ORMOŽ, 24. JUNIJ 2008 TISKOVINA LETNIK: 12 ŠT.11 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 53. POROČILO o izidu glasovanja na naknadnem referendumu o uveljavitvi Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož 54. ODLOK o ustanovitvi javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj -Ormož 55. SKLEP o soglasju k ceni storitve »Pomoč družini na domu« 56. SKLEP o soglasju k ceniku za letno kopališče v Ormožu 57. SKLEP o priznanju popusta o plačilu vrtca v poletnih mesecih 58. SKLEP o zaprtju Razpisa sredstev za pospeševanje zaposlovanja za leto 2008 59. SKLEP o dopolnitvi sklepa o spremembi lokacijskega načrta središča mesta Ormož (LN SMO) številka 350 3/2008 2 22 z dne 04.04.2008 60. SKLEP o imenovanju v Svet Osnovne šole Ormož 61. SKLEP o imenovanju v Svet Osnovne šole Velika Nedelja 62. SKLEP o imenovanju v Svet Osnovne šole Miklavž pri Ormožu 63. SKLEP o imenovanju v Svet Osnovne šole Ivanjkovci 64. SKLEP o imenovanju v Svet Vzgojno izobraževalnega zavoda (Vrtec Ormož) 65. SKLEP o soglasju k Statutu Javnega zavoda Lekarne Ormož 66. SKLEP o ceni enkratnega najema oz. izposoje prireditvenega šotora 67. JAVNI RAZPIS za zbiranje predlogov za sofinanciranje izvajanje letnega programa športa, ki jih bo v letu 2008 sofinancirala Občina Ormož 53. Na podlagi izida glasovanja je občinska volilna komisija sestavila naslednje POROČILO o izidu glasovanja na naknadnem referendumu o uveljavitvi Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož Občinska volilna komisija je dne 23.06.2008 na podlagi zapisnikov o delu volilnih odborov pri ugotavljanju izida glasovanja na naknadnem referendumu o uveljavitvi Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož ugotovila: I. 1. Na naknadnem referendumu o uveljavitvi Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož, ki je bil dne 22.06.2008 je imelo pravico voliti 10.780 volivcev. a. ) 10.780 volivcev je bilo vpisanih v volilni imenik. b. ) s potrdilom ni glasoval nihče. 2. Glasovalo je skupaj 2561 volivcev ali 23,76 % od vseh volivcev, ki so imeli pravico voliti, od tega: а. ) 2561 volivcev je glasovalo na voliščih po volilnih imenikih. 3. Na naknadnem referendumu o uveljavitvi Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož je bilo oddanih 2561 glasovnic. 4. Ker so bile prazne oz. ni bilo moč ugotoviti volje volivca, je bilo 40 glasovnic ali 1,56 % glasovnic neveljavnih. 5. Veljavnih glasovnic je bilo 2521 ali 98,44%. б. »ZA« uveljavitev Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož je glasovalo 1285 volivcev ali 50,97 % od vseh volilnih upravičencev, ki so glasovali. 7. »PROTI« uveljavitvi Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož je glasovalo 1236 volivcev ali 49,03 % od vseh volilnih upravičencev, ki so glasovali. II. V skladu z 49. členom Zakona o referendumu in ljudski iniciativi (Uradni list RS, št. 26/07-uradno prečiščeno besedilo), je občinska volilna komisija Ormož na podlagi izzida glasovanja ugotovila naslednje: da je predlog za uveljavitev Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož bil izglasovan, saj se je zanj izrekla večina volilnih upravičencev, ki so glasovali. Datum: 23.06.2008 ČLANI IN PREDSEDNIK: NAMESTNIKI: Jožica SMODEK l.r. Anton LUSKOVIČ l.r. Tina BRUMEN l.r. Pavlina RAVŠL l.r. Franc ŠANDOR l.r. Otmar FAFULIČ l.r. Franc KRNJAK l.r. 54. Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 45/94-odl. US, 8/96, 31/00, 36/00 in 127/06) ter 1. odstavka 26. člena in 135. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 ZUJIK-UPB1), 20. člena Zakona o varstvu kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 7/99, 110/02 in 126/03), 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07), 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06), 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) so: Mestni svet Mestne občine Ptuj, na 13. seji, dne 17.12.2007, Občinski svet Občine Ormož, na 12. seji, dne 21.12.2007, Občinski svet Občine Središče ob Dravi, na 10. seji, dne 27.12.2007 in Občinski svet Občine Sveti Tomaž, na 11. seji, dne 29.1.2008 sprejeli ODLOK o ustanovitvi javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož I. UVODNA DOLOČILA 1. člen (1) S tem odlokom Mestna občina Ptuj, Občina Ormož, Občina Središče ob Dravi in Občina Sveti Tomaž (v nadaljevanju: soustanoviteljice) usklajujejo delovanje javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož (v nadaljevanju: zavod) z določbami Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 ZUJIK-UPB1) in urejajo njegov status, razmerja med ustanoviteljicami in zavodom ter urejajo temeljna vprašanja glede organizacije, dejavnosti in načina financiranja zavoda. (2) Soustanoviteljice zavoda so: - Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož, - Občina Središče od Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče od Dravi in Občina Sveti Tomaž, Sveti Tomaž 37, 2258 Sveti Tomaž. 2. člen V aktu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol, se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. 3. člen (1) Zavod je pravni naslednik Pokrajinskega muzeja Ptuj, s sedežem Muzejski trg 1, Ptuj. (2) Na osnovi potrjenega statuta s strani cesarsko-kraljevega državnega namestništva v Gradcu, z dne 4. 7. 1893 so člani Ptujsko prometnega društva Ptuj dne 3. 8. 1893 ustanovili Muzejsko društvo, v okviru katerega je deloval lokalni muzej. Njihov namen je bil preprečiti, da bi bogate arheološke izkopanine s Ptuja odnašali v muzeje v Gradec in na Dunaj. Sprva so v prostorih nekdanje gimnazije na današnji Prešernovi ulici razstavili le arheološke predmete, leta 1895 pa je prof. Franc Ferk muzeju poklonil obsežno zasebno zbirko, ki so jo sestavljale muzealije različnih zvrsti. (3) Leta 1896 so združili lokalni in Ferkov muzej in ga preimenovali v Mestni Ferkov muzej. Muzejske zbirke so bile v gimnazijski stavbi preveč utesnjene, zato je ptujska občina 30. maja 1928 odkupila, ob jožefinskih reformah ukinjeni, dominikanski samostan. Do jeseni 1928 so ga obnovili in vanj preselili muzejske zbirke. (4) Leta 1945 je bil muzeju zaupan v upravljanje še grajski kompleks. S priključitvijo ormoške občine leta 1963 kot soustanoviteljice je dobil muzej širši pomen, zaradi večjega teritorialnega območja se od takrat imenuje Pokrajinski muzej Ptuj. (5) Zadnji odlok o ustanovitvi javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj sta sprejela Mestni svet Mestne občine Ptuj, dne 27. 5. 1996 in Občinski svet Občine Ormož, dne 6. 6. 1996 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 21/96). (6) Vse občine, nastale iz bivše Občine Ptuj so se odločile, da svoje ustanoviteljske pravice prenesejo na Mestno občino Ptuj. 4. člen Osnovno poslanstvo zavoda je trajno in nemoteno izvajanje javne službe evidentiranja, zbiranja, urejanja, hranjenja, varovanja, ohranjanja, raziskovanja, prezentiranja, razstavljanja in popularizacije kulturne dediščine. Na osnovi Uredbe o vzpostavitvi muzejske mreže za izvajanje javne službe na področju varstva premične kulturne dediščine in določitvi državnih muzejev (Uradni list RS, št. 97/00, 103/00 in 105/01) je zadolžen in organiziran kot posebni muzej, ki opravlja javno službo na območju Mestne občine Ptuj ter občin Destrnik, Dornava, Cirkulane, Gorišnica, Hajdina, Juršinci, Kidričevo, Markovci, Majšperk, Podlehnik, Sv. Andraž v Slovenskih goricah, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale, Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž za področje arheologije, etnologije, likovne umetnosti, umetne obrti in zgodovine. Muzej izvaja javno službo tudi za področje likovne umetnosti od začetka 20. stoletja dalje in za Republiko Slovenijo nacionalno pomembne arheološke zbirke in zbirk glasbil, orožja in tapiserij. II. STATUSNE DOLOČBE 1. Ime, sedež in pravni status zavoda 5. člen (1) Ime zavoda je Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož. (2) Skrajšano ime zavoda je PMPO. (3) V mednarodnem poslovanju zavod uporablja ime: Regional Museum of Ptuj - Ormož. (4) Sedež zavoda je Muzejski trg 1, Ptuj. (5) Zavod je pravna oseba, ki odgovarja za svoje obveznost z vsem premoženjem, s katerim razpolaga. Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču na Ptuju, pod registrsko številko 1/00099/00. 