^^ ^fe ^^ ^^ ^fc MUC WWW.LOGATEC.SI - GLASILO OBČINE LOGATEC - LETNIK XLVIII - 16. NOVEMBER 2017 - ST. 11 URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ST. 11 UO URADNE OBJAVE Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odl. US), določil 37. in 126. člena Zakona o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami (Uradni list RS, št. 51/06 - uradno prečiščeno besedilo in 97/10), določil Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/07 - uradno prečiščeno besedilo, 9/11 in 83/12), določil 6. člena Zakona o gasilstvu (Uradni list RS, št. 113/05 - uradno prečiščeno besedilo), določil Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 39/06 uradno prečiščeno besedilo, 49/06 - ZMetD, 66/06 - odl. US, 33/07 - ZPNačrt, 57/08 - ZFO-1A, 70/08, 108/09, 108/09 - ZPNačrt-A, 48/12, 57/12, 92/13, 56/15, 102/15 in 30/16), določil Uredbe o merilih za organiziranje, opremljanje in usposabljanje enot Civilne zaščite in drugih sil za zaščito, reševanje in pomoč (Uradni list RS, št. 18/96, 22/99), 30. člena v povezavi z 32. členom Statuta Občine Logatec (Logaške novice št. 1-2/14 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet občine Logatec na 19. redni seji dne 9. 11. 2017 sprejel O D L O K o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami na območju občine Logatec I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (1) Ta odlok ureja organizacijo in izvajanje varstva ljudi, živali, premoženja, okolja in kulturne dediščine pred naravnimi in drugimi nesrečami (v nadaljevanju: varstvo v občini). (2) S tem odlokom se ureja organiziranje in delovanje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami na območju občine Logatec (v nadaljnjem besedilu: občina), pri čemer se natančneje določa: - odkrivanje, spremljanje ter preučevanje nevarnosti naravnih in drugih nesreč, - preprečevanje naravnih nesreč, - obveščanje, opazovanje in alarmiranje o pretečih nevarnostih ter dajanje napotkov za zaščito, reševanje in pomoč, - izobraževanje in usposabljanje za zaščito in reševanje, - organiziranje Civilne zaščite ter vzpostavitev in vzdrževanje drugih oblik pripravljenosti za zaščito, reševanje in pomoč, - samozaščita, samopomoč in vzajemna pomoč (v nadaljevanju osebna in vzajemna zaščita), - aktiviranje sil in sredstev za zaščito, reševanje in pomoč, - odrejanje in izvajanje zaščitnih ukrepov, - reševanje in pomoč, - odpravljanje posledic naravnih in drugih nesreč, do zagotovitve osnovnih pogojev za življenje, - ocenjevanje škode, ki jo povzročijo naravne in druge nesreče, - druge naloge v skladu z veljavnimi predpisi. (3) Naloge v sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami se na območju občine Logatec izvajajo na podlagi veljavne zakonodaje, podzakonskih predpisov in direktiv EU. (4) Cilj varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami je zmanjšanje števila nesreč ter preprečitev oziroma zmanjšanje žrtev in drugih posledic nesreč. (5) Pojmi in definicije v tem odloku imajo enak pomen, kot ga določa zakon, ki ureja varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami. 2. člen Varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami se organizira kot enoten in celovit sistem zaščite, reševanja in pomoči v Republiki Sloveniji ter posledično v lokalni skupnosti in zajema programiranje, organiziranje, načrtovanje, izvajanje, financiranje in nadzor ukrepov ter dejavnosti za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami v miru, v spremenjenih razmerah, v izrednem in vojnem stanju. II. DOLŽNOSTI IN PRAVICE OBČANOV 3. člen Občani, ki izpolnjujejo zakonske pogoje, so dolžni sodelovati v zaščiti in reševanju v občini, dajati materialna sredstva za potrebe izvajanja zaščite in reševanja ter se usposabljati za osebno in vzajemno zaščito ter izvajanje predpisanih URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 URADNE OBJAVE zaščitnih ukrepov. Kdor sodeluje v zaščiti in reševanju, mu pripadajo pravice in ima dolžnosti, ki izhajajo iz zakona, ki ureja področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami. 4. člen (1) Pripadnik Civilne zaščite ali občan, ki prostovoljno opravlja naloge v zaščiti in reševanju, je lahko pozvan k izvajanju nalog zaščite, reševanja in pomoči s pozivom preko medijev, preko telefona ali preko sredstev javnega alarmiranja. (2) Delodajalec je dolžan delavcu iz prvega odstavka tega člena omogočiti sodelovanje pri izvajanju nalog zaščite in reševanju in delavec zaradi sodelovanja v aktivnostih zaščite in reševanja ne sme biti materialno oškodovan. (3) Določila prvega in drugega odstavka tega člena se smiselno uporabljajo tudi za primer odsotnosti z dela zaradi usposabljanja in vaj. Delodajalec ima pravico do refundacije stroškov v skladu z zakonom, ki ureja področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami. 5. člen Materialno dolžnost občani in pravne osebe izvajajo z dajanjem materialnih sredstev za potrebe izvajanja nalog zaščite, reševanja in pomoči v skladu z zakonom, ki ureja področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami. III. PRISTOJNOSTI OBČINE 6. člen (1) Občina ureja in izvaja varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami na svojem območju. V občinski pristojnosti je: - urejanje sistema zaščite, reševanja in pomoči v občini v skladu s tem odlokom in veljavnimi predpisi, - spremljanje nevarnosti ter obveščanje in alarmiranje prebivalstva o pretečih nevarnostih, - zagotavljanje elektronskih komunikacij za potrebe zaščite, reševanja in pomoči v skladu z enotnim informacijskim komunikacijskim sistemom, - načrtovanje in izvajanje zaščitnih ukrepov, - izdelava ocen ogroženosti ter načrtov zaščite in reševanja, - organiziranje, razvijanje ter vodenje osebne in vzajemne zaščite, - organiziranje, vodenje in izvajanje zaščite, reševanja in pomoči na območju občine, - določanje, organiziranje in opremljanje služb Civilne