Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 11/2014 -Q OBČINA SREDIŠČE OB DRAVI URADNO GLASILO Številka: 11/ 2014 LETNIK VI SREDIŠČE OB DRAVI; 29.8.2014 Izdajatelj Uradnega glasila: Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi, ISSN 1855-7767 VSEBINA: 31. Zaključni račun proračuna občine Središče ob Dravi za leto 2013 32. Sklep o potrditvi amandmaja župana k Odloku o rebalansu proračuna občine Središče ob Dravi za leto 2014 33. Sklep o potrditvi Odloka o rebalansu proračuna občine Središče ob Dravi za leto 2014 34. Odlok o rebalansu proračuna občine Središče ob Dravi za leto 2014 35. Sklep o spremembi letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Središče ob Dravi za leto 2014 36. Sklep o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja občine Središče ob Dravi za leto 2014 37. Sklep o potrditvi kadrovskega načrta za leto 2014 38. Sklep o potrditvi Odloka o programu opremljanja stavbnih zemljišče ter podlagah in merilih za odmero komunalnega prispevka za območje občine Središče ob Dravi 39. Odlok o programu opremljanja stavbnih zemljišče ter podlagah in merilih za odmero komunalnega prispevka za območje občine Središče ob Dravi 40. Sklep o sprejetju Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda knjižnica Franca Ksavra Meška Na podlagi tretjega odstavka 98. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02-ZJU, 110/02-ZDT-B, 127/06-ZJZP, 14/07-ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 8/07) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 28 redni seji, dne, 27.8.2014 sprejel: ZAKLJUČNI RAČUN PRORAČUNA OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2013 1. člen Sprejme in potrdi se zaključni račun proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2013. 2. člen Zaključni račun proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2013 sestavljajo splošni in posebni del. V splošnem delu je podan podrobnejši prikaz predvidenih in realiziranih prihodkov in odhodkov oziroma prejemkov in izdatkov iz bilance prihodkov in odhodkov, računa finančnih terjatev in naložb ter računa financiranja, v posebnem delu pa prikaz predvidenih in realiziranih odhodkov in drugih izdatkov proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2013. Sestavni del zaključnega računa je tudi načrt razvojnih programov, v katerem je podan prikaz podatkov o načrtovanih vrednostih posameznih projektov, njihovih spremembah ter realizaciji v letu 2013. 3. člen Zaključni račun proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2013 se objavi na spletni strani občine www.sredisce-ob-dravi.si. in v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 03230-5/2014-4 Središče ob Dravi, dne : 27.8.2014 ŽUPAN, JURIJ BORKO l.r. Na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 28. redni seji, dne 27.8.2014 sprejel naslednji SKLEP O potrditvi Amandmaja župana k odloku o rebalansu proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2014 1. člen Sprejme in potrdi se predlog Amandmaja župana k Odloku o rebalansu proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2014. 2. člen besedilo amandmaja se glasi V posebnem delu proračuna v Bilanci odhodkov se v okviru proračunskega uporabnika 04 - Občinska uprava na področju 15 - Varovanje okolja in naravne dediščine doda nova proračunska postavka 150205 -Urejanje vodotokov in odvodnih kanalov in konto 4025 - Vzdrževanje drugih objektov v višini 11.000,00 EUR. Za dodani znesek se na področju 19 -Izobraževanje zniža proračunska postavka 190301 - Osnovna šola - materialni stroški in SKLEP O potrditvi Odloka o rebalansu proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2014 1. člen Sprejme in potrdi se Odlok o rebalansu proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2014 s potrjenim amandmajem in prilogami. 2. člen Odlok se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi in se uporablja od dneva objave dalje. 3. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka: 03230-5/2014-10 Središče ob Dravi, dne : 27.8.2014 ŽUPAN, JURIJ BORKO l.r. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 100/08-odl US, 79/09 in 51/10), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, v povezavi z ZJU 56/02, 127/06 - ZJZP, 14/07 - ZSPDPO, 109/08 in 49/09 ) in 15. člena statuta Občine A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV kotno 4133 - Tekoči transferi v javne zavode na 31.772,00 EUR. 3. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka: 03230-5/2014-6 Središče ob Dravi, dne : 27.8.2014 ŽUPAN, JURIJ BORKO l.r. Na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 28. redni seji, dne 27.8.2014 sprejel naslednji Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož št. 8/07) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 28. redni seji, dne 27.8.2014 sprejel ODLOK O REBALANSU PRORAČUNA OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2014 I. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Središče ob Dravi za leto 2014 določajo: • proračun, • postopki izvrševanja proračuna ter • obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v EUR Skupina / Podskupina kontov Proračun 2014 1. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 5,888.896,50 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1,794.960,10 70 DAVČNI PRIHODKI 1,459.454,87 700 Davki na dohodek in dobiček 1,292.790,00 703 Davki na premoženje 138.148,29 704 Domači davki na blago in storitve 28.516,58 71 NEDAVČNI PRIHODKI 335.505,23 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 65.104,02 711 Takse in pristojbine 700,00 712 Denarne kazni 134,97 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 2.335,00 714 Drugi nedavčni prihodki 267.231,24 72 KAPITALSKI PRIHODKI 17.074,00 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premoženja 17.074,00 73 PREJETE DONACIJE 10.300,00 730 Prejete donacije iz domačih virov 10.300,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 4,066.562,40 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 641.503,00 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 3,425.059,40 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0,00 780 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0,00 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 5,988.625,06 40 TEKOČI ODHODKI 467.394,75 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 145.906,73 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 22.842,95 402 Izdatki za blago in storitve 258.727,89 403 Plačila domačih obresti 12.711,00 409 Rezerve 27.206,18 41 TEKOČI TRANSFERI 855.168,88 410 Subvencije 29.376,48 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 449.883,57 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 100.019,26 413 Drugi tekoči domači transferi 275.889,57 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 4,563.174,43 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 4,563.174,43 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 102.887,00 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 52.279,67 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 50.607,33 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) -99.728,56 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 6.239,00 75 Prejeta vračila danih posojil 6.239,00 750 Prejeta vračila danih posojil 6.239,00 751 Prodaja kapitalskih deležev 0,00 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0,00 440 Dana posojila 0,00 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.) 6.239,00 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE 0,00 50 ZADOLŽEVANJE 0,00 500 Domače zadolževanje 0,00 VIN. ODPLAČILA DOLGA 126.539,00 55 ODPLAČILA DOLGA 126.539,00 550 Odplačila domačega dolga 126.539,00 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -220.028,56 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -126.539,00 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 99.728,56 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.2013 SPLOŠNI SKLAD ZA DRUGO - konto 900900 220.028.56 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov, ki sta prilogi k temu odloku se objavita na spletni strani Občine Središče ob Dravi www.sredisce-ob-dravi.si in na oglasni deski Občine Središče ob Dravi. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. Za izvrševanje proračuna je odgovoren Župan. Odredbodajalec je župan ali od njega pooblaščena oseba. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna določeni v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF: Namenski prejemki proračuna so: • donacije, • namenski prejemki proračunskega sklada, • prihodki od lastne dejavnosti neposrednih uporabnikov, • prihodki od okoljskih dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, • prihodki od okoljskih dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, • prihodki od prodaje ali zamenjave državnega oziroma občinskega stvarnega premoženja in odškodnine iz naslova zavarovanj. Z zakonom, ki se nanaša na izvrševanje državnega proračuna, oziroma v odloku, s katerim se sprejme občinski proračun, se lahko določijo tudi druge vrste namenskih prejemkov in izdatkov proračuna. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna v okviru področja proračunske porabe posameznega proračunskega uporabnika odloča na predlog neposrednega uporabnika župan. O prerazporeditvah porabe v posebnem delu proračuna med področji porabe posameznega proračunskega uporabnika odloča na predlog župana občinski svet s sklepom. Župan z zaključnim računom proračuna poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2014 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: • v letu 2015 60 % navedenih pravic porabe in • v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika lahko župan na podlagi spremenjene dokumentacije odloča o spremembi vrednosti projektov ali programov iz načrta razvojnih programov, ki so manjše od 10 % vrednosti konkretnega projekta. Omejitev velja za projekte, ki so večji od vrednosti 10.000,00 EUR. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunske rezerve) Proračunske rezerve so: 1. proračunska rezerva, oblikovana po ZJF in 2. stanovanjski rezervni sklad, oblikovan po Stanovanjskem zakonu. Proračunska rezerva se v letu 2014 dodatno ne oblikuje, saj že imamo formiran rezervni sklad na kontu 910000 v višini v okviru v 3. tč. 49. člena ZJF predpisane višine 1,5% prihodkov proračuna občine (primerna poraba), kar znaša 19.391,85 EUR. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 9.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. V drugih primerih uporabe sredstev proračunske rezerve, ki presega predvideno višino odloča Občinski svet s posebnim sklepom. 9. člen (splošna proračunska rezerva) V proračunu se del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak se zadrži kot splošna proračunska rezerva, ki se v proračunu posebej izkazuje. Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati Sredstva proračunske rezervacije ne smejo presegati 2 % prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov. Za leto 2014 je predvidena višina 12.000,00 EUR. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika. IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 10. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2014 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 1.000,00 EUR. V. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 11. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občini v letu 2014 ni potrebno zadolžiti. V letu 2014 ni predvideno zadolževanje javnih zavodov, katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Središče ob Dravi. 12 člen (obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna) Za potrebe upravljanja občinskega dolga se občina v letu 2014 ne bo zadolževala. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 13. člen (začasno financiranje v letu 2015) V obdobju začasnega financiranja Občine Središče ob Dravi v letu 2015, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 14. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Številka: 410-11/2014 Kraj, datum: Središče ob Dravi, 27.8.2014 ŽUPAN, JURIJ BORKO l.r. PRILOGA: • Posebni del proračuna • Načrt razvojnih programov • Predlogi sklepov o ravnanju s stvarnim premoženjem • Predlog kadrovskega načrta Na podlagi 7. odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in Občin ( ZSPDPO - Uradni list RS, št. 14/2007 ) na podlagi 6. in 15. člena Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin ( Uradni list RS, št. 14/2007 in 84/2007 ) ter 15. člena Zemljišča pare. Št. k.o. Vrsta nepremičnin e Naslov nepremičnine v m2 Orientacijska vrednost v EUR Ocena prihodka v letu 2014 147/6, 147/5 Obrež Travnik Med Obrež 28 Rajh M. in Obrež 32 Šnajder J. 855 261 2.200,00 478,481/14 81/3,481/2 Vod ranči Njiva, travnik, Gozd 4/16 Škerjanec M., Majcen P. 2506 1 2.000,00 Središče 15 deležev Agrarni deleži 40.000,00 520/1 Vod ranči Njiva Dedovanje Horvat 209 418,00 418,00 521/1 Vod ranči Pašnik Dedovanje Horvat 2482 4.900,00 4.900,00 522/1 Vod ranči Njiva Dedovanje Horvat 119 142,80 530/1 Vod ranči Njiva Dedovanje Horvat 5424 10.848,00 10.848,00 533/3 Vod ranči Njiva Dedovanje Horvat 454 908,00 908,00 534/4 Vod ranči Travnik Dedovanje Horvat 252 302,40 534/3 Vod ranči Travnik Dedovanje Horvat 942 1.130,40 529/3 Vod ranči Travnik Dedovanje Horvat 5129 6.154,80 520/2 Vod ranči Njiva Dedovanje Horvat 277 332,40 2792 Središče Pašnik Steničjak 270 540,00 SKUPAJ KMETIJSKA ZEMLJIŠČA 69.876,80 17.074,00 *76 Vod ranči Stavba 4/16 Godeninci-MajcenP. 755 4.000,00 2515/5 Središče Travnik Dravska-Nikolič 958 4.790,00 2515/1 Središče travnik Dravska- Orešnik 312 1.560,00 1.560,00 2515/8 središče travnik Dravska- Šardi 531 2.655,00 2.655,00 SKUPAJ STAVBNA ZEMLJIŠČA 13.005,00 4.215,00 SKUPAJ 82.881,80 21.289,00 Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) je Občinski svet na svoji 28. redni seji dne 27.8.2014 sprejel naslednji Sklep o spremembi letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem Občine Središče ob Dravi za leto 2014 1. člen Stem sklepom se dopolni letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Središče ob Dravi za leto 2014. 2. člen Letni načrt iz prejšnjega člena se določi v orientacijski vrednosti 65.807,80 EUR . 3. člen Letni načrt iz prejšnjega člena vključuje naslednje nepremičnine: 4. člen S sprejemom tega sklepa preneha veljati sklep št. 03230-4/2014-4 z dne 19.6.2014. Ta sklep je sestavni del Odloka o rebalansu proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2014. 5. člen Ta sklep velja takoj. Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi Številka: 03230-5/2014-7 Središče ob Dravi, dne : 27.8.2014 ŽUPAN, JURIJ BORKO l.r. Na podlagi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (ZSPDSLS - NPB2- Uradni list RS, št. 86/10, 75/12 ) na podlagi 6. in 7. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti ( Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 ) ter 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) je Občinski svet na svoji 28. redni seji dne 27.8.2014 sprejel naslednji Sklep O letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja Občine Središče ob Dravi za leto 2014 1. člen S tem sklepom se določi Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja občine Središče ob Dravi za leto 2014 (v nadaljevanju letni načrt) 2. člen Letni načrt iz prejšnjega člena se določi v orientacijski vrednosti 5.580,00 EUR. J 3. člen Letni načrt iz prejšnjega člena vključuje naslednje nepremičnine: Zap št. Lokacija, pare. Št. Katastrska občina Velikost v m2 Lastnik Orientacijska vrednost v EUR 1. Cesta 201/1 GRABE 312 Štampar Marko 1.560,00 2. Cesta 203/9 GRABE 125 Herceg Zvonka 625,00 3. Cesta 203/6 in 203/7 GRABE 95 Štampar Vladimir, Erna 475,00 4. Cesta 204/14 GRABE 89 Rus Vilibald 445,00 5. Cesta 204/6, 204/14, 204/16 GRABE 495 AS Grabe 2.475,00 SKUPAJ 1116 5.580,00 4. člen Ta sklep se sprejme skupaj z Odlokom o rebalansu proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2014 in je sestavni del odloka. Številka: 03230-5/2014-8 Središče ob Dravi, dne : 27.8.2014 ŽUPAN, JURIJ BORKO l.r. Na podlagi 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 8/2007) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 28. redni seji, dne 27.8.2014 sprejel naslednji SKLEP O potrditvi kadrovskega načrta za