Najprej se niso zmenili, zdaj ni denarja Kdaj in kako bo urejena Dečkova ulica? Ali so bile poslovne stavbe ob Deč-kovl ullci zgrajene z vsemi potrebnlmi soglasii? Kako je blla načrtovana ko-munalna In prometna uredltev Dečko-ve ullce? Kako tahko ukrepajo upravnl organl, da bl zagotovlll normallzaci|o ozlroma izboljsanje bivalnlh pogojev v tej ullcl? To so spraievall delegatl kra|evne skupnosti Mlran Jarc na julij-skem skupščlnakem zaaedanju. Ob podal|iku Dimlčeve ullce namreč sto-jlta potlovno prolzvodna ob|ekta de-lovnlh organlzacij Kristal in Aurodent In IMP-Jev tozd. Čeprav je Dimičeva ullpa slepa, brez nadaljevanja na Un-hartovo cesto, uporabl|a Induatrljako montažno podjet|e vhod v enega svo-Jlh tozdov, kl |e bll načrtovan le kot zatllnl Izhod, prav na te| strani. Trušč, ki ga povzročata promet In parkiran|e zaposlenih, zelo motlta okollike sta-novalce In Zavod za slušno In govorno prlzadeto mladlno v Dečkovl ullci. Za-radl parklranlh vozll na pločnlku ]• bil večkrat že onemogočen odvoz smetl. Ovlran|e prometa nasploh pa je pogo-sto netilo prepira. • Na občinskem komiteju za urbani-zem, gradbene zadeve, komunalno in stanovanjsko gospodarstvo so odgovo-rili, da se objekta Kristala in Aurodenta nahajata v zazidalnem otoku BP 1, ki je po Generalnem urbanističnem načrtu predviden za proizvodne, servisne in skladiščne dejavnosti in zanj ni predvi-dena izdelava zazidalnega načrta. Lo-kacijsko in gradbeno dovoljenje za ob-jekta je bilo izdano v skladu z obstoječi-mi in veljavnimi predpisi in pridobljeni-mi soglasji pristojnih organov in orga-nizacij. Pred spremembami in dopolnitvami Generalnega urbanističnega plana leta 1980 se strokovnjaki niso mogli zedini-ti, kakšen naj bi bil podaljšek Dimičeve ulice in kako naj bi tekel. Zato tudi niso bile utrjene prometne površine na stiku z občino Moste - Polje. Odsek med Vojkovo in Dečkovo ulico je bil zgrajen le v širini, ki zadošča dovozu k navede-nim objektom delovnih organizacij. S spremembo in dopolnitvijo Gene-ralnega urbanističnega načrta mesta Ljubljane je bil pred dvema letoma po-tek nove Tomačevske ceste in Dimičeve ulice sicer določen. Trenutno je v pro-gramu tudi izdelava projekta podaljška Dimičeve ulice. Ni pa še znano, kdaj bo ta podaljšek tudi zares zgrajen, ker se je zaradi zaostrenih pogojev gospodar-jenja znašel med naložbami, ki bodo počakale nekaj let. Za varen promet otrok od Vojkove ulice do šole Janeza Levca je urejen severni pločnik v makadamu in zašči-ten s količki. Na komiteju za urbanizem pa so tudi obljubili, da bodo proučili primerno obeležbo za nemoten dvo-smerni promet in dostop do vseh ob-jektov ter pismeno opozorili vse organi-zacije združenega dela na tem področ-Ju, naj parkirajo na svojih zemljiščih.