zaščite ter drugih sil za zaščito, reševanje in pomoč v občini, - zagotavljanje nujnih sredstev za začasno nastanitev v primeru naravnih in drugih nesreč, - zagotavljanje osnovnih pogojev za življenje v primeru naravnih in drugih nesreč za evakuirane občane in tiste, ki so ostali brez osnovnih življenjskih pogojev, - določanje organizacij, ki so posebnega pomena za zaščito, reševanje in pomoč, - mednarodno sodelovanje na področju zaščite, reševanja in pomoči v skladu z veljavnimi predpisi. (2) Občina pri opravljanju nalog varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami sodeluje z drugimi občinami ter lahko z njimi v ta namen združuje sredstva in oblikuje skupne službe za opravljanje skupnih zadev varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami. IV. PROGRAMIRANJE IN NAČRTOVANJE 7. člen (1) Župan sprejme letni program dela zaščite, reševanja in pomoči po sprejemu proračuna za tekoče proračunsko leto. (2) Letni program dela zaščite, reševanja in pomoči je strokovni dokument, ki natančno določa obseg izvajanja priprav za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, je sestavljen iz programov vseh enot za zaščito in reševanje in ga predhodno potrdi štab Civilne zaščite. 8. člen Program oziroma resolucijo varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, ki se osredotoča na lokalne specifike ter je smiselno usklajen z nacionalnim programom, sprejme Občinski svet na predlog župana. Predlog programa pripravi pristojni URADNE OBJAVE - 27. DECEMBER 2016 - ŠT. 12 URADNE OBJAVE občinski organ, preden ga župan posreduje v sprejem Občinskemu svetu ga potrdi tudi štab Civilne zaščite. Predlog programa upošteva aktualno oceno ogroženosti občine, ki jo po potrebi tudi dopolnjuje. 9. člen (1) Načrtovanje zaščite, reševanja in pomoči ob naravnih in drugih nesrečah ter v vojnem stanju mora temeljiti na ocenah ogroženosti in drugih strokovnih podlagah, ki jih pripravi pristojni občinski organ. (2) Oceno ogroženosti za območje občine izdela pristojni organ občinske uprave. Na podlagi Ocene ogroženosti izdela isti organ načrte zaščite, reševanja in pomoči za posamezna področja nevarnosti oziroma enotni načrt, če je tako bolj smiselno in racionalno. 10. člen Zaščita, reševanje in pomoč ob naravnih in drugih nesrečah ter v vojnem stanju se načrtuje z načrti zaščite in reševanja. Z načrti zaščite in reševanja se zagotavlja organizirano in usklajeno delovanje za preprečitev nesreč ali zmanjšanje njihovih posledic ter čim hitrejšo zagotovitev osnovnih pogojev za življenje ob nesreči. 11. člen Župan lahko določi gospodarske družbe, zavode in druge organizacije, ki morajo izdelati načrte zaščite in reševanja. Nosilci načrtovanja morajo sprejete načrte zaščite in reševanja predstaviti javnosti ter jih uskladiti z občinskimi načrti zaščite in reševanja. Načrte zaščite in reševanja organizacij iz tega člena potrdi župan. 12. člen Načrte zaščite in reševanja se dopolni ob spremembi nevarnosti ali spremembi razpoložljivih sil in sredstev za zaščito, reševanje in pomoč. Pri tem se morajo upoštevati nova spoznanja stroke in izkušnje, pridobljene pri ravnanju ob nesrečah. V. OPAZOVANJE, OBVEŠČANJE IN ALARMIRANJE 13. člen Podatke, pomembne za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, morajo brezplačno sporočati Regijskemu centru za obveščanje (tel. št. 112) vsi občani, reševalne službe, društva, klubi, gospodarske družbe in zavodi. 14. člen Vsakdo je dolžan obvestiti Regijski center za obveščanje (tel. št. 112), policijo (tel. št. 113) ali najbližjo gasilsko enoto o nevarnosti naravne ali druge nesreče, ki jo opazi ali posredno izve zanjo. VI. ZAŠČITNI UKREPI 15. člen Na podlagi ocene ogroženosti za naravne in druge nesreče se za območje občine načrtujejo in izvajajo naslednji ukrepi in aktivnosti, ki zmanjšujejo in preprečujejo škodljive vplive naravnih in drugih nesreč: - zaščita in reševanje ob požaru, - zaščita in reševanje ob poplavah in drugih vremenskih ujmah, - zaščita in reševanje ob potresih, - zaščita in reševanje ob nesrečah z nevarnimi snovmi, - evakuacija, - sprejem in oskrba ogroženega in prizadetega prebivalstva, - prva medicinska pomoč, - zaklanjanje, - zaščita kulturne dediščine, - prostorski, urbanistični, gradbeni in tehnični ukrepi, ki preprečujejo in zmanjšujejo škodljive vplive naravnih in drugih nesreč, - sanacija oziroma vzpostavitev izboljšanega stanja glede na stanje pred nesrečo. URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 URADNE OBJAVE 16. člen Ukrepi našteti v prejšnjem členu obsegajo: - aktivnosti za preprečevanje oziroma zmanjšanje ogroženosti, - organizacijske, materialne in kadrovske priprave za izvajanje ukrepov zaščite in reševanja, - aktivnosti za odpravo posledic. 17. člen Evakuacija ogroženih in prizadetih prebivalcev se izvaja, če ni mogoče z drugimi ukrepi zagotoviti njihove varnosti. V primeru naravne ali druge nesreče župan, v nujnih primerih pa tudi poveljnik Civilne zaščite občine in vodja intervencije lahko odredijo evakuacijo. Način in postopek evakuacije se določi v načrtih zaščite in reševanja oziroma njihovih prilogah. 18. člen Občina zagotovi zatočišče in nujno oskrbo oseb, ki so zaradi naravne ali druge nesreče ostale brez doma in sredstev za preživetje. Župan lahko izjemoma odredi, da morajo lastniki in uporabniki stanovanjskih hiš začasno sprejeti na stanovanje evakuirane in ogrožene osebe, če njihove nastanitve ni mogoče zagotoviti na drug način. 19. člen (1) Gospodarske družbe, zavodi in druge organizacije na območju občine, ki v delovnem procesu uporabljajo, proizvajajo ali skladiščijo nevarne snovi oziroma kemikalije, morajo načrtovati in izvajati obvezne varnostne ukrepe za preprečevanje nesreč s kemikalijami, za zmanjševanje posledic nesreč za ljudi in okolje ter izdelati oceno ogroženosti z načrti za zaščito in reševanje. (2) Organi upravljanja organizacije, ki morajo izdelati načrte v skladu z uredbo, ki ureja vsebino in izdelavo načrtov zaščite in reševanja, morajo pristojnim občinskim organom dati podatke za izdelavo občinskih načrtov zaščite in reševanja pred začetkom obratovanja organizacije oziroma obrata. 