Ormož, 27.10.2016 Letnik 14 Številka 9 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ TISKOVINA VSEBINA 43. PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2018 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2018 V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bodo pri obravnavi predloga proračuna sodelovali: - Mateja Zemljak, Direktorica občinske uprave - Mirko Šerod, Vodja Oddelka za finance - Boris Novak, Vodja Medobčinske uprave občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž - Mateja Serec, Vodja Urada župana - Mojca Zorčič, Vodja Oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve - mag. Karmen Štumberger – Vodja Oddelka za gospodarske dejavnosti - Miran Klinc, Svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 27.10.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 43. Na podlagi 79. in 90. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam občinskemu svetu predlog Proračuna Občine Ormož za leto 2018 PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2018 PREDLAGATELJ: Župan Občine Ormož Alojz Sok, dr. vet. med. GRADIVO PRIPRAVILA: Občinska uprava Na podlagi 28. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15- ZFisP) in na podlagi določil V. poglavja Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) obveščam občinski svet in posredne uporabnike proračuna Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 2 Občine Ormož o aktivnostih in rokih za sprejem občinskega proračuna za leto 2018: do 3.11.2016 14.11.2016 do 30.11.2016 do 1.12.2016 8.12.2016 do 12.12.2016 Vložitev predloga proračuna Predstavitev predloga proračuna občinskemu svetu in splošna razprava 27.10.2016 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 ZUUJFO), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15 - ZFisP ) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na __. seji, dne ___________ sprejel Javna razprava o predlogu proračuna ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2018 Pisne pripombe na predlog proračuna Vložitev dopolnjenega predloga proračuna Rok za vložitev pisnih amandmajev članov občinskega sveta 19.12.2016 Obravnava in sprejem proračuna na seji občinskega sveta 20.12.2016 Objava odloka o proračunu v Uradnem vestniku Občine Ormož in na spletni strani Občine Ormož 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2018 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v eurih A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček Proračun leta 2018 12.440.509 10.347.304 8.953.505 7.715.478 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 1.080.007 158.020 1.393.799 1.177.628 711 Takse in pristojbine 10.500 712 Globe in druge kazni 13.100 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 43.763 714 Drugi nedavčni prihodki Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 148.808 Poročevalec, št. 9 3 27.10.2016 72 KAPITALSKI PRIHODKI 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 100.000 100.000 73 PREJETE DONACIJE 730 Prejete donacije iz domačih virov 57.50 57.500 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 1.935.704 909.732 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 1.025.972 14.776.133 2.699.649 754.265 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 122.132 402 Izdatki za blago in storitve 1.548.370 403 Plačila domačih obresti 9.980 409 Rezerve 264.902 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 5.464.275 302.027 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 2.687.270 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 487.984 413 Drugi tekoči domači transferi 1.986.994 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 6.360.0 8 6.360.078 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 252.131 162.500 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 89.631 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -2.335.624 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV Proračun leta 2018 32.260 75 Prejeta vračila danih posojil 32.260 750 Prejeta vračila danih posojil V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 32.260 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 440 Dana posojila 0 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.V.) 32.260 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2018 VII. ZADOLŽEVANJE 50 ZADOLŽEVANJE Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 2.650.000 2.650.000 Poročevalec, št. 9 4 27.10.2016 500 Domače zadolževanje 2.650.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga 346.636 346.636 346.636 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 0 2.303.364 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 2.335.624 0 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa, za vlaganja v opremo in vozila za zagotavljanje protipožarne varnosti, 2. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, ki se namenijo za vlaganja v širokopasovno omrežje; 3. prihodki od komunalnega prispevka, ki se namenijo za gradnjo komunalne opreme; 4. prihodki krajevnih skupnosti, ki se namenijo za namene za katere so bili pridobljeni; 5. drugi namenski prihodki. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določili zakona, ki ureja javne finance in podzakonski predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavkekonta. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2018 in njegovi realizaciji. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2019 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Ormož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi 5 27.10.2016 projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in 3. stanovanjski rezervni sklad. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 25.000 eurov brez DDV župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 eurov odpiše plačilo dolga. 6 27.10.2016 15. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 410-15/2016 11/11 Ormož, __________________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Skupna vrednost odpisov ne sme preseči 5.000 eurov, v kolikor je znesek večji od 5.000 eurov, o tem odloča občinski svet. Obseg sredstev se v primeru, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz drugega odstavka tega člena ne všteva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 12. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2018 lahko zadolži do višine 2.650.000 eurov. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 14. člen (začasno financiranje 2019) PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov OBRAZLOŽITEV: V Odloku o proračunu občine Ormož za leto 2018 so opredeljene vsebine, ki jih je potrebno zajeti v skladu z Zakonom o javnih financah. Nanašajo se na določitev višine splošnega dela proračuna in strukture posebnega dela proračuna, izvrševanje proračuna, določitev namenskih prihodkov in odhodkov proračuna, prerazporejanje pravic porabe, največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, spreminjanje načrta razvojnih programov, proračunskih skladih, sklepanje pravnih poslov, financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov, omejitve pri sklepanju pravnih poslov oseb javnega prava, oblikovanju proračunske rezerve, določitev višine dolga, ki ga lahko odpiše župan, obseg zadolževanja v letu 2018. Občinskemu svetu predlagamo, da po opravljeni predstavitvi in splošni razpravi predlog Odloka o proračunu občine Ormož za leto 2018 posreduje v javno razpravo. Občinska uprava V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2019, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. TABELE:    SPLOŠNI DEL (v prilogi); POSEBNI DEL (v prilogi); NRP (v prilogi). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 7 27.10.2016 OBRAZLOŽITVE S PRILOGAMI PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2018 SO OBJAVLJENE NA SPLETNI STRANI OBČINE ORMOŽ NA SPLETNEM NASLOVU: http://www.ormoz.si/podrocje.aspx?id=1015 OBČINA ORMOŽ Štev. 1000-2/2016 07/9 Ormož, Župan Občine Ormož v skladu s prvim odstavkom 43. člena in 45. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 –uradno prečiščeno besedilo in 65/08) podaja KADROVSKI NAČRT OBČINE ORMOŽ ZA LETI 2018 in 2019 Skupaj s proračunom za tekoče leto se v skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 –uradno prečiščeno besedilo in 65/08) predloži občinskemu svetu tudi predlog kadrovskega načrta. V skladu z 8. členom Pravilnika o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09), ki se smiselno lahko uporabi za pripravo in predložitev kadrovskega načrta za uporabnike občinskega proračuna, se navede število zaposlenih na dan 31. decembra preteklega leta, dovoljeno število zaposlenih na dan 31. 12. iz kadrovskega načrta za tekoče leto in predlog dovoljenega števila zaposlenih za naslednji dve proračunski leti. Sklepanje delovnih razmerij in upravljanje s kadrovskimi viri na občinski ravni poteka v skladu s kadrovskim načrtom, ki se pripravlja in sprejema na podlagi 42. do 45. člena Zakona o javnih uslužbencih. S kadrovskim načrtom se prikaže dejansko stanje zaposlenosti po delovnih mestih, v skladu z delovnim področjem in delovnim programom organa pa se za obdobje dveh let določi predvideno ciljno stanje zaposlenosti po delovnih mestih, za katera se sklene delovno razmerje za nedoločen čas ter predvidene zaposlitve za določen čas. Po 42. in 43. členu Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrti zajemajo dovoljeno število zaposlenih pri neposrednih proračunskih uporabnikih v prihodnjih dveh letih. Pristojni organ (župan) izvede uskladitev kadrovskih načrtov v 60. dneh po sprejetju proračuna ali njegovih sprememb, upoštevajoč spremembe predlaganega občinskega proračuna, ki so nastale v postopku njegovega sprejemanja. Med proračunskim letom se v skladu s 45. členom Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrt lahko spremeni, če pride do trajnega ali začasnega povečanja obsega dela, ki ga ni mogoče opravljati z obstoječim številom javnih uslužbencev in so zagotovljena finančna sredstva za nove zaposlitve. -pravne podlage:  Zakon o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 - uradno prečiščeno besedilo in 65/08),  Pravilnik o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09),  Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 15/99, 10/07, 21/07 in 1/16),  Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/07, 12/08,19/08, 21/08 – popr. in 8/11),  Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, št. 100-00035/2008 0007 9 z dne 24.7.2008, 25.2.2009, 23.4.2009, 22.8.2011, 1.3.2012, 19.10.2012, 24.4.2014, 20.1.2016 in 8.6.2016 in  Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v skupni Občinski upravi »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž«, št. 007-00029/2008 07/9 z dne 26.11.2008, 15.9.2009, 16.8.2013, 22.7.2014 in 10.9.2015. OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2018/2019: Na podlagi kadrovskega načrta za leto 2017/2018 se predvideva na dan 31. dec. 2017 dovoljeno število zaposlenih 25, dejansko število zaposlenih pa 24. Vse zaposlitve, bodo zaposlitve za nedoločen čas. V letu 2017 se bosta na novo izvedli dve zaposlitvi na Oddelku za upravljanje z občinskim premoženjem, premestitev ali nadomestna zaposlitev v Uradu župana zaradi upokojitve oziroma premestitev ali nadomestna zaposlitev na Oddelku za družbene dejavnosti in splošne zadeve zaradi upokojitve. Predlog kadrovskega načrta Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 8 dopušča možnost zaposlitve enega javnega uslužbenca v Uradu župana. V letih 2018 in 2019 bo občina omogočila opravljanje obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku/inji oziroma študentu/ki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako obliko sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. Le te sprejemamo na podlagi podanih vlog. 27.10.2016 V času poletnih dopustov zaposlenih, bomo v skladu z možnostmi, nudili možnost opravljanja počitniškega dela kakšnemu študentu/ ki oz. dijaku/inji, preko študentskega servisa. Zaposlitev pripravnika predvideva. se za leto 2018 ne Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2017 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2017 iz dan 31. dec. 2018 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2019 3 4 5 SKUPAJ 1 1 1 1 Funkcionarji občin (župan) 1 1 1 1 Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2017 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2017 iz dan 31. dec. 2018 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2019 3 4 5 SKUPAJ 24 25 25 25 Občinska uprava 20 21 21 21 Urad župana 2 3 3 3 Direktorica občinske uprave 1 1 1 1 Občinska uprava- poslovni sekretar Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve Oddelek za gospodarske dejavnosti Oddelek za finance 1 1 1 1 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 Oddelek za upravljanjem z občinskim premoženjem Ožji deli lokalne skupnosti 4 4 4 4 4 4 4 4 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Miklavž pri Ormožu Krajevna skupnost Ormož 1 1 1 1 1 1 1 1 Krajevna skupnost Podgorci 