PREJELI SMO PISMO Resnica o cestarjih iz Vnanjih Goric Krajani Vnanjih Goric - Nova pot živimo v dokaj neprimernem okolju. Naj navedem nekaj stvari: 1. Kot omenja novinar je »vaška cesta« edina poveza-va vzhod-zahod s primorske strani proti Dolcnjski. Ob zaprtju Tržaške ceste — Brezovica (med našo vojno — ves tovorni promet, vključno s TO in avtobusnim prometom), ali pa vsaka zapora ceste od Brezovice proti Podpeči (sanacija železniškega prehoda Vnanje Gorice) poteka ves promet Borovnjce, Rakitne, Podpeč skozi Vnanje Gorice po Novi poti proti Ljubljani. Tudi sicer se po Novi poti odvija dokaj gost promel; celo do 20 tovor-njakov, med njimi tudi vlačilci ter vsa mehanizacija pose-stva Ljubljanskih mlekarn. da osebnih vozil niti ne ome-njamo. Ves dan se valijo oblaki prahu. Ob Novi poti s«oji tndi rrtet. Vzgojiteljice ne morejo niti otrok peljati na sprehod, ne da bi vdihavali onesna-žen zrak, pa toliko se govori o zdravem in čistem okolju, pri nas pa se otroci dušijo v prahu in to samo zaradi 400 metrov asfaltnc prevleke. 2. Oškodovani smo tudi glede pitne vode. Voda je oporečna in ni za pitje. V vrtcu jo morajo prekuhavati. Cena za 1 kubični meter pa je najvišja. kol dobra pilna voda v Ljubljani. 3. Kanalizacije nimamo (plačani so vsi komunalni pri-spevki pred začetkom gradnje stavb). Obljubljajo nam jo že več let — češ, takoj, ko bo kanahzacija. boste dobili še asfaltno prevleko. Vsi pa vemo, da denarja ni in ga ne bo za kanalizacijo in tako nam mečejo pesek vofiz obljuba-mi že najmanj 15 let. Takonamje 1. junijaletosprekipelo, tersmookoli 19. ure začeli vsak pred svojo hišo kopati jarke čez »vaško cesto«. Med kopanjem se je krajan Gorazd P. večkrat peljal z avtom mimo tcr nam grozil, da bo sedaj še bolj divjal ler nam razril cesto z naglim speljevanjem. Mi smo se mu smcjali - češ, saj boš uničeval svoj avto. Cestišče smo pred mrakom tudi označili s cestno prometnimi znaki. Po vsem tem smo se začeli pogovarjati kako bi prišli do asfalta s soudeležbo krajanov. Okoli 22. ure je omenjeni Gorazd P. pripeljal iz smeri Zadružnega doma, pri vsakem jarku ustavil avto ter nato silovito speljal in za sabo puščal oblak prahu. Tako je ponavljal do naše skupine (cca 200 metrov), ustavil avto, odprl vrata ter začel izzivati. Darko K. je skočil do avtomobila in ga prijel za obleko ter ga stresel in zavpil na njega kaj počenja, saj tudi on živi ob Novi poti. Po lem incidentu smo se čez pol ure hoteli raziti, nakar je pripeljala policijska patmlja s kombijem. Policaj nas je vpraiaj kaj je, zakaj smo zbrani? Odgovorili smo, da se dogovarjamo, kako bi prišli do asfalta. Zaželel nam je srečno in lahko noč ter odpeljal naprej. Nato smo se razSli vsak na svoj dom. Mislimo, da smo bili upravičeni, da smo preprečili divjanje nekaterih naših, pa tudi tujih voznikov po naši Novi poti, ob kateri stoji strnjeno naselje v dolžini 400 metrov. Smo pa tudi »cestarji«, saj smo do sedaj vsa leta sami krpali luknje, razen 2 krat letno Cestno komunaJno podjetje. Pa ie to: tretjina cesfe leče po našifa parcelah in se iz leta v leto širi. V pojasnilo bralcem: Nova pot se nahaja dobrih 5 kilo-metrov linije od občinske stavbe na Viču - tako rekoč bogu za hrblom. Radi bi omenili še to, da se odbor KS za naša mnenja in prošnje ne zmeni, kot da Nove poti sploh ni v Vnanjih Goricah. Na zadnji sestanek odbora smo se povabili sami, a se za nas niso zmenili. Pustili so nas čakati do 23.15 potem so se vsi člani odbora razbežali. Ostal je samo predsednik, ki je priznal, da s kanalizaci-jo verjtSso ne bo niL in končno podpisal zapisnik, s kate-rim nam obljublja asfaltiranje ceste. Pobegli člani odbora pa sedaj trdijo, da smo ga prisilili v podpis zapisnika. Zvedeli smo, da so odobrena denarna sredslva ilani odbora namenili za asfaltiranje svojih nepomembnih uli- tic, ob katerih imajo svoje hi5e. V odboru namreč ni niti enega vaščana iz Nove poti. Branko Steblovnik v imenu krajanov Nove poti