20. člen Zaščita kulturne dediščine je organizirana po določilih veljavne zakonodaje in usmeritvah pristojnih organov občine in zavoda za varstvo naravne in kulturne dediščine. Pod kulturno dediščino spadajo stavbe in njihovi deli, naprave, zemljišča, naselja ali njihovi posamezni deli, oblikovne in vegetacijske oblike narave, ki jih je ustvaril človek, kulturna in zgodovinska krajina, premični predmeti in njihove zbirke, ki imajo za državo kulturno vrednost. 21. člen (1) Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje v sodelovanju z ministrstvom, pristojnim za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, ministrstvom, pristojnim za okolje in prostor, ter Zavodom za gozdove samostojno ali na predlog občine (glede na geografske, vremenske in druge razmere) ugotavlja in razglaša veliko oziroma zelo veliko požarno ogroženost naravnega okolja. (2) V obdobju razglasitve velike in zelo velike požarne ogroženosti je kurjenje, sežiganje ali uporaba odprtega ognja v naravnem okolju prepovedana. (3) V času razglasitve velike in zelo velike požarne ogroženosti naravnega okolja mora občina organizirati požarno stražo ter opazovanje in obveščanje o nevarnosti požarov. VII. OSEBNA IN VZAJEMNA ZAŠČITA 22. člen Osebna in vzajemna zaščita obsegata ukrepe prebivalcev za preprečevanje in ublažitev posledic naravnih in drugih nesreč za njihovo zdravje in življenje ter varnost njihovega premoženja. Sredstva in opremo za osebno in skupinsko zaščito ob naravnih in drugih nesrečah si morajo prebivalci, lastniki in uporabniki stavb, gospodarske družbe in druge organizacije zagotoviti sami, razen če v tem odloku ni določeno drugače. URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 URADNE OBJAVE 23. člen (1) V stanovanjskih hišah in v stanovanjskem okolju izvajajo ukrepe za zaščito in reševanje po načelu osebne in vzajemne zaščite vsi stanovalci. Njihovo delovanje in priprave neposredno usmerjajo poverjeniki Civilne zaščite, katerih organiziranost in številčnost določi župan glede na oceno ogroženosti. (2) V gospodarskih družbah, zavodih in drugih organizacijah izvajajo ukrepe zaščite in reševanja po načelu osebne in vzajemne zaščite vsi zaposleni. Njihovo delovanje usmerja njihovo vodstvo ali štab za Civilno zaščito, v kolikor ga imajo ustanovljenega skladno z merili za organiziranje zaščite, reševanja in pomoči. (3) Državljani izvajajo v okviru osebne in vzajemne zaščite naslednje aktivnosti: - organizirajo in izvajajo ukrepe za osebno in vzajemno zaščito, - vzdržujejo objekte za zaščito in reševanje (zaklonišča, zaklonilnike in druge prostore, ki jih imajo v lasti, razen javna zaklonišča), - se opremljajo z opremo za osebno zaščito. (4) Občina za občane izvaja brezplačne letne akcije ozaveščanja o pomenu osebne in vzajemne pomoči, kjer se vse občane vzpodbuja, vzgaja in usposablja za pravilno ravnanje ob naravni ali drugi nesreči. V ta namen občina redno objavlja članke v lokalnem časopisu, izdeluje propagandni material in izvaja raznovrstne promocijske aktivnosti, kot na primer: - letna akcija »Nič nas ne sme presenetiti«, s katero se občane poučuje, kako ravnati pred, med in po nesreči, - otroške igre preventive, - aktivnosti ob mesecu požarne varnosti, - brezplačna predavanja strokovnjakov iz varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, - vsakoletni dan zaščite in reševanja. VIII. ORGANIZACIJA SIL ZA ZAŠČITO, REŠEVANJE IN POMOČ 1. Naloge in organizacija 24. člen Zaščita, reševanje in pomoč ob naravnih in drugih nesrečah v občini obsega: - prvo pomoč in nujno medicinsko pomoč, - pomoč ogroženemu in prizadetemu prebivalstvu, - prvo veterinarsko pomoč, - gašenje in reševanje ob požarih, - reševanje iz ruševin, - reševanje ob poplavah in drugih vremenskih ujmah ter ekoloških in drugih nesrečah na rekah, - reševanje ob velikih nesrečah v prometu, - reševanje na vodi in iz vode, - iskanje pogrešanih oseb ob naravnih in drugih nesrečah, - reševanje ob vojaških in terorističnih napadih ali drugih oblikah množičnega nasilja, - zagotavljanje osnovnih pogojev za življenje, ki je lahko zagotavljanje zadostne pitne vode in osnovno delovanje vse komunalne infrastrukture. 25. člen Naloge iz prejšnjega člena izvajajo: - enote, službe in drugi operativni sestavi društev in drugih nevladnih organizacij, - gospodarske družbe, zavodi in druge organizacije, - službe Civilne zaščite, - policija, skladno z odločitvijo poveljnika Civilne zaščite, ter - Slovenska vojska v skladu z zakonom ter odločitvijo poveljnika Civilne zaščite. 26. člen (1) Za strokovno pomoč pri vodenju ter za opravljanje drugih operativno-strokovnih nalog zaščite, reševanja in pomoči poveljniku civilne zaščite občine se organizira štab civilne zaščite občine. Število članov štaba CZ občine Logatec določi župan s sklepom. URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 URADNE OBJAVE (2) Delo štaba vodi poveljnik Civilne zaščite občine, v njegovi odsotnosti pa njegov namestnik. (3) Štab civilne zaščite občine ima poleg poveljnika in namestnika še druge člane in pridružene člane, ki se imenujejo iz vrst strokovnjakov ter predstavnikov tistih organov, organizacij in služb, ki sodelujejo pri zaščiti, reševanju in pomoči v skladu z načrti zaščite in reševanja ter predstavniki policije. (4) Poveljnika, namestnika in člane štaba civilne zaščite v občini imenuje župan. Za opravljanje nalog zaščite, reševanja in pomoč se v občini organizira sistem poveljniško-štabne koordinacije oz. sistema Incident Command System (ICS). 27. člen Javni red in mir ter varnost ob naravnih in drugih nesrečah na ogroženih in prizadetih območjih zagotavlja policija ter skladno s pooblastili tudi občinsko redarstvo. 