leto 2014 1. člen Sprejme in potrdi se predlog kadrovskega načrta za leto 2014 za občinsko upravo občine Središče ob Dravi. Zap. Zaposleni Tar Sprejet Število Št. ifn kadrovski sist. del Dejansko Delovno Del. a sk. načrt za leto 2013 mest po veljavne m pravil. št. zaposlenih na 31.12.2013 Predlog kadrovskega načrta za leto 2014 razmerje za nedoloče n čas razme rje za določ en čas I. Funkcionarji občine (župan, podžupan) Župan 1 - (49) 1 - (49) 1 - (49) 0 Manda 14 leta Podžupan 1 (20 %) 1 (20 %) 1 (20%) 0 Manda t 4 leta SKUPAJ I 2 2 2 0 2 II. Zaposleni, ki se jim sredstva za plače zagotavljajo na podlagi Zakona o sistemu plač v javnem sektorju Tajnica občinske uprave Vil/ 2 1 - (46) 1 - (46) 1 - (46) 1 - (46) 0 Manda t 5 let Finančnik i Vil/ 2 1 1 1 1 1 0 Tajnica župana V 1 1 1 1 1 0 Hišnik Vzdrževalec IV 1 1 1 1 1 0 Dokumentalist - arhivar Vil/ 1 0 1 0 0 0 0 Pripravnik Vil/ 2 1 0 0 0 0 0 SKUPAJ II 5 5 4 4 3 1 SKUPAJ (l+ll) 7 5 6 6 3 3 Sprejme in potrdi se predlog kadrovskega 2. člen načrta za leto 2014 za skupno občinsko upravo občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2013 Dovoljeno štev. zaposlenih dan 31. dec. 2013 iz kadrovska načrta Predlog dovoljenega štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2014 Predlog dovoljenega štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2014 1 2 3 4 5 SKUPAJ 7 7 7 7 Skupna Občinska uprava 7 7 7 7 3. člen Ta sklep se sprejeme skupaj z Odlokom o rebalansu proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2014 in je sestavni del odloka. Številka: 03230-5/2014-9 Središče ob Dravi, dne : 27.8.2014 ŽUPAN, JURIJ BORKO l.r. Občinski svet Občine Središče ob Dravi je na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) na svoji 28. redni seji dne, 27.8.2014 sprejel naslednji SKLEP O potrditvi Odloka o programu opremljanja stavbnih zemljišč ter podlagah in merilih za odmero komunalnega prispevka za območje občine Občini Središče ob Dravi 1. člen Sprejme in potrdi se predlog programu opremljanja stavbnih zemljišč ter podlagah in merilih za odmero komunalnega prispevka za območje občine Občini Središče ob Dravi 2. člen Predlog odloka je sestavni del sklepa. 3. člen Odlok se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi 4. člen Odlok začne veljati 15 dan po objavi v uradnem glasilu občine Središče ob Dravi in se uporablja od takrat dalje 5. člen Ta sklep velja takoj. Na podlagi 74. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 -ZVO-1B, 108/09, 80/10 - ZUPUDPP, 43/11 -ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A in (109/12)), 3. odstavka 9. člena in 17. člena Uredbe o vsebini programa opremljanja stavbnih zemljišč (Uradni list RS, št. 80/07), drugega odstavka 8. člena Pravilnika o merilih za odmero komunalnega prispevka (Uradni list RS, št. 95/07) in 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi, je Občinski svet občine Občine Središče ob Dravi na svoji 28. redni seji, dne 27.8.2014 sprejel ODLOK o programu opremljanja stavbnih zemljišč ter podlagah in merilih za odmero komunalnega prispevka za območje občine Občini Središče ob Dravi I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (vsebina) (1) S tem odlokom se sprejme program opremljanja stavbnih zemljišč za območje občine Središče ob Dravi, ki vsebuje podlage za odmero komunalnega prispevka (v nadaljnjem besedilu Odlok o programu opremljanja) Odlok določa: - vrste komunalne opreme, ki se obračunava v komunalnem prispevku; - obračunska območja za posamezne vrste komunalne opreme; - skupne in obračunske stroške za posamezne vrste komunalne opreme; - preračun obračunskih stroškov posameznih vrst komunalne opreme na enoto mere; - podrobnejša merila za odmero komunalnega prispevka, - druga določila v zvezi z odmero komunalnega prispevka. (2) Sestavni del odloka je tudi elaborat »Program opremljanja stavbnih zemljišč za območje Občine Središče ob Dravi katerega je izdelalo podjetje RCR d.o.o., Kranjska cesta 13, 4240 Radovljica, št. 25/2013 z dne 5.12.2013 (v nadaljevanju: program opremljanja). Elaborat s prilogami je na vpogled na sedežu občine Središče od Dravi. Številka: 03230-5/2014-3 Središče ob Dravi, dne : 27.8.2014 ŽUPAN, JURIJ BORKO l.r. 2. člen (obrazložitev pojmov) (1) Posamezni izrazi v tem odloku imajo naslednji pomen: 1. komunalna oprema so objekti in omrežja infrastrukture, ki je že zgrajena in s katero upravlja občina Središče ob Dravi oz. posamezni izvajalci gospodarskih javnih služb po njenem pooblastilu, ter komunalna oprema, ki je določena v načrtu razvojnih programov za tekoče in naslednje leto, ter jo sestavljajo: - objekti grajenega javnega dobra: občinske ceste; - objekti in omrežja vodovodne infrastrukture; - objekti in omrežja za odvajanje in čiščenje komunalnih in padavinskih odpadnih voda (kanalizacijska infrastruktura in čistilna naprava); - objekti in infrastruktura za ravnanje z odpadki; 2. obračunsko območje posamezne vrste komunalne opreme je območje, na katerem se zagotavlja priključevanje na to vrsto komunalne opreme oz. območje njene uporabe; 3. skupni stroški posamezne vrste komunalne opreme so stroški, vezani na projektiranje in gradnjo posamezne vrste komunalne opreme na obračunskem območju; po višini so enaki stroškom, ki bi nastali ob izgradnji nove komunalne opreme, ki je po zmogljivostih in namenu primerljiva z obstoječo ter zagotavlja podobno raven oskrbe; Skupni stroški se financirajo iz komunalnega prispevka, proračune Občine, proračuna države, sredstev EU in drugih virov. 4. obračunski stroški posamezne vrste komunalne opreme so tisti del skupnih stroškov komunalne opreme, ki se financira iz sredstev, zbranih s plačili komunalnih prispevkov in bremenijo zavezance za plačilo komunalnega prispevka; 5. komunalni prispevek za komunalno opremo, ki ga zavezanec za plačilo komunalnega prispevka plača občini, je plačilo dela stroškov komunalne opreme, na katero se bo zavezanec priključil oz. jo bo uporabljal; 6. zavezanec za plačilo komunalnega prispevka po tem odloku je investitor oz. lastnik objekta, ki se na novo priključuje na komunalno opremo ali ki povečuje neto tlorisno površino objekta ali ki spreminja njegovo namembnost na obračunskem območju, ki ga določa ta odlok; 7. objekt je stavba ali njen del v skladu s predpisi, ki urejajo graditev objektov; 8. neto tlorisna površina objekta je seštevek vseh tlorisnih površin objekta oz. tlorisna površina ustreznega dela objekta in se izračuna po standardu SIST ISO 9836; 9. parcela oz. zemljišče je zemljiška parcela ali njen del, na kateri je možno zgraditi objekt ali je objekt že zgrajen in za katerega mora zavezanec plačati komunalni prispevek v skladu s tem odlokom. II. IZHODIŠČA ZA IZDELAVO PROGRAMA OPREMLJANJA 3. člen (obračunsko območje) (1) Program opremljanja iz 1. člena tega odloka je izdelan za vsa območja stavbnih zemljišč, določena v Občinskem prostorskem načrtu Občine Središče ob Dravi, razen za območja za katera ja predvidena izdelava OPPN . (2) Obračunska območja so obravnavana glede na obseg posamezne vrste komunalne opreme znotraj območij stavbnih zemljišč, katerim le-ta pripada. (3) Aglomeracije so vsa stavbna zemljišča znotraj posameznega naselja in stavbna zemljišča, ki so od teh oddaljena 100 m ali manj. Pod območja aglomeracij spadajo ne glede na velikost tudi vsa območja, ki so opredeljena kot proizvodnja območja in območja s centralnimi dejavnostmi. Površine stavbnih zemljišč so povzete po veljavnem Občinskem prostorskem načrtu Občine. Neto tlorisne površine stavb so določene na osnovi podatkov iz katastra stavb Geodetske uprave RS. III. PRIKAZ KOMUNALNE OPREME 4. člen (komunalna oprema) (1) Program opremljanja obravnava obstoječo komunalno opremo, na katero se investitorji že lahko priključujejo in kanalizacijsko omrežje s čistilno napravo v izgradnji. (2) Obstoječa komunalna oprema je povzeta iz evidenc Občine Središče ob Dravi ter evidenc izvajalcev javnih služb na območju občine. V programu opremljanja je upoštevana komunalna oprema obveznih lokalnih gospodarskih javnih služb: ceste ( vključno s pločniki, hodniki za pešce, varnimi šolskimi potmi, kolesarskimi stezami, potmi, cestno razsvetljavo ), kanalizacija, čistilna naprava, vodovod in ravnanje z odpadki (EKO-otoki), (3) Dolžine, površine in kapacitete obstoječe komunalne opreme so opredeljeni v Programu opremljanja stavbnih zemljišč. 5. člen (opredelitev primarnega in sekundarnega omrežja) (1) Cestno omrežje, kanalizacijsko omrežje in vodovodno omrežje se loči na primarno in sekundarno omrežje. (2) Čistilna naprava, stroški ravnanja z odpadki in javne površine so v celoti zajete v primarnem delu. (3) Pri cestnem omrežju predstavljajo primarno omrežje ceste s kategorizacijami lokalne ceste (LC), mestne zbirne ceste ali krajevne zbirne ceste (LZ) in krajevne zbirne ceste (LK). Sekundarno omrežje predstavljajo ceste s kategorizacijama javne poti (JP). (4) Pri kanalizacijskem omrežju odpadnih komunalnih vod, odpadnih padavinskih vod in mešani kanalizaciji predstavljajo primarno omrežje cevovodi preseka DN200 in več ter čistilna naprava odpadnih komunalnih vod. (5) Pri vodovodnem omrežju predstavljajo primarno omrežje cevovodi preseka DN100 in več. 6. člen, (opredelitev obračunskih območij) 1) Obračunska območja po tem odloku so določena za posamezne vrste komunalne opreme. 2) Obračunsko območje občinskih cest, vodovodnega omrežja in ravnanja z odpadki je enotno za celo občino in obsega površine, ki so po veljavnih prostorskih aktih občine namenjene poselitvi. 3) Obračunsko območje objektov in omrežja za odvajanje in čiščenje komunalnih in padavinskih odpadnih voda je določeno za naselja : Središče ob Dravi, Grabe in Obrež . 7. člen (1) Vrednost komunalne opreme za izračun komunalnega prispevka je vsota vrednosti obstoječe komunalne opreme. (2) Skupni in obračunski stroški za komunalno opremo so : Tabela 1 : Vrsta komunalne opreme Skupni stroški EUR. Obračunski stroški EUR Ceste 8.009.676 6.849.798 vodovod 3.151.533 2.270.341 Kanalizacija in čistilna naprava 7.194.460 932.010 Ravnanje z odpadki - EKO otoki 13.750 13.750 (3) Prikaz vrednosti preračuna na enoto na površino parcel objektov oz. na netto mere obračunskih stroškov za posamezna tlorisno površino objekta : primarna in sekundarna omrežja, preračunano Tabela 2 : Vrsta komunalne opreme Obračunski stroški na enoto parcele Cp(i) v EUR/m2 Obračunski stroški na enoto netto tlorisne površine Ct(i) v EUR/m2 Primarna infrastruktura Sekundarna infrastruktura SKUPAJ Primarna infrastruktura Sekundarna infrastruktura SKUPAJ Ceste 2,08 1,96 4,04 11,56 10,90 22,46 vodovod 0,15 1,19 1,34 0,82 6,62 7,44 Kanalizacija in čistilna naprava 0,55 3,06 Ravnanje z odpadki EKO otoki 0,081 0.45 (4) Cene so določene na dan 31.12.2013. Valorizacija na dan izdaje odločbe o odmeri komunalnega prispevka se izvede z Indeksi za obračun razlike v ceni gradbenih storitev -indeks