2. Pečat zavoda 6. člen (1) Zavod ima dva pečata okrogle oblike s premerom 3,2 cm. Ob zunanjem robu je besedilo Pokrajinski muzej, v sredini pečata pa Ptuj - Ormož ter pod njim številka 1 oziroma 2. (2) Pečat s številko 1 uporablja zavod v pravnem prometu za žigosanje vseh aktov, dokumentov in dopisov, ki jih pošilja organom, organizacijam, društvom, občanom in uporabnikom. (3) Pečat s številko 2 uporablja zavod za žigosanje predvsem finančne in knjigovodske dokumentacije. (4) Število posameznih pečatov, njihovo uporabo, način varovanja in uničevanja ter delavce, ki so zanje odgovorni, določi direktor. III. ORGANIZIRANOST ZAVODA 7. člen (1) Zavod ima organiziranost urejeno z aktom o organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest. (2) Za delovanje zavoda na območju občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž ima zavod Organizacijsko enoto Ormož. (3) Organizacijska enota Ormož pokriva dejavnost na področju arheologije, etnologije, zgodovine, kulturne zgodovine, restavratorstva in galerijsko razstaviščne dejavnosti. (4) V organizacijski enoti se nahaja gradivo iz področja občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. 8. člen (1) Organizacijska enota Ormož ima svojega vodjo, ki ga imenuje direktor zavoda ob soglasju z občinskimi sveti Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. (2) Naloge vodje in pogoji, ki jih mora vodja Organizacijske enote Ormož izpolnjevati, se določijo v aktu o sistemizaciji. 9. člen Delo zavoda je javno. Javnost dela zavod zagotavlja z obveščanjem o svojem delu, z informacijami o zbirkah in razstavah ter s poročili o dejavnosti in opravljenem delu. IV. DEJAVNOST ZAVODA sodelovanju z drugimi muzeji ter raziskovalnimi ustanovami, pripravlja in izvaja pedagoške in andragoške programe ter programe za skupine s posebnimi potrebami, sodeluje z izobraževalnimi in vzgojno-izobraževalnimi organizacijami, vodi strokovno knjižnico za področja svoje dejavnosti, ki je odprta javnosti in skrbi za izvajanje knjižnične dejavnosti po zahtevanih standardnih in normativih, redno in načrtno sodeluje s soustanoviteljicami, kulturnimi, znanstveno raziskovalnimi, vzgojnoizobraževalnimi in drugimi institucijami, izdaja in zalaga publikacije, ki izhajajo iz dejavnosti zavoda ali soji namenjene, daje posameznikom in pravnim osebam pojasnila, nasvete in drugo strokovno pomoč s svojega delovnega področja, prodaja muzejske publikacije in ostale predmete, povezane z dejavnostjo muzeja in izvaja druge naloge v skladu z zakonom in potrjenim programom dela in finančnim načrtom. 10. člen (1) Zavod opravlja na področjih varstva premične kulturne dediščine kot javno službo naslednje naloge: evidentira in dokumentira kulturno dediščino in muzejsko gradivo na območju svojega delovanja, zbira, ureja, hrani, ohranja, dokumentira, proučuje in raziskuje premično kulturno dediščino na območju svojega delovanja, posreduje podatke v register kulturne dediščine, pripravlja doma in v tujini razstave in druge oblike predstavljanja kulturne dediščine s svojega delovnega področja, posreduje razstave in v drugih oblikah predstavlja domačo in tujo kulturno dediščino, skrbi za pravilno vzdrževanje, ustrezno rabo in ohranjanje premičnih spomenikov in sodeluje z drugimi imetniki, ki jih hranijo, ugotavlja in predlaga razglasitev dediščine za spomenik ali znamenitost in izdeluje strokovne osnove za razglasitev, konservira in restavrira gradivo ter se povezuje z ostalimi muzeji ter omogoča konserviranje in restavriranje njihovih predmetov v skladu s svojim letnim programom, opravlja znanstveno raziskovalne naloge z delov svojega delovnega področja, pripravlja strokovna in znanstvena srečanja in seminarje, aktivno sodeluje pri slovenskem in mednarodnem kulturnem ter znanstvenem (2) Poleg nalog iz prejšnjega odstavka opravlja zavod tudi dejavnosti, ki služijo izvajanju javne službe in se financirajo izključno iz nejavnih virov, in sicer zlasti: oddajanje prostorov za razstave in druge kulturne prireditve, nudenje strokovnih uslug pravnim in fizičnim osebam, prodaja publikacij vseh vrst iz svojega delovnega področja ter izdelovanje in prodaja fotografske dokumentacije, vseh vrst reprodukcij, replik in apliciranih predmetov, izvedenih iz svojega gradiva, gostinske storitve za lastne potrebe in potrebe obiskovalcev. (3) Opravljanje dejavnosti iz prejšnjega odstavka ne sme ogroziti izvajanje javne službe. (4) Dejavnost zavoda je v skladu z Uredbo o uvedbi in uporabi standardne klasifikacije dejavnosti razvrščena v naslednje podrazrede standardne klasifikacije dejavnosti: R/91.020 Dejavnost muzejev R/91.030 Varstvo kulturne dediščine R/90.040 Obratovanje objektov za kulturne prireditve N/82.300 Organiziranje razstav, sejmov, srečanj 1/56.300 Strežba pijač J/58.110 Izdaj anj e knj ig J/58.130 Izdajanje časopisov J/58.140 Izdajanje revij in druge periodike J/59.200 Snemanje in izdajanje zvočnih zapisov in muzikalij J/58.190 Drugo založništvo C/18.120 Drugo tiskanje C/18.200 Razmnoževanje posnetih nosilcev zapisa C/31.090 Proizvodnja drugega pohištva C/32.990 Druge nerazvrščene predelovalne dejavnosti F/43.990 Druga specializirana gradbena dela G/47.610 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s knjigami G/47.621 Trgovina na drobno s časopisi in revijami G/47.622 Trgovina na drobno s papirjem in pisalnimi potrebščinami G/47.782 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z umetniškimi izdelki G/47.789 Druga trgovina na drobno v drugih specializiranih prodajalnah G/47.910 Trgovina na drobno po pošti in internetu G/47.890 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z drugim blagom G/47.990 Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic in tržnic 1/56.103 Dejavnost slaščičarne in kavarne L/68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih in najetih nepremičnin N/77.290 Dajanje drugih izdelkov za široko rabo v najem in zakup J/63.110 Obdelava podatkov in s tem povezane dejavnosti M/72.200 Raziskovalna in razvojna dejavnost na področju družboslovja in humanistike M/71.129 Drugo tehnično projektiranje in svetovanje M/73.110 Dejavnost oglaševalskih agencij M/74.200 Fotografska dejavnost N/82.190 Fotokopiranje, priprava dokumentov in druge posamične pisarniške dejavnosti P/85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje P/85.520 Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju kulture in umetnosti J/59.110 Produkcija filmov, video filmov, televizijskih oddaj J/59.130 Distribucija filmov, video filmov, televizijskih oddaj R/90.030 Umetniško ustvarjanje R/93.299 Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas R/91.011 Dejavnost knjižnic (5) Zavod lahko sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki je vpisana v sodni register. (6) Zavod lahko dejavnost spremeni ali razširi le s soglasjem soustanoviteljic. 11. člen Zavod se lahko povezuje v zveze in druga strokovna združenja. V. ORGANI ZAVODA 12. člen Organi zavoda so: direktor svet zavoda strokovni svet. 1. Direktor 13. člen (1) Direktor zastopa in predstavlja zavod, vodi poslovanje zavoda ter je odgovoren za zakonitost in strokovnost dela zavoda. (2) Direktorja zavoda imenujejo soustanoviteljice na podlagi javnega razpisa po predhodnem mnenju sveta zavoda in strokovnega sveta zavoda, za dobo petih let, z možnostjo ponovnih imenovanj. (3) Če ima zavod poleg ustanovitelja tudi soustanoviteljice, izpelje postopek imenovanja ustanovitelj, kjer ima javni zavod svoj sedež. Za imenovanje direktorja je potrebno soglasje soustanoviteljev. (4) Poleg javnega razpisa lahko soustanoviteljice povabijo posamezne kandidate tudi neposredno. (5) Če svet zavoda in strokovni svet ne podata mnenja iz drugega odstavka tega člena v roku 30 dni, se šteje, daje mnenje pozitivno. (6) Na podlagi akta o imenovanju direktorja, sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik. 14. člen (1) Naloge direktorja so: načrtuje, organizira in vodi delo ter poslovanje zavoda, sprejema strateški načrt, sprejema program dela s finančnim načrtom, sprejema akt o organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v zavodu, sprejema kadrovski načrt, sprejema načrt nabav osnovnih sredstev in investicijskega vzdrževanja, sprejema druge akte, ki urejajo pomembna vprašanja v zvezi z delovanjem zavoda, poroča soustanoviteljicam in svetu zavoda o zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na delovanje zavoda, pripravi letno poročilo, sklepa zavodsko kolektivno pogodbo, če jo zavod ima in druge naloge, določene z ustanovitvenim aktom in zakoni. (2) K aktom iz druge, tretje, četrte, pete, šeste in sedme alinee prejšnjega odstavka daje soglasje svet zavoda. (3) Strateški načrt iz prvega odstavka tega člena je dokument srednjeročnega načrtovanja, ki upošteva prioritete nacionalnega oz. lokalnega programa za kulturo, program dela je njegov letni izvedbeni načrt, katerega sestavni del je finančni načrt. (4) Direktorje dolžan o svojih ugotovitvah v zvezi s strokovnim delom obveščati strokovni svet zavoda ter sprejemati ukrepe za odpravo pomanjkljivosti in za napredek strokovnega dela. (5) Direktorje samostojen pri opravljanju poslov iz svojega delovnega področja. (6) Direktor je za svoje delo odgovoren svetu zavoda. Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo vestnega gospodarstvenika. (7) V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru finančnega načrta, razen: pogodb o investicijah, katerih vrednosti presegajo vrednost, ki jo skladno z Zakonom o javnih naročilih za javna naročila male vrednosti določa Zakon o izvrševanju proračuna RS, kjer se zahteva soglasje sveta zavoda, pogodb, ki se nanašajo na razpolaganje z nepremičninami, ki jih ima zavod v upravljanju, za katere je potrebno predhodno soglasje soustanoviteljic. 15. člen (1) Za direktorja je lahko imenovan kandidat, ki izpolnjuje naslednje pogoje: univerzitetna izobrazba s področja humanističnih oziroma družboslovnih ved ali univerzitetna izobrazba drugih smeri z izkušnjami s področja dela zavoda, pet let delovnih izkušenj in poznavanje področja dela muzeja, opravljen strokovni izpit, vodstvene in organizacijske sposobnosti in znanja s področja upravljanja, aktivno znanje slovenskega jezika, aktivno znanje enega svetovnega jezika. (2) Ob prijavi na javni razpis mora kandidat predložiti program dela in razvoja zavoda za mandatno obdobje. 16. člen (1) Direktor sklene delovno razmerje za določen čas, za čas trajanja mandata. (2) Delavca, ki je bil pred imenovanjem za direktorja zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se po prenehanju funkcije premesti v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom na prosto delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje. 17. člen (1) Direktorje lahko razrešen pred potekom časa, za katerega je imenovan. (2) Soustanoviteljice razrešijo direktorja: če direktor sam zahteva razrešitev, če nastopi kateri od razlogov, ko po predpisih iz delovnih razmerij preneha delovno razmerje po samem zakonu, če direktor pri svojem delu ne ravna po predpisih in splošnih aktih zavoda ali neutemeljeno ne izvršuje sklepov organov zavoda ali ravna v nasprotju z njimi ali če direktor s svojim nevestnim ali nepravilnim delom povzroči zavodu večjo škodo, ali če zanemarja ali malomarno opravlja svoje dolžnosti, tako da nastanejo ali bi lahko nastale hujše motnje pri opravljanju dejavnosti zavoda. 18. Člen Soustanoviteljice morajo pred sprejemom sklepa o razrešitvi pridobiti mnenje sveta zavoda in strokovnega sveta. Če svet zavoda in strokovni svet ne podata mnenja v roku 30 dni se šteje, da soglašata s predlogom soustanoviteljic. Soustanoviteljice morajo direktorju dati možnost, da se o razlogih za razrešitev v roku 30 dni izjasni. 19. člen (1) Zoper odločitev o razrešitvi ima prizadeti pravico zahtevati sodno varstvo, če meni, da je bil kršen za razrešitev določen postopek in če je kršitev lahko bistveno vplivala na odločitev ali če niso podani razlogi za razrešitev iz predhodnega člena. (2) Zahteva za sodno varstvo se vloži v petnajstih dneh po prejemu odločitve o razrešitvi pri pristojnem sodišču. 20. člen Če direktorju predčasno preneha mandat in se ne izpelje redni postopek imenovanja, imenujejo soustanoviteljice vršilca dolžnosti, vendar največ za eno leto. Soustanoviteljice imenujejo vršilca dolžnosti tudi v primeru, če je bil izpeljan javni razpis za imenovanje direktorja, pa se ni nihče prijavil oz. nihče od prijavljenih kandidatov ni bil izbran. 2. Svet zavoda 21. člen (1) Svet zavoda šteje sedem članov, od katerih imenuje: tri člane Občina Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž, vsaka po enega ter štiri člane Mestna občina Ptuj. (2) Svet zavoda sestavljajo predstavniki soustanoviteljic, ki jih izmed strokovnjakov s področja javnega dela zavoda, financ in pravnih zadev imenujejo soustanoviteljice. 22. člen (1) Svet zavoda veljavno razpravlja in odloča na sejah. Seje sveta zavoda so javne, če s sklepom sveta zavoda ni določeno drugače in se sklicujejo po potrebi, vendar najmanj dvakrat letno. (2) Svet zavoda sprejema odločitve z večino glasov vseh članov sveta. (3) V primeru, da svet odloča o zadevah, ki se nanašajo na problematiko Organizacijske enote Ormož, je odločitev sprejeta le, če zanjo glasujejo vsi trije člani imenovani s strani Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. (4) Seje sklicuje in vodi predsednik, v njegovi odsotnosti pa njegov namestnik. (5) Predsednik sveta zavoda mora sklicati sejo, če to zahteva direktor, soustanoviteljica oziroma njen predstavnik. (6) Namestnik predsednika sveta zavoda je eden izmed predstavnikov Občin Ormož, Središče ob Dravi ali Sveti Tomaž ali obratno. 23. člen Svet zavoda ima naslednje naloge: sprejema pravila zavoda, nadzira zakonitost dela in poslovanja zavoda, spremlja, analizira in ocenjuje delovanje zavoda, predlaga soustanoviteljicam revizijo poslovanja, ki jo lahko opravi tudi notranji revizor soustanoviteljic, ocenjuje delo direktorja, daje predhodno mnenje k imenovanju direktorja, daje soglasje k strateškemu načrtu, programu dela, finančnemu načrtu, sistemizaciji delovnih mest in organizaciji dela, kadrovskemu načrtu, načrtu nabav in k zavodski kolektivni pogodbi, pogodbam o investicijah, ter nadzira njihovo izvajanje, daje soglasje k cenam javnih kulturnih dobrin, sklepa pogodbo o zaposlitvi z direktorjem, potrjuje letno poročilo zavoda in druge naloge v skladu z zakonom in drugimi predpisi, tem odlokom in splošnimi akti zavoda. 24. Člen Direktor zavoda pozove 60 dni pred iztekom mandata članom sveta zavoda, soustanoviteljice k imenovanju novih predstavnikov v svet zavoda. 25. člen (1) Član sveta zavoda je lahko razrešen pred potekom mandata, za katerega je bil imenovan, če: sam zahteva razrešitev, se ne udeležuje sej, pri svojem delu ne ravna v skladu s predpisi, ne opravlja svojih nalog oziroma jih ne opravlja strokovno, če s svojim ravnanjem škoduje delu in ugledu zavoda. (2) O predčasni razrešitvi člana sveta zavoda odločajo, na predlog sveta zavoda ali direktorja, soustanoviteljice. (3) V primeru predčasne razrešitve člana se, za čas do izteka mandata, imenuje nov član, po istem postopku, kot je bil imenovan razrešeni član. 3. Strokovni svet 26. člen Strokovni svet sestavljajo posamezniki, ki lahko s svojimi strokovnimi oziroma poslovnimi izkušnjami in javnim ugledom prispevajo k boljšemu delovanju zavoda. 27. člen (1) Strokovni svet sestavlja devet članov: tri člane izvolijo zaposleni, pri čemer sta dva člana izvoljena izmed vseh zaposlenih, eden pa izmed tistih, ki opravljajo dejavnost zaradi katere je zavod ustanovljen na območju Organizacijske enote Ormož, tri člane imenuje Kulturniška zbornica Republike Slovenije, tri člane imenuje Skupnost muzejev Slovenije. (2) Člane sveta, predstavnike zaposlenih izvolijo zaposleni na zboru delavcev, ki ga direktor skliče v ta namen. (3) Za ostale člane strokovnega sveta mora direktor pozvati predlagatelje naj predlagajo svoje člane najmanj 90 dni pred potekom mandata. (4) Na prvi konstitutivni seji člani strokovnega sveta izvolijo predsednika in namestnika. 