce Delčeva št. 66 dr. Anton Dolenc, Ljubljana, IIo-timirjeva št. 8 dr. Branko Čebin, Ljubljana, Ulica padlih borcev št. 35 2. Za kandidata dr. Juleta Kovačiča je od 873 vpisanih volivcev glasovalo 296, za kandidata dr. Antona Dolenca je glasovalo 192 in za kandidata dr. Branka Cebina 197 volivcev. 3. Pri nadomestnih volitvah za zbor delovnih skupnosti — skupina zdravstva in socialnega varstva skupščine občine Ljubljana-Center je bil v 44. volilni enoti dne 18. decembra 1964 izvoljen za odbornika kandidat dr. Kovačič Jule iz Ljubljane, Goce Delčeva št 66. Številka: 013-5/64-23/BL Datum: 18. decembra 1964. Občinska volilna komisija: Tajnik: France Potisek, 1. r. Član: dr. Janez Tominec, 1. r. Predsednik: Jože Baloh, 1. r. OBČINA VRHNIKA 10. Po drugem odstavku 11. člena zakona o uporabi sredstev federacije za gospodarske investicije (Ur. list SFRJ, št. 52-716/63) in 9. točke 169. člena statuta občine Vrhnika, je Skupščina občine Vrhnika na seji občinskega zbora in na seji zbora delovnih skupnosti dne 26. maja 1964 sprejela ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o odpravi družbenega investicijskega sklada in o uporabi sredstev za gospodarske investicije občine Vrhnika (-Glasnik«, št. 30/64), tako, da se prečiščeno besedilo glasi: 1. člen Družbeni investicijski sklad občine se odpravlja. Sredstva odpravljenega družbenega investicijskega sklada se prenesejo z vso aktivo in pasivo kot dotacija v kreditni sklad komunalne banke Ljubljana z njihovim stanjem po zaključnem računu za leto 1963. Na Komunalno banko Ljubljana se prenesejo tudi angažirana še neizkoriščena sredstva družbenega investicijskega sklada občine iz leta 1963 s pristavkom, da se jih sme uporabiti v letu 1964 za iste namene, za katere so bila v letu 1963 angažirana, in sicer z njihovim stanjem po zaključnem računu za leto 1963. 2. člen Sredstva za investicije v gospodarstvo občine Vrhnika se prenesejo kot dotacija v kreditni sklad Komunalne banke Ljubljana. 3. člen Prenos sredstev po členu 1. in 2. se izvrši z dnem 1. novembra 1964. 4. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v -Glasniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana. Štev.: 4/1-402-010/64 Dne 26. maja 1964. Predsednik skupščine občine Vrhnika Franci Širok, 1. r. 11. Po 4. točki 1. člena opombe k tar. št. 138 dela II. tarife prometnega davka (Uradni list SFRJ, št. 29/64) in odloka o pooblastitvi občinskih skupščin, da predpišejo vsako leto količine žganja, ki jih smejo proizvajalci porabiti doma, brez plačila prometnega davka (Uradni list LRS, št 32/62), ter 169. člena statuta občine Vrhnika je skupščina občine Vrhnika na seji občinskega zbora in na seji zbora delovnih skupnosti dne 26. decembra 1964 sprejela ODLOK o določitvi količine žganja, ki ga smejo proizvajalci porabiti doma brez plačila prometnega davka v proizvajalni dobi 1965/66 v občini Vrhnika. 1. člen Proizvajalci žganja smejo porabiti doma brez plačila prometnega davka 5 (pet) hektolitrskih stopenj žganja na vsakega nad 18 let starega družinskega člana. Ta količina žganja velja za proizvajalno dobo od 1. marca 1965 do 28. februarja 1966. 2. člen Količine prometnega davka prostega žganja iz 1, člena tega odloka se dovoljujejo tudi kmečkim delovnim zadrugam ter vinogradniškim zadrugam za člane včlanjenih družin, z omejitvijo, da se tem ne morejo dovoljevati posebne davka proste količine žganja, ki jih pridobijo v zasebnem gospodarstvu. 3. člen Ta odlok velja osmi dan od dneva objave v »Glasniku«, uradnem j vestniku okraja Ljubljana. Številka: 4/L-421-015/64. Datum: 26. decembra 1964. Predsednik skupščine občine Vrhnika: Franci Širok l. r. * 1 2 * * * 6 7 8 9 10 11 VSEBINA Vabilo na 23. sejo skupščine okraja 1 Priporočilo »vela za notranje zadeve ln občo upravo k problematiki službe pravne pomoči 2 Priporočilo sveta m notranje zadeve in občo upravo k upravnemu postopku 7 Odločba o spremembah ln dopolnitvah odločbe o ustanovitvi Zavoda za izmero ln kataster zemljišč 8 Odločba o spremembah In dopolnitvah odločbe o ustanovitvi zavoda -Pionirski dom« Ljubljana 6 Poročilo o Izidu nadomestnih volitev odbornika v občinski zbor skupščine občine Grosuplje 7 Odlok o začasnem financiranju proračunskih potreb za čas od 1. Januarji do 31. marca 1965 občine Ljubljana-Be-žlgrad 8 Odlok o začasnem financiranju proračunskih potreb za čas od 1. januarja do 31. marca 1965 občine Ljubljana-Center 9 Poročilo o Izidu nadomestnih volitev za odbornika zbora delovnih skupnosti skupščine občine Ljubljana-Center 10 Odlok o spremembi ln dopolnitvi i>d-loka o odpravi družbenega investicijskega sklada in o uporabi sredstev ' gospodarske Investicije občine Vrhniki 11 Odlok o določitvi količine žganja, ki ga smejo proizvajalci porabiti doma, brez plačila prometnega davka v proizvajalni dobi 1965/66 občine Vrhnika. Zaključni račun gospodarske organlzl' clje Zaključni račun »TOKO« — DOMŽALE, maloprodaja Ljubljana »»rriVA BILANCA na dan 31. decembra 1962 PASIVA Znese« v ono din S v mn n in_ 1 OiDuvnu sredstva L viri stalnih sredstev 1 Sedanja vrednost osnov- 1. Poslovni sklad 14.839 nih sredstev 5.847 1 Sklad skupne porabe 36 l Sedfinio vrednost sredstev skupne porabe - 3 Rezervni skald In drugi skladi 3.541 11 Druge oblike sredstev IL Druge oblike virov 1 Bunka m Dinga 1 na 29.432 sredstev • Kupci ln druge terjatve 1 Krediti pn banki 13.731 5 Zaloge 23.467 4 Dobavitelji ln druge obveznosti 11.775 6. Druga aktiva , 2.944 Druga pasiva 20.359 SKUPAJ 64.274 SKUPAJ 64 274 Sešek Boža 1. r. Letn.ir Urna 1. r. Krmelj CirU L r.