PISMA BRALCEV Zmanjšajmo hrup spoStovani UREDNIK! TOVARIS Zivimo v času, ko je tudi hrup - poleg onesnaženja zraka - postal ena glavnih nadlogčlo-veštva. Vsaka hoja, tudi na naj-krajše razdalje, postaja ljudcm odvečna in se zato želijo voziti. Verjetno imamo ptav zato v Mo-stah dve avtobusni postaji na razdalji malo več kot sto me-tiov!? Tako se avtobus proge št. 4 ustavi pri tržnici nasproti obči-ne, a komaj spelje, že se zopet ustavi nasproti postaje milice. Isto velja za avtobus na progi 5t 2. Ne skrbi nas obremenitev avtobusnih motorjev zaradi po-gostnih speljav, premnogi stanu-jemo v neposredni bližini obeh avtobusnih postaj in moramo ne-nehno poslušati ropot motorjev pri speijavL Ali ne bi bila dovolj ena sama avtobusna postaja? Morda nasproti pošte? Saj so tudi na Titovi cesti zmanjšali šte-vilo avtobusnih postajf NaŠim občanim in tudi drugim, ki pri-hajajo v Moste, pa tudi ne bi škodilo, če bi napravili nekaj ko-rakov peš! N. S. Pripis uredništva: Nepodpisanih ali samo z inicialkami podpisanih pi-sem uredništvo ne objavlja. No, tokrat smo spričo po-membnosti - tako za avtor-ja kot ža bralce - naredili izjemo. Upravičeni jezi, kijo tovariš N. S. zliva na Viator-jeve ,,krpane" se pridružuje tudi uredništvo in najbrž tudi še kdo. Vendar sodimo, da ,,krpani" prispevajo k hrupni Ljubljani le delček (tu so še vsa dmga motoma vozila v cestnem prometu, letala, tovamiSke sirene, pi-skanje lokomotiv, hrupne toplame itn.). Zato bo treba to hudo nadlogo, ki vse bolj tare Ljubljančane (in sploh prebivalce velikih mest), re- ševati kompleksno in dolgo-ročno, predvsem pa na-črtno. Najbrž z ukinitvijo ene ali dveh mestnih avto-busnih postaj ne bomo ve-liko pridobilL VPrašanje pa je, kako bi na tak ukrep reagirali delavci, ki se dva-krat dnevno vozijo v avto-busih. Ni namreč prijetno pozimi in v neurju pešačiti četrt ure ali več do najbližje avtobusne postaje, še pose-bej, če se ti mudi In danes se nam vsem mudi Kdaj v Polju avtobusna čakalnica? Spoštovani tovariš urednik! Naselje Polje ima zelo ptomet-no križišče cest Ljubljana-Moste-ZaJog-Vevče- Zadobrova in dru-gih, ki peljejo k vasem bližnje in daljne okolice. Iz Ljubljane vozijo dnevno proti Zalogu, Vevčara in Za-dobtovi na redni progj avtobusi številke 10, 11 in 12. Promet je zelo živahen, saj je Polje in nje-gova bližnja okolica zelo gosto naseljena. Na avtobusnem postajališču v Polju že leta ni čakalnice, ki pa bi bila nujno potrebna, saj je avtobusno postajališče brez za-ščite pred slabim viemenom, dežjem, snežnim metežem, vetrom. Tu čakajo na avtobuse vseh smeri delavci raznih indu-strijskih podjetij, ki se vozijo z dela in na delo. Solarji, dijaki, študentje se tudi vozijo z avto-busl Ob samem postajališču v Polju je lep in primeren prostor, da bi tam lahko postavili potieb-no čakalnico. Sedaj sta na pro-storu dve manjši klopi, kar je precej premalo za tako množico občanov. Vsi, ki se vozimo v Polje, ča-kamo večkrat dalj časa na od-prtem prostoru na postajališču in pričakujemo, da končno po toliko letih dobimo čakalnico. ANTON ZRNEC