28. člen Strokovni svet ima naslednje naloge: spremlja in ocenjuje delovanje zavoda in politiko njegovih soustanoviteljic, ugotavlja ustreznost strateškega načrta in programa dela glede na namen, zaradi katerega je zavod ustanovljen, obravnava vprašanja s področja strokovnega dela zavoda in daje direktorju mnenja, predloge in pobude za reševanje teh vprašanj, daje predhodno mnenje soustanoviteljicam k imenovanju in razrešitvi direktorja zavoda, daje predhodno mnenje k zavodski kolektivni pogodbi, če jo zavod ima, daje druge pobude in predloge v zvezi z delovanjem zavoda. 29. člen (1) Prvo konstitutivno sejo sveta zavoda in strokovnega sveta skliče direktor v roku 30 dni po imenovanju oziroma po izvolitvi predstavnikov delavcev in prejemu predloga soustanoviteljic. (2) Mandat članov sveta zavoda in strokovnega sveta traja pet let. Svetu zavoda in strokovnemu svetu prične teči mandat z dnem konstituiranja. Po preteku mandata so lahko ponovno imenovani oziroma izvoljeni. 3 (3) Na prvi konstitutivni seji člani sveta zavoda in strokovnega sveta izvolijo predsednika in namestnika. Svet zavoda in strokovni svet sklepata veljavno, če je na seji navzoča večina članov sveta zavoda. (4) Podrobnejše delovanje uredita svet zavoda in strokovni svet s poslovnikom. VI. PREMOŽENJE 30. člen (1) Mestna občina Ptuj daje zavodu v upravljanje nepremičnine, ki ležijo na: pare. št. 1330, 1331, 1332, 1333, vse pripisane pri vi. št. 808, k.o. Ptuj ter pare. št. 1334 in 1335, obe pripisani pri vi. št. 2554, k.o. Ptuj (Dominikanski samostan), pare. št. 1336, pripisana pri vi. št. 622, k.o. Ptuj (Prešernova 37), pare. št. 1414, pripisana pri vi. št. 622, k.o. Ptuj (Miheličeva galerija), pare. št. 4025, pripisana pri vi. št. 622, k.o. Ptuj (Orfejev spomenik), pare. št. 178/15, pripisana pri vi. št. 1818, k.o. Ptuj (Rimska opekarska peč), pare. št. 2124, 2126, pripisana pri vi. št. 622, k.o. Ptuj (111. mitrej na Zgornjem Bregu), nepremičnina 6.E, pripisana pri vi. št. 707/2, k.o. Ptuj (prostor za potrebe galerijske dejavnosti, v izmeri 120,33 m2). (2) Zavodu se daje v upravljanje tudi vsa oprema, ki je v zgoraj omenjenih nepremičninah. Muzej v okviru svoje dejavnosti upravlja z evidentiranimi in inventariziranimi muzejskimi predmeti. 31. člen Občine, država in druge pravne osebe, ki dajo zavodu v upravljanje nepremično in premično kulturno dediščino ter ostalo opremo in stavbe, uredijo medsebojna razmerja s pogodbo. VII. VIRI IN NAČIN PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA 32. člen Zavod pridobiva sredstva za delo: iz proračunov soustanoviteljic, iz sredstev drugih lokalnih skupnosti, iz državnega proračuna in drugih javnih virov, iz sredstev, pridobljenih na mednarodnih razpisih, s prodajo blaga in storitev na trgu, z donacijami, z darili, s sponzorskimi sredstvi in iz drugih virov v skladu z zakonom in drugimi predpisi. 33. člen Zavod uporablja sredstva iz lastne dejavnosti za izvajanje in razvoj svoje dejavnosti, ki jih opredeli z letnim programom in finančnim načrtom. 34. člen (1) 0 načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki odloča, na predlog direktorja, svet zavoda. Ta sredstva se uporabljajo le za opravljanje in razvoj dejavnosti zavoda. (2) Sredstva iz prodaje blaga in storitev ustvarjenih na trgu, lahko zavod deli v skladu z zakonodajo in sprejetim finančnim načrtom, vendar le za razvoj dejavnosti zavoda. Vlil. NASTOPANJE V PRAVNEM PROMETU 35. člen (1) Zavod je pravna oseba in nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi, v svojem imenu in za svoj račun. (2) Za svoje obveznosti odgovarja z vsemi finančnimi sredstvi, s katerimi upravlja. IX. VAROVANJE POSLOVNE TAJNOSTI 36. člen Za poslovno tajnost štejejo podatki in listine, katerih nepooblaščena objava ali posredovanje bi škodovala interesom ali ugledu zavoda. 37. člen (1) Za poslovno tajnost se štejejo podatki in listine: osebni podatki o obiskovalcih muzeja, podatki in dokumenti, ki so s predpisi določeni za poslovno tajnost, podatki in listine, kijih direktor določi za poslovno tajnost, podatki in listine, kijih zavodu zaupno sporočijo pristojni organi ali druge organizacije in dokumenti v zavodu zaposlenih delavcev. (2) Poleg listin so lahko poslovna tajnosti tudi predmeti, npr. nosilci zvoka ali slike, CD-romi, računalniške baze podatkov, načrti, vzorci... 38. člen (1) Dokumente in podatke, ki se štejejo za poslovno tajnost, morajo varovati vsi delavci zavoda. Svet zavoda in direktor določata kaj se šteje za poslovno tajnost. 2 (2) Delavec je dolžan varovati poslovno tajnost tudi po prenehanju delovnega razmerja v zavodu. Kršitev poslovne tajnosti se šteje za hujšo kršitev delovnih obveznosti. (3) Dokumenti in podatki, določeni kot tajnost, se ne smejo sporočiti ali odstopiti drugim, razen če je to z zakonom določeno. (4) Če je za izvrševanje dela zavoda nujno, se smejo podatki in dokumenti sporočiti pristojnim organom. (5) Osebni podatki delavcev zavoda se smejo uporabljati samo za namene, za katere so zbrani. Le s soglasjem delavca sme direktor posredovati podatke za drugo rabo oziroma namene. (6) Listine in podatke, ki štejejo za poslovno tajnost sme posredovati pooblaščenim organom le direktor zavoda. (7) Poslovno tajnost podrobneje ureja splošni akt, ki ga sprejme direktor. X. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 39. člen (1) Zavod ima naslednje splošne akte: pravila zavoda, akt o organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest, splošni akt o varstvu pri delu in požarni varnosti, splošne akte o knjigovodstvu, finančnem poslovanju in drugih zadevah s področja materialno finančnega poslovanja, poslovnik sveta zavoda in strokovnega sveta ter druge splošne akte v skladu z zakonom in tem odlokom. (2) Pred sprejemom splošnega akta zavoda s katerim se urejajo pravice, obveznosti in odgovornosti zaposlenih oziroma se nanaša na socialnoekonomski in delovni položaj delavcev se organizira razprava, na kateri lahko delavci ali sindikat dajejo pripombe, stališča in mnenja ali predlagajo spremembe oziroma dopolnitve določb splošnih aktov. (3) Ob odločitvi za sprejem posameznega splošnega akta svet zavoda oziroma direktor določi način in roke za pripravo delovnega besedila osnutka oziroma predloga splošnega akta, določi strokovni organ ali delavca, ki vodi razpravo in zbira pripombe ter daje mnenja o določilih delovnega besedila, osnutka oziroma predloga splošnega akta ter določi potek sprejemanja. XI. ODGOVORNOSTI SOUSTANOVITELJIC ZA OBVEZNOSTI MUZEJA 40. člen (1) Soustanoviteljice odgovarjajo za obveznosti muzeja omejeno subsidiarno do vrednosti sredstev, ki so predvidena v proračunih soustanoviteljic za financiranje dejavnosti muzeja v tekočem letu. (2) Soustanoviteljica ne odgovarja za obveznosti muzeja iz naslova drugih dejavnosti, ki jih muzej opravlja za druge naročnike. XII. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI SOUSTANOVITELJIC IN MUZEJA 41. člen Soustanoviteljica ob zakonsko določenih pravicah in obveznostih ter skladno s svojimi pristojnostmi: - ugotavlja skladnost strateških načrtov in letnih izvedbenih načrtov muzeja z lastnimi razvojnimi načrti in letnimi plani, - spremlja skladnost porabe sredstev z letnim programom dela in finančnim načrtom, - zagotavlja potrebno javno infrastrukturo za delovanje muzeja, - zagotavlja potrebna finančna sredstva za delovanje muzeja v okviru usklajenega in potrjenega letnega programa dela in finančnega načrta muzeja z upoštevanjem zakonskih predpisov, - opravlja druge zadeve v skladu s tem odlokom in veljavnimi predpisi. 42. člen (1) Medsebojne pravice in obveznosti soustanoviteljice uredijo s pogodbo. (2) V imenu soustanoviteljic so podpisniki pogodbe župani. (3) Pogodba mora biti podpisana z dnem veljavnosti tega odloka sicer odlok ne velja. 43. člen (1) Zavod je dolžan na zahtevo soustanoviteljic, predložiti letni program dela, finančni načrt in načrt investicijskega vzdrževanja ter upravljanja z nepremičninami. (2) Zavod je dolžan obveščati soustanoviteljice o rezultatih poslovanja ter dajati druge podatke o poslovanju v skladu z zakonom in na zahtevo soustanoviteljic posredovati podatke, potrebne za spremljanje in financiranje dejavnosti ter za statistične namene. 