2. Aktiviranje 28. člen O aktiviranju Civilne zaščite in drugih sil za zaščito, reševanje in pomoč ob naravni ali drugi nesreči odloča poveljnik Civilne zaščite občine, če z načrti zaščite in reševanja ni določeno drugače. 3. Vodenje sil 29. člen (1) Operativno-strokovno vodenje Civilne zaščite in drugih sil za zaščito, reševanje in pomoč se organizira in izvaja kot enoten sistem. Vodenje iz prejšnjega odstavka izvajajo poveljnik Civilne zaščite občine in štab Civilne zaščite občine oziroma vodje enot, in sicer preko poveljniško-štabne koordinacije oziroma sistema Incident Command System (ICS). (2) Vodenje temelji na obveznem izvrševanju odločitev organov, pristojnih za vodenje Civilne zaščite in drugih sil za zaščito, reševanje in pomoč. Nihče ni dolžan in ne sme izvršiti odločitve, če je očitno, da bi s tem storil kaznivo dejanje ali kršil mednarodno humanitarno pravo. 30. člen (1) Enote, službe in druge operativne sestave društev ter drugih nevladnih organizacij oziroma gospodarskih družb, zavodov in drugih organizacij, ki sodelujejo pri zaščiti, reševanju in pomoči, samostojno vodijo njihovi vodje v skladu s pravili stroke, veljavnimi predpisi in navodili nadrejenih v sistemu Civilne zaščite. (2) Če zaščito, reševanje in pomoč izvaja več enot, služb ali drugih operativnih sestavov oziroma če je aktivirana Civilna zaščita, mora biti njihovo delovanje v skladu z usmeritvami poveljnika Civilne zaščite občine oziroma vodje intervencije. 31. člen (1) Naloge poveljnika Civilne zaščite občine so, da: - preverja intervencijsko pripravljenost sil in sredstev za zaščito, reševanje in pomoč, - vodi in usmerja zaščito in reševanje ob naravnih in drugih nesrečah, - skrbi za povezano in usklajeno delovanje vseh sil za zaščito, reševanje in pomoč, - daje mnenja in predloge v zvezi s pripravami in delovanjem sil za zaščito, reševanje in pomoč ter mnenja in predloge za odpravo posledic naravnih in drugih nesreč, - predlaga imenovanje članov štaba civilne zaščite, - sodeluje pri pripravi programa in letnega načrta varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, - spremlja nevarnosti naravnih in drugih nesreč ter sprejema ali predlaga ukrepe za zaščito, - vodi in usmerja dejavnosti pri izvajanju zaščitnih ukrepov, reševanju in pomoči, - daje mnenja in predloge za odpravo posledic nesreč, - javno predstavi načrte zaščite in reševanja. URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 IURADNE OBJAVE (2) Poveljnik Civilne zaščite občine, ki ga imenuje župan s sklepom je praviloma strokovnjak s področja zaščite, reševanja in pomoči, ki uživa ugled med vsemi enotami in službami, ki so ustanovljene v občini, in je izbran po posvetovanju s štabom Civilne zaščite. V kolikor ni zaposlen v občinski upravi, se z njim sklene pogodba o delu v Civilni zaščiti skladno s predpisi. Namestnik poveljnika Civilne zaščite je praviloma zaposleni v občinski upravi, ki je pristojen za področje zaščite, reševanja in pomoči. 4. Prostovoljna gasilska društva oziroma gasilske enote in Gasilska zveza 32. člen (1) Naloge gašenja in reševanja ob požarih ter reševanje ljudi izvajajo gasilske enote (v nadaljnjem besedilu: GE) prostovoljnih gasilskih društev (v nadaljnjem besedilu: PGD) in Gasilska zveza. (2) Gasilska zveza opravlja naloge na področju požarnega varstva, ki zajemajo vodenje in koordinacijo gasilske organizacije, opravlja strokovne naloge na področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami skladno z zakonom in podzakonskimi akti ter navodili župana. (3) Izvajalcem iz prvega odstavka tega člena zagotavlja občina sredstva, skladno z lastnim načrtom dela na področju zaščite in reševanja, ki ga sprejme štab Civilne zaščite, praviloma ob sprejemu proračuna občine, in skladno z Uredbo o organiziranju, opremljanju in usposabljanju sil za zaščito, reševanje in pomoč. 33. člen PGD in Gasilska zveza pripravljajo predloge letnega programa zaščite in reševanja skladno s pravilnikom, ki ga sprejme župan. 34. člen GE PGD in Gasilska zveza lahko opravljajo svojo dejavnost tudi izven območja občine (v sosednjih občinah) v skladu z dogovorom o medsebojnem oziroma medobčinskem sodelovanju na področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, ki ga sklene župan občine. 35. člen (1) Pri zaščiti, reševanju in pomoči sodelujejo z Gasilsko zvezo vsa PGD (članice zveze). (2) GE PGD so na podlagi veljavnih Meril za organiziranje in opremljanje gasilskih enot razvrščena po kategorijah, čemur je prilagojena kadrovska sestava in njihova tehnična opremljenost. (3) Teritorialne GE PGD posameznih kategorij morajo glede na število gasilcev, gasilskih vozil in opreme izpolnjevati minimalne pogoje. Obveščanje in alarmiranje posameznih društev izvajajo po sprejetem Operativnem gasilskem načrtu, ki ga sprejme župan in je sestavni del načrtov zaščite in reševanja, Regijski center za obveščaje (ReCO), gasilske organizacije in pristojne službe. 36. člen GE PGD, ki opravljajo gasilsko službo na območju občine, morajo zagotoviti izvoz (odhod) enote v času: - osrednja gasilska enota IV. ali III. kategorije: 5 minut, - gasilske enote II. kategorije: 10 minut, - gasilske enote I. kategorije: 15 minut. 37. člen (1) Dejavnost PGD in Gasilske zveze se financira iz občinskega proračuna občine, kar se opredeli s tripartitno pogodbo, v kateri se opredelijo pravice in dolžnosti podpisnikov pogodbe. Način financiranja se določi v sklepu, ki ga sprejme župan. (2) Za namene financiranja javne gasilske službe se v vsakokratnem proračunu načrtuje znesek, ki skupno, brez deleža požarne takse, ni manjši od treh odstotkov predvidene primerne porabe občine po določilih veljavnih predpisov, razen ko Občinski svet iz utemeljenih razlogov odloči drugače. URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 URADNE OBJAVE 38. člen (1) Nadzor nad izvajanjem javne gasilske službe opravlja župan ali od njega pooblaščena uradna oseba, ki ob ugotovitvi nepravilnosti določa roke za odpravo pomanjkljivost, v hujših primerih pa pristojnosti gasilskega društva ustrezno omeji ali odvzame. (2) Župan ali od njega pooblaščena uradna oseba nadzoruje tudi namembnost uporabe dodeljenih sredstev iz občinskega proračuna. 