Iz glasil delovnih organizacij V znanju je moč, pravijo v Zmajčkovem butiku V julijski šlevilki M-glusila delav-cev in združi-nih kmctov SOZI) Mercator smo med številnimi pri-spcvki probnili tudi o uspešnem ure-sničevanju razvojnih ciijev znanega Zmajčkovega butika izvrstnih slaš-čic. Najprej so v Murjibh zgradili nov proizvodni obrat, se liilili celostne podobe Zmajčkovega hutika in natu uredilve \ozne)>a parka. Sedaj pu jih čaka veliko dela na področju urejanju prodajnih n>esl, kupiii pa so ludi /e nov lokal v Fužinah. V lctošnjem letu ptipra\ 1 jiijo pre-no\o lokahi n;i Mestncm trgu f? v Ljubljiini, ki bo končnn prihodnjo pomkid. T;i lok;il ho shnjališčc otrok in odnislih. V njem bodo poskušiili ZniiijtkoNC dohrotc. jih kupili in jih odnesli domov. Zclo uumlno bo tudi /;i miroamje poročnih torl. kcr bo lokal /ravon Mugistruui. Skrivniisl uspešnega ¦ ra/voja /Cm;ijCko\cii;i butik;i pa je v njihovi >-krbi /n vi>*>k kulturni nivo pc s Srednjo šolo /;i gostinstvo in turi/em ter skupaj pri-pravili procnim funkcionulncga izo-bra/evanja. Pmgram ohsegii rrinajM (em: psiholocija prodaje. poznava-nje slaščic, dckoriranje sliiščic, odno«. do gosta, nolianju uicditcv lokala. vzdržcvanje inventarja. delo pred gosti, mešanjc pijač, serviranje. zu-nanja urcditev lokala. cvetlični aiiinžmaji... — skupaj petdeset učnih ur. V teh dneh poteka že drugi seminur. jeseni p;i bodoz njirni mida-Ijevali. »Vsi skupai se v Zmajčku ?;\-vedamo. da je znanje najvcč. kar lahko delavcu damo; li^temu. ki c;\ ima. ga nihče ne more več vzeti. V znanju je torcj naša moč.« so zaklju-čili prispcvck o uresničcvanju pro-gratna razvoja. Seveda smo spre-mcmbc v ••laščičarnah Zmajčkoveca butika potrošniki /e upazili, zaradi njihovega zgledncga pristopa zu višji nivo poslrc/bc ali kar »recepta« pa smo la prispesek povzcli tudi za našc • sjbsilo. S.G.