S KAMNIŠKIM VLAKOM Ceneje in hitreje Spomladi še štirje vlaki in izletniški vlak s parno vleko - Postaji tudi na Brinju za Bežigradom in v novem naselju v Trzinu Železniško progo Ljub-Ijana-Kamnik vsak dan prevozi 22 vlakov. med nji-mi 14 potniških. Na tej 24.5 km dolgi progi so potniški promet zaradi nerentabil-nosti ukinili leta 1968, a so ga po desettetnem mirova-ju 28 maja 1978 spet uvedli in kmalu so stalni potniki potrdifi potrebo po tem ukrepu Potnikov je dovolj. saj je vožnja z vlakom hitrejŠa in cenejša od avtomobilske. Poglejmo: od Črnufi do certtra Ljubljane potrebuje potnik z avtobusom naj-manj 25 minut, z vlakom pa le 7 minut, medtem ko je cena enaka (4 dinarje). V razgovoru s šefom po-staje na Črnučah Stanetom Vončino, ki že celih 38 let nosi Železničarsko unifor-mo. smo izvedeli za novo- sti, ki jih bo vpeljal novi vozni red (28. maja}: -Zaradi vse veijih potreb potnikov predvidevamo uvedbo štirib novih vlakov, da bodo zveze boljše Ob koncu tedna bo vozil izlet-niški vlak s parno lokomoti-vq v starem, klasičnem se-stavu. Uvedli bomo tudi no-vi postaji: v novem naselju v Trzinu in na Brinju med ptinarno in Embo.« Proga in signalizacija sta že zastareli in dotrajani. Predvidevate obnovo? '¦V najkrajšem času bo-mo začeli z obnovo proge in signalizacije. Še vedno je namreč varnosl na progi odvisna od človeka in nje-govega razpoloženja. Pre-cej je prehodov Čez progo. a le malokaleri je zavaro-van z zapornicami, pa še te Stan* Vončlna, t»f Hfam&k* poatafe na črnučsh. dvigujemo in spuščamo ročno Vendar so tudi ob-čani precej neprevidni:ho-dijo po progt, včasih se ce-to s kolesom vozijo med tračnicami, prečkajo pro-go, kjer jih je volja. ne upo-Števajo spuščenih zapornic in se tako izpo?!avljajo Živ-ijenjski nevarnosti. Pogo-sto jih opozarjamo. pa nas le malokdo posluša.« je zaključil Stane Vončina. ki poleg dolžnosti šefa posta-je na črnučah opravlja tudi delo odpravnika vlakov in nadzornika. IVAN ŠUČUR