44. člen Razmerja do drugih občin, na območju katerih v okviru svoje teritorialne matičnosti muzej izvaja naloge javne službe, ureja muzej samostojno in v skladu z zakonom, predpisi ter navodili ministrstva, pristojnega za kulturo. XIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 45. člen Akt o organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest, kadrovski načrt in strateški načrt morajo biti sprejeti v roku treh mesecev od uveljavitve tega odloka. Do sprejema novega akta o organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest velja obstoječi akt v vseh določbah, ki niso v nasprotju z zakoni in tem odlokom. 46. člen Svet zavoda in strokovni svet morata biti imenovana v roku 60 dni od uveljavitve tega odloka oziroma nadaljujeta s svojim delom do izteka mandata, če sta že imenovana. 47. Člen Direktor nadaljuje z delom do izteka mandata. Delavci Muzeja Ormož postanejo delavci Pokrajinskega muzeja Ptuj - Ormož. 48. Člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/96 in 6/01 ter Uradni vestnik občine Ormož in Ptuj št. 21/96) in Statut Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj ter Odlok o ustanovitvi javnega zavoda za muzejsko dejavnost Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 20/2005). 49. Člen Direktor poskrbi za vpis tega odloka v sodni register skladno z veljavnimi predpisi. 50. Člen Sprememba imena se izvede v roku 1 leta od veljavnosti odloka. 51. člen Ta odlok začne veljati, ko ga v enakem besedilu sprejmejo Mestni svet Mestne občine Ptuj, Občinski svet Občine Ormož, Občinski svet Občine Središče ob Dravi in Občinski svet Občine Sveti Tomaž ter naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS. Številka: 007-24/07 Datum: 17.12.2007 Številka: 007-49/07 Datum: 21.12.2007 Številka: 06200-0012/2007-6 Datum: 27.12.2007 Številka: 030-118/07 Datum: 29.1.2008 ŽUPAN MESTNE OBČINE PTUJ Dr. Štefan ČELAN l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. 55. Na podlagi 101. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, štev. 03/07 - UPB2), 38. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, štev. 87/06, 127/06, 8/07 in 51/08) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05, 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 16.seji, dne 19.06.2008 sprejel naslednji SKLEP o soglasju k ceni storitve »Pomoč družini na domu« 1. člen Občinski svet Ormož soglaša s ceno storitve »Pomoč družini na domu«, ki znaša 16,27 EUR/ura. 2. člen Občinski svet občine Ormož soglaša, da Občina Ormož za vse uporabnike storitev »Pomoč družini na domu«, subvencionira 50 % cene storitve. Če je upravičenec oziroma drug zavezanec storitve delno ali v celoti oproščen plačila, se subvencionira še delna ali celotna oprostitev. 3. člen Z uveljavitvijo tega sklepa preneha veljati Sklep o soglasju s ceno storitve »Pomoč družini na domu«, številka 122-00007/2007 0010 8 z dne 28.03.2007. 4. člen Ta sklep velja takoj, uporablja pa se od 01.07.2008 dalje. Šifra: 122-00006/2008 0007 9 Ormož, dne 19.06.2008 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 56. Na podlagi 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05, 12/06), 23. člena Statuta občine Sv. Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07), 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) so Občinski sveti občin: Ormož na svoji 16. seji, dne 19.6.2008 Sv. Tomaž na svoji 14. seji, dne 19.6.2008 Središče ob Dravi na svoji 5. dopisni seji, dne 20.6.2008 sprejeli naslednji Sklep 1. Občine soglašajo s cenikom vstopnic za letno kopališče Ormož, kije sestavni del tega sklepa. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 355-00007/2008 0007 9 Alojz SOK l.r. Ormož, dne 19.6.2008 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Številka: 007-7/2008 Mirko Cvetko l.r. Sv. Tomaž, dne 19.06.2008 ŽUPAN OBČINE SV. TOMAŽ Številka: 03232-3/2008 Jurij BORKO l.r. Središče ob Dravi, dne 20.6.2008 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Odpiralni čas: Dnevni: od 9.00 do 19.00 Nočni: petek, sobota in nedelja od 20.00 do 22.00 CENIK - LETNO KOPALIŠČE ORMOŽ - 2008 VSTOPNICE CENA ODRASLI do 2 uri 1,9 do 4 ure 2,9 dnevna 3,8 mesečna 62,4 doplačilo za vsako uro zamude 0,5 UPOKOJENCI, INVALIDI, ŠTUDENTJE (ob predložitvi dokumenta o statusu) do 2 uri 1,4 do 4 ure 2,4 dnevna 3,4 mesečna 52,8 doplačilo za vsako uro zamude 0,5 OTROCI OD 6. DO 15. LETA STAROSTI do 2 uri 1,0 do 4 ure 1,4 dnevna 2,4 mesečna 34,6 doplačilo za vsako uro zamude 0,2 OSTALO uporaba garderobne omarice 0,5 odškodnina za izgubljeni ključ 4,8 odškodnina za izgubljeno kartico 8,8 NOČNO KOPANJE (ob petkih, sobotah in nedeljah) odrasli 1,9 otroci od 6 do 15 let v spremstvu odrasle osebe 1,4 najavljena skupina nad 20 kopalcev s plačilom v naprej, tudi od ponedeljka do četrtka POPUSTI za skupino nad 10 kopalcev 10% za zakup nad 10 kopanj v sezoni 10% za zakup nad 20 kopanj v sezoni 15% obračunavajo ob upoštevanju popusta za skupine otrok in drugih ugodnosti v kopalni sezoni 2008. Imetnik mesečne vstopnice ima 50 % popust pri nakupu vstopnice za nočno kopanje. Davek je obračunan v ceni. Cene veljajo od začetka obratovalne sezone. 57. Na podlagi 16.a in 18. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Ur.list RS, štev. 97/03, 77/05 in 120/05) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 16. seji, dne 19.06.2008 sprejel naslednji SKLEP 1. Staršem iz območja občine Ormož se v času poletnih mesecev (julij, avgust), za enomesečno odsotnost otroka, prizna popust v višini 50% plačila staršev, določenega v odločbi o višini plačila za program vrtca. Podlaga za plačilo staršev je cena programa znižana za stroške neporabljenih živil. 2. Staršem se v času poletnih mesecev, ko otroka odjavijo ali izpišejo za dva meseca iz vrtca ter ga nato ponovno vpišejo v vrtec, zaračunajo stroški, ki nastanejo z začasnim izpisom. Stroški začasnega izpisa otroka iz vrtca znašajo za prvi mesec 50% in za drugi mesec 100% plačila staršev, določenega v odločbi o višini plačila za program vrtca. Podlaga za plačilo staršev je cena programa znižana za stroške neporabljenih živil. 3. Izpad sredstev v višini oprostitve plačila dela oskrbnine v vrtcih se pokrije iz sredstev proračunske postavke 051901 Dejavnost javnih vrtcev - domači, v breme konta 411921. 4. Za priznane popusta iz prve točke tega sklepa so starši dolžni dati pisno izjavo o odsotnosti otroka. 5. Ta sklep velja takoj. Tečaji v dopoldanskem času se Številka: 602-00019/2008 0010 8 Ormož, dne 19.06.2008 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 58. Na podlagi 30. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) in 10. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 12-11/07 - UPB 1) izdajam naslednji Sklep 1. člen Razpis sredstev za pospeševanje zaposlovanja za leto 2008, objavljen v Uradnem vestniku Občine Ormož št. 10/08, dne 30.5.2008 se zaradi porabe sredstev zapre. 2. člen Ta sklep velja takoj. Številka: 441-00005/2008 4 18 Ormož, dne 23.6.2008 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 59. Na podlagi 57. in 97. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/2007) in 30. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 11/99, 7/01, 19/05, 12/06) je župan občine Ormož dne 23.06.2008 sprejel SKLEP o dopolnitvi Sklepa o spremembi lokacijskega načrta središča mesta Ormož (LN SMO) številka 350 3/2008 2 22 z dne 04.04.2008 1. V Sklepu o spremembi lokacijskega načrta središča mesta Ormož (LN SMO) (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 6/08) se v 2. točki »Območje spremembe«, za parcelno številko »798/19« dodajo zemljišča s parcelnimi številkami »983, 986, 623, 624«. 2. Objava in veljavnost sklepa Ta sklep začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka : 350 3/2008 2 22 Datum : 23.06.2008 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 60. Na podlagi 6. člena Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 30/91 in 14/96 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/01, 17/06 in 5/08) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 16. redni seji, dne 19.06.2008 sprejel SKLEP L V svet Osnovne šole Ormož se imenujeta : - Marjan Mohorko, Loperšice 20, 2270 Ormož in - Antolič Rado, Novakova c. 25, 2270 Ormož. