Hinavstvo. Sedaj ob Veliki noči se je zopet veliko pisalo ii> aovorilo o miru. Ravnotako kakor o Božifiu, Tucli loTcrat nastopajo gotovi preroki, ki prerokujejo skorajšen mir. Vsi Ijudje govorimo in pišemo o, miru. Toda ii vsi Ijudje se delimo v dva velika tabora: v enem res In odkritosrčno hočemo miru, v drugem so mirovrn hinavci. Tudi nemški listi in njihovi trabanti kakor so ..Stajerc" in ,,Marburgerca" in celjska ,,Vahta", se *cedijo že skozi štiri leta ,.ob BožiCu in Veiliki noči" sladkih besed o miru, toda kdo jim verjame? Kdo verjame ljudem, ki sedaj izsesavajo vsled vojskinih razmer ljudi za milijone in milijone, da so res za mir? Govorijo o miru, toda v njihovem srcu je hinavgtvo. Da naš cesar hofie mir, verjamemo popolnoma in brezpogojno. "'¦'" " ..-,-.-<«-•>--• Le poglejmo grofa Cernina, ki govori, kakor želi naš cesar, ' "A~ .,j ašmmti pmv* Izmed avstrijskih narodov si veftina Nemcev ae 3eli miru, Ti hoSejo vs.trajati ob rami Nemčije, *m ««., Kaj ji mar, da milijone in mi- lijone Ijudi pri tem umre! Mi Jugoslovani hočemo miru, Naše ljudstvo je doprineslo Že velikansko krvavih žrtev za borbo med ,,slovanstvom in german&tvom", kakor je nemški državni kancelar Bethman-Holweg označil to vojsko. A vsled pomanjkanja umiramo tudi v zaledju. Niiifce ne ve, kaj ae godi v Bosni, v Ercegu, v Dalmaciji in \ •Istri, ker listi tega ne smejo poroSati. Ecfini, 1& je bil od prvega dne do danes vedno le za inir in ni6 drugega kot za mir, je bil glavar katoliške cerkve Pij in Benedikt. Da bi ga povsod poslušali in posnemali, koliko gorja bi se odvrnilo od človeštva. Toda so še vedno ljudje, ki govorijo o miru ir mislijo na vojsko. Hinavoi!