za ostalo nizko gradnjo, ki jih mesečno izdaja GZS Združenje za gradbeništvo in industrijo gradbenega materiala. IV. MERILA ZA ODMERO KOMUNALNEGA PRISPEVKA 8. člen (podrobnejša merila za odmero komunalnega prispevka) (1) Za odmero komunalnega prispevka se upoštevajo naslednja merila: - površina parcele; - neto tlorisna površina objekta; - razmerje med merilom parcele (Dp) in merilom neto tlorisne površine objekta (Dt); - opremljenost parcele s komunalno opremo; - namembnost objekta; - obračunski stroški posameznih vrst komunalne opreme na ustreznem obračunskem območju, preračunani na enoto mere, t.j. na m2 parcele (Cp(i)) in na m2 neto tlorisne površine objekta (Ct(i)), ki so ustrezno indeksirani. (2) Pri odmeri komunalnega prispevka se zavezancem obračunske stroške preračuna na površino parcel in na neto tlorisno površino objektov. Pri tem se v skladu z Odlokom o komunalnem prispevku uporabijo naslednji faktorji: • Dp, delež parcele pri izračunu komunalnega prispevka je 0,30 • Dti delež neto tlorisne površine pri izračunu je 0,70. (3) Stroški opremljanja kvadratnega metra parcele (Cpi) in kvadratnega metra neto tlorisne površine objekta (Cti z določeno komunalno infrastrukturo na obračunskem območju so opredeljeni tabeli 2, 7. člena tega Odloka . 9. člen (obračun komunalnega prispevka) (1) Na območjih izvedbenih prostorskih aktov (OPPN) ali drugih zaključenih območjih, na katerih še ni urejene komunalne opreme in se ta zgradi po pogodbi o opremljanju ali po posebnem programu opremljanja, se komunalni prispevek obračuna ločeno za novozgrajeno komunalno opremo in za že zgrajeno komunalno opremo. (2) Komunalni prispevek za novozgrajeno komunalno opremo se obračuna v višini dejanskih stroškov. Komunalni prispevek za že zgrajeno opremo se zaračuna po tem odloku, a le za tisto opremo, ki jo bo novozgrajena komunalna oprema obremenila. (3) Izven območij izvedbenih prostorskih aktov ali drugih zaključenih območij se komunalni prispevek obračuna z enotno odločbo za že zgrajeno primarno in sekundarno komunalno opremo, ki jo bo investitor obremenil s svojo gradnjo. (4) V primeru, da se objekt ne more priključiti na določeno vrsto komunalne opreme, se komunalni prispevek ne obračuna v celoti, ampak zmanjša za znesek komunalne opreme, kije na območju ni. 10. člen ( podatki o površini parcele ) (1) Če se komunalni prispevek odmerja za objekt, za katerega je potrebno pridobiti gradbeno dovoljenje, se podatki o površini parcele povzamejo iz projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja, izdelanega v skladu z vsemi zahtevami po predpisih o graditvi objektov. (2) Če se komunalni prispevek odmerja zaradi obstoječega objekta, ki se na novo priključuje na posamezno vrsto komunalne opreme, se upoštevajo podatki o dejanski površini parcele iz zemljiškega katastra, na kateri je zgrajen objekt in ki je namenjena njegovi redni rabi. 11. člen ( podatki o tlorisni površini objekta) (1) Neto tlorisna površina objekta se izračuna po standardu SIST ISO 9836. (2) Če se komunalni prispevek odmerja zaradi objekta, za katerega je potrebno pridobiti gradbeno dovoljenje, se podatki o neto tlorisni površini objekta povzamejo iz projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja, izdelanega v skladu z vsemi zahtevami po predpisih o graditvi objektov. (3) Pri izdaji odločb po uradni dolžnosti zaradi izboljšanja opremljenosti stavbnega zemljišča s komunalno opremo, se podatki pridobijo iz uradnih evidenc. (4) Za objekte, za katere se ne more izračunati oz. določiti neto tlorisna površina objekta po standardu SIST ISO 9836, se komunalni prispevek odmeri le od površine parcele. Tako dobljeno vrednost se ob odmeri pomnoži s faktorjem 2,0. 12. člen ( podatki o opremljenosti) (1) Če se komunalni prispevek odmerja zaradi objekta, za katerega je potrebno pridobiti gradbeno dovoljenje, se podatki o opremljenosti parcele s komunalno opremo povzamejo iz projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja, izdelanega v skladu z vsemi zahtevami po predpisih o graditvi objektov. (2) Šteje se, da je parcela opremljena s cestnim omrežjem, če je iz soglasja k projektu za pridobitev gradbenega dovoljenja oz. soglasja za priključitev pristojnega soglasodajalca razvidno, da bo zavezanec za plačilo komunalnega prispevka lahko izvedel priključek na obstoječe cestno omrežje. Šteje se, da so vse parcele v obračunskem območju za ceste zavezane k plačilu komunalnega prispevka za ceste. (3) Šteje se, da je parcela opremljena z vodovodnim omrežjem, če je iz soglasja k projektu za pridobitev gradbenega dovoljenja oz. soglasja za priključitev pristojnega soglasodajalca razvidno, da bo zanjo zavezanec za plačilo komunalnega prispevka lahko izvedel priključek na obstoječe vodovodno omrežje. Šteje se da so vse parcele v obračunskem območju za vodovod zavezane k plačilu komunalnega prispevka za vodovod. (4) Šteje se, da je parcela opremljena s kanalizacijskim omrežjem, če je iz soglasja k projektu za pridobitev gradbenega dovoljenja oz. soglasja za priključitev pristojnega soglasodajalca razvidno, da bo zanjo zavezanec za plačilo komunalnega prispevka lahko izvedel priključek na obstoječe kanalizacijsko omrežje. Šteje se da so vse parcele v aglomeraciji ID 370 ( Obrež, Grabe in Središče ob Dravi ) zavezane k plačilu komunalnega prispevka za kanalizacijo (6) Šteje se, da so vse parcele v obračunskem območju ravnanja z odpadki zavezane k plačilu komunalnega prispevka za ravnanje z odpadki. 13. člen (namembnost) (1) Namembnost objekta se upošteva z uporabo faktorjev dejavnosti Kdejavnost, ki jih določa ta odlok. (2) Za opredelitev namembnosti objekta se upoštevajo predpisi s področja graditve objektov, s katerimi je urejena enotna klasifikacija vrst objektov. (3) Če se komunalni prispevek odmerja zaradi objekta, za katerega je potrebno pridobiti gradbeno dovoljenje, se podatki o namembnosti objekta povzamejo iz projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja, izdelanega v skladu z vsemi zahtevami po predpisih o graditvi objektov. (4) Če se komunalni prispevek odmerja zaradi priključevanja obstoječega objekta na novozgrajeno infrastrukturo se namembnost določi na osnovi pretežne rabe opredeljene v javnih evidencah . (5) Za posamezne vrste objektov ( CC-SI 111) se določi faktor dejavnosti 1.0. Izjeme so Kdejavnost: CC-SI 112 opis faktor tri in večstanovanjske stavbe 0,7 121 gostinske stavbe 1 12202 stavbe bank, pošt, zavarovalnic 1,3 12203 druge upravne in pisarniške stavbe 1 123 trgovske stavbe in stavbe za storitvene dejavnosti 1 124 stavbe za promet in stavbe za izvajanje komunikacij 1 125 industrijske stavbe in skladišča 0,5 126 stavbe splošnega družbenega pomena 0,5 127 druge ne-stanovanjske stavbe 0,5 (6) V petem odstavku tega člena opredeljena faktorji za odmero komunalnega prispevka po tem odloku, so enaki za vse vrste komunalne opreme na vseh obračunskih območjih. V. POSTOPEK ODMERE KOMUNALNEGA PRISPEVKA 14. člen (uvedba postopka) KP(i) - izračunani del komunalnega prispevka, ki pripada posamezni vrsti komunalne opreme; Aparcela - površina parcele; Cp(i) - obračunski stroški posamezne vrste komunalne opreme na obračunskem območju, preračunani na m2 parcele; Dp - delež parcele pri izračunu komunalnega prispevka; Kdej - faktor dejavnosti; Atlorisna - neto tlorisna površina objekta; Ct(i) - obračunski stroški posamezne vrste komunalne opreme na obračunskem območju, preračunani na m2 neto tlorisne površine objekta; Dt - delež neto tlorisne površine objekta pri izračunu komunalnega prispevka. (2) Komunalni prispevek za komunalno opremo se izračuna s seštevanjem izračunanih delov komunalnega prispevka, ki pripadajo posamezni vrsti komunalne opreme na naslednji način: KR = Z KP(i) x Kolaj Oznake pomenijo: KR - komunalni prispevek za komunalno opremo; KP(i) - izračunani del komunalnega prispevka, ki pripada posamezni vrsti komunalne opreme; i - posamezna vrsta komunalne opreme. Kolaj - faktor olajšave (1) Komunalni prispevek za posamezno vrsto komunalne opreme se lahko zavezancu odmeri, če se zemljišče, na katerem je objekt, ki se priključuje na določeno vrsto komunalne opreme ali ki povečuje neto tlorisno površino ali ki spreminja namembnost, nahaja v obračunskem območju te vrste komunalne opreme in če se ugotovi, da bo zavezanec na to vrsto komunalne opreme lahko priključil svoj objekt oz. mu je omogočena uporaba te vrste komunalne opreme. 15. člen (obračun) 1) Del komunalnega prispevka za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme na obračunskem območju se izračuna na naslednji način: KP(i) = (Aparcela x Cp(i) x Dp) + (Kdej x Atlorisna x Ct(i) x Dt) 16. člen (Posebni primeri obračuna komunalnega prispevka) (1) V primeru spremembe namembnosti oziroma vrste obstoječega objekta, gradnje novega objekta na mestu prej odstranjenega obstoječega objekta ali spremembe obstoječega objekta (nadzidave, dozidave, rekonstrukcije ipd.) se za izračun komunalnega prispevka upošteva razliko med novim in starim stanjem objekta. V kolikor je vrednost pozitivna, se za objekt obračuna komunalni prispevek, v nasprotnem primeru pa se izda odločba z navedbo, da je komunalni prispevek že poravnan. Odmera komunalnega prispevka se izvrši po naslednji formuli: KPi = KPnovo stanje objekta - KPstaro stanje objekta Oznake v enačbi pomenijo: i - posamezna vrsta komunalne opreme; (2) V primeru, če se nezahteven objekt samostojno priključi na komunalno infrastrukturo, se komunalni prispevek zanj obračuna enako kot za manj zahteven objekt . Podatki o površini parcele se obračunajo na osnovi uradnih evidenc, podatki o velikosti objekta pa iz kopije vloge za izdajo gradbenega dovoljenja za nezahtevni objekt. (3) V primeru legalizacije obstoječega objekta se komunalni prispevek zanj obračuna enako kot za novogradnjo, razen če z drugimi predpisi ni določeno drugače. (4) Komunalni prispevek za novozgrajeno komunalno opremo se lahko na območju, kjer je bila taka investicija izvedena oz. se izvaja, odmeri na podlagi posebej samo za to komunalno opremo, samo za to območje sprejetega posebnega programa opremljanja oz. na njem temelječega odloka, ki opredeljuje skupne in obračunske stroške ter ostale za odmero potrebne parametre. (5) V primeru, ko je vrednost sekundarne infrastrukture, katera je potrebna za posamezni objekt večja od komunalnega prispevka, ki se obračunava na posameznem območju je investitor dolžan plačati dejanske stroške oz. lahko sekundarno opremo izvede sam in je tako oproščen plačila prispevka za sekundarni del komunalne opreme. 