5. Gospodarske družbe, zavodi in druge organizacije 39. člen (1) Za opravljanje določenih operativnih nalog zaščite, reševanja in pomoči župan s sklepom določi gospodarske družbe, zavode in druge organizacije, ki imajo za ta namen ustrezne kadre in sredstva. (2) Gospodarske družbe, zavodi in druge organizacije določijo svojo organiziranost za opravljanje nalog iz prejšnjega odstavka, skrbijo za strokovno usposabljanje svojih delavcev ter izvajajo druge priprave za delovanje ob naravnih in drugih nesrečah. Z njimi lahko sklene občina pogodbe, v katerih se uredi vsebino, obseg in način opravljanja nalog na območju občine ter način njihovega financiranja, predvsem tistega dela, ki presega njihovo redno dejavnost v skladu s 73. in 75. členom Zakona o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami (Uradni list RS, št. 51/06 - uradno prečiščeno besedilo in 97/10). Med te naloge spadajo: - gradbeno-tehnično reševanje, - reševanje ob ujmah, poplavah ter ekoloških nesrečah, - izvajanje zaščite, reševanja in pomoči ob nesrečah z nevarnimi snovmi, - pomoč ogroženim in prizadetim prebivalcem pri začasnem bivanju, prehrani, nujni oskrbi, - pomoč pri iskanju pogrešanih oseb, - prva veterinarska pomoč, - logistična podpora. 6. Društva in druge nevladne organizacije 40. člen (1) Za opravljanje nalog zaščite, reševanja in pomoči v občini se v okviru društev in drugih nevladnih organizacij po potrebi organizirajo naslednje enote: - enota za vzpostavljanje zvez (radioamaterji), - enota za iskanje pogrešanih oseb (vodniki reševalnih psov), - enota za reševanje v jamah (jamarsko društvo), - enota za reševanje iz vode (potapljači), - krajevne organizacije Rdečega križa Slovenije in Karitas, - enote za logistiko, oskrbo in splošna dela v Civilni zaščiti. (2) V posebnih primerih se vključujejo za opravljanje nalog lovske družine, ki imajo lovišča (lovske revirje) na območju občine. (3) Ta društva in druge nevladne organizacije, če jih za to določi župan, morajo izpolnjevati predpisane pogoje skladno z merili za organiziranje in opremljanje enot, služb in drugih operativnih sestavov za zaščito, reševanje in pomoč. 41. člen Podrobnosti o opravljanju nalog, financiranju, zavarovanju operativnih članov, sankcijah in drugih obveznostih se določi v medsebojnih pogodbah. Nadzor nad izvajanjem nalog zaščite, reševanja in pomoči opravlja župan oziroma od njega pooblaščena oseba. URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 URADNE OBJAVE IX. UPRAVLJANJE IN VODENJE 42. člen Občinski svet občine v sistemu varstva zlasti: - določa temeljne usmeritve za organizacijo in izvajanje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, - določi način izvajanja javne gasilske službe, - spremlja uresničevanje programov in načrtov zaščite in reševanje, - sprejema program oziroma resolucijo varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, - opravlja druge naloge v skladu z zakonom. (1) Župan občine je pooblaščen zlasti za: - urejanje sistema zaščite, reševanja in pomoči v skladu z zakonodajo, - sprejem letnih načrtov zaščite in reševanja skupaj z občinskim proračunom, - izvajanje ukrepov za preprečitev in zmanjšanje posledic naravnih in drugih nesreč, - vodenje zaščite, reševanja in pomoči ter odpravljanja posledic naravnih in drugih nesreč, - obveščanje prebivalcev o nevarnostih, stanju varstva in sprejetih zaščitnih ukrepih, - izdelavo osnutkov programa oziroma resolucije in letnih načrtov varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, ocen ogroženosti in načrtov zaščite in reševanja, - določanje izvajalcev nalog zaščite, reševanja in pomoči ter obveznosti ustanovitve sil zaščite, reševanja in pomoči, - določanje izvajalcev javne gasilske službe, - določanje programskih aktivnosti in nalog sistema varstva občine upravnim organom in službam, - izdajo sklepa o ustanovitvi in imenovanju organov vodenja Civilne zaščite, - izdajo sklepa o organiziranju in ustanovitvi sil zaščite, reševanja in pomoči, - izdajo zahteve po pomoči za izvajanje nalog zaščite, reševanja in pomoči ter za zagotavljanje osnovnih pogojev za življenje v skladu z zakonom, - imenovanje Odbora za razpolaganje s sredstvi požarnega sklada, - podajo ocene o pripravljenosti sistema varstva občine Občinskemu svetu, - druge naloge, ki jih določa zakon. (2) Za operativno strokovno vodenje zaščite, reševanja in pomoči ob naravnih in drugih nesrečah župan imenuje poveljnika Civilne zaščite občine, njegovega namestnika in štab Civilne zaščite. (3) Poveljnik Civilne zaščite občine je za svoje delo odgovoren županu. (4) Poveljnik Civilne zaščite ima poseben žig, ki je podoben uradnemu žigu občine in je v njem posebej označena besedna zveza »Poveljnik Civilne zaščite«. Žig lahko uporablja tudi namestnik poveljnika Civilne zaščite ob odsotnosti (1) Poveljnik Civilne zaščite občine ima, skladno z zakonom, ki ureja varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, pravico in dolžnost, da med vodenjem zaščite, reševanja in pomoči prepove dostop nepooblaščenim osebam na kraj nesreče in promet mimo tega kraja ter odredi: - umik ljudi, živali in premoženja iz ogroženih objektov in območij, - vstop v stanovanje, - uporabo določenih sredstev zvez oziroma njihovo vzpostavitev, - odstranitev ovir, ki onemogočajo uspešno intervencijo, - uporabo tujega prevoznega sredstva za prevoz poškodovanih oseb oziroma potrebnih sredstev za zaščito, reševanje in pomoč, - obvezno sodelovanje občanov občine in drugih pri reševanju v skladu z njihovimi sposobnostmi in sredstvi, ki so primerna za reševanje, - uporabo tujega zemljišča za izvajanje zaščite, reševanja in pomoči, - uporabo zemljišča za začasno deponiranje ruševin, zemljin ali drugega materiala, ki nastaja pri izvajanju nalog zaščite, reševanja in pomoči za zagotovitev osnovnih pogojev za življenje, - porušitev objekta oziroma posek drevja. 