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 011- 00007 /2008 0001 80 Ormož, dne 19.06.2008 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK, dr.vet.med., l.r. 61. Na podlagi 6. člena Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Velika Nedelja (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 30/91 in 14/96 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/01 in 5/08) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 16. redni seji, dne 19.06.2008 sprejel SKLEP 1. V svet Osnovne šole Velika Nedelja se imenujeta : - Cajnko Jožef, Ritmerk 2/a, 2273 Podgorci in - Kolenko Valerija, Cvetkovci 18/a, 2273 Podgorci. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 011- 00009 /2008 0001 80 Ormož, dne 19.06.2008 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK, dr.vet.med., l.r. 62. Na podlagi 6. člena Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Miklavž pri Ormožu (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 30/91, 26/94, 14/96 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/01 in 5/08) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 16. redni seji, dne 19.06.2008 sprejel SKLEP 1. V svet Osnovne šole Miklavž pri Ormožu se imenujeta : Jurkovič Dejan, Vinski vrh 49, 2275 Miklavž pri Ormožu in Hauzer Zinka, Vinski vrh 17/a, Miklavž pri Ormožu. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 011- 00006 /2008 0001 80 Ormož, dne 19.06.2008 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK, dr.vet.med., l.r. 63. Na podlagi 6. člena Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Ivanjkovci (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 26/94 in 14/96 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/01, 17/06 in 5/08) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 16. redni seji, dne 19.06.2008 sprejel SKLEP 1. V svet Osnovne šole Ivanjkovci se imenujeta : Veronika Vrbnjak, Cerovec Stanka Vraza 31/a, 2259 Ivanjkovci in Tanja Vaupotič, Trstenik 2, 2259 Ivanjkovci. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 011- 000013 /2008 0001 80 Ormož, dne 19.06.2008 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK, dr.vet.med., l.r. 64. Na podlagi 7. člena Odloka o ustanovitvi Vzgojno izobraževalnega zavoda (Vrtec Ormož) (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 32/92, 26/94, 18/96 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/06 in 5/08) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 16. redni seji, dne 19.06.2008 sprejel SKLEP 1. V svet Vzgojno izobraževalnega zavoda (Vrtec Ormož) se imenujeta : - Slavko Kosi, Ilirska ul. 15, 2270 Ormož in - Hebar Vlado, Kolodvorska c. 8, 2270 Ormož. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 011- 000010/2008 0001 80 Ormož, dne 19.06.2008 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK, dr.vet.med., l.r. 65. Na podlagi 21. člena Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Lekarna Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/08) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05, 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 16. seji, dne 19.6.2008 sprejel naslednji Sklep 1. Občinski svet Ormož daje soglasje k Statutu Javnega zavoda Lekarne Ormož, ki je sestavni del tega sklepa. 2. Ta sklep velja takoj. Šifra: 007-14/08 7 9 Ormož, dne 19.6.2008 Alojz SOK, l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na podlagi 45. in 46. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94-odl. US, 8/96, 18/98-odl. US, 36/00-ZPDZC in 127/06-ZJZP) in 28. člena Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Lekarna Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 1/2008), je svet javnega zavoda Lekarna Ormož na seji dne 28.04.2008 sprejel STATUT JAVNEGA ZAVODA LEKARNA ORMOŽ I. SPLOŠNE DOLOČBE L člen Javni zavod Lekarna Ormož (v nadaljevanju: zavod) so ustanovile občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž (v nadaljevanju: ustanoviteljice) za opravljanje lekarniške dejavnosti. Ustanoviteljske pravice in obveznosti izvaja skupni organ županov občin ustanoviteljic. Ustanoviteljske pravice in obveznosti se uresničujejo po ključu števila prebivalcev posamezne občine in sicer Občina Ormož 74,3%, Občina Središče ob Dravi 13,0% in Občina Sveti Tomaž 12,7%. 2. člen S tem statutom se urejajo statusne zadeve, dejavnost in organiziranost zavoda, organi, njihove pristojnosti in način odločanja, sredstva za delo in odgovornost za obveznosti zavoda, javnost dela, poslovna tajnost ter druga vprašanja, pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanje zavoda v skladu z zakonom in odlokom o ustanovitvi. 3. člen V statutu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol, se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. II. STATUSNE DOLOČBE 1. Ime, sedež in pravni status zavoda 4. člen Zavod posluje z imenom Lekarna Ormož. Sedež zavoda je Ormož, Ptujska cesta 25. Za spremembo imena in sedeža zavoda je potrebno predhodno soglasje ustanoviteljic. 5. člen Zavod je pravna oseba s popolno odgovornostjo in odgovarja za svoje obveznosti z vsemi sredstvi, s katerim razpolaga. 2. Pečat zavoda 6. člen Zavod ima pečat okrogle oblike premera 30 mm z znakom lekarniške dejavnosti v sredini, na obodu pa je z velikimi črkami zapisano ime zavoda LEKARNA ORMOŽ in kraj sedeža ORMOŽ. Znak lekarniške dejavnosti predstavlja križ, v katerem sta v rastru kača in kelih. Podružnica lekarne v Središču ob Dravi uporablja pečat enake oblike, le da je pod imenom zavoda zapisano še ime podružnice. 7. člen Število posameznih pečatov, njihovo uporabo, način varovanja in uničevanja določi direktor. III. DEJAVNOST IN ORGANIZIRANOST ZAVODA 8. člen Zavod opravlja lekarniško dejavnost kot javno službo, katere izvajanje je v javnem interesu, in druge dejavnosti, opredeljene v Zakonu o lekarniški dejavnosti. 9. člen Zavod opravlja dejavnost, ki zagotavlja preskrbo prebivalstva ter zdravstvenih zavodov in drugih organizacij z zdravili. Zavod poleg lekarniške dejavnosti opravlja še: preskrbo s pomožnimi zdravstvenimi sredstvi, ortopedskimi pripomočki, sredstvi za nego in drugimi sredstvi za varovanje zdravja, oskrbo z otroško hrano in dietetičnimi izdelki, izdajanje veterinarskih zdravil, izdelovanje in preverjanje kakovosti zdravil in pomožnih zdravilnih sredstev, svetovanje pri predpisovanju in uporabi zdravil, druge storitve in dejavnosti povezane z lekarniško dejavnostjo, kijih določi zbornica. Dejavnost zavoda jev skladu z uredbo o uvedbi in uporabi standardne klasifikacije dejavnosti razvrščena v: G/47.730 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s farmacevtskimi izdelki G/47.740 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z medicinskimi in ortopedskimi pripomočki G/47.750 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s kozmetičnimi in toaletnimi izdelki M/73.120 Posredovanje oglaševalskega prostora S/96.090 Druge storitvene dejavnosti, drugje nerazvrščene. 10. člen Zavod lahko spremeni ali razširi dejavnost le s soglasjem ustanoviteljic. 11. člen Dejavnost zavoda se izvaja v Lekarni Ormož in podružnici lekarne v Središču ob Dravi. Zavod ima priročno zalogo zdravil v dislociranih enotah Zdravstvenega doma Ormož in sicer v ambulanti Ivanjkovci in ambulanti Sveti Tomaž. 12. člen Zavod lahko organizira nove podružnice lekarne v soglasju z ustanoviteljicami. IV. ORGANI ZAVODA 13. Člen Organi zavoda so: svet zavoda direktor strokovni svet. 1. Svet zavoda 14. člen Zavod upravlja svet zavoda, ki ima pet članov. Sestavljajo ga: trije predstavniki ustanoviteljic, ki jih imenujejo občinski sveti in sicer dva predstavnika ustanoviteljica, kjer ima zavod sedež ter enega predstavnika ostali dve ustanoviteljici, vsako mandatno obdobje druga ustanoviteljica, en predstavnik uporabnikov, ki ga imenuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije, en predstavnik delavcev, ki ga izvolijo delavci s tajnim glasovanjem izmed zaposlenih v zavodu. Mandat članov sveta zavoda traja štiri leta in so lahko ponovno imenovani oziroma izvoljeni. Člani sveta so lahko imenovani oziroma izvoljeni največ dvakrat zaporedoma. Svet zavoda ima predsednika in njegovega namestnika, kiju izvoli na konstitutivni seji. 15 . člen Predstavnika delavcev v svet zavoda volijo vsi zaposleni v zavodu na neposrednih in tajnih volitvah. Pravico voliti ima vsak delavec zavoda, izvoljeni pa so lahko vsi delavci razen direktorja. Volitve oziroma imenovanja članov sveta zavoda razpiše svet zavoda tri mesece pred potekom mandata. 