17. člen (Odločba) (1) Komunalni prispevek odmeri zavezancu občinska uprava Občine z upravno odločbo. (2) Občinska uprava izda upravno odločbo, s katero odmeri komunalni prispevek, na zahtevo zavezanca ali ko od upravne enote v zavezančevem imenu prejme obvestilo o popolnosti vloge za pridobitev gradbenega dovoljenja. Rok za izdajo odločbe je 15 dni od prejema popolne zahteve. Občinska uprava o izdani odločbi obvesti tudi organ, pristojen za izdajo gradbenega dovoljenja. (3) Kadar se komunalni prispevek odmerja zaradi izboljšanja opremljenosti stavbnega zemljišča s komunalno opremo, izda pristojni organ občinske uprave odločbo po uradni dolžnosti. (4) Zoper odločbo, ki jo je izdal organ občinske uprave na 1. stopnji, je dovoljena pritožba na župana občine. Župan odloči o pritožbi v roku 30dni. 18. člen (vsebina zahtevka - vloge ) (1)Zahtevku zavezanca oz. obvestilu upravne enote o popolnosti vloge za pridobitev gradbenega dovoljenja mora biti priložen tisti del projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja, izdelanega v skladu z vsemi zahtevami po predpisih o graditvi objektov, ki vsebuje podatke, potrebne za odmero komunalnega prispevka. 19. člen (rok plačila) (1) Zavezanec za plačilo komunalnega prispevka je dolžan plačati komunalni prispevek v enkratnem znesku v roku 30 dni po pravnomočnosti odločbe, razen če ni med občino in zavezancem sklenjena pogodba o medsebojnih razmerjih, v kateri je navedeno drugače. V tem primeru se podrobnosti glede plačila navedejo v pogodbi. (2) Kadar se komunalni prispevek odmerja zaradi izboljšanja opremljenosti stavbnega zemljišča s komunalno opremo, mora zavezanec plačati komunalni prispevek pred priključitvijo. Komunalni prispevek se za priključitev obstoječih objektov na vodovodno in kanalizacijsko omrežje lahko odmeri kot obročno plačilo, vendar se mora investitor o tem odločiti že ob vlogi za odmero komunalnega prispevka. Plačilo je možno v največ desetih mesečnih obrokih. 20. člen (vračilo plačanega prispevka ) (1) Če je zavezanec plačal komunalni prispevek, pri pristojnem organu upravne enote pa ne vloži zahteve za izdajo gradbenega dovoljenja ali mu gradbeno dovoljenje ni izdano oziroma je prenehalo veljati, je upravičen do vračila komunalnega prispevka. Vračilo plačanega komunalnega prispevka se na vlogo zavezanca izvede v roku 30 dni. Zavezanec mora k vlogi priložiti ustrezno dokazilo, iz katerega je razvidno, da ni vložil vloge za izdajo gradbenega dovoljenja ali da mu gradbeno dovoljenje ni bilo izdano ali da mu je gradbeno dovoljenje prenehalo veljati, vendar le v primeru, če si pristojni organ občine tega dokazila ne more pridobiti sam po uradni dolžnosti. 21. člen (medsebojne obveznosti) (1) Šteje se, da so s plačilom komunalnega prispevka poravnani vsi stroški priključevanja objekta na komunalno opremo, razen gradnje tistih delov priključkov, ki so v zasebni lasti. Lete zagotovi investitor sam. 22. člen (pogodbena razmerja med investitorjem in občino) (1) Ob plačilu komunalnega prispevka ima zavezanec pravico od občine zahtevati sklenitev pogodbe o medsebojnih obveznostih v zvezi s priključevanjem objekta na komunalno opremo. S pogodbo se določi tudi rok za priključitev objekta na komunalno opremo. (2) Če se občina in investitor dogovorita, da bo investitor sam, na lastne stroške, delno ali v celoti zgradil komunalno opremo na neopremljenem ali delno opremljenem zemljišču, se ta dogovor sklene s pogodbo o opremljanju v skladu z 78. členom Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08- ZVO-1B, 108/09-ZPNačrt-A, 80/10-ZUPUDPP (106/10-popr.), 43/11-ZKZ-C, 57/12-ZPNačrt-B in 57/12-ZUPUDPP-A, 109/12, 35/2013-Skl.US:U-l-43/13-8), v kateri se natančno opredelijo pogodbene obveznosti obeh pogodbenih strank. VI. OPROSTITVE IN OLAJŠAVE PLAČILA KOMUNALNEGA PRISPEVKA 23. člen (oprostitve in olajšave plačila komunalnega prispevka) (1) Komunalni prispevek se ne plača: - za gradnjo gospodarske javne infrastrukture; - za gradnjo neprofitnih stanovanj; - za gradnjo neprofitnih oskrbovanih stanovanj - za gradnjo gasilskih domov Občinski svet Občine Središče ob Dravi je na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) na svoji 28. redni seji dne, 27.8.2014 sprejel naslednji SKLEP O sprejetju Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda knjižnica Franca Ksavra Ormož 1. člen - za gradnjo javnih stavb za šport, kulturo, izobraževanje, znanstveno -raziskovalno delo in zdravstvo ter socialno varstvo po predpisih o uvedbi in uporabi enotne klasifikacije vrst objektov. (2) Za vse ostale oprostitve, olajšave in znižanja komunalnega prispevka se sprejme Pravilnik o kriterijih za oprostitve, olajšave in znižanja pri odmeri in plačilu komunalnega prispevka VII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 24. člen (prenehanje veljavnosti) Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati Čistopis Odloka o merilih za odmero komunalnega prispevka in programu opremljanja za gradnjo komunalne infrastrukture za območje občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št, 3/2009) 25. člen (veljavnost odloka) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 007-7/2013 Središče ob Dravi, dne 27.8.2014 ŽUPAN, JURIJ BORKO l.r. Sprejme in potrdi se predlog Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda knjižnica Franca Ksavra Ormož. 2. člen Predlog odloka je sestavni del sklepa. 3. člen Odlok se objavi v Uradnem vestniku občine Ormož 4. člen Odlok začne veljati 15 dan po objavi v uradnem vestniku občine Ormož in se uporablja od takrat dalje. 5. člen Ta sklep velja takoj. Številka: 03230-5/2014-2 Središče ob Dravi, dne : 27.8.2014 ŽUPAN, JURIJ BORKO l.r. Za izdajanje in tiskanje je odgovorna tajnica Občine Središče ob Dravi: Jelka Zidarič Trstenjak 77