Prihodnost Avtomontaže je v izvozu Zaostreni pogoji gospodar-jenja tudi Avtomotažo niso ob-šli, saj so bili devetmesečni re-zutati, kot je povedal direktor te delovne organizacije VValter Mislej, slabi, ker sta bila kar dva od osmih TOZD v izgubi v višini ene milijarde dinarjev. Iz-delali so sanacijske programe in tako upajo, da bodo leto za-ključili pozitivno. Sicer pa je težko govoriti o uspehih, kajti tudi njim krojijo usodo ukrepi zvezne vlade. Pričakovali so, kot je dejal Mislej, da se bo domači trg zmanjševal, niso pa pričako-vali, da se bo kar čez noč ustavila domača prodaja. »Si-cer pa spodbudno gledamo naprej, ker imamo še zaloge materiala, ko ga bo treba na-bavljati po novih cenah, bodo izdatki zanj večji, kot so za-konsko določene prodajne cene. Skrb zbujajoče je tudi dejstvo, da vsi naši TOZD spa-dajo v kovinsko predelovalno industrijo, za katero pa vemo kako je z njo«, je še ob tem do-dal tovariš mislej. Ta sicer izvozno usmerjena delovna organizacija je v sno-vanju novih programov začrta-la tudi večji izvoz na zahodna tržišča. S prodajo avtobusov v Avstrijo in s pakimimi stroji v Nemčijo, so si nekaj deviz res-da prislužili, vendar zaradi de-valvacije, ki je bila izničena z delno ukinitvijo stimulacij, še vedno premalo. Letošnjega načrtovanega izvoza ne bodo dosegli, ker je izpadel izvoz v Saudovo Arabijo, toda prihod-nje leto spet računajo, da se bo njihov izvoz dvignil na ra-ven, ki so ga dosegli v letu 1986 in sicer na okoli 15 mili-jonov dolarjev. V Avtomontaži snujejo še nekaj novih programov, ki so pa žal naravnani na dolge roke. Tak je denimo tudi njihov tričlenkar, za katerega se za-enkrat bolj zanimajo zunaj kot doma. A to jih ne skrbi preveč saj bo vozilo prišlo v MAN-ovo prodajno mrežo in se bo pro-dajalo po celem svetu. Razvi-jali ga bodo najmanj dve leti, izdelovati pa ga bodo začeli šeleleta1989. Marija Primc