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Velika Nedelja 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Ivanjkovci Krajevna skupnost Kog Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 9 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2017 1 2 27.10.2016 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2017 iz dan 31. dec. 2018 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2019 3 4 5 SKUPAJ 0 0 0 0 Pripravniki za določen čas 0 0 0 0 naloge na področju zagotavljanja in izvajanja gospodarskih javnih služb, pripravlja projekte, vodi investicije in opravlja nadzor nad investicijami. SKUPNA OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2018/2019: Skupna občinska uprava opravlja upravne, strokovne in pospeševalne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic na področju inšpekcije: naloge občinske inšpekcije in službe nadzora občinskih cest in na področju urejanja prostora: strokovne naloge na področjih urejanja prostora, strokovne V skupni občinski upravi se opravljajo naloge v obsegu 6 zaposlenih, vsi so zaposleni za nedoločen čas. V letu 2018 bo v skupni občinski upravi število zaposlenih ostalo enako, prav tako se ne predvideva nobena sprememba števila zaposlenih za leto 2019. Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2017 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2017 iz dan 31. dec. 2018 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2019 3 4 5 SKUPAJ 6 6 6 6 Skupna Občinska uprava 6 6 6 6 V skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07- uradno prečiščeno besedilo ZLS in št. 65/08) bo predlog Kadrovskega načrta Občine Ormož za leti 2018 in 2019 posredovan Organizaciji sindikata Občinske uprave Ormož, izvršilnemu odboru, da oblikujete svoje mnenje. Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 10 Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15), prvega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne _________ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2018 27.10.2016 skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu s prvim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16) je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. 2. člen 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2018. Na podlagi 4. odst. 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2018 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 30.000,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt pridobivanja zemljišč: parc.št. Poslovna cona Ormož SKUPAJ: šifra k.o. 332-Ormož 3. člen Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2017, se lahko nadaljujejo v letu 2018. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2018, znaša največ 6.000 EUR. 5. člen Ta sklep velja s 01.01.2018. Številka: 478-143/2016 01\29 Ormož, dne ______________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ velikost v m2 okvirna cena v EUR 30.000 30.000 Obrazložitev: Priprava letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja občine temelji na določbi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) ter določbi 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16). Za nakup preostalih zemljišč v obrtni coni bo občina v programu pridobivanja zagotovila sredstva za primer potrebe po nakupu zemljišč na tem območju. V skladu s prvim in drugim odstavkom 12. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti lahko upravljavec nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb nepremičnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta pridobivanja nepremičnega premoženja ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 11 načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja. Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20% skupne vrednosti Letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2018, kar v primeru tega letnega načrta znaša 6.000 EUR. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15), drugega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne ______ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2018 27.10.2016 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2018. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu z drugim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/2016) se postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem samoupravne lokalne skupnosti lahko izvede, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem. 2. člen Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2018 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 164.880 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt razpolaganja z zemljišči: upravljavec šifra k.o. parc.št. velikost v m2 solast. delež razpolaganj e Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož SKUPAJ: 332-Ormož 1031/34 977 1/1 prodaja okvirna vrednost v EUR 29.310 332-Ormož 1031/35 984 1/1 prodaja 29.520 332-Ormož 1031/36 909 1/1 prodaja 27.270 332-Ormož 1031/37 826 1/1 prodaja 24.780 332-Ormož 1031/38 865 1/1 prodaja 25.950 332-Ormož 1031/39 935 1/1 prodaja 28.050 164.880 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 12 3. člen Posli razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2017, se lahko nadaljujejo v letu 2018. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2018, znaša največ 32.976 EUR. 27.10.2016 nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb nepremičnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem. Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20% skupne vrednosti Letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2018, kar v primeru tega letnega načrta znaša 32.976 EUR. 5. člen Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana Ta sklep velja s 01.01.2018. Številka: 478-144/2016 01\29 Ormož, dne ______________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: Na podlagi druge točke 2. odst. 13. člena Zakona o javnih financah predloži župan občinskemu svetu hkrati s predlogom proračuna tudi program prodaje občinskega stvarnega premoženja za leto, za katero se sprejema proračun. Priprava letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine temelji na določbi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) ter določbi 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16). Pri vinski kleti so po opravljeni parcelaciji nastale gradbene parcele, ki so zainteresiranim ponujene v odkup. V skladu s prvim in drugim odstavkom 12. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti lahko upravljavec Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana