Resolucija 1988 KltuCne resolucijake naloge iz tetosnpga leta se ne uresmeujejoM skladno s pričakovanji in razvojnimi potrebami. Ena od bistvenih značilnosti letošnjega leta je negotovost glede pogojev gospodarje-nja, ki jo povzročajo številni administrativni posegi in sistemske spremembe. Interventni način vodenja ekonomske politike otežuje sprejemanje ustreznih odločitev v organizacijah združenega dela, pa tudi spremljanje in primerjanje poslovnih rezultatov 3 preteklim obdobjem ne daje vedno prave slike. ¦ Program ukrepov in akllvnosti za znlžanje inflacije in stabilizacijo gospodarstva, ki ga je zvezni izvršni svet predložil oktobra 1987, bi moral predstavljati dobro organiziran in usklajen predlog ukrepov in aktivnosti, ki bi nas popeljale iz sedanje družbenoekonomske in politične krize. Sprejeti program in spremljajoči predpisi bodo morall motivirati delavce za povečevanje proizvodnje in izvoza ter zmanjsanje porabe, obenem pa bo treba sprejeti ukrepe za odpravo strukturnlh neusklajenosti z vrsto retorm na področju can, davčnega sistema, kreditno-monetame, stanovanjske in socialne politlke. LetoSnje leto bomo zakljufiili z nadaljnjim upadanjem akumula-tivne in reproduktlvne sposobnosti gospodarstva, zaostreni medna-cionalni odnosl ter odvijanje »menične afere«, pa bodo nezadovolj-stvo in nezaupanje le *e stopnjevali. TakSni so globalni okviri, v katerih izvrsni svet nase občine priprav-Ija predlog resolucije o politiki uresničevanja družbenega plana občine Ljubljana Center za obdobje 1986-1990 v letu 1988. Pri tem izhajamo \z predpostavke, da bo zvezni izvršni svet pri nadaljnji razdelitvi predloženega programa dal poudarek samostojnosti OZD in motlviranosti delavcev za uspešno gospodarjenje, odprtost) jugo-slovanskega gospodarstva v svet, uveljavljanju tržnih meril jn eko-nomskih zakonitosti v gospodarjenju in takšni ekonomski politiki, ki bo ustvarjala pogoje za nastajanje razvojno perspektivnih pro-gramov. Izvršni svet občine je pri razdelavi nekaterih segmentov resolucije odvisen od republiških in zveznih odločilev, saj bo težko konkretizi-rati ukrepe za rast proizvodnje ob istočasnem zmanjsevanju osebne porabe in nezmanjšani socialni varnosti delavcev. Izvršni svet-je zavzel stallSče, da je resolucijo moč sprejemati le na znanih pogojih ekonomske politike, zato je razpravo o predlogu prenesel v januar 1988, to bodo po danih zagotovilih znane republiSke in zvezne opredelitve. V pripravi predloga resolucije težimo za tem, da bi bile usmeritve in naloge čim bolj konkretne in zavezujoče tako za izvršni svet, kot tudi za vse ostale nosilce razvoja. Poseben poudarek bo dan razvoju drobnega gospodarstva in ustanavljanju novih enot, ki bi bile nosilec prestrukturiranja in uvajanja novih programov. Pri tem bo pomembno zagotoviti vire sredstev in poenostaviti postopek pri samem ustanavljanju novih enot. Največ konkretnih nalog iz pristojnosti izvrsnega sveta bo moL opredeliti na področju urejanja prostora, kjer bomo kljub trenutno neugodni politiki kreditiranja stanovanjske gradnje nadaljevali s predvideno gradnjo. Varstvo okolja postaja eno osrednjih razprav na števllnih sejah občinske skupščine, zato bomo namenjali tem vprasanjem v prihodnjem letu posebno pozornost. Izvršni svet občine je med drugim že sklenil, da zborom skupsLirw ne bo predlagal v obravnavo in sprejem prostorskih dopolnitev srednjeročnega plana, ki bi z vidika vprasanj prometne uredite pred-stavljale za delegate nedorečene rešitve. Področje družbenih dejavnosti ostaja v tem trenutku najbolj nedo-reCeno, saj je poleg že sprejetih napovedana cela vrsta interventnih zakonov, ki bodo še bolj omejill skupno porabo in negospodarske investicije. Vseeno pa pričakujemo, da bodo v resoluciji zajete vse tiste glavne naloge, ki smo jih kot prednostne opredelili že v srednje-ročnem planu. Boris Platovšek