16. člen Predstavniku delavcev v svetu zavoda preneha mandat pred potekom dobe, za katero je bil izvoljen v svet zavoda, če: mu preneha delovno razmerje v zavodu, nastopi delo oziroma funkcijo, ki je nezdružljiva s članstvom v svetu zavoda, odstopi, je razrešen. Predstavnikom ustanoviteljic in predstavniku uporabnikov preneha mandat pred potekom dobe, za katero so bili imenovani, iz razlogov po drugi, tretji in četrti alineji prejšnjega odstavka. Odstop je veljaven, ko svet zavoda na seji sprejme pisno izjavo člana sveta zavoda o odstopu. O razrešitvi predstavnikov delavcev odločajo delavci zavoda na predlog sveta zavoda z neposrednim in tajnim glasovanjem. Imenovanega predstavnika lahko organ, ki ga je imenoval, razreši, če ugotovi, da svoje funkcije ne opravlja vestno ali da ne zastopa interesov ustanoviteljice oziroma organa, ki gaje imenoval. 17. člen Ko svet zavoda ugotovi, da je članu sveta zavoda prenehal mandat, o tem obvesti pristojna telesa ali organe za volitve oziroma imenovanja, ki morajo v skladu z določbami tega sklepa takoj, najkasneje pa v 8 dneh po obvestilu, začeti postopek nadomestnih volitev oziroma imenovanj svojega predstavnika v svet zavoda in ga izvesti najkasneje v 30 dneh po razpisu volitev oziroma po podanem predlogu za postopek nadomestnega imenovanja. Nadomestne volitve oziroma imenovanja se izpeljejo po enakem postopku kot redne volitve oziroma imenovanja v skladu z določbami tega statuta. Nadomestno imenovanje oziroma izvolitev člana sveta zavoda ni potrebna, če je prenehal mandat manj kot tretjini članov sveta zavoda in je do izteka mandata sveta manj kot šest mesecev. Izvoljeni oziroma imenovani predstavnik nastopi mandat člana sveta z dnem, ko svet zavoda potrdi njegov mandat in ga opravlja do izteka mandata sveta zavoda tega sklica. 18. člen Svet zavoda ima naslednje naloge: sprejema statut in druge splošne akte, ki urejajo zadeve iz pristojnosti sveta zavoda, sprejema program dela in razvoja zavoda in spremlja njihovo izvrševanje, sprejema finančni načrt in zaključni račun zavoda, sprejema program razreševanja presežnih delavcev zavoda, nadzira zakonitost dela in poslovanja zavoda, predlaga ustanoviteljicam spremembo ali razširitev dejavnosti, odloča o ustanovitvi in ukinitvi organizacijske enote, predlaga ustanoviteljicam poslovni čas lekarne in podružnice lekarne, imenuje in razrešuje direktorja zavoda, sklepa pogodbo o zaposlitvi z direktorjem in ocenjuje delo direktorja, daje soglasje k aktu o sistemizaciji delovnih mest in organizaciji dela, daje ustanoviteljicam in direktorju predloge in mnenja o posameznih vprašanjih, daje soglasje k načrtu nabav opreme in ostalim investicijskim vlaganjem, daje soglasje h kadrovskemu načrtu, opravlja ostale naloge v skladu z določili odloka o ustanovitvi in tega statuta. 19. člen Seje sveta zavoda sklicuje in vodi predsednik oziroma njegov namestnik. Svet zavoda lahko odloča, če je na seji navzoča večina članov sveta zavoda. Svet zavoda sprejema odločitve z večino glasov vseh prisotnih članov sveta zavoda. Svet zavoda podrobneje uredi način svojega dela s poslovnikom. 2. Direktor 20. člen Poslovodni organ zavoda je direktor, ki organizira in vodi delo ter poslovanje zavoda, predstavlja in zastopa zavod in je odgovoren za zakonitost in strokovnost dela zavoda. V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru potrjenega finančnega načrta, razen: pogodb o investicijah, za katere je potrebno soglasje sveta zavoda v skladu s 13. alinejo 18. člena tega statuta, pogodb, ki se nanašajo na nepremičnine, ki jih ima zavod v upravljanju, za katere je potrebno soglasje ustanoviteljice, na katere območju nepremičnina leži. Direktor vodi strokovno delo zavoda. Direktor je dolžan o svojih ugotovitvah v zvezi s strokovnim delom obveščati strokovni svet zavoda ter sprejemati ukrepe za odpravo pomanjkljivosti in za napredek strokovnega dela. 21. člen Za direktorja je lahko imenovan kandidat, ki poleg splošnih pogojev za sklenitev delovnega razmerja, izpolnjuje še naslednje pogoje: ima visoko strokovno izobrazbo farmacevtske smeri, strokovni izpit, najmanj pet let delovnih izkušenj v lekarniški dejavnosti. 22. člen Direktorja imenuje na podlagi javnega razpisa svet zavoda s soglasjem ustanoviteljice, ki ima v lasti več kot polovico ustanoviteljskega deleža. Če ustanoviteljice ne sporočijo svetu zavoda v 60 dneh od dneva, ko so bile za soglasje zaprošene, niti da dajejo soglasje niti da ga odrekajo, se šteje, da je soglasje dano. Svet zavoda izmed svojih članov imenuje tričlansko komisijo, ki opravi javni razpis v skladu z zakonom, odpre in obravnava prispele vloge in pripravi vso dokumentacijo, ki jo svet zavoda potrebuje v postopku imenovanja. 23. člen Mandat direktorja traja štiri leta in je po poteku te dobe lahko ponovno imenovan. Na podlagi sklepa o imenovanju direktorja, sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik. 24. člen Direktor opravlja naslednje naloge: vodi strokovno delo zavoda, pripravlja predlog programa dela in razvoja zavoda, izvršuje sklepe sveta zavoda, sprejema kadrovski načrt, sprejema akt o sistemizaciji delovnih mest in organizaciji dela, sklepa pogodbe o zaposlitvi delavcev, sklepa pogodbe s poslovnimi partnerji, in opravlja druge naloge v skladu z zakonom, kolektivno pogodbo, odlokom o ustanovitvi, tem statutom in drugimi splošnimi akti zavoda. 25. člen Med začasno odsotnostjo nadomešča direktorja delavec, ki ga s pisnim pooblastilom pooblasti direktor. Pooblaščeni delavec ima v času nadomeščanja vse pristojnosti določene v pooblastilu direktorja. 26. člen Direktor je lahko v skladu z zakonom o zavodih razrešen pred potekom časa, za katerega je imenovan. Direktorja razrešuje svet zavoda s soglasjem ustanoviteljic. 3. Strokovni svet 27. člen Strokovni svet zavoda je kolegijski organ, ki ga sestavljajo trije člani. Člane strokovnega sveta imenuje direktor izmed magistrov farmacije. 28. člen Mandat članov strokovnega sveta traja štiri leta in so lahko ponovno imenovani. Strokovni svet zavoda vodi direktor. Strokovni svet lahko odloča, če je na seji navzoča večina članov strokovnega sveta. Strokovni svet sprejema odločitve z večino glasov vseh prisotnih članov strokovnega sveta. Strokovni svet pri svojem delu smiselno uporablja poslovnik sveta zavoda. 29. člen Strokovni svet ima naslednje naloge: obravnava vprašanja s področja strokovnega dela zavoda, predlaga svetu zavoda in ustanoviteljicam organiziranje novih in ukinitev obstoječih lekarniških enot, predlaga prioriteto nabav lekarniške opreme, predlaga vrsto izdelkov, ki se nabavljajo za prodajo v lekarnah daje svetu zavoda in direktorju mnenje glede organizacije in dela zavoda ter pogojev za razvoj dejavnosti, predlaga direktorju načrt izobraževanja delavcev v zavodu, predlaga direktorju plan specializacij in odloča o pogojih kandidatov za specializacijo, obravnava ugotovitve internega strokovnega nadzora in sprejema ukrepe, odloča o vseh drugih zadevah, za katere ga pooblasti svet zavoda ali direktor. V. SREDSTVA ZA DELO IN ODGOVORNOST ZA OBVEZNOSTI ZAVODA 30. Člen Premoženje zavoda je last ustanoviteljic na območju katere je le-to locirano, z njim pa upravlja zavod. Zavod lahko razpolaga s premičnim premoženjem, z nepremičnim premoženjem pa samo po predhodnem soglasju ustanoviteljice, ki je lastnica nepremičnega premoženja. Za upravljanje s premoženjem je zavod odgovoren ustanoviteljicam. 31. Člen Zavod pridobiva sredstva za delo: s plačili za opravljene storitve javne službe, s prodajo blaga in storitev na trgu, iz proračunov ustanoviteljic, z dotacijami, iz drugih virov. 32. člen Presežek prihodkov nad odhodki preteklega davčnega leta, zmanjšan za znesek z letnim planom odobrenih investicij in investicijskega vzdrževanja, ki jih odobri svet zavoda in sredstev za plačilo dodatne delovne uspešnosti v skladu z zakonom, mora zavod vplačati v proračun občin ustanoviteljic v deležih, določenih v 1. členu tega statuta. V primeru primanjkljaja sredstev za delo zavoda ustanoviteljice krijejo primanjkljaj v deležih določenih v 1. členu tega statuta. 