43. člen poveljnika. 44. člen UO 10 URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 URADNE OBJAVEI (2) Ukrepe iz prejšnjega odstavka lahko poveljnik Civilne zaščite občine odredi le, če ne more drugače zavarovati ljudi in premoženja ter zagotoviti izvajanja zaščite, reševanja in pomoči, trajati pa smejo le toliko časa, kolikor je to nujno potrebno. (3) Umik ljudi iz prvega odstavka tega člena se odredi, če so neposredno ogrožena njihova življenja zaradi požara, eksplozije ali druge nevarnosti, in traja toliko časa, dokler nevarnost ni odpravljena. Pri izvedbi umika pomaga policija. (4) Poveljnik Civilne zaščite občine lahko med vodenjem zaščite, reševanja in pomoči, v kolikor so ogrožena življenja in premoženje, odredi izvedbo nujnih gradbenih, tehničnih in drugih del gospodarski družbi, zavodu ali drugi organizaciji, s katero ima občina sklenjeno pogodbo za opravljanje določenih operativnih nalog zaščite in reševanja v skladu s tem odlokom. Če take gospodarske družbe, zavoda ali druge organizacije ni, je pa izvedba del nujna za zaščito in reševanje ljudi, premoženja, živali ali okolja oziroma zaradi odvrnitve neposredne ogroženosti, poveljnik Civilne zaščite občine lahko izvedbo takih del odredi tisti fizični ali pravni osebi, ki ima ustrezno opremo ali zmogljivosti za izvedbo teh del. Odredba se izda pisno, izjemoma, če razmere to onemogočajo, se izda ustno in naknadno tudi pisno, takoj ko je to mogoče. V odredbi se določita zlasti vrsta in obseg del, ki jih je treba opraviti. (5) O odločitvah poveljnika Civilne zaščite občine po tem členu se vodi delovodnik, pri čemer se za odločitve, ki so povezane z večjimi finančnimi posledicami, izdajajo pisne odredbe. Če razmere to onemogočajo, se pisna odredba izda takoj, ko je to mogoče. S pisno odredbo poveljnik Civilne zaščite občine lahko v nujnih primerih odredi tudi lastnikom ali uporabnikom stanovanjskih in drugih nastanitvenih objektov, da začasno sprejmejo v oskrbo ogrožene osebe, dokler o tem ne odloči župan. (6) Nujna dela pri izvajanju zaščite, reševanja in pomoči so dela, potrebna za izvajanje nalog zaščite, reševanja in pomoči ob nesreči, ter dela iz četrtega odstavka tega člena. (7) O zagotovitvi sredstev za stroške nujnih del pri izvajanju zaščite, reševanja in pomoči ob naravnih in drugih nesrečah odloča poveljnik Civilne zaščite. Nabor stroškov, ki se jih lahko upošteva kot stroške za nujna dela določi župan s posebnim sklepom. (1) Občinska uprava opravlja naslednje upravne in strokovne naloge s področja varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami: - izdela predlog občinskega programa in letnega programa dela zaščite, reševanja in pomoči, ki ne smeta biti v nasprotju z nacionalnim programom oziroma letnim državnim programom, - izdeluje ocene ogroženosti in druge strokovne podlage za načrtovanje zaščite, reševanje in pomoči ter usmerja in usklajuje ukrepe za preprečevanje ter zmanjšanje posledic naravnih in drugih nesreč v sodelovanju s štabom Civilne zaščite občine, - izdeluje občinske načrte zaščite in reševanja v sodelovanju s poveljnikom Civilne zaščite občine, - skrbi za organiziranje in delovanje sistema opazovanja, obveščanja in alarmiranja, - zagotavlja pogoje za delo poveljnika Civilne zaščite občine, štaba Civilne zaščite občine ter drugih organov, ki so namenjeni izvajanju zaščite in reševanja v občini, - spremlja in usklajuje organiziranje Civilne zaščite ter drugih sil za zaščito, reševanje in pomoč, - pripravlja programe in organizira ter izvaja izobraževanje in usposabljanje za zaščito, reševanje in pomoč, - v primeru večjih nesreč nudi administrativno-logistično podporo štabu CZ in vpoklicanim enotam. (2) Občinska uprava skrbi za usklajen razvoj sil za zaščito, reševanje in pomoč v občini v skladu z oceno ogroženosti, načrti zaščite in reševanja ter merili za organiziranje in opremljanje sil za zaščito, reševanje in pomoč. (1) Za ocenjevanje škode ob naravnih in drugih nesrečah ter za pripravo predlogov za odpravo posledic nesreč župan imenuje komisijo za ocenjevanje škode. (2) Oškodovanci na svoje stroške zberejo dokazila o škodi, ki so jo utrpeli zaradi naravne ali druge nesreče in jo predložijo občinski komisiji v oceno in potrditev. (3) Materialno škodo in druge posledice naravnih in drugih nesreč komisija ocenjuje na podlagi metodologije za ocenjevanje škode, ki jo predpiše pristojni minister. X. NALOGE OBČINSKE UPRAVE 45. člen 46. člen URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 UO 11 URADNE OBJAVE XI. IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE 47. člen Občina organizira izobraževanje kot neobvezne oblike usposabljanja občanov za osebno in vzajemno zaščito ter za izvajanje zaščitnih ukrepov v vsakoletnih občinskih akcijah poimenovanih »NNNP - V Logatcu nas nič ne sme presenetiti«. 48. člen Za pripadnike organov vodenja in sil za zaščito, reševanje in pomoč ter Civilne zaščite občina organizira izobraževanje in usposabljanje skladno s predpisanimi programi usposabljanja. 