Nemogoče avtobusno postajališče Vzadnjem času smo morali prenesti nekatere, predvsem nove progejavnega tnestnega prometa na Trg osvoboditve. Do tega ukrepa je prišlo tudi zato, ker so bila postajališča pred glavno pošto, pred Kon-zorcijem in Kora barom že preobremenjena, , . Sedaj imamo na Trgu osvo-boditve zadaj za spomenikom osvoboditve Primorske »Si-dro« - verjetno le začasno -dve postajališči za pet avtobu-snih prog. Nekateri potniki iz-stopajo tudi pred nunsko cerkvijo neposredno na parki-rišče. Oprema teh dveh sku-paj stoječih postajališč je zgolj steber z označenimi pro-gami. Vse kaže, da postajališči pri vedno večjem prometeu ne bomo prenesli kam drugam. Ostali bosta tu in prisiljeni jih bomo verjetno še obogatiti, kersta postajališči pred pošto in konzorcijem sedaj še bolj obremenjeni, kakor pred leti. Vsekakor bi kazalo posta vi-ti ob vsako postajališče vsaj nekaj klopi. Postavitvi strehic bo verjetno ugovarjal Zavod za spomeniško varstvo, ki ne dovoli bistvenega preurejanja Kobetove in Plečnikove ure-ditve tega trga. Pri tem pa le moramo pri-sluhniti potnikom avtobusne-ga prometa, ki se že nekaj let dan za dnem zaletavajo v be-tonske okrasne stebre, ki v i strnjeni vrsti ločujejo parkov-ni del trga od vozišč ob trgu, to je od avtobusov. Avtobusi morajo ustavljati tik ob be-tonski dvignjeni obrobi, ki je istočasno tudi prva stopnica za vstop in izstop iz avtobusa. Zato znova predlagam, da se vsaj del stebrov zadaj za spomenikom, to je vzdolž av-tobusnega postajališča, prelo-ži vglobino parka. Obenem predlagam, da Za-vod za spomeniško varstvo in Plečnikovi učenci proučijo možnost umika avtobusnega postajališča v notranjost par-ka iz sedanjega ozkega eno-smemega voznega pasu vozi-šča. Enako naj bi proučili možnost postavitve strehic in klopi za humano ureditev te-ga vedno bolj prometnega av-tobusnega postajališča. Ciril Stanič