33. Člen Medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti med zavodom in ustanoviteljicami se uredijo s pogodbo. 34. Člen Zavod vodi knjigovodstvo in knjigovodske evidence po načelih in pravilih, kijih določa zakon. Za pravilno in zakonito vodenje knjigovodstva in knjigovodskih evidenc odgovarjata računovodja in direktor zavoda. VI. JAVNOST DELA IN POSLOVNA TAJNOST 35. Člen Delo zavoda je javno. Zavod zagotavlja javnost tako, da objavlja informacije o izvajanju lekarniške dejavnosti, predpise s področja lekarniške dejavnosti, obvešča o delu organov zavoda, uporabnike pa obvešča o njihovih pravicah, obveznostih in dolžnostih. Zavod v skladu z zakonom posreduje v svetovni splet po vsebinskih sklopih urejen katalog informacij javnega značaja, s katerimi razpolaga. 36. člen Zavod upravlja z zbirkami osebnih podatkov ter vzpostavi in vodi katalog zbirk osebnih podatkov skladno z določili posebnega zakona, ki ureja področje varstva osebnih podatkov. Zavod sprejme pravilnik o postopkih in ukrepih za zavarovanje osebnih in zaupnih podatkov, v katerem opredeli načine in postopke za zagotovitev varstva osebnih podatkov, ki jih vsebujejo zbirke podatkov, s katerimi upravlja zavod. 37. člen Člani organov in zaposleni v zavodu so dolžni varovati kot tajnost podatke in informacije ter jih uporabljati samo za namen, za katerega so zbrani ali pripravljeni in jih posredovati samo pooblaščenim osebam. Ti podatki so: tajni podatki določeni z zakoni ali predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, medicinska dokumentacija, kadrovski podatki in poslovni podatki zavoda, podatki, ki jih določi direktor zavoda kot poslovno tajnost, podatki, kijih določi strokovni svet zavoda kot tajnost, podatki, ki jih kot zaupne sporočijo zavodu druge ustanove, podatki, pridobljeni pri obravnavi uporabnikov. Dolžnost varovanja tajnosti ne preneha s prenehanjem funkcije oziroma s prenehanjem zaposlitve v zavodu. VII. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 38. Člen Zavod ima statut in druge splošne akte. 39. člen Statut zavoda sprejme svet zavoda s soglasjem ustanoviteljic. 40. Člen Druge splošne akte zavoda sprejema direktor na način in po postopku, kot ga predpisujejo zakon, kolektivna pogodba in odlok o ustanovitvi. 41. člen Splošni akti začnejo veljati osmi dan po objavi na oglasni deski zavoda. VIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 42. Člen Splošni akti zavoda se morajo uskladiti z določbami tega statuta v roku šest mesecev od dneva njegove uveljavitve. 43. Člen Z uveljavitvijo tega statuta preneha veljati Statut javnega zavoda Lekarna Ormož z dne 24.5.2006. 44. člen Ta statut začne veljati, ko ustanoviteljice podajo k njemu soglasje. Predsednica sveta zavoda Monika Meško Bučanski 66. Na podlagi 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 16. seji, dne 19.6.2008 sprejel naslednji SKLEP 1. člen Cena enkratnega najema oz. izposoje prireditvenega šotora za tri dni znaša 400,00 EUR brez DDV. Za vsak dodatni dan se zaračuna dodatnih 10 %. 2. člen Za neprofitne organizacije iz občine Ormož, ki delujejo v javnem interesu je izposoja oz. najem šotora brezplačen. 3. člen Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati sklep številka: 478-00111/2007 0011 05 z dne 21.12.2007 4. člen Ta sklep velja takoj. Številka: 478-00111/2007 0011 05 Ormož, 19.6.2008 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK, I.i. 67. Na podlagi določil Pravilnika o pogojih in merilih za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 10/08) in Letnega programa športa v občini Ormož za leto 2008 objavljamo naslednji JAVNI RAZPIS ZA ZBIRANJE PREDLOGOV ZA SOFINANCIRANJE IZVAJANJA LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA, KI JIH BO V LETU 2008 SOFINANCIRALA OBČINA ORMOŽ 1. Predmet razpisa: Zbiranje predlogov za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa, ki jih bo v letu 2008 sofinancirala Občina Ormož. 2. Na razpis se lahko prijavijo naslednji izvajalci letnega programa športa: športna društva, zveze športnih društev, ki jih ustanovijo društva s sedežem v občini Ormož, zavodi, gospodarske družbe, zasebniki in druge organizacije, registrirane za opravljanje dejavnosti v športu, ustanove, ki so ustanovljene za opravljanje dejavnosti v športu in so splošno koristne in neprofitne, zavodi s področja vzgoje in izobraževanja. 3. Pravico do sofinanciranja športnih programov imajo izvajalci iz prejšnje točke pod naslednjimi pogoji: da imajo sedež in delujejo na območju občine Ormož, da so registrirani najmanj 2 leti, da imajo zagotovljene kadrovske, materialne, prostorske, in organizacijske pogoje za uresničevanje športnih programov, če so izvajalci športna društva, morajo imeti urejeno evidenco članstva in uvedeno članarino. 4. Občina Ormož bo sofinancirala naslednje programe: 4.1. Interesna športna vzgoja predšolskih otrok - Zlati sonček - Naučimo se plavati - Ciciban planinec 4.2. Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok - Zlati sonček - Krpan - Naučimo se plavati - Šolska športna tekmovanja 4.3. Kakovostni in vrhunski šport - športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport - kakovostni šport - vrhunski šport 4.4. Športna rekreacija - športna rekreacija odraslih - športna rekreacija starejših od 65 let 4.5. Šport invalidov 4.6. Specifične športne panoge 4.7. Delovanje društev in zvez na lokalni ravni 5. Prijava mora vsebovati: izpolnjen obrazec “Prijava na javni razpis za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v občini Ormož za leto 2008"; dokazila o registraciji (le izvajalci, ki se na razpis prijavljajo prvič in izvajalci, ki so spreminjali ustanovitveni akt); seznam in število članov s plačano članarino (športna društva); - število skupin; seznam vadečih po posameznih skupinah; - kraj in urnik vadbe; ime in priimek ter usposobljenost trenerjev oziroma vaditeljev; - razpored uradnih tekmovanj pri tekmovalnem športu. 6. Izbrani programi bodo s sredstvi občinskega proračuna sofinancirani v okviru razpoložljivih sredstev na podlagi Letnega progama športa v občini Ormož za leto 2008, ki ga je na svoji 15. seji dne 14.05.2008 sprejel Občinski svet Ormož. 7. Športna društva in njihova združenja imajo pod enakimi pogoji prednost pri sofinanciranju in izvajanju letnega programa športa. V skladu z Letnim programom športa v občini Ormož za leto 2008 bo Občina Ormož sofinancirala naslednje programe športa: Interesna športna vzgoja predšolskih otrok v višini 4.825 EUR, Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok v višini 21.985 EUR, Kakovostni in vrhunski šport v višini 108.542 EUR, Športna rekreacija v višini 16.176 EUR, Šport invalidov v višini 1.000 EUR, Specifične športna panoge v višini 6.400 EUR, Delovanje društev in zvez na lokalni ravni v višini 10.700 EUR. 8. Izvajalci letnega programa športa oddajo ali pošljejo svoje predloge v zaprtih kuvertah na naslov: Občina Ormož, Občinska uprava, Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve, Ptujska c. 6, s pripisom “ZA PROGRAM ŠPORTA 2008”. 9. Rok za oddajo predlogov je 17.07.2008, do 10. ure. Nepopolne in prepozno prispele prijave ne bodo obravnavane. 10. Izvajalci letnega programa športa bodo o uvrstitvi v program obveščeni v roku 30 dni po preteku roka za oddajo predlogov. 11. Pogodbe za tekmovalni šport se sklepajo za tekmovalno sezono, za ostale pa za tekoče leto. Pri tekmovalnem športu se lahko v primeru spremembe tekmovalnega koledarja vloge dopolnijo med letom. 12. Obrazec “Prijava na javni razpis za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v občini Ormož za leto 2008" kandidati prevzamejo osebno ali se dogovorijo za dostavo na njihov naslov po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož, vsak delovni dan od 8. do 14. ure na Občini Ormož, Ptujska c. 6, soba 14 ali na spletni strani www.ormoz.si. Dodatne informacije dobite na Oddelku za družbene dejavnosti Občine Ormož, Ptujska c. 6, soba št. 5, tel. (02) 741 53 08, pri ga. Mojci Zorčič vsak delovni dan od 8. do 12. ure. 13. Predlog izbora programov in višino dodelitve finančnih sredstev za sofinanciranje programov pripravi tri članska komisija, ki jo imenuje župan. Številka: 419-00098/2008 0010 8 Ormož, 24.06.2008 Občina Ormož Občinska uprava