49. člen Usposabljanje opravljajo skladno s svojimi načrti tudi upravljavci javnih služb na področju zaščite, reševanja in pomoči, društva in druge organizacije, gospodarske združbe ter druge organizacije, ki nastopajo kot izvajalci v sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami v občini. XII. FINANCIRANJE 50. člen (1) Financiranje zaščite, reševanja in pomoči se zagotavlja: - iz proračuna občine, - iz proračuna Republike Slovenije, - iz zavarovalnin, - iz sredstev gospodarskih družb, zavodov in drugih organizacij, - iz prostovoljnih prispevkov, - iz drugih virov. (2) Občina zagotavlja sredstva za financiranje nalog zaščite, reševanja in pomoči v občinskem proračunu skladno z določili zakona, tega odloka ter posebnega pravilnika, ki ga sprejme župan, in drugih predpisov. Praviloma se obseg proračunskih sredstev za področje ukrepanja ob nesrečah ne zmanjšuje, razen če to zahtevajo makroekonomski kazalniki. Za financiranje proračuna sistema zaščite, reševanja in pomoči, razen proračuna javne gasilske službe, se nameni vsaj eno četrtino obsega sredstev iz drugega odstavka 37. člena tega pravilnika. (3) Predloge za financiranje in sofinanciranje programov varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami pripravi štab Civilne zaščite občine skladno s pravilnikom in metodologijo, ki jo določi župan s sklepom. 51. člen (1) Programi sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami se financirajo oziroma sofinancirajo iz občinskega proračuna na podlagi predpisov in aktov občine za to področje. (2) Poleg proračunskih sredstev se sistem financira tudi iz združenih sredstev lokalnih skupnosti, sredstev gospodarskih družb, namenskih sredstev požarnega sklada, prostovoljnih prispevkov, daril, mednarodne pomoči in iz drugih virov. (3) Izvajalci programov in projektov s tega področja, ki se financirajo iz občinskega proračuna, morajo občinski upravi pošiljati letna poročila o porabi teh sredstev. (4) Organizacije iz 11. člena tega odloka morajo zagotoviti sredstva za nadomestilo plač za njihove zaposlene v času usposabljanj, na katere jih napotijo, sredstva za priprave in druge stroške za potrebe izvajanja načrtov zaščite in reševanja teh organizacij. URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 URADNE OBJAVE XIII. NADZOR IN INŠPEKCIJA 52. člen (1) Nadzorstvo nad delovanjem lokalne skupnosti na področju zaščite, reševanja in pomoči opravlja na podlagi veljavnih predpisov pristojni inšpektorat za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami. (2) Skladno s svojimi pristojnostmi opravlja občinska inšpekcija nadzor nad izvajanjem tega odloka v določilih, ki se nanašajo na preprečevanje naravnih in drugih nesreč v povezavi z veljavnimi odloki v občini. XIV. POKRIVANJE STROŠKOV INTERVENCIJ 53. člen (1) Fizična ali pravna oseba oziroma mladoletna oseba, za katero odgovarjajo starši oziroma rejniki, ki je namenoma ali iz velike malomarnosti povzročila ogroženost, katere posledica so ukrepanje in v zvezi s tem nastali stroški, mora pokriti: - stroške zaščitnih in reševalnih intervencij, - stroške sanacije in vzpostavitve v prejšnje stanje, - stroške odškodnin fizičnim in pravnim osebam. (2) V primeru, ko nastopa več povzročiteljev ogroženosti oziroma nesreče in ni mogoče ugotoviti deleža posameznega povzročitelja, se krijejo stroški solidarno. 54. člen (1) Povzročitelj ogroženosti ali nesreče krije stroške ukrepanja ter zaščitnih in reševalnih intervencij kot to določa zakon, ki ureja varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami. (2) Zahtevek za plačilo stroškov, izdelan na podlagi posredovanih podatkov vseh sodelujočih sil, izda župan občine oziroma od njega pooblaščena oseba. (3) Če povzročitelj ni znan, krije stroške občina iz občinskega proračuna (proračunske rezerve). XV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 55. člen Organizacijo sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter akte določene v tem odloku se uskladi v roku šest mesecev po uveljavitvi tega odloka. 56. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Logaških novicah. Župan Berto MENARD URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 IURADNE OBJAVE Na podlagi 74. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 - ZVO-1B, 108/09, 80/10 -ZUPUDPP, 43/11 - ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14 - odl. US in 14/15 - ZUUJFO) ter v skladu s 16. členom Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 1-2/14 uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Logatec na 19. redni seji, dne 9.11.2017, sprejel Odlok o spremembah odloka o programu opremljanja stavbnih zemljišč in merilih za odmero komunalnega prispevka na območju občine Logatec 1. člen V Odloku o programu opremljanja stavbnih zemljišč in merilih za odmero komunalnega prispevka na območju občine Logatec (Logaške novice, št 3/13, 12/13, 5/15, 5/17) se 9.a člen spremeni tako, da se glasi: »9.a člen (1) V primeru rušenja zakonito zgrajenega objekta in izgradnje novega objekta na isti gradbeni parceli, se za nov objekt, ki se gradi, investitorju prizna, da so za objekt, ki se ga ruši, poravnane obveznosti iz naslova odmere komunalnega prispevka za tiste vrste komunalne opreme, na katero je objekt v času rušitve zakonito priključen. (2) Komunalni prispevek za nov objekt iz prejšnjega odstavka, se investitorju odmeri na način, da se izračuna razliko med komunalnim prispevkom za nov objekt in komunalnim prispevkom za objekt, ki se ga ruši. Če je razlika pozitivna, se komunalni prispevek obračuna. V primeru negativne razlike se komunalni prispevek ne obračuna in ne vrača.« PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 2. člen Postopki za odmero komunalnega prispevka, začeti pred uveljavitvijo tega odloka, se končajo po določbah tega odloka. 3. člen Ta odlok se objavi v Logaških novicah in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 007-12/2017-3 Berto Menard, l.r. Datum: 9. 11. 2017 Župan OBVESTILO O SPREJETJU PRORAČUNA OBČINE LOGATEC ZA LETO 2018 V I. obravnavi Občinski svet Občine Logatec daje Predlog Odloka o proračunu Občine Logatec za leto 2018 v javno razpravo. Predlagani proračun Občine Logatec za leto 2018 je vsem zainteresiranim na vpogled v pisarni št. 115 Občine Logatec (I. nadstropje), v Upravnem centru Logatec, Tržaška cesta 50 A, 1370 Logatec, v času od 10. 11. 2017 do 24. 11. 2017, vsak delovnik v poslovnem času Občine. Vsi zainteresirani lahko posredujejo svoje pisne predloge in pripombe županu Občine Logatec do 24. 11. 2017. Berto MENARD župan URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 URADNE OBJAVE Na podlagi 4. člena Pravilnika o Februarskih priznanjih Občine Logatec, sprejetega 13. 7. 2010, župan občine Logatec, Berto Menard, v imenu Komisije za podelitev februarskih priznanj v občini Logatec, objavlja Februarsko priznanje je najvišje priznanje, ki se podeljuje v občini Logatec posameznikom za izjemne dosežke ali za življenjsko delo na področju kulture. Predlagatelji: so lahko posamezniki, društva, organizacije in ustanove. Kriteriji za izbor: - za izjemne dosežke: • izjemnost stvaritve kulturno umetniškega dela ali dogodka, ki je bila javnosti predstavljena v zadnjih dveh letih pred podelitvijo in ki je dokazljiva s priznanji ali potrdili ali nagradami s tekmovanj; diplomami ali potrdili o objavljenih delih; potrdili o sodelovanju pri umetniških razstavah ali koncertih ter kritikami stvaritve; • preseganje običajnosti delovanja v občini Logatec v zadnjih dveh letih pred podelitvijo kot je razvijanje novih oblik in vsebin kulturnega delovanja; • izjemen prispevek k razvoju kulture v občini Logatec. - za življenjsko delo: • dolgoletno strokovno in organizacijsko delo ali kulturno vzgojno in mentorsko delo, ali raziskovalno in publicistično delo, ki je pomembno vplivalo na razmah kulturne dejavnosti na posameznem področju v občini Logatec; • stalnost in širina delovanja na področju kulture v občini Logatec; • posebna skrb za popularizacijo kulturno umetniškega delovanja; • uspešno dokumentacijsko in raziskovalno delo na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti; • delovanje na področju varovanja naravne in kulturne dediščine. Razpisna dokumentacija: predlogi morajo biti pisni, na obrazcih, ki so na voljo na spletni strani www.logatec.si in v sprejemni pisarni Občine Logatec, Tržaška cesta 50 A, Logatec - I. nadstropje. Obrazec bo na voljo tudi v novembrski številki Logaških novic. Za morebitna vprašanja v zvezi z razpisom se obrnite na uradno osebo občinske uprave s področja družbenih dejavnosti ali pokličite na številko 01/7590 600. Rok za oddajo predlogov: najkasneje do srede, 20. decembra 2017 do 12. ure v sprejemni pisarni Občine Logatec ali s priporočeno pošiljko, vključno z datumom 20. 12. 2017. Naslov: Občina Logatec, Tržaška cesta 50 A, 1370 Logatec. Predlogi morajo biti oddani v zaprtih kuvertah z oznako: »Javni razpis - februarsko priznanje - ne odpiraj«. Na ovojnici mora biti naveden naziv (ime) predlagatelja in njegov naslov. O prejemnikih priznanj bo odločila Komisija za podelitev februarskih priznanj. Priznanja bodo podeljena na osrednji občinski prireditvi ob slovenskem kulturnem prazniku, februarja 2018. Datum: 094-4/2017-1 Berto Menard l.r. Številka: 10. 10. 2017 župan Javni razpis za podelitev Februarskih priznanj Občine Logatec za leto 2017 URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11 UO 15 URADNE OBJAVE PREDLOG ZA PODELITEV FEBRUARSKIH PRIZNANJ ZA LETO 2017 1. Predlagatelj (ime, priimek in naslov posameznika, društva, organizacije ali ustanove, ki predlaga, kontaktni podatki): Ime in priimek predlagatelja ........................................................................................................................................................................................................ Telefon, kjer je predlagatelj dosegljiv...................................................................................................................................................................................... Elektronski naslov predlagatelja................................................................................................................................................................................................ 2. Podatki o predlaganem kandidatu za Februarsko priznanje: Ime in priimek:.......................................................................................................................................................... Rojstni podatki:......................................................................................................................................................... Bivališče:................................................................................................................................................................. Telefon:.................................................................................................................................................................... Elektronska pošta:.................................................................................................................................................... Izobrazba:................................................................................................................................................................ Poklic:...................................................................................................................................................................... Zaposlitev: .............................................................................................................................................................. 3. Predlog za vrsto nagrade: Kandidata predlagam za (izberite): - Februarsko priznanje za izjemne dosežke. - Februarsko priznanje za življenjsko delo. Priložene obrazložitve (wordov dokument na cd-ju ali usb-ju in natisnjeno pri tej vlogi): 4. Opredelitev življenjskega opusa ali umetniških projektov, predlaganih za priznanje z natančnim opisom del. 5. Utemeljitev pomena umetniškega prispevka za logaško kulturno okolje. 6. Kratek življenjepis, bibliografija in seznam projektov, povezanih z dosežki na področju kulture. Podpis predlagatelja: Datum: _ URADNE OBJAVE - 16. NOVEMBER 2017 - ŠT. 11